Dat staat er los van, je ziet nu ook PSV en Ajax onderin bungelen. Het heeft geen nut.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de weerstand en het makkelijker doorstromen naar je eerste elftal, dat maakt die eerste divisie interessant voor de jong elftallen, de clubs die erin zitten gaan dat niet weggooien.
Zouden die Nadje wel willen hebben?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
Ach, gelukkig kunnen we een en ander kwijt bij Dordt.
Laten we het eerst bij Disney on Ice proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zouden die Nadje wel willen hebben?
Natuurlijk heeft het wel nut. We moeten het alleen ook niet groter maken dan het is. Alsnog wel klote dat je zo’n kans laat liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat staat er los van, je ziet nu ook PSV en Ajax onderin bungelen. Het heeft geen nut.
KNVB had al lang moeten ingrijpen, pure vervalsing van de competitie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het wel nut. We moeten het alleen ook niet groter maken dan het is. Alsnog wel klote dat je zo’n kans laat liggen.
Zal allemaal. Maar de reden dat wij daar nu niet spelen is niet vanwege de KNVB.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
KNVB had al lang moeten ingrijpen, pure vervalsing van de competitie.
Nee dat komt omdat Feyenoord ziek is, terminaal en dat Slot en Arnesen ons een extra chemo die aansloeg gaf. Ik voorspel een Feyenoord dat de komende jaren in de marge gaat spelen zeker wanneer je Cashcows Hancko en Paixao weggaan en je geen Cl speelt komende seizoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal. Maar de reden dat wij daar nu niet spelen is niet vanwege de KNVB.
Allemaal afhankelijk wat je ervoor terughaalt. Je hebt prima mogelijkheden om volgend seizoen mee te doen. PSV gaat ook volledig op de schop.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat Feyenoord ziek is, terminaal en dat Slot en Arnesen ons een extra chemo die aansloeg gaf. Ik voorspel een Feyenoord dat de komende jaren in de marge gaat spelen zeker wanneer je Cashcows Hancko en Paixao weggaan en je geen Cl speelt komende seizoen.
Heb jij vertouwen wanneer Hancko en Paixao weggaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Allemaal afhankelijk wat je ervoor terughaalt. Je hebt prima mogelijkheden om volgend seizoen mee te doen. PSV gaat ook volledig op de schop.
Blijft nu allemaal lastig te zeggen zo vlak voordat het transfergeweld losbarst, maar het is ook niet zo dat je hemel en aarde hoeft te bewegen om makkelijk tweede te worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb jij vertouwen wanneer Hancko en Paixao weggaan?
Ik heb gewoon 0 vertouwen in de huidige samenstelling. Slot was een paradijsvogel die je eens in de 20 jaar tegenkomt. Maar met een middelmatige trainer als Persie en het achterlijke bestuur en al het gezeik met het stadion en de VVF. Nee sorry.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft nu allemaal lastig te zeggen zo vlak voordat het transfergeweld losbarst, maar het is ook niet zo dat je hemel en aarde hoeft te bewegen om makkelijk tweede te worden.
We zijn gezonder dan ooit en hebben (nu) genoeg waarde/kwaliteit op het veld. Van Persie doet het tot nu toe prima. Geef hem tijd om de voorbereiding te doen en laten we dan rond oktober oordelen. Er zijn nu eenmaal geen trainers die garanties bieden, dat kun je echt vergeten voor een NL club.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 0 vertouwen in de huidige samenstelling. Slot was een paradijsvogel die je eens in de 20 jaar tegenkomt. Maar met een middelmatige trainer als Persie en het achterlijke bestuur en al het gezeik met het stadion en de VVF. Nee sorry.
Juist en dat laatste baart mij de meeste zorgen, er wordt niet ingegrepen van boven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn gezonder dan ooit en hebben (nu) genoeg waarde/kwaliteit op het veld. Van Persie doet het tot nu toe prima. Geef hem tijd om de voorbereiding te doen en laten we dan rond oktober oordelen. Er zijn nu eenmaal geen trainers die garanties bieden, dat kun je echt vergeten voor een NL club.
Het enige wat ik storend blijf vinden is dat Te Kloese die dubbelfunctie blijft houden, dat vind ik niet gezond. Dat moet echt anders.
Dat snap ik, maar om te doen alsof we er slecht voorstaan is echt complete nonsens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Juist en dat laatste baart mij de meeste zorgen, er wordt niet ingegrepen van boven.
Hwang vind ik echt een kutaankoop, 7 miljoen 29 jaar en een bezige bij. Moder wel en Hadj Moussa is een 2e rechtsbuiten, had 0 concurrentie dit jaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We scouten de laatste jaren anders meer dan prima, Nu weer met een Hwang, Moder en een Hadj-Moussa. Worden allemaal gehaald en blijken gewoon uitstekende voltreffers die echt iets toevoegen. En ja, aan de andere kant van de medaille zitten er, zoals overal, ook missers tussen zoals Ramiz en een Kroaat waar iedereen dolenthousiast over was bij zijn komst.
Het is allemaal niet zo ernstig, RVP moet zich nog gaan bewijzen maar om die nu alweer langs de Slot-meetlat te leggen is een tikkie oneerlijk. Ik zie in Robin ook nog geen grote trainer, maar gewoon een beetje normaal doen zoals we zagen met Gio kan je al ver brengen.
Stop ajb met drinken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hwang vind ik echt een kutaankoop, 7 miljoen 29 jaar en een bezige bij. Moder wel en Hadj Moussa is een 2e rechtsbuiten, had 0 concurrentie dit jaar.
Niet elke aankoop moet aan het einde van de rit een plusje opleveren aan transferinkomsten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hwang vind ik echt een kutaankoop, 7 miljoen 29 jaar en een bezige bij. Moder wel en Hadj Moussa is een 2e rechtsbuiten, had 0 concurrentie dit jaar.
Dat laatste laat ik gaan en gezien je foto ben je ook een randdebiel. Maar Hwang vind ik de meest overschatte speler van deze eredivisie. Het is geen 6 geen 8 en geen 10, een leuke invaller wanneer je beste spelers niet fit zijn.quote:
Wat heeft meneer Hwang ons opgeleverd dit seizoen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet elke aankoop moet aan het einde van de rit een plusje opleveren aan transferinkomsten.
Zolang dat op het veld maar bewerkstelligt wordt met prestaties. En Hwang is zo'n jongen.
Balbezitquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat heeft meneer Hwang ons opgeleverd dit seizoen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat heeft meneer Hwang ons opgeleverd dit seizoen?
Met andere woorden, een belangrijke spil in het spel van Feyenoord.quote:"Met Hwang in de basis won Feyenoord 77,8% van alle wedstrijden, zonder Hwang in de basis wonnen ze er maar 38,5%.
Je had je z’n leeftijd niet eens goed en dat je hem overschat vindt snap ik als je zoveel zuipt. Maar goed, ook jij hebt recht op een mening.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat laatste laat ik gaan en gezien je foto ben je ook een randdebiel. Maar Hwang vind ik de meest overschatte speler van deze eredivisie. Het is geen 6 geen 8 en geen 10, een leuke invaller wanneer je beste spelers niet fit zijn.
Dat mag ook, ik vind Hwang namelijk absoluut geen meerwaarde voor Feyenoord. En Seedorf werd ook 3x CL winnaar met 3 teams en vond ik ook een waterdrager.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden, een belangrijke spil in het spel van Feyenoord.
En bij anderen levert hij kennelijk ergernis op, en dat mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |