SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 05-06-2025 20:02:52 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kwam erachter dat aan andere kant van station nog een leuk stuk Aken lag, en vind het nu wel beetje jammer dat ik weer weg ga. Wel een stuk heuvelachtig dan ik had gedacht, veel klimmenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dat moet je aan @SwJ vragen
en zal ook vast afhankelijk zijn van hoe het vannacht gingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgende keer daar als eerste dan maar heenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam erachter dat aan andere kant van station nog een leuk stuk Aken lag, en vind het nu wel beetje jammer dat ik weer weg ga. Wel een stuk heuvelachtig dan ik had gedacht, veel klimmen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
je gaat nu richting Gent?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam erachter dat aan andere kant van station nog een leuk stuk Aken lag, en vind het nu wel beetje jammer dat ik weer weg ga. Wel een stuk heuvelachtig dan ik had gedacht, veel klimmenHow can I make this topic about me?![]()
ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 juni 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ging best goed afgelopen nacht tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach ja er is niets aan de handquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ging best goed afgelopen nacht tochHow can I make this topic about me?![]()
Hoop dat het geen pisweer wordt, dat was het vandaag wel beetjeUw ADH vitamine Worst
Werkbolk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heb voorstukje gezien. Gaat zo hard tegen hard met Robert en elchequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit daar ook een michael scott in?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als iemand zich zo laat kennenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb voorstukje gezien. Gaat zo hard tegen hard met Robert en elche
dan mogen ze van mij allemaal naar huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolkie boWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In NL heeft wel flink geregend vandaag he
Hier viel wel mee, was wel even stormachtig met wat regenUw ADH vitamine Worst
Viel wel mee, wat ze hadden voorspeld tenminste en wat ik op buienradar zag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het heeft hier net heerlijk gehoostLekker die kneiterharde regen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
via FOK of ?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:14 schreef devzero het volgende:
Grappig. @:paul staat in mijn FOE lijst, maar ik kan nog steeds zijn posts zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is hier 's nachts warmer dan bij jullie overdagquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
Had het vooral benauwd, geen jas nodig gehadKennelijk is de zomer bij jullie nog niet begonnen
![]()
Een beetje via FOK! Onder diequote:knopjes zit een aanroep naar de "addFoe" javascript call. Die kun je gewoon uitvoeren in de console van je browser, maar dan met de userid van @Paul Hij verdwijnt dan even uit het huidige topic, maar blijft niet plakken bij nieuwe topics. Waarschijnlijk zit er een extra "bescherming" in de forum software
![]()
![]()
Straks ga je me nog vertellen dat je in een ander land met een ander klimaat woontquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is hier 's nachts warmer dan bij jullie overdagKennelijk is de zomer bij jullie nog niet begonnen
Uw ADH vitamine Worst
Ik moet toch een beetje de schijn ophouden dat ik niet in Lelystad woonquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je in een ander land met een ander klimaat woont![]()
![]()
Soms vraag ik me af of mensen wel eens vermoeid raken van mijn generd. Maar gelukkig is er nog mede-nerd @gebrokenglasquote:![]()
ik vind dit wel grappigquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen wel eens vermoeid raken van mijn generd. Maar gelukkig is er nog mede-nerd @:gebrokenglas
zou ook wel zo nerdig willen zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben toch geen nerdquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een nerd light. Mag ik bij je clubje?
Dan moet je bij devzero en gebrokenglas zijn
whoamiquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen wel eens vermoeid raken van mijn generd. Maar gelukkig is er nog mede-nerd @:gebrokenglasHow can I make this topic about me?![]()
Wat, komen daar kuikens vandaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Drukte idd op de verkeerde quote sorryquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben toch geen nerd
Dan moet je bij devzero en gebrokenglas zijn
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ftfyquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of mensen wel eens vermoeid raken van mij
The more the merrier! Cheersquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een nerd light. Mag ik bij je clubje?![]()
Kan gebeurenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Drukte idd op de verkeerde quote sorry
Eensquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was een leuke user, emmer ook trouwens..![]()
Er zijn 10 soorten mensen: degenen die binaire code begrijpen en degenen die dat niet doen.How can I make this topic about me?![]()
Ligt wel het fijnst indd..
Net zoals je eigen bank of wc![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was een leuke user, emmer ook trouwens..
Zegt iedereen van haar leeftijd lijkt welquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Dochter zegt
Brooooo
tegen vriend aan de telefoon
@:HemarookworstUw ADH vitamine Worst
20 is zequote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt iedereen van haar leeftijd lijkt welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ze zitten in ei en die ei komt uit een kip
quote:![]()
Was het echt zo erg. Daarom was het ook zo goedkoop?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gelukkig niet tegen jou iig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Dochter zegt
Brooooo
tegen vriend aan de telefoon
@:Hemarookworst
Ja, was op zich wel redelijk schoon, maar behoorlijk vervallen/slecht onderhouden en gehorig en nachtingang sloeg heel hard dicht en ik sliep er net bovenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was het echt zo erg. Daarom was het ook zo goedkoop?Uw ADH vitamine Worst
Nou dan mogen ze het wel even een opknapbeurt geven. Tenzij er toch nog genoeg bezoekers komenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, was op zich wel redelijk schoon, maar behoorlijk vervallen/slecht onderhouden en gehorig en nachtingang sloeg heel hard dicht en ik sliep er net boven"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
doe maar tegen Hemaquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook nooit meer, ‘bro’ tegen greys zeggen![]()
"Yo bro, dit avondeten lust ik echt niet hoor jeweet fakka"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dochter eet eigenlijk allesquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
"Yo bro, dit avondeten lust ik echt niet hoor jeweet fakka"
zal wel zeggen aaah dat
maar eet het welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zolang het maar schoon is. Liever een oude wc die schoon is, dan een nieuwe waar de spetters van de vorige gast nog onder de rand zitten. Of allemaal haren in het doucheputjequote:Op donderdag 5 juni 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, was op zich wel redelijk schoon, maar behoorlijk vervallen/slecht onderhouden en gehorig en nachtingang sloeg heel hard dicht en ik sliep er net boven![]()
![]()
Valt me tegen van je hoor broquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar ging het toch niet om Greet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter eet eigenlijk alles
zal wel zeggen aaah dat
maar eet het wel
oehquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang het maar schoon is. Liever een oude wc die schoon is, dan een nieuwe waar de spetters van de vorige gast nog onder de rand zitten. Of allemaal haren in het doucheputje
How can I make this topic about me?![]()
Dat wel, maar licht van badkamer deed het niet, dus dat gemeld, hebben ze vervangen, gaat het licht vervolgens flikkeren, en wasbak lag ook onder stof die ze niet hadden opgeruimd na het klussenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang het maar schoon is. Liever een oude wc die schoon is, dan een nieuwe waar de spetters van de vorige gast nog onder de rand zitten. Of allemaal haren in het doucheputje
Uw ADH vitamine Worst
@hemarookworst weet jij ook hotpot resturants buiten r'dam?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen Amsterdam en Den Haag nog beetjequote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst weet jij ook hotpot resturants buiten r'dam?Uw ADH vitamine Worst
nee das net te ver vanaf hierquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen Amsterdam en Den Haag nog beetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fenomeen is nog vrij vers hier, dus in de rest van NL zal het helemaal niks zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Utrecht heeft er ook eentje voortaanquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst weet jij ook hotpot resturants buiten r'dam?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
weinigquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fenomeen is nog vrij vers hier, dus in de rest van NL zal het helemaal niks zijn
en vooral slechte recensiesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Malatang is ook een leuk hotpot concept, maar dat is meer om snel te eten ipv lang tafelenUw ADH vitamine Worst
ja de meesten geven 2 of minder sterrenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Enschede hebben ze ook 1 @:greysbones
nee klopt
die in utrecht de laatste 2 recenties
bevroren vleesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat zijn hotpot restaurants?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst weet jij ook hotpot resturants buiten r'dam?
Dat is lastig kauwenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
nee klopt
die in utrecht de laatste 2 recenties
bevroren vlees
Een hotpot-restaurant is een eetgelegenheid waar je zelf je maaltijd bereidt in een **hete pan met bouillon** die op tafel staat. Je kiest verschillende ingrediënten zoals dun gesneden vlees, zeevruchten, groenten en noedels, en kookt ze in de bouillon. Het is een **gezellige en interactieve manier van eten**, waarbij je samen met anderen je eigen smaken en combinaties kunt maken.
Bron: CopilotHow can I make this topic about me?![]()
Je hebt een potquote:
Met heet water
Vaak kun je een smaakje voor je water doen
En dan heb je hapjes
En die doe je dan in hete water tot gaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier hebben ze een paar, maar die zijn niet goedkoop. Het is een beetje een lopend buffet en een potje op je tafel waar je dingen in kunt koken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fenomeen is nog vrij vers hier, dus in de rest van NL zal het helemaal niks zijn![]()
Waar ik was geweest brengen ze het naar je toe ipv lopend buffetquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier hebben ze een paar, maar die zijn niet goedkoop. Het is een beetje een lopend buffet en een potje op je tafel waar je dingen in kunt koken.Uw ADH vitamine Worst
Klinkt als het ouderwetsere "Fonduen"quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Een hotpot-restaurant is een eetgelegenheid waar je zelf je maaltijd bereidt in een **hete pan met bouillon** die op tafel staat. Je kiest verschillende ingrediënten zoals dun gesneden vlees, zeevruchten, groenten en noedels, en kookt ze in de bouillon. Het is een **gezellige en interactieve manier van eten**, waarbij je samen met anderen je eigen smaken en combinaties kunt maken.
Bron: Copilot![]()
![]()
(al was dat ook wel in olie)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
hema is al een keer (of meer) geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier hebben ze een paar, maar die zijn niet goedkoop. Het is een beetje een lopend buffet en een potje op je tafel waar je dingen in kunt koken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoveel ****quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Een hotpot-restaurant is een eetgelegenheid waar je zelf je maaltijd bereidt in een **hete pan met bouillon** die op tafel staat. Je kiest verschillende ingrediënten zoals dun gesneden vlees, zeevruchten, groenten en noedels, en kookt ze in de bouillon. Het is een **gezellige en interactieve manier van eten**, waarbij je samen met anderen je eigen smaken en combinaties kunt maken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daarvoor ga ik godverdomme toch niet uiteten.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik godverdomme toch niet uiteten.![]()
Grappige is dat mijn ouders dat al jaren deden toen ik jong was (bouillon, geen water), maar dan noemden we het fondue. Maar de meeste mensen denken bij fondue aan kaas of chocolade.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je hebt een pot
Met heet water
Vaak kun je een smaakje voor je water doen
En dan heb je hapjes
En die doe je dan in hete water tot gaar![]()
Nou ben ik al 8 jaar niet uiteten geweest, maar dat terzijde.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
wij deden dat met mijn opa en omaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Grappige is dat mijn ouders dat al jaren deden toen ik jong was (bouillon, geen water), maar dan noemden we het fondue. Maar de meeste mensen denken bij fondue aan kaas of chocolade.
maar in olieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is Amerikaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar ik was geweest brengen ze het naar je toe ipv lopend buffetEn iedereen heeft vaak een eigen "potje" ipv een pot voor de hele tafel. Ik maak het thuis ook wel eens met mijn dochtertje. Erg gezellig.
![]()
Wij deden dat altijd in bouillon ipv oliequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Klinkt als het ouderwetsere "Fonduen"![]()
![]()
(al was dat ook wel in olie)
![]()
![]()
er zijn meerdere optiesquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij deden dat altijd in bouillon ipv olie
kaas is weer meer duits/zwitsersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vond het ook niet wauw qua eten, was bij Yuan's hotpot. Maar wel hele avond getafeld met wat mensen die ik heel lang niet had gesprokenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hema is al een keer (of meer) geweestUw ADH vitamine Worst
Had iemand al gezegd dat sommige mensen het met chocolade doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn meerdere opties
kaas is weer meer duits/zwitsers![]()
![]()
Amerikaans is toch dat iedereen verschillende random eten meeneemt?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is AmerikaEn iedereen heeft vaak een eigen "potje" ipv een pot voor de hele tafel. Ik maak het thuis ook wel eens met mijn dochtertje. Erg gezellig.
![]()
Wat prik je er nu mee dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:10 schreef Sally het volgende:
Zoiets hadden wij thuis (en ik nu nog de spiezen/vorkjes)
[ afbeelding ]
neee!!!quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd dat sommige mensen het met chocolade doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
aah das wel jammerquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond het ook niet wauw qua eten, was bij Yuan's hotpot. Maar wel hele avond getafeld met wat mensen die ik heel lang niet had gesprokenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is leuk tochquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik godverdomme toch niet uiteten.
Weet je ook dat het goed bereidt wordt
Context is bij deze zin heel belangrijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd dat sommige mensen het met chocolade doenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zie mijn post die erna kwam.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is leuk toch
Weet je ook dat het goed bereidt wordt
Ik gebruik gewoon een pan op een inductieplaatje. Geeft niet de stank van het brandertjequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:10 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja en ze gooien er denk ik ook hamburgers inquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amerikaans is toch dat iedereen verschillende random eten meeneemt?Uw ADH vitamine Worst
Dat is een potluckquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amerikaans is toch dat iedereen verschillende random eten meeneemt?En meestal bij mensen thuis
![]()
en marshmallowsquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en ze gooien er denk ik ook hamburgers in
die gooien ze daar ook overal inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik pas.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en ze gooien er denk ik ook hamburgers in![]()
De fonduepot is er niet meerquote:
Ik gebruik de spiezen nu op bbq of grillpan. Zitten alleen houten handvatten aan, dus altijd opletten hoe je ze gebruikt
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Context is bij deze zin heel belangrijk.![]()
![]()
hamburger en marshallow, lijkt me heerlijk AHUMquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en marshmallows
die gooien ze daar ook overal in![]()
Misschien thuis, niet bij die hotpot restaurants.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en ze gooien er denk ik ook hamburgers in![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hamburger en marshallow, lijkt me heerlijk AHUM
Ik hou van die filmpjes van that Midwestern mom with salads that aren't really saladsquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en marshmallows
die gooien ze daar ook overal inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Worden ze dan aangeklaagd voor honderdmiljard euro?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien thuis, niet bij die hotpot restaurants.![]()
Utah Moms filmpjes ook altijd wel leukquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hou van die filmpjes van that Midwestern mom with salads that aren't really salads![]()
Zo werkt dat niet. De Bolk is onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hmm.. Zou ik toch maar mee moeten leren leven denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. De Bolk is onverbiddelijk.![]()
Zo niet: boos blijven op Lov is schier onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Er wonen hier relatief veel mensen van Aziatische achtergrond. Daarom hebben we ook redelijk wat toko's en Aziatische restaurants. Ik hoop niet dat al die rare Trump fratsen dat in gevaar gaat brengen![]()
![]()
Goed om te weten. Nee, ik ben eig nooit boos in real life.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo niet: boos blijven op Lov is schier onmogelijk.
Eerder verdrietig![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo niet: boos blijven op Lov is schier onmogelijk.
Woon je in Murricah?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Er wonen hier relatief veel mensen van Aziatische achtergrond. Daarom hebben we ook redelijk wat toko's en Aziatische restaurants. Ik hoop niet dat al die rare Trump fratsen dat in gevaar gaat brengen![]()
![]()
We hebben hier Wilders fratsen die de wok in gevaar brengtquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Er wonen hier relatief veel mensen van Aziatische achtergrond. Daarom hebben we ook redelijk wat toko's en Aziatische restaurants. Ik hoop niet dat al die rare Trump fratsen dat in gevaar gaat brengenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben benieuwd wanneer ik de email ga krijgen dat ik me kan registreren om te stemmenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben hier Wilders fratsen die de wok in gevaar brengt![]()
Dit hebben wij ook en soms doen we hotpotten. Lekker veel groenten erin. Wat vlees aan t stokjequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:10 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ken het als Fonduequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit hebben wij ook en soms doen we hotpotten. Lekker veel groenten erin. Wat vlees aan t stokje
Pas op voor vitaminevergiftigingquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit hebben wij ook en soms doen we hotpotten. Lekker veel groenten erin. Wat vlees aan t stokje![]()
Pro tip: niet een hele pot vitaminesupplementen erin gooien dan zit je wel safequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas op voor vitaminevergiftigingUw ADH vitamine Worst
Ja dat doen we ook weleens, maar dan doen we alles aan de stokjes. Bij hotpot gebruiken we ook van die netjes erbijquote:
Of het land te verlaten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik de email ga krijgen dat ik me kan registreren om te stemmen
Goeiequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas op voor vitaminevergiftigingzal erop letten
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 530 / +7 / +9 / 180 / 222
2. Lovely / 454 / +71 / +75 / 898 / 1073
3. loveislikeakiss / 268 / +91 / +73 / 637 / 774
4. RedShoe / 223 / +39 / +9 / 747 / 854
5. Fogel / 119 / +1 / +63 / 116 / 152
6. greysbones / 100 / +21 / +14 / 777 / 824
7. devzero / 82 / +1 / +65 / 148 / 175
8. drakin / 66 / +41 / +5 / 363 / 403
9. Dr.Mikey / 60 / +0 / +44 / 52 / 73
10. hemarookworst / 52 / +10 / +16 / 171 / 205
11. gebrokenglas / 50 / +9 / +26 / 296 / 327
12. mario390 / 45 / +4 / +35 / 118 / 156
13. Harrie / 44 / +0 / +26 / 69 / 88
14. Pinnenmutske / 44 / +7 / +27 / 74 / 100
15. aeque / 44 / +8 / +31 / 259 / 296
16. Borrelnootje00 / 27 / +2 / +0 / 28 / 38
17. kree / 25 / +2 / +0 / 135 / 148
18. KoningWouter / 25 / +11 / +10 / 31 / 42
19. Grrrrrrrr / 25 / +3 / +8 / 51 / 66
20. maily / 24 / +6 / +0 / 118 / 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Herfstquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik de email ga krijgen dat ik me kan registreren om te stemmenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik gok situatie blanke Europese man van middelbare leeftijd dus redelijk veiligHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik voel me als oude witte man hier in NL al lang niet meer veiligquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik gok situatie blanke Europese man van middelbare leeftijd dus redelijk veilig![]()
![]()
Klopt. Met goede baan, leuke vrienden, en 14-jarige Amerikaanse dochter. Ik ben een redelijk pensioen aan het opbouwen en zal waarschijnlijk ook voldoende Amerikaanse "AOW" krijgen (als dat nog bestaat dan).quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik gok situatie blanke Europese man van middelbare leeftijd dus redelijk veilig
Nederland: ik heb amper nog banden daar (maar dat kan ik weer opbouwen). Ik heb een minimaal ABP pensioentje en mijn AOW zal ook minimaal zijn omdat ik amper heb opgebouwd.![]()
Als je minder hard schreeuwt weten ze niet waar je bentquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik voel me als oude witte man hier in NL al lang niet meer veilig
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je daar een vriendin ontmoet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Met goede baan, leuke vrienden, en 14-jarige Amerikaanse dochter. Ik ben een redelijk pensioen aan het opbouwen en zal waarschijnlijk ook voldoende Amerikaanse "AOW" krijgen (als dat nog bestaat dan).
Nederland: ik heb amper nog banden daar (maar dat kan ik weer opbouwen). Ik heb een minimaal ABP pensioentje en mijn AOW zal ook minimaal zijn omdat ik amper heb opgebouwd.![]()
Buitenlander is buitenlander.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik gok situatie blanke Europese man van middelbare leeftijd dus redelijk veilig
Wat doen ze dan precies?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik voel me als oude witte man hier in NL al lang niet meer veilig![]()
1?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je daar een vriendin ontmoet?![]()
Nee alleen een dochter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je daar een vriendin ontmoet?
kun je ze daar ook inruilenquote:
#vraagikvooreenvriendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat je in de tijd meerdere vriendinnen hebt versleten snap ik, maar normaal begin je wel met 1 iemand.![]()
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat je in de tijd meerdere vriendinnen hebt versleten snap ik, maar normaal begin je wel met 1 iemand.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Bally-bquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:bitterbal is in het vliegtuigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
only SwJ knowsquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
Zou DTS vandaag weer open blijven of zou SwJ het vandaag wel herinneren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij heeft tig alarmen in gesteld op zijn telefoonquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
Zou DTS vandaag weer open blijven of zou SwJ het vandaag wel herinneren?![]()
Vannacht kan ik wel slapenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
Zou DTS vandaag weer open blijven of zou SwJ het vandaag wel herinneren?Uw ADH vitamine Worst
Had het
Gisteren zo mooi voor m klaar gezet met mijn TTHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Truequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Had het
Gisteren zo mooi voor m klaar gezet met mijn TTOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mag ik ff jankenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
GelukkigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kom anders maar in de hotelkamer van mij afgelopen nacht slapenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap 's nachts altijd prima, maar ik zit dan ook 6 tijdzones van jullie verwijderdUw ADH vitamine Worst
Begon mijn dag al met een digitale groepsknuffel dus kom er maar bijquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ok ik kan het niet latenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Begon mijn dag al met een digitale groepsknuffel dus kom er maar bij![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok ik kan het niet laten*SjembekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
S10 komt op 25 juni naar Rock voor Speciald![]()
zo vroegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik dacht heel even dat het over een telefoon ging en vond het al raar omdat we inmiddels bij de Samsung S25 zijn.
Jawel. Maar dat kan ook 7.00 of 7.30.quote:
Hij is alleen op fok een mod he, thuis kun jij gewoon de baas zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje zijn wekker gaat meestal dan ook
ja als ik ochtenddienst heb ga ik ook wat vroegerquote:
dit snap ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: