Uitstekende reclame voor ozempic. Ik ga vast sparen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Krijg je broze botten van ozempic?
Je zou gewoon een toets moeten halen om te mogen stemmen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
59% van de Nederland snapt het concept democratie dus niet.
Afschaffen. @:Pistolero
Cito?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou gewoon een toets moeten halen om te mogen stemmen.
Hier sta ik echt volledig achter.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je geen 550 hebt bij de Cito-toets doe je niet meer mee.
Klinkt als een uitstekend plan.
Als dit zo doorgaat ga ik SP stemmen. Geen zin in de NAVO-norm naar 5 %, om vervolgens de loopgraven in te moeten tegen de troepen van Meloni voor een paar Syriërs.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, dit wordt dus 75+ zetels voor Geert. Kabinet Führer 1 gaat er komen.
Maar goed, hij scoort ze wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fraud Depay gaat het record verbreken door een paar pingels tegen Malta. Ik ben ZIEDEND.
Dit is de 9/11 van WLR.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussen alle ellende in de wereld door is dit voor mij het absolute dieptepunt.
Het is gewoon een schande dat zo'n middelmatige speler de geschiedenisboeken haalt. Zeker als je het vergelijkt met waar we in het verleden naar hebben kunnen kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef hhh38 het volgende:
Hij heeft dit aantal misschien een beetje goedkoop behaald, maar ik vind jullie haat op Memphis overdreven.
De haat gaat niet eens zo zeer over zijn voetballende kwaliteiten(al mag hij uiteraard de schoenveters van de andere spelers op de topscorerslijst nog niet strikken)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef hhh38 het volgende:
Hij heeft dit aantal misschien een beetje goedkoop behaald, maar ik vind jullie haat op Memphis overdreven.
Is het ook eigenlijk niet zo dat de echte spitsen in oranje keer op keer te weinig lieten zien?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat zo'n middelmatige speler de geschiedenisboeken haalt. Zeker als je het vergelijkt met waar we in het verleden naar hebben kunnen kijken.
Grueter had zelf al 25 jaar geleden gewisseld moeten worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Grueter met een hele verhandeling dat WE moeten wachten op de 51e van Dupaai omdat hij gewisseld gaat worden.
Dupaai wordt niet gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |