Dan gaan we weer oversterfte krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat toch niet door, Kuyt gaat het doen.
[ afbeelding ]
Zeg dit nou nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:58 schreef fetX het volgende:
Het zou me overigens oprecht niets verbazen als het niet door gaat hoor.
Als Slot het niet gaan doen wordt het denk ik Tomasson of Jonk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeg dit nou niet
Overigens is de achterliggende gedachte goed, dus als het Slot niet wordt zal Kuyt niet ineens naar voren geschoven worden, maar dat zou heel pijnlijk zijn. We zijn ook echt niet zo hopeloos als het nu lijkt.
Ik moet nog zien of we dat winnen. Als het dit weekend was geweest, zonder twijfel. Maar met alle geblesseerden die weer terug keren terwijl bij ons juist spelers wegvallen word het lastig. Maar ach, 4e worden is ook prima toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat na het verlies tegen Vitesse ermee stoppen.
Dat zou ik niet eens zo heel verkeerd vinden eigenlijk, speciaal voor mijn vriend @:yats
Lijkt me toch stug, dan had AZ hem niet op staande voet laten vertrekken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:58 schreef fetX het volgende:
Het zou me overigens oprecht niets verbazen als het niet door gaat hoor.
Ik vind Vitesse een stuk beter op dit moment. Jullie kunnen prima van ons winnen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of we dat winnen. Als het dit weekend was geweest, zonder twijfel. Maar met alle geblesseerden die weer terug keren terwijl bij ons juist spelers wegvallen word het lastig. Maar ach, 4e worden is ook prima toch?
Geen idee, maar Slot zal zelf ook nog een stem hebben natuurlijk. Een club voor hem gaat er toch wel komen. Wellicht gaat ‘ie naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me toch stug, dan had AZ hem niet op staande voet laten vertrekken.
Jullie hebben ook nog een bekerpotje en wij niet. Als we dit weekend van VVV winnen en er weer wat vertrouwen in de ploeg komt geef ik ons een goeie kansquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of we dat winnen. Als het dit weekend was geweest, zonder twijfel. Maar met alle geblesseerden die weer terug keren terwijl bij ons juist spelers wegvallen word het lastig. Maar ach, 4e worden is ook prima toch?
Tegen PEC zag ik daar helaas niets van terugquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse een stuk beter op dit moment. Jullie kunnen prima van ons winnen.
Zou best kunnen hoor maar competitie is toch iets anders dan Europees, dat is dan ook de reden dat je Europees verliest van clubs die in de eredivisie de middenmoot niet zouden halen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse een stuk beter op dit moment. Jullie kunnen prima van ons winnen.
Exact, en jullie winnen echt wel van VVV. Zijn Fer en Sinistera alweer fit genoeg?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook nog een bekerpotje en wij niet. Als we dit weekend van VVV winnen en er weer wat vertrouwen in de ploeg komt geef ik ons een goeie kans
Sinisterra en Fer zullen hoe dan ook minuten maken tegen VVV.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:09 schreef yats het volgende:
[..]
Exact, en jullie winnen echt wel van VVV. Zijn Fer en Sinistera alweer fit genoeg?
Klopt. Maar normaal is het gat naar de nummer 4 (en als AZ een goed jaar heeft de nummer 5) toch wel wat groter dan het dit jaar is. En dan heb ik het over de sterkte van de teams.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor maar competitie is toch iets anders dan Europees, dat is dan ook de reden dat je Europees verliest van clubs die in de eredivisie de middenmoot niet zouden halen.
Zou best kunnen, ik weet niet precies hoe het vorig seizoen zat na 11 wedstrijden, competitie beeld is ook wat vertekend omdat er nog geen toppers gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar normaal is het gat naar de nummer 4 (en als AZ een goed jaar heeft de nummer 5) toch wel wat groter dan het dit jaar is. En dan heb ik het over de sterkte van de teams.
Dat is nog het erge, want van de 6 toppers zie ik Feyenoord er hooguit 1 a 2 winnen. Dus teams als Vitesse moeten eigenlijk niet te dichtbij gaan komen want die kunnen in de 2e seizoenshelft uitlopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik weet niet precies hoe het vorig seizoen zat na 11 wedstrijden, competitie beeld is ook wat vertekend omdat er nog geen toppers gespeeld zijn.
Ajax is traditioneel moeilijk voor Feyenoord maar op zich heeft Feyenoord een elftal wat in de omschakeling waarschijnlijk beter is dan het spel maken dus je weet nooit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is nog het erge, want van de 6 toppers zie ik Feyenoord er hooguit 1 a 2 winnen. Dus teams als Vitesse moeten eigenlijk niet te dichtbij gaan komen want die kunnen in de 2e seizoenshelft uitlopen.
De laatste keer dat Feyenoord in de arena won zat @El-Stinho nog in de poepluiers.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is traditioneel moeilijk voor Feyenoord maar op zich heeft Feyenoord een elftal wat in de omschakeling waarschijnlijk beter is dan het spel maken dus je weet nooit.
De punten zullen van die andere topwedstrijden moeten komen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Feyenoord in de arena won zat @:el-stinho nog in de poepluiers.
Dit dus ja. Al die wedstrijdjes heb je echt niet bij voorbaat verloren. Komt bij dat je dan ook weer Fer, Haps, Sinisterra, misschien een andere spits, etc in je elftal hebt lopen. Nog steeds geen wereldelftal, uiteraard, maar genoeg om het alle top teams lastig te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is traditioneel moeilijk voor Feyenoord maar op zich heeft Feyenoord een elftal wat in de omschakeling waarschijnlijk beter is dan het spel maken dus je weet nooit.
Met de huidige vorm klopt dat, maar het kan ook dat we na de winterstop weer een stuk beter voor de dag komen. We kunnen straks weer bijna in dezelfde opstelling spelen als waarmee we PSV en Utrecht klopten vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is nog het erge, want van de 6 toppers zie ik Feyenoord er hooguit 1 a 2 winnen. Dus teams als Vitesse moeten eigenlijk niet te dichtbij gaan komen want die kunnen in de 2e seizoenshelft uitlopen.
Wat je vanochtend al zei, zelfs na zondag kan de stemming alweer helemaal omgeslagen zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de huidige vorm klopt dat, maar het kan ook dat we na de winterstop weer een stuk beter voor de dag komen. We kunnen straks weer bijna in dezelfde opstelling spelen als waarmee we PSV en Utrecht klopten vorig jaar.
Ik hoop wel op een goede spits in de winter. Dan heb je met Sinisterra en Berghuis wel een prima aanval.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de huidige vorm klopt dat, maar het kan ook dat we na de winterstop weer een stuk beter voor de dag komen. We kunnen straks weer bijna in dezelfde opstelling spelen als waarmee we PSV en Utrecht klopten vorig jaar.
Ik hoop dan eigenlijk op een huurspeler voor een halfjaar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een goede spits in de winter. Dan heb je met Sinisterra en Berghuis wel een prima aanval.
Vraag me af of hij zelf wel weg wilt. Volgens mij heeft hij het erg naar z’n zin in Rotterdam. En hij verdient prima.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dan eigenlijk op een huurspeler voor een halfjaar.
Geen flauw idee wat je met Jurk nog moet. Het liefste deze zomer ontbinden maar dat gaat nog flink wat geld kosten gezien zijn salaris. Zou hem in ieder geval tegen ieder bod weg doen.
Ik hoop het toch niet. Sowieso zullen ze (nog?) niemand kunnen kopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:02 schreef fetX het volgende:
Ze zullen wel voor Veerman of die Griek gaan.
Ik wil ook wel ruilen met die IJslander van Excelsiorquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me af of hij zelf wel weg wilt. Volgens mij heeft hij het erg naar z’n zin in Rotterdam. En hij verdient prima.
Nou ja, ik zou maar kijken wat uiteindelijk goedkoper is qua totaalbedrag. Contractontbinding of gewoon zijn contract uit laten dienen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dan eigenlijk op een huurspeler voor een halfjaar.
Geen flauw idee wat je met Jurk nog moet. Het liefste deze zomer ontbinden maar dat gaat nog flink wat geld kosten gezien zijn salaris. Zou hem in ieder geval tegen ieder bod weg doen.
De kans dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt is aanzienlijk groter dan de kans dat Pelgod voor een hongerloontje terugkeert naar de eredivisie.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:58 schreef Erasmus het volgende:
Misschien kunnen we RvP vragen of hij a la Robben een succesvolle comeback wil maken voor een halve seizoen.
Heb toch het idee dat hij toch uit zijn neus zit te peuteren buiten het verzorgen van zijn gezin om, ik zie hem elke dag hiernaast zijn kinderen van school halen. Daarvoor zag ik alleen maar zijn vrouw dat doen.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt is aanzienlijk groter dan de kans dat Pelgod voor een hongerloontje terugkeert naar de eredivisie.
Yup, de Van Persies wonen een paar straten verderop van mij (in een van de torens aan het Willemsplein) en de basisschool in mijn buurt is ook gelijk hun dichtsbijzijnde. Kom ze af en toe ook tegen bij dezelfde AH waar ik mijn boodschappen doe, maar niet zo vaak als wanneer ze hun kinderen van school halen.quote:
Oprecht geen slecht idee, de centrale duo Senesi-Geertruida spreekt mij wel aan.quote:
Ik ken hem verder niet als speler, maar iedere trainer neemt wel een spelertje mee en deze loopt nog uit contract ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oprecht geen slecht idee, de centrale duo Senesi-Geertruida spreekt mij wel aan.
Ook die noodgedwongen potjes als RCV handelde hij prima af.
Kan jij geen centraal trap hier open deuren in topic openen ofzo? Wat een ongekende spetterpoep komt er uit jouw toetsenbord zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
Het is natuurlijk jammer, maar de jongens hebben alles gegeven om resultaat te halen, maar het was gewoon niet genoeg om Wolfsberger te verslaan.
Het zou leuk zijn als Ajax deze ploeg loot. Ook dan is het zeker niet gezegd dat Ajax dat kan winnen, maar het zou tof zijn als een Nederlands ploeg ze alsnog te grazen nam. Maar goed, Ajax kan hier ook zomaar van verliezen natuurlijk.
Het kan nooit slechter zijn dan Stam die een leprechaun met aflopend contract meenam.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet als speler, maar iedere trainer neemt wel een spelertje mee en deze loopt nog uit contract ook.
Dat lijkt me inderdaad een realistische optie die je wel moet halen.quote:
Geertruida behoort wel tot de kleine groep spelers waar ik mij juist niet 90 minuten lang aan erger, dat zegt wel iets in dit mongolenelftal.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel toch wel heel erg over Geertruida hoor.
Die lijkt in een wedstrijd zo'n 10% van de tijd op een andere planeet te zijn.
Sterker zelfs: ik vind dat Feyenoord een heel goede wedstrijd heeft gespeeld. Ik vind het heel mooi hoe er met een losse en vrije aanpak werd gespeeld door Feyenoord, waarbij iedere speler de ruimte krijgt om fouten te maken. Mede dankzij ons spel had Wolfsberger nog geen 60% passnauwkeurigheid en dat laat zien dat we ontzettend goed het spel kunnen ontregelen, zelfs op een lastig veld in een zware Europese uitpot. Dat Wolfsberger wint gewoon van CSKA en wint de beker in Oostenrijk, dat laat zien dat ze echt wel iets kunnen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
Het is natuurlijk jammer, maar de jongens hebben alles gegeven om resultaat te halen, maar het was gewoon niet genoeg om Wolfsberger te verslaan.
Het zou leuk zijn als Ajax deze ploeg loot. Ook dan is het zeker niet gezegd dat Ajax dat kan winnen, maar het zou tof zijn als een Nederlands ploeg ze alsnog te grazen nam. Maar goed, Ajax kan hier ook zomaar van verliezen natuurlijk.
Speelde zijn beste wedstrijden op de plek van Fer en Toornstra.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel toch wel heel erg over Geertruida hoor.
Die lijkt in een wedstrijd zo'n 10% van de tijd op een andere planeet te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |