Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:16 schreef DeeBee het volgende:
Zou ook een hartaanval krijgen als ik derde divisiedegradatievoetbal moet aanschouwen
Maar in VBL is men vooral gefrustreerd dat er maar 3 'echte Nederlanders' meedoen. Vermoeiende stront.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvis
Waar staat dat? Of spiegel je vooral je eigen gevoelens op andere?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in VBL is men vooral gefrustreerd dat er maar 3 'echte Nederlanders' meedoen. Vermoeiende stront.
De Finnen doen hun uiterste best om het gelijk van Koeman aan te tonen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvis
Ja, dat is natuurlijk verwijderd door een oplettende moderatorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waar staat dat? Of spiegel je vooral je eigen gevoelens op andere?
Gekke racist.
Dus het wat 1 post.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk verwijderd door een oplettende moderator
(Nadat ik een TR zette)
Met reacties erop, maar soit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus het wat 1 post.
Beetje als nieuwsartikelen die X accounts aanhalen als bewijs met 2 volgers.
Het is al een gotspe dat Van Persie en zelfs Huntelaar Kluivert ingehaald hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het moment dat Van Persie uit de geschiedenisboeken wordt geschoten door middelmaat Memphis komt steeds dichterbij.
En Teemu Tainio?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:12 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Jari Litmanen nog mee had gekund met dit Finland
Moordenaar Kluivert nemen wij niet serieus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is al een gotspe dat Van Persie en zelfs Huntelaar Kluivert ingehaald hebben.
Kolkka was een van mijn favoriete spelers, maar die kon er ook nooit zoveel van.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van Mika NurmelaIk vermoed dat hij er waarschijnlijk niks van kon.
In mijn herinnering had Nurmela wekelijks 3 assists op Marcus Allbäck.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van Mika NurmelaIk vermoed dat hij er waarschijnlijk niks van kon.
Ik herinner me vooral dat seizoen dat Lurling er ineens 19 in legdequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
In mijn herinnering had Nurmela wekelijks 3 assists op Marcus Allbäck.
Joonas Kolkka, ook echt cult voor in het rechter rijtje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stond ooit volledig achter Niklas Tarvajärvi.
Die stelde je altijd op in het VI managerspelletje omdat hij een sloot aan assists gaf.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |