Vannacht het boekje uitgelezen van onderstaande persoon.quote:
Altijd tegen de NSC?quote:
Het zou wel leuk zijn als de Fjorden-neukers zich een keer plaatsen voor het WK.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:32 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Italië.
Gaat deze rubriek zelfs leveren nu je een WK-ticket bij een pakje kauwgom krijgt?
Noord-Macedonie uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:58 schreef Szura het volgende:
Zwakzinnige poule die de Belgjes cadeau hebben gekregen met hun flutteam
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is die Yeşilgöz toch een verschrikkelijk persoon. Die haat tegen tegen GroenLinks/PVDA is niet gezond.
Lekker aan het polariseren in de Tweede Kamer. Als dit soort figuren al zo het woord moeten voeren, is het niet meer dan logisch dat het merendeel van de bevolking helemaal niet meer verder komt dan 'met links aan het roer gaat Nederland naar de tering."
https://nos.nl/artikel/25(...)net-problemen-oplostquote:Daar staat de achterban van de PVV recht tegenover, die de verantwoordelijkheid voor de crisis vooral wijt aan de tegenwerking die Wilders van meet af aan zou hebben ondervonden van vooral de linkse oppositie, de media en coalitiepartner NSC.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Lol, die poll in POL. Hopelijk niet representatief voor Nederland.
WLR heeft al gesproken.quote:
POL en NWS zijn voor 80% open inrichtingenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
De FVD webcare is weer goed bezig?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Steijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
TransferTalk | [..], trainer van Oranje-keeper topkandidaat bij Spurs
Never forget die keer dat hij werd uitgefloten en dat men massaal wegliep toen hij een keer een gastcollege kwam geven op de universiteit omdat hij echt overal de ballen verstand van heeft, terwijl hij denkt dat hij alles weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maurice de Hond komt me weer te vaak in de onderstroom in de media.
Fijne dagen en tot volgend jaar gr grquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Mooie ingetogen berichtgeving, niks aan de hand.
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:16 schreef DeeBee het volgende:
Zou ook een hartaanval krijgen als ik derde divisiedegradatievoetbal moet aanschouwen
Maar in VBL is men vooral gefrustreerd dat er maar 3 'echte Nederlanders' meedoen. Vermoeiende stront.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvis
Waar staat dat? Of spiegel je vooral je eigen gevoelens op andere?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in VBL is men vooral gefrustreerd dat er maar 3 'echte Nederlanders' meedoen. Vermoeiende stront.
De Finnen doen hun uiterste best om het gelijk van Koeman aan te tonen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Dankzij Fat Fraud moeten wij het vanavond weer doen met Memvis
Ja, dat is natuurlijk verwijderd door een oplettende moderatorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waar staat dat? Of spiegel je vooral je eigen gevoelens op andere?
Gekke racist.
Dus het wat 1 post.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk verwijderd door een oplettende moderator
(Nadat ik een TR zette)
Met reacties erop, maar soit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus het wat 1 post.
Beetje als nieuwsartikelen die X accounts aanhalen als bewijs met 2 volgers.
Het is al een gotspe dat Van Persie en zelfs Huntelaar Kluivert ingehaald hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het moment dat Van Persie uit de geschiedenisboeken wordt geschoten door middelmaat Memphis komt steeds dichterbij.
En Teemu Tainio?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:12 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Jari Litmanen nog mee had gekund met dit Finland
Moordenaar Kluivert nemen wij niet serieus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is al een gotspe dat Van Persie en zelfs Huntelaar Kluivert ingehaald hebben.
Kolkka was een van mijn favoriete spelers, maar die kon er ook nooit zoveel van.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van Mika NurmelaIk vermoed dat hij er waarschijnlijk niks van kon.
In mijn herinnering had Nurmela wekelijks 3 assists op Marcus Allbäck.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van Mika NurmelaIk vermoed dat hij er waarschijnlijk niks van kon.
Ik herinner me vooral dat seizoen dat Lurling er ineens 19 in legdequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
In mijn herinnering had Nurmela wekelijks 3 assists op Marcus Allbäck.
Joonas Kolkka, ook echt cult voor in het rechter rijtje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stond ooit volledig achter Niklas Tarvajärvi.
Die stelde je altijd op in het VI managerspelletje omdat hij een sloot aan assists gaf.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |