Waarom zijn bijna alle militairen toch van die razende staatsgevaarlijke randdebielen.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Staatssecretaris Tuinman vindt het allemaal heel begrijpelijk dat er voor eigen rechter gespeeld wordt.
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.demorgen.be/cs-be4b7681/
Hans is geen fan.
quote:De broers Van Impe hebben zich nu een nieuw doel gesteld. Ze willen de Olympische Spelen halen. Ik dacht meteen aan de Special Olympics, waar ze bepaald niet kansloos zouden zijn, maar neen, ze willen naar de echte Spelen, die van 2028.
Average Robb ft Bas Tietema. We vroegen er niet om.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Average Rob is ook wel echt de nagel aan mijn doodskist. Die turbocross vergeef ik hem nooit.
Mathieu heeft wel gezegd in een van de videos een Ironman te gaan doen, dat wil ik dan wel nog zien.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Average Rob is ook wel echt de nagel aan mijn doodskist. Die turbocross vergeef ik hem nooit.
Stukje zure boomer die nog is blijven hangen in 2005.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.demorgen.be/cs-be4b7681/
Hans is geen fan.
Ja helemaal mee eens, ze nemen zichzelf minder serieus dan de gemiddelde Belg/Nederlander die er stukjes over schrijft.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stukje zure boomer die nog is blijven hangen in 2005.
Ik heb die afkeer jegens figuren als Average Rob en Tietema nooit echt begrepen. Volgens mij neemt men ze allemaal veel te serieus.
Op het lijstje van mensen waar ik een afkeer van heb zou ik schijtlollige Youtubers wel vrij onderaan plaatsen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:pistolero, die een afkeer heeft van zo ongeveer al het denkbare, snapt niet dat mensen een afkeer jegens iemand kunnen hebben.
Dit wordt echt weer een grandioos dagje internet.
59% van de Nederland snapt het concept democratie dus niet.quote:Het uitsluiten van een politieke partij voordat er überhaupt Tweede Kamerverkiezingen zijn geweest, is ondemocratisch. Dat vindt 59 procent van de Nederlanders, blijkt uit representatief panelonderzoek van Hart van Nederland onder 2.030 respondenten.
Democratie is een gefaald experiment. Afschaffen en nooit meer over hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
59% van de Nederland snapt het concept democratie dus niet.
Afschaffen. @:Pistolero
Maurice de H. hoort niet om peilingen in de bak te zitten. Die hoort jaren te hebben gezeten voor smaad en laster.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Democratie is een gefaald experiment. Afschaffen en nooit meer over hebben.
Dan kunnen we ook direct de maatschappijontwrichtende kanker genaamd de peilingindustrie afschaffen. Waarom mag een Maurice de H. nog vrij rondlopen?
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maurice de H. hoort niet om peilingen in de bak te zitten. Die hoort jaren te hebben gezeten voor smaad en laster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |