Waarschijnlijk gebruikte hij Chatgptquote:Op zondag 1 juni 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik jou daar
Klopt. Maar je hebt ook mensen nodig die dat even benoemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een open deur van heb ik jou daar
Ik verwees naar dit fragmentquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt ook mensen nodig die dat even benoemen.
Je bent echt een lieve jongenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
~Interviews met Johnny Heitinga genotquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Videoband zit al in de recorder.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
~Interviews met Johnny Heitinga genot
Ze moeten alles op alles zettenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef mitt het volgende:
Kom op Willem II.
Dit laat je toch niet gebeuren
Op vakantie?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel leuk dat Ueda volgend seizoen naar Velsen-Zuid mag
Doe normaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat Telstar zo weinig fans heeft omdat ze daar allemaal voortijdig sterven aan de Tata steel kankah
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat Telstar zo weinig fans heeft omdat ze daar allemaal voortijdig sterven aan de Tata steel kankah
Volgend seizoen wordt HET seizoen van Ueda.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij onzichtbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |