SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akkoordquote:Op zondag 1 juni 2025 19:12 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Dit is leuker dan de wedstrijd van gisteren.
Eens.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:12 schreef Coco het volgende:
Stelling:
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:12 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Men dacht hier dat Willem II wel even ging winnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:15 schreef Coco het volgende:
Willem II krijgt alle hoeken van het veld te zien.
@De_Kraamquote:Op zondag 1 juni 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Men dacht hier dat Willem II wel even ging winnen.
nummer 16 rechtstreeks degradatie of die ook play-offs??quote:Op zondag 1 juni 2025 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien wordt het ook tijd dat de nummer 15 play-offs gaat spelen.
@Mexicanobakkerquote:Op zondag 1 juni 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Men dacht hier dat Willem II wel even ging winnen.
Ook play-offs.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nummer 16 rechtstreeks degradatie of die ook play-offs??
Dit kun je nooit zeggen in deze finale.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:18 schreef fetX het volgende:
Kunnen we al langzaam zeggen dat dit is gespeeld?
Dan wacht ik er nog even mee.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kun je nooit zeggen in deze finale.
quote:
Even lachen jongens!quote:Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Telstar hier wint.
De druk van de nacompetitie is een fenomeen.quote:
Hoe blijf jij vergeten dat Willem II er gewoon echt geen klote van kan?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De druk van de nacompetitie is een fenomeen.
50%quote:Op zondag 1 juni 2025 19:19 schreef asco het volgende:
Hoe groot is de kans op een veldbestorming bij degradatie?
40/45quote:Op zondag 1 juni 2025 19:19 schreef asco het volgende:
In Den Haag ligt die in ieder geval op 100%.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:19 schreef asco het volgende:
Welkom makker. Je komt op het juiste moment.(Coco maakt net Mexicanobakker met de grond gelijk.)quote:
Tegen Dordrecht was het bij tijd en wijlen best aardig.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe blijf jij vergeten dat Willem II er gewoon echt geen klote van kan?
Willem II scoort al het hele seizoen nauwelijks en dat is nog steeds zo.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Dordrecht was het bij tijd en wijlen best aardig.
Ja, als je Telstar hier 3x laat scoren dan heb je een groot probleem.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Willem II scoort al het hele seizoen nauwelijks en dat is nog steeds zo.
80e minuut de 2-3. Zodat het nog 10 minuten spannend wordt.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:21 schreef fetX het volgende:
En toch heb ik nog wel zin in een knotsgek einde.
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik jou daarquote:Op zondag 1 juni 2025 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze winnen verdienen ze het ook gewoon.
Waarschijnlijk gebruikte hij Chatgptquote:Op zondag 1 juni 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik jou daar
Klopt. Maar je hebt ook mensen nodig die dat even benoemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik jou daar
Ik verwees naar dit fragmentquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt ook mensen nodig die dat even benoemen.
Je bent echt een lieve jongenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
~Interviews met Johnny Heitinga genotquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Videoband zit al in de recorder.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
~Interviews met Johnny Heitinga genot
Ze moeten alles op alles zettenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef mitt het volgende:
Kom op Willem II.
Dit laat je toch niet gebeuren
Op vakantie?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel leuk dat Ueda volgend seizoen naar Velsen-Zuid mag
Doe normaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat Telstar zo weinig fans heeft omdat ze daar allemaal voortijdig sterven aan de Tata steel kankah
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat Telstar zo weinig fans heeft omdat ze daar allemaal voortijdig sterven aan de Tata steel kankah
Volgend seizoen wordt HET seizoen van Ueda.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij onzichtbaar is.
Hopelijk in een andere competitie.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt HET seizoen van Ueda.
Bedankt. Ik waardeer deze steun heel erg.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt HET seizoen van Ueda.
Dit commentator had RamboDirk kunnen zijnquote:Op zondag 1 juni 2025 19:32 schreef Saekerhett het volgende:
Commentator: "Iedereen boven de 45 heeft hun club nog nooit in de Eredivisie zien voetballen"
Nee lul, iedereen onder de 45...
Ditquote:
Kquote:Op zondag 1 juni 2025 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV pakte uit een punt bij PSG.
Willem II pakte uit een punt bij PSV.
Telstar > Inter.
Je bent zelf forsquote:Op zondag 1 juni 2025 19:35 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt een aantal forse tikken te verwerken.
Psv en feyenooit verloren punten tegen dit willem IIquote:Op zondag 1 juni 2025 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV pakte uit een punt bij PSG.
Willem II pakte uit een punt bij PSV.
Telstar > Inter.
Ik wens Jan Joost beterschap.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan in elk geval geen schijtlollige interviews zien van Jan Joost in de kleedkamer van Telstar.
Dit is absoluut NIET waar.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens
Niet zoals Dombo die aan het vieren is dat die vent ziek is
Die kan nooit meer overdreven blij doen bij die zenderquote:Op zondag 1 juni 2025 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan in elk geval geen schijtlollige interviews zien van Jan Joost in de kleedkamer van Telstar.
Dat was de slechtste wedstrijd van PSV dit seizoen. Nog slechter dan Azzenal thuisquote:Op zondag 1 juni 2025 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Psv en feyenooit verloren punten tegen dit willem II
Ik vind dat altijd zo wonderlijk, je verliest zo ook je durbie.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:40 schreef Caland het volgende:
In Breda wordt de champagne voorzichtig ontkurkt
Mikeyttquote:Op zondag 1 juni 2025 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zouden jullie wel eens een rode kaart willen geven?
het is gewoon echt te slechtquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef mitt het volgende:
Kom op Willem II.
Dit laat je toch niet gebeuren
Altijd bezig met de rivaalquote:Op zondag 1 juni 2025 19:40 schreef Caland het volgende:
In Breda wordt de champagne voorzichtig ontkurkt
Die ene die alles van Israel goedpraat in NWS en die ene die daar op China geilt.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zouden jullie wel eens een rode kaart willen geven?
Maar Vitesse bestaat dadelijk toch niet meer?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Altijd bezig met de rivaal
Ik ken nog zo’n club
Mazzel voor Heitinga dat ie nu nooit zo laag kan komen te staan als Maurice Steijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf Telstar alvast op in mijn schriftje. Als eerste degradant voor eredivisieseizoen 2025/2026. @:zipportal
en in DTS?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Als je NWS leest vraag ik me echt af wat je aan het doen bent met je leven
Echt een verschrikkelijk subforum is dat.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Als je NWS leest vraag ik me echt af wat je aan het doen bent met je leven
Howard is een toekomstig TBS’erquote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ene die alles van Israel goedpraat in NWS en die ene die daar op China geilt.
Oh die Howard nog wat zeker.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ene die alles van Israel goedpraat in NWS en die ene die daar op China geilt.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
We krijgen volgend seizoen wel echt een fietsenstalling competitie.
Het erge is dat ik niet denk dat het een troll is.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die Howard nog wat zeker.
Heb daar ook met ongelofelijk veel verbazing naar gekeken.
De spelers zullen enorm blij zijn te mogen voetballen op dat amateurcomplex.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stukje voetbalcharme!!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De spelers zullen enorm blij zijn te mogen voetballen op dat amateurcomplex.
KKD is weer de leukere competitie volgend seizoen @maxi-musquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gaat ook nooit meer gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Telstar kan geen verlenging gebruiken.
Worden ze hard vanquote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje COPD kwekenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje hoop dat het goed zal gaanquote:Op zondag 1 juni 2025 19:45 schreef fetX het volgende:
Alle volwassen mannen met een Willem II shirtje aan in the mud.
En zometeen op het veld.
Ik vind het niet echt een aanwinst voor de Eredivisie, maar daarvoor danken we met zijn allen Willem II.quote:
KKD = kankerdivisie?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een awayday naar Telstar staat gelijk aan 15 pakjes wegroken.
Dat kan ook echt niet eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke club uit de KKD beschouw je als de IDEALE aanwinst.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een aanwinst voor de Eredivisie, maar daarvoor danken we met zijn allen Willem II.
@HowardRoarkquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jong AZ.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke club uit de KKD beschouw je als de IDEALE aanwinst.
Vitessequote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete snack?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
Willem II komt niet eens tot een slotoffensief, wat een treurig elftal.
De Graafschap / Cambuurquote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Graafschap vind ik wel een prima club.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien kan Kostas Lamprou mee naar voren voor de corners.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
Willem II komt niet eens tot een slotoffensief, wat een treurig elftal.
Eigenlijk wel gewoon Vitessequote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MikeyTT kan niet echt zijn. Howard Duk wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@Mikeytt @HowardRoarkquote:Op zondag 1 juni 2025 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MikeyTT kan niet echt zijn. Howard Duk wel.
BRIAN SMEETS!!!!! Aldus Swart die wakker schrikt uit een nachtmerriequote:
Supportersgroepen die dat soort namen nodig hebben zijn sowieso te dom om te leven.quote:
@3rr0r waar hang jequote:
Positief zijn over bepaalde ontwikkelingen in een land gelijkstellen aan "geilien op"quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overheidstrolletjequote:Op zondag 1 juni 2025 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Positief zijn over bepaalde ontwikkelingen in een land gelijkstellen aan "geilien op"
Lekker man , hongersnood in Oekraïne.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Positief zijn over bepaalde ontwikkelingen in een land gelijkstellen aan "geilien op"
Het is nacompetitie. De outsider is al jaren in het voordeel. En ook dit seizoen is dat niet anders.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
Had ik niet verwacht dat het juist Telstar zou zijn (waarschijnlijk)
Waarom niet momoquote:Op zondag 1 juni 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
Had ik niet verwacht dat het juist Telstar zou zijn (waarschijnlijk)
Heb juist het idee dat het een troll is vanuit alt-right om te laten zien hoe kut 'links' is.quote:
Spelen al maanden het beste voetbal van de KKDquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is nacompetitie. De outsider is al jaren in het voordeel. En ook dit seizoen is dat niet anders.
@debielquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
Laat NWS lekker in NWS
Krijgen we hier die debielen
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef Caland het volgende:
Vier Noord-Hollandse clubs in de eredivisie
Walgelijk
het is beide kut, verdeel en heers bullshitquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat het een troll is vanuit alt-right om te laten zien hoe kut 'links' is.
Wel een mooie clubquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kom je nog met een positieve bijdrage
Willem II volgend jaar ookquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Die staan normaal ergens onderaan in eerste divisie
Indd. Elk positief bericht +20 social kredietquote:
Van MikeyTT posts wordt ik altijd iets meer rechts, dus misschien helpt hetquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat het een troll is vanuit alt-right om te laten zien hoe kut 'links' is.
Waarom zou een hongersnood in Oekraïne lekker zijn?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker man , hongersnood in Oekraïne.
Wist niet dat promotie over de laatste jaren gingquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Die staan normaal ergens onderaan in eerste divisie
@onlogisch en ik ook, walgelijk die ventquote:Op zondag 1 juni 2025 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Van MikeyTT posts wordt ik altijd iets meer rechts, dus misschien helpt het
In Twente gaat het vuurwerk zonder tellen afquote:Op zondag 1 juni 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
In het uitvak waren ze aan het aftellen
Ook een Noord-Hollands dingetje
Gelukkig kun je het nog makkelijk afstekenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:56 schreef jigggy het volgende:
IJmuiden is toch wel het Tsjernobyl van nl he
Tsjernobyl is ontploft, ik denk aan Mayak want die werkt nog (zelfde type reactor)quote:Op zondag 1 juni 2025 19:56 schreef jigggy het volgende:
IJmuiden is toch wel het Tsjernobyl van nl he
Het complete zuiden (Tilburg uitgezonderd) vindt dit leukquote:
Gezien de huidige staat van links met hun identiteitspolitiek en niet opkomen voor de arbeider maakt dat geen bal uitquote:Op zondag 1 juni 2025 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Van MikeyTT posts wordt ik altijd iets meer rechts, dus misschien helpt het
Maakt toch niet uit. Jaartje is toch top voor ze.quote:
Agent 47?quote:
2015?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer voor het laatste vier Zuid-Hollandse clubs in de Eredivisie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |