SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dus je kan nu ineens wel zelf zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
alle chinezen kunnen hetquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.![]()
Hier net zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee mijn bank donder ik de deur uit, je kan er maar heel even op zitten zonder rugklachten te krijgen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dronken wetenschappers die karaoke zingen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hm, ehm.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.
Wat heeft Autisme er nou weer mee te maken?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat zijn er best veel ook.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hit me baby on more timeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je stokjes om mee te slaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ehm.
Wat heeft Autisme er nou weer mee te maken?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik zou wel willen wonen in Japan of China eigenlijk. maargoed zolang ik het niet eens met stokjes eten voor elkaar krijg. zal ik het maar bij Holland houden he.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat sowieso wel.quote:
Zijn ietsiepietsie groter, btw.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik bedoelde het figuurlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat sowieso wel.
Zijn ietsiepietsie groter, btw.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:42 schreef kree het volgende:
is er een chinees in de zaal hier ook trouwens?
want die mag me ff uitleggen hoe je dat doet met die stokjesgvd zeg
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef kree het volgende:
zijn jullie beetje van vooroordelen, of niet? niet alleen tegen mij maar ook anderen?![]()
BBelsimpel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Spreidingswet gaat door
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
rugklachten erdoor gekregen zelfs, echt helse pijnen omdat ik er urenlang op zat boek te lezenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Met stokjes eten is totaal niet moeilijk. Maar ik betwijfel of je het kunt leren van youtubequote:Op woensdag 4 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik denk hoe moeilijk kan het zijn ff met stokjes. maar oke wss ben ik autistisch motoriek gestoord ofzo. krijg het niet voor elkaar.![]()
Ja daar is al eens een film over gemaaktquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je sig klopt niet helemaal jofel...quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Zie je, toch dat bed maar doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
rugklachten erdoor gekregen zelfs, echt helse pijnen omdat ik er urenlang op zat boek te lezen
Ik heb de ondertitel aangepast. Was makkelijker.quote:
Kwam keer meisje tegen, jong, knap, bijna voorbeeldig knap, en aardig ook in mijn ogen en ze had 99 gezichts piercings?![]()
Zie z'n ondertitel dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
o ja joh?????????????quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:52 schreef marretak het volgende:
Kwam keer meisje tegen, jong, knap, bijna voorbeeldig knap, en aardig ook in mijn ogen en ze had 99 gezichts piercings?![]()
Ik kan er ook nog een drag versie van maken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ook, maar deze keer nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt
I'm surrounded by morons!
Of een bank samen kopenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Hopelijk niet weer een grappig modje vanavond/nacht.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
o wacht nou zie ik het boven je UI staanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:53 schreef aeque het volgende:
Ik kan er ook nog een drag versie van maken.
![]()
![]()
![]()
Nee, wel beetje jammer datquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een grappig modje vanavond/nacht.![]()
Ik zou als ik swj ben gewoon een nachtje open laten nu we sluiten verwachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ze leek uit richting Delft te komen, maar dat was een gok, toen hadden de twee mensen waar ze mee was haast en was ze snel ik haar had leren kennen ze ook weer totaal verdwenen uit mn leven...quote:![]()
meenjenietquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef marretak het volgende:
[..]
ze leek uit richting Delft te komen, maar dat was een gok, toen hadden de twee mensen waar ze mee was haast en was ze snel ik haar had leren kennen ze ook weer totaal verdwenen uit mn leven...![]()
![]()
Dat heet Ondertitelquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
o wacht nou zie ik het boven je UI staan
![]()
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daar ben ik nog lang niet aan toe
gewoon een tikkie sturenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openen![]()
tikkies zijn voor tokkiesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ga alvast maar naar anderen, want geen idee hoelang dit weer open blijft.Do what you love, love what you do!![]()
ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
koninklijk wij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een gezamenlijke rekening met mezelfDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang we maar geen gezamenlijke bankrekening openenquote:
Ook gewoon eigen huizen. De bank wisselen we af. Ik de even weken, jij de oneven.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik doe het wel met stoelenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ook gewoon eigen huizen. De bank wisselen we af. Ik de even weken, jij de oneven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik hoop het wel! Langzaam verdwijnt iedereen uit de scorelijstquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een grappig modje vanavond/nacht.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:57 schreef Bally-b het volgende:
Lekker slapen nu en dromen over die lieve @:mizzezamy
Trusten![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
BloepI'm surrounded by morons!
Ik wil niet afhankelijk zijnquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ooit was de DT iets van 40 minuten "te laat". Iedereen zat als een gek te posten rond 3:38 en na 20 minuten taaide de meeste mensen afquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou als ik swj ben gewoon een nachtje open laten nu we sluiten verwachten![]()
![]()
Nou vooruit, hij mag bij jou staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevredenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat hoeft niet want:quote:quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevredenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: