SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 03-06-2025 12:26:28 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Hopelijk niet met ChatGPT.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
In before ‘ik bepaal wanneer ze kampioen zijn’ geleuter.
Dan feliciteren we PSV ook met de promotie.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Kampioenschap Promotie het is allemaal hetzelfde volgens mij berekeningen
Kun je ook eens voor ons berekenen wanneer je stopt met deze act?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Kampioenschap Promotie het is allemaal hetzelfde volgens mij berekeningen
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kun je ook eens voor ons berekenen wanneer je stopt met deze act?
In principe is alles te berekenen, anders zouden we de toto niet hebbenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kun je ook eens voor ons berekenen wanneer je stopt met deze act?
Hahahahaquote:Olympique Marseille is - voor zover bekend - de eerste club die serieus toenadering zoekt om Igor Paixão over te nemen van Feyenoord. Zaterdagavond werd duidelijk dat de club een eerste bod had neergelegd. Maandag werd ook meer duidelijk over de hoogte van dat bod: Le Phocéen, een Frans medium dat exclusief over de club Marseille bericht, spreekt van een bedrag van 'meer dan 20 miljoen euro'.
Volgens het medium wacht Marseille nu op een reactie van Feyenoord. De Rotterdammers zullen ongetwijfeld meer geld verlangen voor de Braziliaan die door verschillende media tot Speler van het Jaar werd uitgeroepen en zich ook in de Champions League heeft bewezen. Transfermarkt schat zijn marktwaarde op 35 miljoen euro. Bovendien heeft Paixão nog een langlopend contract tot 2029 en weet Marseille dat er veel concurrentie is voor de aanvaller.
Mocht Marseille uiteindelijk niet aan de vraagprijs van Feyenoord kunnen voldoen, dan schakelt de club naar verluidt over op PSV-aanvaller Noa Lang. Hij geldt als het iets goedkopere 'plan B'.
Brighton en Leedsquote:Op maandag 2 juni 2025 17:39 schreef Divje het volgende:
Engelse clubs melden zich ook voor Igor, vraagprijs rond de 40 miljoen.
Lijkt me een mooie prijs, Hancko ook ~40 en je kan de markt op.
Benieuwd wat het take-it-or-leave bedrag is wat Brighton in gedachten heeft. Kan me herinneren dat Feyenoord daar heel complimenteus over was bij Wieffer. Die zal van Yankubaatje en Wieffertje wel wat info doorgespeeld krijgen.quote:
quote:Feyenoord is voornemens om deze zomer uit te pakken met een zeer prijzige speler. Volgens het medium ‘Fotospor’ zouden de Rotterdammers namelijk de 19-jarige Turkse mandekker Yusuf Akçiçek naar Rotterdam willen halen.
15 miljoen voor een voorstopperquote:Op maandag 2 juni 2025 18:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Yusuf Akçiçek
15 miljoen geboden volgens dat bericht
quote:
quote:Hoeveel heeft Sutalo gekost?
Dit is waarom miljoenenaankoop Josip Sutalo tegenvalt bij ...
Met een prijskaartje van 20,5 miljoen euro (wat met bonussen nog kan oplopen tot 23,5 miljoen euro) is Josip Sutalo veruit de duurste Eredivisie-speler van de zomerse en winterse transferwindow.8 jan 2024
Ja enquote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:17 schreef Caland het volgende:
De beloftes van minister Faber zijn zelfs betrouwbaarder dan Turkse media
Hopelijk ook snel een LCV erbij. Je moet er niet aan denken dat je de vCL zonder fatsoenlijke verdediging moet spelen.quote:
Lijkt me eigenlijk ook een hogere prioriteit. En ook lastiger.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hopelijk ook snel een LCV erbij. Je moet er niet aan denken dat je de vCL zonder fatsoenlijke verdediging moet spelen.
@Scrummiequote:Op vrijdag 11 december 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Ook een speler die nooit het niveau van Feyenoord gaat ontstijgen.
@:Scrummie schrijf deze maar vast op voor 2025.
Een minuut of 11 makker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd hoe lang 'gisch' bovenaan de OP blijft staan in deze reeks.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rd-voelt-als-een-jasquote:Hulshoff vergelijkt Liverpool met Friesland en Feyenoord: 'Voelt als een jas'
Zo, daar zijn een paar users met terugwerkende kracht FLINK nat gegaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie
@:Slobeend
@:Gurneyisbestoke
@:Alaphilippe_
Hoezo word ik gementioned? Moest alleen lachen om de post van Gurney.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie
@:Slobeend
@:Gurneyisbestoke
@:Alaphilippe_
@maxi-mus graag een stukje duidingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rd-voelt-als-een-jas
Voelen jullie je ook Fries?
Ook na 4,5 jaar weer om gelachen. Erg triest dat Onlo dit nu weer oprakelt omdat ie toevallig een keer wel gelijk had.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo word ik gementioned? Moest alleen lachen om de post van Gurney.
Dit vond ik ook wel grappig om terug te lezen. Uiteindelijk kwam Prattoquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een goede spits in de winter. Dan heb je met Sinisterra en Berghuis wel een prima aanval.
Ik weet voornamelijk niet op het respectabel of ietwat treurig is dat hij deze post heeft onthouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook na 4,5 jaar weer om gelachen. Erg triest dat Onlo dit nu weer oprakelt omdat ie toevallig een keer wel gelijk had.
[..]
Dit vond ik ook wel grappig om terug te lezen. Uiteindelijk kwam Pratto![]()
@GGMM Ik durf inmiddels wel zeker te stellen dat Onlogisch bewust spelfouten maakt in de hoop op aandacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook na 4,5 jaar weer om gelachen. Erg triest dat Onlo dit nu weer oprakelt omdat ie toevallig een keer wel gelijk had.
[..]
Echt godverdegodver hoor…quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Andreev; Arnaud, Plug, Giersthove, Candelaria; Zaal, Redmond, Rust; Zinhagel, De Bie en Rudisill.
quote:Read en Sliti, de twee opvallende afwezigen, blijken niet fit genoeg voor de wedstrijd tegen Sparta O23, zo meldt RTV Rijnmond-journalist Dennis Kranenburg. Het tweetal wordt klaargestoomd voor de return van komende zaterdag.
Maar gelukkig mag Milambo wel opdraven voor een compleet irrelevant oefenpotje van O-21. Thanks KNJB.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jasje uit gedaan hoor tov afgelopen zaterdag pffff
Heeft hij zelf voor gekozen tochquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar gelukkig mag Milambo wel opdraven voor een compleet irrelevant oefenpotje van O-21. Thanks KNJB.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze Read zijn gesteldheid niet op het spel zetten voor een jong wedstrijd zou ik zeggen.quote:
Heel die constructie van belofte elftallen is erg merkwaardig. Net als een half eredivisie team potentieel kunnen inzetten verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, dit was te verwachten met al die gasten die niet mee mochten doen en het feit dat dit een O23-team is.
Wat betreffende moet ik Van Geel gelijk geven, want de beloftes bungele de afgelopen jaren onderin. Alsof ze er ook niks aan vinden. Gewoon beter een u21 competitie met topclubs maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heel die constructie van belofte elftallen is erg merkwaardig. Net als een half eredivisie team potentieel kunnen inzetten verder.
Die was het ook zat. Wat een tering slecht team is dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:04 schreef De_Pel het volgende:
Tuurlijk, dan pakt je aanvoerder ook nog even rood
Beter ook toch? Volgend jaar zou je ook geen eredivisie spelers hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die was het ook zat. Wat een tering slecht team is dit.
Ja maar wel 2e divisie toch? Mijn club die speelt 4e divisie en wint soms ook van 3e divisie teams.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beter ook toch? Volgend jaar zou je ook geen eredivisie spelers hebben.
Het gaat om de weerstand en het makkelijker doorstromen naar je eerste elftal, dat maakt die eerste divisie interessant voor de jong elftallen, de clubs die erin zitten gaan dat niet weggooien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat betreffende moet ik Van Geel gelijk geven, want de beloftes bungele de afgelopen jaren onderin. Alsof ze er ook niks aan vinden. Gewoon beter een u21 competitie met topclubs maken.
Super gênant inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:55 schreef De_Pel het volgende:
Als je het uiteindelijk toch niet haalt is dat 1 ding. Maar als je hier jaren naartoe werkt, om eindelijk in 180 minuten te laten zien dat je alsnog een plekje in de piramide verdien, en het is na 3 minuten eigenlijk al klaar, dan moet je je kapot schamen. Wat een intense ellende dit joh.
Dat staat er los van, je ziet nu ook PSV en Ajax onderin bungelen. Het heeft geen nut.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de weerstand en het makkelijker doorstromen naar je eerste elftal, dat maakt die eerste divisie interessant voor de jong elftallen, de clubs die erin zitten gaan dat niet weggooien.
Zouden die Nadje wel willen hebben?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
Ach, gelukkig kunnen we een en ander kwijt bij Dordt.
Laten we het eerst bij Disney on Ice proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zouden die Nadje wel willen hebben?
Natuurlijk heeft het wel nut. We moeten het alleen ook niet groter maken dan het is. Alsnog wel klote dat je zo’n kans laat liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat staat er los van, je ziet nu ook PSV en Ajax onderin bungelen. Het heeft geen nut.
KNVB had al lang moeten ingrijpen, pure vervalsing van de competitie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het wel nut. We moeten het alleen ook niet groter maken dan het is. Alsnog wel klote dat je zo’n kans laat liggen.
Zal allemaal. Maar de reden dat wij daar nu niet spelen is niet vanwege de KNVB.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
KNVB had al lang moeten ingrijpen, pure vervalsing van de competitie.
Nee dat komt omdat Feyenoord ziek is, terminaal en dat Slot en Arnesen ons een extra chemo die aansloeg gaf. Ik voorspel een Feyenoord dat de komende jaren in de marge gaat spelen zeker wanneer je Cashcows Hancko en Paixao weggaan en je geen Cl speelt komende seizoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal. Maar de reden dat wij daar nu niet spelen is niet vanwege de KNVB.
Allemaal afhankelijk wat je ervoor terughaalt. Je hebt prima mogelijkheden om volgend seizoen mee te doen. PSV gaat ook volledig op de schop.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat Feyenoord ziek is, terminaal en dat Slot en Arnesen ons een extra chemo die aansloeg gaf. Ik voorspel een Feyenoord dat de komende jaren in de marge gaat spelen zeker wanneer je Cashcows Hancko en Paixao weggaan en je geen Cl speelt komende seizoen.
Heb jij vertouwen wanneer Hancko en Paixao weggaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Allemaal afhankelijk wat je ervoor terughaalt. Je hebt prima mogelijkheden om volgend seizoen mee te doen. PSV gaat ook volledig op de schop.
Blijft nu allemaal lastig te zeggen zo vlak voordat het transfergeweld losbarst, maar het is ook niet zo dat je hemel en aarde hoeft te bewegen om makkelijk tweede te worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb jij vertouwen wanneer Hancko en Paixao weggaan?
Ik heb gewoon 0 vertouwen in de huidige samenstelling. Slot was een paradijsvogel die je eens in de 20 jaar tegenkomt. Maar met een middelmatige trainer als Persie en het achterlijke bestuur en al het gezeik met het stadion en de VVF. Nee sorry.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft nu allemaal lastig te zeggen zo vlak voordat het transfergeweld losbarst, maar het is ook niet zo dat je hemel en aarde hoeft te bewegen om makkelijk tweede te worden.
We zijn gezonder dan ooit en hebben (nu) genoeg waarde/kwaliteit op het veld. Van Persie doet het tot nu toe prima. Geef hem tijd om de voorbereiding te doen en laten we dan rond oktober oordelen. Er zijn nu eenmaal geen trainers die garanties bieden, dat kun je echt vergeten voor een NL club.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 0 vertouwen in de huidige samenstelling. Slot was een paradijsvogel die je eens in de 20 jaar tegenkomt. Maar met een middelmatige trainer als Persie en het achterlijke bestuur en al het gezeik met het stadion en de VVF. Nee sorry.
Juist en dat laatste baart mij de meeste zorgen, er wordt niet ingegrepen van boven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn gezonder dan ooit en hebben (nu) genoeg waarde/kwaliteit op het veld. Van Persie doet het tot nu toe prima. Geef hem tijd om de voorbereiding te doen en laten we dan rond oktober oordelen. Er zijn nu eenmaal geen trainers die garanties bieden, dat kun je echt vergeten voor een NL club.
Het enige wat ik storend blijf vinden is dat Te Kloese die dubbelfunctie blijft houden, dat vind ik niet gezond. Dat moet echt anders.
Dat snap ik, maar om te doen alsof we er slecht voorstaan is echt complete nonsens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Juist en dat laatste baart mij de meeste zorgen, er wordt niet ingegrepen van boven.
Hwang vind ik echt een kutaankoop, 7 miljoen 29 jaar en een bezige bij. Moder wel en Hadj Moussa is een 2e rechtsbuiten, had 0 concurrentie dit jaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We scouten de laatste jaren anders meer dan prima, Nu weer met een Hwang, Moder en een Hadj-Moussa. Worden allemaal gehaald en blijken gewoon uitstekende voltreffers die echt iets toevoegen. En ja, aan de andere kant van de medaille zitten er, zoals overal, ook missers tussen zoals Ramiz en een Kroaat waar iedereen dolenthousiast over was bij zijn komst.
Het is allemaal niet zo ernstig, RVP moet zich nog gaan bewijzen maar om die nu alweer langs de Slot-meetlat te leggen is een tikkie oneerlijk. Ik zie in Robin ook nog geen grote trainer, maar gewoon een beetje normaal doen zoals we zagen met Gio kan je al ver brengen.
Stop ajb met drinken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hwang vind ik echt een kutaankoop, 7 miljoen 29 jaar en een bezige bij. Moder wel en Hadj Moussa is een 2e rechtsbuiten, had 0 concurrentie dit jaar.
Niet elke aankoop moet aan het einde van de rit een plusje opleveren aan transferinkomsten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hwang vind ik echt een kutaankoop, 7 miljoen 29 jaar en een bezige bij. Moder wel en Hadj Moussa is een 2e rechtsbuiten, had 0 concurrentie dit jaar.
Dat laatste laat ik gaan en gezien je foto ben je ook een randdebiel. Maar Hwang vind ik de meest overschatte speler van deze eredivisie. Het is geen 6 geen 8 en geen 10, een leuke invaller wanneer je beste spelers niet fit zijn.quote:
Wat heeft meneer Hwang ons opgeleverd dit seizoen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet elke aankoop moet aan het einde van de rit een plusje opleveren aan transferinkomsten.
Zolang dat op het veld maar bewerkstelligt wordt met prestaties. En Hwang is zo'n jongen.
Balbezitquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat heeft meneer Hwang ons opgeleverd dit seizoen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat heeft meneer Hwang ons opgeleverd dit seizoen?
Met andere woorden, een belangrijke spil in het spel van Feyenoord.quote:"Met Hwang in de basis won Feyenoord 77,8% van alle wedstrijden, zonder Hwang in de basis wonnen ze er maar 38,5%.
Je had je z’n leeftijd niet eens goed en dat je hem overschat vindt snap ik als je zoveel zuipt. Maar goed, ook jij hebt recht op een mening.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat laatste laat ik gaan en gezien je foto ben je ook een randdebiel. Maar Hwang vind ik de meest overschatte speler van deze eredivisie. Het is geen 6 geen 8 en geen 10, een leuke invaller wanneer je beste spelers niet fit zijn.
Dat mag ook, ik vind Hwang namelijk absoluut geen meerwaarde voor Feyenoord. En Seedorf werd ook 3x CL winnaar met 3 teams en vond ik ook een waterdrager.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden, een belangrijke spil in het spel van Feyenoord.
En bij anderen levert hij kennelijk ergernis op, en dat mag.
September gaan we weer voetballen...hoe oud is meneer dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je had je z’n leeftijd niet eens goed en dat je hem overschat vindt snap ik als je zoveel zuipt. Maar goed, ook jij hebt recht op een mening.
Hebben we hem in september van dit jaar voor 7 miljoen gekocht? Knap!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
September gaan we weer voetballen...hoe oud is meneer dan?
Zonder waterdragers (en Hwang is wel meer dan dat) kunnen de beste spelers niet excelleren. Je wordt geen kampioen met 11 Messi’s. Zijn vaak de belangrijkste spelers. Cement is ook lelijk maar zonder dat valt je muur uit elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat mag ook, ik vind Hwang namelijk absoluut geen meerwaarde voor Feyenoord. En Seedorf werd ook 3x CL winnaar met 3 teams en vond ik ook een waterdrager.
En dan is hij ineens beter om Kampioen te worden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben we hem in september van dit jaar voor 7 miljoen gekocht? Knap!
Goed gelogenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:21 schreef Evangelion het volgende:
Watch the game you won't see Hwang, but watch Hwang and you'll see the game.
- Pep (26/11/2024)
Pascal neem je rotzooi meequote:
Dat gaat wel ver, je bent net zo goed als je materiaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Goede zaak dat die Bosschaart niet toegelaten is tot de cursus.
Sow. Pets pats boem. Duveldrinkert kan z’n duvel beter laten staan want hij krijgt alle hoeken te zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden, een belangrijke spil in het spel van Feyenoord.
En bij anderen levert hij kennelijk ergernis op, en dat mag.
OMG....kritisch nadenken mag en verschillen van mening ook toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sow. Pets pats boem. Duveldrinkert kan z’n duvel beter laten staan want hij krijgt alle hoeken te zien.
Ja natuurlijk mag dat. Daar is dit forum voor. Maar als je denkt dat Hwang niks toevoegt ben je wel heel erg dom. Geeft verder niks, maar dan kun je beter niet ook nog zuipen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
OMG....kritisch nadenken mag en verschillen van mening ook toch?
Ik snap eerlijk de link niet tussen zuipen en Hwang niet goed vinden niet? Laat het zuipen even los, vind je Hwang een basisspeler volgend jaar, denkende dat je Moder, Timber en Targa hebt?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag dat. Daar is dit forum voor. Maar als je denkt dat Hwang niks toevoegt ben je wel heel erg dom. Geeft verder niks, maar dan kun je beter niet ook nog zuipen.
Van een kutspeler naar overschat. Zit nogal een gat tussen of niet? Als je Hwang een kutspeler vindt, wat is dan de overtreffende trap voor spelers als Zerrouki, Ivanusec, Ueda, Nieuwkoop etc?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Sorry hoor maar ik heb liever een type Aursnes, Wieffer, Moder dan Hwang. Ik vind het een vreselijke overschatte speler, want hij kan niet controleren en rust in het team brengen. Timber is 3x klasse beter.
Als je meewilt heb je 16 basisspelers nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk de link niet tussen zuipen en Hwang niet goed vinden niet? Laat het zuipen even los, vind je Hwang een basisspeler volgend jaar, denkende dat je Moder, Timber en Targa hebt?
Allemaal niet op zijn positie en allemaal dramatische aankopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Van een kutspeler naar overschat. Zit nogal een gat tussen of niet? Als je Hwang een kutspeler vindt, wat is dan de overtreffende trap voor spelers als Zerrouki, Ivanusec, Ueda, Nieuwkoop etc?
Dus je gaat een wisselspeler voor 7 miljoen kopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je meewilt heb je 16 basisspelers nodig.
Los van dat die geen wissel was, hoeveel hebben Ueda, Zerrouki en Ivanusec gekost? Terwijl we Gimenez, Wieffer enz. hadden. Dus ja het was inderdaad de bedoeling om een sterke bank te creëren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dus je gaat een wisselspeler voor 7 miljoen kopen.
Moet je aan te Kloese vragen, de slechste TD ooit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Los van dat die geen wissel was, hoeveel hebben Ueda, Zerrouki en Ivanusec gekost?
Wat is nu je vraag? Of we miljoenen aan bankzitters uitgeven of waarom die het uitgeeft aan bankzitters?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Moet je aan te Kloese vragen, de slechste TD ooit.
Hoi Jannesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Hwang komt uit de Te Kloese koker. Moder en Targa van Ruijl.
Nee, je gaat 1 van je 16 basisspelers kopen voor 7 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dus je gaat een wisselspeler voor 7 miljoen kopen.
Je koopt natuurlijk nooit een 29 jarige wisselspeler voor 7 mil. Zechiel is dan nameliijk een betere optie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee, je gaat 1 van je 16 basisspelers kopen voor 7 miljoen.
Oftewel, je leid er een stuk of 6 op en je koopt voor 60-80 miljoen de rest van een selectie die om de bovenste plekken strijd.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet, maar misschien moet je toch maar notities maken…
ZKA fanboy gespotquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Hwang komt uit de Te Kloese koker. Moder en Targa van Ruijl.
Hij was toch ook helemaal geen wisselspeler. Wat loop je toch allemaal dingen te verzinnen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je koopt natuurlijk nooit een 29 jarige wisselspeler voor 7 mil. Zechiel is dan nameliijk een betere optie.
Zechiël mag voorlopig Hwangs schoenveters niet strikken. Daarom is Zechiël dan ook verhuurd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je koopt natuurlijk nooit een 29 jarige wisselspeler voor 7 mil. Zechiel is dan nameliijk een betere optie.
Zechiel is beter dan bezige Hwang ja. Hwang is een loper en daar hebben we Milambo en Timber al voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij was toch ook helemaal geen wisselspeler. Wat loop je toch allemaal dingen te verzinnen?
En geen 29.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij was toch ook helemaal geen wisselspeler. Wat loop je toch allemaal dingen te verzinnen?
Ok, ga maar weer zuipen. Groetjens hèquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zechiel is beter dan bezige Hwang ja. Hwang is een loper en daar hebben we Milambo en Timber al voor.
Slechtste TD ooitquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Moet je aan te Kloese vragen, de slechste TD ooit.
Hij moet geld verdienen en krantjes moeten gevuld blijven....quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:18 schreef bbuddybb het volgende:
De heer Krabbendam is geweldig in het herhalen van informatie en uiteindelijk niets zeggen. Bijzonder.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij moet geld verdienen en krantjes moeten gevuld blijven....
ADquote:Feyenoord ontvangt eerste megabod uit Saoedi-Arabië op Dávid Hancko
Het spel rond Dávid Hancko is nu echt begonnen. Al-Nassr heeft een bod van naar verluidt 32 miljoen euro uitgebracht op de 27-jarige verdediger van Feyenoord, plus een bonus van 4 miljoen. Van een akkoord is nog geen sprake.
Heel mooi. Lekker op tijd ook.quote:
36 miljoenquote:Feyenoord ontvangt eerste megabod uit Saoedi-Arabië op Dávid Hancko
met pollHet spel rond Dávid Hancko is nu echt begonnen. Al-Nassr heeft een bod van naar verluidt 32 miljoen euro uitgebracht op de 27-jarige verdediger van Feyenoord, plus een bonus van 4 miljoen. Van een akkoord is nog geen sprake.
Mikos Gouka 04-06-25, 20:24
De verwachting is dat Feyenoord en Al-Nassr eruit gaan komen. Ook Hancko staat open voor een avontuur bij de Saoedische topclub, waar Cristiano Ronaldo nu nog onder contract staat. In de woestijn ligt een miljoenencontract klaar voor de Slowaak.
De 27-jarige Hancko speelt sinds 2022 voor Feyenoord, dat hem overnam van Sparta Praag. De afgelopen jaren was de linkspoot vaste waarde in het hart van de defensie. Vorig jaar zomer sprak Hancko nog met Atlético Madrid, maar door die transfer ging een streep omdat het Spaanse bod te laag was. Juventus probeerde Hancko afgelopen winter te huren, maar daar wilde Feyenoord niet aan meewerken.
Het is pas besproken als Klaas het heeft besprokenquote:
Boh, lekker zegquote:Hancko, die andermaal een topseizoen achter de rug heeft, hoeft zelf niet meer te onderhandelen met de Arabieren, want zijn twee buitenlandse agenten hebben hun huiswerk inmiddels gedaan. Zij hebben de 27-jarige international de garantie kunnen geven na besprekingen met de clubeigenaren in de woestijn dat hij meer dan vijf keer zijn bruto salaris bij Feyenoord (nu 2 miljoen euro) daar netto kan gaan verdienen.
Op een schaal van Berghuis tot Kuyt is het natuurlijk geen onaardig resultaat.quote:
quote:
Tja wat is het nou..quote:De wens van Hancko om naar de club van Cristiano Ronaldo te vertrekken heeft op zijn leeftijd, hoewel hij in de bloei van zijn carrière is, alles te maken met het totaal bedrag van bijna 20 miljoen euro in drie seizoenen dat hij daar kan opstrijken.
Hedde gij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op een schaal van Berghuis tot Kuyt is het natuurlijk geen onaardig resultaat.
1 Santiago Gimenez (23) AC Milan - ¤ 32,00 mln. (24/25)
2 Mats Wieffer (24) Brighton & Hove Albion - ¤ 32,00 mln. (24/25)
3 Orkun Kökçü (22) SL Benfica - ¤ 25,00 mln. (23/24)
4 Luis Sinisterra (23) Leeds United - ¤ 25,00 mln. (22/23)
5 Lutsharel Geertruida (24) RB Leipzig - ¤ 20,00 mln. (24/25)
6 Dirk Kuyt (26) Liverpool FC - ¤ 18,00 mln. (06/07)
Wie had dit lijstje in 2020 verwacht
Er zal nog wel iets bij komen dus in totaal kom je vast op een miljoen of 37-40 uit. Heel veel meer ga je (in deze markt) normaal gesproken ook niet krijgen natuurlijk in deze leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
1 Santiago Gimenez (23) AC Milan - ¤ 32,00 mln. (24/25)
2 Mats Wieffer (24) Brighton & Hove Albion - ¤ 32,00 mln. (24/25)
3 Orkun Kökçü (22) SL Benfica - ¤ 25,00 mln. (23/24)
4 Luis Sinisterra (23) Leeds United - ¤ 25,00 mln. (22/23)
5 Lutsharel Geertruida (24) RB Leipzig - ¤ 20,00 mln. (24/25)
6 Dirk Kuyt (26) Liverpool FC - ¤ 18,00 mln. (06/07)
https://www.transfermarkt(...)korde/wettbewerb/SA1quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zal nog wel iets bij komen dus in totaal kom je vast op een miljoen of 37-40 uit. Heel veel meer ga je (in deze markt) normaal gesproken ook niet krijgen natuurlijk in deze leeftijdscategorie.
Lol.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)korde/wettbewerb/SA1
Zou daar ook gelijk de duurste inkomende verdediger zijn.
Denk dat Feyenoord blij mag zijn met 10 - 15 miljoen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:44 schreef bbuddybb het volgende:
[ x ]
Zou mooi zijn als er voor hem ook nog een goed bedrag wordt neergelegd.
Die Arabieren betaalden 10 miljoen voor een Dams met nog een half jaar contract. Dan zou je denken dat je voor een Hartman toch wel het dubbele zou moeten krijgen. Maar zou Hartman daar echt naar toe willen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord blij mag zijn met 10 - 15 miljoen.
Die wordt daar met zijn karakter enorm ongelukkig. Ook jammer dat hij niet inziet dat ie wel degelijk speelminuten kreeg, maar met de eindsprint hij nog niet goed genoeg was om een zekerheidje te zijn, die kan zomaar weer zijn plek terugkrijgen na een goede voorbereiding. Maar omdat ie dus niet snel weer op zijn niveau zat, moet ie zich ouderwets terug in de basis knokken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Arabieren betaalden 10 miljoen voor een Dams met nog een half jaar contract. Dan zou je denken dat je voor een Hartman toch wel het dubbele zou moeten krijgen. Maar zou Hartman daar echt naar toe willen?
Met twee zware knieblessures kan het nooit kwaad om je nu al financieel onafhankelijk te spelen. Ik had het wel geweten als ik hem was. Je weet nooit wat de toekomst verder nog brengt...quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Arabieren betaalden 10 miljoen voor een Dams met nog een half jaar contract. Dan zou je denken dat je voor een Hartman toch wel het dubbele zou moeten krijgen. Maar zou Hartman daar echt naar toe willen?
Drenthe niet meer in de top vijf.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
1 - Santiago Gimenez (23) AC Milan - ¤ 32,00 mln. (24/25)
2 - Mats Wieffer (24) Brighton & Hove Albion - ¤ 32,00 mln. (24/25)
3 - Orkun Kökçü (22) SL Benfica - ¤ 25,00 mln. (23/24)
4 - Luis Sinisterra (23) Leeds United - ¤ 25,00 mln. (22/23)
5 - Lutsharel Geertruida (24) RB Leipzig - ¤ 20,00 mln. (24/25)
6 - Dirk Kuyt (26) Liverpool FC - ¤ 18,00 mln. (06/07)
Dat is nog altijd beter dan dat hij volgend seizoen voor 0 euro de deur uitlooptquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord blij mag zijn met 10 - 15 miljoen.
Scherp!quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan dat hij volgend seizoen voor 0 euro de deur uitloopt
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht!quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan dat hij volgend seizoen voor 0 euro de deur uitloopt
28e staat psv dat is lager hoor ....quote:
dit gaat over 5 jaarquote:
Dit kan weles een soap gaan wordenquote:Volgens Corriere dello Sport heeft Dávid Hancko sinds januari een akkoord met Juventus. Hij heeft nu een aanbod ontvangen van Al Nassr, maar wacht nog steeds op een signaal van Juventus voordat hij een definitieve beslissing neemt.
Op zich is hij dat denk ik al wel.... Denk dat hij sinds zijn debuut meer heeft verdiend dan de gemiddelde Nederlander tot z'n pensioen. Desalniettemin zou ik het ook wel begrijpen met zijn knieen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met twee zware knieblessures kan het nooit kwaad om je nu al financieel onafhankelijk te spelen. Ik had het wel geweten als ik hem was. Je weet nooit wat de toekomst verder nog brengt...
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Vertaling
Dit kan weles een soap gaan worden
Heb je hier ook een vertaling van?quote:weles
Zal wel meevallen, qua netto miljoenen scheelt het waarschijnlijk gruwelijk veel. Daarbij is hij afhankelijk welke partij Feyenoord mee in zee zal willen gaan. Als die spaghettivreters 15 miljoen bieden, en de zandbak tegen de 40 is de keus voor Feyenoord makkelijk gemaakt. Blijft er weinig keuze over voor hem.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Vertaling
[..]
Ehm. Nee zeggen misschien?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:29 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Blijft er weinig keuze over voor hem.
Dat kan. Dan speelt hij volgend jaar in Rotterdam, en loopt hij 8 miljoen mis.quote:
Ja maar dan bespaar je jezelf wel een carrière in de zandbak. Ik denk dat hij al zo'n 10 á 15 miljoen bij elkaar heeft gespeeld, op deze manier komt daar met gemak nog het dubbele bij. Dan heb je tussen de 20 en 30 miljoen verdiend. Dat is toch voldoende?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat kan. Dan speelt hij volgend jaar in Rotterdam, en loopt hij 8 miljoen mis.
Prima toch, hebben wij een topspeler lopen. Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja maar dan bespaar je jezelf wel een carrière in de zandbak. Ik denk dat hij al zo'n 10 á 15 miljoen bij elkaar heeft gespeeld, op deze manier komt daar met gemak nog het dubbele bij. Dan heb je tussen de 20 en 30 miljoen verdiend. Dat is toch voldoende?
Voor sommige users hier is het moeilijk voor te stellen: maar er zijn ook nog voetballers die het spelletje gewoon echt leuk vinden. Die ervan genieten om voor een volle Kuip te spelen, Europese uitwedstrijden in mooie stadions etc. Niet iedereen wil zichzelf uithoeren aan die Arabieren voor geld.
Bruto misschien net ja. Dat is netto de helft. Door dit te doen kan je je familie generaties lang ontzorgen qua geld. Hij kan ook morgen alles afscheuren en dan komt er helemaal niks bij. En van dat extra geld ga je dus nog zo'n 50 jaar plezier kunnen hebben. Vs misschien 5 jaar een leukere competitie, ook geen garantie op een basisplek etc.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja maar dan bespaar je jezelf wel een carrière in de zandbak. Ik denk dat hij al zo'n 10 á 15 miljoen bij elkaar heeft gespeeld, op deze manier komt daar met gemak nog het dubbele bij. Dan heb je tussen de 20 en 30 miljoen verdiend. Dat is toch voldoende?
Voor sommige users hier is het moeilijk voor te stellen: maar er zijn ook nog voetballers die het spelletje gewoon echt leuk vinden. Die ervan genieten om voor een volle Kuip te spelen, Europese uitwedstrijden in mooie stadions etc. Niet iedereen wil zichzelf uithoeren aan die Arabieren voor geld.
Dat denk ik niet. Want Juventus gaat dat bedrag niet kunnen betalen. En Hancko heeft zelf ook aangegeven dat er geen clubs uit Europa concreet zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Vertaling
[..]
Eigenlijk wel een prima bedrag denk ik gezien de (jeugdige) wisselvalligheid. Wie brengt 'm ?quote:Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Antoni Milambo Feyenoord gaat verlaten. 1908.nl weet vrijdagmiddag te melden dat Brentford FC zich officieel heeft gemeld in De Kuip om de middenvelder over te nemen. De 20-jarige jeugdinternational kan in Engeland vierenhalf keer zijn huidige salaris gaan verdienen en ook het openingsbod lijkt serieus te zijn.
Brentford FC is namelijk op de lijn gekomen met een eerste bod van negentien miljoen euro, waarbij het met bonussen kan oplopen tot 22 miljoen euro. Volgens de berichtgeving is het waarschijnlijk dat Feyenoord deze aanbieding nog van tafel zal vegen, maar daarna kunnen verdere onderhandelingen volgen.
Vanuit Engeland en het kamp van Milambo wordt verwacht dat een definitieve transfer uiteindelijk zal volgen. Brentford FC kan namelijk serieus geld uitgeven nadat er al vroeg in de huidige transferwindow spelers zijn verkocht. Mark Flekken verkast voor tien miljoen euro naar Bayer Leverkusen, terwijl aanvallende kracht Bryan Mbeumo voor een bedrag van richting de zeventig miljoen euro de overstap maakt naar Manchester United.
Op 25 aftikken. Ergens wel jammer, maar het is een mooi bedrag voor iemand die alleen bij momenten echt goede dingen heeft laten zien. Ik vraag me echt af of je er volgend jaar bijvoorbeeld 35 voor krijgt. Neig eerder naar nee dan naar ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een prima bedrag denk ik gezien de (jeugdige) wisselvalligheid. Wie brengt 'm ?
Dat gevoel heb ik ook. Terwijl ik na Benfica uit zoiets had van, jaaa hij wordt me d'r eentjequote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Op 25 aftikken. Ergens wel jammer, maar het is een mooi bedrag voor iemand die alleen bij momenten echt goede dingen heeft laten zien. Ik vraag me echt af of je er volgend jaar bijvoorbeeld 35 voor krijgt. Neig eerder naar nee dan naar ja.
Krabby zat er dus weer eens naast.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een prima bedrag denk ik gezien de (jeugdige) wisselvalligheid. Wie brengt 'm ?
ja eigenlijk zou ik dus 19 met bonussen naar 22 al prima vinden. Zó goed vind ik hem niet spelen. Prima speler maar dit zie ik ook als prima bedragen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Op 25 aftikken. Ergens wel jammer, maar het is een mooi bedrag voor iemand die alleen bij momenten echt goede dingen heeft laten zien. Ik vraag me echt af of je er volgend jaar bijvoorbeeld 35 voor krijgt. Neig eerder naar nee dan naar ja.
Prima bedrag inderdaad. Hopelijk ontwikkeld hij zich verder, maar met het geld kun je in dit geval meer dan met de speler m.i.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de potentie om een topspeler te worden, daar kijken de clubs ook naar. Ik vind het een prima speler en leuk ventje, natuurlijk jammer dat je niet langer kan genieten van hem. Maar je gaat verder ook nooit 35 miljoen krijgen voor hem. Dus 25 miljoen nu is prima. Zeker gezien de spelers die je hebt lopen op het middenveld nu en de aankopen van Steijn en wellicht Valente is dit gewoon prima cashen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja eigenlijk zou ik dus 19 met bonussen naar 22 al prima vinden. Zó goed vind ik hem niet spelen. Prima speler maar dit zie ik ook als prima bedragen.
Gezien zijn contract bedoel je? Want waarom zou je voor Wieffer wel 32 miljoen kunnen krijgen en voor Milambo geen 35?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de potentie om een topspeler te worden, daar kijken de clubs ook naar. Ik vind het een prima speler en leuk ventje, natuurlijk jammer dat je niet langer kan genieten van hem. Maar je gaat verder ook nooit 35 miljoen krijgen voor hem.
20 + bonus is prima, Milambo zal daar ook steeds meer naar achteren worden gezet, een balafpakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:11 schreef De_Pel het volgende:
Zorgen voor een mooie doorverkoopbonus. Doet hij het 2-3 jaar leuk bij Brentford, dan gaat ie natuurlijk voor ¤65m+ naar Chelsea.
N’golo Milamboquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
20 + bonus is prima, Milambo zal daar ook steeds meer naar achteren worden gezet, een balafpakker.
zo bijzonder is milambo niet, echt geen supertalent. 20 milj strik eromheen nu je goed in middenvelders zit en wegbrengen naar Engeland.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet niet te hoog van de toren gaan blazen over Milambo
Na Volgend seizoen loopt hij gratis de deur uit
22 miljoen is een goed bod
Dan had je vorig seizoen Milambo maar zijn contract moeten verlengen met een goed bod
Maar te Kloesse zag het waarschijnlijk niet aankomen dat Milanbo zich zo zou ontwikkelen dit seizoen
is gewoon grote faal van te kloesse
Hij heeft zich dit seizoen op het allerhoogste niveau van de CHampions L bewezenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 03:50 schreef recidivist het volgende:
[..]
zo bijzonder is milambo niet, echt geen supertalent. 20 milj strik eromheen nu je goed in middenvelders zit en wegbrengen naar Engeland.
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft zich dit seizoen op het allerhoogste niveau van de CHampions L bewezen
Hij kan zich nog veel verder door ontwikkelen. Fysiek wil iedere ploeg zo een speler hebben op het middenveld
Denk wel dat we dat meer zouden zien als hij op 8 komt, maar daar hebben we -zeker als Timber blijft- betere opties.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.
Timber moet eerst maar eens bijtekenen, anderzijds verkopen met blessure zal ook lastig worden. Blijft de eerste optie eigenlijk alleen maar over.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk wel dat we dat meer zouden zien als hij op 8 komt, maar daar hebben we -zeker als Timber blijft- betere opties.
Klinkt als ons Tonny. Ik schat Milambo iets hoger in qua intelligentie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als hij die knop omzet, maar ik denk dat hij zichzelf meer als 10 ziet.
Ik moest ook aan Vilhena denken inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klinkt als ons Tonny. Ik schat Milambo iets hoger in qua intelligentie.
Die jongen heeft dit jaar 42 wedstrijden gespeeld. Van zijn totaal van 60 wedstrijden bij de senioren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.
GRATIS via RTV rijnmond kijken dusquote:LIVE 19:30 | Jong Sparta - Feyenoord O21
vandaag, 15:30 97 reacties
Het is matchday voor Feyenoord Onder 21! Aan alles is te merken dat de hoop op een resultaat vanavond eigenlijk compleet is verdwenen. Jong Sparta was afgelopen dinsdag met 0-3 te sterk en zonder een serieuze kwaliteitsimpuls lijkt het elftal van Pascal Bosschaart kansloos. "In de play-offs gebeuren altijd gekke dingen, dus het geloof is er zeker wel," is waar de trainer zich aan vast probeert te houden.
De wedstrijd is live te volgen via Feyenoord ONE of gratis via RTV Rijnmond.
Wedstrijd doet er toch niet meer toe.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
GRATIS via RTV rijnmond kijken dus
Het is pas gespeeld als het gespeeld isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wedstrijd doet er toch niet meer toe.
Met deze opstelling....denk het niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas gespeeld als het gespeeld is
Op dit niveau kunnen er hele gekke dingen gebeuren...
16 g+a lijkt mij toch erg sterk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen heeft dit jaar 42 wedstrijden gespeeld. Van zijn totaal van 60 wedstrijden bij de senioren.
Daarin netjes 16 G+A gemaakt in krap 3000 minuten.
Misschien ligt het ook aan je verwachtingen.
Wel echt beter dan ik dacht. Dat hij maar gaat slagen en een goed doorverkoop percentage opgeleverd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt net niet helemaal. 7 goals, 8 assists.
Ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel echt beter dan ik dacht. Dat hij maar gaat slagen en een goed doorverkoop percentage opgeleverd.
Weer geen Sliti en Read dus?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met deze opstelling....denk het niet.
Andreev; Arnaud, Ringeling, Giersthove, Breinburg; Netten, Zaal, El Harmouz, Ouarghi, De Bie, Rust.
Als mijn moeder een lul had, dan was ze mijn vaderquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb die eerste wedstrijd niet gezien
hoe kan je in 5 minuten toen 2 doelpunten tegen hebben gekregen...
dan had je het nu uitgespeeld
Die waren er toen niet bij Hansquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:28 schreef ...TomTom het volgende:
Aan jezelf te danken, na de 0-3 was het erbarmelijk slecht.
Thuis had je nooit met 3-0 mogen verliezen met Read en Milambo erbij.
doe der de groeten van mequote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Als mijn moeder een lul had, dan was ze mijn vader
niet alles ging fout vandaagquote:Feyenoord O16 en O15 zijn landskampioen na winst in mini-Klassieker
vandaag, 14:50 245 reacties
Feyenoord Onder 16 en Onder 15 hebben een spannende middag achter de rug. Beide teams kwamen deze middag in actie voor de kampioenswedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Ajax. Zowel op Varkenoord als op Sportpark De Toekomst moesten strafschoppen de beslissing brengen, met positieve afloop!
Dit betekent dat de Feyenoord Academy een behoorlijk succesvol jaar heeft, want Onder 15, Onder 16, Onder 17 en Onder 21 zijn allen landskampioen geworden. Zaterdagmiddag kwamen beide teams eerst op achterstand tegen de aartsrivaal, maar de Rotterdammers bleven knap in de wedstrijd. Op Varkenoord scoorde Milan Verhoeven de gelijkmaker en leek Mawese Mbole in de verlenging de winnende te scoren, maar door een late gelijkmaker brachten penalty's uiteindelijk de beslissing.
In de hoofdstad stond Feyenoord O16 ook al snel op achterstand, maar was het Noah Bout die de gelijkmaker voor zijn rekening nam. In de reguliere speeltijd en verlenging werd er niet meer gescoord op De Toekomst, maar de Rotterdammers haalden de titel naar Zuid via een penaltyreeks.
gewoon in de stream in de timeline klikken en je maakt je eigen herhalingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je dit ook weer in de laatste minuut weggeven
het is gewoon pech
het was wel een vreemd doelpunt
ik zou de herhaling wel terug willen zien of het allemaal wel correct was
Had z'n assist in het potje 021 blijkbaar meegeteld...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt net niet helemaal. 7 goals, 8 assists.
Summerville en zijn familie zijn trots op die jongen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speler van Feyenoord ging teamgenoot te lijf en heeft de club verlaten
https://www.voetbalzone.n(...)/blt81b6feb02275ec56
Lekker weer. Iig goed dat hij weg is gestuurd.
Wat is er zo bijzonder aan deze vent? 17 goals in 33 wedstrijden (ok wel 10 assists) is toch niet zo bijzonder?quote:
Dat dacht ik ook meteen. Wat een omschrijvingquote:
We mochten willen dat we momenteel een spits hadden met 17 doelpunten en 10 assists in 33 wedstrijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan deze vent? 17 goals in 33 wedstrijden (ok wel 10 assists) is toch niet zo bijzonder?
Dit ja, eigenlijk is alles beter dan de competitie in gaan met Ueda als eerste spits.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We mochten willen dat we momenteel een spits hadden met 17 doelpunten en 10 assists in 33 wedstrijden.
Maar volgens mij moest deze speler afgelopen winter nog 12 miljoen kosten meen ik mij te herinneren.
Dat lijkt me wel aan de bovenkant van bedragen die Feyenoord gaat betalen.
13 goals in de competitie.. leuk dat die assists geeft. Maar ik heb liever wat meer garantie op goals.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We mochten willen dat we momenteel een spits hadden met 17 doelpunten en 10 assists in 33 wedstrijden.
Maar volgens mij moest deze speler afgelopen winter nog 12 miljoen kosten meen ik mij te herinneren.
Dat lijkt me wel aan de bovenkant van bedragen die Feyenoord gaat betalen.
Ja maar dit is een beestachtig goalgetterquote:Op zondag 8 juni 2025 23:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
13 goals in de competitie.. leuk dat die assists geeft. Maar ik heb liever wat meer garantie op goals.
Over zijn hele carrière 127 wedstrijden en 32 goals en 16 assists.
Om hier nou 10+ miljoen voor uit te geven...
Tegen Willem II zal het wel lukken ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar dit is een beestachtig goalgetter
Gaan we hem eerst verhuren aan Dordrecht dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Willem II zal het wel lukken ja.
Ik zie het ook niet helemaal nee. En ook niet bij een echt goede club in een echt goede competitie.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan deze vent? 17 goals in 33 wedstrijden (ok wel 10 assists) is toch niet zo bijzonder?
Wel als de transfer van Hancko doorgaatquote:Op zondag 8 juni 2025 23:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja, eigenlijk is alles beter dan de competitie in gaan met Ueda als eerste spits.
Maar ik denk niet dat wij snel 10+ gaan aftikken voor een speler.
quote:Op maandag 9 juni 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wel als de transfer van Hancko doorgaat
Die Ueda kan er echt geen fuk van dat heeft van Persie natuurlijk al een tijdje gezien
Hopelijk gaat deze transfer door of anders een andere spits halen
Met ueda ga je volgend seizoen een ramp seizoen tegemoet
quote:Robin van Persie lovend over Ueda:''Ik zie een topspits in hem.''
wat denk je anders dat hij gaat zeggen?quote:
Voor de beker.quote:Op maandag 9 juni 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan we hem eerst verhuren aan Dordrecht dan?
Of het is een verzonnen verhaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Ik snap niet wat er zo (lol) aan is als een 12-jarige die met een open beenbreuk ligt te creperen zo'n lompe opmerking krijgt van nota bene de ambulancebroeder, maar ik zal wel weer geen eckte eckte zijn.
Voetbal cultuur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Ik snap niet wat er zo (lol) aan is als een 12-jarige die met een open beenbreuk ligt te creperen zo'n lompe opmerking krijgt van nota bene de ambulancebroeder, maar ik zal wel weer geen eckte eckte zijn.
Nee, je hebt helemaal gelijk. Het is heel triest.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Nee daar heb je gelijk in, dat professioneler gemoeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Willie Overtoom is altijd enorm zuur over Feyenoord, geen idee waaromquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, dat professioneler gemoeten.
Overigens heb ik wat over dat toernooi opgezocht, maar ik snap de rest van het gemekker over kruisfinales niet. Ajax speelde eerst tegen FC Midtylland en daarna tegen PSG (dat won van Genk). Die wedstrijd tegen PSG hebben ze niet uitgespeeld vanwege die beenbreuk en ze hebben zich teruggetrokken. Dat terugtrekken kan ik best begrijpen verder.
Feyenoord stond tegen Benfica, daarna tegen Borussia Dortmund (dat won van Liverpool) en tot slot in de finale tegen PSG. Is Benfica nu een betere kruisfinale dan Midtylland? En is Dortmund/Liverpool nou echt zoveel beter om te treffen dan Genk/PSG.
Tim Hofman verzon ook alles. De netten hangen immers overal. Koevermans opstappen was zeer overtrokken. Het is zeg maar ook niet echt handig om openlijk homoseksueel te zijn bij een voetbalclub. Die fonteinen waren toch al aan onderhoud toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Willie Overtoom is altijd enorm zuur over Feyenoord, geen idee waarom
Geen idee ook wat het met Feyenoord te maken heeft dat een speler een blessure oploopt tijdens een wedstrijd tegen PSG
Dat toernooi bij Zwervers (dus niet bij Feyenoord) is al jarenlang één van de meest prestigieuze jeugdtoernooien ter wereld. Maar Willie zal het vast beter weten, gewoon een zure vader die boos wordt om een opmerking langs de zijlijn. Het is allemaal wat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tim Hofman verzon ook alles. De netten hangen immers overal. Koevermans opstappen was zeer overtrokken. Het is zeg maar ook niet echt handig om openlijk homoseksueel te zijn bij een voetbalclub. Die fonteinen waren toch al aan onderhoud toe.
Gras is groen, een bal is rond en na een broodje döner zijn je scheetjes veelal nat. User @:caland bagatelliseert het uiteraard weer en kon waarschijnlijk zichzelf ternauwernood weerhouden om in te haken met een Nouri grapje.
20 procent nog wel.....quote:Coritiba ontvangt twintig procent van transfersom bij verkoop Paixão'
10/06/2025 19:24 1562 reacties
Mocht Igor Paixão komende zomer een transfer maken, dan ontvangt zijn oude club Coritiba FC ongeveer twintig procent van de transfersom. Rogerio Scarione, een Braziliaanse journalist die Coritiba op de voet volgt, heeft dit dinsdagavond gemeld. Dit betekent dat Feyenoord, bij een gewenst transferbedrag van veertig miljoen euro, al acht miljoen euro moet afstaan.
Stukje grintaquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Feyenoord-spits Stephano Carrillo zal niet met een heel fijn gevoel aan zijn vakantie beginnen. De negentienjarige aanvaller kreeg in een jeugdinterland met Mexico Onder 20 tegen Congo Onder 20 een rode kaart nadat hij een klap uitdeelde aan een tegenstander.
https://www.pzc.nl/rotter(...)gdtoernooi~a3bd8faa/
[ x ]
Ik was inderdaad de hunnie doen het ook kaart nog vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2025 06:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat toernooi bij Zwervers (dus niet bij Feyenoord) is al jarenlang één van de meest prestigieuze jeugdtoernooien ter wereld. Maar Willie zal het vast beter weten, gewoon een zure vader die boos wordt om een opmerking langs de zijlijn. Het is allemaal wat.
Ken overigens een plek waar jeugdteams tot twee keer toe daadwerkelijk zijn aangevallen door publiek. Zelfs bij een besloten wedstrijd waar de harde kern toch naar binnen mocht op uitnodiging van de trainer. Mag jij raden waar en wie die trainer was
Nee, er is eigenlijk maar één club in Nederland waar dat soort incidenten zijn voorgevallen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was inderdaad de hunnie doen het ook kaart nog vergeten
Het blijft altijd wat zielig om te wijzen naar anderen, terwijl je eigen blazoen verre van schoon is. Van beide kanten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was inderdaad de hunnie doen het ook kaart nog vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |