Ik zag toch even die kop van Anoek vertrekken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:26 schreef Meke het volgende:
Ook wel duidelijk dat niemand W&E als bedreiging ziet dus
De wc is af dus hij kan wel even rust pakken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zou wat zijn als Victor niet meer terugkomt.
Moet hij niet revalideren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De wc is af dus hij kan wel even rust pakken.
Ik weet niet hoe ernstig het is.quote:
Heb je hun formaat schoenen gezien? Zeker 48.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Die zijn de vorige aflevering compleet door de mand gevallen, hoe blij ze wel niet waren dat ze nu gewoon de opdrachtjes van Victor konden uitvoeren, ipv zelf na te denken. (knabbel en babbel)
En Ray & Rey lopen er ook bij als een karikatuur van de gemiddelde klusser, alsof ze een AI hebben gevraagd hoe een klusser eruit ziet. Met die pakjes van ze, compleet ingericht met allerlei klusmateriaal de ze daar nooit gaan gebruiken, ik zag alleen al 3 gele stiften bij Ray
Ik denk dat ze wel degelijk dingen doen daar, alleen niet voor de camera. Ik heb iig Ray een keer zien ingrijpen met zijn gereedschap. Plus het straalt wat uit voor het programma natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Die zijn de vorige aflevering compleet door de mand gevallen, hoe blij ze wel niet waren dat ze nu gewoon de opdrachtjes van Victor konden uitvoeren, ipv zelf na te denken. (knabbel en babbel)
En Ray & Rey lopen er ook bij als een karikatuur van de gemiddelde klusser, alsof ze een AI hebben gevraagd hoe een klusser eruit ziet. Met die pakjes van ze, compleet ingericht met allerlei klusmateriaal de ze daar nooit gaan gebruiken, ik zag alleen al 3 gele stiften bij Ray
Hij moet voorkomen dat er fouten worden gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel degelijk dingen doen daar, alleen niet voor de camera. Ik heb iig Ray een keer zien ingrijpen met zijn gereedschap. Plus het straalt wat uit voor het programma natuurlijk.
Dan is het handig dat je je spullen bij je hebt, als je bij Faisel iets moet hebben ben je een uur verder met zoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij moet voorkomen dat er fouten worden gemaakt.
Klopt. Maar ik vind het ook wat weg hebben van een duikerspak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is het handig dat je je spullen bij je hebt, als je bij Faisel iets moet hebben ben je een uur verder met zoeken.
Ik vind het meer iets militairs hebben of politie, maar dat is expres omdat ze wel autoriteit moeten uitstralen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind het ook wat weg hebben van een duikerspak.
Naomi heeft in één van de eerste afleveringen wel eens verteld dat ze te klein is voor een auto, wat bs is natuurlijk. Ik weet dat mensen zonder benen zelfs auto rijden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg, dit was wel een grote 'ik erger mij rot aan Maurits' show. Wat kan die onsympathiek uit de hoek komen met zijn gegniffel. Wie bedacht dat vals spelen nou met dat hamertje tik onzingedoe? Was dat Anouk? Dat iedereen daarin meeging, tjongejonge. Gun die Faisel zijn hamertalent toch, manoman, stelletje meelopers.
Sneu voor Victor, zeg, leek wel een soort spit, daar ben je niet eentweedrie vanaf.
En begreep ik nou dat Naomi geen rijbewijs heeft?
Ah, dan heb ik het toch goed gehoord. Maurits zei zoiets van: "Maar Naomi kan niet rijden." Maakt haar wel extra afhankelijk van Victor, ze hangt ook bijna letterlijk aan hem. Belachelijke scene dat ze van Maurits ook een afscheidskus wilde hebben voor haar boodschappenritje met Anoek, zag er niet uit, ze leek wel een kleuter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Naomi heeft in één van de eerste afleveringen wel eens verteld dat ze te klein is voor een auto, wat bs is natuurlijk. Ik weet dat mensen zonder benen zelfs auto rijden.
En ja Maurits gelijk: "Nou nu moet ik 3 appartementen onderhouden" Nee sukkel je bent de schaduw van Victor
Het zou hetzelfde zijn dat Victor, die zwaar OP is, in zijn eentje (!) een ruimte moet opleveren, maar dat alle andere teams die week samen aan een ruimte mogen werken en vervolgens de 5000 euro mogen verdelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg, dit was wel een grote 'ik erger mij rot aan Maurits' show. Wat kan die onsympathiek uit de hoek komen met zijn gegniffel. Wie bedacht dat vals spelen nou met dat hamertje tik onzingedoe? Was dat Anouk? Dat iedereen daarin meeging, tjongejonge. Gun die Faisel zijn hamertalent toch, manoman, stelletje meelopers.
Klopt ik heb ook een keer spit gehad, erg pijnlijk maar met medicijnen goed te doen. Het was wel zo dat het nogal sterke zooi was. Ik ging gewoon naar mijn werk maar mijn collega's dachten dat ik stoned wasquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
Spit krijg je ook mede door stress, nou zat Victor in het begin van de aflevering flink te beuken in die wc en stond Naomi weer naast hem te blaten als een dom schaap, je merkte zijn ergernis. De grens is letterlijk door zijn lijf stop gezet.
Oppassen dan! Bij spit heb je ook het gevoel van erin schieten of scheuren, hopelijk geen hernia voor hem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:21 schreef V. het volgende:
Hij zei dat hij iets voelde scheuren. Hopelijk een spier. Heb ruim tien jaar geleden een hernia gehad, die voelde ik erook in schieten... dat hoop ik niet voor hem. Ben ik een half jaar zoet mee geweest.
En toevallig heb ik deze week weer zware rugpijn op dezelfde lokatie ( en niet, zoals wel vaker, in mijn onderrug). Even voorzichtig doen
Terecht een zwaan en kleefaan, als die winnen vreet ik mijn hoed op.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:27 schreef Arcee het volgende:
Anouk en Maurits zijn nergens meer zonder de rugdekking van Victor en Naomi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
Toch even een spoilertje tussendoor, sorry spoilerhaters
Waar gaat het over voordat ik het aanklik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Honderd ergernissenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar gaat het over voordat ik het aanklik?
Er zal een reden voor zijn dat het via de muren moest (ik ben geen architect) en dat was wel degelijk aan Cris doorgegeven. Die had het niet gehoord ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
En heb nog een ergernis! Chris als elektricien had de leidingen door het plafond getrokken in dat gezamenlijke appartement, waarom mocht dat niet? Omdat een of andere sufkees van een architect ze door de muren wilden en Ray precies volgens tekening moet werken. Had dan dat van te voren duidelijker aangegeven, nondedju! Zo werd het hele vakmanschap van Chris onderuit geschoffeld. Misschien was zijn plan helemaal niet zo gek.
Ja dan weet ik nog niks, ik klik maar niks dan.quote:
Naja, is ie dus op eigen houtje bezig geweest ipv even na te vragen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal een reden voor zijn dat het via de muren moest (ik ben geen architect) en dat was wel degelijk aan Cris doorgegeven. Die had het niet gehoord ofzo
Chris zei duidelijk dat het juist via het plafond moest, wat nou net niet de bedoeling was. Er zal wel courgette in zijn oor hebben gezeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naja, is ie dus op eigen houtje bezig geweest ipv even na te vragen.
Huh, als ik meer zou zeggen dan is dat sowieso al een spoiler, ga jij maar weer op je handen zitten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan weet ik nog niks, ik klik maar niks dan.
Heb heel wat door te spitten als dit afgelopen isquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh, als ik meer zou zeggen dan is dat sowieso al een spoiler, ga jij maar weer op je handen zitten.![]()
Welnee, haha, dan wordt alles wel weer herhaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb heel wat door te spitten als dit afgelopen is
Huisartsenpost in het ziekenhuis, dat is wat anders. Maar terecht dat ze beter even naar huis gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie Victor niet meer terugkeren. Want ook al zit je onder de pijnstillers, dan nog mag je geen machines bedienen. En het werkt niet, als je pijn hebt of je ziek voelt. Ze zijn niet voor niets na het ziekenhuis gelijk naar huis gegaan.
Hij zei dat hij iets voelde scheuren onder in zijn rug.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huisartsenpost in het ziekenhuis, dat is wat anders. Maar terecht dat ze beter even naar huis gaan.
Daar vinden ze wel wat op..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:11 schreef d.k. het volgende:
Ik was helemaal niet naar huis gegaan. Anderhalf uur rijden met een pijnlijke rug is de hel. Je zag aan heel zijn reactie ook dat dit niet de eerste keer was. Toen ie ging liggen, ging ie ook meteen oefeningen doen. Mijn fysio zou zeggen oefenen, medicijnen erin en blijven bewegen. Paar behandelingen en in een dag of 3 ben je er weer voorzichtig. Nu gaat daar altijd weer die autoreis aan vooraf...
‘Naomi aan de slag’… 😆quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar vinden ze wel wat op..
Waar ze hopelijk niet wat op zullen vinden is dat "mau" in zak en as zal vallen. Zelfingenomen slijmbal. Hij kan het stokje echt niet van Chris overnemen, en Naomi zullen we hopelijk weer aan de slag zien gaan.
Zou mooi zijn als de fab4 met hangende pootjes ineens weer hulp gaan roepen bij de andere klussers en dat zij dan uren gaan incalculeren.
Van de week de eerste 8 afleveringen herkeken. Maar ik verbaasde mij, ze zat behoorlijk te sleuren met al die bakstenen.quote:
Klopt. Toen waren ze bij vele nog een van de favorieten. Leuke mensen, tikkie ordi maar deden leuk, aardig werkte hard. Later werden het de mensen waarvan je bij voorstelrondje dacht dat ze zouden zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Van de week de eerste 8 afleveringen herkeken. Maar ik verbaasde mij, ze zat behoorlijk te sleuren met al die bakstenen.
Maarja, meer dan puinruimen zal er bij haar vast niet in zitten.
Gewoon met een mobieltjequote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef BragilLarabla het volgende:
Begrijp ik nu goed uit de voorstukjes dat de jury er ook al geen zin meer in heeft om op te dagen?
Ze konden geen keuze maken uit de behang staaltjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef TaMieke het volgende:
Welke tegenslagen hadden W&E nu weer dat ze de wc niet af konden hebben?
En dan ook Victor nog lopen opjagen. Ik weet niet wat hij aan het doen was, maar help dan ff mee. Probeer ook eens wat!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:05 schreef V. het volgende:
Echt, die zuiglip die kritiek blijft leveren op andermans werk, terwijl ze zelf geen flikker kan of doet.
Hou op met me.
Misschien wil Victor wel vooral dat ze helpt met slopen, spullen aangeven en spullen halen. En is dat gewoon hun dynamiek. Victor is nou niet bepaald iemand die zijn mond houdt als het hem niet zint, dus we zouden hem wel gehoord hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:05 schreef V. het volgende:
Echt, die zuiglip die kritiek blijft leveren op andermans werk, terwijl ze zelf geen flikker kan of doet.
Hou op met me.
Het ging mij over het gezeik op de zussen "die maar weer eens iets tegen de muur hebben gespuugd". Die meiden doen tenminste wat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien wil Victor wel vooral dat ze helpt met slopen, spullen aangeven en spullen halen. En is dat gewoon hun dynamiek. Victor is nou niet bepaald iemand die zijn mond houdt als het hem niet zint, dus we zouden hem wel gehoord hebben.
Ik las erbij "terwijl ze zelf geen flikker kan of doet".quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Het ging mij over het gezeik op de zussen "die maar weer eens iets tegen de muur hebben gespuugd". Die meiden doen tenminste wat.
Niet helemaal in overleg toch? Vooral overleg tussen de andere 5 stellen waarbij F&C er niets over te zeggen hadden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:23 schreef TaMieke het volgende:
Wtf Dennis. Flikker op.![]()
![]()
Waarom klagen over die bus en dat stomme spel?? Het is in overleg gedaan.
Volgens mij hebben F&C niet eens alle andere gewonne klushulp ingezet. Laat W&E die klushulp gewoon inzetten.
Ja. Maar ik doelde dus op de zussen, en daar kan die opmerking wel bij dunkt me.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik las erbij "terwijl ze zelf geen flikker kan of doet".
Nou vooruit. Wel lekker makkelijk als je weet dat je de komende weken al die spelletjes gaat winnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Niet helemaal in overleg toch? Vooral overleg tussen de andere 5 stellen waarbij F&C er niets over te zeggen hadden.
Faisel en Chris hadden het maar te slikken. Niks overleg.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:23 schreef TaMieke het volgende:
Wtf Dennis. Flikker op.![]()
![]()
Waarom klagen over die bus en dat stomme spel?? Het is in overleg gedaan.
Hoe zou je het vinden als Victor de oplevering van een ruimte in zijn eentje moet doen "omdat hij er zo goed in is", en de andere teams met zijn allen samen een ruimte mogen opleveren.?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou vooruit. Wel lekker makkelijk als je weet dat je de komende weken al die spelletjes gaat winnen.
Ze was voor een scharrel in het buitenland. Dat werd gezegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef BragilLarabla het volgende:
Begrijp ik nu goed uit de voorstukjes dat de jury er ook al geen zin meer in heeft om op te dagen?
Ik heb zo genoeg van dat mens.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:33 schreef V. het volgende:
Oh, Naoom is andermans gezeik zat.
Heel redelijk. Je hoort haar nooit ergens over.
In het buitenland nog welquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Eva heeft schnabbel ergens anderIk hoop dat ze voor dit werk niet echt veel binnen harkt, wat onprofessioneel Die had gewoon geen zin om een paar uur in de auto te zitten.
Niet alleen de smaak maar de afwerking was om te janken, dat voegwerk die rare plank. Het is niet echt reclame voor Faiselquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
In het buitenland nog wel. Gebruik dan een geloofwaardige smoes zoals een gebroken been, alsof iemand in het buitenland dat stuk verdriet gaan inhuren voor "styling" . Misschien haar broer Joy, die ook in het buitenland woont..
Dat Faisel en Chris die zus van hun niet vaker inschakelen voor de styling begrijp ik ook niet. Ze kunnen best klussen geloof ik, alleen laat hun smaak nogal te wensen over..
Ik vond het volledig terecht dat Mark en Co gewonnen hadden. Mooi toilet. Faisal heeft van afwerken geen kaas gegeten, dat was ronduit slecht.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen![]()
![]()
En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt....
Ik neem aan dat Faisel hierna met pensioen gaatquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen de smaak maar de afwerking was om te janken, dat voegwerk die rare plank. Het is niet echt reclame voor Faisel
Moet ik toch Noami gelijk in geven, ben ook benieuwd wat mensen thuis uitspoken dat de muren onder de kak en zeik zit, hier blijft het gewoon in de pot.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind zo'n houten kastje in een toilet wat viezig (bij M&R). Je zult maar een iemand hebben die beetje naast gaat piesen, brrrr, dat trekt toch in dat hout?
Ja mee eens!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed dat Faisal alsnog de dagen krijgt! Terecht.
Gaat het niet meer over het schoonhouden? Stucwerk is niet makkelijk schoon te maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Faisel hierna met pensioen gaat. Probleem is denk ik dat ze het gewoon niet zien..
[..]
Moet ik toch Noami gelijk in geven, ben ook benieuwd wat mensen thuis uitspoken dat de muren onder de kak en zeik zit, hier blijft het gewoon in de pot.
Ik vrees alleen dat Chris al het schuren en verven moet gaan doen... op aanwijzing (=commando) van zijn tata natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
Wel goed van Faisel dat hij originele deuren van het pand hergebruikt.
Volgens mij kun je niet eens staan naast dat kastje... Ik vermoed zomaar dat de Kluszussen dát niet getest hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind zo'n houten kastje in een toilet wat viezig (bij M&R). Je zult maar een iemand hebben die beetje naast gaat piesen, brrrr, dat trekt toch in dat hout?
Doe je zelf waarschijnlijk niet maar soms hebben wat oudere mannen een wat probleem met staand plassen, en weigeren dat zittend te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Faisel hierna met pensioen gaat. Probleem is denk ik dat ze het gewoon niet zien..
[..]
Moet ik toch Noami gelijk in geven, ben ook benieuwd wat mensen thuis uitspoken dat de muren onder de kak en zeik zit, hier blijft het gewoon in de pot.
Niet voor Anouk en Naomi: hoogstens wat meer klikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Die woonkamer lijkt me moeilijker dan een slaapkamer. Want: meer meubels.
Ze hadden niet echt de keus, als ze niet hadden ingestemd was er zeker drama.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja mee eens!
Ik vond die opmerking tegen de jury: "Dus Wilfred & Edith krijgen helemaal niets? " van iemand uit de groep (het zal wel weer Naomi geweest zijn) nogal gemeen eigenlijk.... een beetje W&E gebruiken om te protesteren tegen iets wat ze toch afgepakt hebben van F&C
Al vind ik ook wel weer dat F&C iets assertiever hadden mogen zijn... ik bedoel: ze hebben zelf ermee ingestemd dat die uren naar W&E gingen (toen met de groep bij het kampvuur..)
Ik had gedacht en gehoopt dat Victor langer zou wegblijven. Straks wint ie de woonkamer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet voor Anouk en Naomi: hoogstens wat meer klikken![]()
Het ligt denk ik aan de vorm van de kamer: als je nisjes hebt enzo moet je daar meer rekening mee houden. En ook de ligging ten opzichte van andere kamers lijkt me belangrijk qua kabels en leidingen die langs/boven onder de woonkamer lopen... denk ik, als niet-eens-amateur klusser
Dat is dus wel een keuze, dan maar drama. Of denk je dat dit bij NaoVic was gebeurd?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden niet echt de keus, als ze niet hadden ingestemd was er zeker drama.
Natuurlijk was dat Noamiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja mee eens!
Ik vond die opmerking tegen de jury: "Dus Wilfred & Edith krijgen helemaal niets? " van iemand uit de groep (het zal wel weer Naomi geweest zijn) nogal gemeen eigenlijk.... een beetje W&E gebruiken om te protesteren tegen iets wat ze toch afgepakt hebben van F&C
Al vind ik ook wel weer dat F&C iets assertiever hadden mogen zijn... ik bedoel: ze hebben zelf ermee ingestemd dat die uren naar W&E gingen (toen met de groep bij het kampvuur..)
Ze hadden er speciale Latex op gedaan, heb ik ook in de keuken en dat maakt net zo makkelijk schoon als tegels.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaat het niet meer over het schoonhouden? Stucwerk is niet makkelijk schoon te maken.
Met de Zeehondjes kun je alles doen wat je maar zou willen, ze doen toch nooit wat terug.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat Noami
Knabbel en Babbel vinden ook echt alles wel prima he, zolang ze de confrontatie maar niet hoeven aan te kijken.
Extra klussers:![]()
Geen extra klussers:
[..]
Ze hadden er speciale Latex op gedaan, heb ik ook in de keuken en dat maakt net zo makkelijk schoon als tegels.
Ze zijn te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met de Zeehondjes kun je alles doen wat je maar zou willen, ze doen toch nooit wat terug.
(zou zielig zijn, maar sommige mensen ruiken dat gewoon en misbruiken dat nou eenmaal...)
Ze ondergaan alles lijdzaam en vinden alles wel prima, wat er ook gebeurd. Begin me nu te ergeren aan ze of zo, doe dan niet mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met de Zeehondjes kun je alles doen wat je maar zou willen, ze doen toch nooit wat terug.
(zou zielig zijn, maar sommige mensen ruiken dat gewoon en misbruiken dat nou eenmaal...)
Er is nog een kans dat ie de spit door zijn snelle terugkomst alleen maar extra erg heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik had gedacht en gehoopt dat Victor langer zou wegblijven. Straks wint ie de woonkamer.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er is nog een kans dat ie de spit door zijn snelle terugkomst alleen maar extra erg heeft gemaakt.
Dat zou verschrikkelijk zijn natuurlijk, want dan zijn Mau&Nou hun maatje kwijt en moet Naomi helemaal alleen de woonkamer afmaken. Ik hoop écht niet dat dat zover komt!
Nou ja ze hadden het al geaccepteerd dat ze niet hadden gewonnen. En dan ga je niet dwarsliggen als de groep een keus maakt. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar het is opgelost, al is dat hamertje tik gewoon te simpel voor woorden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is dus wel een keuze, dan maar drama. Of denk je dat dit bij NaoVic was gebeurd?
Niet mee eens, dat is te makkelijk: dat is dan toch ergens een keuze om confrontatie niet aan te gaan. Maar hier komen we niet uit, geloof ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden het al geaccepteerd dat ze niet hadden gewonnen. En dan ga je niet dwarsliggen als de groep een keus maakt. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar het is opgelost, al is dat hamertje tik gewoon te simpel voor woorden.
Ja eens. Plus: zo leer je W&E eigenlijk ook niet écht kennen. Vind ik dan ook jammer...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:04 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ze ondergaan alles lijdzaam en vinden alles wel prima, wat er ook gebeurd. Begin me nu te ergeren aan ze of zo, doe dan niet mee.
Ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Maurits is toch wel een prutsklusser met twee linkerhanden, allemachtig, kan geen eens een wc-pot ophangen.
Nou dat!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En inderdaad: hou op met dat hamertje tik en dat luie gedoe, verzin ff een ander spel! Er zijn zoveel spellen die kunt spelen, desnoods bierpong of weet ik veel
Is wel de kortste weg, dus het minste risico dat de kak over de hele muur van het toilet verspreid wordt...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Och heden, dat ieniminie toiletje van C&F, daar kun je je kont toch niet in keren? En dan die pleerol links zowat bijna in het toilet, getsie.
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van de kamers natuurlijk ook een beetje...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik snap wel wat er gezegd wordt. Naomi had sowieso geklaagd als het bij haar zou gebeuren. Dus helemaal eerlijk is het misschien niet.
Maar het is van de productie dan ook niet helemaal eerlijk om steeds hetzelfde spel te gaan doen waardoor niemand anders kans heeft op winst.
Komen F&C nou ook alweer uit de Grote Stad? Dus dat ze wel wat gewend qua dat soort schreeuw-mannetjes?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
Maandag Chris en de buurman fitty, Chris is de rust zelve dus ben benieuwd.
Nou zeg het maar, ik kom er niet uit: wie zijn de cosplayers?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:09 schreef __Fokker__ het volgende:
Apart dat die 2 cosplayers niet even een rondje zijn gaan doen btw, had ik wel verwacht voor een "oplevering".
Verleden keer gingen ze per paar opdrachten uitvoeren (kasten bouwen, potten bakken en dat soort gedoe) en dat was best wel grappig om te zien. Vooral de spanningen en ruzies tussen de koppels zelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van kamers natuurlijk ook een beetje...
Ik moest ook heel hard nadenken en wilde het bijna vragen, maar ik vermoed Ray en zijn mini me.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou zeg het maar, ik kom er niet uit: wie zijn de cosplayers?
Hier omschrijf je letterlijk huidige staat van dit programma.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou dat!
Maar het is van de productie dan ook niet helemaal eerlijk om steeds hetzelfde spel te gaan doen waardoor niemand anders kans heeft op winst.
Ja vond ik ook... vooral Anouk & Jairquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden keer gingen ze per paar opdrachten uitvoeren (kasten bouwen, potten bakken en dat soort gedoe) en dat was best wel grappig om te zien. Vooral de spanningen en ruzies tussen de koppels zelf.
Ah, zo had ik ze nog niet gezien.. maar vanaf nu juist wel dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:25 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hier omschrijf je letterlijk huidige staat van dit programma.
@:hierboven, bedoelde Ray/Rey ja, mischien waren ze een gele stift kwijt.
Ik denk dat Heidy groeit in haar rol als interieur-stylistequote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Bij N&V vind ik die joekel van een kraan niet passen bij dat kleine fonteintje. Wel duidelijk voor een stijl gekoezen. Het toilet van H&M is mooi, die graniet lijkende tegels op de vloer, metrotegeltjes en leuk behang, maar waarom deze stijl ook niet in de badkamer gedaan?
Ja klopt. Je mag geen eigen vervoer gebruiken voor de bouwwerkzaamheden (incl. spullen ophalen). Dat ging over die ene keer dat bij het gezamenlijke appartement zowel de bakwagen als de bus van Faisal bezet waren en ze het busje van Victor (?) hadden gebruikt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, loop ver achter merk ik al. Was het met Naomi eens wat betreft die vette hap van Dennis elke week. En tjongejonge, het moet allemaal wel op zijn aller goedkoopst, een jurylid die niet aanwezig kan zijn omdat ze elders meer verdient.
En wat was dat nou voor gezeur over die bus? Die mochten ze niet gebruiken voor het gezamenlijke appartement?
Ja dat vond ik ook kansloos, het was volgens mij nog van diezelfde turk als waar ze hele week al eten, leek bijna een steek onder water naar zequote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, loop ver achter merk ik al. Was het met Naomi eens wat betreft die vette hap van Dennis elke week. En tjongejonge, het moet allemaal wel op zijn aller goedkoopst, een jurylid die niet aanwezig kan zijn omdat ze elders meer verdient.
En wat was dat nou voor gezeur over die bus? Die mochten ze niet gebruiken voor het gezamenlijke appartement?
Ging over Naomi & Anouk die naar de kringloop moesten (en daar heel snel weer weg waren) voor het gezamenlijke appartement, terwijl de bakwagen en de Faisal-bus bezet warenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:43 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook kansloos, het was volgens mij nog van diezelfde turk als waar ze hele week al eten, leek bijna een steek onder water naar ze![]()
Van de reiskosten die ze besparen op de stylist kan er wel een keer Thai vanaf zou je denken.
Met die bus volgde ik ook niet helemaal, maar blijkbaar was hij privé gebruikt.
Spitor, hahahahhaha, maar goed, je gunt niemand zware spit, de hel is dat. Het blijft ook een lullig spelletje, dat Hamertje Tik, maar als zelfs Faisel blind nog een spijker kan slaan moet de rest dat gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van de kamers natuurlijk ook een beetje...
Nou dat!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Spitor, hahahahhaha, maar goed, je gunt niemand zware spit, de hel is dat. Het blijft ook een lullig spelletje, dat Hamertje Tik, maar als zelfs Faisel blind nog een spijker kan slaan moet de rest dat gewoon accepteren.
Ik plas eigenlijk altijd zittend. Wel zo hygisch.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je zelf waarschijnlijk niet maar soms hebben wat oudere mannen een wat probleem met staand plassen, en weigeren dat zittend te doen.
Opa niet, hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:54 schreef V. het volgende:
[..]
Ik plas eigenlijk altijd zittend. Wel zo hygisch.
Al had ik dan alsnog 1 dag aan W&E gegeven, maar dat is waarschijnlijk omdat ik eigenlijk een weekdier benquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed dat Faisal alsnog de dagen krijgt! Terecht.
De uren die Faisel in het corvee heeft gegeven waren daardoor alleen al ruimschoots vergoed. Ze kregen eindelijk een fatsoenlijke heerlijke maaltijd. En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef V. het volgende:
[..]
Al had ik dan alsnog 1 dag aan W&E gegeven, maar dat is waarschijnlijk omdat ik eigenlijk een weekdier ben
Ik denk dat ze niets afkrijgen. Gewoon niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De uren die Faisel in het corvee heeft gegeven waren daardoor alleen al ruimschoots vergoed. Ze kregen eindelijk een fatsoenlijke heerlijke maaltijd. En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
Ik ook hoor. Je als een slachtoffer opstellen en geen enkele zelfreflectie hebben over organiseren, opruimen en klussen. Wat dat betreft is er nou ook weer niet zoveel verschil met een Naomi...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
Hij had wel weer de originele deurposten gebruikt, alhoewel dat bij hem alleen maar om het goedkope ging net als die deuren. Dat plankje in het toilet zag er niet uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:06 schreef Arcee het volgende:
Wat een lomp toilet van Faisel en Chris, zag er niet uit.
Ik vind Faisel echt een klusprutser.
Het idee was wel leuk, en in zijn ogen ook perfect uitgevoerd. Dat is ook het hele probleem.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij had wel weer de originele deurposten gebruikt, alhoewel dat bij hem alleen maar om het goedkope ging net als die deuren. Dat plankje in het toilet zag er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even resumerend, die jury is toch VERSCHRIKKELIJK!!!
Kan mij daar niets meer van herinneren, ze was kennelijk toen ook al kleurloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:29 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.
Ja, ik hoop eerlijk gezegd toch dat het framing is, maar dat ze met behangstaaltjes komt aanzetten en dan een discussie met Wilfried begint over kleurtjes op zo'n retetrage manier. Pak door, mens!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niets afkrijgen. Gewoon niets.
Dat ligt volgens mij aan de groep zelf of ze het daarmee eens zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
Ja maar daar zit het vage voor mij in. De groep had ook beslist dat hamertje tik naar dat stel ging. En dat mocht dan weer niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij aan de groep zelf of ze het daarmee eens zijn.
Omdat ze bij dat spel ineens hun eigen regels maakten. Wat ik begreep krijgen ze voor het gezamenlijke appartement 6000 euro te verdelen en hoe of wat moeten ze zelf uitmaken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar zit het vage voor mij in. De groep had ook beslist dat hamertje tik naar dat stel ging. En dat mocht dan weer niet.
Volgens mij hebben ze zelf de verantwoordelijkheid over het budget, in theorie kunnen ze hem ook 18.000 euro geven.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar zit het vage voor mij in. De groep had ook beslist dat hamertje tik naar dat stel ging. En dat mocht dan weer niet.
Nee, dat is de begroting, de winst is 6000 euro als ze het afleveren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:06 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zelf de verantwoordelijkheid over het budget, in theorie kunnen ze hem ook 18.000 euro geven.
Eigenlijk wel jammer dat ze allemaal meedoen, was wel leuk geweest als 1 stel had geweigerd om vervolgens die oplevering te traineren
Ja ok, het is wat teleurstellend hoe de regie werkelijk betrokken is met de deelnemers. Je ziet Dennis via appjes, de style mevrouw via tablet, de wie is dat eigenlijk (bloemetjes makelaar) die blaat ook maar wat. Een sterke persoonlijkheid als presentator zou al een boel schelen. Harm is de enige leuke gecaste, die is soms lekker doorspekt met kleine sneren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ze bij dat spel ineens hun eigen regels maakten. Wat ik begreep krijgen ze voor het gezamenlijke appartement 6000 euro te verdelen en hoe of wat moeten ze zelf uitmaken.
Ja wat er overblijft is te verdelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig..quote:
Dat dacht ik ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet 100% weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
quote:Er leiden immers meer wegen weg van Roelie,....
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig..
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen.
Ja klopt maar dan heb je dus Victor Maurtis en Marit. Nou dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.
Ik vraag me af of Marit dat ook wel op de rit heeft, hun eigen administratie was ook niet echt updatequote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:20 schreef Firuze60 het volgende:
Vorig seizoen zag je regelmatig lijstjes met begrotingen en uitgaven, dit keer vindt de producent het kennelijk erg leuk om kijkers het allemaal flink wazig te houden, al dan niet vanuit frekkigheid omdat het liefst nog goedkoper moet.
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.
Ze is waarschijnlijk naar een woonbeurs in het buitenland en Harm maakte daar een schnabbel van. Ze is geen artiest met schnabbels.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
In het buitenland nog wel. Gebruik dan een geloofwaardige smoes zoals een gebroken been, alsof iemand in het buitenland dat stuk verdriet gaan inhuren voor "styling" . Misschien haar broer Joy, die ook in het buitenland woont..
Dat Faisel en Chris die zus van hun niet vaker inschakelen voor de styling begrijp ik ook niet. Ze kunnen best klussen geloof ik, alleen laat hun smaak nogal te wensen over..
Ze hadden geen goede lamp hangen, dat was vooral het probleem vond ik. Veel te zwak licht.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen![]()
![]()
En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt....
Ik heb het zo begrepen:quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:29 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.
Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer'quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157
Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
Nou, het enige wat ze de hele tijd 'influenced' is Victor........ zeg maar een 'Vicfluencer' dusquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer'
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien we helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.
Goeie vraag. Ik zou het geweldig vinden als ze aan het einde van de rit met 0 euro overblijven en de winst ook door hun neus geboord wordtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien wel helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.
1 van de bouwregels is dat er limiet op zit qua helpende familie handjes. Dat zijn er namelijk 2.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.
Ik vind het wel mooi dat ik over de hele lijn (X, FB, Insta) steeds meer reacties lees dat ze 'Fik en Noom' ook meer en meer beu zijn. De paar mensen die positief reageren zijn niet toevallig altijd vrienden/kennissen van dat vreselijke koppel.
Ow die ja...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
Hohoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157
Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, wie gaan er de oplevering van de woonkamer niet halen? Sowieso Knabbel & Babbel, die krijgen alleen de deurklink af, de Zusjes halen het nčt middels plakband, punaises en elastiekjes, Faisal en Chris leveren een belabberde afwerking en styling af, Maurits en Anouk zijn niet helemaal klaar maar het ziet er goed uit, Mark en Heidi laten de sportkantine-look los en gaan scoren. Tot slot Spitor en Naomi: door de aanhoudende rugklachten van de eerste hebben ze de woonkamer niet geheel af kunnen krijgen. Oplevering geschiedt met de ontiegelijk grote mond van Naomi.
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
En toch zijn de kamers van A&G net wel iets moderne en minder eentonig, dat zei Eva ook al een paar keer, in tegenstelling tot de kamers van Gnomi en Spitor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
Zeker die Wilfred weerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:20 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.
Hij zat aardig Stuc deze weekquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Na een rondje googlen zou het zomaar kunnen dat onze Victor alle spullen bij zijn eigen bedrijven besteld![]()
Broer Konijn is er maar druk meequote:Geregistreerde handelsnamen
Victor Konijn Handelsonderneming heeft de volgende handelsnamen geregistreerd:
- Afwerkings gigant
- Konijn Tegels en Sanitair
- Konijn Totaalbouw
- Konijn vloeren
- LABEL57
- Natural Dutch CBD
- Stukadoorsbedrijf Konijn
- Tegel en sanitair gigant
- VENTUNO Menswear
- Victor Konijn Handelsonderneming
- Witte tanden Nederland
Zou dit over klussen gaan?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Afwerkings gigant
[..]
Broer Konijn is er maar druk mee
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:04 schreef __Fokker__ het volgende:
Als het echt waar is dan mag je hem er wel credits voor geven(voor het om de tuin leiden van Net5). Je hebt zoveel voordeel en het zou e.e.a. verklaren.
Volgens hem lag alles klaar in een magazijn, zijn eigen dan, waar je ook de rest van het gebouw mee kan verbouwen.
Besteld samen met Maurits, want dat scheelt "verzendkosten". Wss mag Maurrits alles betalen.
Personeel is altijd betrouwbaar, het namelijk zijn eigen personeel.
Hij maakt over alles winst.
Ik ben benieuwd, of de loodgieter van Anouk/Maurits van de badkamer ook niet van hem kwam, die deed echt de meest simpele dingen verkeerd namelijk....
En waarschijnlijk nog meer dingen, waar ik niet eens aan denk.
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.
Oh je bedoelt reclame.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh je bedoelt reclame.
Maar hoe kun je hen van de winst afhouden?
Oja, had jouw post even over het hoofd gezien. Die was ook errrrrugggg tenenkrrrrrommend. Wat is dat toch dat bijna elke makelaar er als een goedkope patjepeeer uitziet in dit soort programma's? Uitgezonderd Alex van Keulen dan, die komt wel geloofwaardig over hier.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Ik lees voorlopig geen spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De overtreffende trap is bij Victor, Naomi, Maurits en Anouk. Zij hebben gezamenlijk vaklui ingehuurd, die allebei de badkamers ondersteunen. Zo besparen ze weer in voorrijkosten, maar de loodgieter blijkt een fout te hebben gemaakt zo ontdekt Ray
Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.quote:Victor en Naomi zijn wel naar huis in tegenstelling tot Anouk en Maurits. Zij dachten dat ze ruim op tijd klaar zouden zijn, maar de badkamer ligt even stil. Ze storten ze zich op alle kleine klusjes in de slaapkamer. Het levert een zware laatste dag op voor de meeste teams, behalve Victor en Naomi. Hij gaat zelfs rustig naar de kapper, waar Naomi nog aan het poetsen gaat.
De jury doet daarop hun inspectie. De badkamer van Maurits en Anouk wordt als warm en elegant omschreven. Alles klopt, alleen in de toilet te laag
Opmerkelijk en heb ik ook gemist, hoor, was dat in hun badkamer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:00 schreef __Fokker__ het volgende:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ja dus(ja ik heb even niks te doen)
[..]
Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.
Ja, iets met verkeerde buizen/mof voor het toilet wat ik toen al erg vreemd vond (1x toilet aansluiten en je weet hoe het moet, loodgieter zou er al 100 den gedaan moeten hebben). .quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Opmerkelijk en heb ik ook gemist, hoor, was dat in hun badkamer?
Crisis, dat is dan wel erg, ja. Naja, gun dat kleffe zwaankleefaanstel wel een flinke zeperd. Maar goed, het plastic stel valt nu wel duidelijk door de mand.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:10 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja, iets met verkeerde buizen/mof voor het toilet wat ik toen al erg vreemd vond (1x toilet aansluiten en je weet hoe het moet, loodgieter zou er al 100 den gedaan moeten hebben). .
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:23 schreef Arcee het volgende:
Is "onze" Naomi de ex van de ex van Barbie?
Was waarschijnlijk al langsgekomen?quote:
Dag één. Victor kwam een klus bij ze doen.quote:
Victor zat in aflevering 1 toch in zo'n krachtpatserscentrum?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dag één. Victor kwam een klus bij ze doen.
Ik bedoel dat het al bekend was dat Naomi de ex van Michael was.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Victor zat in aflevering 1 toch in zo'n krachtpatserscentrum?
Oh, je bedoelt... okee, ik snap het.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dag één. Victor kwam een klus bij ze doen.
Is dat Knabbel?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is het stilletjes hier........![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2025 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is het stilletjes hier........![]()
[ afbeelding ]
Hoihoi lieverdquote:Op maandag 9 juni 2025 17:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heyyy CotS 😍 gezellie!
Ik ben zo benieuwd wat er vanavond weer gebeurt…
Ik denk dat er een speciale uitzending komt tzt, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Dat kan nog even duren. Intussen vinden de verkopen dan plaats. Zoiets.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
Zin in vanavond..![]()
Even een vraag, de uitzendingen begonnen op 28 april, zou tien weken duren, dus 23 juni is de laatste uitzending?
Sinds vorige week staan de appartementen op Funda, ze verwachten dan dat ze allemaal verkocht zijn voor de 23ste? Dat is toch binnen drie weken, is dat niet heel erg snel?
8 juli is het 10 weken van 28 april. Dat is 5 weken op Funda, ok dan zou het kunnen. Over dit soort futuliteiten kan ik mijn kop soms breken.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat er een speciale uitzending komt tzt, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Dat kan nog even duren. Intussen vinden de verkopen dan plaats. Zoiets.
Dat is ook zo ja, als dat dit jaar weer zo is dan krijgt het appartement van Victor vast een mooi bod door ene A.W. Gigant uit Duindorp voor een mooi bedrag.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
8 juli is het 10 weken van 28 april. Dat is 5 weken op Funda, ok dan zou het kunnen. Over dit soort futuliteiten kan ik mijn kop soms breken.
Plus dat het vorig jaar ook best snel na afloop van de uitzendingen was, maar vond het toen ook al vreemd, Het ging om biedingen, geen definitieve verkoop.
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:20 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja, als dat dit jaar weer zo is dan krijgt het appartement van Victor vast een mooi bod door ene A.W. Gigant uit Duindorp voor een mooi bedrag.
Exact! Dat vond ik vorig jaar ook al vreemd. Je denkt dat je naar een 'eerlijke' wedstrijd zit te kijken, maar duidelijk is dat er van te voren of halverwege het programma al een winnaar bepaald is. We worden belazerd als kijker, kan de deelnemers dat niet echt kwalijk nemen, die hebben vast 101 geheimhoudingen ondertekend.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Die biedingen die zijn toch niet bindend? Dus wat zegt dat nou?
Een bod (3 dagen bedenktijd) is wel bindend behalve als je de finaciering niet rond krijgt. Anders moet je 10% van de waarde betalen.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Die biedingen die zijn toch niet bindend? Dus wat zegt dat nou?
Daarom heb je onder voorbehoud van financiering.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bod (3 dagen bedenktijd) is wel bindend behalve als je de finaciering niet rond krijgt. Anders moet je 10% van de waarde betalen.
Maar dat is normaal, ik zie er niks corrupts aan verder.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom heb je onder voorbehoud van financiering.
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand kosteloos afhaken, dat bedoelen we.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat is normaal, ik zie er niks corrupts aan verder.
Een makelaar kan vragen om een financieel overzicht of checked dat. Ik denk niet dat je zomaar een bod kan uitbrengen als je 10 euro op de bank hebt staan.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand afhaken, dat bedoelen we.
Haha, nee, het gaat dan niet om 10 euro, maar er zijn meer smoezen waarom een bank de hypotheek weigert. Het kan zelfs zo zijn dat je het geld wel hebt (of onderpand) bij verschillende banken en bij de bank waar je de hypotheek aanvraagt, geweigerd wordt.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Een makelaar kan vragen om een financieel overzicht of checked dat. Ik denk niet dat je zomaar een bod kan uitbrengen als je 10 euro op de bank hebt staan.
Mag wel vragen, maar hoeft niet als koper. Al neem ik aan dat dat in dit geval (tv programma) wel onderzocht wordt om zo fraude te voorkomen.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:25 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat een verkopende makelaar nooit mag vragen om een financieel overzicht van de koper.
Ik noem het ook niet direct fraude, maar wel in dit verband met de winst die deelnemers krijgen. Een bod is geen definitieve verkoop en dus winst op het appartement. Daar is wel de winnaar op gebaseerd, viel mij vorig jaar al op dat dat wazig was.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag wel vragen, maar hoeft niet als koper. Al neem ik aan dat dat in dit geval (tv programma) wel onderzocht wordt om zo fraude te voorkomen.
Je moet vaak van 2 of 3 hypotheekaanbieders laten zien dat je de financiering niet rond krijgt. En een hypotheekadviseur is tegenwoordig niet meer gratis, zelfs niet bij je eigen bank waarbij je de hypotheek afsluit.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand kosteloos afhaken, dat bedoelen we.
Het prijzengeld is een ton…quote:Op maandag 9 juni 2025 19:51 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je moet vaak van 2 of 3 hypotheekaanbieders laten zien dat je de financiering niet rond krijgt. En een hypotheekadviseur is tegenwoordig niet meer gratis, zelfs niet bij je eigen bank waarbij je de hypotheek afsluit.
Het kan, maar lijkt mij persoonlijk vergezocht dat mensen nepbiedingen gaan doen.
Dan ben ik te paranoide, hoor, maar ik mis helderheid in deze.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:51 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je moet vaak van 2 of 3 hypotheekaanbieders laten zien dat je de financiering niet rond krijgt. En een hypotheekadviseur is tegenwoordig niet meer gratis, zelfs niet bij je eigen bank waarbij je de hypotheek afsluit.
Het kan, maar lijkt mij persoonlijk vergezocht dat mensen nepbiedingen gaan doen.
Ik zie Chris en Faisel niet echt als professional met hoe ze werken en wat ze laten zien (ook voor oplevering).quote:Op maandag 9 juni 2025 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat ik vind als ze dit programma nog een keer willen herhalen toch bouwvakkers van beroep uit moeten sluiten. Wat ik van vorig jaar al had begrepen dat ze allemaal 2000 euro p/w minimaal als vergoeding krijgen om mee te doen aan dit programma al dan niet in tijd van verlof van eigen werk buiten bouw. Als prof. bouwvakker is dat natuurlijk al sowieso een extra basisinkomen. Telt dus zowel voor Faisel en Chris als Victor. Hun eigen inkomen komt uit de bouw.
Dan nog je bent er niet met 10% er komt ook nog wat kosten bovenop notaris b.v.. En die ton die ze winnen is bruto. Al met al een hoop gedoequote:
Het zal wel net als met een prijsvraag zijn dat bepaalde mensen zijn uitgesloten van "deelname" zoals familie. We weten echter niet hele contract, zou best interessant zijn om eens in te zien.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan ben ik te paranoide, hoor, maar ik mis helderheid in deze.
Mijn gevoel zegt dat het niet zo werkt bij de belastingdienst als je dit geld overgemaakt krijgt.quote:
Dat gaat echt niet gebeuren, hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het zal wel net als met een prijsvraag zijn dat bepaalde mensen zijn uitgesloten van "deelname" zoals familie. We weten echter niet hele contract, zou best interessant zijn om eens in te zien.
Talpa is eerlijk?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het niet zo werkt bij de belastingdienst als je dit geld overgemaakt krijgt.
Talpa doet die belastingaangifte niet lijkt me. Ik moet ook mijn eigen belastingaangifte doen, niet mijn werkgever of andere inkomensbronnen die ik heb.quote:
Uiteraard. Maar werkt vast wel mee als het winnende bedrag op meerdere rekeningen moet worden gestort.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Talpa doet die belastingaangifte niet lijkt me. Ik moet ook mijn eigen belastingaangifte doen, niet mijn werkgever of andere inkomensbronnen die ik heb.
Dat doen ze toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom bepalen ze de winnaar niet aan de hand van de vérkoopwaarde?
Niks zeggen hoor!!!!!!quote:Op maandag 9 juni 2025 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vrees dat ik mijn hoed op moet gaan vreten, heb ik dik vermoeden wie de winnaars worden.![]()
Mag ik even zeggen dat ik dit wel een enorme bombshell vind?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Broer Konijn is er maar druk mee
OMFROLFLOLDROPROLGquote:Op maandag 9 juni 2025 20:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naomi en Anouk dragen dezelfde kleren!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die outfit is nog net wel anders genoeg om anders te zijn, zwart truitje bijv. .. plus: de kans is erg klein dat haar outfit een teken van sisterhood is met Nanouk itt het Aanhangselquote:
Nee joh, korte pootjes en korte tandjes, volkomen onschuldig.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb vanavond in deze aflevering een nieuwe slangensoort geleerd, een hele, geniepige met van die hele grote giftanden met een vers gekleurde pluk haar... de zogenaamde 'Anouk-slang'
Dan moet er vast iets hebben getriggerd, nog erger dan zijn pa hem continu aandoet.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef V. het volgende:
Ligt het nou aan mij? Ik vond Chris juist aggro
Nee ligt niet aan jou. Hij reageerde overdreven.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef V. het volgende:
Ja leuk, als je pa elke dag met een tuinslang de boel bij elkaar loopt te toeteren.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou. Hij reageerde overdreven.
Ze moeten rekening houden dat de buren veel overlast van het hele Blok hebben. Leuk dat je moet lossen, maar je kan niet zomaar steeds de straat blokkeren.
Moet nog de aflevering kijken en kijk er naar uit welk moment jij bedoelt.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Echt, die kutzussen zijn wmb echt door de mand gevallen.
Hij was ook opgefokt.... maar ja, hij bouwt nu al 6 weken spanning op door met een vader samen te werken die hem overal de schuld van geeft en zelf geen reet doet. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij die agressie er effe uitgooit tegen een vreemde...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef V. het volgende:
Ja, ik ben er nu ook wel klaar mee.... (nee, ik ga niet huilen, want dan komt Mark mij troostenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Echt, die kutzussen zijn wmb echt door de mand gevallen.
Wat een kinderachtig gezeik
En al vanaf het allereerste begin zat Faisel te hakken op zijn zoon, hoogst irritant, de andere kinderen, dochter die het interieur deed werd de hemel in geprezen en ook de andere zoon met zijn spiegels en glas, Chris kreeg alleen maar kritiek op zijn laat opstaan. Walgelijke vader.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij was ook opgefokt.... maar ja, hij bouwt nu al 6 weken spanning op door met een vader samen te werken die hem overal de schuld van geeft en zelf geen reet doet. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij die agressie er effe uitgooit tegen een vreemde...
Maar Wilfred is er van overtuigd dat hij de woonkamer gaat opleveren, toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
En dit keer gaan Wilfred en Edith de oplevering halen! NOT
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar Wilfred is er van overtuigd dat hij de woonkamer gaat opleveren, toch?
Hier ben ik het mee eens, zo bedoelde ik dat eigenlijk...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:35 schreef BragilLarabla het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de discussie van het recht van overpad.
In principe kan je namelijk ook zeggen dat de kluszusjes er niets mee te maken hebben en dat het probleem toch echt tussen V&N en M&H is met Ray. Ray moet gewoon zorgen voor een deugelijk trap naar de eerste verdieping en de koppels hem daar op moeten aanspreken, maar Ray zelf wil zich nergens mee bemoeien (lekker makkelijk).
Nou ja, het is opvallend dat hij ten alle tijde hun privacy mag verstoren door door de woonkamer te lopen, zelfs 's avonds als ze in hun ponnetje slapen in de slaapkamer..quote:Ook de opmerking aan het einde dat Faisel wel over de vloer mag komen bij de kluszusjes is ook een rare. Ze laten tenminste Faisel douchen in hun badkamer, de andere koppels bieden hem die mogelijkheid niet?
Nou, net terug van de kapper en de verfluchten heb haar hersenen nu al vergiftigd om even bij W&E te gaan stoken dat het schan-da-lig is dat Faisal het geld zelf houdt... Achterbaksel!quote:Op maandag 9 juni 2025 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, korte pootjes en korte tandjes, volkomen onschuldig.
Op zich wel, behalve dat ie boter op z'n pet heeft. Maar hij is wel lekker duidelijkquote:
Anouk is niet helemaal zuiver op de graat. Ze kijkt ook altijd alsof ze een halve citroen op heeft.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, net terug van de kapper en de verfluchten heb haar hersenen nu al vergiftigd om even bij W&E te gaan stoken dat het schan-da-lig is dat Faisal het geld zelf houdt... Achterbaksel!(ik zou er aggro van kunnen worden, weet je)
Het viel me nu ook op dat ze nu heel dicht tegen Naomi aan staat..... alsof ze zussen zijn...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Anouk is niet helemaal zuiver op de graad/t. Ze kijkt ook altijd alsof ze een halve citroen op heeft.
Goh zou het soms door de opstelling komen van bepaalde mensen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, zo bedoelde ik dat eigenlijk...
[..]
Nou ja, het is opvallend dat hij ten alle tijde hun privacy mag verstoren door door de woonkamer te lopen, zelfs 's avonds als ze in hun ponnetje slapen in de slaapkamer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |