Maar Vitesse bestaat dadelijk toch niet meer?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Altijd bezig met de rivaal
Ik ken nog zo’n club
Mazzel voor Heitinga dat ie nu nooit zo laag kan komen te staan als Maurice Steijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf Telstar alvast op in mijn schriftje. Als eerste degradant voor eredivisieseizoen 2025/2026. @:zipportal
en in DTS?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Als je NWS leest vraag ik me echt af wat je aan het doen bent met je leven
Echt een verschrikkelijk subforum is dat.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Als je NWS leest vraag ik me echt af wat je aan het doen bent met je leven
Howard is een toekomstig TBS’erquote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ene die alles van Israel goedpraat in NWS en die ene die daar op China geilt.
Oh die Howard nog wat zeker.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ene die alles van Israel goedpraat in NWS en die ene die daar op China geilt.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
We krijgen volgend seizoen wel echt een fietsenstalling competitie.
Het erge is dat ik niet denk dat het een troll is.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die Howard nog wat zeker.
Heb daar ook met ongelofelijk veel verbazing naar gekeken.
De spelers zullen enorm blij zijn te mogen voetballen op dat amateurcomplex.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stukje voetbalcharme!!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De spelers zullen enorm blij zijn te mogen voetballen op dat amateurcomplex.
KKD is weer de leukere competitie volgend seizoen @maxi-musquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gaat ook nooit meer gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Telstar kan geen verlenging gebruiken.
Worden ze hard vanquote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje COPD kwekenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje hoop dat het goed zal gaanquote:Op zondag 1 juni 2025 19:45 schreef fetX het volgende:
Alle volwassen mannen met een Willem II shirtje aan in the mud.
En zometeen op het veld.
Ik vind het niet echt een aanwinst voor de Eredivisie, maar daarvoor danken we met zijn allen Willem II.quote:
KKD = kankerdivisie?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een awayday naar Telstar staat gelijk aan 15 pakjes wegroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |