Vannacht het boekje uitgelezen van onderstaande persoon.quote:
Altijd tegen de NSC?quote:
Het zou wel leuk zijn als de Fjorden-neukers zich een keer plaatsen voor het WK.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:32 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Italië.
Gaat deze rubriek zelfs leveren nu je een WK-ticket bij een pakje kauwgom krijgt?
Noord-Macedonie uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:58 schreef Szura het volgende:
Zwakzinnige poule die de Belgjes cadeau hebben gekregen met hun flutteam
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is die Yeşilgöz toch een verschrikkelijk persoon. Die haat tegen tegen GroenLinks/PVDA is niet gezond.
Lekker aan het polariseren in de Tweede Kamer. Als dit soort figuren al zo het woord moeten voeren, is het niet meer dan logisch dat het merendeel van de bevolking helemaal niet meer verder komt dan 'met links aan het roer gaat Nederland naar de tering."
https://nos.nl/artikel/25(...)net-problemen-oplostquote:Daar staat de achterban van de PVV recht tegenover, die de verantwoordelijkheid voor de crisis vooral wijt aan de tegenwerking die Wilders van meet af aan zou hebben ondervonden van vooral de linkse oppositie, de media en coalitiepartner NSC.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Lol, die poll in POL. Hopelijk niet representatief voor Nederland.
WLR heeft al gesproken.quote:
POL en NWS zijn voor 80% open inrichtingenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
De FVD webcare is weer goed bezig?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Steijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
TransferTalk | [..], trainer van Oranje-keeper topkandidaat bij Spurs
Never forget die keer dat hij werd uitgefloten en dat men massaal wegliep toen hij een keer een gastcollege kwam geven op de universiteit omdat hij echt overal de ballen verstand van heeft, terwijl hij denkt dat hij alles weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maurice de Hond komt me weer te vaak in de onderstroom in de media.
Fijne dagen en tot volgend jaar gr grquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Mooie ingetogen berichtgeving, niks aan de hand.
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:16 schreef DeeBee het volgende:
Zou ook een hartaanval krijgen als ik derde divisiedegradatievoetbal moet aanschouwen
Maar in VBL is men vooral gefrustreerd dat er maar 3 'echte Nederlanders' meedoen. Vermoeiende stront.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvis
Waar staat dat? Of spiegel je vooral je eigen gevoelens op andere?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in VBL is men vooral gefrustreerd dat er maar 3 'echte Nederlanders' meedoen. Vermoeiende stront.
De Finnen doen hun uiterste best om het gelijk van Koeman aan te tonen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvis
Ja, dat is natuurlijk verwijderd door een oplettende moderatorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waar staat dat? Of spiegel je vooral je eigen gevoelens op andere?
Gekke racist.
Dus het wat 1 post.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk verwijderd door een oplettende moderator
(Nadat ik een TR zette)
Met reacties erop, maar soit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus het wat 1 post.
Beetje als nieuwsartikelen die X accounts aanhalen als bewijs met 2 volgers.
Het is al een gotspe dat Van Persie en zelfs Huntelaar Kluivert ingehaald hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het moment dat Van Persie uit de geschiedenisboeken wordt geschoten door middelmaat Memphis komt steeds dichterbij.
En Teemu Tainio?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:12 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Jari Litmanen nog mee had gekund met dit Finland
Moordenaar Kluivert nemen wij niet serieus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is al een gotspe dat Van Persie en zelfs Huntelaar Kluivert ingehaald hebben.
Kolkka was een van mijn favoriete spelers, maar die kon er ook nooit zoveel van.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van Mika NurmelaIk vermoed dat hij er waarschijnlijk niks van kon.
In mijn herinnering had Nurmela wekelijks 3 assists op Marcus Allbäck.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van Mika NurmelaIk vermoed dat hij er waarschijnlijk niks van kon.
Ik herinner me vooral dat seizoen dat Lurling er ineens 19 in legdequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
In mijn herinnering had Nurmela wekelijks 3 assists op Marcus Allbäck.
Joonas Kolkka, ook echt cult voor in het rechter rijtje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stond ooit volledig achter Niklas Tarvajärvi.
Die stelde je altijd op in het VI managerspelletje omdat hij een sloot aan assists gaf.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beste en meest complete nummer 9, die Oranje ooit gehad heeft, helaas op zn 27e klaar met de top.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moordenaar Kluivert nemen wij niet serieus.
Was hij ook niet een goed koppel met Lurling?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
In mijn herinnering had Nurmela wekelijks 3 assists op Marcus Allbäck.
Helaas heeft een groot deel van de mensen hier nooit Prime Emile meegemaakt (ook alweer minstens 30 jaar geleden).quote:
Toen die nog een goede dribbel had?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Helaas heeft een groot deel van de mensen hier nooit Prime Emile meegemaakt (ook alweer minstens 30 jaar geleden).
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen die nog een goede dribbel had?
Het WK2026 en OS2028 gaan echt genot worden. Je gaat bijna hopen dat dat he-le-maal mis gaat.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:14 schreef Szura het volgende:
Mooi dat dat shithole eindelijk tot ontploffing komt
In Frankrijk is het een gewone woensdagmiddagquote:Op zondag 8 juni 2025 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je alleen het artikel van de NOS leest heb je het idee dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand is.
Bij Joop hebben ze ook wel een mening over de NOS: https://www.bnnvara.nl/jo(...)rmalisering-van-haatquote:Op zondag 8 juni 2025 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je alleen het artikel van de NOS leest heb je het idee dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand is.
Je verslaggeving blijven aanpassen tot je niet meer links wordt genoemd, een moment dat nooit bereikt zal worden.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij Joop hebben ze ook wel een mening over de NOS: https://www.bnnvara.nl/jo(...)rmalisering-van-haat
Moet ik nu lachen, janken of huilen?quote:Een groep burgers is zaterdagavond eigenhandig gestart met een grenscontrole op de N366 tussen Ter Apel en het Duitse Rütenbrock. De politie noemt de actie 'niet de bedoeling'. De actievoerders zijn naar eigen zeggen ontevreden dat asielzoekers ongehinderd de Nederlandse grens kunnen oversteken. ,,Er gebeurt gewoon niks. Dan doen wij het maar zelf."
De actievoerders zeggen dat ze zich in de steek gelaten voelen door de overheid. Volgens hen grijpt Nederland niet in, terwijl Duitsland juist wel streng controleert aan de grens.
De nieuwe Duitse regering begon vorige maand inderdaad met het wegsturen van asielzoekers bij de grenzen, om ‘illegale migratie terug te dringen’. Afgelopen week verbood de rechter die praktijk, maar de regering gaat er toch mee door.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zelf-maar~a6874f94/
quote:Op zondag 8 juni 2025 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet ik nu lachen, janken of huilen?
Zeer opmerkelijk dat de politie hun niet wegstuurt. Dit kan nooit de bedoeling zijn..quote:De Nederlandse politie kwam ook nog een kijkje nemen en heeft medegedeeld dat ze langs de weg mochten staan, maar niet op te weg.
De altijd extreemrechtse racisten van de politie staan natuurlijk volledig achter deze actie, ze kunnen dat alleen niet hardop zeggen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Zeer opmerkelijk dat de politie hun niet wegstuurt. Dit kan nooit de bedoeling zijn..
Vrijwillig kijken naar dopinghond Sinner met zijn fopschorsing.quote:
Zien hoe hij een 2-0 in sets weggeeft en gesloopt wordt in de beslissende tiebreakquote:Op zondag 8 juni 2025 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrijwillig kijken naar dopinghond Sinner met zijn fopschorsing.
Ja, dit was wel een aardig niveautje. Goedendag zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zijn echte naam of stond dat zo op de bloedzak?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je bij wielrennen ook wel wat overslaanquote:Op zondag 8 juni 2025 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig blijft hij altijd zeer bescheidenquote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cristiano Depay, geen knikker raken en toch weer een kooltje erbij.
Nog 62, dan is het eindelijk voorbijquote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cristiano Depay, geen knikker raken en toch weer een kooltje erbij.
quote:Op maandag 9 juni 2025 00:58 schreef DeeBee het volgende:
Shithole USA, NOSGoden berichten er niet eens over
En nog een stukje duiding:quote:Een dag eerder was een groep mensen naar dezelfde plek gekomen met reflecterende jassen en lichtgevende stokken om bestuurders van de weg te leiden. Ze inspecteerden voertuigen die vanuit Duitsland de Nederlandse grens overstaken, om te weten te komen of er asielzoekers bij waren.
De gemeente Westerwolde noemde de actie levensgevaarlijk en wees erop dat het verboden is om op eigen houtje op die manier auto's tegen te houden.
De actie leidde ook tot reacties in Den Haag. PVV-leider Wilders sprak op X van een "fantastisch initiatief" dat "overal aan de grens" zou moeten gebeuren. Demissionair minister Van Weel van Justitie zei via een woordvoerder de frustratie van de actievoerders te begrijpen, maar hij riep ze op "dit niet te doen" en zich aan de wet te houden.
https://nos.nl/artikel/25(...)een-nieuwe-controlesquote:Asielportefeuille
Intussen is een ruzie losgebarsten over wie de asielportefeuille van de PVV moet overnemen. Alle drie de overgebleven partijen willen dat, om aan de kiezer te laten zien dat zij het beter kunnen dan de PVV. Tot die tijd neemt minister Van Weel (VVD) de taken waar. Zondag noemde BBB-leider Van der Plas het "onacceptabel" dat haar partij niet de overgebleven ministerspost Asiel en Migratie krijgt.
Shithole NL levert ook weer grandioos de laatste dagen jaquote:Op maandag 9 juni 2025 06:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
[..]
En nog een stukje duiding:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)een-nieuwe-controles
Het gaat dus onder meer om de totale wap Jan Huzen die al meermaals veroordeeld is. ‘Bezorgde burger’.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een regionaal 'beruchte' journalist in Groningen maakt gehakt van de milities.
[ afbeelding ]
Terroridioot Jan H moet allang in de bak zitten voor opruiing en ga zo nog maar even door.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Het gaat dus onder meer om de totale wap Jan Huzen die al meermaals veroordeeld is. ‘Bezorgde burger’.
Ze stonden naast de weg dus dat is prima!!!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net als bij boerendemonstratie op snelweg is politie weer eens te laks in hun reactie.
quote:Op maandag 9 juni 2025 14:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Het gaat dus onder meer om de totale wap Jan Huzen die al meermaals veroordeeld is. ‘Bezorgde burger’.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 juni 2025 19:22 schreef hhh38 het volgende:
De spindoctors van de VVD hebben toch maar besloten dat het verstandig is om Geert W. uit te sluiten.
PVV +25 zetelsquote:Op maandag 9 juni 2025 19:22 schreef hhh38 het volgende:
De spindoctors van de VVD hebben toch maar besloten dat het verstandig is om Geert W. uit te sluiten.
Mensen moeten vooral niet denken dat Dilan nu ineens fan is van PvdA-GL!quote:
quote:En ja, in het verleden viel er nog goed met een verantwoordelijke centrum-linkse partij als de PvdA te werken. Maar als we kijken naar het linkse radicalisme dat steeds meer voet aan de grond krijgt, dan houd ik echt mijn hart vast.
De fusie met GroenLinks lijkt de PvdA uit het midden van de Nederlandse politiek te hebben gerukt.
Zo zien we bij radicaal-links steun voor campusbezettingen met alle vernielingen en kosten van dien, wordt door sommigen gezegd dat 7 oktober een daad van verzet was, en wordt geweld dus genuanceerd wanneer het in het ideologische straatje past. Er wordt geëist dat gewone, hardwerkende Nederlanders hun leven aanpassen naar hoe de radicalen het willen. Dit is niet de beweging die het in Nederland voor het zeggen moet krijgen.
Dit was hallucinante televisie.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:rellende_rotscholier
https://x.com/MvanRoosmalen/status/1931987095662239830
"Op 20 juli 2002 werden de stoffelijke resten van Fortuyn herbegraven in een praalgraf in Provesano in Italië, waar Fortuyn een vakantiewoning bezat. "
Maar het bully-en van Frans gaat toch ook tegen haar werkenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:24 schreef Fretwork het volgende:
Dilan doet gewoon alles in haar macht om de grootste te worden. Daarna uiteraard weer haar standpunten verkopen aan de hoogste bieder.
Politieke parasiet in hart en nieren
Ook nog een ode aan de snor van Matt Herben.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is het toeval dat de meest duvoeuze van het stel sprekend op Weird Duck lijkt?
Praktisch net zoveel intellect ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook nog een ode aan de snor van Matt Herben.
Genocide moet leuk blijven allen!quote:"De inhoudelijke verschillen met GL-PvdA zijn enorm, maar die bestrijd ik op inhoud." Zij noemt als voorbeeld de Hamasaanval op Israël van 7 oktober en spreekt van een "flinke radicale tak, met name bij GL".
https://nos.nl/artikel/25(...)-regeren-met-wilders
Ik ben nog het meest verbaasd over die Menno. Die komt over als een vlotte sociale en heel normale jongen. Tot je wat zegt.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Praktisch net zoveel intellect ook.
Het is nog erger dan het stereotype-volk wat ik voor ogen hadquote:Op maandag 9 juni 2025 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was hallucinante televisie.
Helaas alweer de laatste uitzending.
Waarom zijn bijna alle militairen toch van die razende staatsgevaarlijke randdebielen.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Staatssecretaris Tuinman vindt het allemaal heel begrijpelijk dat er voor eigen rechter gespeeld wordt.
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.demorgen.be/cs-be4b7681/
Hans is geen fan.
quote:De broers Van Impe hebben zich nu een nieuw doel gesteld. Ze willen de Olympische Spelen halen. Ik dacht meteen aan de Special Olympics, waar ze bepaald niet kansloos zouden zijn, maar neen, ze willen naar de echte Spelen, die van 2028.
Average Robb ft Bas Tietema. We vroegen er niet om.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Average Rob is ook wel echt de nagel aan mijn doodskist. Die turbocross vergeef ik hem nooit.
Mathieu heeft wel gezegd in een van de videos een Ironman te gaan doen, dat wil ik dan wel nog zien.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Average Rob is ook wel echt de nagel aan mijn doodskist. Die turbocross vergeef ik hem nooit.
Stukje zure boomer die nog is blijven hangen in 2005.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.demorgen.be/cs-be4b7681/
Hans is geen fan.
Ja helemaal mee eens, ze nemen zichzelf minder serieus dan de gemiddelde Belg/Nederlander die er stukjes over schrijft.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stukje zure boomer die nog is blijven hangen in 2005.
Ik heb die afkeer jegens figuren als Average Rob en Tietema nooit echt begrepen. Volgens mij neemt men ze allemaal veel te serieus.
Op het lijstje van mensen waar ik een afkeer van heb zou ik schijtlollige Youtubers wel vrij onderaan plaatsen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:pistolero, die een afkeer heeft van zo ongeveer al het denkbare, snapt niet dat mensen een afkeer jegens iemand kunnen hebben.
Dit wordt echt weer een grandioos dagje internet.
59% van de Nederland snapt het concept democratie dus niet.quote:Het uitsluiten van een politieke partij voordat er überhaupt Tweede Kamerverkiezingen zijn geweest, is ondemocratisch. Dat vindt 59 procent van de Nederlanders, blijkt uit representatief panelonderzoek van Hart van Nederland onder 2.030 respondenten.
Democratie is een gefaald experiment. Afschaffen en nooit meer over hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
59% van de Nederland snapt het concept democratie dus niet.
Afschaffen. @:Pistolero
Maurice de H. hoort niet om peilingen in de bak te zitten. Die hoort jaren te hebben gezeten voor smaad en laster.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Democratie is een gefaald experiment. Afschaffen en nooit meer over hebben.
Dan kunnen we ook direct de maatschappijontwrichtende kanker genaamd de peilingindustrie afschaffen. Waarom mag een Maurice de H. nog vrij rondlopen?
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maurice de H. hoort niet om peilingen in de bak te zitten. Die hoort jaren te hebben gezeten voor smaad en laster.
Uitstekende reclame voor ozempic. Ik ga vast sparen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Krijg je broze botten van ozempic?
Je zou gewoon een toets moeten halen om te mogen stemmen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
59% van de Nederland snapt het concept democratie dus niet.
Afschaffen. @:Pistolero
Cito?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou gewoon een toets moeten halen om te mogen stemmen.
Hier sta ik echt volledig achter.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je geen 550 hebt bij de Cito-toets doe je niet meer mee.
Klinkt als een uitstekend plan.
Als dit zo doorgaat ga ik SP stemmen. Geen zin in de NAVO-norm naar 5 %, om vervolgens de loopgraven in te moeten tegen de troepen van Meloni voor een paar Syriërs.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, dit wordt dus 75+ zetels voor Geert. Kabinet Führer 1 gaat er komen.
Maar goed, hij scoort ze wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fraud Depay gaat het record verbreken door een paar pingels tegen Malta. Ik ben ZIEDEND.
Dit is de 9/11 van WLR.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussen alle ellende in de wereld door is dit voor mij het absolute dieptepunt.
Het is gewoon een schande dat zo'n middelmatige speler de geschiedenisboeken haalt. Zeker als je het vergelijkt met waar we in het verleden naar hebben kunnen kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef hhh38 het volgende:
Hij heeft dit aantal misschien een beetje goedkoop behaald, maar ik vind jullie haat op Memphis overdreven.
De haat gaat niet eens zo zeer over zijn voetballende kwaliteiten(al mag hij uiteraard de schoenveters van de andere spelers op de topscorerslijst nog niet strikken)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef hhh38 het volgende:
Hij heeft dit aantal misschien een beetje goedkoop behaald, maar ik vind jullie haat op Memphis overdreven.
Is het ook eigenlijk niet zo dat de echte spitsen in oranje keer op keer te weinig lieten zien?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat zo'n middelmatige speler de geschiedenisboeken haalt. Zeker als je het vergelijkt met waar we in het verleden naar hebben kunnen kijken.
Grueter had zelf al 25 jaar geleden gewisseld moeten worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Grueter met een hele verhandeling dat WE moeten wachten op de 51e van Dupaai omdat hij gewisseld gaat worden.
Dupaai wordt niet gewisseld.
Hadden ze lekker met Driessen en die dikke Verweij in Qatar moeten achterlatenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Grueter had zelf al 25 jaar geleden gewisseld moeten worden.
Bij PSV was het nog een fatsoenlijke voetballer, maar we kijken nu al jaren jaar niks. Ik stel nog liever Sem Steijn op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat zo'n middelmatige speler de geschiedenisboeken haalt. Zeker als je het vergelijkt met waar we in het verleden naar hebben kunnen kijken.
Makaay, Hasselbaink, Van Persie, Huntelaar, Wout, allemaal matig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het ook eigenlijk niet zo dat de echte spitsen in oranje keer op keer te weinig lieten zien?
In geval van Kluivert en Van Nistelrooy zaten ze elkaar nog in de weg qua tijdperk
In Lyon was ie nog beter. Toen was ie echt wel een topspeler voor Nederland (vooral omdat de rest toen niet veel soeps was).quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij PSV was het nog een fatsoenlijke voetballer, maar we kijken nu al jaren jaar niks. Ik stel nog liever Sem Steijn op.
Sinds de immer overschatte Van Nistelrooy daar zo nodig opgesteld moest worden ging het mis ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het ook eigenlijk niet zo dat de echte spitsen in oranje keer op keer te weinig lieten zien?
In geval van Kluivert en Van Nistelrooy zaten ze elkaar nog in de weg qua tijdperk
Patje was wel echt een genottelijke spits.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds de immer overschatte Van Nistelrooy daar zo nodig opgesteld moest worden ging het mis ja. Net als die jankmuilen als Simons en met name Lang en Wout.
Wat is er nou weer mis met Frenkie en Van Dijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Patje was wel echt een genottelijke spits.
Ik verlang naar tijd waar die nietsige spelers als Frenkie en Van Dijk zijn vervangen en jankmuilen als Lang, Simons en Wout.
Ik geniet het meest van de no nonsens spelers zoals De Vrij, Gakpo en Aké.
Net als Bergkamp. Dat team van 98 had eigenlijk wereldkampioen moeten worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Patje was wel echt een genottelijke spits.
Ik verlang naar tijd waar die nietsige spelers als Frenkie en Van Dijk zijn vervangen en jankmuilen als Lang, Simons en Wout.
Ik geniet het meest van de no nonsens spelers zoals De Vrij, Gakpo en Aké.
En Europees kampioen in 2000quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net als Bergkamp. Dat team van 98 had eigenlijk wereldkampioen moeten worden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zoekers-aan-a4896384quote:Helaas troffen we geen asielzoekers aan. Ook geen donkere mensen, of iets wat erop lijkt.” Wat zou er dan gebeuren, als ze die waren tegengekomen? „Dan zouden we ze achtervolgen en ondervragen”, zegt Huzen.
Die wedstrijd tegen Joegoslavië was wel fantastisch. Toen trapten we weer in de val dat we dachten dat we er al waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:39 schreef franklop het volgende:
[..]
En Europees kampioen in 2000
Die avond tegen Italië.. man man man ik ben nooit zo teleurgesteld geweest als toen
In mijn tienerjaren dan
Ach, de altijd collaborerende media. Lekker dit soort figuren normaliseren en een podium geven, precies zoals we van ze gewend zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zoekers-aan-a4896384
Pierre had altijd een penalty moeten krijgen toenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net als Bergkamp. Dat team van 98 had eigenlijk wereldkampioen moeten worden.
Voetballend was de wedstrijd tegen Italië ook wel echt goed, bizar dat er toen geen goal vielquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Joegoslavië was wel fantastisch. Toen trapten we weer in de val dat we dachten dat we er al waren.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de altijd collaborerende media. Lekker dit soort figuren normaliseren en een podium geven, precies zoals we van ze gewend zijn.
En dan ook gewoon doodleuk 'activist' gebruiken in plaats van 'terrorist', 'facist' en/of 'racist'. Krijg toch de blaftyfus, NRC.
Deze crimineel is slechts ten einde raad, dat we het even weten. Krista heeft denk ik een schram op haar hoofd.quote:Maar in de politie heeft deze groep geen vertrouwen meer, zegt Krista Schram, lector Publiek vertrouwen in veiligheid aan de Hogeschool InHolland. „Deze mensen zijn ten einde raad. Ze hebben het gevoel dat de autoriteiten dit niet meer in goede banen kunnen leiden en dat ze het zelf maar moeten doen.”
Jeetje, riekt het daar een beetje naar ja?quote:Maar volgens Schram is het niet de bedoeling dat burgers mensen aan de grens aanhouden. „Ook migranten kunnen om allerlei redenen de grens oversteken. Dat kan gewoon legaal zijn, bijvoorbeeld als ze binnen de EU reizen. Het is aan autoriteiten om dat te controleren. Want wat gebeurt er als deze burgerwachten iemand tegenkomen die in hun ogen illegaal de grens passeert? Gaan ze die tegenhouden, gaan ze ermee op de vuist? Het riekt naar eigenrichting.”
Jouw persoonlijke vendetta tegen Van Nistelrooy is de voornaamste reden dat we nu naar Wout Weghorst zitten te kijken, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds de immer overschatte Van Nistelrooy daar zo nodig opgesteld moest worden ging het mis ja.
Hij is wel goed met omheiningen. Laten we daar gebruik van maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de altijd collaborerende media. Lekker dit soort figuren normaliseren en een podium geven, precies zoals we van ze gewend zijn.
En dan ook gewoon doodleuk 'activist' gebruiken in plaats van 'terrorist', 'facist' en/of 'racist'. Krijg toch de blaftyfus, NRC.
Kluivert maakte 40 interlandgoals, maar hij was 26 toen hij z’n laatste goal maakte.. dat slaat eigenlijk ook nergens op.. toen werd hij wel ingehaald door van Nistelrooij inderdaad, maar hij werd zelf ook wel snel minderquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Helpt ook niet om dan een WK te missen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kluivert maakte 40 interlandgoals, maar hij was 26 toen hij z’n laatste goal maakte.. dat slaat eigenlijk ook nergens op.. toen werd hij wel ingehaald door van Nistelrooij inderdaad, maar hij werd zelf ook wel snel minder
In het hoofd van Krista Schram is het voor altijd Sesamstraatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Deze crimineel is slechts ten einde raad, dat we het even weten. Krista heeft denk ik een schram op haar hoofd.
[..]
Jeetje, riekt het daar een beetje naar ja?
En hem dan vanwege wat kools tegen Malta 'echt niet te kunnen passeren' en dan spelen we tegen een goede ploeg weer met 10 man...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef Szura het volgende:
Allemaal de schuld van Fat Fraud die de immer onsympathieke Dupaai niet heeft laten wegkwijnen in z’n Mickey Mouse-League in Brazilië
Spelen commerciële overwegingen een rol in het voetbal?quote:Op woensdag 11 juni 2025 06:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En hem dan vanwege wat kools tegen Malta 'echt niet te kunnen passeren' en dan spelen we tegen een goede ploeg weer met 10 man...
Sowieso die hele kwalificatietroep, in Zuid-Amerika iedereen 18 potjes laten spelen om 3 teams uit te schakelen.Kwataar verloren 5 keer in 10 potjes en zijn nog steeds niet uitgeschakeld.
Palestina gingen eruit vanwege een penalty in 90+7 tegen Oman
48 teams op het WK is ook een bizarre aanfluiting, schema voor de knockout gaat alles bepalen en daar zit een bak geluk bij...
We zullen het vragen na het WK voor clubs, dat in het leven is geroepen vanwege het geldquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spelen commerciële overwegingen een rol in het voetbal?
Speel dan gewoon met alle landen een WK voor 3 maanden lang ofzo. Nations League is het bewijs dat bepaalde opzetten een toevoeging kunnen zijn (zowel sportief als commercieel).quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spelen commerciële overwegingen een rol in het voetbal?
Europa zou het gewoon zoals Azië moeten doen: geef de betere landen aan het begin vrijaf en laat de Malta's, Faeroers en Slowakijes elkaar eerst uitschakelen. Dan speel je vervolgens in kleinere poules met landen die er wel iets van kunnen om plaatsing.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Speel dan gewoon met alle landen een WK voor 3 maanden lang ofzo. Nations League is het bewijs dat bepaalde opzetten een toevoeging kunnen zijn (zowel sportief als commercieel).
Het feit dat je je nu door een hoop troep moet worstelen met kwaliticatie potjes slaat nergens op, plus er zit geen hoogstaande pot bij in nagenoeg elke poule. Of blijven er echt mensen thuis voor Nederland - Malta?
Top 8 van de ranking (Nations League of hoogst geplaatste UEFA teams) zouden ze sowieso moeten sturen, laat de rest het maar eerst uitvechten tegen elkaar en dan nog in een playoff tegen landen geranked 9-16.
Mensen zitten op zich wel te wachten op meer kwalitief hoogstaand voetbal, niet meer voetbal an sich. Dat is ook de grootste weeffout van de super leagues, als er geen gevaar voor promotie / degradatie bestaat. Al denkt het klapvolk in Azie hier heel anders over, Portugal werd hier uitgefloten in 2022 toen ze 6-0 wonnen met oogstrelend voetbal, omdat een bejaarde Ronaldo niet in de basis stond.
Dit is wel een belediging voor Slowakijequote:Op woensdag 11 juni 2025 09:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Europa zou het gewoon zoals Azië moeten doen: geef de betere landen aan het begin vrijaf en laat de Malta's, Faeroers en Slowakijes elkaar eerst uitschakelen. Dan speel je vervolgens in kleinere poules met landen die er wel iets van kunnen om plaatsing.
Dacht al dat het gevaarlijk was om specifieke voorbeelden te noemenquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is wel een belediging voor Slowakije
Dat gaat nog wel een knallende ruzie opleverenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Bent u er nog of niet?!"
Dus i.p.v. 1 minister die niets bereikt hebben we nu 3 ministers op dit thema die niets bereiken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
En Geert die alles weg gaat stemmenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus i.p.v. 1 minister die niets bereikt hebben we nu 3 ministers op dit thema die niets bereiken?
Nee, dit is in het landsbelangquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
En hierna weer met z'n allen de asielzoekers de schuld geven, na de zoveelste actie om het hele process en de instanties te saboteren, VVDEDquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Annemarijke/status/1932806938925896121
Mag ik hopen dat dit gruwelijk mis gaat?quote:
Leuk, maar wie gaat er nu over de knokploegen die wekelijks de Deutsche Polizei staande gaan houden bij de grens? VVD?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij wel wat voor Carolien, die komt uit Deventer, dan ben je al bijna in Duitsland.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Leuk, maar wie gaat er nu over de knokploegen die wekelijks de Deutsche Polizei staande gaan houden bij de grens? VVD?
De Club World Cup is ook al zo'n gedrocht dat werkelijk niemand boeit behalve de juichaapjes en contentkneusjes.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mag ik hopen dat dit gruwelijk mis gaat?
Deze Club World Cup kan een mooi voorproefje zijn voor het WK en de OS. Definitief einde tijdperk shithole USA wanneer het voor het oog van de hele wereld één grote teringzooi wordt. Stukje 1936.
Daarom lekker naar het EK O21 kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Club World Cup is ook al zo'n gedrocht dat werkelijk niemand boeit behalve de juichaapjes en contentkneusjes.
Als ze niet oppassen neemt Duitsland het heft in handenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:10 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Leuk, maar wie gaat er nu over de knokploegen die wekelijks de Deutsche Polizei staande gaan houden bij de grens? VVD?
Isaac Del Toro die Simmons erop legt in de sprint. De Jesse Owens van Los Angeles 2028.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je kan veel zeggen van Putin, maar hij deed in ieder geval zijn best om eerst even de Olympische Spelen goed te doen.
Denken dat Mexicanen visums krijgen voor USA of dat het hele OLUMPISCH dorp niet wordt leeg geveegd door ICEquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:00 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Isaac Del Toro die Simmons erop legt in de sprint. De Jesse Owens van Los Angeles 2028.
Dan juichen wel als heel WLR wel even, toch?
Ik ben benieuwd hoeveel medaljes Iran gaat pakken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denken dat Mexicanen visums krijgen voor USA of dat het hele OLUMPISCH dorp niet wordt leeg geveegd door ICE
Spanjolen zullen in elk geval weer gaan falen!quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel medaljes Iran gaat pakken.
Ja, die kun je wel noteren. Ayuso die valt in winnende positie, handballers die weer wat potjes in de laatste seconden misgaan, bij het voetbal weer als torenhoge favoriet choken, in het wildwaterkano lekker een poortje missen. De kans op mislukkingen is eindeloos.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Spanjolen zullen in elk geval weer gaan falen!
Ze waren vooral goed toen ze hun hardlopers lekker drogeerden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die kun je wel noteren. Ayuso die valt in winnende positie, handballers die weer wat potjes in de laatste seconden misgaan, bij het voetbal weer als torenhoge favoriet choken, in het wildwaterkano lekker een poortje missen. De kans op mislukkingen is eindeloos.
Misschien moeten ze Fuentes weer van stal halen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze waren vooral goed toen ze hun hardlopers lekker drogeerden.
Terecht maat?quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees via het medium BlueSky dat Frank Lammers Raymond Mens op zijn plek moet zetten aangaande Trump.
Waar was je naar toe gebusreist?quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou, ik heb het een en ander gemist zie ik, dus bij dezen:
Ach, ik (die op vakantie tijdens lange busreizen niet hier mijn verveling kwijt kon)
Ach, deze brakke site
Ach, het kabinet
Ach, Geert Wilders
Ach, Elon Musk
Ach, Gaza
Ach, Feyenoord O21
Ach, Brobbey
Ach, mongooltjes aan de grens die politie spelen
Ach, Italiaans elftal
Ach, Memphis topscorer aller tijden
Ach, de FIFA met hun kneuterige wereldcupje
Ach, de VS
Ach, Yesilgoz die overal op de radio aan het janken is dat links zoveel jankt
Zo, dan zijn we er wel.
Omdat het extreem grote merendeel van alle Amerikanen hier volledig achter staat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/DHSgov/status/1932820723606958122
JOEEEEEEEEEEEEEEEE Waarom is er niet meer ophef over deze compleet fascistische oproep?
-Decennia's aan brainwashing die al start vanaf de geboorte.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kunnen die Amerikanen allemaal zo haatvol en toondoof zijn
Vergeet het eindeloze niets in het midden niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
-Decennia's aan brainwashing die al start vanaf de geboorte.
-Doelbewuste afbraak van het hele onderwijssysteem.
-Techbedrijven met hun social media aids.
Zo heb je de belangrijkste punten wel gehad.
Het healthcare systeem helpt ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vergeet het eindeloze niets in het midden niet.
Welkom terug maat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou, ik heb het een en ander gemist zie ik, dus bij dezen:
Ach, ik (die op vakantie tijdens lange busreizen niet hier mijn verveling kwijt kon)
Ach, deze brakke site
Ach, het kabinet
Ach, Geert Wilders
Ach, Elon Musk
Ach, Gaza
Ach, Feyenoord O21
Ach, Brobbey
Ach, mongooltjes aan de grens die politie spelen
Ach, Italiaans elftal
Ach, Memphis topscorer aller tijden
Ach, de FIFA met hun kneuterige wereldcupje
Ach, de VS
Ach, Yesilgoz die overal op de radio aan het janken is dat links zoveel jankt
Zo, dan zijn we er wel.
En hun debiele arbeidsrecht ook niet. Een dag niet komen opdagen omdat je wil protesteren of wat dan ook hop je baan kwijt. En achtervang hebben ze niet dus huis kwijt en geen sociaal systeem en dan lig je dus in een tentje downtown LA.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het healthcare systeem helpt ook niet.
Overigens wel een trend die in vele sporten gaande is: kwantiteit boven kwaliteit. Dus in algemene zin is het commerciële belang (laten we zeggen het aantal kijkersminuten in totaal) er wel. Alleen de gemiddelde kijkervaring daalt navenant.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Speel dan gewoon met alle landen een WK voor 3 maanden lang ofzo. Nations League is het bewijs dat bepaalde opzetten een toevoeging kunnen zijn (zowel sportief als commercieel).
Het feit dat je je nu door een hoop troep moet worstelen met kwaliticatie potjes slaat nergens op, plus er zit geen hoogstaande pot bij in nagenoeg elke poule. Of blijven er echt mensen thuis voor Nederland - Malta?
Top 8 van de ranking (Nations League of hoogst geplaatste UEFA teams) zouden ze sowieso moeten sturen, laat de rest het maar eerst uitvechten tegen elkaar en dan nog in een playoff tegen landen geranked 9-16.
Mensen zitten op zich wel te wachten op meer kwalitief hoogstaand voetbal, niet meer voetbal an sich. Dat is ook de grootste weeffout van de super leagues, als er geen gevaar voor promotie / degradatie bestaat. Al denkt het klapvolk in Azie hier heel anders over, Portugal werd hier uitgefloten in 2022 toen ze 6-0 wonnen met oogstrelend voetbal, omdat een bejaarde Ronaldo niet in de basis stond.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Trumpboekenschrijver Raymond Mens had ook wat peilingen meegenomen, om te illustreren hoeveel burgers Trump nog aan zijn zijde vond. „Er is bijvoorbeeld gevraagd: steunt u het plan van de president om illegale migranten te deporteren?” „Alleen dat woord al", onderbrak Lammers hem. „Deporteren!” „Als jij nou even twee minuten op je duim zuigt, dan ben ik klaar”, zei Mens. Iets meer van de helft van de ondervraagden was pro-deportatie, daar mag je dan kennelijk niets meer van vinden. Ook normen en waarden worden nu bepaald via het ‘meeste stemmen gelden'-principe.
Presentator Johnny de Mol liet het allemaal begaan. Net zoals – ik ga het gewoon nog eens zeggen – presentatrice Malou Petter dinsdagavond niet ingreep toen Wierd Duk beweerde dat GroenLinks antisemitisch is en oproept tot gewapend geweld. Dat is an sich niks nieuws onder de zon – zet een wasknijper op je neus, zeg iets naars over links/moslims/woke/asielzoekers en je hebt de gemiddelde Duk-bijdrage in Nieuws van de Dag – maar in dit geval zat Dilan Yeşilgöz naast hem zijn claims te beamen. Petter bleef stil.
Frank Lammers vind ik een ongekende flapdrol, maar wel mooi dat die fascistenfluisteraar van een Mens een keer wordt aangepakt. Mensen waarvan de ogen zo dicht bij elkaar staan zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met beeld erbij.
Mens praat alsof ie in de rol van Cornald Maas zit.
Gelukkig had ik op tijd door dat Raymond Mens een walgelijk figuur is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Raymond Mens is ook een naar persoon. Al hebben ze gelukkig Yernaz niet uitgenodigd deze keer
Roeptoeter Frank.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met beeld erbij.
Mens praat alsof ie in de rol van Cornald Maas zit.
In de tweede wereldoorlog hadden we ook landwachten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:49 schreef Slobeend het volgende:
In de Tweede Wereldoorlog stond ook een meerderheid van de Duitsers achter Hitler, dus dan zal Hitler wel gelijk hebben gehad.
Ik geef niet zoveel om Frank Lammers, maar Raymond Mens wordt een erg vermoeiende act. De personificatie van relativeren en nuanceren, een narratief van level-playing-field in de lucht houden en constant verschuilen achter de "ik ben objectief zonder dat ik duid" kaart.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Roeptoeter Frank.
Alleen maar roepen, schreeuwen, "hij kraamt alleen maar onzin uit!".
Ja, maar ga nu eens inhoudelijk. Oh nee je bent maar een acteur.
De laatste tijd wemelt het van de rechtse en/of wappie talkshows...quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Raymond M. (wiens ogen inderdaad angstaanjagend dicht op elkaar staan) is toch gewoon een levend verdienmodel? Waar komt die opeens vandaan? Ik weet dat ik onder een steen leef, maar wat heb ik nu weer gemist de afgelopen maanden/jaren?
Er was een tijdje een trend dat iedereen zichzelf Amerikanist ging noemen. Dat was op zeker tien jaar geleden een trend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Raymond M. (wiens ogen inderdaad angstaanjagend dicht op elkaar staan) is toch gewoon een levend verdienmodel? Waar komt die opeens vandaan? Ik weet dat ik onder een steen leef, maar wat heb ik nu weer gemist de afgelopen maanden/jaren?
Ze moeten gewoon het land weer teruggeven aan de Indianen, dan gaat het vast beter. Alle aliëns eruit betekent ook echt álle aliëns eruit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/DHSgov/status/1932820723606958122
JOEEEEEEEEEEEEEEEE Waarom is er niet meer ophef over deze compleet fascistische oproep?
Maar die werden dan enkel uitgenodigd in de periode rond de verkiezingen of bij echt groot nieuws.. tegenwoordig is er elke dag nieuws te besprekenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er was een tijdje een trend dat iedereen zichzelf Amerikanist ging noemen. Dat was op zeker tien jaar geleden een trend.
Net als dat Nederlandse jongetje toentertijd bij die crash in Libiëquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Man bijt hond vraagt zich af: wat moet je gedaan hebben om als enige van 242 passagiers een vliegtuigcrash te overleven?
Laten we vooral niet vergeten dat de altijd foute Telegraaf toen het ziekenhuis waar hij lag belde in een poging hem te interviewen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net als dat Nederlandse jongetje toentertijd bij die crash in Libië
Ik heb mijn lesje geleerd. Ik ga helemaal niet meer zeggen dat vPersie het best redelijk kan gaan doen. Dat valt hier blijkbaar slechtquote:
Dat waren busreisjes in de Filipijnen, van Cebu naar Moalboal en dan weer terug. Lekker krap op een plastic stoeltje, ongelooflijke tyfusmuziek op de radio en zwervers die uit je raam hangen voor kleingeld. En ik kon niet eens op Fok! praten hoe zwaar ik het hadquote:
Filipijnen wel echt certified shithole he?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren busreisjes in de Filipijnen, van Cebu naar Moalboal en dan weer terug. Lekker krap op een plastic stoeltje, ongelooflijke tyfusmuziek op de radio en zwervers die uit je raam hangen voor kleingeld. En ik kon niet eens op Fok! praten hoe zwaar ik het had
Kijk nou uit, straks word je hier veroordeeld op je aantal vliegbewegingenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Filipijnen wel echt certified shithole he?
Dat deed echt weinig voor mij. Van de week nog dagje Bangladesh gepakt, ook niet aan te raden.
Ik stoot CO2 uit voor een klein land, ik ben toch al persona non grata!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks word je hier veroordeeld op je aantal vliegbewegingen
Moest je checken of de kinderen daar wel hard genoeg werkten?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik stoot CO2 uit voor een klein land, ik ben toch al persona non grata!
Ik heb wel volle bak bij gedragen aan BhutanGoden van de week, carbon negatief, dit dat alles, wat een topland.
Kan hij straks gezellig op bezoek gaan in de gevangenis. Waarschijnlijk heeft hij dan geen interesse meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Quincy P.
Nu is het wachten op de onvermijdelijke steunbetuiging van de topscorer van het Nederlands Elftal.
Geen haat op Bhutan, die hebben het allemaal op orde ouwe reus. Geen massatoerisme, toeristen minimaal $250 / dag laten besteden, daarvan lekker (Engelstalig) onderwijs betalen en gratis gezondheidszorg voor de locals. Kan de VVD nog wat van leren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moest je checken of de kinderen daar wel hard genoeg werkten?
Het bruto nationaal geluk zou pas echt toenemen als jij eens stopt met vliegen, ouwe terrorist.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen haat op Bhutan, die hebben het allemaal op orde ouwe reus. Geen massatoerisme, toeristen minimaal $250 / dag laten besteden, daarvan lekker (Engelstalig) onderwijs betalen en gratis gezondheidszorg voor de locals. Kan de VVD nog wat van leren.
Sowieso, boogschieten als nationale sport hebben.
2 vluchten dit jaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gemiddeld heeft de Nederlander het afgelopen jaar 0.7 keer gevlogen. Ik heb uiteraard braaf 0 ingevuld maar door bepaalde users (ik nog absoluut geen namen) zal deze slowchat ver boven dat gemiddelde zitten.
In augustus voor het eerst in 1,5 jaar weer vliegenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gemiddeld heeft de Nederlander het afgelopen jaar 0.7 keer gevlogen. Ik heb uiteraard braaf 0 ingevuld maar door bepaalde users (ik nog absoluut geen namen) zal deze slowchat ver boven dat gemiddelde zitten.
Op zich is er in Europa ook echt genoeg te zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog nooit gevlogen. Omdat sommige mensen wél principes hebben.
Wel bevlogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |