Als ik SwJ zou zijn zou ik hem in de ochtend vergeten weer open te gooienquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou als ik swj ben gewoon een nachtje open laten nu we sluiten verwachten
Gaan we dan wel samen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevreden
De nachtelijke fok reset waar de boel en paar minuten niet bereikbaar was een je puntjes kon krijgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit was de DT iets van 40 minuten "te laat". Iedereen zat als een gek te posten rond 3:38 en na 20 minuten taaide de meeste mensen af
Jaquote:
Typisch vrouw draak weer he. Lekker dwars.quote:
zelfstandig en eigen wijsquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Typisch vrouw draak weer he. Lekker dwars.
Eens. Plus strandquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor strandstoelen ga ik niet mee
ondingen
Dat moet te paard natuurlijkquote:
Jij denkt dat ik kan paardrijden.quote:
Liever niet tijdens, dan word je gezandstraaldquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef drakin het volgende:
strand tijdens noorderlicht![]()
Strand tijdens of vlak na storm
er zijn beginnerspaardenquote:
quote:
Die lijkt me wel iets voor jullie; op de Bonnefooiquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Maar met een paar goede biosccopstoelen, theatherstoelen, restaurantstoelen en stoelen aan boord van een mooi schip ben ik best tevreden
Eens. Eigenlijk is het meer de zon diequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef drakin het volgende:
strand tijdens noorderlicht![]()
Strand tijdens of vlak na storm
Nee niet naar Rotterdamquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Die lijkt me wel iets voor jullie; op de Bonnefooi
TRV / Historisch zeilschip vaart veerdienst tussen Rotterdam en Antwerpen
Ah ik zie ons al op vakantie gaan naar daar waar de minste zonuren zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens. Eigenlijk is het meer de zon dieis.
Net stond er nog wat anders bijquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stokpaardje, net als kinderstokjes
NET ALS JE MOEDER!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |