Licht uit, opdoeken die club.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:theplaneteer staat er al een nieuwe OP klaar?
Trencin?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:38 schreef Erasmus het volgende:
Nooit gedacht dat ik de tijd zou meemaken dat we qua spel nog slechter spelen dan Sparta en Excelsior.
Het is natuurlijk absurd dat je in deze wedstrijd pas na 70 minuten wisselt. Dan ben je als trainer echt niet goed in je bovenkamer.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Teixeira en Sini vallen wel prima in.
Teixeira had moeten starten.
Dat was minstens 10x beterquote:Op donderdag 10 december 2020 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Je verlangt bijna naar Trencin-uit.
Ik had m’n studie gewoon vier jaar eerder kunnen afronden.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk wel eens, ik had ook als hobby elke zondagmiddag naar de bioscoop kunnen gaan. Dat had me toch wel het een en ander aan frustratie bespaard in mijn leven.
Nee joh dat was ergerquote:Op donderdag 10 december 2020 22:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat was minstens 10x beter
quote:Op donderdag 10 december 2020 22:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik had m’n studie gewoon vier jaar eerder kunnen afronden.
quote:Op donderdag 10 december 2020 22:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik had m’n studie gewoon vier jaar eerder kunnen afronden.
Ik geef Rick Cost de schuld, die teringflikker met zijn performance management.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:42 schreef Haringkop het volgende:
Echt twee jaar een belachelijke trieste loting en gewoon twee jaar niet overwinteren. Laat de excuses maar weer komen: scheids, veld, stand van de maan...
Doe maar Kazim, die had Diemers en Kökcü allang blauwe ogen gegeven uit frustratie.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:45 schreef WethouderHekking het volgende:
We kunnen nog beter Michiel Kramer terug halen dan met Jorgensen verder gaan.
quote:Op donderdag 10 december 2020 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik trek net een biertje open en concludeer meteen dat ik met een normale hobby ook een stuk minder alcoholist zou zijn.
Die Kazim had wel pit.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Doe maar Kazim, die had Diemers en Kökcü allang blauwe ogen gegeven uit frustratie.
Raakt één goede bal. Dat je in deze wedstrijd daarmee 'fenomenaal' bent, zegt echt alles over deze wedstrijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef Generationalpha het volgende:
Positief puntje: Sinisterra speelt fenomenaal.
Raken we Kökcü ook nog eens kwijt aan Arsenal.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
Jongens dit is echt heel, heel erg slecht. Je moet blij zijn als Dick dit af wil maken. Mijn hemel, hier zit echt niets bij.
Kunnen we toch mooi plek vijf in de competitie veilig stellen!quote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef DaMart het volgende:
Een ding scheelt, geen extra wedstrijden na de winterstop waarin extra spelers kapot kunnen gaan.
Maar niveau is dieptriest momenteel.
Zeg wil je wel een beetje positief blijven!!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig las ik v/d week dat we attractief voetbal gaan spelen
Kwijtraken of kwijt zijn? Ik neig naar het laatste.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raken we Kökcü ook nog eens kwijt aan Arsenal.
Kan gebeuren maat. Volgend seizoen weer een kans.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raakt één goede bal. Dat je in deze wedstrijd daarmee 'fenomenaal' bent, zegt echt alles over deze wedstrijd.
Hij kan niet voetballen en is een übertokkie maar met zijn wedstrijdmotivatie en -inzet was er niks mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die Kazim had wel pit.
Wolfburger wtf voor club is dat. Gewoon c competitie?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
Jongens dit is echt heel, heel erg slecht. Je moet blij zijn als Dick dit af wil maken. Mijn hemel, hier zit echt niets bij.
Waarom zouden we daar blij mee moeten zijn? Kan die deze winterstop nog meer shitzooi als Diemers halenquote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 22:50 schreef Heeinz het volgende:
Toch de schade beperkt weten te houden boys
Ik kijk nu al uit naar de Europa League play-offs met John de Wolf.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
Daar heeft ie tactisch brein De Wolf voor toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:51 schreef Haringkop het volgende:
De nummer zeven van Oostenrijk, waar hebben we het over. Hoe worden tegenstanders geanalyseerd? Wat is het aanvalsplan? Waar lagen de kansen voor ons en de zwaktes van de tegenstander? Wat een armoede man. Zodra we een beetje een voetbalplan moeten hebben, haakt Dick af. Veel verder dan een verdedigertje eraf of erbij komt de man niet.
Petrovic heeft zijn analyse op een bierviltje geschreven maar dat konden ze niet lezenquote:Op donderdag 10 december 2020 22:51 schreef Haringkop het volgende:
De nummer zeven van Oostenrijk, waar hebben we het over. Hoe worden tegenstanders geanalyseerd? Wat is het aanvalsplan? Waar lagen de kansen voor ons en de zwaktes van de tegenstander? Wat een armoede man. Zodra we een beetje een voetbalplan moeten hebben, haakt Dick af. Veel verder dan een verdedigertje eraf of erbij komt de man niet.
Geen enkele reden om daar blij mee te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 22:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Beter heeft iemand beelden van die mis van Jorg, dat was ongekend slecht, zelfs voor hem
Dick is net zo goed een onderdeel van het probleem.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dickie gaat een Sunderlandje doen
En terecht. Hier kan je niks meer mee.
Enige lichtpuntje van de avond. Steeds minder Linssen vanaf nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens ik vind Sini prima invallen
Stond Linssen erin vandaag?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje van de avond. Steeds minder Linssen vanaf nu.
Heb ook echt een stel mokersterke IPA's nodig om zo'n Europese avond te kunnen overleven tegenwoordig, ongelooflijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik trek net een biertje open en concludeer meteen dat ik met een normale hobby ook een stuk minder alcoholist zou zijn.
IPA’s? Gewoon tyfuszware stouts. Heb nog wel eentje staan van 18%.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ook echt een stel mokersterke IPA's nodig om zo'n Europese avond te kunnen overleven tegenwoordig, ongelooflijk.
Niet gewoon kanon klappenquote:Op donderdag 10 december 2020 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ook echt een stel mokersterke IPA's nodig om zo'n Europese avond te kunnen overleven tegenwoordig, ongelooflijk.
Ja die lust ik helaas niet. Probeer vaak wat vatgerijpte barleywines klaar te zetten van minimaal 12% voor Feyenoord-avonden, maar dit keer helemaal vergeten.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IPA’s? Gewoon tyfuszware stouts. Heb nog wel eentje staan van 18%.
Dubbele whisky helpt hier alleen tegen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IPA’s? Gewoon tyfuszware stouts. Heb nog wel eentje staan van 18%.
Mwoah, rare hoekquote:Op donderdag 10 december 2020 22:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Beter heeft iemand beelden van die mis van Jorg, dat was ongekend slecht, zelfs voor hem
Geliked en geretweet.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Eens. Kan er zomaar invliegen.
Fox Sports schakelt nu over naar Rijnmond Sport voor een interview met Dick.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben maar naar bed gegaan.
Heeft Advocaat nog wat opmerkelijks te melden?
Voor de wedstrijd zei hij dat een echte topclub tenminste spelers kon halen die ze wilden, zoals Ajax, zei hij heel demonstratief.
Die gaat na het verlies tegen Vitesse ermee stoppen.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben maar naar bed gegaan.
Heeft Advocaat nog wat opmerkelijks te melden?
Voor de wedstrijd zei hij dat een echte topclub tenminste spelers kon halen die ze wilden, zoals Ajax, zei hij heel demonstratief.
Vind die kop van Advocaat een beetje hoe wij ons voelen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:theplaneteer staat er al een nieuwe OP klaar?
Dan wel cask strengthquote:Op donderdag 10 december 2020 23:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dubbele whisky helpt hier alleen tegen.
Zoals ik al eerder zei:quote:Op donderdag 10 december 2020 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat Dick beter is in troep van een ander opruimen dan het zelf vanaf dag 1 goed te doen. Ik kan me een Fredje Rutten herinneren die met zo'n knakenelftal wel overwinterde.
Voor de trainer Dick Advocaat zou het wel een troosteloos afscheid zijn. Voor de club wel beter. Ik zie het niet beter nog worden.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat na het verlies tegen Vitesse ermee stoppen.
Dat zou ik niet eens zo heel verkeerd vinden eigenlijk, speciaal voor mijn vriend @:yats
Dickie zoekt gewoon excuses om er een eind aan te brijen. Net als bij Sunderland etc.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:09 schreef Haringkop het volgende:
Uit heel z’n Dick z’n reactie blijkt wel dat het intern gewoon rommelt. Arnesen is bezig met de periode na Dick, wat Dick weer frustreert en dat straalt vervolgens weer uit naar de selectie.
Op Fox? Was gewoon een journalist van Rijnmond.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was dat Sascha visser die Advocaat vragen stelde?
Op RTL. (en ja )quote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op Fox? Was gewoon een journalist van Rijnmond.
Rtl 7 klonk als hemquote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op Fox? Was gewoon een journalist van Rijnmond.
En we hebben beeld:quote:Op donderdag 10 december 2020 23:12 schreef Erasmus het volgende:
Dennis van Eersel (van Rijnmond) live interview met Berghuis op Fox nu.
Was wel een zelfde soort gevalletje. Die teringbende net op tijd opruimen om niet te degraderen maar het seizoen daarna was het al gelijk ellende.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie zoekt gewoon excuses om er een eind aan te brijen. Net als bij Sunderland etc.
Lijkt me idd niet zo gek dat Arnesen bezig is met de periode na Dick. Hij wilde zelf weg aan het eind van het seizoen. Qua materiaal is Feyenoord dan dan misschien niet echt een top-club voor Nederlandse begrippen, maar op basis van naam en achterban uiteraard wel. Gewoon een topclub die het financieel niet zo heel makkelijk hebben. Barcelona is toch ook nog steeds een top-club(?)quote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie zoekt gewoon excuses om er een eind aan te brijen. Net als bij Sunderland etc.
Hadden wij de kutste spelers van Barcelona maar, lijkt mij buitengewoon enig vergeleken met de teringzooi die je nu hebt.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lijkt me idd niet zo gek dat Arnesen bezig is met de periode na Dick. Hij wilde zelf weg aan het eind van het seizoen. Qua materiaal is Feyenoord dan dan misschien niet echt een top-club voor Nederlandse begrippen, maar op basis van naam en achterban uiteraard wel. Gewoon een topclub die het financieel niet zo heel makkelijk hebben. Barcelona is toch ook nog steeds een top-club(?)
Niet om je te mierenneuken hoor, maar bedoel je niet (on)mogelijkheden?quote:Op donderdag 10 december 2020 23:33 schreef Haringkop het volgende:
Het gaat bij Feyenoord altijd over (om)mogelijkheden. Maar uiteindelijk word je nu al twee seizoen te kakken gezet door clubs met een vergelijkbare of lagere begroting. Feyenoord is de ultieme under-preformer, maar het ligt altijd aan een ander.
Klopt.. steeds de verkeerde spelers scouten die gezien hun kwaliteiten teveel verdienen en een jeugdopleiding waar alleen creatiefloze stront uit komt.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:33 schreef Haringkop het volgende:
Het gaat bij Feyenoord altijd over (om)mogelijkheden. Maar uiteindelijk word je nu al twee seizoen te kakken gezet door clubs met een vergelijkbare of lagere begroting. Feyenoord is de ultieme under-preformer, maar het ligt altijd aan een ander.
Ik zou ze retourneren.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Met Texeira, Diemers, Linssen en Conteh hebben we toch maar een mooie slag geslagen. Vorig jaar Narsingh, Johnston en Kelly.. top.
Uiteraard. Autocorrectie maakt er van alles van, of ik heb dikke vingers. Geen zin meer om alles te corrigeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet om je te mierenneuken hoor, maar bedoel je niet (on)mogelijkheden?
Conteh hebben we en gaan we nooit zien spelen, de Philippe Leonard van dit decennium.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Met Texeira, Diemers, Linssen en Conteh hebben we toch maar een mooie slag geslagen. Vorig jaar Narsingh, Johnston en Kelly.. top.
Nee Dennis van Eersel, een bijna gehandicapte met 2 klompvoeten.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was dat Sascha visser die Advocaat vragen stelde?
Nee, dan is het mij duidelijk. Helemaal eens met je post.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uiteraard. Autocorrectie maakt er van alles van, of ik heb dikke vingers. Geen zin meer om alles te corrigeren.
En bij België.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, het 2e seizoen gaat vaak zo bij hem. Daar was ik al een beetje bang voor toen ze zijn contract verlengden, maar ik snap ook wel dat ze toen voor een soort stabiliteit gingen.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat Dick beter is in troep van een ander opruimen dan het zelf vanaf dag 1 goed te doen. Ik kan me een Fredje Rutten herinneren die met zo'n knakenelftal wel overwinterde.
Hij is gewoon een beetje op z'n Dick getrapt dat ze hem niet gesmeekt hebben te blijven.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee onze grote vriend Kuiptalk ( @Scrummie just became mad because I mentioned his least favourite platform) waarschuwde al dat die Bakkati had moeten blijven omdat dat de enige fatsoenlijke trainert was. Alleen zocht ie zijn heil ergens anders want volgend jaar had Kuyt al een mooi boomer-team klaar staan, en nu hebben we die achterlijke Joegoslaaf.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, het 2e seizoen gaat vaak zo bij hem. Daar was ik al een beetje bang voor toen ze zijn contract verlengden, maar ik snap ook wel dat ze toen voor een soort stabiliteit gingen.
Het helpt ook niet dat er geen fatsoenlijke veldtrainer meer is. Wat heb je nou aan die vriendjes van Advocaat en Sjon de Wolf?
Beter dan Linssen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik weet niet of iemand het al heeft opgemerkt, maar die Diemers is echt een hele slechte voetballer.
Even ter info.
Nee.quote:
Gelukkig ziet Arnesen dat ook.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
Dickie mag wel mijn huis opruimen maar ik zou hem nooit de inrichting laten bepalen.
Die vent is me bij Fortuna eigenlijk al nooit zo opgevallen, behalve dat ie af en toe een vrije trap erin schoot...quote:Op vrijdag 11 december 2020 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik weet niet of iemand het al heeft opgemerkt, maar die Diemers is echt een hele slechte voetballer.
Even ter info.
Heel af en toe speelt hij nog wel eens een redelijke wedstrijd. Linssen kan helemaal niks. Met Narsingh en Linssen verkwansel je weer mooi wat salaris.quote:Op vrijdag 11 december 2020 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind zelfs Immers beter dan Diemers.
Serieus. Immers kon ook niet voetballen en ik haatte die vent maar die stond in ieder geval af en toe op de goede plek om een goal te maken. Diemers kan gewoon echt niks.
Het probleem ligt bij onze jeugopleiding er juist in dat we kleine, technische en creatieve mannetjes blijven uitpoepen die vervolgens niet aan de bal komen. Ter illustratie: die Bannis kan echt wel wat leuks verzinnen maar qua fysiek is het echt niks. Dan zie je bij de grote concurrent die niet genoemd mag worden in de spits een Brobbey debuteren die echt niet creatiever of technischer is, maar die eruit ziet alsof hij zijn bord leeg heeft gegeten en een duel kan aangaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. steeds de verkeerde spelers scouten die gezien hun kwaliteiten teveel verdienen en een jeugdopleiding waar alleen creatiefloze stront uit komt.
De categorie Diemers, Linssen etc. zitten we al jaren mee. Die categorie heeft zelden meerwaarde ten opzichte van een zelf opgeleide speler. Onbegrijpelijk dat ze daar geld aan blijven wegsmijten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:44 schreef macca728 het volgende:
Berghuis kan de kar ook niet trekken, ook veels te veel een speler die goed speelt als het loopt. Geertruida heeft nog wel potentie.
Je moet echt 10 nieuwe spelers hebben voor een beetje niveau, ik zou meer jeugd de kans geven ipv Diemers en Linssen en zo, dat wordt nooit wat.
Zolang ze dienen als relatief sterke selectievulling heb ik er weinig moeite mee. Maar Feyenoord komt dan altijd weer in de situatie dat dat soort spelers langdurig in de basis komen te staan, al dan niet door falend beleid en/of blessures.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De categorie Diemers, Linssen etc. zitten we al jaren mee. Die categorie heeft zelden meerwaarde ten opzichte van een zelf opgeleide speler. Onbegrijpelijk dat ze daar geld aan blijven wegsmijten.
Heb ik het nog niet eens over de Kelly's en de Johnstons.
Ja nee dan zou ik het ook prima vinden! Maar wat jij zegt: ze gaan van alles in de weg lopen dat in potentie beter is maar er nu niet aan komt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze dienen als relatief sterke selectievulling heb ik er weinig moeite mee. Maar Feyenoord komt dan altijd weer in de situatie dat dat soort spelers langdurig in de basis komen te staan, al dan niet door falend beleid en/of blessures.
Verloren op STRIJD INZET EN PASSIE volgens Dickie.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je, ik zat gisteren die pot te kijken en vond het niet zo sterk.
Ik hoorde achteraf dat Feyenoord blijkbaar moest winnen om door te gaan.
Ik had het tijdens die pot niet kunnen bedenken.
Ik vind dat je het nog netjes uitdrukt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je, ik zat gisteren die pot te kijken en vond het niet zo sterk.
Ik hoorde achteraf dat Feyenoord blijkbaar moest winnen om door te gaan.
Ik had het tijdens die pot niet kunnen bedenken.
Deed het uitstekend inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel leuk dat je bij Sinisterra gelijk weer mooie dingen zag. Hopelijk is die gozer snel weer echt wedstrijdfit.
Nee, daar heb je gelijk in. Dus hopelijk halen we daar wat uit, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:27 schreef Generationalpha het volgende:
Zeg ik iets geks als ik zeg dat Feyenoord wat betreft fitheid in ieder geval een voordeeltje heeft de tweede seizoenshelft? In de praktijk hebben we dat de laatste 10 jaar wel vaker gezien natuurlijk. Spelers hebben nu vaak een volle week tot de volgende wedstrijd.
Het is niet veel maar in de beginperiode van Advocaat vorig jaar liep het echt wel lekker, en dat kwam ook zeker door de aanvallende inbreng van Sinisterra. Als die een lekkere tweede seizoenshelft draait ga je veel meer goals maken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in. Dus hopelijk halen we daar wat uit, maar ik heb er een hard hoofd in.
Het moet wel een stuk beter kunnen dan dit, maar het is ook niet veel.
Vond ik ook. Linssen snel exit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Deed het uitstekend inderdaad.
Precies. Maar Dick (ik vind het persoonlijk ook een mooie kerel trouwens) is Nederlands troetelbeertje dus kritiek op hem is streng verboden. Veel liever pakken ze weer een ranglijst van heel 2020 erbij (wat op zichzelf door de huidige situatie al behoorlijk kansloos is natuurlijk) waarop Dick DE BEST PRESTERENDE TRAINER VAN NEDERLAND is en roepen ze massaal dat HIJ ER HET MAXIMALE UITPERST NET ALS EEN SINAASAPPEL.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik stoor mij best aan de hele houding van Dick Advocaat de laatste weken. Hij maakt er een lolletje van en besluit eigenhandig dat de selectie eigenlijk niet zoveel is. En laat dit ook duidelijk doorschemeren in de media, fijn signaal richting de spelersgroep.
Volgens mij is hij mede verantwoordelijk voor deze selectie en al helemaal voor het spel dat op de mat wordt gelegd. Verliezen van dit Wolfsberg op deze manier is ook de verantwoordelijkheid van de coach, dit mag niet. Schandelijke vertoning waar de trainer de verantwoordelijkheid voor draagt maar dit niet of nauwelijks doet. En hij komt er nog mee weg ook.
Dit had zomaar een zinssnede uit 2004/5/6/7/8/92010, 2014, 2015, 2016, 2018 of 2019 kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Dickiegod.
Ik snap de kritiek wel hoor, maar laten we gewoon dit jaartje zo goed mogelijk uitzingen, wat mij betreft dan. Ik heb er alle vertrouwen in dat we gewoon Europees voetbal halen, en dat is het maximale wel. Gewoon een klote jaar, met alles eromheen.
Dat was zeker een meevaller. Denk dat het met Sini en Fer in de ploeg (en Bozenik, alhoewel ik die nu weer overschat omdat Jørg zo’n drama is) het weer beter gaat lopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel leuk dat je bij Sinisterra gelijk weer mooie dingen zag. Hopelijk is die gozer snel weer echt wedstrijdfit.
Allang blij dat hij niets heeft afgescheurd op dat knollenveld gisteren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was zeker een meevaller. Denk dat het met Sini en Fer in de ploeg (en Bozenik, alhoewel ik die nu weer overschat omdat Jørg zo’n drama is) het weer beter gaat lopen.
Jazeker, je begint een beetje op @onlogisch en @Elan te lijken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:36 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat we vanaf februari ofzo weer de stadions in mogen, dan maak ik dit zooitje in ieder geval niet meer nuchter mee. Wat een kwelling is dat voetbal zeg zonder grote hoeveelheden drank en drugs.
Reken er dit seizoen maar niet meer op. Dat wordt ergens Q4 2021.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:36 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat we vanaf februari ofzo weer de stadions in mogen, dan maak ik dit zooitje in ieder geval niet meer nuchter mee. Wat een kwelling is dat voetbal zeg zonder grote hoeveelheden drank en drugs.
Rond Q2 zijn al die boomers toch wel gevaccineerd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Reken er dit seizoen maar niet meer op. Dat wordt ergens Q4 2021.
#hugodejongekanniksquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Rond Q2 zijn al die boomers toch wel gevaccineerd.
Mwah in andere landen beginnen ze nu wel door te hebben dat er geen enkele Corona te verspreiden valt in stadions. Denk dat we in maart wel weer mogen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen hadden we een nagenoeg fitte selectie en waren er in ieder geval een stuk of 4/5 spelers prima in vorm. Ik heb het idee dat geen enkele speler op dit moment zijn niveau haalt. En als de selectie dan al niet geweldig is, wordt het wel heel matig allemaal.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is niet veel maar in de beginperiode van Advocaat vorig jaar liep het echt wel lekker, en dat kwam ook zeker door de aanvallende inbreng van Sinisterra. Als die een lekkere tweede seizoenshelft draait ga je veel meer goals maken.
Kenneth Perez is een uitstekende journalist. Lekker recht voor z'n raap, hard en zegt goede dingen. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Maar Dick (ik vind het persoonlijk ook een mooie kerel trouwens) is Nederlands troetelbeertje dus kritiek op hem is streng verboden. Veel liever pakken ze weer een ranglijst van heel 2020 erbij (wat op zichzelf door de huidige situatie al behoorlijk kansloos is natuurlijk) waarop Dick DE BEST PRESTERENDE TRAINER VAN NEDERLAND is en roepen ze massaal dat HIJ ER HET MAXIMALE UITPERST NET ALS EEN SINAASAPPEL.
De enige die nog een beetje realistisch is daarover is Kenneth Perez, die begin ik steeds meer te waarderen ondanks dat het een pedante lul is.
Ik denk dat ik Jørgensen zou laten staanquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was zeker een meevaller. Denk dat het met Sini en Fer in de ploeg (en Bozenik, alhoewel ik die nu weer overschat omdat Jørg zo’n drama is) het weer beter gaat lopen.
Hopelijk vanaf 1 aprilquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jorgensen kan helemaal niets meer aardig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Jørgensen zou laten staan
Met scorend vermogen en een actie op beide flanken hoeft ie alleen maar een beetje een balletje vast te houden en te kaatsen. En dat kan ie nog wel aardig
Ik ben nog steeds van mening dat je met Sinisterra op de flank veel beter een echte spits neer kan zetten die alleen maar doelpunten kan maken (zoals Bozenik). Die Jorgensen, daar heb je toch helemaal geen klap aan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij de reisbewegingen helaas wel, ik denk dat je wat te optimistisch bent.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah in andere landen beginnen ze nu wel door te hebben dat er geen enkele Corona te verspreiden valt in stadions. Denk dat we in maart wel weer mogen.
Als inmiddels zelfs @Caland het vertrouwen kwijt is weet je hoe verschrikkelijk kut het wel niet is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, je begint een beetje op @:onlogisch en @:elan te lijken.
Jørgensen moet eens naar andere clubs gaan kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je met Sinisterra op de flank veel beter een echte spits neer kan zetten die alleen maar doelpunten kan maken (zoals Bozenik). Die Jorgensen, daar heb je toch helemaal geen klap aan?
ASWH of zo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jørgensen moet eens naar andere clubs gaan kijken.
Echt fucking bizar ja, hoe kan zo'n prima spits voor eredivisie begrippen nou ineens (letterlijk) het kunstje verleerd zijn??quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jorgensen kan helemaal niets meer aardig.
Het zal bij kijken blijven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jørgensen moet eens naar andere clubs gaan kijken.
O nee joh ik ben het vertrouwen ook kwijt. Probeerde gisteren enigszins optimisme te houden want bij winst had het allemaal niks uitgemaakt maar nu... tja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als inmiddels zelfs @:Caland het vertrouwen kwijt is weet je hoe verschrikkelijk kut het wel niet is.
Dat is mentaal echt een compleet wrak lijkt het. Die moet echt een jaartje pauze nemen en gaan praten met iemand.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt fucking bizar ja, hoe kan zo'n prima spits voor eredivisie begrippen nou ineens (letterlijk) het kunstje verleerd zijn??
Ik denk dat hij beter gewoon kan stoppen met voetballen. En dan spitsentrainer worden, want scoren dat...quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is mentaal echt een compleet wrak lijkt het. Die moet echt een jaartje pauze nemen en gaan praten met iemand.
Vertrouwen is gewoon helemaal weg.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O nee joh ik ben het vertrouwen ook kwijt. Probeerde gisteren enigszins optimisme te houden want bij winst had het allemaal niks uitgemaakt maar nu... tja.
Berghuis is wel klaar bij Feyenoord heb ik het gevoel. Er wordt met Dick ook niet het voetbal gespeeld wat hij graag wil spelen; controleren, pressie, aanvallend. Volgens mij heeft dat vanaf het begin al dwars gezeten, maar toen was het resultaat er wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertrouwen is gewoon helemaal weg.
Berghuis had na afloop ook een totaal desolate in zijn ogen en zei niks, terwijl hij normaal niet vies is van duidelijke uitspraken.
Vraag me af wat/of er iets speelt binnen de selectie, kwaliteit zal een factor zijn maar zoveel mensen die totaal door de ondergrens gaan is wel opmerkelijk.
We kunnen ook met zijn allen voor zijn huis gaan staan om hem te steunen enzo, misschien gaat ie dan weer goed voetballenquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is mentaal echt een compleet wrak lijkt het. Die moet echt een jaartje pauze nemen en gaan praten met iemand.
Hij is 29 toch? Beter gewoon stoppen, wellicht is hij bang geworden voor blessures na de laatste, het oogt allemaal heel onnatuurlijk .quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben je nog gewaarschuwdquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O nee joh ik ben het vertrouwen ook kwijt. Probeerde gisteren enigszins optimisme te houden want bij winst had het allemaal niks uitgemaakt maar nu... tja.
Zit in zijn kop en ik snap het wel. Elke keer scheur je weer wat af en begin je weer vanaf 0 maar je moet er wel meteen staan. Het gebrek aan vertrouwen in zichzelf straalt ervan af en het spelsysteem (of het ontbreken daarvan) helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt fucking bizar ja, hoe kan zo'n prima spits voor eredivisie begrippen nou ineens (letterlijk) het kunstje verleerd zijn??
Die zijn wel op het juiste moment ingestapt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig kunnen we straks allemaal zien wat er mis ging met de Disney+ documentaire.
Ik ben wel benieuwd wie het eerste doelpunt sinds tijden weer gaat maken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben je nog gewaarschuwd
Overigens zou het na een overwinning allemaal ineens weer kunnen gaan lopen, zo werkt het ook weer. Dus hopelijk doet VVV even lief komend weekend.
Misschien kunnen we weer wat vuurwerk afsteken, je weet wel... net als toen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben je nog gewaarschuwd
Overigens zou het na een overwinning allemaal ineens weer kunnen gaan lopen, zo werkt het ook weer. Dus hopelijk doet VVV even lief komend weekend.
Ja dat gevoel krijg je eigenlijk wel als je hem hoort en vooral ziet spelen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis is wel klaar bij Feyenoord heb ik het gevoel. Er wordt met Dick ook niet het voetbal gespeeld wat hij graag wil spelen; controleren, pressie, aanvallend. Volgens mij heeft dat vanaf het begin al dwars gezeten, maar toen was het resultaat er wel.
Je kan dat toch niet verwachten als je spelers als Diemers, Kökcü en Malacia in de gelederen hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis is wel klaar bij Feyenoord heb ik het gevoel. Er wordt met Dick ook niet het voetbal gespeeld wat hij graag wil spelen; controleren, pressie, aanvallend. Volgens mij heeft dat vanaf het begin al dwars gezeten, maar toen was het resultaat er wel.
Misschien is Disney wel de Amerikaanse investeerder. Dit jaar lekker de boel verkloten en dan volgend jaar in seizoen 2 met behulp van Mickey Mouse en zijn vrienden kampioen worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig kunnen we straks allemaal zien wat er mis ging met de Disney+ documentaire.
Klopt. Denk ook dat Kökcü ook beter gaat spelen als ie iets duidelijkere taken krijgt want die jongen verzuipt nu en doet echt maar wat. Zelfs Senesi leek het aardig kwijt te zijn gisteren, dat was pure wanhoop. Malacia liep continu tegen de verdedigers aan omdat Linssen hem niet kwam helpen (tegen dat probleem liep Haps eerder dit seizoen ook vaak aan). Deze hele formatie werkt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Scrummie het volgende:
De Geert natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie het eerste doelpunt sinds tijden weer gaat maken.
Ik zet in op Senesi.
HO HO HO.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat me zorgen maakt is niet eens dat er teveel middelmaat wordt aangekocht. Wat echt frustrerend is, is dat zelfs die middelmaat hun niveau niet haalt. Het is gewoon onmogelijk om in dit team te functioneren. Er zit geen lijn in, nul vastigheden, geen creativiteit, geen plezier. Het is echt pure armoede. Het is dan bizar dat een Diemers, die niet enorm goed is ofzo, bij Sittard echt wel stukken leuker voetbal liet zien dan hier. En dan hoeft hij zich hier nog minder zorgen te maken over z'n basisplaats na een kutpot dan bij Fortuna. Dat is toch helemaal van de gekke.
Je ziet het ook aan spelers die weggaan. Zo'n Tapia, die kwam er niet aan te pas. Gaat naar een andere cluppie en laat daar weer dingen zien die wij echt nooit hebben kunnen aanschouwen. Je gaat mij niet zeggen dat dat enkel aan Renatootje ligt. Er is gewoon technisch wanbeleid en totaal geen idee wat er qua voetbal moet gebeuren . Dat vind ik veel schokkender dan dat we spelers als Conteh of George halen eigenlijk.
Hopelijk gaat Slot daar ook eens wat in sturen.. Onze vorige trainer zag de komst van een speler niet echt zitten (Senesi, nu onze meest waardevolle speler) en onze huidige trainer moest per se een speler hebben (Diemers, die echt 0,0 toevoegt). Er moet weer eens een idee komen over hoe je het spelletje gaat spelen.
Advocaat heeft de boel inderdaad prima gefixt, maar jammer dat er niemand in de technische commissie is geweest die op tijd inzag welke kant dit op ging.
huh, ik roep juist al ontzettend lang dat er vreselijk wanbeleid gevoerd werd op verschillende vlakken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HO HO HO.
Dat roepen @:Elan en ik ook al langere tijd maar worden dan steevast tot de orde geroepen door @:Gurneyisbestoke
Dat valt namelijk allemaal best wel mee.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat me zorgen maakt is niet eens dat er teveel middelmaat wordt aangekocht. Wat echt frustrerend is, is dat zelfs die middelmaat hun niveau niet haalt. Het is gewoon onmogelijk om in dit team te functioneren. Er zit geen lijn in, nul vastigheden, geen creativiteit, geen plezier. Het is echt pure armoede. Het is dan bizar dat een Diemers, die niet enorm goed is ofzo, bij Sittard echt wel stukken leuker voetbal liet zien dan hier. En dan hoeft hij zich hier nog minder zorgen te maken over z'n basisplaats na een kutpot dan bij Fortuna. Dat is toch helemaal van de gekke.
Je ziet het ook aan spelers die weggaan. Zo'n Tapia, die kwam er niet aan te pas. Gaat naar een andere cluppie en laat daar weer dingen zien die wij echt nooit hebben kunnen aanschouwen. Je gaat mij niet zeggen dat dat enkel aan Renatootje ligt. Er is gewoon technisch wanbeleid en totaal geen idee wat er qua voetbal moet gebeuren. Dat vind ik veel schokkender dan dat we spelers als Conteh of George halen eigenlijk.
Hopelijk gaat Slot daar ook eens wat in sturen.. Onze vorige trainer zag de komst van een speler niet echt zitten (Senesi, nu onze meest waardevolle speler) en onze huidige trainer moest per se een speler hebben (Diemers, die echt 0,0 toevoegt). Er moet weer eens een idee komen over hoe je het spelletje gaat spelen.
Advocaat heeft de boel inderdaad prima gefixt, maar jammer dat er niemand in de technische commissie is geweest die op tijd inzag welke kant dit op ging.
We moeten maar eens ophouden met het zoeken naar excuses. We zien bij Feyenoord al jaren wanprestaties in Europa tegen ploegen die op papier niet beter zijn. Waarom kan een middelmatig onervaren ploegje als Wolfsburg wel de strijd opbrengen die nodig is in Europa? Lijkt wel of Nederlandse clubs zich er te goed voor voelen. Of ze kunnen het niet, wat juist voor een club als Feyenoord merkwaardig is. Met kutjes als Kökcu, Berghuis en Diemers win je de oorlog nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:06 schreef Elan het volgende:
Steven zei gisteren ook dat hij ziek is geweest, zou hij nog steeds last hebben van die Corona?
Eigenlijk sinds die tijd speelt hij kut. Dick heeft zich daar laatst ook over uitgesproken dat het behoorlijk wat impact heeft gehad.
https://www.bndestem.nl/n(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja Troost was heel, heel erg. Zoiets mag echt nooit meer gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar toch, heb soort van vertrouwen dat Arnesen en Slot samen eens een visieplan gaan opzetten. En als ik dan die dingetjes bij Onder 21 zie, of een move als Teixeira/Spajic, vind ik dat hoopgevender dan wat ik voorgaande jaren heb gezien. Zo'n Troost was echt de parodie op een TD.
Oh, Malacia schrijf jij ook al af? Begrijp me niet verkeerd hoor, het zijn geen Barcelona talenten of wat dan ook. En we hebben inderdaad het elftal niet om pressievoetbal te gaan spelen, maar jonge jochies als Malacia en Kokcu afschrijven naar aanleiding van deze fase is wel een beetje oneerlijk. Dat zijn niet de spelers die een team gaan dragen en beide hebben al laten zien veel beter te kunnen. Ik wil even afwachten hoe dat gaat als (met de nadruk op als) het straks of volgend seizoen weer een beetje beter loopt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan dat toch niet verwachten als je spelers als Diemers, Kökcü en Malacia in de gelederen hebt.
Ik kan me wel vinden in jouw verhaal. Het gebeurt ons te vaak dat spelers ergens anders opeens wel goed presteren. Tapia bakte er bij ons echt geen reet van, net als Amrabat. Doen het allebei uitstekend nu.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat als zo'n Kökcü bij AZ was opgeleid en daar rustig was gebracht in dat team, de voetbalpers elke week lovend zou worden over die gozer.
Gelukkig is dat verschil er nog wel. Bij AZ krijg je geen kritiek als je zoals Stengs een jaar lang geen pepernoot raakt of vijf keer gelijk speelt op rij. Over de uitschakeling van gisteren hoor je ook een stuk minder gewoon omdat niemand AZ iets boeit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat als zo'n Kökcü bij AZ was opgeleid en daar rustig was gebracht in dat team, de voetbalpers elke week lovend zou worden over die gozer.
Maar het is toch een topclub?????quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is dat verschil er nog wel. Bij AZ krijg je geen kritiek als je zoals Stengs een jaar lang geen pepernoot raakt of vijf keer gelijk speelt op rij. Over de uitschakeling van gisteren hoor je ook een stuk minder gewoon omdat niemand AZ iets boeit.
Nou ja, en omdat nipt uitgeschakeld worden in een poule met Napoli en Real Sociedad iets begrijpelijker is dan kansloos worden uitgeschakeld door Wolfsberger AC.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is dat verschil er nog wel. Bij AZ krijg je geen kritiek als je zoals Stengs een jaar lang geen pepernoot raakt of vijf keer gelijk speelt op rij. Over de uitschakeling van gisteren hoor je ook een stuk minder gewoon omdat niemand AZ iets boeit.
Opdracht was gisteren min of meer hetzelfde, winnen van een baggerteam.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, en omdat nipt uitgeschakeld worden in een poule met Napoli en Real Sociedad iets begrijpelijker is dan kansloos worden uitgeschakeld door Wolfsberger AC.
AZ was niet zeker bij winst.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Opdracht was gisteren min of meer hetzelfde, winnen van een baggerteam.
Ja. Ook een speler die nooit het niveau van Feyenoord gaat ontstijgen.quote:
AZ kreeg zeker wel kritiek. Alleen je zag dat het onderliggende veldspel wel goed bleef en dat de resultaten niet lang uit konden blijven, bij ons was het eigenlijk precies andersom.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Ook een speler die nooit het niveau van Feyenoord gaat ontstijgen.
@:Scrummie schrijf deze maar vast op voor 2025.
Op die resultaten zijn ze nu nog aan het wachten tochquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ kreeg zeker wel kritiek. Alleen je zag dat het onderliggende veldspel wel goed bleef en dat de resultaten niet lang uit konden blijven, bij ons was het eigenlijk precies andersom.
De resultaten waren prima tot ze Slot ontsloegen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Op die resultaten zijn ze nu nog aan het wachten toch
quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar in de competitie spelen we net zo ruk. Aanvallend en qua creativiteit is het pure armoede. Dat komt vooral omdat Berghuis het al weken zo slecht doet en Jorgensen moet je gewoon mee stoppen. Die is helaas afgeschreven. Je kan het eigenlijk ten opzichte van zo'n Bannis ook niet maken om die gozer gewoon te blijven opstellen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We moeten maar eens ophouden met het zoeken naar excuses. We zien bij Feyenoord al jaren wanprestaties in Europa tegen ploegen die op papier niet beter zijn. Waarom kan een middelmatig onervaren ploegje als Wolfsburg wel de strijd opbrengen die nodig is in Europa? Lijkt wel of Nederlandse clubs zich er te goed voor voelen. Of ze kunnen het niet, wat juist voor een club als Feyenoord merkwaardig is. Met kutjes als Kökcu, Berghuis en Diemers win je de oorlog niet
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat @:onlogisch in zijn vrije tijd langs de kant staat bij O14 en naar alle kinderen gaat roepen dat ze nooit goed genoeg gaan worden.
Denk dat @:onlogisch in zijn vrije tijd langs de kant staat bij O14 en naar alle kinderen gaat roepen dat ze nooit goed genoeg gaan worden.
Baas.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die had gisteren ook weer een paar aardige misperen zeg. Koekoek.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'weer'quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die had gisteren ook weer een paar aardige misperen zeg. Koekoek.
Het gaat ook een beetje om de balans, het is gewoon teveel van hetzelfde bij Feyenoord, middenveld met te statische spelers en degene die dan nog de meeste dynamiek heeft staat het verst van de goal tegenstander.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij moet ook ineens weer alles spelen na een vrij lange blessure. Ik vind op dit moment individuele spelers die al genoeg hebben laten zien afschrijven zo dom. Het is duidelijk dat het hele elftal niet lekker loopt en spelers als Kökcü en Malacia gaan dan echt niet ineens boven zichzelf uitstijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
'weer'
Malacia heeft veel meer goede wedstrijden gespeeld dan mindere. Valt zelden in negatieve zin op. Juist daarom is het ook zo achterlijk om hem nu alweer af te schrijven. Nogmaals, het zal geen Barcelona worden, maar wel een speler waar we prima aan zouden kunnen verdienen.
Weer ja, tegen Zagreb speelde hij ook heel matig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
'weer'
Malacia heeft veel meer goede wedstrijden gespeeld dan mindere. Valt zelden in negatieve zin op. Juist daarom is het ook zo achterlijk om hem nu alweer af te schrijven. Nogmaals, het zal geen Barcelona worden, maar wel een speler waar we prima aan zouden kunnen verdienen.
Ik vatte het op alsof je hem vaker matig vind spelen dan goed. Misinterpretatie.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Weer ja, tegen Zagreb speelde hij ook heel matig.
Verder wel een hele complete moderne back waarvan ik denk dat hij samen met Bijlow en Senesi de enige is met daadwerkelijk potentie richting een hoger niveau dan Feyenoord.
Helemaal eens. Dit is niet de fase waarin je jonkies moet gaan beoordelen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij moet ook ineens weer alles spelen na een vrij lange blessure. Ik vind op dit moment individuele spelers die al genoeg hebben laten zien afschrijven zo dom. Het is duidelijk dat het hele elftal niet lekker loopt en spelers als Kökcü en Malacia gaan dan echt niet ineens boven zichzelf uitstijgen.
Vorig seizoen presteerden we in het begin dramatisch en speelde precies hetzelfde team onder Advocaat juist heel goed. Prestaties worden niet alleen bepaald door individuele kwaliteiten.
Gaat toch niet door, Kuyt gaat het doen.quote:
Dan gaan we weer oversterfte krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat toch niet door, Kuyt gaat het doen.
[ afbeelding ]
Zeg dit nou nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:58 schreef fetX het volgende:
Het zou me overigens oprecht niets verbazen als het niet door gaat hoor.
Als Slot het niet gaan doen wordt het denk ik Tomasson of Jonk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeg dit nou niet
Overigens is de achterliggende gedachte goed, dus als het Slot niet wordt zal Kuyt niet ineens naar voren geschoven worden, maar dat zou heel pijnlijk zijn. We zijn ook echt niet zo hopeloos als het nu lijkt.
Ik moet nog zien of we dat winnen. Als het dit weekend was geweest, zonder twijfel. Maar met alle geblesseerden die weer terug keren terwijl bij ons juist spelers wegvallen word het lastig. Maar ach, 4e worden is ook prima toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat na het verlies tegen Vitesse ermee stoppen.
Dat zou ik niet eens zo heel verkeerd vinden eigenlijk, speciaal voor mijn vriend @:yats
Lijkt me toch stug, dan had AZ hem niet op staande voet laten vertrekken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:58 schreef fetX het volgende:
Het zou me overigens oprecht niets verbazen als het niet door gaat hoor.
Ik vind Vitesse een stuk beter op dit moment. Jullie kunnen prima van ons winnen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of we dat winnen. Als het dit weekend was geweest, zonder twijfel. Maar met alle geblesseerden die weer terug keren terwijl bij ons juist spelers wegvallen word het lastig. Maar ach, 4e worden is ook prima toch?
Geen idee, maar Slot zal zelf ook nog een stem hebben natuurlijk. Een club voor hem gaat er toch wel komen. Wellicht gaat ‘ie naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me toch stug, dan had AZ hem niet op staande voet laten vertrekken.
Jullie hebben ook nog een bekerpotje en wij niet. Als we dit weekend van VVV winnen en er weer wat vertrouwen in de ploeg komt geef ik ons een goeie kansquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of we dat winnen. Als het dit weekend was geweest, zonder twijfel. Maar met alle geblesseerden die weer terug keren terwijl bij ons juist spelers wegvallen word het lastig. Maar ach, 4e worden is ook prima toch?
Tegen PEC zag ik daar helaas niets van terugquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse een stuk beter op dit moment. Jullie kunnen prima van ons winnen.
Zou best kunnen hoor maar competitie is toch iets anders dan Europees, dat is dan ook de reden dat je Europees verliest van clubs die in de eredivisie de middenmoot niet zouden halen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse een stuk beter op dit moment. Jullie kunnen prima van ons winnen.
Exact, en jullie winnen echt wel van VVV. Zijn Fer en Sinistera alweer fit genoeg?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook nog een bekerpotje en wij niet. Als we dit weekend van VVV winnen en er weer wat vertrouwen in de ploeg komt geef ik ons een goeie kans
Sinisterra en Fer zullen hoe dan ook minuten maken tegen VVV.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:09 schreef yats het volgende:
[..]
Exact, en jullie winnen echt wel van VVV. Zijn Fer en Sinistera alweer fit genoeg?
Klopt. Maar normaal is het gat naar de nummer 4 (en als AZ een goed jaar heeft de nummer 5) toch wel wat groter dan het dit jaar is. En dan heb ik het over de sterkte van de teams.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor maar competitie is toch iets anders dan Europees, dat is dan ook de reden dat je Europees verliest van clubs die in de eredivisie de middenmoot niet zouden halen.
Zou best kunnen, ik weet niet precies hoe het vorig seizoen zat na 11 wedstrijden, competitie beeld is ook wat vertekend omdat er nog geen toppers gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar normaal is het gat naar de nummer 4 (en als AZ een goed jaar heeft de nummer 5) toch wel wat groter dan het dit jaar is. En dan heb ik het over de sterkte van de teams.
Dat is nog het erge, want van de 6 toppers zie ik Feyenoord er hooguit 1 a 2 winnen. Dus teams als Vitesse moeten eigenlijk niet te dichtbij gaan komen want die kunnen in de 2e seizoenshelft uitlopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik weet niet precies hoe het vorig seizoen zat na 11 wedstrijden, competitie beeld is ook wat vertekend omdat er nog geen toppers gespeeld zijn.
Ajax is traditioneel moeilijk voor Feyenoord maar op zich heeft Feyenoord een elftal wat in de omschakeling waarschijnlijk beter is dan het spel maken dus je weet nooit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is nog het erge, want van de 6 toppers zie ik Feyenoord er hooguit 1 a 2 winnen. Dus teams als Vitesse moeten eigenlijk niet te dichtbij gaan komen want die kunnen in de 2e seizoenshelft uitlopen.
De laatste keer dat Feyenoord in de arena won zat @El-Stinho nog in de poepluiers.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is traditioneel moeilijk voor Feyenoord maar op zich heeft Feyenoord een elftal wat in de omschakeling waarschijnlijk beter is dan het spel maken dus je weet nooit.
De punten zullen van die andere topwedstrijden moeten komen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Feyenoord in de arena won zat @:el-stinho nog in de poepluiers.
Dit dus ja. Al die wedstrijdjes heb je echt niet bij voorbaat verloren. Komt bij dat je dan ook weer Fer, Haps, Sinisterra, misschien een andere spits, etc in je elftal hebt lopen. Nog steeds geen wereldelftal, uiteraard, maar genoeg om het alle top teams lastig te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is traditioneel moeilijk voor Feyenoord maar op zich heeft Feyenoord een elftal wat in de omschakeling waarschijnlijk beter is dan het spel maken dus je weet nooit.
Met de huidige vorm klopt dat, maar het kan ook dat we na de winterstop weer een stuk beter voor de dag komen. We kunnen straks weer bijna in dezelfde opstelling spelen als waarmee we PSV en Utrecht klopten vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is nog het erge, want van de 6 toppers zie ik Feyenoord er hooguit 1 a 2 winnen. Dus teams als Vitesse moeten eigenlijk niet te dichtbij gaan komen want die kunnen in de 2e seizoenshelft uitlopen.
Wat je vanochtend al zei, zelfs na zondag kan de stemming alweer helemaal omgeslagen zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de huidige vorm klopt dat, maar het kan ook dat we na de winterstop weer een stuk beter voor de dag komen. We kunnen straks weer bijna in dezelfde opstelling spelen als waarmee we PSV en Utrecht klopten vorig jaar.
Ik hoop wel op een goede spits in de winter. Dan heb je met Sinisterra en Berghuis wel een prima aanval.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de huidige vorm klopt dat, maar het kan ook dat we na de winterstop weer een stuk beter voor de dag komen. We kunnen straks weer bijna in dezelfde opstelling spelen als waarmee we PSV en Utrecht klopten vorig jaar.
Ik hoop dan eigenlijk op een huurspeler voor een halfjaar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een goede spits in de winter. Dan heb je met Sinisterra en Berghuis wel een prima aanval.
Vraag me af of hij zelf wel weg wilt. Volgens mij heeft hij het erg naar z’n zin in Rotterdam. En hij verdient prima.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dan eigenlijk op een huurspeler voor een halfjaar.
Geen flauw idee wat je met Jurk nog moet. Het liefste deze zomer ontbinden maar dat gaat nog flink wat geld kosten gezien zijn salaris. Zou hem in ieder geval tegen ieder bod weg doen.
Ik hoop het toch niet. Sowieso zullen ze (nog?) niemand kunnen kopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:02 schreef fetX het volgende:
Ze zullen wel voor Veerman of die Griek gaan.
Ik wil ook wel ruilen met die IJslander van Excelsiorquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me af of hij zelf wel weg wilt. Volgens mij heeft hij het erg naar z’n zin in Rotterdam. En hij verdient prima.
Nou ja, ik zou maar kijken wat uiteindelijk goedkoper is qua totaalbedrag. Contractontbinding of gewoon zijn contract uit laten dienen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dan eigenlijk op een huurspeler voor een halfjaar.
Geen flauw idee wat je met Jurk nog moet. Het liefste deze zomer ontbinden maar dat gaat nog flink wat geld kosten gezien zijn salaris. Zou hem in ieder geval tegen ieder bod weg doen.
De kans dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt is aanzienlijk groter dan de kans dat Pelgod voor een hongerloontje terugkeert naar de eredivisie.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:58 schreef Erasmus het volgende:
Misschien kunnen we RvP vragen of hij a la Robben een succesvolle comeback wil maken voor een halve seizoen.
Heb toch het idee dat hij toch uit zijn neus zit te peuteren buiten het verzorgen van zijn gezin om, ik zie hem elke dag hiernaast zijn kinderen van school halen. Daarvoor zag ik alleen maar zijn vrouw dat doen.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt is aanzienlijk groter dan de kans dat Pelgod voor een hongerloontje terugkeert naar de eredivisie.
Yup, de Van Persies wonen een paar straten verderop van mij (in een van de torens aan het Willemsplein) en de basisschool in mijn buurt is ook gelijk hun dichtsbijzijnde. Kom ze af en toe ook tegen bij dezelfde AH waar ik mijn boodschappen doe, maar niet zo vaak als wanneer ze hun kinderen van school halen.quote:
Oprecht geen slecht idee, de centrale duo Senesi-Geertruida spreekt mij wel aan.quote:
Ik ken hem verder niet als speler, maar iedere trainer neemt wel een spelertje mee en deze loopt nog uit contract ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oprecht geen slecht idee, de centrale duo Senesi-Geertruida spreekt mij wel aan.
Ook die noodgedwongen potjes als RCV handelde hij prima af.
Kan jij geen centraal trap hier open deuren in topic openen ofzo? Wat een ongekende spetterpoep komt er uit jouw toetsenbord zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
Het is natuurlijk jammer, maar de jongens hebben alles gegeven om resultaat te halen, maar het was gewoon niet genoeg om Wolfsberger te verslaan.
Het zou leuk zijn als Ajax deze ploeg loot. Ook dan is het zeker niet gezegd dat Ajax dat kan winnen, maar het zou tof zijn als een Nederlands ploeg ze alsnog te grazen nam. Maar goed, Ajax kan hier ook zomaar van verliezen natuurlijk.
Het kan nooit slechter zijn dan Stam die een leprechaun met aflopend contract meenam.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet als speler, maar iedere trainer neemt wel een spelertje mee en deze loopt nog uit contract ook.
Dat lijkt me inderdaad een realistische optie die je wel moet halen.quote:
Geertruida behoort wel tot de kleine groep spelers waar ik mij juist niet 90 minuten lang aan erger, dat zegt wel iets in dit mongolenelftal.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel toch wel heel erg over Geertruida hoor.
Die lijkt in een wedstrijd zo'n 10% van de tijd op een andere planeet te zijn.
Sterker zelfs: ik vind dat Feyenoord een heel goede wedstrijd heeft gespeeld. Ik vind het heel mooi hoe er met een losse en vrije aanpak werd gespeeld door Feyenoord, waarbij iedere speler de ruimte krijgt om fouten te maken. Mede dankzij ons spel had Wolfsberger nog geen 60% passnauwkeurigheid en dat laat zien dat we ontzettend goed het spel kunnen ontregelen, zelfs op een lastig veld in een zware Europese uitpot. Dat Wolfsberger wint gewoon van CSKA en wint de beker in Oostenrijk, dat laat zien dat ze echt wel iets kunnen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
Het is natuurlijk jammer, maar de jongens hebben alles gegeven om resultaat te halen, maar het was gewoon niet genoeg om Wolfsberger te verslaan.
Het zou leuk zijn als Ajax deze ploeg loot. Ook dan is het zeker niet gezegd dat Ajax dat kan winnen, maar het zou tof zijn als een Nederlands ploeg ze alsnog te grazen nam. Maar goed, Ajax kan hier ook zomaar van verliezen natuurlijk.
Speelde zijn beste wedstrijden op de plek van Fer en Toornstra.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel toch wel heel erg over Geertruida hoor.
Die lijkt in een wedstrijd zo'n 10% van de tijd op een andere planeet te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |