Hihi tomaatjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd
Klinkt als de perfecte slaap!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
Om 20.00 uur al gaan slapen. 02.00 uur wakker. Toen ergens weer in slaap gevallen en om 7.30 liep ik met de honden in het bos. Nu weer moe
O dat was toch veel slaapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
Om 20.00 uur al gaan slapen. 02.00 uur wakker. Toen ergens weer in slaap gevallen en om 7.30 liep ik met de honden in het bos. Nu weer moe
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht al dat heb ik niet getypt en scrolde geschrokken terug
*emmer water paktquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd
Ik zou er voor tekenen 6 uur slaap op een nacht achter elkaar.quote:
Zal ik je moe maken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou er voor tekenen 6 uur slaap op een nacht achter elkaar.
O vervelend, wie weet lukt het straks welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:48 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik ga een paar weken op deze dames passen
Edit: postimg doet stom
Graagquote:
Nou deze maand heb ik heel heel veel op mijn agenda staan en daarnaast het afhandelen van opa’s overlijden. We hebben inmiddels het huis wel helemaal leeg. Over 2 weken sleutel inleveren en dan is dat afgehandeld. Daarnaast zit ik momenteel in een opleiding van werk en heb ik aanvullend ehbo/bhv opleiding van werk. 26 juni heb ik ook nog de afsluiting van het talentenprogramma waar ik 6 maanden aan heb deelgenomen. Daar moet ik ook nog het een en ander voor doen incl een eindpresentatie voor de raad van bestuur waar ik tegenop zie. Ik heb mijzelf daarom juli 2 weken verlof geplannendquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was toch veel slaap
Hoe komt dat toch dat je zo snel moe bent
sokken aan doenquote:
Yatsheeeeeeequote:
Dat is natuurlijk ook niet mis, het overlijden van je opa en dan daarna alles opruimen dat vergt veel energie. Daarnaast doe je dus heel veel, denk eraan lieverd dat je je zelf niet voorbij loopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou deze maand heb ik heel heel veel op mijn agenda staan en daarnaast het afhandelen van opa’s overlijden. We hebben inmiddels het huis wel helemaal leeg. Over 2 weken sleutel inleveren en dan is dat afgehandeld. Daarnaast zit ik momenteel in een opleiding van werk en heb ik aanvullend ehbo/bhv opleiding van werk. 26 juni heb ik ook nog de afsluiting van het talentenprogramma waar ik 6 maanden aan heb deelgenomen. Daar moet ik ook nog het een en ander voor doen incl een eindpresentatie voor de raad van bestuur waar ik tegenop zie. Ik heb mijzelf daarom juli 2 weken verlof geplannend
quote:
Niet boos wordenquote:
Okquote:
Hij weet wat het betekent.quote:
Jaquote:
Oke vertel? Want ik snap er geen bal vanquote:
quote:
DMquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke vertel? Want ik snap er geen bal van
Forum Opties | |
---|---|