Weer lekker partijdig, hij zei een paar keer 'eh eh' als een Fransman iets deed wat m niet aanstond ofzo. En verder is t nooit echt commentaar over wie speelt of scoort ofzo maar gewoon random geouwehoer.quote:
Tere poppetjes.quote:
Nou, Lamine die Cristiano aan het huilen maakt is toch altijd leuk om te zien?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanje - Portugal in de finale. Dat klinkt niet als een wedstrijd die je wil kijken.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Lamine die Cristiano aan het huilen maakt is toch altijd leuk om te zien?
Andersom mag ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Lamine die Cristiano aan het huilen maakt is toch altijd leuk om te zien?
Buiten Ronaldo om is het Portugese team waarschijnlijk zelfs nog minder onsympathiek als dat van Spanje, dus ja.quote:
Oh ik heb niet zo'n hekel aan het huidige Spaanse team eigenlijk. Ook zeker niet aan Lamine. Ondanks dat 'ie voor Barcelona speelt. Kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo om is het Portugese team waarschijnlijk zelfs nog minder onsympathiek als dat van Spanje, dus ja.
Hij krijgt wel een beetje maniertjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zo'n hekel aan het huidige Spaanse team eigenlijk. Ook zeker niet aan Lamine. Ondanks dat 'ie voor Barcelona speelt. Kan nog veranderen natuurlijk.
Er zitten geen Pique, Ramos, Busquets en Alba's tussen nee. Maar je zag tegen Nederland toen het weer een keer echt spannend werd hoe vervelend Spaanse voetballers (Zuid-Europese voetballers eigenlijk, maar in Spanje is dat het ergst, met name door de arbitrage in La Liga) werden. Constant klagen, duikelen, zeuren om kaarten etc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zo'n hekel aan het huidige Spaanse team eigenlijk. Ook zeker niet aan Lamine. Ondanks dat 'ie voor Barcelona speelt. Kan nog veranderen natuurlijk.
Verkeerde tackle ingezet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:14 schreef H_T het volgende:
Godnonde, nou is ook nog eens mijn enkel aan het opzwellen
Daarom heb ik een hekel aan Zuid-Europees voetbal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten geen Pique, Ramos, Busquets en Alba's tussen nee. Maar je zag tegen Nederland toen het weer een keer echt spannend werd hoe vervelend Spaanse voetballers (Zuid-Europese voetballers eigenlijk, maar in Spanje is dat het ergst, met name door de arbitrage in La Liga) werden. Constant klagen, duikelen, zeuren om kaarten etc.
Gefeliciteerd! Wanneer gaan we het vieren met veel te veel allora en Albanese hoeren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
Nou was ik in de praktijk natuurlijk al een tijdje single maar het formeel afhandelen was er nog niet van gekomen (meerdere praktische redenen). Maar ik heb nu toch de boel in gang gezet en in goed overleg met m'n ex een advocaat ingehuurd om dit te gaan afhandelen. Vandaag bij hem alle documentatie ingeleverd. Het wordt een heel simpel proces via de notaris (rechtbank niet nodig omdat we het al over alles eens zijn).
Zal wel even raar zijn om straks ook officieel een gescheiden man te zijnMaar fijn om het allemaal ook formeel afgerond te hebben. Proces zal naar verwachting 1 tot 2 maanden duren.
Zodra het rond is gaan we dat zeker doen!!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer gaan we het vieren met veel te veel allora en Albanese hoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |