Gewoon met een mobieltjequote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef BragilLarabla het volgende:
Begrijp ik nu goed uit de voorstukjes dat de jury er ook al geen zin meer in heeft om op te dagen?
Ze konden geen keuze maken uit de behang staaltjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef TaMieke het volgende:
Welke tegenslagen hadden W&E nu weer dat ze de wc niet af konden hebben?
En dan ook Victor nog lopen opjagen. Ik weet niet wat hij aan het doen was, maar help dan ff mee. Probeer ook eens wat!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:05 schreef V. het volgende:
Echt, die zuiglip die kritiek blijft leveren op andermans werk, terwijl ze zelf geen flikker kan of doet.
Hou op met me.
Misschien wil Victor wel vooral dat ze helpt met slopen, spullen aangeven en spullen halen. En is dat gewoon hun dynamiek. Victor is nou niet bepaald iemand die zijn mond houdt als het hem niet zint, dus we zouden hem wel gehoord hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:05 schreef V. het volgende:
Echt, die zuiglip die kritiek blijft leveren op andermans werk, terwijl ze zelf geen flikker kan of doet.
Hou op met me.
Het ging mij over het gezeik op de zussen "die maar weer eens iets tegen de muur hebben gespuugd". Die meiden doen tenminste wat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien wil Victor wel vooral dat ze helpt met slopen, spullen aangeven en spullen halen. En is dat gewoon hun dynamiek. Victor is nou niet bepaald iemand die zijn mond houdt als het hem niet zint, dus we zouden hem wel gehoord hebben.
Ik las erbij "terwijl ze zelf geen flikker kan of doet".quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:22 schreef V. het volgende:
[..]
Het ging mij over het gezeik op de zussen "die maar weer eens iets tegen de muur hebben gespuugd". Die meiden doen tenminste wat.
Niet helemaal in overleg toch? Vooral overleg tussen de andere 5 stellen waarbij F&C er niets over te zeggen hadden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:23 schreef TaMieke het volgende:
Wtf Dennis. Flikker op.![]()
![]()
Waarom klagen over die bus en dat stomme spel?? Het is in overleg gedaan.
Volgens mij hebben F&C niet eens alle andere gewonne klushulp ingezet. Laat W&E die klushulp gewoon inzetten.
Ja. Maar ik doelde dus op de zussen, en daar kan die opmerking wel bij dunkt me.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik las erbij "terwijl ze zelf geen flikker kan of doet".
Nou vooruit. Wel lekker makkelijk als je weet dat je de komende weken al die spelletjes gaat winnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Niet helemaal in overleg toch? Vooral overleg tussen de andere 5 stellen waarbij F&C er niets over te zeggen hadden.
Faisel en Chris hadden het maar te slikken. Niks overleg.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:23 schreef TaMieke het volgende:
Wtf Dennis. Flikker op.![]()
![]()
Waarom klagen over die bus en dat stomme spel?? Het is in overleg gedaan.
Hoe zou je het vinden als Victor de oplevering van een ruimte in zijn eentje moet doen "omdat hij er zo goed in is", en de andere teams met zijn allen samen een ruimte mogen opleveren.?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou vooruit. Wel lekker makkelijk als je weet dat je de komende weken al die spelletjes gaat winnen.
Ze was voor een scharrel in het buitenland. Dat werd gezegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef BragilLarabla het volgende:
Begrijp ik nu goed uit de voorstukjes dat de jury er ook al geen zin meer in heeft om op te dagen?
Ik heb zo genoeg van dat mens.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:33 schreef V. het volgende:
Oh, Naoom is andermans gezeik zat.
Heel redelijk. Je hoort haar nooit ergens over.
In het buitenland nog welquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Eva heeft schnabbel ergens anderIk hoop dat ze voor dit werk niet echt veel binnen harkt, wat onprofessioneel Die had gewoon geen zin om een paar uur in de auto te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |