abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 juni 2025 @ 21:22:34 #1
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217861291
VAN BOUWVAL NAAR WINST

Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!

Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Extra budget en voordelen liggen in het verschiet voor de koppels die uitblinken. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt af en toe (als hij zin heeft :P ) gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.

De Spelregels
* Bij een oplevering gaat het puur om de inrichting en om de styling. De afwerking en of alles werkt komt pas aan de orde bij de verkoop en dat wordt op dat moment in de verkoopprijs verrekend. Zijn er bij de oplevering van het hele appartement nog zaken die niet werken, dat worden deze herstelkosten afgetrokken van de verkoopwaarden van het
appartement.

* Op rustdagen mag men niet in het gebouw zijn, en mag er dus niet meer gewerkt worden
(Alle deelnemers zijn van te voren over deze spelregels geďnformeerd.)

De Plattegrond

Het Bouwbudget

De Koppels!

Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator donderdag 5 juni 2025 @ 21:22:55 #2
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217861297
Was Wilfred nou opportunistisch ipv vegetarisch _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:24:46 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217861324
Ik vind het toch wel zielig voor Victor :@
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 5 juni 2025 @ 21:26:38 #4
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217861346
Ook wel duidelijk dat niemand W&E als bedreiging ziet dus :D
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:30:57 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217861401
Het zou wat zijn als Victor niet meer terugkomt.
pi_217861408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:26 schreef Meke het volgende:
Ook wel duidelijk dat niemand W&E als bedreiging ziet dus :D
Ik zag toch even die kop van Anoek vertrekken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:32:12 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217861420
Gelukkig even geen Naomi met haar ordinaire geneuzel.
pi_217861421
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zou wat zijn als Victor niet meer terugkomt.
De wc is af dus hij kan wel even rust pakken.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:32:57 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217861426
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]
De wc is af dus hij kan wel even rust pakken.
Moet hij niet revalideren?
pi_217861443
Wat was trouwens een raar moment toen Anoek haar man een zoen gaf en Naomi ook met haar lipjes naar hem toe ging. Maurits deed snel maar op haar wang. Dat doe je toch niet :')
pi_217861452
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Moet hij niet revalideren?
Ik weet niet hoe ernstig het is.
pi_217861457
Die zijn de vorige aflevering compleet door de mand gevallen, hoe blij ze wel niet waren dat ze nu gewoon de opdrachtjes van Victor konden uitvoeren, ipv zelf na te denken. (knabbel en babbel)

En Ray & Rey lopen er ook bij als een karikatuur van de gemiddelde klusser, alsof ze een AI hebben gevraagd hoe een klusser eruit ziet. Met die pakjes van ze, compleet ingericht met allerlei klusmateriaal de ze daar nooit gaan gebruiken, ik zag alleen al 3 gele stiften bij Ray _O-
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:39:20 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217861482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Die zijn de vorige aflevering compleet door de mand gevallen, hoe blij ze wel niet waren dat ze nu gewoon de opdrachtjes van Victor konden uitvoeren, ipv zelf na te denken. (knabbel en babbel)

En Ray & Rey lopen er ook bij als een karikatuur van de gemiddelde klusser, alsof ze een AI hebben gevraagd hoe een klusser eruit ziet. Met die pakjes van ze, compleet ingericht met allerlei klusmateriaal de ze daar nooit gaan gebruiken, ik zag alleen al 3 gele stiften bij Ray _O-
Heb je hun formaat schoenen gezien? Zeker 48.
pi_217861528
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:

Ik denk dat ze wel degelijk dingen doen daar, alleen niet voor de camera. Ik heb iig Ray een keer zien ingrijpen met zijn gereedschap. Plus het straalt wat uit voor het programma natuurlijk.
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:43:37 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217861540
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat ze wel degelijk dingen doen daar, alleen niet voor de camera. Ik heb iig Ray een keer zien ingrijpen met zijn gereedschap. Plus het straalt wat uit voor het programma natuurlijk.
Hij moet voorkomen dat er fouten worden gemaakt.
pi_217861557
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij moet voorkomen dat er fouten worden gemaakt.
Dan is het handig dat je je spullen bij je hebt, als je bij Faisel iets moet hebben ben je een uur verder met zoeken.
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:50:03 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217861603
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan is het handig dat je je spullen bij je hebt, als je bij Faisel iets moet hebben ben je een uur verder met zoeken.
Klopt. Maar ik vind het ook wat weg hebben van een duikerspak. :o
pi_217861709
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Klopt. Maar ik vind het ook wat weg hebben van een duikerspak. :o
Ik vind het meer iets militairs hebben of politie, maar dat is expres omdat ze wel autoriteit moeten uitstralen.
pi_217862024
Nou zeg, dit was wel een grote 'ik erger mij rot aan Maurits' show. Wat kan die onsympathiek uit de hoek komen met zijn gegniffel. Wie bedacht dat vals spelen nou met dat hamertje tik onzingedoe? Was dat Anouk? Dat iedereen daarin meeging, tjongejonge. Gun die Faisel zijn hamertalent toch, manoman, stelletje meelopers.

Sneu voor Victor, zeg, leek wel een soort spit, daar ben je niet eentweedrie vanaf.

En begreep ik nou dat Naomi geen rijbewijs heeft?
pi_217862152
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg, dit was wel een grote 'ik erger mij rot aan Maurits' show. Wat kan die onsympathiek uit de hoek komen met zijn gegniffel. Wie bedacht dat vals spelen nou met dat hamertje tik onzingedoe? Was dat Anouk? Dat iedereen daarin meeging, tjongejonge. Gun die Faisel zijn hamertalent toch, manoman, stelletje meelopers.

Sneu voor Victor, zeg, leek wel een soort spit, daar ben je niet eentweedrie vanaf.

En begreep ik nou dat Naomi geen rijbewijs heeft?
Naomi heeft in één van de eerste afleveringen wel eens verteld dat ze te klein is voor een auto, wat bs is natuurlijk. Ik weet dat mensen zonder benen zelfs auto rijden.
En ja Maurits gelijk: "Nou nu moet ik 3 appartementen onderhouden" Nee sukkel je bent de schaduw van Victor
pi_217862313
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juni 2025 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Naomi heeft in één van de eerste afleveringen wel eens verteld dat ze te klein is voor een auto, wat bs is natuurlijk. Ik weet dat mensen zonder benen zelfs auto rijden.
En ja Maurits gelijk: "Nou nu moet ik 3 appartementen onderhouden" Nee sukkel je bent de schaduw van Victor
Ah, dan heb ik het toch goed gehoord. Maurits zei zoiets van: "Maar Naomi kan niet rijden." Maakt haar wel extra afhankelijk van Victor, ze hangt ook bijna letterlijk aan hem. Belachelijke scene dat ze van Maurits ook een afscheidskus wilde hebben voor haar boodschappenritje met Anoek, zag er niet uit, ze leek wel een kleuter.
pi_217862396
Spit krijg je ook mede door stress, nou zat Victor in het begin van de aflevering flink te beuken in die wc en stond Naomi weer naast hem te blaten als een dom schaap, je merkte zijn ergernis. De grens is letterlijk door zijn lijf stop gezet.
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:14:26 #23
136 V.
pi_217862502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
Het zou hetzelfde zijn dat Victor, die zwaar OP is, in zijn eentje (!) een ruimte moet opleveren, maar dat alle andere teams die week samen aan een ruimte mogen werken en vervolgens de 5000 euro mogen verdelen.

Vond het ook zoooo flauw.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217862505
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
Spit krijg je ook mede door stress, nou zat Victor in het begin van de aflevering flink te beuken in die wc en stond Naomi weer naast hem te blaten als een dom schaap, je merkte zijn ergernis. De grens is letterlijk door zijn lijf stop gezet.
Klopt ik heb ook een keer spit gehad, erg pijnlijk maar met medicijnen goed te doen. Het was wel zo dat het nogal sterke zooi was. Ik ging gewoon naar mijn werk maar mijn collega's dachten dat ik stoned was _O- Diazepam ofzo, plus ik kreeg wel de tip om vooral te bewegen (niet overdreven, maar niet op bed blijven)
Als het spit is bij Victor btw.
pi_217862569
Ik zag trouwens dat de wc van Mark en Heidi van die witte metro tegeltjes had, dat zag er wel mooi uit. Maar wat een verschil met die badkamer met saaie witte tegels? En ik snap dan niet dat er geen eenheid is tussen die twee.

Faisel nam zijn corvee wel serieus, geen dozen pizza of balen patat. Je kon zijn wokpan bijna door het scherm ruiken, haha en Chris die geen courgette lust. De man kan iig wel goed koken naast zijn talent voor hameren. :D
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:21:17 #26
136 V.
pi_217862581
Hij zei dat hij iets voelde scheuren. Hopelijk een spier. Heb ruim tien jaar geleden een hernia gehad, die voelde ik erook in schieten... dat hoop ik niet voor hem. Ben ik een half jaar zoet mee geweest.
En toevallig heb ik deze week weer zware rugpijn op dezelfde lokatie ( en niet, zoals wel vaker, in mijn onderrug). Even voorzichtig doen -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217862620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:21 schreef V. het volgende:
Hij zei dat hij iets voelde scheuren. Hopelijk een spier. Heb ruim tien jaar geleden een hernia gehad, die voelde ik erook in schieten... dat hoop ik niet voor hem. Ben ik een half jaar zoet mee geweest.
En toevallig heb ik deze week weer zware rugpijn op dezelfde lokatie ( en niet, zoals wel vaker, in mijn onderrug). Even voorzichtig doen -O-
Oppassen dan! Bij spit heb je ook het gevoel van erin schieten of scheuren, hopelijk geen hernia voor hem.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 juni 2025 @ 23:27:50 #28
862 Arcee
Look closer
pi_217862654
Anouk en Maurits zijn nergens meer zonder de rugdekking van Victor en Naomi.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217862673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:27 schreef Arcee het volgende:
Anouk en Maurits zijn nergens meer zonder de rugdekking van Victor en Naomi.
Terecht een zwaan en kleefaan, als die winnen vreet ik mijn hoed op.
pi_217862857
En heb nog een ergernis! Chris als elektricien had de leidingen door het plafond getrokken in dat gezamenlijke appartement, waarom mocht dat niet? Omdat een of andere sufkees van een architect ze door de muren wilden en Ray precies volgens tekening moet werken. Had dan dat van te voren duidelijker aangegeven, nondedju! Zo werd het hele vakmanschap van Chris onderuit geschoffeld. Misschien was zijn plan helemaal niet zo gek.
pi_217862997
Toch even een spoilertje tussendoor, sorry spoilerhaters :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217863004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
Toch even een spoilertje tussendoor, sorry spoilerhaters :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat het over voordat ik het aanklik?
pi_217863010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar gaat het over voordat ik het aanklik?
Honderd ergernissen _O-
pi_217863015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
En heb nog een ergernis! Chris als elektricien had de leidingen door het plafond getrokken in dat gezamenlijke appartement, waarom mocht dat niet? Omdat een of andere sufkees van een architect ze door de muren wilden en Ray precies volgens tekening moet werken. Had dan dat van te voren duidelijker aangegeven, nondedju! Zo werd het hele vakmanschap van Chris onderuit geschoffeld. Misschien was zijn plan helemaal niet zo gek.
Er zal een reden voor zijn dat het via de muren moest (ik ben geen architect) en dat was wel degelijk aan Cris doorgegeven. Die had het niet gehoord ofzo
pi_217863019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Honderd ergernissen _O-
Ja dan weet ik nog niks, ik klik maar niks dan.
pi_217863028
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zal een reden voor zijn dat het via de muren moest (ik ben geen architect) en dat was wel degelijk aan Cris doorgegeven. Die had het niet gehoord ofzo
Naja, is ie dus op eigen houtje bezig geweest ipv even na te vragen.
pi_217863033
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Naja, is ie dus op eigen houtje bezig geweest ipv even na te vragen.
Chris zei duidelijk dat het juist via het plafond moest, wat nou net niet de bedoeling was. Er zal wel courgette in zijn oor hebben gezeten.
pi_217863034
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dan weet ik nog niks, ik klik maar niks dan.
Huh, als ik meer zou zeggen dan is dat sowieso al een spoiler, ga jij maar weer op je handen zitten. :6 :D
pi_217863050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Huh, als ik meer zou zeggen dan is dat sowieso al een spoiler, ga jij maar weer op je handen zitten. :6 :D
Heb heel wat door te spitten als dit afgelopen is :')
pi_217863086
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Heb heel wat door te spitten als dit afgelopen is :')
Welnee, haha, dan wordt alles wel weer herhaald.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 01:24:12 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217863181
Ik zie Victor niet meer terugkeren. Want ook al zit je onder de pijnstillers, dan nog mag je geen machines bedienen. En het werkt niet, als je pijn hebt of je ziek voelt. Ze zijn niet voor niets na het ziekenhuis gelijk naar huis gegaan.
pi_217863189
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie Victor niet meer terugkeren. Want ook al zit je onder de pijnstillers, dan nog mag je geen machines bedienen. En het werkt niet, als je pijn hebt of je ziek voelt. Ze zijn niet voor niets na het ziekenhuis gelijk naar huis gegaan.
Huisartsenpost in het ziekenhuis, dat is wat anders. Maar terecht dat ze beter even naar huis gaan.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 03:16:03 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217863289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Huisartsenpost in het ziekenhuis, dat is wat anders. Maar terecht dat ze beter even naar huis gaan.
Hij zei dat hij iets voelde scheuren onder in zijn rug.
pi_217863574
Ik was helemaal niet naar huis gegaan. Anderhalf uur rijden met een pijnlijke rug is de hel. Je zag aan heel zijn reactie ook dat dit niet de eerste keer was. Toen ie ging liggen, ging ie ook meteen oefeningen doen. Mijn fysio zou zeggen oefenen, medicijnen erin en blijven bewegen. Paar behandelingen en in een dag of 3 ben je er weer voorzichtig. Nu gaat daar altijd weer die autoreis aan vooraf...
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217864370
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 07:11 schreef d.k. het volgende:
Ik was helemaal niet naar huis gegaan. Anderhalf uur rijden met een pijnlijke rug is de hel. Je zag aan heel zijn reactie ook dat dit niet de eerste keer was. Toen ie ging liggen, ging ie ook meteen oefeningen doen. Mijn fysio zou zeggen oefenen, medicijnen erin en blijven bewegen. Paar behandelingen en in een dag of 3 ben je er weer voorzichtig. Nu gaat daar altijd weer die autoreis aan vooraf...
Daar vinden ze wel wat op..

Waar ze hopelijk niet wat op zullen vinden is dat "mau" in zak en as zal vallen. Zelfingenomen slijmbal. Hij kan het stokje echt niet van Chris overnemen, en Naomi zullen we hopelijk weer aan de slag zien gaan.

Zou mooi zijn als de fab4 met hangende pootjes ineens weer hulp gaan roepen bij de andere klussers en dat zij dan uren gaan incalculeren.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 16:02:23 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217867441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Daar vinden ze wel wat op..

Waar ze hopelijk niet wat op zullen vinden is dat "mau" in zak en as zal vallen. Zelfingenomen slijmbal. Hij kan het stokje echt niet van Chris overnemen, en Naomi zullen we hopelijk weer aan de slag zien gaan.

Zou mooi zijn als de fab4 met hangende pootjes ineens weer hulp gaan roepen bij de andere klussers en dat zij dan uren gaan incalculeren.
‘Naomi aan de slag’… 😆
pi_217867567
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
‘Naomi aan de slag’… 😆
Van de week de eerste 8 afleveringen herkeken. Maar ik verbaasde mij, ze zat behoorlijk te sleuren met al die bakstenen.

Maarja, meer dan puinruimen zal er bij haar vast niet in zitten.
pi_217867601
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:18 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Van de week de eerste 8 afleveringen herkeken. Maar ik verbaasde mij, ze zat behoorlijk te sleuren met al die bakstenen.

Maarja, meer dan puinruimen zal er bij haar vast niet in zitten.
Klopt. Toen waren ze bij vele nog een van de favorieten. Leuke mensen, tikkie ordi maar deden leuk, aardig werkte hard. Later werden het de mensen waarvan je bij voorstelrondje dacht dat ze zouden zijn.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 16:34:27 #49
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217867713
Nou, Maurits is nu (tijdelijk?) der Kaiser. Wat zal hij er van maken?
pi_217869641
Begrijp ik nu goed uit de voorstukjes dat de jury er ook al geen zin meer in heeft om op te dagen?
pi_217869807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef BragilLarabla het volgende:
Begrijp ik nu goed uit de voorstukjes dat de jury er ook al geen zin meer in heeft om op te dagen?
Gewoon met een mobieltje :')
  vrijdag 6 juni 2025 @ 20:44:00 #52
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217869809
Toch spit bij Victor (had er nog nooit van gehoord :@).

Faisel maakt zich drukker met de andere controleren dan het werk zelf. :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 6 juni 2025 @ 20:45:35 #53
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217869825
Welke tegenslagen hadden W&E nu weer dat ze de wc niet af konden hebben?
pi_217869922
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef TaMieke het volgende:
Welke tegenslagen hadden W&E nu weer dat ze de wc niet af konden hebben?
Ze konden geen keuze maken uit de behang staaltjes :+
pi_217869933
Toffe vloertegels bij Mark en Heidie, geeft een wat retro gevoel.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 20:59:14 #56
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217869947
Mark die een behangetje een bloemetje al heel spannend vind 8)7
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:02:17 #57
136 V.
pi_217869981
Jezus Mau... Het past niet, het past niet... Oooh, de boutjes even losdraaien.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:05:51 #58
136 V.
pi_217870016
Echt, die zuiglip die kritiek blijft leveren op andermans werk, terwijl ze zelf geen flikker kan of doet.

Hou op met me.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217870060
Wat een zooi die plee van F&C of moeten ze nog schoonmaken?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:12:25 #60
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217870061
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:05 schreef V. het volgende:
Echt, die zuiglip die kritiek blijft leveren op andermans werk, terwijl ze zelf geen flikker kan of doet.

Hou op met me.
En dan ook Victor nog lopen opjagen. Ik weet niet wat hij aan het doen was, maar help dan ff mee. Probeer ook eens wat!
pi_217870109
Hoe ziet zij vanaf een tablet of het laminaat is die vloer bij Faisel & Chris?
Ik heb een houtlook vloer in badkamer en toilet wat (geloof ik) van pvc is maar speciaal voor natte ruimtes. Ziet eruit alsof er luxe laminaat ligt.
pi_217870125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:05 schreef V. het volgende:

Hou op met me.
Misschien wil Victor wel vooral dat ze helpt met slopen, spullen aangeven en spullen halen. En is dat gewoon hun dynamiek. Victor is nou niet bepaald iemand die zijn mond houdt als het hem niet zint, dus we zouden hem wel gehoord hebben.
pi_217870132
Eva heeft schnabbel ergens ander _O- Ik hoop dat ze voor dit werk niet echt veel binnen harkt, wat onprofessioneel Die had gewoon geen zin om een paar uur in de auto te zitten.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:22:43 #64
136 V.
pi_217870145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:19 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Misschien wil Victor wel vooral dat ze helpt met slopen, spullen aangeven en spullen halen. En is dat gewoon hun dynamiek. Victor is nou niet bepaald iemand die zijn mond houdt als het hem niet zint, dus we zouden hem wel gehoord hebben.
Het ging mij over het gezeik op de zussen "die maar weer eens iets tegen de muur hebben gespuugd". Die meiden doen tenminste wat.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:23:48 #65
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217870154
Wtf Dennis. Flikker op. :( :X
Waarom klagen over die bus en dat stomme spel?? Het is in overleg gedaan.

Volgens mij hebben F&C niet eens alle andere gewonne klushulp ingezet. Laat W&E die klushulp gewoon inzetten.
pi_217870156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef V. het volgende:

[..]
Het ging mij over het gezeik op de zussen "die maar weer eens iets tegen de muur hebben gespuugd". Die meiden doen tenminste wat.
Ik las erbij "terwijl ze zelf geen flikker kan of doet".
pi_217870166
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:23 schreef TaMieke het volgende:

Volgens mij hebben F&C niet eens alle andere gewonne klushulp ingezet. Laat W&E die klushulp gewoon inzetten.
Niet helemaal in overleg toch? Vooral overleg tussen de andere 5 stellen waarbij F&C er niets over te zeggen hadden.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:26:42 #68
136 V.
pi_217870172
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ik las erbij "terwijl ze zelf geen flikker kan of doet".
Ja. Maar ik doelde dus op de zussen, en daar kan die opmerking wel bij dunkt me.
Victor kan voor zichzelf opkomen, inderdaad.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:28:25 #69
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217870198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Niet helemaal in overleg toch? Vooral overleg tussen de andere 5 stellen waarbij F&C er niets over te zeggen hadden.
Nou vooruit. Wel lekker makkelijk als je weet dat je de komende weken al die spelletjes gaat winnen.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:29:02 #70
136 V.
pi_217870204
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:23 schreef TaMieke het volgende:
Faisel en Chris hadden het maar te slikken. Niks overleg.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:32:02 #71
136 V.
pi_217870235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:28 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Nou vooruit. Wel lekker makkelijk als je weet dat je de komende weken al die spelletjes gaat winnen.
Hoe zou je het vinden als Victor de oplevering van een ruimte in zijn eentje moet doen "omdat hij er zo goed in is", en de andere teams met zijn allen samen een ruimte mogen opleveren.?
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:32:31 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef BragilLarabla het volgende:
Ze was voor een scharrel in het buitenland. Dat werd gezegd.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:33:13 #73
136 V.
pi_217870244
Oh, Naoom is andermans gezeik zat.
Heel redelijk. Je hoort haar nooit ergens over.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:34:46 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:33 schreef V. het volgende:
Oh, Naoom is andermans gezeik zat.
Heel redelijk. Je hoort haar nooit ergens over.
Ik heb zo genoeg van dat mens.
pi_217870305
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Eva heeft schnabbel ergens ander _O- Ik hoop dat ze voor dit werk niet echt veel binnen harkt, wat onprofessioneel Die had gewoon geen zin om een paar uur in de auto te zitten.
In het buitenland nog wel :'). Gebruik dan een geloofwaardige smoes zoals een gebroken been, alsof iemand in het buitenland dat stuk verdriet gaan inhuren voor "styling" . Misschien haar broer Joy, die ook in het buitenland woont..

Dat Faisel en Chris die zus van hun niet vaker inschakelen voor de styling begrijp ik ook niet. Ze kunnen best klussen geloof ik, alleen laat hun smaak nogal te wensen over..
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:43:56 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870311
Goed dat Faisal alsnog de dagen krijgt! Terecht.
pi_217870324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
In het buitenland nog wel :'). Gebruik dan een geloofwaardige smoes zoals een gebroken been, alsof iemand in het buitenland dat stuk verdriet gaan inhuren voor "styling" . Misschien haar broer Joy, die ook in het buitenland woont..

Dat Faisel en Chris die zus van hun niet vaker inschakelen voor de styling begrijp ik ook niet. Ze kunnen best klussen geloof ik, alleen laat hun smaak nogal te wensen over..
Niet alleen de smaak maar de afwerking was om te janken, dat voegwerk die rare plank. Het is niet echt reclame voor Faisel :')
pi_217870326
Ik vind zo'n houten kastje in een toilet wat viezig (bij M&R). Je zult maar een iemand hebben die beetje naast gaat piesen, brrrr, dat trekt toch in dat hout?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:48:24 #79
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217870332
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen :+ :s)

En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt.... :wtf:
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:50:29 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870342
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben toch wel blij dat M&H gewonnen hebben... ze zijn nu een stuk minder irritant dan in het begin en de toilet was ook best mooi. Ik vond het wel iets te donker, maar dat ligt aan mij: ik wil (zeker dan) wel weten wat ik doe en ik zou op dat donkere toilet in slaap vallen :+ :s)

En mijn respect voor Faisal groeit wel iets.... al kan het ook zijn dat Faisal nu ineens op de regels gaat letten omdat hijzelf niet zoveel klaar maakt.... :wtf:
Ik vond het volledig terecht dat Mark en Co gewonnen hadden. Mooi toilet. Faisal heeft van afwerken geen kaas gegeten, dat was ronduit slecht.
pi_217870346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet alleen de smaak maar de afwerking was om te janken, dat voegwerk die rare plank. Het is niet echt reclame voor Faisel :')
Ik neem aan dat Faisel hierna met pensioen gaat :P. Probleem is denk ik dat ze het gewoon niet zien..

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind zo'n houten kastje in een toilet wat viezig (bij M&R). Je zult maar een iemand hebben die beetje naast gaat piesen, brrrr, dat trekt toch in dat hout?
Moet ik toch Noami gelijk in geven, ben ook benieuwd wat mensen thuis uitspoken dat de muren onder de kak en zeik zit, hier blijft het gewoon in de pot.
pi_217870349
Wel goed van Faisel dat hij originele deuren van het pand hergebruikt.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:51:25 #83
124676 RobertoCarlos
pi_217870350
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja mee eens!
Ik vond die opmerking tegen de jury: "Dus Wilfred & Edith krijgen helemaal niets? " van iemand uit de groep (het zal wel weer Naomi geweest zijn :P ) nogal gemeen eigenlijk.... een beetje W&E gebruiken om te protesteren tegen iets wat ze toch afgepakt hebben van F&C

Al vind ik ook wel weer dat F&C iets assertiever hadden mogen zijn... ik bedoel: ze hebben zelf ermee ingestemd dat die uren naar W&E gingen (toen met de groep bij het kampvuur..)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:51:52 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870352
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Faisel hierna met pensioen gaat :P. Probleem is denk ik dat ze het gewoon niet zien..
[..]
Moet ik toch Noami gelijk in geven, ben ook benieuwd wat mensen thuis uitspoken dat de muren onder de kak en zeik zit, hier blijft het gewoon in de pot.
Gaat het niet meer over het schoonhouden? Stucwerk is niet makkelijk schoon te maken.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:52:25 #85
124676 RobertoCarlos
pi_217870355
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
Wel goed van Faisel dat hij originele deuren van het pand hergebruikt.
Ik vrees alleen dat Chris al het schuren en verven moet gaan doen... op aanwijzing (=commando) van zijn tata natuurlijk... :{
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:53:51 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870369
Die woonkamer lijkt me moeilijker dan een slaapkamer. Want: meer meubels.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:54:53 #87
124676 RobertoCarlos
pi_217870383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij kun je niet eens staan naast dat kastje... Ik vermoed zomaar dat de Kluszussen dát niet getest hebben.
Typisch vrouwen... gaan alleen van zichzelf uit en houden geen rekening met de mannen ;)
pi_217870393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:50 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
[..]
Doe je zelf waarschijnlijk niet maar soms hebben wat oudere mannen een wat probleem met staand plassen, en weigeren dat zittend te doen. :X
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:57:32 #89
124676 RobertoCarlos
pi_217870400
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Die woonkamer lijkt me moeilijker dan een slaapkamer. Want: meer meubels.
Niet voor Anouk en Naomi: hoogstens wat meer klikken ;)

Het ligt denk ik aan de vorm van de kamer: als je nisjes hebt enzo moet je daar meer rekening mee houden. En ook de ligging ten opzichte van andere kamers lijkt me belangrijk qua kabels en leidingen die langs/boven onder de woonkamer lopen... denk ik, als niet-eens-amateur klusser :D
pi_217870406
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja mee eens!
Ik vond die opmerking tegen de jury: "Dus Wilfred & Edith krijgen helemaal niets? " van iemand uit de groep (het zal wel weer Naomi geweest zijn :P ) nogal gemeen eigenlijk.... een beetje W&E gebruiken om te protesteren tegen iets wat ze toch afgepakt hebben van F&C

Al vind ik ook wel weer dat F&C iets assertiever hadden mogen zijn... ik bedoel: ze hebben zelf ermee ingestemd dat die uren naar W&E gingen (toen met de groep bij het kampvuur..)
Ze hadden niet echt de keus, als ze niet hadden ingestemd was er zeker drama.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:59:11 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870412
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Niet voor Anouk en Naomi: hoogstens wat meer klikken ;)

Het ligt denk ik aan de vorm van de kamer: als je nisjes hebt enzo moet je daar meer rekening mee houden. En ook de ligging ten opzichte van andere kamers lijkt me belangrijk qua kabels en leidingen die langs/boven onder de woonkamer lopen... denk ik, als niet-eens-amateur klusser :D
Ik had gedacht en gehoopt dat Victor langer zou wegblijven. Straks wint ie de woonkamer.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:59:32 #92
124676 RobertoCarlos
pi_217870416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze hadden niet echt de keus, als ze niet hadden ingestemd was er zeker drama.
Dat is dus wel een keuze, dan maar drama. Of denk je dat dit bij NaoVic was gebeurd?
pi_217870418
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja mee eens!

Natuurlijk was dat Noami :P

Knabbel en Babbel vinden ook echt alles wel prima he, zolang ze de confrontatie maar niet hoeven aan te gaan.

Extra klussers: ^O^
Geen extra klussers: ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Gaat het niet meer over het schoonhouden? Stucwerk is niet makkelijk schoon te maken.
Ze hadden er speciale Latex op gedaan, heb ik ook in de keuken en dat maakt net zo makkelijk schoon als tegels.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:02:20 #94
124676 RobertoCarlos
pi_217870433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Natuurlijk was dat Noami :P

Knabbel en Babbel vinden ook echt alles wel prima he, zolang ze de confrontatie maar niet hoeven aan te kijken.

Extra klussers: ^O^
Geen extra klussers: ^O^
[..]
Ze hadden er speciale Latex op gedaan, heb ik ook in de keuken en dat maakt net zo makkelijk schoon als tegels.
Met de Zeehondjes kun je alles doen wat je maar zou willen, ze doen toch nooit wat terug.

(zou zielig zijn, maar sommige mensen ruiken dat gewoon en misbruiken dat nou eenmaal...)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:04:15 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870446
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Met de Zeehondjes kun je alles doen wat je maar zou willen, ze doen toch nooit wat terug.

(zou zielig zijn, maar sommige mensen ruiken dat gewoon en misbruiken dat nou eenmaal...)
Ze zijn te goed voor deze wereld.
pi_217870454
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ze ondergaan alles lijdzaam en vinden alles wel prima, wat er ook gebeurd. Begin me nu te ergeren aan ze of zo, doe dan niet mee.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:04:53 #97
124676 RobertoCarlos
pi_217870456
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik had gedacht en gehoopt dat Victor langer zou wegblijven. Straks wint ie de woonkamer.
Er is nog een kans dat ie de spit door zijn snelle terugkomst alleen maar extra erg heeft gemaakt.

Dat zou verschrikkelijk zijn natuurlijk, want dan zijn Mau&Nou hun maatje kwijt en moet Naomi helemaal alleen de woonkamer afmaken. Ik hoop écht niet dat dat zover komt! O-)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:05:29 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870461
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Er is nog een kans dat ie de spit door zijn snelle terugkomst alleen maar extra erg heeft gemaakt.

Dat zou verschrikkelijk zijn natuurlijk, want dan zijn Mau&Nou hun maatje kwijt en moet Naomi helemaal alleen de woonkamer afmaken. Ik hoop écht niet dat dat zover komt! O-)
_O-
pi_217870463
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat is dus wel een keuze, dan maar drama. Of denk je dat dit bij NaoVic was gebeurd?
Nou ja ze hadden het al geaccepteerd dat ze niet hadden gewonnen. En dan ga je niet dwarsliggen als de groep een keus maakt. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar het is opgelost, al is dat hamertje tik gewoon te simpel voor woorden.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:07:43 #100
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870477
Ik heb weer genoten.
pi_217870485
Apart dat die 2 cosplayers niet even een rondje zijn gaan doen btw, had ik wel verwacht voor een "oplevering".
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:10:40 #102
124676 RobertoCarlos
pi_217870496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja ze hadden het al geaccepteerd dat ze niet hadden gewonnen. En dan ga je niet dwarsliggen als de groep een keus maakt. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar het is opgelost, al is dat hamertje tik gewoon te simpel voor woorden.
Niet mee eens, dat is te makkelijk: dat is dan toch ergens een keuze om confrontatie niet aan te gaan. Maar hier komen we niet uit, geloof ik :s)

En inderdaad: hou op met dat hamertje tik en dat luie gedoe, verzin ff een ander spel! Er zijn zoveel spellen die kunt spelen, desnoods bierpong of weet ik veel :{
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:12:13 #103
124676 RobertoCarlos
pi_217870506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:04 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ze ondergaan alles lijdzaam en vinden alles wel prima, wat er ook gebeurd. Begin me nu te ergeren aan ze of zo, doe dan niet mee.
Ja eens. Plus: zo leer je W&E eigenlijk ook niet écht kennen. Vind ik dan ook jammer...

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 06-06-2025 22:20:19 ]
pi_217870508
Maurits is toch wel een prutsklusser met twee linkerhanden, allemachtig, kan geen eens een wc-pot ophangen.
pi_217870510
Maandag Chris en de buurman fitty, Chris is de rust zelve dus ben benieuwd.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:15:06 #106
124676 RobertoCarlos
pi_217870530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Maurits is toch wel een prutsklusser met twee linkerhanden, allemachtig, kan geen eens een wc-pot ophangen.
Ja! :D "Oh... de bouten staan scheef..... :{ " :P
Dat viel me ook al op toen ie (samen met Chris) in de gemeenschappelijke ruimte die kabels achter die multiplex-platen moest laten doorlopen en daar ontzettend mee aan het klungelen was...

Totdat die man van de Klussenaar gewoon even een paar gaten in de plaat boorde en de leidingen doortrok..
pi_217870531
Och heden, dat ieniminie toiletje van C&F, daar kun je je kont toch niet in keren? En dan die pleerol links zowat bijna in het toilet, getsie.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:16:48 #108
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217870544
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:10 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En inderdaad: hou op met dat hamertje tik en dat luie gedoe, verzin ff een ander spel! Er zijn zoveel spellen die kunt spelen, desnoods bierpong of weet ik veel :{
Nou dat!
Ik snap wel wat er gezegd wordt. Naomi had sowieso geklaagd als het bij haar zou gebeuren. Dus helemaal eerlijk is het misschien niet.
Maar het is van de productie dan ook niet helemaal eerlijk om steeds hetzelfde spel te gaan doen waardoor niemand anders kans heeft op winst.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:17:07 #109
124676 RobertoCarlos
pi_217870545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Och heden, dat ieniminie toiletje van C&F, daar kun je je kont toch niet in keren? En dan die pleerol links zowat bijna in het toilet, getsie.
Is wel de kortste weg, dus het minste risico dat de kak over de hele muur van het toilet verspreid wordt... :wtf:
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:19:27 #110
124676 RobertoCarlos
pi_217870560
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Nou dat!
Ik snap wel wat er gezegd wordt. Naomi had sowieso geklaagd als het bij haar zou gebeuren. Dus helemaal eerlijk is het misschien niet.
Maar het is van de productie dan ook niet helemaal eerlijk om steeds hetzelfde spel te gaan doen waardoor niemand anders kans heeft op winst.
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van de kamers natuurlijk ook een beetje...
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:22:42 #111
124676 RobertoCarlos
pi_217870582
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
Maandag Chris en de buurman fitty, Chris is de rust zelve dus ben benieuwd.
Komen F&C nou ook alweer uit de Grote Stad? Dus dat ze wel wat gewend qua dat soort schreeuw-mannetjes?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:23:34 #112
124676 RobertoCarlos
pi_217870585
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:09 schreef __Fokker__ het volgende:
Apart dat die 2 cosplayers niet even een rondje zijn gaan doen btw, had ik wel verwacht voor een "oplevering".
Nou zeg het maar, ik kom er niet uit: wie zijn de cosplayers? :X
pi_217870587
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van kamers natuurlijk ook een beetje...
Verleden keer gingen ze per paar opdrachten uitvoeren (kasten bouwen, potten bakken en dat soort gedoe) en dat was best wel grappig om te zien. Vooral de spanningen en ruzies tussen de koppels zelf.
pi_217870592
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou zeg het maar, ik kom er niet uit: wie zijn de cosplayers? :X
Ik moest ook heel hard nadenken en wilde het bijna vragen, maar ik vermoed Ray en zijn mini me.
pi_217870597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Nou dat!

Hier omschrijf je letterlijk huidige staat van dit programma.

@Hierboven, bedoelde Ray/Rey ja, mischien waren ze een gele stift kwijt.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:26:58 #116
124676 RobertoCarlos
pi_217870605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Verleden keer gingen ze per paar opdrachten uitvoeren (kasten bouwen, potten bakken en dat soort gedoe) en dat was best wel grappig om te zien. Vooral de spanningen en ruzies tussen de koppels zelf.
Ja vond ik ook... vooral Anouk & Jair _O- Mensen moesten ook een beetje uit hun comfort-zone bijv. bij het pottenbakken
pi_217870609
Bij N&V vind ik die joekel van een kraan niet passen bij dat kleine fonteintje. Wel duidelijk voor een stijl gekoezen. Het toilet van H&M is mooi, die graniet lijkende tegels op de vloer, metrotegeltjes en leuk behang, maar waarom deze stijl ook niet in de badkamer gedaan?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:30:19 #118
124676 RobertoCarlos
pi_217870629
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:25 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Hier omschrijf je letterlijk huidige staat van dit programma.

@:hierboven, bedoelde Ray/Rey ja, mischien waren ze een gele stift kwijt.
Ah, zo had ik ze nog niet gezien.. maar vanaf nu juist wel dus ;)
Het viel me wel op dat Ray er niet was inderdaad. Maar dat hoeft niet speciaal voor de oplevering, aangezien het daar niet per se gaat om de bouwkwaliteit...
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:32:03 #119
124676 RobertoCarlos
pi_217870639
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Bij N&V vind ik die joekel van een kraan niet passen bij dat kleine fonteintje. Wel duidelijk voor een stijl gekoezen. Het toilet van H&M is mooi, die graniet lijkende tegels op de vloer, metrotegeltjes en leuk behang, maar waarom deze stijl ook niet in de badkamer gedaan?
Ik denk dat Heidy groeit in haar rol als interieur-styliste
(en dat meen ik nog ook! :D )
pi_217870692
Haha, loop ver achter merk ik al. Was het met Naomi eens wat betreft die vette hap van Dennis elke week. En tjongejonge, het moet allemaal wel op zijn aller goedkoopst, een jurylid die niet aanwezig kan zijn omdat ze elders meer verdient.

En wat was dat nou voor gezeur over die bus? Die mochten ze niet gebruiken voor het gezamenlijke appartement?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:41:41 #121
124676 RobertoCarlos
pi_217870713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, loop ver achter merk ik al. Was het met Naomi eens wat betreft die vette hap van Dennis elke week. En tjongejonge, het moet allemaal wel op zijn aller goedkoopst, een jurylid die niet aanwezig kan zijn omdat ze elders meer verdient.

En wat was dat nou voor gezeur over die bus? Die mochten ze niet gebruiken voor het gezamenlijke appartement?
Ja klopt. Je mag geen eigen vervoer gebruiken voor de bouwwerkzaamheden (incl. spullen ophalen). Dat ging over die ene keer dat bij het gezamenlijke appartement zowel de bakwagen als de bus van Faisal bezet waren en ze het busje van Victor (?) hadden gebruikt.

Ik schrok me trouwens inderdaad ook rot, toen Naomi zei dat ze die vette hap wel zat was! Ik zat al te bedenken op welke manier ze dit moest zeggen van de Praxis, zo onnatuurlijk kwam dit over... :s)
pi_217870723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

Ja dat vond ik ook kansloos, het was volgens mij nog van diezelfde turk als waar ze hele week al eten, leek bijna een steek onder water naar ze ^p^

Van de reiskosten die ze besparen op de stylist kan er wel een keer Thai vanaf zou je denken.

Met die bus volgde ik ook niet helemaal, maar blijkbaar was hij privé gebruikt.
pi_217870737
Naomi: "Maar misschien is hij (die dikbuik) wel een loslopende tuinslang!" Schoot toch even in de lach.. _O-
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:49:14 #124
124676 RobertoCarlos
pi_217870762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:43 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ja dat vond ik ook kansloos, het was volgens mij nog van diezelfde turk als waar ze hele week al eten, leek bijna een steek onder water naar ze ^p^

Van de reiskosten die ze besparen op de stylist kan er wel een keer Thai vanaf zou je denken.

Met die bus volgde ik ook niet helemaal, maar blijkbaar was hij privé gebruikt.
Ging over Naomi & Anouk die naar de kringloop moesten (en daar heel snel weer weg waren) voor het gezamenlijke appartement, terwijl de bakwagen en de Faisal-bus bezet waren
pi_217870780
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Tja..... dat probleem heb je met Spitor en het opleveren van de kamers natuurlijk ook een beetje...
Spitor, hahahahhaha, maar goed, je gunt niemand zware spit, de hel is dat. Het blijft ook een lullig spelletje, dat Hamertje Tik, maar als zelfs Faisel blind nog een spijker kan slaan moet de rest dat gewoon accepteren.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:53:22 #126
124676 RobertoCarlos
pi_217870793
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Spitor, hahahahhaha, maar goed, je gunt niemand zware spit, de hel is dat. Het blijft ook een lullig spelletje, dat Hamertje Tik, maar als zelfs Faisel blind nog een spijker kan slaan moet de rest dat gewoon accepteren.
Nou dat! :Y
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:54:57 #127
136 V.
pi_217870809
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Doe je zelf waarschijnlijk niet maar soms hebben wat oudere mannen een wat probleem met staand plassen, en weigeren dat zittend te doen. :X
Ik plas eigenlijk altijd zittend. Wel zo hygisch.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217870821
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:54 schreef V. het volgende:

[..]
Ik plas eigenlijk altijd zittend. Wel zo hygisch.
Opa niet, hoor.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:57:07 #129
136 V.
pi_217870836
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Al had ik dan alsnog 1 dag aan W&E gegeven, maar dat is waarschijnlijk omdat ik eigenlijk een weekdier ben :@
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217870903
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef V. het volgende:

[..]
Al had ik dan alsnog 1 dag aan W&E gegeven, maar dat is waarschijnlijk omdat ik eigenlijk een weekdier ben :@
De uren die Faisel in het corvee heeft gegeven waren daardoor alleen al ruimschoots vergoed. Ze kregen eindelijk een fatsoenlijke heerlijke maaltijd. En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:05:42 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870930
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De uren die Faisel in het corvee heeft gegeven waren daardoor alleen al ruimschoots vergoed. Ze kregen eindelijk een fatsoenlijke heerlijke maaltijd. En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
Ik denk dat ze niets afkrijgen. Gewoon niets.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juni 2025 @ 23:06:12 #132
862 Arcee
Look closer
pi_217870938
Wat een lomp toilet van Faisel en Chris, zag er niet uit.

Ik vind Faisel echt een klusprutser.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:14:51 #133
124676 RobertoCarlos
pi_217871051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
Ik ook hoor. Je als een slachtoffer opstellen en geen enkele zelfreflectie hebben over organiseren, opruimen en klussen. Wat dat betreft is er nou ook weer niet zoveel verschil met een Naomi...
pi_217871066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:06 schreef Arcee het volgende:
Wat een lomp toilet van Faisel en Chris, zag er niet uit.

Ik vind Faisel echt een klusprutser.
Hij had wel weer de originele deurposten gebruikt, alhoewel dat bij hem alleen maar om het goedkope ging net als die deuren. Dat plankje in het toilet zag er niet uit.
pi_217871119
Maar even resumerend, die jury is toch VERSCHRIKKELIJK!!!
pi_217871122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij had wel weer de originele deurposten gebruikt, alhoewel dat bij hem alleen maar om het goedkope ging net als die deuren. Dat plankje in het toilet zag er niet uit.
Het idee was wel leuk, en in zijn ogen ook perfect uitgevoerd. Dat is ook het hele probleem.
pi_217871188
Even tussendoor toch een spoiler voor diegene die al op Funda hebben zitten loeren.

SPOILER
pi_217871198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even resumerend, die jury is toch VERSCHRIKKELIJK!!!
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.
pi_217871227
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:29 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Kan mij daar niets meer van herinneren, ze was kennelijk toen ook al kleurloos.
pi_217871271
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk dat ze niets afkrijgen. Gewoon niets.
Ja, ik hoop eerlijk gezegd toch dat het framing is, maar dat ze met behangstaaltjes komt aanzetten en dan een discussie met Wilfried begint over kleurtjes op zo'n retetrage manier. Pak door, mens!
pi_217871279
Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world

De week begon met de vondst van een wespennest in Het Blok. Als dat een voorbode was voor het onderlinge gekonkel bij de gezamenlijke opdracht...

Het moet gezegd: de Blokkers creëren met elkaar een verhaallijn die bij de schrijvers van GTST niet kan worden bedacht. De inzet: macht en geld, macht over het geld en een geldende macht. Volgt u het nog? Mooi, want het wordt nog chaotischer.
Victor en Marit worden gekozen als voorman en penningmeester voor het gezamenlijke appartement. Plastic Fantastic is woest omdat het volgens haar niet democratisch is besloten, terwijl het democratisch besloten is. Meeloper is vooral verbolgen over het feit dat zijn Aanhangsel niet unaniem is gekozen als penningmeester omdat ze daarmee een stukje van de controlerende macht verliezen, dus schuift hij zich handig naar voren als rechterhand van SuperStuuc om vooral als een schoothondje achter het baasje te lopen en pootjes te geven wanneer nodig. En intussen tettert Plastic Fantastic overal maar weer doorheen en wil ze bij alle besluitvorming betrokken zijn, puur omdat ze het niet kan hebben dat zij niet aan de knoppen zit. Maar intussen kan Marit volgens haar niet met macht omgaan en heeft ze last van een Napoleon-syndroom. Nee, natuurlijk.
En als Plastic Fantastic en Aanhangsel de macht niet via de ene weg kunnen krijgen, dan maar via een andere. Er leiden immers meer wegen weg van Roelie, met wie ze een drie-eenheid zouden moeten vormen voor de styling. Maar Roelie is de zus van Marit en dat is de duivel in hoogsteigen persoon, dus wordt Roelie op een zijspoor gezet ondanks dat zij van beroep interieurstylist is. Het gevolg: heel veel beige en crčmekleuren met onooglijke meubels van de Jysk. Komt die sponsor ook nog eens in beeld.

Mag ik zeggen dat ik het karma noem dat SuperStuuc later in de week door zijn rug gaat? Ja, hij is hands on en doet ontzettend veel, en hij durft zijn eigen vrouw van de nodige repliek te dienen wanneer nodig (en dat is vaak), maar het is inmiddels wel met een arrogantie van Grave tot Gibraltar en terug. En het is jammer dat die pallet met materialen niet vanuit de lucht bovenop Plastic Fantastic is geknald want godsamme, ik ben dat wicht kots- en kotsbeu. Het kind kan alleen maar verongelijkt lopen janken over alles wat volgens de regels gaat, simpelweg omdat het niet volgens háár regels gaat. Maar dan wel roepen dat ze niet in een dictatuur leven. Nee, we leven inderdaad niet in jouw dictatuur, Akela 'Noom'!

En ha, nu staan Meeloper en Aanhangsel er warempel een dag alleen voor. Meeloper klopte zich aan het begin van de week nog vol trots op de borst: "Kijk, wij hebben onze zaken in ons appartement ook beter voor elkaar dan de rest." JA, OMDAT JE MEELIFT OP DE KENNIS VAN VICTOR, ONGELOFELIJKE LAMLUL. Want je Grote Voorbeeld is met moeite één dagje weg vanwege spit in de onderrug en jij klungelt alweer aan bij het leven. En Aanhangsel is ook niks meer dan een lege huls.

Wie ook klungelen bij het leven zijn Knabbel en Babbel. Ze liggen nog steeds op karton omdat het matras nog steeds niet bezorgd is. "Je kan er toch niks aan veranderen, er komt niet zomaar een matras uit de lucht vallen." Uhhh, dit matras cancellen en naar een IKEA rijden, maybe? Gelukkig is er niet veel later toch nog een matras (waar die ineens vandaan is getoverd mag Joost weten) waar Knabbel meteen een eigen touch aan geeft met zijn bloed. Maar daar is ook alles mee gezegd, want voor de rest lopen ze zelfs bij het kleinste kamertje mijlenver achter de feiten aan. Zelfs bij het opleveren van een rommelhok zouden ze het nog niet redden vrees ik. Wat dat betreft was het een mooi gebaar dat nota bene Moffel voorstelde om de met het immer spannende (not) hamertje-tik spel gewonnen klusjesmannen te doneren aan het duo kluns en knudde. Ik zeg wás, want productie is na enkele dagen ineens wakker en besluit om dit terug te draaien. Want ja, ellende scoort, of zoiets.

Ook een ellende: Faisel en Chris. Vooral Faisel heeft veel praatjes, maar iets opleveren is bij hem ook een proces van trial and error, want hun kleinste kamertje is vooral heel klein en rommelig en niet afgewerkt, ondanks dat Faisel een fokking badkamermonteur is |:( Chris is er met zijn kop ook niet bij, bleek maar weer bij het leggen van de elektriciteit in het gezamenlijke appartment. Ik vermoed dat hij echt wel meer had verwacht van de deelname aan Het Blok en de samenwerking met zijn vader, die vooral schittert door afwezigheid. En als de blikken van Chris naar Faisel konden doden had Faisel inmiddels weinig praatjes meer. Er borrelt duidelijk iets, en al die opgepotte ergernis en ingehouden woede zal volgende week door heel Grave uitvloeien als de Etna die uitbarst...

Roelie is ziek, zwak, misselijk en chronisch in de stille stand. Marit dendert intussen door, ook al heeft ze inmiddels drie concurrerende duo's tegen zich in het harnas gejaagd (voor wat precies?) en wordt haar rol als penningmeester gemarginaliseerd. Maar een slimme meid als Marit is ook niet op d'r achterhoofd gevallen. Bijvoorbeeld over Meeloper die zich opzichtig in het proces manoeuvreert: "Als je niet bent verkozen dan moet je ook gewoon de controle loslaten. Ik ben dan met name zelf al aan het ratelen van oké, hoe kan ik daar gebruik van maken dat hij ook heel veel dingen gaat doen zonder dat hij daar nou per sé meer credits voor krijgt of dat hij een deel wegsnoept van mij." Én ze weet heel slim op het onrechtvaardigheidsgevoel van Faisel in te spelen door hem aan te moedigen zijn twijfels over de machtsverhoudingen in de groep te gooien. Is dat slinks? Mwah, misschien, hoewel Piertje er ook niet blij mee was hoe de verdeelsleutel in elkaar zat. Maar ik heb niet het idee dat ze héél gehaaid is, anders had ze wel doorgehad dat het SuperStuuc is die Meeloper heeft aangesteld als rechterhand - en niet andersom, en hoe ze door de Fantastic Four ook richting een zijspoor gemanoeuvreerd wordt. Want ja, ze is immers alleen maar van de bonnetjes.
Nu kan ik wel een heel relaas houden dat Marit veel meer is dan alleen van de bonnetjes, maar daarvoor verwijs ik u graag naar eerdere weeksamenvattingen :s)

En zowaar winnen Moffel en Piertje deze week de oplevering! Nu is hun kleinste kamertje wel een far cry van de stijl van hun badkamer: dat was een voetbalkantine van de woningbouwvereniging, dit lijkt eerder op een hoerenkot met dat licht en dat behangetje. Maar dat past wel in het straatje van Moffel met zijn opmerkingen over tieten laten zien en zo. En nu kan hij naar alle hartenlust gaan zitten kakken op zijn eigen plee, want dat was wel een must voor hem. Wat ik ook wel snap, want die liters cappuccino op een dag doen wat met de maag en darmen. Verder liep hij ook weer lekker in de weg in en rond het gezamenlijke appartement, was er nog wat gezeur over Het Recht van Overpad, werd er bijna een klusjesman weggekaapt en is zijn gewichtsverlies verder niet heel goed voor zijn humeur, lijkt het.

Overigens vind ik het wel tekenend dat het tot het einde van de week moet duren voordat productie ingrijpt in de valsspelerij die inmiddels welig tiert. Het is net of de makers het drama volledig willen uitspelen om er vervolgens nog een schep bovenop te doen voor the sake of drama. Wat ook wel te merken is dit seizoen, want het gaat inmiddels meer om de ellende en gedoetjes onderling dan om het opleveren van appartementen; zelfs Ray was deze week weinig zichtbaar. En blijkbaar is het te duur of te onmogelijk om Dennis eerder in te vliegen en middels een time-out de boel recht te trekken, terwijl dat eigenlijk wel nodig is. Nu is Meeloper wel aangesproken op het feit dat hij rechterhand van SuperStuuc is, maar hij heeft zich intussen al ettelijke dagen het heertje kunnen voelen terwijl hij vanaf moment één teruggefloten had moeten worden. Dat vind ik echt een minpunt aan dit seizoen. Dat er achterbakse types als de Fantastic Four rondlopen is één ding, maar productie moet slinkse streken direct afkappen en -keuren en het niet laten sudderen om de afleveringen op te vullen.

Ter afsluiting nog enkele stichtelijke woorden van ons aller Moffel:

...ja nee, natuurlijk. :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217871351
Kelder geeft weer eens een juiste samenvatting! _O_ _O- _O_
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:45:23 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217871360
@PeterKelder Ik heb weer genoten van je samenvatting!! _O_ _O_ _O_
pi_217871436
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
pi_217871474
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
Dat ligt volgens mij aan de groep zelf of ze het daarmee eens zijn.
pi_217871498
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat ligt volgens mij aan de groep zelf of ze het daarmee eens zijn.
Ja maar daar zit het vage voor mij in. De groep had ook beslist dat hamertje tik naar dat stel ging. En dat mocht dan weer niet.
pi_217871512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar daar zit het vage voor mij in. De groep had ook beslist dat hamertje tik naar dat stel ging. En dat mocht dan weer niet.
Omdat ze bij dat spel ineens hun eigen regels maakten. Wat ik begreep krijgen ze voor het gezamenlijke appartement 6000 euro te verdelen en hoe of wat moeten ze zelf uitmaken.
pi_217871538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze zelf de verantwoordelijkheid over het budget, in theorie kunnen ze hem ook 18.000 euro geven.

Eigenlijk wel jammer dat ze allemaal meedoen, was wel leuk geweest als 1 stel had geweigerd om vervolgens die oplevering te traineren >:)
pi_217871544
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:06 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze zelf de verantwoordelijkheid over het budget, in theorie kunnen ze hem ook 18.000 euro geven.

Eigenlijk wel jammer dat ze allemaal meedoen, was wel leuk geweest als 1 stel had geweigerd om vervolgens die oplevering te traineren >:)
Nee, dat is de begroting, de winst is 6000 euro als ze het afleveren.
pi_217871557
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Omdat ze bij dat spel ineens hun eigen regels maakten. Wat ik begreep krijgen ze voor het gezamenlijke appartement 6000 euro te verdelen en hoe of wat moeten ze zelf uitmaken.
Ja ok, het is wat teleurstellend hoe de regie werkelijk betrokken is met de deelnemers. Je ziet Dennis via appjes, de style mevrouw via tablet, de wie is dat eigenlijk (bloemetjes makelaar) die blaat ook maar wat. Een sterke persoonlijkheid als presentator zou al een boel schelen. Harm is de enige leuke gecaste, die is soms lekker doorspekt met kleine sneren.
pi_217871564
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
pi_217871575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat uit de begroting van 18K de voorman en maten wordt betaald? Snap er geen hol meer van.
Ja wat er overblijft is te verdelen.
pi_217871593
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.
pi_217871601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja wat er overblijft is te verdelen.
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig.. :D
pi_217871607
quote:
Dat dacht ik ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet 100% weet.

En het is inderdaad jammer dat Dennis niet wat meer betrokken is, hij rijdt 1x per week langs die turk, gaat meteen door naar de locatie en appt verder wat.

In het verleden hadden ze blijkbaar zelfs 2 presentatoren, hoe dan! :?
  zaterdag 7 juni 2025 @ 00:14:17 #156
124676 RobertoCarlos
pi_217871613
@:PeterKelder Ik heb ook weer genoten van je samenvatting!! _O_ _O_ _O_

En deze is mooooooi:
quote:
Er leiden immers meer wegen weg van Roelie,....
pi_217871628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, dus sowieso 1500 per koppel als ze het op tijd afkrijgen? Het lijkt Rusland daar wel, zo ondoorzichtig.. :D
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen. :D
pi_217871640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja dat hangt er vanaf hoe goed je je best doet. Ik vermoed dat Naomi en haar schaduw best wel hard hebben gewerkt en een groot deel er van krijgen. :D
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.
pi_217871660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar dat moeten ze onderling afspreken, begreep ik dus.
Ja klopt maar dan heb je dus Victor Maurtis en Marit. Nou dan weet je het wel.
pi_217871671
Vorig seizoen zag je regelmatig lijstjes met begrotingen en uitgaven, dit keer vindt de producent het kennelijk erg leuk om kijkers het allemaal flink wazig te houden, al dan niet vanuit frekkigheid omdat het liefst nog goedkoper moet.
pi_217871686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:20 schreef Firuze60 het volgende:
Vorig seizoen zag je regelmatig lijstjes met begrotingen en uitgaven, dit keer vindt de producent het kennelijk erg leuk om kijkers het allemaal flink wazig te houden, al dan niet vanuit frekkigheid omdat het liefst nog goedkoper moet.
Ik vraag me af of Marit dat ook wel op de rit heeft, hun eigen administratie was ook niet echt update
pi_217871697
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat is voor mij ook het probleem aan dit seizoen. Er wordt door Dennis even naar verwezen maar verder hangen er blijkbaar geen consequenties aan vast. En die boetes van 500 euro zijn ook een lachertje. Kom op, maak er dan 5000 euro van als je toch zo graag kunstmatig drama wil creëren in het programma.
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.
pi_217871706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sowieso zijn die prijzen idioot, je zal maar 2000 euro moeten uitgeven bij Jysk, dan heb je ongeveer de halve winkel gekocht.
_O-
pi_217872214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]

Ze is waarschijnlijk naar een woonbeurs in het buitenland en Harm maakte daar een schnabbel van. Ze is geen artiest met schnabbels.
pi_217872219
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

Ze hadden geen goede lamp hangen, dat was vooral het probleem vond ik. Veel te zwak licht.

[ Bericht 0% gewijzigd door NedKelly op 07-06-2025 12:28:10 ]
  zaterdag 7 juni 2025 @ 08:54:40 #166
124676 RobertoCarlos
pi_217872874
quote:
Ik heb het zo begrepen:

(en let vooral ook op de heerlijk authentieke en toch speelse styling van dit plaatje @Eva)

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-06-2025 11:05:34 ]
pi_217873363
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:29 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:03:00 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217873769
Insert quote 157

Naomi hard werken? 😳 Alleen in het begin. Wat doet ze nu nog? Alleen kleppen.
pi_217874591
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157

Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer' _O-
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:16:37 #170
124676 RobertoCarlos
pi_217874719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat past ook precies in haar straatje als 'momfluencer' _O-
Nou, het enige wat ze de hele tijd 'influenced' is Victor........ zeg maar een 'Vicfluencer' dus :wtf:
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:22:17 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217874785
Oké, wie gaan er de oplevering van de woonkamer niet halen? Sowieso Knabbel & Babbel, die krijgen alleen de deurklink af, de Zusjes halen het nčt middels plakband, punaises en elastiekjes, Faisal en Chris leveren een belabberde afwerking en styling af, Maurits en Anouk zijn niet helemaal klaar maar het ziet er goed uit, Mark en Heidi laten de sportkantine-look los en gaan scoren. Tot slot Spitor en Naomi: door de aanhoudende rugklachten van de eerste hebben ze de woonkamer niet geheel af kunnen krijgen. Oplevering geschiedt met de ontiegelijk grote mond van Naomi.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:37:43 #172
124676 RobertoCarlos
pi_217874918
Mee eens hoor, met 2 kleine dingetjes: 1) ik vraag me af of Mark & Heidy de grootte van de kamer wel aan kunnen. Het toilet was natuurlijk qua voorzetwanden en elektro enzo vrij simpel. Bij een woonkamer heb je veel meer wanden en is dat bouwtechnisch misschien wat meer werk... al kunnen ze met de gewonnen oplevering natuurlijk wel iets meer werklui inschakelen.... hmmm ik weet het niet...

En 2) ik put hoop uit het momentje van verlichting van Naomi toen ze zei dat ze de vette hap van Dennis nu wel zat was. Ik vóel dat Naomi volgende week tot een ommekeer komt en dat ze de hele woonkamer gaat nailen op aanwijzingen van Spitor die in het midden van de woonkamer op een bed ligt. Zonder enige vorm van protest gaat ze zweten zoals ze nog nooit heeft gezwoten en krijgt ze die kamer gewoon af! En ja, ik durf hier best 100 klusuren op in te zetten 8-)

(oftwel: ik ken dat gedram van dat mens nou wel... :X }:| )

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-06-2025 11:43:14 ]
pi_217874962
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.

Ik vind het wel mooi dat ik over de hele lijn (X, FB, Insta) steeds meer reacties lees dat ze 'Fik en Noom' ook meer en meer beu zijn. De paar mensen die positief reageren zijn niet toevallig altijd vrienden/kennissen van dat vreselijke koppel.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 11:44:04 #174
124676 RobertoCarlos
pi_217874995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, SuperStuuc schakelt wel weer een dozijn van zijn contacten in om alles in een dagje erin te pleuren terwijl dat viswijf van hem weer huichelachtige streken gaat uitvoeren met Aanhangsel in haar kielzog en stennis gaat schoppen met Marit (de duivel in hoogsteigen persoon) 'omdat het kan'.
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien we helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-06-2025 11:53:21 ]
pi_217875030
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar hebben ze daar nog budget voor? Dat zien wel helaas niet... Het zou zoveel leuker zijn als we tussendoor ook de stand van het budget zouden weten.
Goeie vraag. Ik zou het geweldig vinden als ze aan het einde van de rit met 0 euro overblijven en de winst ook door hun neus geboord wordt }) En ergens vraag ik me af of ze het budgettair wel helemaal zo eerlijk regelen...
pi_217875149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef PeterKelder het volgende:

Ik vind het wel mooi dat ik over de hele lijn (X, FB, Insta) steeds meer reacties lees dat ze 'Fik en Noom' ook meer en meer beu zijn. De paar mensen die positief reageren zijn niet toevallig altijd vrienden/kennissen van dat vreselijke koppel.
1 van de bouwregels is dat er limiet op zit qua helpende familie handjes. Dat zijn er namelijk 2.

Hopelijk komt faisel daar ook achter. Hij is bijna de enige die een tegenwoord durft te geven.

Ben ik de enige die het jammer vindt dat Vic en naoom weer terug zijn? Die rust en geklungel van iedereen had ook wel even wat. :)
  zaterdag 7 juni 2025 @ 12:18:52 #177
124676 RobertoCarlos
pi_217875323
Nee hoor, ik baalde ervan.. vond het ook verfrissend en onthullend om MauNouk zo hulpeloos te zien zitten (zonder parasol _O- )

Heerlijk rust ook zonder dat gesnater van het Kind
pi_217875335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:

[..]
Nee toen was het die griet die bij elke zin zei "Bij ons in Amsturrrrrrdam" of "de echte Amsturrrrrrrdammer wil dit of dat"
Ow die ja...

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Insert quote 157

Hoho :{w . Ze heeft ook de onderbroek & sokken van Victor aangetrokken bij hem.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 12:57:51 #179
124676 RobertoCarlos
pi_217875611
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, wie gaan er de oplevering van de woonkamer niet halen? Sowieso Knabbel & Babbel, die krijgen alleen de deurklink af, de Zusjes halen het nčt middels plakband, punaises en elastiekjes, Faisal en Chris leveren een belabberde afwerking en styling af, Maurits en Anouk zijn niet helemaal klaar maar het ziet er goed uit, Mark en Heidi laten de sportkantine-look los en gaan scoren. Tot slot Spitor en Naomi: door de aanhoudende rugklachten van de eerste hebben ze de woonkamer niet geheel af kunnen krijgen. Oplevering geschiedt met de ontiegelijk grote mond van Naomi.
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:12:27 #180
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217875731
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Even los van de woonkamer: ik denk echt dat het Aanhangsel & de Gluiperd toch ook wel een keer een oplevering gaan winnen... Ik bedoel: ze zitten qua styling toch steeds in de top 3 tot nu toe, dus dat moet een keer gebeuren...
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
pi_217875791
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:22:44 #182
124676 RobertoCarlos
pi_217875811
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, ze zitten telkens in de slipstream van Stucmans en Gnomi. Maar ik vond idd. hun badkamer erg mooi. Maar vlak ook Heidi en Mark niet uit.
Aanhangsel en Gluiperd zullen wel een beige woonkamer opleveren en de vraag is of de jury daar van gecharmeerd is. Gnomi zal een soortgelijke woonkamer opleveren want: dezelfde smaak. Die zullen in elkaars vaarwater zitten.
En toch zijn de kamers van A&G net wel iets moderne en minder eentonig, dat zei Eva ook al een paar keer, in tegenstelling tot de kamers van Gnomi en Spitor.

Dus er is stiekem toch een verschil de koppels in de Filthy Four iig qua smaak toch wel iets... Zou ook wel interessant zijn hoe G-nomi en G-tor zouden reageren als Aanhangsel en Gluiperd ineens de woonkamer winnen :s)
#breuk in de coalitie :D
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:24:14 #183
124676 RobertoCarlos
pi_217875821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:20 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ik weet al 1 iemand die daarmee niet eens gaat zijn. Ze zullen wel wachten tot een oplevering die dicht bij elkaar ligt van Victor en Anouk/Maurits voor extra drama.
Zeker die Wilfred weer :( Man, man, wat een dominante zeikerd is dat zeg, niets is goed en werkelijk o-ver-al over klagen! ;)
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:25:43 #184
124676 RobertoCarlos
pi_217875838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij zat aardig Stuc deze week _O- :D
pi_217875922
Na een rondje googlen zou het zomaar kunnen dat onze Victor alle spullen bij zijn eigen bedrijven besteld _O-

Als ze dat toestaan dan maakt hij sowieso een lekkere winst. :P
pi_217875977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Na een rondje googlen zou het zomaar kunnen dat onze Victor alle spullen bij zijn eigen bedrijven besteld _O-
quote:
Geregistreerde handelsnamen
Victor Konijn Handelsonderneming heeft de volgende handelsnamen geregistreerd:
- Afwerkings gigant
- Konijn Tegels en Sanitair
- Konijn Totaalbouw
- Konijn vloeren
- LABEL57
- Natural Dutch CBD
- Stukadoorsbedrijf Konijn
- Tegel en sanitair gigant
- VENTUNO Menswear
- Victor Konijn Handelsonderneming
- Witte tanden Nederland
Broer Konijn is er maar druk mee _O-
pi_217876502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Afwerkings gigant
[..]
Zou dit over klussen gaan?
pi_217877144
Dat geeft toch wel een andere kijk op het programma en de eerlijke verdeling met wel of niet professionele deelnemers/bouwvakkers. Er werd elke keer gezegd dat de deelnemers marktconform prof. bouwvakkers moesten inhuren. Maar als Victor eigen bedrijven heeft met mensen in dienst dan kan ie de deelname aan het programma met eigen lui ook gewoon zien als een bouwopdracht. En dat lijkt mij heel raar tov de amateurklussers.
pi_217877258
Corrupte bende inclusief burgemeester. :( :D
pi_217877615
Als het echt waar is dan mag je hem er wel credits voor geven(voor het om de tuin leiden van Net5). Je hebt zoveel voordeel en het zou e.e.a. verklaren.

Volgens hem lag alles klaar in een magazijn, zijn eigen dan, waar je ook de rest van het gebouw mee kan verbouwen.
Besteld samen met Maurits, want dat scheelt "verzendkosten". Wss mag Maurrits alles betalen.
Personeel is altijd betrouwbaar, het namelijk zijn eigen personeel.
Hij maakt over alles winst.

Ik ben benieuwd, of de loodgieter van Anouk/Maurits van de badkamer ook niet van hem kwam, die deed echt de meest simpele dingen verkeerd namelijk....

En waarschijnlijk nog meer dingen, waar ik niet eens aan denk.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:10:37 #191
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217877653
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:04 schreef __Fokker__ het volgende:
Als het echt waar is dan mag je hem er wel credits voor geven(voor het om de tuin leiden van Net5). Je hebt zoveel voordeel en het zou e.e.a. verklaren.

Volgens hem lag alles klaar in een magazijn, zijn eigen dan, waar je ook de rest van het gebouw mee kan verbouwen.
Besteld samen met Maurits, want dat scheelt "verzendkosten". Wss mag Maurrits alles betalen.
Personeel is altijd betrouwbaar, het namelijk zijn eigen personeel.
Hij maakt over alles winst.

Ik ben benieuwd, of de loodgieter van Anouk/Maurits van de badkamer ook niet van hem kwam, die deed echt de meest simpele dingen verkeerd namelijk....

En waarschijnlijk nog meer dingen, waar ik niet eens aan denk.
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.
pi_217877709
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat die grote mond van Naomi elke splinter in andermans oog ziet. Zelf hebben ze er een balk in.
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:20:33 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217877724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Begrijp nu ook de stress van Victor, op een gegeven moment komt dit toch wel uit. Oneerlijk spel en de programmamakers hebben zitten slapen of hoopten ook dat geen enkele kijker dat door heeft. Ze winnen uiteraard vast niet, maar hebben de buit al binnen tijdens het bouwen.
Oh je bedoelt reclame.
Maar hoe kun je hen van de winst afhouden?
pi_217877745
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh je bedoelt reclame.
Maar hoe kun je hen van de winst afhouden?
SPOILER
pi_217877804
Plus dat het dit keer geen hartje Amsterdam is, eej, met alle expats. Hier komen rijke senioren op af of jonge kinderloze snobstellen.
pi_217877858
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:36 schreef dapluiz het volgende:

[..]
Oja, had jouw post even over het hoofd gezien. Die was ook errrrrugggg tenenkrrrrrommend. Wat is dat toch dat bijna elke makelaar er als een goedkope patjepeeer uitziet in dit soort programma's? Uitgezonderd Alex van Keulen dan, die komt wel geloofwaardig over hier.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:44:12 #197
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217877878
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
SPOILER
Ik lees voorlopig geen spoilers ;)
pi_217877896
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik lees voorlopig geen spoilers ;)
Ging alleen maar wat er nu al over op Funda te zien is, dus spoiler ;)
pi_217878000
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ja dus >:) (ja ik heb even niks te doen)

quote:
De overtreffende trap is bij Victor, Naomi, Maurits en Anouk. Zij hebben gezamenlijk vaklui ingehuurd, die allebei de badkamers ondersteunen. Zo besparen ze weer in voorrijkosten, maar de loodgieter blijkt een fout te hebben gemaakt zo ontdekt Ray
quote:
Victor en Naomi zijn wel naar huis in tegenstelling tot Anouk en Maurits. Zij dachten dat ze ruim op tijd klaar zouden zijn, maar de badkamer ligt even stil. Ze storten ze zich op alle kleine klusjes in de slaapkamer. Het levert een zware laatste dag op voor de meeste teams, behalve Victor en Naomi. Hij gaat zelfs rustig naar de kapper, waar Naomi nog aan het poetsen gaat.

De jury doet daarop hun inspectie. De badkamer van Maurits en Anouk wordt als warm en elegant omschreven. Alles klopt, alleen in de toilet te laag

Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.

Nog wat quotes bijgeplaatst, dus verkeerd aangesloten, daarna te laag opgehangen. Dezelfde loodgieter die het allemaal wel 100% kon afleveren bij Superstuc.

[ Bericht 35% gewijzigd door __Fokker__ op 07-06-2025 18:29:18 ]
pi_217878017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:00 schreef __Fokker__ het volgende:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ja dus >:) (ja ik heb even niks te doen)
[..]
Ik heb geen zin om die aflevering weer op te zoeken, maar ik weet iig dat het toilet bij Anouk/Maurits compleet verkeerd was aangesloten. Superstuc had geen enkel probleem meen ik mij te herinneren.
Opmerkelijk en heb ik ook gemist, hoor, was dat in hun badkamer?
pi_217878052
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Opmerkelijk en heb ik ook gemist, hoor, was dat in hun badkamer?
Ja, iets met verkeerde buizen/mof voor het toilet wat ik toen al erg vreemd vond (1x toilet aansluiten en je weet hoe het moet, loodgieter zou er al 100 den gedaan moeten hebben). .
pi_217878081
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:10 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Ja, iets met verkeerde buizen/mof voor het toilet wat ik toen al erg vreemd vond (1x toilet aansluiten en je weet hoe het moet, loodgieter zou er al 100 den gedaan moeten hebben). .
Crisis, dat is dan wel erg, ja. Naja, gun dat kleffe zwaankleefaanstel wel een flinke zeperd. Maar goed, het plastic stel valt nu wel duidelijk door de mand.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juni 2025 @ 19:23:32 #203
862 Arcee
Look closer
pi_217878580
Is "onze" Naomi de ex van de ex van Barbie? :Y)

[ Bericht 36% gewijzigd door Arcee op 07-06-2025 19:39:10 ]
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 21:34:37 #204
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217880031
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:23 schreef Arcee het volgende:
Is "onze" Naomi de ex van de ex van Barbie? :Y)
:Y
pi_217880257
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 21:34 schreef Meke het volgende:

[..]
Oooooooo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juni 2025 @ 23:20:16 #206
862 Arcee
Look closer
pi_217881351
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 21:34 schreef Meke het volgende:

[..]
Was waarschijnlijk al langsgekomen? ;)
pi_217881388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:20 schreef Arcee het volgende:

[..]
Was waarschijnlijk al langsgekomen? ;)
Dag één. Victor kwam een klus bij ze doen. :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juni 2025 @ 23:34:12 #208
862 Arcee
Look closer
pi_217881456
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Victor zat in aflevering 1 toch in zo'n krachtpatserscentrum?
pi_217881471
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:34 schreef Arcee het volgende:

[..]
Victor zat in aflevering 1 toch in zo'n krachtpatserscentrum?
Ik bedoel dat het al bekend was dat Naomi de ex van Michael was.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juni 2025 @ 23:38:24 #210
862 Arcee
Look closer
pi_217881506
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh, je bedoelt... okee, ik snap het. :+

-edit- gevonden :Y)
pi_217881692
Micheal had inderdaad moeite een klus af te maken die Naomi had gevraagd, waarna ze afwerk gigant Victor hebben gevraagd om het te doen, en die heeft het meteen geregeld.
  zondag 8 juni 2025 @ 09:16:20 #212
124676 RobertoCarlos
pi_217882888
Ik kom er zojuist achter dat de winnende toilet van Mark & Heidy gewoon (bijna) hetzelfde is als hun eigen toilet thuis! :D .

In de eerste aflevering liep Daan door het huis van elk koppel en gaf hij zijn kritiek op de inrichting.
Bij M&H was hij eigenlijk heel positief over hun toilet, behalve dan dat saaie behang, dat vond hij eentonig qua motiefje.

Kennelijk hebben M&H die opmerkingen van Daan meegekregen, want ze hebben, dat kan gewoon niet anders, de styling van hun eigen toilet overgenomen in Het Blok, maar dan wel met een iets minder saai behang.
Slim gedaan dus! ^O^

In de volgende 2 posts eerst hun eigen toilet en daarna dat van Het Blok.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 08-06-2025 11:46:45 ]
  zondag 8 juni 2025 @ 09:17:28 #213
124676 RobertoCarlos
pi_217882896
Het eigen toilet van Mark & Heidy thuis (aflevering 1):

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertoCarlos op 08-06-2025 09:31:34 ]
  zondag 8 juni 2025 @ 09:18:24 #214
124676 RobertoCarlos
pi_217882905
Het toilet van Mark & Heidy in Het Blok:

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertoCarlos op 08-06-2025 09:31:49 ]
  zondag 8 juni 2025 @ 09:46:39 #215
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217883097
Ik vind het er heel verzorgd uitzien.
  zondag 8 juni 2025 @ 10:53:52 #216
136 V.
pi_217883700
Ik vond de tegeltjes niet passen bij het behang. Het behang daarentegen wel bij het pand.
Maar terechte winnaars.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 juni 2025 @ 16:49:02 #217
124676 RobertoCarlos
pi_217894695
Wat is het stilletjes hier........ -O-

maandag 9 juni 2025 @ 16:58:52 #218
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217894753
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat Knabbel? :D

Vanavond weer genieten!
pi_217895010
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
  maandag 9 juni 2025 @ 17:32:35 #220
124676 RobertoCarlos
pi_217895137
Ok, de stilte voor de storm dus! *O*
  maandag 9 juni 2025 @ 17:45:22 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217895205
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 17:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, de stilte voor de storm dus! *O*
Heyyy CotS 😍 gezellie!

Ik ben zo benieuwd wat er vanavond weer gebeurt…
pi_217895237
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 17:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Heyyy CotS 😍 gezellie!

Ik ben zo benieuwd wat er vanavond weer gebeurt…
Hoihoi lieverd O+
  maandag 9 juni 2025 @ 17:50:45 #223
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217895249
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoihoi lieverd O+
Klaar voor de malloten uit het Blok? :7
pi_217895277
Zin in vanavond.. *O*

Even een vraag, de uitzendingen begonnen op 28 april, zou tien weken duren, dus 23 juni is de laatste uitzending?

Sinds vorige week staan de appartementen op Funda, ze verwachten dan dat ze allemaal verkocht zijn voor de 23ste? Dat is toch binnen drie weken, is dat niet heel erg snel?

Hmmm, iets te snel op AI afgegaan, klopt niet, haha

[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 09-06-2025 18:01:53 ]
  maandag 9 juni 2025 @ 18:01:57 #225
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217895327
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
Zin in vanavond.. *O*

Even een vraag, de uitzendingen begonnen op 28 april, zou tien weken duren, dus 23 juni is de laatste uitzending?

Sinds vorige week staan de appartementen op Funda, ze verwachten dan dat ze allemaal verkocht zijn voor de 23ste? Dat is toch binnen drie weken, is dat niet heel erg snel?
Ik denk dat er een speciale uitzending komt tzt, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Dat kan nog even duren. Intussen vinden de verkopen dan plaats. Zoiets.
pi_217895355
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk dat er een speciale uitzending komt tzt, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Dat kan nog even duren. Intussen vinden de verkopen dan plaats. Zoiets.
8 juli is het 10 weken van 28 april. Dat is 5 weken op Funda, ok dan zou het kunnen. Over dit soort futuliteiten kan ik mijn kop soms breken. :D

Plus dat het vorig jaar ook best snel na afloop van de uitzendingen was, maar vond het toen ook al vreemd, Het ging om biedingen, geen definitieve verkoop.
pi_217895443
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
8 juli is het 10 weken van 28 april. Dat is 5 weken op Funda, ok dan zou het kunnen. Over dit soort futuliteiten kan ik mijn kop soms breken. :D

Plus dat het vorig jaar ook best snel na afloop van de uitzendingen was, maar vond het toen ook al vreemd, Het ging om biedingen, geen definitieve verkoop.
Dat is ook zo ja, als dat dit jaar weer zo is dan krijgt het appartement van Victor vast een mooi bod door ene A.W. Gigant uit Duindorp voor een mooi bedrag.
pi_217895473
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:20 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Dat is ook zo ja, als dat dit jaar weer zo is dan krijgt het appartement van Victor vast een mooi bod door ene A.W. Gigant uit Duindorp voor een mooi bedrag.
_O- _O- _O-
  maandag 9 juni 2025 @ 18:34:37 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217895557
Die biedingen die zijn toch niet bindend? Dus wat zegt dat nou?
pi_217895628
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Exact! Dat vond ik vorig jaar ook al vreemd. Je denkt dat je naar een 'eerlijke' wedstrijd zit te kijken, maar duidelijk is dat er van te voren of halverwege het programma al een winnaar bepaald is. We worden belazerd als kijker, kan de deelnemers dat niet echt kwalijk nemen, die hebben vast 101 geheimhoudingen ondertekend.

Wat een corrupte bende ook.
pi_217895833
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Een bod (3 dagen bedenktijd) is wel bindend behalve als je de finaciering niet rond krijgt. Anders moet je 10% van de waarde betalen.
pi_217895864
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Een bod (3 dagen bedenktijd) is wel bindend behalve als je de finaciering niet rond krijgt. Anders moet je 10% van de waarde betalen.
Daarom heb je onder voorbehoud van financiering.
pi_217895885
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom heb je onder voorbehoud van financiering.
Maar dat is normaal, ik zie er niks corrupts aan verder.
pi_217895895
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar dat is normaal, ik zie er niks corrupts aan verder.
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand kosteloos afhaken, dat bedoelen we.

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 09-06-2025 19:17:31 ]
pi_217895975
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand afhaken, dat bedoelen we.
Een makelaar kan vragen om een financieel overzicht of checked dat. Ik denk niet dat je zomaar een bod kan uitbrengen als je 10 euro op de bank hebt staan.
pi_217895987
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Een makelaar kan vragen om een financieel overzicht of checked dat. Ik denk niet dat je zomaar een bod kan uitbrengen als je 10 euro op de bank hebt staan.
Haha, nee, het gaat dan niet om 10 euro, maar er zijn meer smoezen waarom een bank de hypotheek weigert. Het kan zelfs zo zijn dat je het geld wel hebt (of onderpand) bij verschillende banken en bij de bank waar je de hypotheek aanvraagt, geweigerd wordt.
pi_217896038
Plus dat een verkopende makelaar nooit mag vragen om een financieel overzicht van de koper.
pi_217896079
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:25 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat een verkopende makelaar nooit mag vragen om een financieel overzicht van de koper.
Mag wel vragen, maar hoeft niet als koper. Al neem ik aan dat dat in dit geval (tv programma) wel onderzocht wordt om zo fraude te voorkomen.
pi_217896111
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Mag wel vragen, maar hoeft niet als koper. Al neem ik aan dat dat in dit geval (tv programma) wel onderzocht wordt om zo fraude te voorkomen.
Ik noem het ook niet direct fraude, maar wel in dit verband met de winst die deelnemers krijgen. Een bod is geen definitieve verkoop en dus winst op het appartement. Daar is wel de winnaar op gebaseerd, viel mij vorig jaar al op dat dat wazig was.
pi_217896257
Plus dat ik vind als ze dit programma nog een keer willen herhalen toch bouwvakkers van beroep uit moeten sluiten. Wat ik van vorig jaar al had begrepen dat ze allemaal 2000 euro p/w minimaal als vergoeding krijgen om mee te doen aan dit programma al dan niet in tijd van verlof van eigen werk buiten bouw. Als prof. bouwvakker is dat natuurlijk al sowieso een extra basisinkomen. Telt dus zowel voor Faisel en Chris als Victor. Hun eigen inkomen komt uit de bouw.
pi_217896313
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je kunt dus een bod doen op een van die appartementen waarvan je bijvoorbaat al weet dat je het niet kunt financieren en na een maand kosteloos afhaken, dat bedoelen we.
Je moet vaak van 2 of 3 hypotheekaanbieders laten zien dat je de financiering niet rond krijgt. En een hypotheekadviseur is tegenwoordig niet meer gratis, zelfs niet bij je eigen bank waarbij je de hypotheek afsluit.
Het kan, maar lijkt mij persoonlijk vergezocht dat mensen nepbiedingen gaan doen.
  maandag 9 juni 2025 @ 19:53:16 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217896336
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:51 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Je moet vaak van 2 of 3 hypotheekaanbieders laten zien dat je de financiering niet rond krijgt. En een hypotheekadviseur is tegenwoordig niet meer gratis, zelfs niet bij je eigen bank waarbij je de hypotheek afsluit.
Het kan, maar lijkt mij persoonlijk vergezocht dat mensen nepbiedingen gaan doen.
Het prijzengeld is een ton…
pi_217896346
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:51 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Dan ben ik te paranoide, hoor, maar ik mis helderheid in deze.
pi_217896363
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Plus dat ik vind als ze dit programma nog een keer willen herhalen toch bouwvakkers van beroep uit moeten sluiten. Wat ik van vorig jaar al had begrepen dat ze allemaal 2000 euro p/w minimaal als vergoeding krijgen om mee te doen aan dit programma al dan niet in tijd van verlof van eigen werk buiten bouw. Als prof. bouwvakker is dat natuurlijk al sowieso een extra basisinkomen. Telt dus zowel voor Faisel en Chris als Victor. Hun eigen inkomen komt uit de bouw.
Ik zie Chris en Faisel niet echt als professional met hoe ze werken en wat ze laten zien (ook voor oplevering).

Ik moet het nog zien of professionals gaan winnen. Het gaat bij verkoop toch ook vaak om smaak. Er worden dagelijks huizen verkocht die door amateurs zijn verbouwd en prima prijs opleveren.

Professionals kunnen een voordeel hebben doordat ze sneller of slimmer werken, en daardoor minder vakkrachten hoeven in te huren en meer te besteden hebben aan materiaal / inrichting.
Maar dat betekent niet automatisch dat een koper dat mooier vindt.
pi_217896370
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Minus de belasting.
pi_217896371
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dan nog je bent er niet met 10% er komt ook nog wat kosten bovenop notaris b.v.. En die ton die ze winnen is bruto. Al met al een hoop gedoe
pi_217896376
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:55 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Minus de belasting.
Die sluizen we zo weg via een BV :D
pi_217896381
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan ben ik te paranoide, hoor, maar ik mis helderheid in deze.
Het zal wel net als met een prijsvraag zijn dat bepaalde mensen zijn uitgesloten van "deelname" zoals familie. We weten echter niet hele contract, zou best interessant zijn om eens in te zien.
pi_217896386
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die sluizen we zo weg via een BV :D
Mijn gevoel zegt dat het niet zo werkt bij de belastingdienst als je dit geld overgemaakt krijgt. 8-)
pi_217896392
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Het zal wel net als met een prijsvraag zijn dat bepaalde mensen zijn uitgesloten van "deelname" zoals familie. We weten echter niet hele contract, zou best interessant zijn om eens in te zien.
Dat gaat echt niet gebeuren, hoor.
pi_217896397
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Mijn gevoel zegt dat het niet zo werkt bij de belastingdienst als je dit geld overgemaakt krijgt. 8-)
Talpa is eerlijk? _O-
pi_217896421
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Talpa is eerlijk? _O-
Talpa doet die belastingaangifte niet lijkt me. Ik moet ook mijn eigen belastingaangifte doen, niet mijn werkgever of andere inkomensbronnen die ik heb.
pi_217896440
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:00 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Talpa doet die belastingaangifte niet lijkt me. Ik moet ook mijn eigen belastingaangifte doen, niet mijn werkgever of andere inkomensbronnen die ik heb.
Uiteraard. Maar werkt vast wel mee als het winnende bedrag op meerdere rekeningen moet worden gestort.
  maandag 9 juni 2025 @ 20:02:38 #254
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217896441
Waarom bepalen ze de winnaar niet aan de hand van de vérkoopwaarde?
pi_217896454
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom bepalen ze de winnaar niet aan de hand van de vérkoopwaarde?
Dat doen ze toch?
  maandag 9 juni 2025 @ 20:05:02 #256
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217896462
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat doen ze toch?
Oh een bod is gelijk.
pi_217896475
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh een bod is gelijk.
Vorig jaar wel iig.
pi_217896494
En ik vrees dat ik mijn hoed op moet gaan vreten, heb ik dik vermoeden wie de winnaars worden. }) :(
  maandag 9 juni 2025 @ 20:09:20 #259
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217896516
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vrees dat ik mijn hoed op moet gaan vreten, heb ik dik vermoeden wie de winnaars worden. }) :(
Niks zeggen hoor!!!!!!
pi_217896534
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Niks zeggen hoor!!!!!!
Hoop dat ik ongelijk krijg in deze.
  maandag 9 juni 2025 @ 20:38:01 #261
124676 RobertoCarlos
pi_217896886
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naomi en Anouk dragen dezelfde kleren!!! :X :X :X -O- 8)7 8)7
  maandag 9 juni 2025 @ 20:41:50 #262
136 V.
pi_217896933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
[..]
Mag ik even zeggen dat ik dit wel een enorme bombshell vind?
En dan Naooom met haar gekrijs dat iedereen vals speelt, dus een nog valser secreet met lippen dan ik al vond.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 juni 2025 @ 20:44:53 #263
136 V.
pi_217896957
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naomi en Anouk dragen dezelfde kleren!!! :X :X :X -O- 8)7 8)7
OMFROLFLOLDROPROLG _O- _O- _O- -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 juni 2025 @ 20:47:42 #264
136 V.
pi_217896986
Eh, Edith ook :?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 juni 2025 @ 20:49:18 #265
124676 RobertoCarlos
pi_217897007
"Suske & Wiske en de Goedkope Geile Klikvloer"

Aldus Barbie Girl :P
  maandag 9 juni 2025 @ 20:50:52 #266
124676 RobertoCarlos
pi_217897023
Mau die een bruine arm haalt bij Naomi :r :r

"Kijk en zo valt de ene man uit en dan pak ik gewoon een andere werkman"

aldus de Blonde Del (naam komt van Spitor)
  maandag 9 juni 2025 @ 20:53:28 #267
124676 RobertoCarlos
pi_217897041
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 20:47 schreef V. het volgende:
Eh, Edith ook :?
Die outfit is nog net wel anders genoeg om anders te zijn, zwart truitje bijv. .. plus: de kans is erg klein dat haar outfit een teken van sisterhood is met Nanouk itt het Aanhangsel
  maandag 9 juni 2025 @ 21:02:35 #268
136 V.
pi_217897108
Ik vind die zussen nu wel heel erg zeiken.
Ja het is kut, snap ik, maar het is wat het is.
En dan over tegemoetkoming gaan zeiken.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 juni 2025 @ 21:11:20 #269
124676 RobertoCarlos
pi_217897190
Ik snap niet dat dit niet vanuit Het Blok is geregeld.... of vanuit Ray... het is ook gewoon heel erg irritant, nu al 6 weken lang...

Maar nu ik erover nadenk..... er was toch officieel een Recht van Overpad. had Ray gezegd? Dus waarom nu weer een discussie? 8)7
  maandag 9 juni 2025 @ 21:13:16 #270
124676 RobertoCarlos
pi_217897213
Ik heb vanavond in deze aflevering een nieuwe slangensoort geleerd, een hele, geniepige met van die hele grote giftanden met een vers gekleurde pluk haar... de zogenaamde 'Anouk-slang' }:|
pi_217897264
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb vanavond in deze aflevering een nieuwe slangensoort geleerd, een hele, geniepige met van die hele grote giftanden met een vers gekleurde pluk haar... de zogenaamde 'Anouk-slang' }:|
Nee joh, korte pootjes en korte tandjes, volkomen onschuldig. :D
  maandag 9 juni 2025 @ 21:18:49 #272
136 V.
pi_217897282
Ligt het nou aan mij? Ik vond Chris juist aggro
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217897325
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef V. het volgende:
Dan moet er vast iets hebben getriggerd, nog erger dan zijn pa hem continu aandoet.
pi_217897330
quote:
Nee ligt niet aan jou. Hij reageerde overdreven.

Ze moeten rekening houden dat de buren veel overlast van het hele Blok hebben. Leuk dat je moet lossen, maar je kan niet zomaar steeds de straat blokkeren.
pi_217897340
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Nee ligt niet aan jou. Hij reageerde overdreven.

Ze moeten rekening houden dat de buren veel overlast van het hele Blok hebben. Leuk dat je moet lossen, maar je kan niet zomaar steeds de straat blokkeren.
Ja leuk, als je pa elke dag met een tuinslang de boel bij elkaar loopt te toeteren.
  maandag 9 juni 2025 @ 21:26:29 #276
136 V.
pi_217897343
Echt, die kutzussen zijn wmb echt door de mand gevallen.
Wat een kinderachtig gezeik
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217897351
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Moet nog de aflevering kijken en kijk er naar uit welk moment jij bedoelt.
  maandag 9 juni 2025 @ 21:31:28 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217897383
Ray vind ik wel een topper.
  maandag 9 juni 2025 @ 21:32:36 #279
124676 RobertoCarlos
pi_217897397
quote:
Hij was ook opgefokt.... maar ja, hij bouwt nu al 6 weken spanning op door met een vader samen te werken die hem overal de schuld van geeft en zelf geen reet doet. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij die agressie er effe uitgooit tegen een vreemde...
  maandag 9 juni 2025 @ 21:34:26 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217897415
En dit keer gaan Wilfred en Edith de oplevering halen! NOT
  maandag 9 juni 2025 @ 21:34:46 #281
124676 RobertoCarlos
pi_217897419
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik
Ja, ik ben er nu ook wel klaar mee.... (nee, ik ga niet huilen, want dan komt Mark mij troosten :X )
Vooral omdat ze na die vergadering doodleuk zeggen: "maar wij die rommel in de gang echt niet opruimen hoor"
Terwijl ze net gezegd hebben dat ze dat vrij zouden houden :P
pi_217897428
Ik twijfel nog steeds over de discussie van het recht van overpad.
In principe kan je namelijk ook zeggen dat de kluszusjes er niets mee te maken hebben en dat het probleem toch echt tussen V&N en M&H is met Ray. Ray moet gewoon zorgen voor een deugelijk trap naar de eerste verdieping en de koppels hem daar op moeten aanspreken, maar Ray zelf wil zich nergens mee bemoeien (lekker makkelijk).

Ook de opmerking aan het einde dat Faisel wel over de vloer mag komen bij de kluszusjes is ook een rare. Ze laten tenminste Faisel douchen in hun badkamer, de andere koppels bieden hem die mogelijkheid niet?
pi_217897435
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hij was ook opgefokt.... maar ja, hij bouwt nu al 6 weken spanning op door met een vader samen te werken die hem overal de schuld van geeft en zelf geen reet doet. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij die agressie er effe uitgooit tegen een vreemde...
En al vanaf het allereerste begin zat Faisel te hakken op zijn zoon, hoogst irritant, de andere kinderen, dochter die het interieur deed werd de hemel in geprezen en ook de andere zoon met zijn spiegels en glas, Chris kreeg alleen maar kritiek op zijn laat opstaan. Walgelijke vader.
  maandag 9 juni 2025 @ 21:36:24 #284
124676 RobertoCarlos
pi_217897437
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
En dit keer gaan Wilfred en Edith de oplevering halen! NOT
Maar Wilfred is er van overtuigd dat hij de woonkamer gaat opleveren, toch? oO<
  maandag 9 juni 2025 @ 21:37:42 #285
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217897451
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar Wilfred is er van overtuigd dat hij de woonkamer gaat opleveren, toch? oO<
:o wat een oen.
  maandag 9 juni 2025 @ 21:38:28 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217897459
Ik heb weer genoten. O-)
  maandag 9 juni 2025 @ 21:39:03 #287
124676 RobertoCarlos
pi_217897463
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:35 schreef BragilLarabla het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de discussie van het recht van overpad.
In principe kan je namelijk ook zeggen dat de kluszusjes er niets mee te maken hebben en dat het probleem toch echt tussen V&N en M&H is met Ray. Ray moet gewoon zorgen voor een deugelijk trap naar de eerste verdieping en de koppels hem daar op moeten aanspreken, maar Ray zelf wil zich nergens mee bemoeien (lekker makkelijk).
Hier ben ik het mee eens, zo bedoelde ik dat eigenlijk...
quote:
Ook de opmerking aan het einde dat Faisel wel over de vloer mag komen bij de kluszusjes is ook een rare. Ze laten tenminste Faisel douchen in hun badkamer, de andere koppels bieden hem die mogelijkheid niet?
Nou ja, het is opvallend dat hij ten alle tijde hun privacy mag verstoren door door de woonkamer te lopen, zelfs 's avonds als ze in hun ponnetje slapen in de slaapkamer..
pi_217897468
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb weer genoten. O-)
Ga pas beginnen.. :D
  maandag 9 juni 2025 @ 21:39:58 #289
124676 RobertoCarlos
pi_217897476
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
:o wat een oen.
Niet zo aggro zeg, je lijkt Chris wel >:) ;)
  maandag 9 juni 2025 @ 21:40:07 #290
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217897480
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ga pas beginnen.. :D
Veel plezier!
  maandag 9 juni 2025 @ 21:41:46 #291
124676 RobertoCarlos
pi_217897492
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee joh, korte pootjes en korte tandjes, volkomen onschuldig. :D
Nou, net terug van de kapper en de verfluchten heb haar hersenen nu al vergiftigd om even bij W&E te gaan stoken dat het schan-da-lig is dat Faisal het geld zelf houdt... Achterbaksel! :( (ik zou er aggro van kunnen worden, weet je)
  maandag 9 juni 2025 @ 21:43:01 #292
124676 RobertoCarlos
pi_217897503
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ray vind ik wel een topper.
Op zich wel, behalve dat ie boter op z'n pet heeft. Maar hij is wel lekker duidelijk
  maandag 9 juni 2025 @ 21:43:16 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217897505
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou, net terug van de kapper en de verfluchten heb haar hersenen nu al vergiftigd om even bij W&E te gaan stoken dat het schan-da-lig is dat Faisal het geld zelf houdt... Achterbaksel! :( (ik zou er aggro van kunnen worden, weet je)
Anouk is niet helemaal zuiver op de graat. Ze kijkt ook altijd alsof ze een halve citroen op heeft.
  maandag 9 juni 2025 @ 21:44:23 #294
124676 RobertoCarlos
pi_217897516
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Anouk is niet helemaal zuiver op de graad/t. Ze kijkt ook altijd alsof ze een halve citroen op heeft.
Het viel me nu ook op dat ze nu heel dicht tegen Naomi aan staat..... alsof ze zussen zijn... :'(
pi_217897558
Haha, eerste opmerking van Naomi die mij opvalt: " Mijn man is gehandicapt, het is een zootje deze week."

Mens, je bent al tig weken zelf gehandicapt met je grote muil!
pi_217897583
"af en toe met ik een mannenfluiteraar." HAHAHAHAHAHAHA
pi_217897627
IEKS, Anouk doet een Naoimetje door Ray even lief bij de arm te pakken.
pi_217897677
Ray:" Dan moet je even een hoeklijntje zetten en dan dit en dit." Tegen Snabbel en Babbel, die sowieso die makkelijke antwoorden van Ray niet begrijpen. _O-
pi_217897708
Ray naar M&H: " Sowieso mag je dit en dat niet doen en dat ook niet." Zie daar in die ruimte wel een schitteren balkenplafond.
pi_217897841
Heidi zegt terecht,:" kunnen we wie het betreft even bij elkaar gaan zitten om tot een oplossing te komen?" Wat dat gemekker over recht van overpad betreft dan. Dat is ook de zusjes aan het begin nooit duidelijk gemaakt toen zij dat appartement kozen hoe en wat dat telde en voor hoelang.
pi_217897934
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hier ben ik het mee eens, zo bedoelde ik dat eigenlijk...
[..]
Nou ja, het is opvallend dat hij ten alle tijde hun privacy mag verstoren door door de woonkamer te lopen, zelfs 's avonds als ze in hun ponnetje slapen in de slaapkamer..
Goh zou het soms door de opstelling komen van bepaalde mensen. ;)

Als ik Marit & zus was dan had ik gewoon elke keer mijn eigen spullen naar binnen gebracht, en vervolgens die deur gestut met stempels, stuk of 3 je wilt natuurlijk niet dat de tent instort, en dan boel weer vrijgeven voor de andere koppels...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')