abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217880069
quote:
83s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:11 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Trump krijgen mensen nu betaald om eieren mee te nemen ...

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lqupbn3l3h24

[ afbeelding ]

Knettergek 8)7
Neenee. Alleen een 'stable genius' kan zoiets berekenen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_217880263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 21:31 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Niet alleen daar.
Mensen die, ondanks dat ze hard werken, vaker dan gemiddeld met ziekte te kampen hebben.
Mensen die, niet omdat ze dat zelf willen, door omstandigheden in financiële problemen komen.

Bijna altijd worden ze, doorgaans achter hun rug, want in hun gezicht zeggen ze "ach, wat beroerd en vervelend allemaal", afgemaakt: "aanstellers", "eigen schuld", "uitvreters", "als het mij niet overkomt dan hoeft het hun ook niet te overkomen"... et cetera.

... het trotse niet-empathische gedrag van mensen die er geen moeite mee hebben dat ze waardering hebben voor figuren als Trump of stemmen op Wilders of Baudet.

Of (oud-) collega's die zelf ooit zijn geïmmigreerd (of kinderen zijn van immigranten) en claimen dat zij van de laatste generatie 'fatsoenlijke' immigranten waren en dat alles na hen grotendeels uit 'gelukzoekers' of schoftentuig bestaat.
Zoals ooit een Puerto Ricaanse vrouw op CNN (verkiezingsjaar 2016) zei dat ze kwaad was vanwege het negatieve imago en de discriminatie van haar landgenoten, maar dat ze op Trump ging stemmen, want inderdaad, de jongere Puerto Ricanen waren grotendeels uitvreters, en er waren er teveel van in de VS. Maar ikke niet; ik werk hard en hoor hier thuis.
Waarop leeftijdgenoten instemmend knikten.

Egoïsme, haat en een hekel aan empathie.
VOTE MAGA.
Stemt Geert.
Klopt, en ondertussen de fik in iedereen die anders is. Een vrouw die geen vrouw is voor de sport, maar geen man qua inkomenswaardering. Noemt zo iemand zich dan anders, dan mag dat óók niet. Dus moet de samenleving ook maar gaan uitsluiten.

Gehandicapten die door de huidige president worden nagedaan. Je zou maar eens empathie gaan tonen, dáár gaat de wereld naar van de kloten volgens onze piraten in het witte huis en in de tweede kamer.

pi_217880596
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 21:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Klopt, en ondertussen de fik in iedereen die anders is. Een vrouw die geen vrouw is voor de sport, maar geen man qua inkomenswaardering. Noemt zo iemand zich dan anders, dan mag dat óók niet. Dus moet de samenleving ook maar gaan uitsluiten.
Het is te laat op de avond om dit te ontcijferen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217880623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
400% denk ik.
pi_217880650
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 21:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gehandicapten die door de huidige president worden nagedaan. Je zou maar eens empathie gaan tonen, dáár gaat de wereld naar van de kloten volgens onze piraten in het witte huis en in de tweede kamer.

[ afbeelding ]
Alleen die imitatie zou destijds al voldoende moeten zijn geweest om die man wegens groepsbelediging voor de rechter te dagen.
De klootzak.
pi_217880682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:13 schreef Toby56 het volgende:

[..]
400% denk ik.
Dat klinkt wel als een wetenschappelijk getal.
pi_217880720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik haalde in een eerdere post het voorbeeld van Foekje Dillema aan. Die vond men op een gegeven moment geen vrouw voor de vrouwensport. Maar het bedrijfsleven zag haar waarschijnlijk 100% als vrouw. Want anders hadden ze haar een mannensalaris moeten betalen. En als ze zich als 'anders' zou neerzetten zou ze ook de sjaak zijn.

Dát is de logica als je de speelbal van een primaire logica wordt. En dat is niet iets dat ze zelf creeeren of dat door woke wordt gevormd.
pi_217880823
quote:
Waar ik dus mijn eigen woning bekostig en geen euro heb gekregen van de staat.
Dit is absoluut volstrekt onmogelijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217880899
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik haalde in een eerdere post het voorbeeld van Foekje Dillema aan. Die vond men op een gegeven moment geen vrouw voor de vrouwensport. Maar het bedrijfsleven zag haar waarschijnlijk 100% als vrouw. Want anders hadden ze haar een mannensalaris moeten betalen. En als ze zich als 'anders' zou neerzetten zou ze ook de sjaak zijn.

Dát is de logica als je de speelbal van een primaire logica wordt. En dat is niet iets dat ze zelf creeeren of dat door woke wordt gevormd.
Zover ik weet heb je geen keuringen voor het bedrijfsleven. Althans, niet van dat soort.

En dit staat natuurlijk los van wat er in Amerika speelt.
pi_217881007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Zover ik weet heb je geen keuringen voor het bedrijfsleven. Althans, niet van dat soort.
Het verschil tussen roepen 'dit is geen vrouw' in de sport en 'dit is geen man' als ze in je bedrijf werkt. Het idee dat je tussen wal en schip eindigt, maar zelfs die positie je niet in dank wordt afgenomen.

Dat is waar het om draait.

quote:
En dit staat natuurlijk los van wat er in Amerika speelt.
Alles binnen de Lgtb+ is universeel. Amerika kent geen andere voorbeelden dan Europa.
  zondag 8 juni 2025 @ 00:49:09 #286
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217882200
Haha...hier echt hard om moeten lachen _O-
Epic trolling :')

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqy3vwpd722w
pi_217882236
Zou de republikeinse achterban hun kandidaten eigenlijk nog gaan afstraffen voor het feit dat die lafbekken pas kritiek durfden te hebben op Trumps "Big Beautiful Bill" nadat ze hem zelf al hadden goedgekeurd maar Teslaman minder enthousiast was of heeft die achterban net zo weinig ruggengraat als hun congresleden?
  zondag 8 juni 2025 @ 01:34:28 #288
323401 Kijkertje
met filter
pi_217882285
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217882331
Kon weleens goed los gaan in de komende dagen daar.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 8 juni 2025 @ 02:04:14 #290
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217882336
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 01:00 schreef Kansenjongere het volgende:
Zou de republikeinse achterban hun kandidaten eigenlijk nog gaan afstraffen voor het feit dat die lafbekken pas kritiek durfden te hebben op Trumps "Big Beautiful Bill" nadat ze hem zelf al hadden goedgekeurd maar Teslaman minder enthousiast was of heeft die achterban net zo weinig ruggengraat als hun congresleden?
Wat denk je zelf?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 8 juni 2025 @ 02:33:52 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217882376
quote:
Wel gek eigenlijk, ik heb mij laten vertellen dat het Amerikaanse volk graag die hardhandige deportaties wil. Je ziet meteen dat het al een stuk veiliger is op straat.

Overigens kun je ook concluderen dat hardhandig onschuldige mensen zonder kans op verdediging al niet fijn is, maar dat Het Witte Huis of all places dan nog eens met kinderachtige tweets gaat natrappen, dat zoiets vroeg of laat voor veel weerstand gaat zorgen. Meestal begrijpen goede leiders dat wel, maar Trump ziet graag chaos en wil maar wat graag hier op los gaan met veel geweld.

Binnen een paar weken krijg je vast een soort oproep aan 'het Amerikaanse volk' (lees: MAGA) om mee te helpen tegen de protesten. Een Erdogannetje.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vis1980 op 08-06-2025 02:38:58 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 8 juni 2025 @ 02:45:37 #292
323401 Kijkertje
met filter
pi_217882393
quote:
11s.gif Op zondag 8 juni 2025 02:01 schreef bedachtzaam het volgende:
Kon weleens goed los gaan in de komende dagen daar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 08-06-2025 03:22:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 8 juni 2025 @ 02:47:38 #293
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217882395
Er zou maar zo'n jumbowagen je woonwijk binnenrijden en vrouwen en kinderen meenemen, Het is net een tank. Staan ze daar, uitrusting alsof het de Derde Wereldoorlog is.
  zondag 8 juni 2025 @ 02:53:12 #294
323401 Kijkertje
met filter
pi_217882405
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 02:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wel gek eigenlijk, ik heb mij laten vertellen dat het Amerikaanse volk graag die hardhandige deportaties wil. Je ziet meteen dat het al een stuk veiliger is op straat.

Overigens kun je ook concluderen dat hardhandig onschuldige mensen zonder kans op verdediging al niet fijn is, maar dat Het Witte Huis of all places dan nog eens met kinderachtige tweets gaat natrappen, dat zoiets vroeg of laat voor veel weerstand gaat zorgen. Meestal begrijpen goede leiders dat wel, maar Trump ziet graag chaos en wil maar wat graag hier op los gaan met veel geweld.

Binnen een paar weken krijg je vast een soort oproep aan 'het Amerikaanse volk' (lees: MAGA) om mee te helpen tegen de protesten. Een Erdogannetje.
Het is geen tweet van het Witte Huis, Homan verkondigt dat doodleuk bij Fox News. Het plan is al die tijd al geweest om bij onrust over de raids groots in te gaan zetten om dat hardhandig aan te pakken en Trump zal deze keer niet aarzelen om ook het leger in te zetten vrees ik.
  zondag 8 juni 2025 @ 02:55:16 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217882407

bron

Ik zei het toch, de eerste de beste keer dat er ergens een protest is, gaat ie dit meteen doen. Hij wacht er al een tijdje op.
  zondag 8 juni 2025 @ 02:56:37 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217882410
quote:
9s.gif Op zondag 8 juni 2025 02:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is geen tweet van het Witte Huis, Homan verkondigt dat doodleuk bij Fox News. Het plan is al die tijd al geweest om bij onrust over de raids groots in te gaan zetten om dat hardhandig aan te pakken en Trump zal deze keer niet aarzelen om ook het leger in te zetten vrees ik.
Ik bedoel in de afgelopen weken/maanden. Van die filmpjes met bye bye!
  zondag 8 juni 2025 @ 03:00:37 #297
323401 Kijkertje
met filter
pi_217882416
pi_217882423
Is er weer een corona uitbraak?
  zondag 8 juni 2025 @ 03:13:15 #299
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217882424
Er kwam net reclame voorbij, moest meteen denken aan Eat Snacky Smores.

.
  zondag 8 juni 2025 @ 03:33:58 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217882431
Nou daar gaan we, wat een zwarte bladzijde voor de VS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')