Wel als je hem zou willen spelen smartassquote:
Ja dan welquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel als je hem zou willen spelen smartass
Engines van Nintendo games zijn altijd makkelijk te upscalen. Zag je bij emulators voor N64 en NDS als jaren terug. Resolutie schaalt makkelijk mee en als je die hoger instelt zonder extras is het al bijna next gen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt wel een remaster
ik zonder contactlenzen | ik met contactlenzenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:33 schreef DKUp het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt wel een remaster
Daarom is de Steamdeck de beste Nintendo console.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Engines van Nintendo games zijn altijd makkelijk te upscalen. Zag je bij emulators voor N64 en NDS als jaren terug. Resolutie schaalt makkelijk mee en als je die hoger instelt zonder extras is het al bijna next gen.
Nintendo goden
Ik weet het, ik krijg de Nintendo nieuwsbrieven. Juist daar viel het me op dat ze in de eerste alinea al beginnen te brabbelen over een Cyberpunk of Harry Potter. Dus ik scroll verder maar het werd niet beter, vrijwel niets anders dan ports inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Er zijn iets van 27 titels beschikbaar bij launch. Inclusief die Welcome Tour (wat eigenlijk geen spel genoemd mag worden..) Nintendo Switch 2 titels die beschikbaar zijn bij lancering het gros daarvan is ports, maar wel vaak de eerste keer dat zo'n spel op Switch platform uitkomt.
De eerste gamerelease is nu een grote 1st party titel en de rest zijn nu voornamelijk 3rd party games. De andere nintendo 1st party games, komen verspreid over de latere maanden van dit jaar uit en de komende jaren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:48 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik weet het, ik krijg de Nintendo nieuwsbrieven. Juist daar viel het me op dat ze in de eerste alinea al beginnen te brabbelen over een Cyberpunk of Harry Potter. Dus ik scroll verder maar het werd niet beter, vrijwel niets anders dan ports inderdaad.
Misschien heb ik het concept van de Switch 2 verkeerd begrepen. Het is nogal underwhelming wat mij betreft.
Ik snap het maar het was op het niveau dat Skyrim er nog net niet bijstond. Dat vind ik gek voor een nieuwsbrief vlak voor de release van een nieuwe console. Als dat normaal is voor Nintendo dan zal dat wel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De eerste gamerelease is nu een grote 1st party titel en de rest zijn nu voornamelijk 3rd party games. De andere nintendo 1st party games, komen verspreid over de latere maanden van dit jaar uit en de komende jaren.
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht van Nintendo.
Skyrim Remastered was al uitgebracht op de Switch 1, maar Elden Ring: Tarnished Edition staat nog wel op de planning dit jaar. Als je terug kijkt naar de lancering van de Switch 1 in 2016 waren er minder games beschikbaar in het begin dan bij de release van de Switch 2. En voor 3rd Party ontwikkelaars is het nu gewoon makkelijk hun ports uitbrengen, om enigszins ervaring op te doen met het nieuwe systeem, maar als je al die games op andere systemen al gespeeld hebt, dan snap ik wel de teleurstelling.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:25 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik snap het maar het was op het niveau dat Skyrim er nog net niet bijstond. Dat vind ik gek voor een nieuwsbrief vlak voor de release van een nieuwe console. Als dat normaal is voor Nintendo dan zal dat wel.
Is dit je eerste Nintendo release?quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:25 schreef 03f het volgende:
[..]
Ik snap het maar het was op het niveau dat Skyrim er nog net niet bijstond. Dat vind ik gek voor een nieuwsbrief vlak voor de release van een nieuwe console. Als dat normaal is voor Nintendo dan zal dat wel.
Er zit toch een controller bij de console? Of ja, joyconsquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoesje tussen 8 en 11 met de gewone post
Controller tussen 12 en 14 met PostNL
Console tussen 10 en 18 met DHL
Daarom vandaag nog geen vrije dag genomen, morgen wel
Hoesje heb ik al twee weken, een mooie TomToc vanaf Amazon. Zijn mn favorieten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoesje tussen 8 en 11 met de gewone post
Controller tussen 12 en 14 met PostNL
Console tussen 10 en 18 met DHL
Daarom vandaag nog geen vrije dag genomen, morgen wel
Ja, vanwege die reden heb ik dus toch een Switch 2 Pro Controller gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoesje heb ik al twee weken, een mooie TomToc vanaf Amazon. Zijn mn favorieten.
Blijf gewoon mn Switch 1 Pro Controllers gebruiken, heb er nog twee goede liggen. Alleen jammer dat je de Switch 2 niet aan kan doen met de Switch 1 Pro Controller, moet ik opstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |