Inderdaad mager, maar gelukkig het geval met de zwaardere spellen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Batterij duur vind ik ook wel een minpuntje. Was te verwachten kijkend naar pc handhelds, meer power is kortere levensduur natuurlijk. Maar toch, 2 uurtjes is wel een beetje mager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel klaar om online te gaan![]()
Mijn ervaring is dat het zodra je bij de laatste 8 zit het een stuk minder chaotisch is.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:30 schreef GGMM het volgende:
Vandaag voor het eerst gewonnen in knockout tour (online)
Een prestatie van formaat
Zeker! Geniaal spel!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niemand die vroeger Wacky Wheels gespeeld heeft?
Bekijk deze YouTube-video
Logisch natuurlijk, omdat je dan een stuk minder tegenstanders hebt die je met schilden, hamers en boemerangs om de oren kunnen gooien.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Mijn ervaring is dat het zodra je bij de laatste 8 zit het een stuk minder chaotisch is.
Afgelopen zaterdag Splatoon 3 gekocht omdat ik weer Nintendo Online heb genomen, de Switch 2 update komt erg goed uit.quote:
Een van de redenen dat ik gestopt was met spelen was de framerate en performance op de Switch 1, nu speelt het echt heerlijk. Ik kijk soms nog wat let's plays van de oude Switch versie, wat een verschil.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Totk loopt wel veel stabieler op de 2 moet ik zeggen, zelfs zonder de upgrades.
Dit zegt nog niks. Dit zijn de fans die alles van Nintendo kopen. Het grote publiek bepaalt volgend jaar of het een succes of een flop wordt. De Wii U was ook compleet uitverkocht de eerste week. 400.000 stuks t.o.v. de PS3 die 197.000 stuks verkocht. De eerste week zegt niet veel dus, alleen dat Nintendo het qua beschikbaarheid van de hardware goed geregeld heeft!quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar volgens het internet zou het keihard floppen
PS2 was 13 jaar te koop, Switch 1 tot nu toe 8 jaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:04 schreef RaXz het volgende:
Ik denk niet dat ze de 150 miljoen verkopen van de Switch 1 gaan overtreffen, die kwam erg in de buurt van het record van de PS2 met 160 miljoen. Die 3,5 miljoen valt daar in het niet bij, al is het wel een record tegen mijn verwachtingen in gezien de hogere prijs van de console.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |