Schitterend wederopbouwontwerp van Dudok.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat IJmuiden vroeger onderdeel was van de Sovjetunie.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schitterend wederopbouwontwerp van Dudok.
FC Volendam gaat het gras inzaaien. Je wil wel dat het goed geworteld is anders krijg je een hoop plaggen als je erop gaat spelen.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:08 schreef vaarsuvius het volgende:
in het kader van mijn bijscholing:
Ze hebben nog bijna 3 maanden, duurt het zo lang om gras te groeien? Moet je dat van 0 af zaaien of kun je dat op rol kopen?
Het schijnt dat men in IJmuiden toch vooral voor uitzaaiingen gaat.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FC Volendam gaat het gras inzaaien. Je wil wel dat het goed geworteld is anders krijg je een hoop plaggen als je erop gaat spelen.
Wat Telstar gaat doen weet ik niet, die hebben nog minder tijd dus het kan zijn dat ze voor rollen gras gaan.
Moeten normaliter 'gewoon' top-2 spelen uiteraard.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat met een begroting van ruim 15 miljoen euro de KKD in. Laten we zien of de trainwreck waardig geborgen wordt. @:wheeledwarrior
Willem II zet ik nog niet automatisch bij de top-2, hoor. Die moeten eerst een fatsoenlijke trainer aanstellen, en dan hun selectie grondig renoveren.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten normaliter 'gewoon' top-2 spelen uiteraard.
Concurrentie zal wel komen van ADO, De Graafschap, Cambuur, misschien Almere als die nog wat leuks neerzetten. Van RKC verwacht ik niet direct heel veel komend seizoen voor een absolute topklassering.
Eens. Die Ringo is nog wel een aardige speler.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Willem II zet ik nog niet automatisch bij de top-2, hoor. Die moeten eerst een fatsoenlijke trainer aanstellen, en dan hun selectie grondig renoveren.
Dat is nu nog echt te vroeg. Even afwachten welke trainers er voor de groep staan bij Willem II en ADO Den Haag straks, en er is altijd een jaarlijkse KKD-uittocht van spelers/talentjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Die Ringo is nog wel een aardige speler.
Waar verwacht je wel direct wat van? Dordt, Cambuur en in mindere mate Almere?
Bij De Graafschap helaas ook weer bende
Verdommequote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat men in IJmuiden toch vooral voor uitzaaiingen gaat.
Dit is erg leuk.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
sowquote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook benieuwd met hoeveel minpunten Vitesse nu weer aan de competitie moet beginnen (ja, ze zullen wel weer gewoon een licentie krijgen als puntje bij paaltje komt)quote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Die Ringo is nog wel een aardige speler.
Waar verwacht je wel direct wat van? Dordt, Cambuur en in mindere mate Almere?
Bij De Graafschap helaas ook weer bende
Ik lees 8 tot 10 weken, kortom als ze haast maken moet dat net lukken.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:08 schreef vaarsuvius het volgende:
in het kader van mijn bijscholing:
Ze hebben nog bijna 3 maanden, duurt het zo lang om gras te groeien? Moet je dat van 0 af zaaien of kun je dat op rol kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |