SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 05-06-2025 20:02:52 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kwam erachter dat aan andere kant van station nog een leuk stuk Aken lag, en vind het nu wel beetje jammer dat ik weer weg ga. Wel een stuk heuvelachtig dan ik had gedacht, veel klimmenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dat moet je aan @SwJ vragen
en zal ook vast afhankelijk zijn van hoe het vannacht gingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgende keer daar als eerste dan maar heenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam erachter dat aan andere kant van station nog een leuk stuk Aken lag, en vind het nu wel beetje jammer dat ik weer weg ga. Wel een stuk heuvelachtig dan ik had gedacht, veel klimmen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
je gaat nu richting Gent?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam erachter dat aan andere kant van station nog een leuk stuk Aken lag, en vind het nu wel beetje jammer dat ik weer weg ga. Wel een stuk heuvelachtig dan ik had gedacht, veel klimmenHow can I make this topic about me?![]()
ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 juni 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ging best goed afgelopen nacht tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach ja er is niets aan de handquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ging best goed afgelopen nacht tochHow can I make this topic about me?![]()
Hoop dat het geen pisweer wordt, dat was het vandaag wel beetjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Werkbolk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heb voorstukje gezien. Gaat zo hard tegen hard met Robert en elchequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit daar ook een michael scott in?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als iemand zich zo laat kennenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb voorstukje gezien. Gaat zo hard tegen hard met Robert en elche
dan mogen ze van mij allemaal naar huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolkie boWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In NL heeft wel flink geregend vandaag he
Hier viel wel mee, was wel even stormachtig met wat regenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: