Maar hij heeft wel de potentie om een topspeler te worden, daar kijken de clubs ook naar. Ik vind het een prima speler en leuk ventje, natuurlijk jammer dat je niet langer kan genieten van hem. Maar je gaat verder ook nooit 35 miljoen krijgen voor hem. Dus 25 miljoen nu is prima. Zeker gezien de spelers die je hebt lopen op het middenveld nu en de aankopen van Steijn en wellicht Valente is dit gewoon prima cashen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja eigenlijk zou ik dus 19 met bonussen naar 22 al prima vinden. Zó goed vind ik hem niet spelen. Prima speler maar dit zie ik ook als prima bedragen.
Gezien zijn contract bedoel je? Want waarom zou je voor Wieffer wel 32 miljoen kunnen krijgen en voor Milambo geen 35?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de potentie om een topspeler te worden, daar kijken de clubs ook naar. Ik vind het een prima speler en leuk ventje, natuurlijk jammer dat je niet langer kan genieten van hem. Maar je gaat verder ook nooit 35 miljoen krijgen voor hem.
20 + bonus is prima, Milambo zal daar ook steeds meer naar achteren worden gezet, een balafpakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:11 schreef De_Pel het volgende:
Zorgen voor een mooie doorverkoopbonus. Doet hij het 2-3 jaar leuk bij Brentford, dan gaat ie natuurlijk voor ¤65m+ naar Chelsea.
N’golo Milamboquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
20 + bonus is prima, Milambo zal daar ook steeds meer naar achteren worden gezet, een balafpakker.
zo bijzonder is milambo niet, echt geen supertalent. 20 milj strik eromheen nu je goed in middenvelders zit en wegbrengen naar Engeland.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet niet te hoog van de toren gaan blazen over Milambo
Na Volgend seizoen loopt hij gratis de deur uit
22 miljoen is een goed bod
Dan had je vorig seizoen Milambo maar zijn contract moeten verlengen met een goed bod
Maar te Kloesse zag het waarschijnlijk niet aankomen dat Milanbo zich zo zou ontwikkelen dit seizoen
is gewoon grote faal van te kloesse
Hij heeft zich dit seizoen op het allerhoogste niveau van de CHampions L bewezenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 03:50 schreef recidivist het volgende:
[..]
zo bijzonder is milambo niet, echt geen supertalent. 20 milj strik eromheen nu je goed in middenvelders zit en wegbrengen naar Engeland.
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft zich dit seizoen op het allerhoogste niveau van de CHampions L bewezen
Hij kan zich nog veel verder door ontwikkelen. Fysiek wil iedere ploeg zo een speler hebben op het middenveld
Denk wel dat we dat meer zouden zien als hij op 8 komt, maar daar hebben we -zeker als Timber blijft- betere opties.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.
Timber moet eerst maar eens bijtekenen, anderzijds verkopen met blessure zal ook lastig worden. Blijft de eerste optie eigenlijk alleen maar over.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk wel dat we dat meer zouden zien als hij op 8 komt, maar daar hebben we -zeker als Timber blijft- betere opties.
Klinkt als ons Tonny. Ik schat Milambo iets hoger in qua intelligentie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als hij die knop omzet, maar ik denk dat hij zichzelf meer als 10 ziet.
Ik moest ook aan Vilhena denken inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klinkt als ons Tonny. Ik schat Milambo iets hoger in qua intelligentie.
Die jongen heeft dit jaar 42 wedstrijden gespeeld. Van zijn totaal van 60 wedstrijden bij de senioren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon aardig mee maar hij excelleert nergens in. Bovendien hebben we voldoende spelers op zijn positie.
GRATIS via RTV rijnmond kijken dusquote:LIVE 19:30 | Jong Sparta - Feyenoord O21
vandaag, 15:30 97 reacties
Het is matchday voor Feyenoord Onder 21! Aan alles is te merken dat de hoop op een resultaat vanavond eigenlijk compleet is verdwenen. Jong Sparta was afgelopen dinsdag met 0-3 te sterk en zonder een serieuze kwaliteitsimpuls lijkt het elftal van Pascal Bosschaart kansloos. "In de play-offs gebeuren altijd gekke dingen, dus het geloof is er zeker wel," is waar de trainer zich aan vast probeert te houden.
De wedstrijd is live te volgen via Feyenoord ONE of gratis via RTV Rijnmond.
Wedstrijd doet er toch niet meer toe.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
GRATIS via RTV rijnmond kijken dus
Het is pas gespeeld als het gespeeld isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wedstrijd doet er toch niet meer toe.
Met deze opstelling....denk het niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas gespeeld als het gespeeld is
Op dit niveau kunnen er hele gekke dingen gebeuren...
16 g+a lijkt mij toch erg sterk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen heeft dit jaar 42 wedstrijden gespeeld. Van zijn totaal van 60 wedstrijden bij de senioren.
Daarin netjes 16 G+A gemaakt in krap 3000 minuten.
Misschien ligt het ook aan je verwachtingen.
Wel echt beter dan ik dacht. Dat hij maar gaat slagen en een goed doorverkoop percentage opgeleverd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt net niet helemaal. 7 goals, 8 assists.
Ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel echt beter dan ik dacht. Dat hij maar gaat slagen en een goed doorverkoop percentage opgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |