We hebben je nog gewaarschuwdquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O nee joh ik ben het vertrouwen ook kwijt. Probeerde gisteren enigszins optimisme te houden want bij winst had het allemaal niks uitgemaakt maar nu... tja.
Zit in zijn kop en ik snap het wel. Elke keer scheur je weer wat af en begin je weer vanaf 0 maar je moet er wel meteen staan. Het gebrek aan vertrouwen in zichzelf straalt ervan af en het spelsysteem (of het ontbreken daarvan) helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt fucking bizar ja, hoe kan zo'n prima spits voor eredivisie begrippen nou ineens (letterlijk) het kunstje verleerd zijn??
Die zijn wel op het juiste moment ingestapt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig kunnen we straks allemaal zien wat er mis ging met de Disney+ documentaire.
Ik ben wel benieuwd wie het eerste doelpunt sinds tijden weer gaat maken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben je nog gewaarschuwd
Overigens zou het na een overwinning allemaal ineens weer kunnen gaan lopen, zo werkt het ook weer. Dus hopelijk doet VVV even lief komend weekend.
Misschien kunnen we weer wat vuurwerk afsteken, je weet wel... net als toen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben je nog gewaarschuwd
Overigens zou het na een overwinning allemaal ineens weer kunnen gaan lopen, zo werkt het ook weer. Dus hopelijk doet VVV even lief komend weekend.
Ja dat gevoel krijg je eigenlijk wel als je hem hoort en vooral ziet spelen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis is wel klaar bij Feyenoord heb ik het gevoel. Er wordt met Dick ook niet het voetbal gespeeld wat hij graag wil spelen; controleren, pressie, aanvallend. Volgens mij heeft dat vanaf het begin al dwars gezeten, maar toen was het resultaat er wel.
Je kan dat toch niet verwachten als je spelers als Diemers, Kökcü en Malacia in de gelederen hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis is wel klaar bij Feyenoord heb ik het gevoel. Er wordt met Dick ook niet het voetbal gespeeld wat hij graag wil spelen; controleren, pressie, aanvallend. Volgens mij heeft dat vanaf het begin al dwars gezeten, maar toen was het resultaat er wel.
Misschien is Disney wel de Amerikaanse investeerder. Dit jaar lekker de boel verkloten en dan volgend jaar in seizoen 2 met behulp van Mickey Mouse en zijn vrienden kampioen worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig kunnen we straks allemaal zien wat er mis ging met de Disney+ documentaire.
Klopt. Denk ook dat Kökcü ook beter gaat spelen als ie iets duidelijkere taken krijgt want die jongen verzuipt nu en doet echt maar wat. Zelfs Senesi leek het aardig kwijt te zijn gisteren, dat was pure wanhoop. Malacia liep continu tegen de verdedigers aan omdat Linssen hem niet kwam helpen (tegen dat probleem liep Haps eerder dit seizoen ook vaak aan). Deze hele formatie werkt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Scrummie het volgende:
De Geert natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie het eerste doelpunt sinds tijden weer gaat maken.
Ik zet in op Senesi.
HO HO HO.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat me zorgen maakt is niet eens dat er teveel middelmaat wordt aangekocht. Wat echt frustrerend is, is dat zelfs die middelmaat hun niveau niet haalt. Het is gewoon onmogelijk om in dit team te functioneren. Er zit geen lijn in, nul vastigheden, geen creativiteit, geen plezier. Het is echt pure armoede. Het is dan bizar dat een Diemers, die niet enorm goed is ofzo, bij Sittard echt wel stukken leuker voetbal liet zien dan hier. En dan hoeft hij zich hier nog minder zorgen te maken over z'n basisplaats na een kutpot dan bij Fortuna. Dat is toch helemaal van de gekke.
Je ziet het ook aan spelers die weggaan. Zo'n Tapia, die kwam er niet aan te pas. Gaat naar een andere cluppie en laat daar weer dingen zien die wij echt nooit hebben kunnen aanschouwen. Je gaat mij niet zeggen dat dat enkel aan Renatootje ligt. Er is gewoon technisch wanbeleid en totaal geen idee wat er qua voetbal moet gebeuren . Dat vind ik veel schokkender dan dat we spelers als Conteh of George halen eigenlijk.
Hopelijk gaat Slot daar ook eens wat in sturen.. Onze vorige trainer zag de komst van een speler niet echt zitten (Senesi, nu onze meest waardevolle speler) en onze huidige trainer moest per se een speler hebben (Diemers, die echt 0,0 toevoegt). Er moet weer eens een idee komen over hoe je het spelletje gaat spelen.
Advocaat heeft de boel inderdaad prima gefixt, maar jammer dat er niemand in de technische commissie is geweest die op tijd inzag welke kant dit op ging.
huh, ik roep juist al ontzettend lang dat er vreselijk wanbeleid gevoerd werd op verschillende vlakken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HO HO HO.
Dat roepen @:Elan en ik ook al langere tijd maar worden dan steevast tot de orde geroepen door @:Gurneyisbestoke
Dat valt namelijk allemaal best wel mee.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat me zorgen maakt is niet eens dat er teveel middelmaat wordt aangekocht. Wat echt frustrerend is, is dat zelfs die middelmaat hun niveau niet haalt. Het is gewoon onmogelijk om in dit team te functioneren. Er zit geen lijn in, nul vastigheden, geen creativiteit, geen plezier. Het is echt pure armoede. Het is dan bizar dat een Diemers, die niet enorm goed is ofzo, bij Sittard echt wel stukken leuker voetbal liet zien dan hier. En dan hoeft hij zich hier nog minder zorgen te maken over z'n basisplaats na een kutpot dan bij Fortuna. Dat is toch helemaal van de gekke.
Je ziet het ook aan spelers die weggaan. Zo'n Tapia, die kwam er niet aan te pas. Gaat naar een andere cluppie en laat daar weer dingen zien die wij echt nooit hebben kunnen aanschouwen. Je gaat mij niet zeggen dat dat enkel aan Renatootje ligt. Er is gewoon technisch wanbeleid en totaal geen idee wat er qua voetbal moet gebeuren. Dat vind ik veel schokkender dan dat we spelers als Conteh of George halen eigenlijk.
Hopelijk gaat Slot daar ook eens wat in sturen.. Onze vorige trainer zag de komst van een speler niet echt zitten (Senesi, nu onze meest waardevolle speler) en onze huidige trainer moest per se een speler hebben (Diemers, die echt 0,0 toevoegt). Er moet weer eens een idee komen over hoe je het spelletje gaat spelen.
Advocaat heeft de boel inderdaad prima gefixt, maar jammer dat er niemand in de technische commissie is geweest die op tijd inzag welke kant dit op ging.
We moeten maar eens ophouden met het zoeken naar excuses. We zien bij Feyenoord al jaren wanprestaties in Europa tegen ploegen die op papier niet beter zijn. Waarom kan een middelmatig onervaren ploegje als Wolfsburg wel de strijd opbrengen die nodig is in Europa? Lijkt wel of Nederlandse clubs zich er te goed voor voelen. Of ze kunnen het niet, wat juist voor een club als Feyenoord merkwaardig is. Met kutjes als Kökcu, Berghuis en Diemers win je de oorlog nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:06 schreef Elan het volgende:
Steven zei gisteren ook dat hij ziek is geweest, zou hij nog steeds last hebben van die Corona?
Eigenlijk sinds die tijd speelt hij kut. Dick heeft zich daar laatst ook over uitgesproken dat het behoorlijk wat impact heeft gehad.
https://www.bndestem.nl/n(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja Troost was heel, heel erg. Zoiets mag echt nooit meer gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar toch, heb soort van vertrouwen dat Arnesen en Slot samen eens een visieplan gaan opzetten. En als ik dan die dingetjes bij Onder 21 zie, of een move als Teixeira/Spajic, vind ik dat hoopgevender dan wat ik voorgaande jaren heb gezien. Zo'n Troost was echt de parodie op een TD.
Oh, Malacia schrijf jij ook al af? Begrijp me niet verkeerd hoor, het zijn geen Barcelona talenten of wat dan ook. En we hebben inderdaad het elftal niet om pressievoetbal te gaan spelen, maar jonge jochies als Malacia en Kokcu afschrijven naar aanleiding van deze fase is wel een beetje oneerlijk. Dat zijn niet de spelers die een team gaan dragen en beide hebben al laten zien veel beter te kunnen. Ik wil even afwachten hoe dat gaat als (met de nadruk op als) het straks of volgend seizoen weer een beetje beter loopt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan dat toch niet verwachten als je spelers als Diemers, Kökcü en Malacia in de gelederen hebt.
Ik kan me wel vinden in jouw verhaal. Het gebeurt ons te vaak dat spelers ergens anders opeens wel goed presteren. Tapia bakte er bij ons echt geen reet van, net als Amrabat. Doen het allebei uitstekend nu.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat als zo'n Kökcü bij AZ was opgeleid en daar rustig was gebracht in dat team, de voetbalpers elke week lovend zou worden over die gozer.
Gelukkig is dat verschil er nog wel. Bij AZ krijg je geen kritiek als je zoals Stengs een jaar lang geen pepernoot raakt of vijf keer gelijk speelt op rij. Over de uitschakeling van gisteren hoor je ook een stuk minder gewoon omdat niemand AZ iets boeit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat als zo'n Kökcü bij AZ was opgeleid en daar rustig was gebracht in dat team, de voetbalpers elke week lovend zou worden over die gozer.
Maar het is toch een topclub?????quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is dat verschil er nog wel. Bij AZ krijg je geen kritiek als je zoals Stengs een jaar lang geen pepernoot raakt of vijf keer gelijk speelt op rij. Over de uitschakeling van gisteren hoor je ook een stuk minder gewoon omdat niemand AZ iets boeit.
Nou ja, en omdat nipt uitgeschakeld worden in een poule met Napoli en Real Sociedad iets begrijpelijker is dan kansloos worden uitgeschakeld door Wolfsberger AC.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is dat verschil er nog wel. Bij AZ krijg je geen kritiek als je zoals Stengs een jaar lang geen pepernoot raakt of vijf keer gelijk speelt op rij. Over de uitschakeling van gisteren hoor je ook een stuk minder gewoon omdat niemand AZ iets boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |