Weer lekker partijdig, hij zei een paar keer 'eh eh' als een Fransman iets deed wat m niet aanstond ofzo. En verder is t nooit echt commentaar over wie speelt of scoort ofzo maar gewoon random geouwehoer.quote:
Tere poppetjes.quote:
Nou, Lamine die Cristiano aan het huilen maakt is toch altijd leuk om te zien?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanje - Portugal in de finale. Dat klinkt niet als een wedstrijd die je wil kijken.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Lamine die Cristiano aan het huilen maakt is toch altijd leuk om te zien?
Andersom mag ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Lamine die Cristiano aan het huilen maakt is toch altijd leuk om te zien?
Buiten Ronaldo om is het Portugese team waarschijnlijk zelfs nog minder onsympathiek als dat van Spanje, dus ja.quote:
Oh ik heb niet zo'n hekel aan het huidige Spaanse team eigenlijk. Ook zeker niet aan Lamine. Ondanks dat 'ie voor Barcelona speelt. Kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo om is het Portugese team waarschijnlijk zelfs nog minder onsympathiek als dat van Spanje, dus ja.
Hij krijgt wel een beetje maniertjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zo'n hekel aan het huidige Spaanse team eigenlijk. Ook zeker niet aan Lamine. Ondanks dat 'ie voor Barcelona speelt. Kan nog veranderen natuurlijk.
Er zitten geen Pique, Ramos, Busquets en Alba's tussen nee. Maar je zag tegen Nederland toen het weer een keer echt spannend werd hoe vervelend Spaanse voetballers (Zuid-Europese voetballers eigenlijk, maar in Spanje is dat het ergst, met name door de arbitrage in La Liga) werden. Constant klagen, duikelen, zeuren om kaarten etc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zo'n hekel aan het huidige Spaanse team eigenlijk. Ook zeker niet aan Lamine. Ondanks dat 'ie voor Barcelona speelt. Kan nog veranderen natuurlijk.
Verkeerde tackle ingezet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:14 schreef H_T het volgende:
Godnonde, nou is ook nog eens mijn enkel aan het opzwellen
Daarom heb ik een hekel aan Zuid-Europees voetbal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten geen Pique, Ramos, Busquets en Alba's tussen nee. Maar je zag tegen Nederland toen het weer een keer echt spannend werd hoe vervelend Spaanse voetballers (Zuid-Europese voetballers eigenlijk, maar in Spanje is dat het ergst, met name door de arbitrage in La Liga) werden. Constant klagen, duikelen, zeuren om kaarten etc.
Gefeliciteerd! Wanneer gaan we het vieren met veel te veel allora en Albanese hoeren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
Nou was ik in de praktijk natuurlijk al een tijdje single maar het formeel afhandelen was er nog niet van gekomen (meerdere praktische redenen). Maar ik heb nu toch de boel in gang gezet en in goed overleg met m'n ex een advocaat ingehuurd om dit te gaan afhandelen. Vandaag bij hem alle documentatie ingeleverd. Het wordt een heel simpel proces via de notaris (rechtbank niet nodig omdat we het al over alles eens zijn).
Zal wel even raar zijn om straks ook officieel een gescheiden man te zijnMaar fijn om het allemaal ook formeel afgerond te hebben. Proces zal naar verwachting 1 tot 2 maanden duren.
Zodra het rond is gaan we dat zeker doen!!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer gaan we het vieren met veel te veel allora en Albanese hoeren?
Lekker. Hier ook half dagje vandaag en dan weekend.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:13 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen! Teamuitje gisteren was gezellig, wel helemaal kapot omdat het vrij laat was. Vandaag nog paar uurtjes werken dan lekker weekend
Fijn dat het leuk wasquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:13 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen! Teamuitje gisteren was gezellig, wel helemaal kapot omdat het vrij laat was. Vandaag nog paar uurtjes werken dan lekker weekend
Dan kan je wel je eigen muziek aanzettenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Sinds gisteren ben ik weer aan het werk. Maar nu ben ik vandaag alleen op kantoor
Jaaa zeker. In een escaperoom gezeten met 2 directe collega's die ik dus goed kende. Was gezellig!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk wasUiteindelijk dus wel een paar leuke collega's tegengekomen?
Wedden dat ze aan het eind van de dag komt klagen dat het geen Ed Sheeran vrije dag was?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan je wel je eigen muziek aanzetten
Dat is natuurlijk de reden dat hij voor Spanje heeft gekozen: bij Nederland zou hij niet eens spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
Dean in plaats van van Dijk.
En hij is pas 20
Oeh ik zou die weddenschap aangaan Fred! Ik zou hoog in zetten!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wedden dat ze aan het eind van de dag komt klagen dat het geen Ed Sheeran vrije dag was?
Nee, dat weet ik. Maar daarom ben ik nog wel kwoadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de reden dat hij voor Spanje heeft gekozen: bij Nederland zou hij niet eens spelen.
Ik had al geen Ed Sheeran vrije dag.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wedden dat ze aan het eind van de dag komt klagen dat het geen Ed Sheeran vrije dag was?
Daarnaast voelt hij zich ook gewoon veel meer Spaans dus het is voor hem een logische keuze.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de reden dat hij voor Spanje heeft gekozen: bij Nederland zou hij niet eens spelen.
Ach, we waren ook ooit kwaad dat Ziyech niet voor Nederland koos... en Frimpong is natuurlijk ook eigenlijk geen Nederlander. Xavi Simons is een halve Spanjaard. You win some, you lose some.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar daarom ben ik nog wel kwoad
Eigen schuldquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had al geen Ed Sheeran vrije dag.
Daarom zijn we jou ook al verloren aan het Spaanse elftalquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarnaast voelt hij zich ook gewoon veel meer Spaans dus het is voor hem een logische keuze.
Nederland zal nooit zó'n goede bierdrager kunnen vindenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zijn we jou ook al verloren aan het Spaanse elftal
Cucurella de Vil?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:22 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe kan zo’n Cucurella voetballen met dat haar
Dumfries, ook een goede oud-Hollandsche naamquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach, we waren ook ooit kwaad dat Ziyech niet voor Nederland koos... en Frimpong is natuurlijk ook eigenlijk geen Nederlander. Xavi Simons is een halve Spanjaard. You win some, you lose some.
Ik denk trouwens dat als Frimpong nu zou kiezen hij voor Engeland zou gaan, want Koeman geeft toch altijd de voorkeur aan Dumfries, en bij Engeland speelt hun beste rechtsback niet op rechtsback.
Een man met een Schotse achternaam die half Arubaans en half Surinaams is en vernoemd is naar een Amerikaanse acteur. En waar Geert Wilders straks voor staat te juichen in een oranje tutu.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Dumfries, ook een goede oud-Hollandsche naam
En heeft Fred virtueel gewonnen ?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oeh ik zou die weddenschap aangaan Fred! Ik zou hoog in zetten!
Moet je voor een afterparty niet eigenlijk eerst een party houden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:28 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we trouwens interesse om dit weekend een retro terug te kijken of een random afterparty te houden? Ik zou het eventueel kunnen hosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |