Net als dat Nederlandse jongetje toentertijd bij die crash in Libiëquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Man bijt hond vraagt zich af: wat moet je gedaan hebben om als enige van 242 passagiers een vliegtuigcrash te overleven?
Laten we vooral niet vergeten dat de altijd foute Telegraaf toen het ziekenhuis waar hij lag belde in een poging hem te interviewen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net als dat Nederlandse jongetje toentertijd bij die crash in Libië
Ik heb mijn lesje geleerd. Ik ga helemaal niet meer zeggen dat vPersie het best redelijk kan gaan doen. Dat valt hier blijkbaar slechtquote:
Dat waren busreisjes in de Filipijnen, van Cebu naar Moalboal en dan weer terug. Lekker krap op een plastic stoeltje, ongelooflijke tyfusmuziek op de radio en zwervers die uit je raam hangen voor kleingeld. En ik kon niet eens op Fok! praten hoe zwaar ik het hadquote:
Filipijnen wel echt certified shithole he?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren busreisjes in de Filipijnen, van Cebu naar Moalboal en dan weer terug. Lekker krap op een plastic stoeltje, ongelooflijke tyfusmuziek op de radio en zwervers die uit je raam hangen voor kleingeld. En ik kon niet eens op Fok! praten hoe zwaar ik het had
Kijk nou uit, straks word je hier veroordeeld op je aantal vliegbewegingenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Filipijnen wel echt certified shithole he?
Dat deed echt weinig voor mij. Van de week nog dagje Bangladesh gepakt, ook niet aan te raden.
Ik stoot CO2 uit voor een klein land, ik ben toch al persona non grata!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks word je hier veroordeeld op je aantal vliegbewegingen
Moest je checken of de kinderen daar wel hard genoeg werkten?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik stoot CO2 uit voor een klein land, ik ben toch al persona non grata!
Ik heb wel volle bak bij gedragen aan BhutanGoden van de week, carbon negatief, dit dat alles, wat een topland.
Kan hij straks gezellig op bezoek gaan in de gevangenis. Waarschijnlijk heeft hij dan geen interesse meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Quincy P.
Nu is het wachten op de onvermijdelijke steunbetuiging van de topscorer van het Nederlands Elftal.
Geen haat op Bhutan, die hebben het allemaal op orde ouwe reus. Geen massatoerisme, toeristen minimaal $250 / dag laten besteden, daarvan lekker (Engelstalig) onderwijs betalen en gratis gezondheidszorg voor de locals. Kan de VVD nog wat van leren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moest je checken of de kinderen daar wel hard genoeg werkten?
Het bruto nationaal geluk zou pas echt toenemen als jij eens stopt met vliegen, ouwe terrorist.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen haat op Bhutan, die hebben het allemaal op orde ouwe reus. Geen massatoerisme, toeristen minimaal $250 / dag laten besteden, daarvan lekker (Engelstalig) onderwijs betalen en gratis gezondheidszorg voor de locals. Kan de VVD nog wat van leren.
Sowieso, boogschieten als nationale sport hebben.
2 vluchten dit jaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gemiddeld heeft de Nederlander het afgelopen jaar 0.7 keer gevlogen. Ik heb uiteraard braaf 0 ingevuld maar door bepaalde users (ik nog absoluut geen namen) zal deze slowchat ver boven dat gemiddelde zitten.
In augustus voor het eerst in 1,5 jaar weer vliegenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gemiddeld heeft de Nederlander het afgelopen jaar 0.7 keer gevlogen. Ik heb uiteraard braaf 0 ingevuld maar door bepaalde users (ik nog absoluut geen namen) zal deze slowchat ver boven dat gemiddelde zitten.
Op zich is er in Europa ook echt genoeg te zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog nooit gevlogen. Omdat sommige mensen wél principes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |