Maar hij heeft wel de potentie om een topspeler te worden, daar kijken de clubs ook naar. Ik vind het een prima speler en leuk ventje, natuurlijk jammer dat je niet langer kan genieten van hem. Maar je gaat verder ook nooit 35 miljoen krijgen voor hem. Dus 25 miljoen nu is prima. Zeker gezien de spelers die je hebt lopen op het middenveld nu en de aankopen van Steijn en wellicht Valente is dit gewoon prima cashen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja eigenlijk zou ik dus 19 met bonussen naar 22 al prima vinden. Zó goed vind ik hem niet spelen. Prima speler maar dit zie ik ook als prima bedragen.
Gezien zijn contract bedoel je? Want waarom zou je voor Wieffer wel 32 miljoen kunnen krijgen en voor Milambo geen 35?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de potentie om een topspeler te worden, daar kijken de clubs ook naar. Ik vind het een prima speler en leuk ventje, natuurlijk jammer dat je niet langer kan genieten van hem. Maar je gaat verder ook nooit 35 miljoen krijgen voor hem.
20 + bonus is prima, Milambo zal daar ook steeds meer naar achteren worden gezet, een balafpakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:11 schreef De_Pel het volgende:
Zorgen voor een mooie doorverkoopbonus. Doet hij het 2-3 jaar leuk bij Brentford, dan gaat ie natuurlijk voor ¤65m+ naar Chelsea.
N’golo Milamboquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
20 + bonus is prima, Milambo zal daar ook steeds meer naar achteren worden gezet, een balafpakker.
zo bijzonder is milambo niet, echt geen supertalent. 20 milj strik eromheen nu je goed in middenvelders zit en wegbrengen naar Engeland.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet niet te hoog van de toren gaan blazen over Milambo
Na Volgend seizoen loopt hij gratis de deur uit
22 miljoen is een goed bod
Dan had je vorig seizoen Milambo maar zijn contract moeten verlengen met een goed bod
Maar te Kloesse zag het waarschijnlijk niet aankomen dat Milanbo zich zo zou ontwikkelen dit seizoen
is gewoon grote faal van te kloesse
Hij heeft zich dit seizoen op het allerhoogste niveau van de CHampions L bewezenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 03:50 schreef recidivist het volgende:
[..]
zo bijzonder is milambo niet, echt geen supertalent. 20 milj strik eromheen nu je goed in middenvelders zit en wegbrengen naar Engeland.
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft zich dit seizoen op het allerhoogste niveau van de CHampions L bewezen
Hij kan zich nog veel verder door ontwikkelen. Fysiek wil iedere ploeg zo een speler hebben op het middenveld
Denk wel dat we dat meer zouden zien als hij op 8 komt, maar daar hebben we -zeker als Timber blijft- betere opties.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.
Timber moet eerst maar eens bijtekenen, anderzijds verkopen met blessure zal ook lastig worden. Blijft de eerste optie eigenlijk alleen maar over.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk wel dat we dat meer zouden zien als hij op 8 komt, maar daar hebben we -zeker als Timber blijft- betere opties.
Klinkt als ons Tonny. Ik schat Milambo iets hoger in qua intelligentie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als hij die knop omzet, maar ik denk dat hij zichzelf meer als 10 ziet.
Ik moest ook aan Vilhena denken inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klinkt als ons Tonny. Ik schat Milambo iets hoger in qua intelligentie.
Die jongen heeft dit jaar 42 wedstrijden gespeeld. Van zijn totaal van 60 wedstrijden bij de senioren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.
GRATIS via RTV rijnmond kijken dusquote:LIVE 19:30 | Jong Sparta - Feyenoord O21
vandaag, 15:30 97 reacties
Het is matchday voor Feyenoord Onder 21! Aan alles is te merken dat de hoop op een resultaat vanavond eigenlijk compleet is verdwenen. Jong Sparta was afgelopen dinsdag met 0-3 te sterk en zonder een serieuze kwaliteitsimpuls lijkt het elftal van Pascal Bosschaart kansloos. "In de play-offs gebeuren altijd gekke dingen, dus het geloof is er zeker wel," is waar de trainer zich aan vast probeert te houden.
De wedstrijd is live te volgen via Feyenoord ONE of gratis via RTV Rijnmond.
Wedstrijd doet er toch niet meer toe.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
GRATIS via RTV rijnmond kijken dus
Het is pas gespeeld als het gespeeld isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wedstrijd doet er toch niet meer toe.
Met deze opstelling....denk het niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas gespeeld als het gespeeld is
Op dit niveau kunnen er hele gekke dingen gebeuren...
16 g+a lijkt mij toch erg sterk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen heeft dit jaar 42 wedstrijden gespeeld. Van zijn totaal van 60 wedstrijden bij de senioren.
Daarin netjes 16 G+A gemaakt in krap 3000 minuten.
Misschien ligt het ook aan je verwachtingen.
Wel echt beter dan ik dacht. Dat hij maar gaat slagen en een goed doorverkoop percentage opgeleverd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt net niet helemaal. 7 goals, 8 assists.
Ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel echt beter dan ik dacht. Dat hij maar gaat slagen en een goed doorverkoop percentage opgeleverd.
Weer geen Sliti en Read dus?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met deze opstelling....denk het niet.
Andreev; Arnaud, Ringeling, Giersthove, Breinburg; Netten, Zaal, El Harmouz, Ouarghi, De Bie, Rust.
Als mijn moeder een lul had, dan was ze mijn vaderquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb die eerste wedstrijd niet gezien
hoe kan je in 5 minuten toen 2 doelpunten tegen hebben gekregen...
dan had je het nu uitgespeeld
Die waren er toen niet bij Hansquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:28 schreef ...TomTom het volgende:
Aan jezelf te danken, na de 0-3 was het erbarmelijk slecht.
Thuis had je nooit met 3-0 mogen verliezen met Read en Milambo erbij.
doe der de groeten van mequote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Als mijn moeder een lul had, dan was ze mijn vader
niet alles ging fout vandaagquote:Feyenoord O16 en O15 zijn landskampioen na winst in mini-Klassieker
vandaag, 14:50 245 reacties
Feyenoord Onder 16 en Onder 15 hebben een spannende middag achter de rug. Beide teams kwamen deze middag in actie voor de kampioenswedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Ajax. Zowel op Varkenoord als op Sportpark De Toekomst moesten strafschoppen de beslissing brengen, met positieve afloop!
Dit betekent dat de Feyenoord Academy een behoorlijk succesvol jaar heeft, want Onder 15, Onder 16, Onder 17 en Onder 21 zijn allen landskampioen geworden. Zaterdagmiddag kwamen beide teams eerst op achterstand tegen de aartsrivaal, maar de Rotterdammers bleven knap in de wedstrijd. Op Varkenoord scoorde Milan Verhoeven de gelijkmaker en leek Mawese Mbole in de verlenging de winnende te scoren, maar door een late gelijkmaker brachten penalty's uiteindelijk de beslissing.
In de hoofdstad stond Feyenoord O16 ook al snel op achterstand, maar was het Noah Bout die de gelijkmaker voor zijn rekening nam. In de reguliere speeltijd en verlenging werd er niet meer gescoord op De Toekomst, maar de Rotterdammers haalden de titel naar Zuid via een penaltyreeks.
gewoon in de stream in de timeline klikken en je maakt je eigen herhalingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je dit ook weer in de laatste minuut weggeven
het is gewoon pech
het was wel een vreemd doelpunt
ik zou de herhaling wel terug willen zien of het allemaal wel correct was
Had z'n assist in het potje 021 blijkbaar meegeteld...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt net niet helemaal. 7 goals, 8 assists.
Summerville en zijn familie zijn trots op die jongen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speler van Feyenoord ging teamgenoot te lijf en heeft de club verlaten
https://www.voetbalzone.n(...)/blt81b6feb02275ec56
Lekker weer. Iig goed dat hij weg is gestuurd.
Wat is er zo bijzonder aan deze vent? 17 goals in 33 wedstrijden (ok wel 10 assists) is toch niet zo bijzonder?quote:
Dat dacht ik ook meteen. Wat een omschrijvingquote:
We mochten willen dat we momenteel een spits hadden met 17 doelpunten en 10 assists in 33 wedstrijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan deze vent? 17 goals in 33 wedstrijden (ok wel 10 assists) is toch niet zo bijzonder?
Dit ja, eigenlijk is alles beter dan de competitie in gaan met Ueda als eerste spits.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We mochten willen dat we momenteel een spits hadden met 17 doelpunten en 10 assists in 33 wedstrijden.
Maar volgens mij moest deze speler afgelopen winter nog 12 miljoen kosten meen ik mij te herinneren.
Dat lijkt me wel aan de bovenkant van bedragen die Feyenoord gaat betalen.
13 goals in de competitie.. leuk dat die assists geeft. Maar ik heb liever wat meer garantie op goals.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We mochten willen dat we momenteel een spits hadden met 17 doelpunten en 10 assists in 33 wedstrijden.
Maar volgens mij moest deze speler afgelopen winter nog 12 miljoen kosten meen ik mij te herinneren.
Dat lijkt me wel aan de bovenkant van bedragen die Feyenoord gaat betalen.
Ja maar dit is een beestachtig goalgetterquote:Op zondag 8 juni 2025 23:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
13 goals in de competitie.. leuk dat die assists geeft. Maar ik heb liever wat meer garantie op goals.
Over zijn hele carrière 127 wedstrijden en 32 goals en 16 assists.
Om hier nou 10+ miljoen voor uit te geven...
Tegen Willem II zal het wel lukken ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar dit is een beestachtig goalgetter
Gaan we hem eerst verhuren aan Dordrecht dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Willem II zal het wel lukken ja.
Ik zie het ook niet helemaal nee. En ook niet bij een echt goede club in een echt goede competitie.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan deze vent? 17 goals in 33 wedstrijden (ok wel 10 assists) is toch niet zo bijzonder?
Wel als de transfer van Hancko doorgaatquote:Op zondag 8 juni 2025 23:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja, eigenlijk is alles beter dan de competitie in gaan met Ueda als eerste spits.
Maar ik denk niet dat wij snel 10+ gaan aftikken voor een speler.
quote:Op maandag 9 juni 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wel als de transfer van Hancko doorgaat
Die Ueda kan er echt geen fuk van dat heeft van Persie natuurlijk al een tijdje gezien
Hopelijk gaat deze transfer door of anders een andere spits halen
Met ueda ga je volgend seizoen een ramp seizoen tegemoet
quote:Robin van Persie lovend over Ueda:''Ik zie een topspits in hem.''
wat denk je anders dat hij gaat zeggen?quote:
Voor de beker.quote:Op maandag 9 juni 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan we hem eerst verhuren aan Dordrecht dan?
Of het is een verzonnen verhaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Ik snap niet wat er zo (lol) aan is als een 12-jarige die met een open beenbreuk ligt te creperen zo'n lompe opmerking krijgt van nota bene de ambulancebroeder, maar ik zal wel weer geen eckte eckte zijn.
Voetbal cultuur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Ik snap niet wat er zo (lol) aan is als een 12-jarige die met een open beenbreuk ligt te creperen zo'n lompe opmerking krijgt van nota bene de ambulancebroeder, maar ik zal wel weer geen eckte eckte zijn.
Nee, je hebt helemaal gelijk. Het is heel triest.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Nee daar heb je gelijk in, dat professioneler gemoeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Willie Overtoom is altijd enorm zuur over Feyenoord, geen idee waaromquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, dat professioneler gemoeten.
Overigens heb ik wat over dat toernooi opgezocht, maar ik snap de rest van het gemekker over kruisfinales niet. Ajax speelde eerst tegen FC Midtylland en daarna tegen PSG (dat won van Genk). Die wedstrijd tegen PSG hebben ze niet uitgespeeld vanwege die beenbreuk en ze hebben zich teruggetrokken. Dat terugtrekken kan ik best begrijpen verder.
Feyenoord stond tegen Benfica, daarna tegen Borussia Dortmund (dat won van Liverpool) en tot slot in de finale tegen PSG. Is Benfica nu een betere kruisfinale dan Midtylland? En is Dortmund/Liverpool nou echt zoveel beter om te treffen dan Genk/PSG.
Tim Hofman verzon ook alles. De netten hangen immers overal. Koevermans opstappen was zeer overtrokken. Het is zeg maar ook niet echt handig om openlijk homoseksueel te zijn bij een voetbalclub. Die fonteinen waren toch al aan onderhoud toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Willie Overtoom is altijd enorm zuur over Feyenoord, geen idee waarom
Geen idee ook wat het met Feyenoord te maken heeft dat een speler een blessure oploopt tijdens een wedstrijd tegen PSG
Dat toernooi bij Zwervers (dus niet bij Feyenoord) is al jarenlang één van de meest prestigieuze jeugdtoernooien ter wereld. Maar Willie zal het vast beter weten, gewoon een zure vader die boos wordt om een opmerking langs de zijlijn. Het is allemaal wat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tim Hofman verzon ook alles. De netten hangen immers overal. Koevermans opstappen was zeer overtrokken. Het is zeg maar ook niet echt handig om openlijk homoseksueel te zijn bij een voetbalclub. Die fonteinen waren toch al aan onderhoud toe.
Gras is groen, een bal is rond en na een broodje döner zijn je scheetjes veelal nat. User @:caland bagatelliseert het uiteraard weer en kon waarschijnlijk zichzelf ternauwernood weerhouden om in te haken met een Nouri grapje.
20 procent nog wel.....quote:Coritiba ontvangt twintig procent van transfersom bij verkoop Paixão'
10/06/2025 19:24 1562 reacties
Mocht Igor Paixão komende zomer een transfer maken, dan ontvangt zijn oude club Coritiba FC ongeveer twintig procent van de transfersom. Rogerio Scarione, een Braziliaanse journalist die Coritiba op de voet volgt, heeft dit dinsdagavond gemeld. Dit betekent dat Feyenoord, bij een gewenst transferbedrag van veertig miljoen euro, al acht miljoen euro moet afstaan.
Stukje grintaquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Feyenoord-spits Stephano Carrillo zal niet met een heel fijn gevoel aan zijn vakantie beginnen. De negentienjarige aanvaller kreeg in een jeugdinterland met Mexico Onder 20 tegen Congo Onder 20 een rode kaart nadat hij een klap uitdeelde aan een tegenstander.
https://www.pzc.nl/rotter(...)gdtoernooi~a3bd8faa/
[ x ]
Ik was inderdaad de hunnie doen het ook kaart nog vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2025 06:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat toernooi bij Zwervers (dus niet bij Feyenoord) is al jarenlang één van de meest prestigieuze jeugdtoernooien ter wereld. Maar Willie zal het vast beter weten, gewoon een zure vader die boos wordt om een opmerking langs de zijlijn. Het is allemaal wat.
Ken overigens een plek waar jeugdteams tot twee keer toe daadwerkelijk zijn aangevallen door publiek. Zelfs bij een besloten wedstrijd waar de harde kern toch naar binnen mocht op uitnodiging van de trainer. Mag jij raden waar en wie die trainer was
Nee, er is eigenlijk maar één club in Nederland waar dat soort incidenten zijn voorgevallen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was inderdaad de hunnie doen het ook kaart nog vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |