Ik zag toch even die kop van Anoek vertrekken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:26 schreef Meke het volgende:
Ook wel duidelijk dat niemand W&E als bedreiging ziet dus
De wc is af dus hij kan wel even rust pakken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zou wat zijn als Victor niet meer terugkomt.
Moet hij niet revalideren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De wc is af dus hij kan wel even rust pakken.
Ik weet niet hoe ernstig het is.quote:
Heb je hun formaat schoenen gezien? Zeker 48.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Die zijn de vorige aflevering compleet door de mand gevallen, hoe blij ze wel niet waren dat ze nu gewoon de opdrachtjes van Victor konden uitvoeren, ipv zelf na te denken. (knabbel en babbel)
En Ray & Rey lopen er ook bij als een karikatuur van de gemiddelde klusser, alsof ze een AI hebben gevraagd hoe een klusser eruit ziet. Met die pakjes van ze, compleet ingericht met allerlei klusmateriaal de ze daar nooit gaan gebruiken, ik zag alleen al 3 gele stiften bij Ray
Ik denk dat ze wel degelijk dingen doen daar, alleen niet voor de camera. Ik heb iig Ray een keer zien ingrijpen met zijn gereedschap. Plus het straalt wat uit voor het programma natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:
Die zijn de vorige aflevering compleet door de mand gevallen, hoe blij ze wel niet waren dat ze nu gewoon de opdrachtjes van Victor konden uitvoeren, ipv zelf na te denken. (knabbel en babbel)
En Ray & Rey lopen er ook bij als een karikatuur van de gemiddelde klusser, alsof ze een AI hebben gevraagd hoe een klusser eruit ziet. Met die pakjes van ze, compleet ingericht met allerlei klusmateriaal de ze daar nooit gaan gebruiken, ik zag alleen al 3 gele stiften bij Ray
Hij moet voorkomen dat er fouten worden gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel degelijk dingen doen daar, alleen niet voor de camera. Ik heb iig Ray een keer zien ingrijpen met zijn gereedschap. Plus het straalt wat uit voor het programma natuurlijk.
Dan is het handig dat je je spullen bij je hebt, als je bij Faisel iets moet hebben ben je een uur verder met zoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij moet voorkomen dat er fouten worden gemaakt.
Klopt. Maar ik vind het ook wat weg hebben van een duikerspak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is het handig dat je je spullen bij je hebt, als je bij Faisel iets moet hebben ben je een uur verder met zoeken.
Ik vind het meer iets militairs hebben of politie, maar dat is expres omdat ze wel autoriteit moeten uitstralen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind het ook wat weg hebben van een duikerspak.
Naomi heeft in één van de eerste afleveringen wel eens verteld dat ze te klein is voor een auto, wat bs is natuurlijk. Ik weet dat mensen zonder benen zelfs auto rijden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg, dit was wel een grote 'ik erger mij rot aan Maurits' show. Wat kan die onsympathiek uit de hoek komen met zijn gegniffel. Wie bedacht dat vals spelen nou met dat hamertje tik onzingedoe? Was dat Anouk? Dat iedereen daarin meeging, tjongejonge. Gun die Faisel zijn hamertalent toch, manoman, stelletje meelopers.
Sneu voor Victor, zeg, leek wel een soort spit, daar ben je niet eentweedrie vanaf.
En begreep ik nou dat Naomi geen rijbewijs heeft?
Ah, dan heb ik het toch goed gehoord. Maurits zei zoiets van: "Maar Naomi kan niet rijden." Maakt haar wel extra afhankelijk van Victor, ze hangt ook bijna letterlijk aan hem. Belachelijke scene dat ze van Maurits ook een afscheidskus wilde hebben voor haar boodschappenritje met Anoek, zag er niet uit, ze leek wel een kleuter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Naomi heeft in één van de eerste afleveringen wel eens verteld dat ze te klein is voor een auto, wat bs is natuurlijk. Ik weet dat mensen zonder benen zelfs auto rijden.
En ja Maurits gelijk: "Nou nu moet ik 3 appartementen onderhouden" Nee sukkel je bent de schaduw van Victor
Het zou hetzelfde zijn dat Victor, die zwaar OP is, in zijn eentje (!) een ruimte moet opleveren, maar dat alle andere teams die week samen aan een ruimte mogen werken en vervolgens de 5000 euro mogen verdelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg, dit was wel een grote 'ik erger mij rot aan Maurits' show. Wat kan die onsympathiek uit de hoek komen met zijn gegniffel. Wie bedacht dat vals spelen nou met dat hamertje tik onzingedoe? Was dat Anouk? Dat iedereen daarin meeging, tjongejonge. Gun die Faisel zijn hamertalent toch, manoman, stelletje meelopers.
Klopt ik heb ook een keer spit gehad, erg pijnlijk maar met medicijnen goed te doen. Het was wel zo dat het nogal sterke zooi was. Ik ging gewoon naar mijn werk maar mijn collega's dachten dat ik stoned wasquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
Spit krijg je ook mede door stress, nou zat Victor in het begin van de aflevering flink te beuken in die wc en stond Naomi weer naast hem te blaten als een dom schaap, je merkte zijn ergernis. De grens is letterlijk door zijn lijf stop gezet.
Oppassen dan! Bij spit heb je ook het gevoel van erin schieten of scheuren, hopelijk geen hernia voor hem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:21 schreef V. het volgende:
Hij zei dat hij iets voelde scheuren. Hopelijk een spier. Heb ruim tien jaar geleden een hernia gehad, die voelde ik erook in schieten... dat hoop ik niet voor hem. Ben ik een half jaar zoet mee geweest.
En toevallig heb ik deze week weer zware rugpijn op dezelfde lokatie ( en niet, zoals wel vaker, in mijn onderrug). Even voorzichtig doen
Terecht een zwaan en kleefaan, als die winnen vreet ik mijn hoed op.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:27 schreef Arcee het volgende:
Anouk en Maurits zijn nergens meer zonder de rugdekking van Victor en Naomi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
Toch even een spoilertje tussendoor, sorry spoilerhaters
Waar gaat het over voordat ik het aanklik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Honderd ergernissenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar gaat het over voordat ik het aanklik?
Er zal een reden voor zijn dat het via de muren moest (ik ben geen architect) en dat was wel degelijk aan Cris doorgegeven. Die had het niet gehoord ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
En heb nog een ergernis! Chris als elektricien had de leidingen door het plafond getrokken in dat gezamenlijke appartement, waarom mocht dat niet? Omdat een of andere sufkees van een architect ze door de muren wilden en Ray precies volgens tekening moet werken. Had dan dat van te voren duidelijker aangegeven, nondedju! Zo werd het hele vakmanschap van Chris onderuit geschoffeld. Misschien was zijn plan helemaal niet zo gek.
Ja dan weet ik nog niks, ik klik maar niks dan.quote:
Naja, is ie dus op eigen houtje bezig geweest ipv even na te vragen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal een reden voor zijn dat het via de muren moest (ik ben geen architect) en dat was wel degelijk aan Cris doorgegeven. Die had het niet gehoord ofzo
Chris zei duidelijk dat het juist via het plafond moest, wat nou net niet de bedoeling was. Er zal wel courgette in zijn oor hebben gezeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naja, is ie dus op eigen houtje bezig geweest ipv even na te vragen.
Huh, als ik meer zou zeggen dan is dat sowieso al een spoiler, ga jij maar weer op je handen zitten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan weet ik nog niks, ik klik maar niks dan.
Heb heel wat door te spitten als dit afgelopen isquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh, als ik meer zou zeggen dan is dat sowieso al een spoiler, ga jij maar weer op je handen zitten.![]()
Welnee, haha, dan wordt alles wel weer herhaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb heel wat door te spitten als dit afgelopen is
Huisartsenpost in het ziekenhuis, dat is wat anders. Maar terecht dat ze beter even naar huis gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie Victor niet meer terugkeren. Want ook al zit je onder de pijnstillers, dan nog mag je geen machines bedienen. En het werkt niet, als je pijn hebt of je ziek voelt. Ze zijn niet voor niets na het ziekenhuis gelijk naar huis gegaan.
Hij zei dat hij iets voelde scheuren onder in zijn rug.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huisartsenpost in het ziekenhuis, dat is wat anders. Maar terecht dat ze beter even naar huis gaan.
Daar vinden ze wel wat op..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:11 schreef d.k. het volgende:
Ik was helemaal niet naar huis gegaan. Anderhalf uur rijden met een pijnlijke rug is de hel. Je zag aan heel zijn reactie ook dat dit niet de eerste keer was. Toen ie ging liggen, ging ie ook meteen oefeningen doen. Mijn fysio zou zeggen oefenen, medicijnen erin en blijven bewegen. Paar behandelingen en in een dag of 3 ben je er weer voorzichtig. Nu gaat daar altijd weer die autoreis aan vooraf...
‘Naomi aan de slag’… 😆quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar vinden ze wel wat op..
Waar ze hopelijk niet wat op zullen vinden is dat "mau" in zak en as zal vallen. Zelfingenomen slijmbal. Hij kan het stokje echt niet van Chris overnemen, en Naomi zullen we hopelijk weer aan de slag zien gaan.
Zou mooi zijn als de fab4 met hangende pootjes ineens weer hulp gaan roepen bij de andere klussers en dat zij dan uren gaan incalculeren.
Van de week de eerste 8 afleveringen herkeken. Maar ik verbaasde mij, ze zat behoorlijk te sleuren met al die bakstenen.quote:
Klopt. Toen waren ze bij vele nog een van de favorieten. Leuke mensen, tikkie ordi maar deden leuk, aardig werkte hard. Later werden het de mensen waarvan je bij voorstelrondje dacht dat ze zouden zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Van de week de eerste 8 afleveringen herkeken. Maar ik verbaasde mij, ze zat behoorlijk te sleuren met al die bakstenen.
Maarja, meer dan puinruimen zal er bij haar vast niet in zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |