SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart![]()
Of nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
no DM pleaseEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Dus je kan nu ineens wel zelf zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
alle chinezen kunnen hetquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.![]()
Hier net zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee mijn bank donder ik de deur uit, je kan er maar heel even op zitten zonder rugklachten te krijgen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dronken wetenschappers die karaoke zingen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hm, ehm.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.
Wat heeft Autisme er nou weer mee te maken?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat zijn er best veel ook.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hit me baby on more timeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je stokjes om mee te slaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ehm.
Wat heeft Autisme er nou weer mee te maken?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik zou wel willen wonen in Japan of China eigenlijk. maargoed zolang ik het niet eens met stokjes eten voor elkaar krijg. zal ik het maar bij Holland houden he.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat sowieso wel.quote:
Zijn ietsiepietsie groter, btw.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik bedoelde het figuurlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat sowieso wel.
Zijn ietsiepietsie groter, btw.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:42 schreef kree het volgende:
is er een chinees in de zaal hier ook trouwens?
want die mag me ff uitleggen hoe je dat doet met die stokjesgvd zeg
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef kree het volgende:
zijn jullie beetje van vooroordelen, of niet? niet alleen tegen mij maar ook anderen?![]()
BBelsimpel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Spreidingswet gaat door
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
rugklachten erdoor gekregen zelfs, echt helse pijnen omdat ik er urenlang op zat boek te lezenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Met stokjes eten is totaal niet moeilijk. Maar ik betwijfel of je het kunt leren van youtubequote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.![]()
Ja daar is al eens een film over gemaaktquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je sig klopt niet helemaal jofel...quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Zie je, toch dat bed maar doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
rugklachten erdoor gekregen zelfs, echt helse pijnen omdat ik er urenlang op zat boek te lezen
Ik heb de ondertitel aangepast. Was makkelijker.quote:
Kwam keer meisje tegen, jong, knap, bijna voorbeeldig knap, en aardig ook in mijn ogen en ze had 99 gezichts piercings?![]()
Zie z'n ondertitel dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
o ja joh?????????????quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:52 schreef marretak het volgende:
Kwam keer meisje tegen, jong, knap, bijna voorbeeldig knap, en aardig ook in mijn ogen en ze had 99 gezichts piercings?![]()
Ik kan er ook nog een drag versie van maken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ook, maar deze keer nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt
Of een bank samen kopenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Hopelijk niet weer een grappig modje vanavond/nacht.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
o wacht nou zie ik het boven je UI staanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:53 schreef aeque het volgende:
Ik kan er ook nog een drag versie van maken.
![]()
![]()
![]()
Nee, wel beetje jammer datquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een grappig modje vanavond/nacht.![]()
Ik zou als ik swj ben gewoon een nachtje open laten nu we sluiten verwachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ze leek uit richting Delft te komen, maar dat was een gok, toen hadden de twee mensen waar ze mee was haast en was ze snel ik haar had leren kennen ze ook weer totaal verdwenen uit mn leven...quote:![]()
meenjenietquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef marretak het volgende:
[..]
ze leek uit richting Delft te komen, maar dat was een gok, toen hadden de twee mensen waar ze mee was haast en was ze snel ik haar had leren kennen ze ook weer totaal verdwenen uit mn leven...![]()
![]()
Dat heet Ondertitelquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
o wacht nou zie ik het boven je UI staan
![]()
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daar ben ik nog lang niet aan toe
gewoon een tikkie sturenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openen![]()
tikkies zijn voor tokkiesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ga alvast maar naar anderen, want geen idee hoelang dit weer open blijft.Do what you love, love what you do!![]()
ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
koninklijk wij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een gezamenlijke rekening met mezelfDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openenquote:
Ook gewoon eigen huizen. De bank wisselen we af. Ik de even weken, jij de oneven.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik doe het wel met stoelenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ook gewoon eigen huizen. De bank wisselen we af. Ik de even weken, jij de oneven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik hoop het wel! Langzaam verdwijnt iedereen uit de scorelijstquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een grappig modje vanavond/nacht.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:57 schreef Bally-b het volgende:
Lekker slapen nu en dromen over die lieve @:mizzezamy
Trusten![]()
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
BloepI'm surrounded by morons!
Ik wil niet afhankelijk zijnquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ooit was de DT iets van 40 minuten "te laat". Iedereen zat als een gek te posten rond 3:38 en na 20 minuten taaide de meeste mensen afquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou als ik swj ben gewoon een nachtje open laten nu we sluiten verwachten![]()
![]()
Nou vooruit, hij mag bij jou staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevredenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat hoeft niet want:quote:quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevredenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als ik SwJ zou zijn zou ik hem in de ochtend vergeten weer open te gooienquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou als ik swj ben gewoon een nachtje open laten nu we sluiten verwachten
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Gaan we dan wel samen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevredenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De nachtelijke fok reset waar de boel en paar minuten niet bereikbaar was een je puntjes kon krijgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit was de DT iets van 40 minuten "te laat". Iedereen zat als een gek te posten rond 3:38 en na 20 minuten taaide de meeste mensen afHey there sunshine lift my heart![]()
Jaquote:![]()
Voor strandstoelen ga ik niet mee
ondingen
Typisch vrouw draak weer he. Lekker dwars.quote:
zelfstandig en eigen wijsquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Typisch vrouw draak weer he. Lekker dwars.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Eens. Plus strandquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor strandstoelen ga ik niet mee
ondingen
Dat moet te paard natuurlijkquote:
Jij denkt dat ik kan paardrijden.quote:
strand tijdens noorderlicht![]()
Strand tijdens of vlak na storm
Liever niet tijdens, dan word je gezandstraaldquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef drakin het volgende:
Strand tijdens of vlak na stormUw ADH vitamine Worst
er zijn beginnerspaardenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Die lijkt me wel iets voor jullie; op de Bonnefooiquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevreden
TRV / Historisch zeilschip vaart veerdienst tussen Rotterdam en Antwerpen![]()
Eens. Eigenlijk is het meer de zon diequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef drakin het volgende:
Strand tijdens of vlak na stormis.
Nee niet naar Rotterdamquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Die lijkt me wel iets voor jullie; op de Bonnefooi
TRV / Historisch zeilschip vaart veerdienst tussen Rotterdam en Antwerpen
Ah ik zie ons al op vakantie gaan naar daar waar de minste zonuren zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens. Eigenlijk is het meer de zon dieis.
strand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Net stond er nog wat anders bijquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Netflix ziet er anders uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stokpaardje, net als kinderstokjes
NET ALS JE MOEDER!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
grapje jongons, grapje
niet gelijk allemaal weer #madOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TR gezetquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:09 schreef sp3c het volgende:
grapje jongons, grapje
niet gelijk allemaal weer #mad![]()
![]()
Graag.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ik zie ons al op vakantie gaan naar daar waar de minste zonuren zijnHouston, we have a problem.quote:
quote:
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Al helemaal niet naar Houstonquote:
![]()
Macarena nu...I'm surrounded by morons!
Ik woon zowat in Rotterdam.quote:
helemaal looooooosquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je kan de teksten van kree gebruiken en dan eindigen met Eeeeeee Macarenaquote:Uw ADH vitamine Worst
met passion fruit!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zowat is nog niet helemaalquote:
Je kan nog ontsnappenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Passion fruit margarita, ach waarom ook nietAlways remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
![]()
wat?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Hoi mariooooooquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
die zall 1 keer zeggen wanneer hij slot makt en niet zo![]()
![]()
RumDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hij komt het zo zeggen als het op slot gaatquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
die zall 1 keer zeggen wanneer hij slot makt en niet zo![]()
![]()
neeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
neeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waarquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Tering er wordt hard met de deuren geslagen![]()
Zo heet de döner haus hier om de hoek ook volgens mijquote:Uw ADH vitamine Worst
In dit pauperhotel, wanneer gasten hun kamer in en uitgaanquote:Uw ADH vitamine Worst
Waar zit jequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In dit pauperhotel, wanneer gasten hun kamer in en uitgaan![]()
![]()
TRquote:Iedereen is een kutlultrut
Aken en blij morgen weer naar huis te gaan ook al vind ik het een leuke stadquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb dat liedje maanden in mijn kop gehad zonder dat ik het wilde, en nu is het er weerquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan de teksten van kree gebruiken en dan eindigen met Eeeeeee MacarenaIedereen is een kutlultrut
staat niksquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje maanden in mijn kop gehad zonder dat ik het wilde, en nu is het er weerUw ADH vitamine Worst
Deutschland.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aken en blij morgen weer naar huis te gaan ook al vind ik het een leuke stad![]()
Oh jaquote:
Ach het is wel een vrolijk liedjequote:Iedereen is een kutlultrut
Nog steeds niet op slot hier?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klopt, druk mee bezig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
zowat is nog niet helemaal
Je kan nog ontsnappen
Gelukkig lijkt dts open te blijven.quote:
Truste
Het is woensdag, dus SwJ is de week door de midden aan het zagen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Straks is ie in slaap gevallen.
Toch wel jammer dat er zo onvoorspelbaar een nachtslotje op kan komen, maakt 't een stuk minder aantrekkelijk om hier te posten. Want overdag doet ik 't nietBen juist een enorme nachtbraker en vind het clubje wat 'S nachts vaak aanwezig is ook erg leuk!
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh Mario alsjeblieft hou opquote:
Well, life can be a riot
Ik snap niet dat mensen niet even een deurtje verderop willen gaan. Zo moeilijk is het niet, maar de weerstand is blijkbaar groter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:42 schreef Grotetijd het volgende:
Toch wel jammer dat er zo onvoorspelbaar een nachtslotje op kan komen, maakt 't een stuk minder aantrekkelijk om hier te posten. Want overdag doet ik 't nietBen juist een enorme nachtbraker en vind het clubje wat 'S nachts vaak aanwezig is ook erg leuk!
ik wilde hier nog reageren, maar niet zo zin in een topic die elk moment dicht kan gaanDo what you love, love what you do!![]()
@SwJquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zeur niet zo zeg. Heel fok tot je beschikkingquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef kree het volgende:
ik wilde hier nog reageren, maar niet zo zin in een topic die elk moment dicht kan gaanIedereen is een kutlultrut
![]()
We kunnen ook naar de gewone ONZ SC als dit dicht is natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen niet even een deurtje verderop willen gaan. Zo moeilijk is het niet, maar de weerstand is blijkbaar groter.
Geld dus ook voor @kreeWell, life can be a riot
![]()
ik vind mijn weg wel hoor, en vraag jullie me niet te volgen want krijg ik het gezeik weer over me van grote kree show. Ik post waar ik denk is leuk. enne deze niet zo meer helaas.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We kunnen ook naar de gewone ONZ SC als dit dicht is natuurlijk
Geld dus ook voor @:KreeDo what you love, love what you do!![]()
Ja uh jij zegt dat het onaantrekkelijk is om hier te posten, ik ben de weg even kwijt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We kunnen ook naar de gewone ONZ SC als dit dicht is natuurlijk
Geld dus ook voor @:KreeIedereen is een kutlultrut
Aint we allquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh jij zegt dat het onaantrekkelijk is om hier te posten, ik ben de weg even kwijt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Ik zie dat ook wel gebeuren hoor kree, je hebt wat stalkers.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind mijn weg wel hoor, en vraag jullie me niet te volgen want krijg ik het gezeik weer over me van grote kree show. Ik post waar ik denk is leuk. enne deze niet zo meer helaas.Iedereen is een kutlultrut
het posten in een topic waar het nergens over gaat en elk moment dicht kan gaan enzo in avond. op keuze van?????quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh jij zegt dat het onaantrekkelijk is om hier te posten, ik ben de weg even kwijt.
neuh dat sprak mij ook niet zo aan eigenlijk. dus daarom was ik hier wegDo what you love, love what you do!![]()
Ik had het over de tegenstijdigheden in de posts van Grotetijd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
het posten in een topic waar het nergens over gaat en elk moment dicht kan gaan enzo in avond. op keuze van?????
neuh dat sprak mij ook niet zo aan eigenlijk. dus daarom was ik hier wegIedereen is een kutlultrut
iig met serieuze berichten. tis dat er nog wat speelde, maar ik ben niet van plan hier verder te posten, punten boeien me nl niet.Do what you love, love what you do!![]()
Was laatst ook pas tegen 2:30 of zo?quote:
Toen was SwJ zeker in slaap gevallen van tevoren of zo
doeiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee schat, het is hier juist super gezellig om te posten in de nacht. Maar nu het op zo'n onvoorspelbaar tijdstip dicht gaat is voor mij de lol er een beetje af, zeg maar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh jij zegt dat het onaantrekkelijk is om hier te posten, ik ben de weg even kwijt.Well, life can be a riot
Sallyquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was laatst ook pas tegen 2:30 of zo?
Toen was SwJ zeker in slaap gevallen van tevoren of zo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zitten we al op slotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De SC was best gezellig gisterquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:42 schreef Grotetijd het volgende:
Daarom!quote:Well, life can be a riot
blijkbaar nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga op slot danWell, life can be a riot
anders gaan al die wilde wieven me weer lopen dissenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je kent m toch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lange fapsessiequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Was laatst ook pas tegen 2:30 of zo?
Toen was SwJ zeker in slaap gevallen van tevoren of zoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt. Maar nu neemt 'ie Paul vormen aanquote:
Well, life can be a riot
Ok zie het probleem niet zo even het gesprek verplaatsten. Ik kom hier ook niet voor punten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee schat, het is hier juist super gezellig om te posten in de nacht. Maar nu het op zo'n onvoorspelbaar tijdstip dicht gaat is voor mij de lol er een beetje af, zeg maar.Iedereen is een kutlultrut
Ditquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok zie het probleem niet zo even het gesprek verplaatsten. Ik kom hier ook niet voor punten.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je buren daar in het hotel ook of dat niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh het gesprek verplaatsen is ook het punt(hihaho) niet. Maar de onzekerheid wanneer DTS dicht gaat is een beetje matig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok zie het probleem niet zo even het gesprek verplaatsten. Ik kom hier ook niet voor punten.Well, life can be a riot
manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En in Feeback nog even een TR uitleggenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:54 schreef sp3c het volgende:
anders gaan al die wilde wieven me weer lopen dissen
Die lijken stiller te worden, maar het is nu de nacht ingang die zo hard klapt dat de hele gang het hoort en ik zit daar net bovenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Je buren daar in het hotel ook of dat niet?
Uw ADH vitamine Worst
ik irriteer me eraan wie bepaald waarom op slot dit en waarom gewoon.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee schat, het is hier juist super gezellig om te posten in de nacht. Maar nu het op zo'n onvoorspelbaar tijdstip dicht gaat is voor mij de lol er een beetje af, zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Ik gok dat de punten toch belangrijk genoeg zijn voor de meesten die hier posten. Want de ONZ SC is 's nachts uitgestorven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok zie het probleem niet zo even het gesprek verplaatsten. Ik kom hier ook niet voor punten.![]()
Denk je dat het leuk is om als je wakker wordt tientallen TR's te zienquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik irriteer me eraan wie bepaald waarom op slot dit en waarom gewoon.
Lekker dan. Als ze nog een beetje aan het ketsen waren had jij er misschien nog iets aan gehad als 3e partij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die lijken stiller te worden, maar het is nu de nacht ingang die zo hard klapt dat de hele gang het hoort en ik zit daar net boven
Quequote:
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: