SPOILER: Lijst met User ID´sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:21 schreef Aether het volgende:
Nog 44 jaar
https://redd.it/1l2da0u
[ afbeelding ]
Nog even mijn eigen order gecheckt, maar die ligt zo te zien nog ergens te chillen in een pakhuis van DHL in Duitsland. Geen Dpd gelukkig..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:21 schreef Aether het volgende:
Nog 44 jaar
https://redd.it/1l2da0u
[ afbeelding ]
Op Twitter is de bol.com klantenservice druk bezig iedereen te antwoorden dat de switch 2 morgen geleverd gaat worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:13 schreef Sjemmert het volgende:
Nog maar 1 dag !
Ik heb mijn preorder bij bol.com. PS4 en PS5 ook op release gekocht daar en nooit problemen o.i.d. gehad. Ga ervan uit dat hij morgen gewoon bij het pickup point ligt.
Ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:19 schreef 03f het volgende:
Is Mario Kart World het enige spel wat bij release beschikbaar is specifiek voor de Switch 2?
Nee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:19 schreef 03f het volgende:
Is Mario Kart World het enige spel wat bij release beschikbaar is specifiek voor de Switch 2?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:19 schreef 03f het volgende:
Er zijn iets van 27 titels beschikbaar bij launch. Inclusief die Welcome Tour (wat eigenlijk geen spel genoemd mag worden..quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:08 schreef GGMM het volgende:
Dat welcome tour is toch ook een launch title?
Dat is nog treuriger dan geen spel, maar toch
Dafuqquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Je hebt ook nog Zweinsteins erfenis
En snelle fusie
[ afbeelding ]
Een tech demo die je moet kopen..quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:08 schreef GGMM het volgende:
Dat welcome tour is toch ook een launch title?
Dat is nog treuriger dan geen spel, maar toch
Wel als je hem zou willen spelen smartassquote:
Ja dan welquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel als je hem zou willen spelen smartass
Engines van Nintendo games zijn altijd makkelijk te upscalen. Zag je bij emulators voor N64 en NDS als jaren terug. Resolutie schaalt makkelijk mee en als je die hoger instelt zonder extras is het al bijna next gen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt wel een remaster
ik zonder contactlenzen | ik met contactlenzenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
Lijkt wel een remaster
Daarom is de Steamdeck de beste Nintendo console.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Engines van Nintendo games zijn altijd makkelijk te upscalen. Zag je bij emulators voor N64 en NDS als jaren terug. Resolutie schaalt makkelijk mee en als je die hoger instelt zonder extras is het al bijna next gen.
Nintendo goden
Ik weet het, ik krijg de Nintendo nieuwsbrieven. Juist daar viel het me op dat ze in de eerste alinea al beginnen te brabbelen over een Cyberpunk of Harry Potter. Dus ik scroll verder maar het werd niet beter, vrijwel niets anders dan ports inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Er zijn iets van 27 titels beschikbaar bij launch. Inclusief die Welcome Tour (wat eigenlijk geen spel genoemd mag worden..) Nintendo Switch 2 titels die beschikbaar zijn bij lancering het gros daarvan is ports, maar wel vaak de eerste keer dat zo'n spel op Switch platform uitkomt.
De eerste gamerelease is nu een grote 1st party titel en de rest zijn nu voornamelijk 3rd party games. De andere nintendo 1st party games, komen verspreid over de latere maanden van dit jaar uit en de komende jaren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:48 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik weet het, ik krijg de Nintendo nieuwsbrieven. Juist daar viel het me op dat ze in de eerste alinea al beginnen te brabbelen over een Cyberpunk of Harry Potter. Dus ik scroll verder maar het werd niet beter, vrijwel niets anders dan ports inderdaad.
Misschien heb ik het concept van de Switch 2 verkeerd begrepen. Het is nogal underwhelming wat mij betreft.
Ik snap het maar het was op het niveau dat Skyrim er nog net niet bijstond. Dat vind ik gek voor een nieuwsbrief vlak voor de release van een nieuwe console. Als dat normaal is voor Nintendo dan zal dat wel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De eerste gamerelease is nu een grote 1st party titel en de rest zijn nu voornamelijk 3rd party games. De andere nintendo 1st party games, komen verspreid over de latere maanden van dit jaar uit en de komende jaren.
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht van Nintendo.
Skyrim Remastered was al uitgebracht op de Switch 1, maar Elden Ring: Tarnished Edition staat nog wel op de planning dit jaar. Als je terug kijkt naar de lancering van de Switch 1 in 2016 waren er minder games beschikbaar in het begin dan bij de release van de Switch 2. En voor 3rd Party ontwikkelaars is het nu gewoon makkelijk hun ports uitbrengen, om enigszins ervaring op te doen met het nieuwe systeem, maar als je al die games op andere systemen al gespeeld hebt, dan snap ik wel de teleurstelling.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:25 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik snap het maar het was op het niveau dat Skyrim er nog net niet bijstond. Dat vind ik gek voor een nieuwsbrief vlak voor de release van een nieuwe console. Als dat normaal is voor Nintendo dan zal dat wel.
Is dit je eerste Nintendo release?quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:25 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik snap het maar het was op het niveau dat Skyrim er nog net niet bijstond. Dat vind ik gek voor een nieuwsbrief vlak voor de release van een nieuwe console. Als dat normaal is voor Nintendo dan zal dat wel.
Er zit toch een controller bij de console? Of ja, joyconsquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoesje tussen 8 en 11 met de gewone post
Controller tussen 12 en 14 met PostNL
Console tussen 10 en 18 met DHL
Daarom vandaag nog geen vrije dag genomen, morgen wel
Hoesje heb ik al twee weken, een mooie TomToc vanaf Amazon. Zijn mn favorieten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoesje tussen 8 en 11 met de gewone post
Controller tussen 12 en 14 met PostNL
Console tussen 10 en 18 met DHL
Daarom vandaag nog geen vrije dag genomen, morgen wel
Ja, vanwege die reden heb ik dus toch een Switch 2 Pro Controller gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoesje heb ik al twee weken, een mooie TomToc vanaf Amazon. Zijn mn favorieten.
Blijf gewoon mn Switch 1 Pro Controllers gebruiken, heb er nog twee goede liggen. Alleen jammer dat je de Switch 2 niet aan kan doen met de Switch 1 Pro Controller, moet ik opstaan.
Heb het overwogen maar die dingen zijn zo duur.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, vanwege die reden heb ik dus toch een Switch 2 Pro Controller gekocht
Ja en mijn Switch 2 staat ook nog eens IN de tv-kast. Dus moet niet alleen opstaan, maar ook een deurtje openen, én sluitenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb het overwogen maar die dingen zijn zo duur.Then again, opstaan is wel heel erg.
Ja dat kan ECHT niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja en mijn Switch 2 staat ook nog eens IN de tv-kast. Dus moet niet alleen opstaan, maar ook een deurtje openen, én sluiten
MK World met 24 mensen in 1 lobby.. Ik word al gek als ik er naar kijkquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Begint toch te kriebelen, maar er zijn 0,0 games die me nu boeien. En geen oled. Hou me tegen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
MK World met 24 mensen in 1 lobby.. Ik word al gek als ik er naar kijk
Laat maar weerquote:No Real HDR Support / 450 Nits Max /
Dat had ik ook, en ook geen fan van Mario Kart behalve dan de SNES versie. Maar ik kon het toch niet laten en op het laatste moment besloten om er toch eentje te halen. Daarnaast wil ik Tears of the Kingdom graag met 60 fps spelen, dat heeft mij wel overgehaald. Ook wel benieuwd naar Donkey Kong.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Begint toch te kriebelen, maar er zijn 0,0 games die me nu boeien. En geen oled. Hou me tegen!
Daar baal ik ook wel van, en zulke grote upgrades zijn het niet, niet zoals Horizon Zero Dawn maar meer zoals Days Gone, resolutie omhoog en wat tweaks.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:55 schreef MMaRsu het volgende:
Totk heb ik al op 60fps gespeeld op de pc..
Ik wacht wel gewoon op de oled versie tegen die tijd zijn er hopelijk wat meer exclusives (Odyssey 2?), Botw3?
ohja en betalen voor patches hell fucking no.
Dat is echt de meest retarded shit ooit, thanks Playstation fanboys
DK zag er wel vet uitquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat had ik ook, en ook geen fan van Mario Kart behalve dan de SNES versie. Maar ik kon het toch niet laten en op het laatste moment besloten om er toch eentje te halen. Daarnaast wil ik Tears of the Kingdom graag met 60 fps spelen, dat heeft mij wel overgehaald. Ook wel benieuwd naar Donkey Kong.
No Man's Sky is nu flink in de aanbieding met gratis Switch 2 upgrade, heel aantrekkelijk.
Komt dat omdat het echt matig is, of omdat jij er zelf minder mee bezig bent?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:04 schreef FlyingFish het volgende:
Maar wel de meeste matige launch ooit volgens mij
Beide denk ik. Mijn zoon is 9, rond die tijd zouden ze er wel mee bezig moeten zijn (hij was heel enthousiast over de Mario kart aankondiging), maar ook in zijn omgeving hoor je niemand erover. En m’n gamende neefjes weten volgens mij niet eens dat het apparaat überhaupt aangekondigd is… als je dat vergelijkt met de hype rondom de ps5, waar ik toen overigens ook niet zo mee bezig was, maar wel veel meer over hoorde.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt dat omdat het echt matig is, of omdat jij er zelf minder mee bezig bent?
Bijna alle launch titles zijn niet nieuwe games dat is toch gewoon jammer?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet wat sommige mensen in topics doen als ze alleen maar negatief zijnEn toch kopen. Wie hou je dan voor de gek?
Vrijwel alles is nieuw voor Nintendo consoles.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bijna alle launch titles zijn niet nieuwe games dat is toch gewoon jammer?
Voor Nintendo gamers is er genoeg nieuws, voor mensen die al andere platforms hebben is er een heel stuk minder nieuws. Maar dat is wel iets van de laatste generaties, de Xbox series X had volgens mij helemaal geen nieuwe spellen en de PS5 had er ook niet zoveel. Dit zijn niet meer de tijden van de Xbox 360 launch titles.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bijna alle launch titles zijn niet nieuwe games dat is toch gewoon jammer?
Hier is ie zojuist bij mij op kantoor bezorgd. Vooruit plannen heet datquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:54 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag op het kantoor (mijn werk is wél belangrijk) dus ik heb m'n bezorgmoment naar morgen gewijzigd.
Ik hou jullie op de hoogte!
Dat noem ik je Nintendo fanboy bril opzettenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrijwel alles is nieuw voor Nintendo consoles.
Graag ontvang ik een uitgebreide review van je. Ik overweeg namelijk om een switch 2 te halen maar ik weet het niet zeker. (Ik ben een erg onzekere jongen die zijn mening veelal van een 'autoriteit' laat afhangen, vandaarquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:54 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag op het kantoor (mijn werk is wél belangrijk) dus ik heb m'n bezorgmoment naar morgen gewijzigd.
Ik hou jullie op de hoogte!
Koop maar gewoon.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag ontvang ik een uitgebreide review van je. Ik overweeg namelijk om een switch 2 te halen maar ik weet het niet zeker. (Ik ben een erg onzekere jongen die zijn mening veelal van een 'autoriteit' laat afhangen, vandaar)
Nope en dat is gewoon minder.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voor Nintendo gamers is er genoeg nieuws, voor mensen die al andere platforms hebben is er een heel stuk minder nieuws. Maar dat is wel iets van de laatste generaties, de Xbox series X had volgens mij helemaal geen nieuwe spellen en de PS5 had er ook niet zoveel. Dit zijn niet meer de tijden van de Xbox 360 launch titles.
Sure, het gros heeft alleen niet ook een PS5 en XSX. Dus games als Split Fiction, Hoghwarts en Cyberpunk zijn echt prima launchgames bovenop Mario Kart.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat noem ik je Nintendo fanboy bril opzetten
1 first party title en dan astro playroom nintendo editie dat betaald is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, het gros heeft alleen niet ook een PS5 en XSX. Dus games als Split Fiction, Hoghwarts en Cyberpunk zijn echt prima launchgames bovenop Mario Kart.
Dat die techdemo betaald is, is belachelijk. En ik ga GKCs skippen, maar verder is het echt een uitstekende launch.
Voor de XSX kocht ik Assassin's Creed als launchgame. En daarna speelde ik een XBO game via GamePass. Nog altijd van genoten.
Xbox en PS5 hadden 0 exclusives. Enkel cross gen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 first party title en dan astro playroom nintendo editie dat betaald is.
Demon's Soul remake is een PS5 exclusive, en ook Astro Bot's playroom die ook nog eens gratis was en ook als een soort tech demo functioneerde.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox en PS5 hadden 0 exclusives. Enkel cross gen.
Spoderman, Demon Souls, Astro playroomquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox en PS5 hadden 0 exclusives. Enkel cross gen.
Eens, maar van Roy mogen we niet klagen dus sshhhtquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:10 schreef RaXz het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen die tech demo gaan kopen. Het zal mij niets verbazen als Nintendo hem gratis maakt omdat vrijwel niemand het koopt. Ik mis Reggie nu best wel want dankzij hem was Wii Sports gratis met de Wii, en nu is Bowser aan de macht en mag je betalen voor een demo.
Je mag prima kritisch zijn, die techdemo slaat nergens op. Snap niet eens dat daar developers op hebben gezeten. Of die nou geld kost of gratis zou zijn. Niemand speelt dat langer dan 5 minuten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar van Roy mogen we niet klagen dus sshhht
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Spoderman, Demon Souls, Astro playroom
Een port. Een remake. Een techdemo. Dan is een nieuwe exclusive als Mario Kart World beter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Demon's Soul remake is een PS5 exclusive, en ook Astro Bot's playroom die ook nog eens gratis was en ook als een soort tech demo functioneerde.
Miles Morales was geen remake/portquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag prima kritisch zijn, die techdemo slaat nergens op. Snap niet eens dat daar developers op hebben gezeten. Of die nou geld kost of gratis zou zijn. Niemand speelt dat langer dan 5 minuten.
[..]
[..]
Een port. Een remake. Een techdemo. Dan is een nieuwe exclusive als Mario Kart World beter.
Is ook verkrijgbaar op PS4. Dus port.quote:
De launch was gelijk met de ps5quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is ook verkrijgbaar op PS4. Dus port.
Of tellen al die Switch 2 editions ook al launchgame?
Hebben extra content. Bij MP is het wel aan de matige kant, maar bij Kirby lijkt het echt een soort DLC met een verhaallijn en nieuwe levels.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:07 schreef RaXz het volgende:
Pfff, de Switch 2 upgrades voor de nieuwe Mario Party en Kirby zijn 20 euro. Ik mag hopen dat het meer is dan een resolutie en frame rate upgrade want ik vind 10 euro al een boel geld voor een upgrade.
Kirby klinkt wel goed, misschien koop ik die wel een keer tweedehands.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hebben extra content. Bij MP is het wel aan de matige kant, maar bij Kirby lijkt het echt een soort DLC met een verhaallijn en nieuwe levels.
Doshin the Giant 2, tot die tijd kunnen ze de tering genieten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Zolang er geen nieuwe Wave Race komt ga ik geen Switch 2 kopen.
Het is matig, dat mag gewoon gezegd wordenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt dat omdat het echt matig is, of omdat jij er zelf minder mee bezig bent?
Maar niet voor mensen die al jaren gamen en niet alleen een Nintendo hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrijwel alles is nieuw voor Nintendo consoles.
Bij de nieuwe Mario Kart rij je op water en dat deed mensen heel erg aan Wave Race denken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Zolang er geen nieuwe Wave Race komt ga ik geen Switch 2 kopen.
Wat ik al dacht, de console en spellen zijn veel te duur. Het zal mij niets verbazen als Nintendo uiteindelijk de prijs van de Switch gaat verlagen, net zoals bij de 3DS het geval was.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:00 schreef Sjemmert het volgende:
Net langs MM geweest ze hebben iig genoeg stock in de winkel ligt nog een hele stapel Switch 2 consoles.
[ afbeelding ]
Toch nog iemand blij met zijn switch 2quote:
Best verkochte titel op de Switch 1 dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:32 schreef RaXz het volgende:
Mario Kart is ook een grote titel, deel 8 was rond de 70 miljoen keer verkocht, het is echt wel een system seller afgezien van de prijs.
Deel 8 is ook op twee consoles gereleased. Waarbij het bij de switch ook de standaard gebundelde game was voor langere tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:32 schreef RaXz het volgende:
Mario Kart is ook een grote titel, deel 8 was rond de 70 miljoen keer verkocht, het is echt wel een system seller afgezien van de prijs.
Dat vind ik ook, daarom had ik flink last van FOMO en moest ik zou ik de Mario Kart bundle kopen omdat die dan de halve prijs is, voor Donkey Kong ben ik bereid om meer uit te geven. Echter ben ik wel van plan om ook online Mario Kart te spelen, misschien vind ik dat wel heel leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:50 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Deel 8 is ook op twee consoles gereleased. Waarbij het bij de switch ook de standaard gebundelde game was voor langere tijd.
Maar het is inderdaad een grote en goede launchtitel, dat is zeker waar! Ik had er alleen graag gelijk Donkey Kong of andere verhalende game bij gezien om het een echt goede launch line-up te maken. Persoonlijk vind ik Mario Kart een tussendoor spelletje, niet een spel dat je urenlang speelt.
Ondertussen ligt het in diverse winkels nog volquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
Scalpers 😱
https://www.telegraaf.nl/(...)rijzen/70294556.html
600 tot 800 euro op Marktplaats![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondertussen ligt het in diverse winkels nog vol
Nee, ik ben opgegroeid met de NES en ga al even mee. Ik koop zelden een console bij release, dat klopt wel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 06:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dit je eerste Nintendo release?
We hebben traditioneel slechts een hooguit twee first party titels. Dat het nu de grootste Nintendo franchise is, is bijzonder.
Volgende maand komt Donkey Kong, en we hebben nog een Pokemon, Metroid, en Hyrule Warriors dit jaar... Het is echt dikke prima. Met alle third party erbij zeg ik beste console launch van de afgelopen 20 jaar.
Ik ga er staks een paar aan het lijntje houden, dat verdienen ze.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
Scalpers zijn echt gigantische losers.
Als die titels je niet boeien, is een Nintendo niks meer voor jou.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:30 schreef 03f het volgende:
[..]
Nee, ik ben opgegroeid met de NES en ga al even mee. Ik koop zelden een console bij release, dat klopt wel.
Ik was al even uitgekeken op mijn Switch en had vele malen meer verwacht van de Switch 2. Geen van de games die je noemt boeit mij (nog), op Pokemon na. Maar daar heb ik ook eigenlijk geen vertrouwen meer in na de laatste releases.
De beste console launch van de afgelopen 20 jaar is het in ieder geval zeker niet.
Ja dat zou kunnen. Ik heb het eigenlijk allemaal al wel eens gespeeld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als die titels je niet boeien, is een Nintendo niks meer voor jou.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als die titels je niet boeien, is een Nintendo niks meer voor jou.
Switch 2 MEGA flopquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:00 schreef Sjemmert het volgende:
Net langs MM geweest ze hebben iig genoeg stock in de winkel ligt nog een hele stapel Switch 2 consoles.
[ afbeelding ]
Het is meer dat in Japan er dus nu zakenmannen aan het roer staan, ipv gamers zoals Iwata.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:19 schreef RaXz het volgende:
Nog steeds actueel met Bowser aan de macht, die heeft bij EA gewerkt.
Wanneer is Nintendo ooit het meest betaalbare geweest? Games liggen na 8 jaar nog steeds fullprice in de winkel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:28 schreef RaXz het volgende:
Nintendo prijst zichzelf uit de markt, ze stonden al lang bekend om het meest betaalbare platform, dat is dus nu niet meer het geval.
De handhelds waren zeker goedkoop, ook qua games prijzen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wanneer is Nintendo ooit het meest betaalbare geweest? Games liggen na 8 jaar nog steeds fullprice in de winkel.
Ik bedoelde meer de console zelf, waarschijnlijk is PC het meest betaalbaar wat spellen betreft maar de inleg kan daar een stuk hoger liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wanneer is Nintendo ooit het meest betaalbare geweest? Games liggen na 8 jaar nog steeds fullprice in de winkel.
Gvd, moet ik alsnog op staan om die Switch met de hand aan te slingeren.. confirmed werkt idd niet om de Switch 2 mee uit sleepmode te halen..quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, vanwege die reden heb ik dus toch een Switch 2 Pro Controller gekocht
Wij hadden vroeger thuis een Aristona beeldbuis televisie met houtfineerquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:02 schreef RaXz het volgende:
Ik word er bijna sentimenteel van om steeds te moeten opstaan om iets aan te zetten. Het brengt mij terug naar de tijd van voor de afstandsbediening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in 1985 geboren maar heb nog een paar jaar zwart wit televisie meegemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis een Aristona beeldbuis televisie met houtfineer![]()
![]()
en een afstandsbediening met draad
Toen zat ik al achter de Commodore 64 te gamenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:40 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Ik ben in 1985 geboren maar heb nog een paar jaar zwart wit televisie meegemaakt.
Toch nog een afstandsbedieding, doe maar luxe. We hadden ook een TV met houtfineer, bruin was toen helemaal hip.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis een Aristona beeldbuis televisie met houtfineer![]()
![]()
en een afstandsbediening met draad
BEHALVE IK DUSquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Opvallend stil opeens hier
(Bijna) Iedereen met de Schakelaar 2 bezig
Ik ook niet, maar ik heb een gekocht, dus dat is een goed excuusquote:
Dat dat nog bestaat ook verbaast me eigenlijk niksquote:
Ik lag even te pitten en daarna was ik te lui om op te staan om m'n Switch aan te zetten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Opvallend stil opeens hier
(Bijna) Iedereen met de Schakelaar 2 bezig
Ik ben er nog niet achter hoe ik zo'n wall ride doe.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef Sjemmert het volgende:
MKW is wel ff wennen met de charge jumps, grinds en wall rides. Heb nog geen cup beker gewonnen
Ik heb tussendoor ook eventjes Cyberpunk zitten spelen op de PC, koop hem ooit wel voor de Switch 2 als die goedkoper is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb een gekocht, dus dat is een goed excuus
Had Breasts of the Wild even geparkeerd om Roadcraft uit te proberen (op mijn PS5, ik heb alledrie de consoles).
Maar dat blijkt zó verslavend te zijn dat ik daar voorlopig mee bezig ben![]()
Ik bakte nog weinig van het springen, om nog maar te zwijgen over wall rides.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef Sjemmert het volgende:
MKW is wel ff wennen met de charge jumps, grinds en wall rides. Heb nog geen cup beker gewonnen
Hier nog een aantal andere vergelijkingen met eigenlijk ook steeds hetzelfde resultaat:quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef RaXz het volgende:
Switch 1 games kunnen zonder een patch een performance boost hebben. Dat vind ik een groot pluspunt van de Switch 2, iets waar ik al op hoopte want je kan niet verwachten dat alle developers een Switch 2 patch uitbrengen.
Loop ook nog te kutten hoor maar je kan er met een charge jump op springen volgens mij.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter hoe ik zo'n wall ride doe.
Ik zat net naar het hoesje van Dragon Quest Builders 2 te kijken en vroeg mij af hoe die zou draaien, met 60 fps dus volgens dat filmpje, echt goed. Ik had nog de PC versie gekocht vanwege de gebrekkige performance op de Switch, maar ik kan nu dus deze blijven spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hier nog een aantal andere vergelijkingen met eigenlijk ook steeds hetzelfde resultaat:
Top.
In dat licht bezien is het nu wel klote dat de meeste games geen unlocked framerate hebben (of een cap op 60 fps), want je zit nu vaak alsnog vast aan 30 terwijl er waarschijnlijk meer in zit. Maar goed, destijds was het natuurlijk logisch.
Het hele leven is tijdverspilling, gewoon wachten tot je dood gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van Mario Kart? Er kunnen zoveel random dingetjes gebeuren dat het, in combinatie met de rubberbanding, niets zegt als je een race wint of als laatste wordt. Pure tijdverspilling?
haha je kan er niks vanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van Mario Kart? Er kunnen zoveel random dingetjes gebeuren dat het, in combinatie met de rubberbanding, niets zegt als je een race wint of als laatste wordt. Pure tijdverspilling?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor nu zit het wel goed met de opslag en een aantal dingen van de Switch 1 ga ik wel verwijderen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:03 schreef Q. het volgende:
Hoop wel dat er snel SD EX kaartjes uitkomen met een grotere capaciteit, 256 Gig is echt te weinig.
De meeste arcade racers zitten zo in elkaar. Mario Kart heeft een nog meer casual en party elementen toegevoegd. Gaat niet altijd om skill dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik speel die onzin helemaal niet. Wat voor "skill" komt erbij kijken dan? Het is een complete chaos met een willekeurige uitkomst.
Over niet al te lange tijd komt deze ook nog uit. Ziet er een beetje uit tussen een mix van Sonic Riders en Sonic All-Stars Racing Transformed. Kijk er stiekem wel naar uit!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef Bananenpap het volgende:
Pfoeh, ik ben nog niet helemaal weg van Mariokart moet ik zeggen. Het is pure Nintendofun, zeker met meerdere spelers. Als partygame zit het ongetwijfeld goed in elkaar. Maar ik weet niet of ik die rechte stukken steeds wel leuk vind. Ik mis toch een beetje de grand prix waar je gewoon vier courses van drie laps hebt. Nu bestaat de grand prix voornamelijk uit rechte stukken tussen courses en dan per course één lap. Hierdoor moet je een stuk minder powerdriften voor mijn gevoel.
Van die free roam singleplayer mode hadden ze ook iets veel leukers kunnen maken door te kijken naar Crash Team Racing. Had er op zijn minst cups of timetrails op alle courses in gegooid. Nu zitten er alleen collectibles in die niet te tracken zijn en die enkel een sticker opleveren. Zo'n gigantische wereld die nu eigenlijk niet benut wordt, ik snap het eigenlijk niet. Of ik zie iets cruciaals over het hoofd.
Misschien moet ik nog gewoon een beetje accepteren dat dit een ander soort Mariokart is.
Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd komt deze ook nog uit. Ziet er een beetje uit tussen een mix van Sonic Riders en Sonig All-Stars Racing Transformed. Kijk er stiekem wel naar uit!
Misschien wel, maar ik moet eerlijk zeggen. Ik heb eigenlijk nog steeds wel lol op de bank met Mariokart en dit soort type racing games of het nou met vrienden is of kinderen. Dat is nou net iets waar de Switch goed tot z'n recht komt, als party console. De chaos met andere mensen is part of the fun bij dit soort games. Maar ik heb helemaal niks met de online play, mist gewoon een stukje extra beleving..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.
Jij raakt de weg nog kwijt in Baby Park man.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Je jan 1e staan en vervolgens word je door 23 andere spelers geneukt met items
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat itemsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.
Eigenlijk moet er een soort grace period komen. Dat net nadat je geraakt bent je immuun bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat items
Dat was Mk World :p
Ik bij die experience in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat items
Skill issuequote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bij die experience in Amsterdam
Één keer van 1 naar 20 en laatste, één keer van 1 naar 15 en laatste
Die had ik je kunnen opsturenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had zo'n ding gekocht voor je joycons zodat je er een soort controller van te maken blijkt dat gewoon bij de Switch zelf te zitten
Weer 30 euro door het toilet
Daarom met vrienden spelen en er vooral hard om lachen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh, ik wou je net de mijne aanbieden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar ik heb er inmiddels genoeg
Het eerste wat door m'n hoofd ging toen ik dat ding tegen kwam: "Je zou maar zo'n ding hebben gekocht"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had zo'n ding gekocht voor je joycons zodat je er een soort controller van te maken blijkt dat gewoon bij de Switch zelf te zitten
Weer 30 euro door het toilet
Nintendo zet je echt aan tot irrationeel gedrag, ik weiger nog steeds een nieuwe Pro-Controller (alleen vanwege die prijs) te kopen, maar dat opstaan is wel irritant, moet ik eerlijk gezegd toegevenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:20 schreef Q. het volgende:
Toch maar een Switch 2 Pro Controller gekocht, was het steeds opstaan om hem aan te zetten na 1 dag al wel zat.
Ik ben het ook al best zat, blijf bezig. Hoorde dat de dpad een stuk verbeterd is op de nieuwe, en de knoppen bij je wijsvingers kunnen misschien ook wel handig zijn. Ik denk dat ik het ook maar ga doen, ga hem uiteindelijk toch kopen, of dat nu is of later.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:20 schreef Q. het volgende:
Toch maar een Switch 2 Pro Controller gekocht, was het steeds opstaan om hem aan te zetten na 1 dag al wel zat.
Ik ben ook prima tevreden over de oude Switch 1 controller qua ergonomie en batterijduur, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze voor de Switch 2 Pro-controller Analog triggers, hadden toegevoegd ipv nog steeds verder te gaan met die enkel Digital triggers, dat is gewoon voor racing games, en voor die 3rd person adventure games (pijl & boogschieten in Horizon of Tomb Raider) gewoon een beetje meh.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben het ook al best zat, blijf bezig. Hoorde dat de dpad een stuk verbeterd is op de nieuwe, en de knoppen bij je wijsvingers kunnen misschien ook wel handig zijn. Ik denk dat ik het ook maar ga doen, ga hem uiteindelijk toch kopen, of dat nu is of later.
De oude was ook geen miskoop, een van mijn favoriete controllers. En die kan ik altijd nog gebruiken voor als ik een game speel met visite.
Die tracks mogen ook wel in de Nintendo Music App!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:57 schreef chibibo het volgende:
Geweldige muziek in free roam bij MKW. Heerlijk nostalgisch.
Sowieso meh dat de Switch 2 nog steeds digitale triggers heeft, ik vond dat bij de 1 al een groot nadeel. Lijkt mij ook onhandig in spellen zoals Cyberpunk, ik snap niet zo goed waarom ze dat zo doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben ook prima tevreden over de oude Switch 1 qua ergonomie en batterijduur, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze voor de Switch 2 Pro-controller Analog triggers, hadden toegevoegd ipv nog steeds verder te gaan met die enkel Digital triggers, dat is gewoon voor racing games, en voor die 3rd person adventure games (pijl & boogschieten in Horizon of Tomb Raider) gewoon een beetje meh.
Laat staan racing games.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Sowieso meh dat de Switch 2 nog steeds digitale triggers heeft, ik vond dat bij de 1 al een groot nadeel. Lijkt mij ook onhandig in spellen zoals Cyberpunk, ik snap niet zo goed waarom ze dat zo doen.
Inderdaad, zoals met Super Mario Sunshine. Nintendo zal er wel vanaf zijn gestapt omdat ze minder mechanische onderdelen willen hebben met handhelds. Ik kan geen andere goede reden verzinnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat staan racing games.
Of gamecube games waar de controller triggers half ingedrukt konden worden voor andere functies
Ze gaan ook minder snel stuk and you know kids, ik heb redelijk wat controllers als kind vroeger versleten, met als toppunt de N64-controller. Tegenwoordig ben ik er een stuk voorzichtiger mee en nog geen enkele keer stick-drift gehad met de Switch Joycons. Dus ik denk dat ik ze gewoon minder krampachtig en ruw behandel..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals met Super Mario Sunshine. Nintendo zal er wel vanaf zijn gestapt omdat ze minder mechanische onderdelen willen hebben met handhelds. Ik kan geen andere goede reden verzinnen.
Ah ja, natuurlijk, helemaal niet aan gedacht. Ik heb dan ook geen kinderen en in mijn tijd waren de controllers vierkant en stelde niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze gaan ook minder snel stuk and you know kids, ik heb redelijk wat controllers als kind vroeger versleten, met als toppunt de N64-controller. Tegenwoordig ben ik er een stuk voorzichtiger mee en nog geen enkele keer stick-drift gehad met de Switch Joycons. Dus ik denk dat ik ze gewoon minder krampachtig en ruw behandel..
Voor wat betreft stickdrift (iig bij de PS5 en Series X), dat heeft niks te maken met hoe voorzichtig of lomp je bent, maar vrijwel alle controllers (iig van de eerste series) kregen na plusminus 400 uur stickdrift.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze gaan ook minder snel stuk and you know kids, ik heb redelijk wat controllers als kind vroeger versleten, met als toppunt de N64-controller. Tegenwoordig ben ik er een stuk voorzichtiger mee en nog geen enkele keer stick-drift gehad met de Switch Joycons. Dus ik denk dat ik ze gewoon minder krampachtig en ruw behandel..
Bij de PS5 en Xbox blijkt het te komen door het gebruik van cheap ass materiaalquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:50 schreef RaXz het volgende:
Ik heb gelukkig nooit stickdrift gehad, en ik heb alle current gen controllers. Een vriend van mij had wel stickdrift op een joycon, dat wist ik gelukkig te maken maar toen had hij al een nieuwe controller gekocht. Hopelijk heeft Nintendo toch nog wel wat dingen verbeterd waardoor er geen stickdrift komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |