abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2025 @ 15:44:57 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217808128
VAN BOUWVAL NAAR WINST

Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!

Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Extra budget en voordelen liggen in het verschiet voor de koppels die uitblinken. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt af en toe (als hij zin heeft :P ) gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.

De Spelregels
* Bij een oplevering gaat het puur om de inrichting en om de styling. De afwerking en of alles werkt komt pas aan de orde bij de verkoop en dat wordt op dat moment in de verkoopprijs verrekend. Zijn er bij de oplevering van het hele appartement nog zaken die niet werken, dat worden deze herstelkosten afgetrokken van de verkoopwaarden van het
appartement.

* Op rustdagen mag men niet in het gebouw zijn, en mag er dus niet meer gewerkt worden
(Alle deelnemers zijn van te voren over deze spelregels geďnformeerd.)

De Plattegrond

Het Bouwbudget

De Koppels!

pi_217808401
Hier nog 3 visuals van het pand en de indeling van de appartementen uit aflevering 1:

En als bonus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217808415
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
Hier nog 3 visuals van het pand en de indeling van de appartementen uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En als bonus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je dit post!
pi_217808430
Het zijn echt piepkleine huisjes
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:11:22 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217808586
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En als bonus:

SPOILER
Top! Weet je ook wie welke heeft?
pi_217808635
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Top! Weet je ook wie welke heeft?
Appartement 1: Maurits en Anouk
Appartement 2: Wilfred en Edith
Appartement 3: Faisel en Chris
Appartement 4: Victor en Naomi
Appartement 5: Mark en Heidy
Appartement 6: Marit en Roelie
Appartement 7: Groepsproject
pi_217808657
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Grote groep eigenlijk als je het zo op een rij ziet
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:19:28 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217808723
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Hartstikke bedankt!
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:38:14 #9
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217809063
Misschien ten overvloede, maar toch maar voor de zekerheid... :)

Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.

Als die plaatjes van de woningen met plattegrond het eindresultaat zijn (van Funda oid) dan vind ik het niet fijn om dat hier te zien. Met een spoiler-alert kan zoiets hier wmb natuurlijk wel geplaatst worden.

SPOILER
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:42:24 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217809128
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Misschien ten overvloede, maar toch maar voor de zekerheid... :)

Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.

Als die plaatjes van de woningen met plattegrond het eindresultaat zijn (van Funda oid) dan vind ik het niet fijn om dat hier te zien. Met een spoiler-alert kan zoiets hier wmb natuurlijk wel geplaatst worden.

SPOILER
Er staat: uit aflevering 1 (postnr 5).
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:56:59 #11
124676 RobertoCarlos
pi_217809308
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er staat: uit aflevering 1 (postnr 5).
Is het even ook in het algemeen, kan geen kwaad om dat even te noemen.

(omdat ik ze niet herkende, heb ik zo snel mogelijk doorgescrollt en niet alles gelezen)
  zaterdag 31 mei 2025 @ 17:08:19 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217809460
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Is het even ook in het algemeen, kan geen kwaad om dat even te noemen.

(omdat ik ze niet herkende, heb ik zo snel mogelijk doorgescrollt en niet alles gelezen)
Ik snap niet wat je bedoelt…?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 17:22:46 #13
124676 RobertoCarlos
pi_217809606
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik snap niet wat je bedoelt…?
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven :D

Dat wilde ik gewoon even delen voor het geval dat :s)
pi_217809665
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven :D

Eens liever geen spoilers in dit topic.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 31 mei 2025 @ 17:33:42 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217809677
quote:

[..]

Duidelijk. ^O^
  zaterdag 31 mei 2025 @ 17:49:48 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217809826
Aangezien we toch het weekend moeten doorkomen zonder ons Blok, zullen we dan de andere bewoners bespreken? Of misschien zijn er nog fans die Victor onder de microscoop willen leggen?
pi_217809877
quote:
80s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Aangezien we toch het weekend moeten doorkomen zonder ons Blok, zullen we dan de andere bewoners bespreken? Of misschien zijn er nog fans die Victor onder de microscoop willen leggen?
Goed idee!

Vind het echt stom dat er in het weekend geen blok is -O-
pi_217810127
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goed idee!

Same. Eigenlijk zou ik zelfs vooruit willen kijken :9

En eigenlijk zou NET5 slim moeten zijn en twee seizoenen per jaar uitzenden; een in het najaar en een in het voorjaar. Ik weet niet wat de kijkcijfers zijn maar als ze die Yvonne Koddebreijer binnen kunnen halen moet er toch ook genoeg geld zijn voor een extra Blok-seizoen :P

Moeten ze alleen wel een betere presentator zoeken, of Dennis écht betrekken bij het programma. Nu komt ie enkel om zijn tekstje op te dreunen en de rest wordt gedaan vanuit productie (zoals die appjes).
  zaterdag 31 mei 2025 @ 18:47:54 #19
124676 RobertoCarlos
pi_217810154
Even om de tijd door te komen: wat Victor naar mijn idee eigenlijk doet:

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 mei 2025 @ 18:50:08 #20
862 Arcee
Look closer
pi_217810169
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 18:51:07 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217810175
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even om de tijd door te komen: wat Victor naar mijn idee eigenlijk doet:

SPOILER
Ik denk dat ie zwaar is opgejut door Biglip.
pi_217810234
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ook omdat lippie het gesprek wat ze had met Marit nogal verdraaid overbrengt aan Victor.
Waar ik me nogal aan erger aan Victor is de manier waarop hij nogal arrogant in de camera staat te grijnzen en zich al als de winnaar uitroept. Daarom was het ook wel lekker dat de 5000 naar de zusjes ging.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:02:35 #23
124676 RobertoCarlos
pi_217810249
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Een echte man kan makkelijk tegen zo'n Biglip op. Hij niet 8-)
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:05:03 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217810268
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Een echte man kan makkelijk tegen zo'n Biglip op. Hij niet 8-)
Biglip en hij houden allebei van plamuren in ieder geval.
pi_217810300
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 18:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Ook omdat lippie het gesprek wat ze had met Marit nogal verdraaid overbrengt aan Victor.
Vooral dit ook. Maar sowieso is Plastic Fantastic niet vies van de feiten verdraaien zodat het haar goed uitkomt en poeslief zijn in mensen hun gezicht en achter hun rug weer backstabben alsof het een lieve lust is.

quote:
Waar ik me nogal aan erger aan Victor is de manier waarop hij nogal arrogant in de camera staat te grijnzen en zich al als de winnaar uitroept. Daarom was het ook wel lekker dat de 5000 naar de zusjes ging.
Actual footage of Victor:

:P

En wat ik eerder al zei: Victor vergeet even voor het gemak dat hij ±20 jaar ervaring heeft terwijl het gros van de deelnemers een pak minder ervaring meebrengt. Dan kan ie wel door heel Grave brullen dat ze hem "niet kunne bijhouwuh!!!", maar dat is een gemankeerde vorm van trots. Dat is hetzelfde als een wielrenner als Pogačar dat roept na een wedstrijdje tegen een wielerclubje-voor-de-leuk.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:18:08 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217810367
Victors doen en laten schreeuwt #smalldickenergy
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:20:43 #27
124676 RobertoCarlos
pi_217810384
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Biglip en hij houden allebei van plamuren in ieder geval.
_O- ^O^
pi_217810417
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:18 schreef V. het volgende:
Victors doen en laten schreeuwt #smalldickenergy
Zijn hele voorkomen in zekere zin wel tbh :@
Ja sorry, ik heb gewoon niks met van die opgeblazen sportschooltypes.

Daarom vond ik het in de eerste weken best verrassend dat hij en Plastic Fantastic best sportief waren binnen de groep. Maar van zodra zij de leiding niet kunnen nemen, niet de gehoopte schouderklopjes krijgen of een situatie niet voldoet aan de door hun gestelde verwachtingen speelt hun Calimero-complex op en wordt het een stel ordinair schreeuwende mierenneukers om de situatie toch naar hun hand te kunnen zetten.
Wat dat betreft is het niet gek dat ze zulke dikke maatjes zijn met Meeloper en Aanhangsel, want hun Calimero-complex kent ook geen grenzen (bleek gisteren maar weer in hun teleurgestelde reactie op het verlies van de oplevering).
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:28:36 #29
136 V.
pi_217810441
De eerste weken was er nog geen strijd gaande.
Nu is het volle bak ikkeikkeikke voor Suckface en Popeye..
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217810515
Klopt, maar kijk bijvoorbeeld naar vorige week toen SuperStuuc en Plastic Fantastic de slaapkamer-oplevering hadden gewonnen. Toen was meneertje nog helemaal vrolijk, gaf anderen nog gerust advies en was het lenen van spullen nog geen (groot) probleem.
Marit en Roelie winnen de badkamer-oplevering en meneer gaat ineens helemaal los van "ze hebbe vijf rugge gewonne dus dan kenne ze zelf wel een koffiezetapparaat/boormachine/rolmaat kopuh!!!" In het geval van het koffieapparaat wil ik hem gerust nog gelijk geven, maar wat betreft die andere twee producten is het volgens mij zo dat productie voor ieder duo een sloot aan gereedschappen etc. heeft gegeven. Daarin zit geen verschil tussen de rolmaat van duo 1 of duo 2 dus vind ik die vorm van territoriumafbakening wat overtrokken.

Wel heerlijk hoeveel verschillende bijnamen we al hebben voor dat duo :D _O-
pi_217811737
Zoals ik eerder zei, hoe gaan ze niet winnen? Zelfs de styling doen ze goed, en de vorige aflevering was 50/50 en hadden ze misschien ook wel moeten winnen, dan hadden ze al 3x gewonnen? Word wel saai als je op maandag de uitslag van vrijdag al weet. Ik ben benieuwd wat ze er gaan op verzinnen. Misschien dat ze op het einde heel veel pech hebben met de verkoop.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:02:06 #32
124676 RobertoCarlos
pi_217812457
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kun je dat gezicht van Mark nog ergens opplakken? Waar zijn haar op half elf zit.
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oke, eh het hoofd van Mark op een teletubbie.
@Boca_Raton
Ik krijg hem helaas niet heel veel beter dan dit....

pi_217812557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:19 schreef __Fokker__ het volgende:
Zoals ik eerder zei, hoe gaan ze niet winnen?
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
pi_217812584
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
@:Boca_Raton

[ afbeelding ]
Doet me onwillekeurig denken aan de Teringtubbies van Bart de Graaff _O- _O- _O-
pi_217812677
Ben even een dagje weg en er is alweer een nieuw topic! Leuk nagenieten in dit blokloze weekend zo! Tja, welke deelnemer zal ik eens bespreken.

Chris is mijn favorietje, net zoals Marit die van PeterKelder is. Eenmaal uit zijn nest gerold werkt hij zich drie keer in de rondte en is ook niet te beroerd om even anderen te helpen. Hij tolereert zijn dominante klunskletspa.

En och ja, toch ook wel een zwak voor Knabbel en Babbel, of Dubbelbril en Petjeop (als we het dan toch over bijnamen hebben, haha). Die zien in mijn ogen toch wel de waarde van zo'n oud pand.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:24:51 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217812749
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
@:Boca_Raton

[ afbeelding ]
_O-

Dank je!
pi_217812827
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:

[..]
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
Mee eens, hoor, toch krijg ik het vermoeden dat ze wel haast MOETEN winnen, ze hebben het mooiste appartement qua ligging, licht, ruimte en in aanschafprijs. Ook hoe het kwalitatief afgewerkt wordt, ze lopen enorm uit op de rest.
pi_217812968
quote:

[..]

Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.
pi_217813374
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:

[..]
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.

Eigenlijk zit dit seizoen heel vreemd in elkaar qua formatonderdelen en montage _O-
pi_217813481
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.

Eigenlijk zit dit seizoen heel vreemd in elkaar qua formatonderdelen en montage _O-
Nou precies, liet even mijn broer (de bouwkundig ingenieur met twee linkerhanden) vanavond een uitzending zien, hij snapte werkelijk niet wat ik keek, wat is dit? Getteter en gezeik en je ziet niks. Enfin, niet enthousiast gekregen dus. Ik probeerde nog uit te leggen, dat wij als kijkers proberen de rest, die we niet te zien krijgen, in te vullen en dat delen op een forum en dat DAT de lol voor mij van het programma is.

Hij snapte er geen bal van. :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 mei 2025 @ 23:18:21 #41
862 Arcee
Look closer
pi_217813544
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
Getteter en gezeik en je ziet niks
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217813602
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:18 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:28:36 #43
124676 RobertoCarlos
pi_217813621
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.
Relax :) Dat verzoek deed ik hierboven al
pi_217813636
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Relax :) Dat verzoek deed ik hierboven al
Gelukkig dan maar! :*
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:32:41 #45
124676 RobertoCarlos
pi_217813646
Hier trouwens ook #TeamChris *O*
Ik keek, voor research-purposes :7 , nog even een stukje van een aflevering uit week 1 terug en Chris wilde eigenlijk totaal niet het donkere appartement 1, want te weinig licht. Maar zijn KletsKousPa dramde flink door, dus deed ie het toch maar...
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:33:58 #46
124676 RobertoCarlos
pi_217813653
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gelukkig dan maar! :*
Je kent me nou toch wel een beetje? na 5 weken hier posten :s)

We zijn trouwens precies op de helft op dit moment! *O*
pi_217813655
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praat _O-

En dan moeten de bezoekjes aan de Jysk nog komen, want die zijn ook sponsor dit seizoen :s)
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:36:12 #48
124676 RobertoCarlos
pi_217813664
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praat _O-

En dan moeten de bezoekjes aan de Jysk nog komen, want die zijn ook sponsor dit seizoen :s)
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringe :Y
pi_217813706
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringe :Y
HAHAHA, arme medewerkers denk ik dan.
pi_217813733
En ik vermoed trouwens dat die medewerkers niet eens werken bij dat filiaal, maar ingehuurd van de lokale toneelclub.
pi_217813946
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vermoed trouwens dat die medewerkers niet eens werken bij dat filiaal, maar ingehuurd van de lokale toneelclub.
Die stukjes zijn lekker tenenkrommend ja :'). Maar de mensen voor wie die filmpjes gemaakt zijn hebben dat allemaal niet door en denken gewoon echt een handige tip te zien te krijgen _O- . Net als warp...
pi_217814130
Vorig jaar was het ook al heel duidelijk wie er zou winnen. Het is inderdaad niet veel aan zo. Jaaaaren geleden vond ik dit programma echt geweldig.

Het werkt ook niet mee dat ze niet hun eigen indeling hebben mogen maken. Dat hele monumentaal gebeuren vind ik geen reet aan ook eigenlijk.

Ik vind verder ook niemand echt leuk, die zusjes eerst wel maar die vind ik ook een beetje vals nu. Op zich hou ik daar wel van alleen ze zijn tegelijkertijd ook tere zieltjes en die combinatie vind ik niks. Ik snap ook niet dat je er al zo snel helemaal doorheen zit.

Die brilsmurfen vind ik ook heel irritant. Zo suffig. Geven het nu al op ook.

Die vader en zoon vond ik nog wel leuk maar ze maken er wel een puinhoop van. Maar misschien komt het dan aan het eind helemaal goed en gaan ze er met de winst vandoor? Nah who am I kidding?
  zondag 1 juni 2025 @ 08:52:00 #53
136 V.
pi_217814690
Prutlip over 40 jaar

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2025 @ 10:43:20 #54
862 Arcee
Look closer
pi_217815797
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 01:53 schreef Cosima het volgende:
Het werkt ook niet mee dat ze niet hun eigen indeling hebben mogen maken. Dat hele monumentaal gebeuren vind ik geen reet aan ook eigenlijk.
Mee eens. Dat begon al met de flater dat W&E niet konden beginnen door dat gezemel over de kleur van de verf.
  zondag 1 juni 2025 @ 15:45:57 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217819582
Zullen we de volgende bewoner bespreken? Ik stel voor: Marit.
  zondag 1 juni 2025 @ 16:46:25 #56
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217820775
Kan iemand me aan de hand van de nieuwe plattegronden even uitleggen hoe de mensen in de meest linkse appartement in hun appartement moeten komen (de zusjes dus en vader en zoon)?
Moeten die altijd achterom? Lijkt me ook onlogisch voor de post/bezoek later :?
En het lijkt dat er bij sommige appartementen een trapje zit in de keuken/woonkamer… of zie ik dat verkeerd?

En kunnen we aub ophouden met dat gegeil op Marit? Jezus, tis niet dat jullie voor t eerst een vrouw zien toch.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 1 juni 2025 @ 16:51:53 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217820866
Marit is niet voor een kleintje vervaard. Ze gaat door en door en door tot de tennisarm aan toe. Thuis heeft ze zo’n paal staan om te paaldansen… :|W Ze krijgt van alles gedaan met haar zoete-meisjes-stemmetje. In het begin dacht ik dat zij en Roelie lovers waren, ja, ze zaten steeds aan elkaar. Inmiddels is dat uit de wereld. Als ik zou kiezen voor de leukste Blok-bewoner maakt ze een goede kans!
pi_217820908
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef TaMieke het volgende:
Kan iemand me aan de hand van de nieuwe plattegronden even uitleggen hoe de mensen in de meest linkse appartement in hun appartement moeten komen (de zusjes dus en vader en zoon)?
Moeten die altijd achterom? Lijkt me ook onlogisch voor de post/bezoek later :?
En het lijkt dat er bij sommige appartementen een trapje zit in de keuken/woonkamer… of zie ik dat verkeerd?

En kunnen we aub ophouden met dat gegeil op Marit? Jezus, tis niet dat jullie voor t eerst een vrouw zien toch.
Na even flink loeren hoe en wat, volgens mij liggen appartement 3 en 6 in een apart aangebouwd gebouw. Kun je ook zien aan foto van de voorgevel, het meest rechtse gedeelte heeft een lichtere steen.

En je laatste opmerking.. :D
pi_217821014
Appartement 6 (van de zusjes) heeft duidelijk een deur naar een gang vanaf de getekende trap. Bij 3 is het lastiger, lijkt inderdaad alleen een achterom te hebben. Appartement 4, 5 en 6 (tweede verdieping) hebben allemaal een buiten terras met openslaande deuren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Firuze60 op 01-06-2025 17:12:38 ]
pi_217821206
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Marit is niet voor een kleintje vervaard. Ze gaat door en door en door tot de tennisarm aan toe. Thuis heeft ze zo’n paal staan om te paaldansen… :|W Ze krijgt van alles gedaan met haar zoete-meisjes-stemmetje. In het begin dacht ik dat zij en Roelie lovers waren, ja, ze zaten steeds aan elkaar. Inmiddels is dat uit de wereld. Als ik zou kiezen voor de leukste Blok-bewoner maakt ze een goede kans!
Welnee, Chris heeft pas echt de gunfactor. :D
  zondag 1 juni 2025 @ 17:20:01 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217821256
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welnee, Chris heeft pas echt de gunfactor. :D
Maar Chris komt niet op voor zichzelf. Dat kost punten.
pi_217821297
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Liever Chris als collega dan Marit. Leuk kan ik haar niet noemen. Doorzetter en ambitieus wel.
pi_217821786
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 15:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Zullen we de volgende bewoner bespreken? Ik stel voor: Marit.
Tja, wat valt er te zeggen over mijn aanstaande echtgenote? :P

Het is inmiddels wel duidelijk dat opgeven voor haar geen optie is en zichzelf wellicht fysiek en mentaal voorbijloopt, met die breakdown en de ontstoken pees/tennisarm er nog bij. Enerzijds een lovenswaardige eigenschap, anderzijds kan dat haar de komende weken wellicht nog lelijk opbreken. Zeker met die bloeddorstige hyena's als Plastic Fantastic of Moffel en Piertje in de buurt bij wie ze haar credits steeds meer aan het verspelen is. En ik snap ook niet goed waarom ze als financial controller de budgettering niet goed op orde lijkt te hebben. Misschien heeft ze de heleboel flink onderschat en komt dat steeds meer naar boven.
Maar ze heeft in de afgelopen weken ook laten zien dat ze niet op d'r mondje gevallen is en ook echt wel probeert om een goede sfeer te behouden onderling, zoals met die borrel eerder deze week. Daarin denk ik niet dat er meer achter zit dan gewoon een beetje gezelligheid en saamhorigheid creëren.

Ik heb net wel de dinsdagaflevering even zitten terugkijken om te zien hoe het nu precies zat met dat kraan-incident. Marit belde naar die firma met de vraag of het mogelijk was of ze ook haar spullen naar boven konden takelen en hoe dat geregeld zou kunnen worden omdat het op de kosten van Moffel was geregeld. Wat ik eruit opmaak is dat de firma toen heeft gezegd van 'joh, we zijn er nu toch, dan takelen we jouw spullen ook even naar boven zonder extra kosten'. Marit zal dan waarschijnlijk gedacht hebben van: dat is een mooie meevaller, dan houd ik dat geld in m'n zak. Is dat opportunistisch? Ergens wel, want ze had ook even naar Moffel kunnen lopen en zeggen van 'hé, ik heb effe gebeld met die firma en die willen het gratis doen maar als jij daar niet akkoord mee bent regelen we het onderling', iets wat Moffel later ook aangeeft. En Plastic Fantastic dook er natuurlijk bovenop met haar feilloze gevoel voor drama.
Langs de andere kant vond ik dat gedoe over die wc die niet is aangesloten minder haar schuld. Misschien deed ze zich in de situatie iets naďever voor dan ze is, maar ik blijf erbij dat het óók de taak van Ray is om zulke zaken te checken in het proces en zeker vooraf aan de oplevering.

quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef TaMieke het volgende:
Helaas, deze zolderkamerautist heeft nog nooit een vrouw in het echt gezien :+ [/sarcasm]

Joh, het is gewoon een overdrijving. Marit valt mij zeker in positieve zin op maar ik maak mij zeker geen illusies wat dat betreft hoor _O- Het is voor mij een vorm van luchtigheid in het becommentariëren van al het ellendige leed in een Blok-week, als een soort tegenkleur in vergelijk met al het gitzwarte gezeik en gedoe wat er zich verder afspeelt. Meer niet.
pi_217821847
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Chris zou inderdaad iets meer op zijn strepen mogen gaan staan, want Faisel roept en droomt veel maar het is niet dat er veel uit zijn handen komt :') Maar goed, bij dit duo vraag ik me ook enigszins af wie van de twee aanjager is geweest voor de deelname en waarom Chris überhaupt heeft ingestemd. Maar bij het zien en horen van zijn broer en zus deze week denk ik niet dat die twee wel snel tegengas geven op de fratsen van papa :X
  zondag 1 juni 2025 @ 18:10:53 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217821949
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Chris zou inderdaad iets meer op zijn strepen mogen gaan staan, want Faisel roept en droomt veel maar het is niet dat er veel uit zijn handen komt :') Maar goed, bij dit duo vraag ik me ook enigszins af wie van de twee aanjager is geweest voor de deelname en waarom Chris überhaupt heeft ingestemd. Maar bij het zien en horen van zijn broer en zus deze week denk ik niet dat die twee wel snel tegengas geven op de fratsen van papa :X
Faisal is een chaoot. Overal ligt troep. En waar is die spiegel gebleven?
pi_217822242
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Faisal is een chaoot. Overal ligt troep.
Tja, hij heeft natuurlijk geen tijd om op te ruimen met al die ritjes naar Almere :') En hij is in het dagelijks leven eigen baas, dus er zal niemand boven hem zijn die hem in het gareel houdt. En helaas is Chris daar nog niet mans genoeg voor.

quote:
En waar is die spiegel gebleven?
Teruggebracht naar Almere? _O-
pi_217823631
Faisel is tussendoor ook gewoon ergens anders aan het klussen, in "Almere".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2025 @ 20:26:03 #68
862 Arcee
Look closer
pi_217823728
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef __Fokker__ het volgende:
Faisel is tussendoor ook gewoon ergens anders aan het klussen, in "Almere".
Haha, dat zou goed kunnen inderdaad.
pi_217826837
Dat je de grote uitgaven doet bij een bekende, in "Almere", dat is nog wel te begrijpen. Dat kan je serieus geld schelen. Maar om voor elke flut boor heen en weer te gaan rijden is echt krankzinnig.

Dat busje van hem is ook ineens verdwenen trouwens? Hele week niet meer gezien.
  maandag 2 juni 2025 @ 20:39:05 #70
136 V.
pi_217832168
:W
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217832213
Sinds wanneer maken wespen honing?
  maandag 2 juni 2025 @ 20:47:27 #72
136 V.
pi_217832254
Wespen, jeweetwel, bekend van de honing... |:( |:( |:(
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217832317
Wespennest, en slangenkuil.
pi_217832327
Victor had even bekend moeten maken dat hij geen voorman wilde zijn, logisch dat de meeste hem kiezen
pi_217832336
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
Sinds wanneer maken wespen honing?
Op Curaçao werkt alles anders.....
pi_217832352
Die zoon van Ray is net een dinosaurus met van die korte armpjes als hij zo staat.
  maandag 2 juni 2025 @ 20:59:36 #77
136 V.
pi_217832369
Iemand moet die druiplip echt een keertje bitchslappen.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:10:01 #78
136 V.
pi_217832471
Dat gaat nog een relletje worden met de andere teams als Maurits opeens extra geld gaat eisen op zijn niet-verkozen plek.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:10:39 #79
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217832481
Waarom moet Naomi zich overal mee bemoeien? Er zijn afspraken gemaakt tussen Marit en Victor maar dan gelooft Naomi het nog niet en is het vooral om haar tegen te werken 8)7
Whut?! Luister gewoon naar hoe het uitgelegd wordt ipv er vol tegenin te gaan.
pi_217832485
Wel typisch dat ze denkt dat haar man tegen haar liegt.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:11:28 #81
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217832488
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Dat gaat nog een relletje worden met de andere teams als Maurits opeens extra geld gaat eisen op zijn niet-verkozen plek.
Zou ik t ook niet mee eens zijn.
Al ben ik vast te naďef en zou ik gewoon alles delen door 6.
pi_217832492
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet Naomi zich overal mee bemoeien? Er zijn afspraken gemaakt tussen Marit en Victor maar dan gelooft Naomi het nog niet en is het vooral om haar tegen te werken 8)7
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:13:53 #83
136 V.
pi_217832518
Ik zeg het nog maar een keer: bitchslappen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217832519
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Ik verheug me er nu al op (Harm daarover: Een dictatuur en eigent zich al kapitaal toe)
Gaat nog wat worden, iedereen denk er al ander over hoe de verdeling gaat zijn, en ze hebben nog geen spijker geslagen _O-
pi_217832533
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ik vind wel dat Victor en Marit er meer voor moeten krijgen. Kost hun ook extra tijd.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:19:13 #86
136 V.
pi_217832564
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TaMieke het volgende:
Omdat ze te dom is om frisse lucht te ademen en de hypocrisie in haar eigen redeneringen te herkennen.

Zeiken dat iemand de macht heeft en macht wil, terwijl ze eigenlijk zelf niet kan uitstaan dat ze die macht niet heeft, waarvan ze zelf zegt die niet te willen want democratie is dictatuur.

Echt, er kruipen rupsen op de meest onbegaanbare hellingen van de Andes met meer logica
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:21:48 #87
136 V.
pi_217832591
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Maurits zou van mij geen cent extra krijgen.

Ik zou zeggen Victor en Marit elk 1500. De overige 15000 door zessen, 2,5 per stel.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:23:50 #88
136 V.
pi_217832610
"Zij wordt heel naar. Heel naar"
Aldus de naarste van Het Blok.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:28:08 #89
136 V.
pi_217832667
Hoe kom je er nu pas achter dat je belangrijke spullen mist?
Dat check je toch als het geleverd wordt?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:29:51 #90
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217832681
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:28 schreef V. het volgende:
Hoe kom je er nu pas achter dat je belangrijke spullen mist?
Dat check je toch als het geleverd wordt?
Nee ligt aan het huisnummer. Zij doen niets fout. :+
  maandag 2 juni 2025 @ 21:33:25 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832709
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.
En ze wil alleen met dinnetje Anouk.
pi_217832716
Faisel is weer naar Almere geweest :')
  maandag 2 juni 2025 @ 21:35:51 #93
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832733
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef NedKelly het volgende:

[..]
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Faisel is weer naar Almere geweest :')
Wat doet die man eigenlijk??
pi_217832767
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
[..]
Wat doet die man eigenlijk??
Niks hard roepen dat Chris pas oma half negen opstaat, en hij heeft zijn buitenvrouw in Almere.
pi_217832770
Zo te lezen kan ik er weer even lekker voor gaan zitten voor dit zoete wespennest .. *O*
  maandag 2 juni 2025 @ 21:40:46 #96
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832777
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Niks hard roepen dat Chris pas oma half negen opstaat, en hij heeft zijn buitenvrouw in Almere.
Ja precies! (En het blijft er een puinhoop.)
pi_217832778
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Zo te lezen kan ik er weer even lekker voor gaan zitten voor dit zoete wespennest .. *O*
Veel plezier :Y)
  maandag 2 juni 2025 @ 21:42:21 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832790
Dat wordt nog wat de komende twee weken. Een ontvlambare Naomi en dictator Victor en slang Maurits met aanhangsel.
pi_217832804
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat wordt nog wat de komende twee weken. Een ontvlambare Naomi en dictator Victor en slang Maurits met aanhangsel.
Rechterhand van Victor :D Koffie brengen ofzo? Die twee meiden doen zelf ook niet veel meer dan rondjes lopen.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:45:00 #100
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832816
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Rechterhand van Victor :D Koffie brengen ofzo? Die twee meiden doen zelf ook niet veel meer dan rondjes lopen.
Maurits ruikt geld en wurmt zich ertussen.
pi_217832837
Wel een joekel van een wespennest (letterlijk dan nu even, haha) bij C&F.
  maandag 2 juni 2025 @ 21:53:47 #102
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832897
Mag Naomi de styling van het toilet doen?
pi_217832947
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag Naomi de styling van het toilet doen?
Overal kussentjes
  maandag 2 juni 2025 @ 21:59:02 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217832959
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Overal kussentjes
En veel goud en zwart. _O-
pi_217832990
Victor tegen tussendoor schreeuwende Naomi: "Als je nou eens even je klep houdt dan.." Kijk, dan is ze wel even stil. :D
pi_217833076
Marit weet precies wat delegeren is. Al in het eerste overleg laat ze Victor alles doen. _O-
pi_217833102
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Marit weet precies wat delegeren is. Al in het eerste overleg laat ze Victor alles doen. _O-
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw" :{w
pi_217833136
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw" :{w
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.
pi_217833205
Victor: "JIJ SNAPT HET NIET!" Nee, inderdaad en maar door tetteren, wat een geduld heeft die man.
pi_217833216
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.
pi_217833262
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?
pi_217833319
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.
pi_217833350
Nu zegt Naomi dat ook net: "Marit is van de bonnen, gaat zij ook de (financiele) planning op zich nemen was mijn vraag."

Sorry hoor dat ik het toch even voor pruillip moet opnemen, want dit is geen domme vraag van haar.
pi_217833373
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:34:02 #115
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217833375
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Nu zegt Naomi dat ook net: "Marit is van de bonnen, gaat zij ook de (financiele) planning op zich nemen was mijn vraag."

Sorry hoor dat ik het toch even voor pruillip opnemen, want dit is geen domme vraag van haar.
Volgens mij bedoelde ze de gewone planning en dus ook de indeling van de groepen. Ze kan het gewoon niet hebben dat iemand anders iets bepaald voor haar.

Neem aan dat het gehele financiele stuk bij Marit ligt. Whatever een financiele planning dan nog mag zijn.
pi_217833385
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.
pi_217833402
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.
Ze weet niet eens voor welk bedrag Victor al die mannetjes gaat regelen, dat bedoel ik.
pi_217833464
Faissal: "We verdelen eerlijk en iedereen werkt mee." Is ie weer een hele dag de hort op geweest. Krijg een beetje boel ergernis aan die breedbekkikker.
pi_217833491
En Maurits is een vieze vuile gluiperd, die een Sywertje doet.
pi_217833521
Maar het was weer genieten *O*
  maandag 2 juni 2025 @ 23:24:27 #121
124676 RobertoCarlos
pi_217833753
Net terug gekeken... je kunt echt 'mooi' zien hoor vanuit een democratie een dictatuur ontstaat...
Pak een naar land of een organisatie en dit is wat er gebeurt of gebeurd is...
Met Keizer Victor I, Achterbakse Anouk en Miezerige Maurits... (om ook maar een alliteratie te gebruiken.. :{ )

Je ziet gewoon dat Victor door het oneindige tantrum-gedram van Naomi verandert van iemand die met tegenzin toch zijn taak doet, naar een enorm klootzak... ik vrees dat dat deze week alleen maar erger wordt.
Ik ben bang dat me dat wel mijn tv gaat kosten, want ik heb vanavond al bijna de stoel door de tv gegooid toen Naomi weer eens aan het zeiken en manipuleren was... :( :r

Ik hoop echt dat er iemand opstaat tegen de 4 'God's Greatest Gift of Humanity' (citaat van Harm)...
pi_217833781
En wat bouwplaats betreft moet ik toch Mark (krijg het bijna mijn strot niet uit, want arrogant stuk onbenul) wel een compliment geven, het ziet er keurig opgeruimd en gesorteerd uit itt die mafklappers van F&C, die helemaal verzuipen in de wanorde.
  maandag 2 juni 2025 @ 23:32:14 #123
124676 RobertoCarlos
pi_217833805
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
En wat bouwplaats betreft moet ik toch Mark (krijg het bijna mijn strot niet uit, want arrogant stuk onbenul) wel een compliment geven, het ziet er keurig opgeruimd en gesorteerd uit itt die mafklappers van F&C, die helemaal verzuipen in de wanorde.
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras.. :P
Volgens mij zitten ze er echt niet bovenop als ze dingen/mensen bestellen....
  maandag 2 juni 2025 @ 23:33:01 #124
124676 RobertoCarlos
pi_217833810
Vond het trouwens wel sportief van Mark dat ie vrijdag gewoon zonder gezeik sorry zei toen ze stiekem op zondag hadden gewerkt.
pi_217833814
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras.. :P
Volgens mij zitten ze er echt niet bovenop als ze dingen/mensen bestellen....
Ja jesus, ook al tenenkrommend en dan zogenaamd assertief vragen om korting, gewoon lachwekkend.
pi_217833826
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond het trouwens wel sportief van Mark dat ie vrijdag gewoon zonder gezeik sorry zei toen ze stiekem op zondag hadden gewerkt.
Vond ik ook wel sportief, heeft ie toch wel wat zelfreflectie opgebouwd, Heidi zat nog wat te pruttelen. Die kan er niet zo goed tegen dat haar mannetje wordt aangevallen.
pi_217833870
Zelf ben ik trouwens een watje met bouwvakkers, hoop altijd dat ik een goede deal gemaakt heb en durf nooit al te hard te klagen., huis laten verven en de voordeur plakte na weken nog in de sponningen, moest er maar wat olie opsmeren. Hij plakt na een jaar nog steeds. :D
pi_217834072
Maurits en Anouk hebben eindelijk de stoere duindorpers gevonden waar ze hun hele leven van dromen, en ze willen nog vrienden zijn ook! Wat dat betreft hebben ze al gewonnen.

En wat is die Naomi onzeker over alles zeg, wat ze weer probeert te maskeren met dit gedrag. Lekker vermoeiend.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 08:43:58 #129
124676 RobertoCarlos
pi_217834978
Een toost volgens filosoof Keizer Victor I :P

dinsdag 3 juni 2025 @ 08:53:58 #130
124676 RobertoCarlos
pi_217835031
Ik heb het trouwens nog even gecheckt, maar in het appje dat ze kregen, staat dus helemaal niet dat de voorman en de penningmeester automatisch meer geld krijgen van die 18.000 euro. Dat moet de groep eerst nog gezamenlijk beslissen. En al helemaal niet dat Maurits Bruinearmdieperin er iets van krijgt.

Dus Keizer Victor I en Miezerige Maurits kunnen zich wel rijk rekenen, maar dat hangt toch nog eerst van de groep af. Misschien valt het mee, maar toch.

dinsdag 3 juni 2025 @ 12:36:14 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217837932
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 08:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb het trouwens nog even gecheckt, maar in het appje dat ze kregen, staat dus helemaal niet dat de voorman en de penningmeester automatisch meer geld krijgen van die 18.000 euro. Dat moet de groep eerst nog gezamenlijk beslissen. En al helemaal niet dat Maurits Bruinearmdieperin er iets van krijgt.

Dus Keizer Victor I en Miezerige Maurits kunnen zich wel rijk rekenen, maar dat hangt toch nog eerst van de groep af. Misschien valt het mee, maar toch.

[ afbeelding ]
Dat wordt ruzie. Miezerige Maurits wil een deel van de poet maar daar zal de rest (behalve de Vunzige Vier) het niet mee eens zijn!
pi_217838171
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat wordt ruzie. Miezerige Maurits wil een deel van de poet maar daar zal de rest (behalve de Vunzige Vier) het niet mee eens zijn!
De democratie zal regeren! :D
pi_217838195
Ik hoop toch de Mau & Anouk en Victor & Naomi een tegenslag te verduren kregen, het liefst door toedoen van iemand binnen hun eigen clubje. Kijken of ze dan nog hoog van de toren blazen.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 13:16:38 #134
124676 RobertoCarlos
pi_217838300
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik hoop toch de Mau & Anouk en Victor & Naomi een tegenslag te verduren kregen, het liefst door toedoen van iemand binnen hun eigen clubje. Kijken of ze dan nog hoog van de toren blazen.
Ik zat nog te denken..... zou het geen tactische truc van Anouk en Maurits geweest zijn om Victor te nomineren voor voorzitter? En dat 'Mau' tegelijkertijd doet alsof ie in Kamp NaoVic zit??
Want in de aflevering van vrijdag baalden ze er nog van dat ze nooit een oplevering zouden winnen. Dus misschien is dit een sneaky aanval op Victor... >:)

Of schat ik Anouk en Mauw nu te hoog in? :D

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertoCarlos op 03-06-2025 16:08:08 ]
  dinsdag 3 juni 2025 @ 13:17:25 #135
124676 RobertoCarlos
pi_217838310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:00 schreef blessed19 het volgende:

[..]
De democratie zal regeren! :D
Er is volgens Naomi geen democratie aangezien zij moet doen wat de meerderheid wil... Belachelijk! _O- :'(
  dinsdag 3 juni 2025 @ 20:10:51 #136
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217841893
Is wel een gouden zet van de productie, dat appartement te verbouwen met zijn allen. :o
pi_217841962
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat was inderdaad in contrast met zijn gedrag van het begin.
Maar ik moet ook zeggen dat Mark over het algemeen wel begint af te takelen. De laatste week komt hij moe over, waarbij het ongeschoren uiterlijk ook niet helpt.
pi_217842028
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Er is volgens Naomi geen democratie aangezien zij moet doen wat de meerderheid wil... Belachelijk! _O- :'(
Hahaha, ja! Na vandaag al helemaal zin in om naar het Blok te kijken ipv allerlei keuvelprogramma's over de politiek in crisis. Bij welk koppel hoort welke partij, lijkt mij wel grappig.

V&N: PVV
A&M: VVD
H&M: NSC
C&F: PVV
W&E: PvdD
M&R: GL of VOLT
pi_217842195
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hahaha, ja! Na vandaag al helemaal zin in om naar het Blok te kijken ipv allerlei keuvelprogramma's over de politiek in crisis. Bij welk koppel hoort welke partij, lijkt mij wel grappig.

V&N: PVV
A&M: VVD
H&M: NSC
C&F: PVV
W&E: PvdD
M&R: GL of VOLT
Er waren er toch een aantal die dachten dat er na het stemmen nog overleg zou zijn. Die begrijpen denk ik dan niet hoe stemmen werkt.
pi_217842237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Er waren er toch een aantal die dachten dat er na het stemmen nog overleg zou zijn. Die begrijpen denk ik dan niet hoe stemmen werkt.
Vorig seizoen was er sprake van zich van te voren kandidaat stellen als voorman, in dat opzicht hadden ze wel een beetje gelijk.
pi_217842248
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vorig seizoen was er sprake van zich van te voren kandidaat stellen als voorman, in dat opzicht hadden ze wel een beetje gelijk.
Was met een knipoog naar jou stemlijstje.

Faisel gaat weer even een kraantje halen in Almere :') En maar schreeuwen tegen Chris.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:18:55 #142
124676 RobertoCarlos
pi_217842451
En nu gaat Faisel ook nog stoken bij Marit. ]Had je maar bij dat overleg moeten zijn, Faisal! :P
En Marit laat keihard haar eigen 'coalitie' vallen... Is dit nu de echte Marit?
pi_217842493
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nu gaat Faisel ook nog stoken bij Marit. ]Had je maar bij dat overleg moeten zijn, Faisal! :P
Hij heeft wel gelijk, viel me ook een beetje tegen dat niet meer mensen er iets van zeiden. En Marit vertelde ook dat Maurits zichzelf erin heeft gewurmd. Ze had dat wel degelijk in de gaten. Er was voor twee mensen een rol waar voor is gestemd.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:31:24 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217842605
Beetje ingewikkelde aflevering. Maurits is een slijmbal.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:33:19 #145
124676 RobertoCarlos
pi_217842632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij heeft wel gelijk, viel me ook een beetje tegen dat niet meer mensen er iets van zeiden. En Marit vertelde ook dat Maurits zichzelf erin heeft gewurmd. Ze had dat wel degelijk in de gaten. Er was voor twee mensen een rol waar voor is gestemd.
Niemand begreep het dat Mauw Bruinarm de rechterhand werd, ook Wilfred begon erover tegen Edith toen in het hofje zaten. Alleen is iedereen bang voor Filthy Four, inclusief Marit die vriendjes speelt met Victor :P
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:34:04 #146
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217842636
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Niemand begreep het dat Mauw Bruinarm de rechterhand werd, ook Wilfred begon erover tegen Edith toen in het hofje zaten. Alleen is iedereen bang voor Filthy Four
Filthy Four :D
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:35:51 #147
124676 RobertoCarlos
pi_217842657
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Filthy Four :D
Of Fiese Fier :s)
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:35:59 #148
136 V.
pi_217842660
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaalt is hoe het hoort.

Geheid een PVV-er _O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:36:27 #149
124676 RobertoCarlos
pi_217842670
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaslt is hoe hrt hoort.

Geheid een PVV-er _O-
En ook geblondeerd! ;)
pi_217842672
quote:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaslt is hoe hrt hoort.

Geheid een PVV-er _O-
Zei ik toch al. ;)
pi_217842679
En de twee dames vinden hun stylisten rol ook erg belangrijk. We verdienen meer dan de rest :D
pi_217842697
quote:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaalt is hoe het hoort.

Geheid een PVV-er _O-
Vind haar ook wel geschikt voor een rol in de nieuwe Trump-administration. Samen met de ander 3 leden van de Filthy Four
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:40:42 #153
124676 RobertoCarlos
pi_217842703
Toen Heidy bij de poort aan het praten was met Victor stond Naomi er de hele tijd bij (zodat ze niks hoefde te doen natuurlijk en om 'haar' man te controleren). Maar vervolgens ging ze tussendoor ook nog even uitleggen aan Heidy wat de redenen waren Mauw rechterhand te maken... Uh... wat is haar functie dan?? Houd je bek, wijf! Ga wat doen!

Het is maar goed dat ik niet meedoe, want ik had haar echt op z'n minst zwaar afgesnauwd... :(
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:42:23 #154
124676 RobertoCarlos
pi_217842727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
En de twee dames vinden hun stylisten rol ook erg belangrijk. We verdienen meer dan de rest :D
En dat is logisch. Nu ze door hebben dat niemand de FF corrigeert, zoeken ze nog verder de grens op.
pi_217842753
Jesus, ben net begonnen met kijken, dat gedril van Faissal naar Chris en dan de blik van Chris.. meesterlijk!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:45:48 #156
124676 RobertoCarlos
pi_217842759
Ik had gewoon niet meegedaan met het gezamenlijke appartement, want

1) je bent volledig afhankelijk van de grillen van NaoVic (ook qua beloning) en

2) het verdient ook weer niet zo veel en

3) het levert alleen maar onderling gezeik op, waar je nog 5 weken mee verder moet. En

4) hoe verder jouw eigen appartement af is, hoe hoger de verkoopwaarde is
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:47:34 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217842777
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik had gewoon niet meegedaan met het gezamenlijke appartement, want

1) je bent volledig afhankelijk van de grillen van NaoVic (ook qua beloning) en

2) het verdient ook weer niet zo veel en

3) het levert alleen maar onderling gezeik op, waar je nog 5 weken mee verder moet. En

4) hoe verder jouw eigen appartement af is, hoe hoger de verkoopwaarde is
Dennis niks gezegd over dat iedereen mee moest doen?
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:48:58 #158
124676 RobertoCarlos
pi_217842796
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dennis niks gezegd over dat iedereen mee moest doen?
Nee, Der Kaiser (Victor dus) zei zelfs aan het begin dat mensen mochten kiezen of ze meededen met het GA. "Even goeie vrienden"
pi_217842799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:49:42 #160
124676 RobertoCarlos
pi_217842806
Hadden jullie trouwens ook het idee dat Nasty Naomi eigenlijk helemaal geen zin had om Kringloopspullen te kopen?
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:50:06 #161
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217842812
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee, Der Kaiser (Victor dus) zei zelfs aan het begin dat mensen mochten kiezen of ze meededen met het GA. "Even goeie vrienden"
Hahahaha der Kaiser hoe kom je er op.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:50:24 #162
124676 RobertoCarlos
pi_217842818
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.
Maar krijgt Roelie dan ook meer? We gaan het zien morgen! *O*
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:51:23 #163
124676 RobertoCarlos
pi_217842831
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hahahaha der Kaiser hoe kom je er op.
Schud ik zo uit mijn Mauw
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 03-06-2025 22:04:04 ]
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:54:16 #164
136 V.
pi_217842859
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou... keihard... Ze had al haar twijfels, want ze zei al: we moeten even kijken hoe de anderen dat vinden. Snap wel dat ze die strijd in het hol van de leeuw niet ging voeren in haar eentje, terwijl ze weet dat ze niet lekker ligt bij het viertal.

En Faisel komt bij haar, en zij zegt dan: dat moet je met de anderen bespreken. Dat snap ik wel. Zij zit er ook maar een beetje je tussenin.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217842862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Wel even naar de bakker
pi_217842868
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar krijgt Roelie dan ook meer? We gaan het zien morgen! *O*
Ben bang dat Roelie gebulldozerd wordt door de vers opgespoten lippen van Kaiserin Naomi en Anouk zal er dienstmaagd trouw en rustig achter aanlopen.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:58:15 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217842891
Ik heb wel eens gelezen dat mensen die meededen aan een langlopend reality-programma na afloop een therapeut nodig hadden. Ik hoop het voor Naomi.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 21:59:10 #168
136 V.
pi_217842901
Oei, Fucktor doet een liegebeestje over de klusser van Heidy.
"Ja, hij kwam naar me toe of ik nog wat werk voor hem had"
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:06:20 #169
124676 RobertoCarlos
pi_217842951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Wel even naar de bakker
En dan opzichtig 4 broodjes geven aan de Fiese Fier tijdens een groepsoverleg, terwijl de rest van de groep niks krijgt... :P }:|
Je zou eens iets positiefs voor de groep doen... :P
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:12:25 #170
124676 RobertoCarlos
pi_217843007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:54 schreef V. het volgende:

[..]
Nou... keihard... Ze had al haar twijfels, want ze zei al: we moeten even kijken hoe de anderen dat vinden. Snap wel dat ze die strijd in het hol van de leeuw niet ging voeren in haar eentje, terwijl ze weet dat ze niet lekker ligt bij het viertal. En Faisel komt bij haar, en zij zegt dan: dat moet je met de anderen bespreken. Dat snap ik wel. Zij zit er ook maar een beetje je tussenin.

Zoals ik het hoorde, zei ze meer zoiets van: "ja, je hebt gelijk, maar ja... dan moet je dat zelf maar in de groep gooien" Op zich begrijpelijk, alleen deed ze daarvoor in aanwezigheid van Vikkie wel alsof ze samen alles overlegde en besloten... dus achter de rug van Koning Aap is ineens anders. Ze had ook het gezamenlijke besluit kunnen verdedigen/ uitleggen. Nou ja dat. :s)
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:13:53 #171
124676 RobertoCarlos
pi_217843025
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat mensen die meededen aan een langlopend reality-programma na afloop een therapeut nodig hadden. Ik hoop het voor Naomi.
Gaat dat niet meer over mensen op een forum??? :?
(ik vraag het voor een vriend O-) )

Ps. Naomi is niet meer te redden... Ze heeft trouwens ook zo'n kinder-toontje... moet je maar eens opletten...[/
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:16:17 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217843054
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Gaat dat niet meer over mensen op een forum??? :?
(ik vraag het voor een vriend O-) )

Ps. Naomi is niet meer te redden... Ze heeft trouwens ook zo'n kinder-toontje... moet je maar eens opletten...[/
Nou ik kan idd. een therapeut gebruiken als der Kaiser en Naomi winnen.
pi_217843065
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:20:46 #174
124676 RobertoCarlos
pi_217843105
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:24:45 #175
124676 RobertoCarlos
pi_217843159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef V. het volgende:
Oei, Fucktor doet een liegebeestje over de klusser van Heidy.
"Ja, hij kwam naar me toe of ik nog wat werk voor hem had"
Ja dat viel mij ook op. Maar dat moet Heidy toch opgevallen zijn, aangezien die Klussenaar iets anders tegen haar had verteld, lijkt me.... :wtf:
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:27:18 #176
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217843191
Ik heb Faisal nog niet één keer zien werken. Jullie?
pi_217843574
Crisis, wat is Maurits een gore sneakerd: " Uiteindelijk is het zijn (Victor) keuze geweest om mij erbij te nemen, ik heb hem wel daarvoor het advies gegeven, maar uiteindelijk heeft hij het zelf daarvoor ook geaccordeerd."

:r

Sywert in het kwadraat.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 23:12:57 #178
124676 RobertoCarlos
pi_217843662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
Crisis, wat is Maurits een gore sneakerd: " Uiteindelijk is het zijn (Victor) keuze geweest om mij erbij te nemen, ik heb hem wel daarvoor het advies gegeven, maar uiteindelijk heeft hij het zelf daarvoor ook geaccordeerd."

:r

Sywert in het kwadraat.
Die smoelen ook erbij }:|

Wat zou zijn 'lieve' vader nu van hem vinden?? :?

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juni 2025 @ 23:13:21 #179
862 Arcee
Look closer
pi_217843665
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou 'm in ieder geval nooit inhuren als ik een bouwvakker zocht.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 23:15:27 #180
124676 RobertoCarlos
pi_217843680
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:13 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ik zou 'm in ieder geval nooit inhuren als ik een bouwvakker zocht.
Begreep ik het nou goed trouwens? Moest Faisal nou bij Marit douchen omdat deze badkamerspecialist zijn eigen badkamer nog niet af had?
Of vond ie het stiekem wel lekker om halfnaakt bij die 2 vrouwen rond te lopen?
(weer eens wat anders dan zijn bijvrouw in Almere :P )
pi_217843718
Als Victor nog twee linker handjes nodig heeft kan hij dus Naomi en Anoek inhuren. Kunnen die ook 1000 euro beuren voor de saucijzen broodjes halen en koffie zetten

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 03-06-2025 23:32:56 ]
pi_217843739
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Begreep ik het nou goed trouwens? Moest Faisal nou bij Marit douchen omdat deze badkamerspecialist zijn eigen badkamer nog niet af had?
Of vond ie het stiekem wel lekker om halfnaakt bij die 2 vrouwen rond te lopen?
(weer eens wat anders dan zijn bijvrouw in Almere :P )
Hele rare scene was dat. Hij heeft toch zelf een dubbel functionerende douche?
pi_217843763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hele rare scene was dat. Hij heeft toch zelf een dubbel functionerende douche?
Moet het wel aangesloten zijn.
pi_217843774
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Heel veel bladibla en getoeter op een tuinslang en helpen anderen met een kraan omdraaien, voor de rest NIKS. Krijg steeds meer medelijden met Chris, die door die verschrikkelijke kerel voortdurend onderuit gehaald wordt. Dan zou ik ook in mijn bed blijven liggen.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 13:45:16 #185
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217847525
Ik ben ook eindelijk weer bijgekeken, wat fantastische timing inderdaad zo met dat gezamenlijke appartement _O- En ook wel fijn dat ze daardoor een wat kleinere oplevering in hun eigen appartement hebben (en ook wat tijd om weer wat in te lopen qua achterstanden? Maar dat wordt niet echt genoemd).
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 4 juni 2025 @ 16:33:49 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217849068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:45 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer bijgekeken, wat fantastische timing inderdaad zo met dat gezamenlijke appartement _O- En ook wel fijn dat ze daardoor een wat kleinere oplevering in hun eigen appartement hebben (en ook wat tijd om weer wat in te lopen qua achterstanden? Maar dat wordt niet echt genoemd).
Nee, ze storten zich op het kleine appartement want daar valt wat geld te verdienen.
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:48:09 #187
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217851425
Mark met zn “zo help je elkaar. Dat doen wij ook.” Ga toch weg man. Je helpt nergens en doet nog minder.
Alsof hij spullen zou showen voor een ander als zij er bij hem langs zouden moeten. 8)7
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:52:29 #188
136 V.
pi_217851481
Echt, die Naomi, hou me tegen.... Hoe krom kan iemand redeneren...
Als je haar hersenen in een duif propt, gaat het beest achteruit vliegen.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:53:20 #189
124676 RobertoCarlos
pi_217851497
quote:
18s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
Daar hoef je echt niet voor te proppen hoor :P ;)
pi_217851500
En toch zit ik ergens op te hopen dat het programma/Dennis straks zegt: "Oke, bedrag X is over van het bouwbudget van het gezamelijke appartement, dus elk koppel krijg 1/6 deel."

Ik weet niet wat de reactie dan is van Naomi wordt, maar ik denk dat Tsjernobyl verbleekt! :D
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:54:10 #191
136 V.
pi_217851505
En die Mau... Victors eigen Goebbels. Wat een gluiperd.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:54:18 #192
124676 RobertoCarlos
pi_217851509
Ik vond Ray briljant in het begin tegen Naomi en Anouk over aanpassingen van de bouwtekening!

"Nou, en ga nou maar lekker boodschappen doen!" _O- _O- *O* *O*
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:56:01 #193
124676 RobertoCarlos
pi_217851530
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:53 schreef BragilLarabla het volgende:
En toch zit ik ergens op te hopen dat het programma/Dennis straks zegt: "Oke, bedrag X is over van het bouwbudget van het gezamelijke appartement, dus elk koppel krijg 1/6 deel."

Ik weet niet wat de reactie dan is van Naomi wordt, maar ik denk dat Tsjernobyl verbleekt! :D
Nou ja, Ray heeft wel gezegd: Victor en Marit gaan over het budget... dus dan mogen ze het ook verdelen lijkt me
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:57:57 #194
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217851552
quote:
18s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
Ik snap die hele verdeling van t geld nog niet :+ maar die styling telt echt niet zwaarder dan slopen/breken en opbouwen. Ze meent gewoon dat ze alles kan bepalen.
  woensdag 4 juni 2025 @ 20:58:46 #195
136 V.
pi_217851562
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou ja, Ray heeft wel gezegd: Victor en Marit gaan over het budget... dus dan mogen ze het ook verdelen lijkt me
Nee, volgens de opdracht zou de 18000 euro worden verdeeld door de groep.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:00:12 #196
136 V.
pi_217851579
Mevrouw "meeste stemmen is dictatuur":
Leuk, mogen ze vinden, doen we niks mee.

De tandjes...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217851583
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond Ray briljant in het begin tegen Naomi en Anouk over aanpassingen van de bouwtekening!

"Nou, en ga nou maar lekker boodschappen doen!" _O- _O- *O* *O*
Dan weet je dus dat die dames zichzelf belangrijk vinden terwijl ze niet zo gek veel doen. Die opmerking komt niet uit de lucht vallen.
pi_217851659
Willen die twee nou een "koffietje" doen en brunchen van het budget. Het is werkoverleg _O-
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:05:53 #199
136 V.
pi_217851661
Oh, Faisel is weer een dag bezig geweest om wat elektrische zooi te fratsen
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:06:54 #200
136 V.
pi_217851674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
Willen die twee nou een "koffietje" doen en brunchen van het budget. Het is werkoverleg _O-
Hard werk.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:10:48 #201
136 V.
pi_217851732
Wat worden sommige mensen naar als het over geld gaat.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217851742
Wat een vermoeiend steel die knabbel en babbel, goh er moesten dikkere leidingen in de vloer. Hoe dan?
Echt die zou ik wel een schop onder hun reet willen geven.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:11:53 #203
124676 RobertoCarlos
pi_217851748
Die Heidy is ook zo dom als een koe ook zeg... Laat ze gewoon Chris vallen... :X En maar doen alsof ze belangrijk is... Waarom mag Chris de styling niet doen? Iedereen kwam toch in aanmerking?? }:|
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:12:48 #204
124676 RobertoCarlos
pi_217851761
quote:
8s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Wat een vermoeiend steel die knabbel en babbel, goh er moesten dikkere leidingen in de vloer. Hoe dan?
Echt die zou ik wel een schop onder hun reet willen geven.
Ik vind de Zeehondjes echt zielig worden.... en dat bedoel ik echt oprecht goed... Laat ze lekker naar huis gaan, naar hun thuis-matrasje...
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:13:47 #205
124676 RobertoCarlos
pi_217851772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Wat worden sommige mensen naar als het over geld gaat.
Vergeet 'macht' niet. Kijk maar hoe Miezerige Maurits ervan geniet dat hij de lekker stiekem de rechterhand is van Keizer Vic :P
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:14:41 #206
124676 RobertoCarlos
pi_217851784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
Het is eigenlijk gewoon stelen ook he.... op kosten van het budget vh gezamenlijke appartement gaan brunchen...
pi_217851798
Denk dat we heel erg onderschatten hoe zwaar werk de styling is. De juiste keuze maken voor de juiste tint wit of beige, het kiezen van het juiste wandpaneel en alles wat er nog bij komt kijken. Dat is veel zwaarder dat de echte verbouwingswerkzaamheden.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:16:39 #208
124676 RobertoCarlos
pi_217851806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef V. het volgende:

[..]
Nee, volgens de opdracht zou de 18000 euro worden verdeeld door de groep.
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb!!
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:19:24 #209
136 V.
pi_217851847
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Het is eigenlijk gewoon stelen ook he.... op kosten van het budget vh gezamenlijke appartement gaan brunchen...
weet je, ergens vind ik dat nog tot daar aan toe. Niet netjes, maar goed.
Maar zelf wčl een grote slabek hebben over iedereen, met je airbag- kop :(
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:21:07 #210
136 V.
pi_217851864
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%
Ja, het budget. Dat is wat anders dan diec18K beloning.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:22:58 #211
136 V.
pi_217851890
Duuuuuus... Je hebt de voorman EN het gluiperige hulpje van de voorman.
En als het dan misgaat, is het de schuld van anderen.

Mmmmmkay.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:24:59 #212
136 V.
pi_217851933
Ik kan ook niet tegen dat nasale geluid van Mau.

Echt niet.

Natte handen op ballonnen-niet.
Nagels over een schoolbord-niet.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217851954
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef V. het volgende:

Echt niet.

HAHAHAHA, herkenbaar, heb daar ook een beetje last van.
pi_217851977
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Vergeet 'macht' niet. Kijk maar hoe Miezerige Maurits ervan geniet dat hij de lekker stiekem de rechterhand is van Keizer Vic :P
Lulletje rozenwater is gewoon blij dat hij mag meedoen met het soort mensen waar bij in de middelbare schooltijd graag had bij willen horen. Kijk maar naar de praatjes die hij had in de uitzending van maandag toen het ging over het verdelen van het geld voor de gezamenlijke opdracht en Anouk is geen haar beter. Maar ze hebben niet in de gaten dat als er iets mis gaat dat Victor en Naomi ze ook keihard onder de bus gooien.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:29:13 #215
136 V.
pi_217851989
Yesssss, herniaaaaaa *O* *O* *O*
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217851992
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk dat we heel erg onderschatten hoe zwaar werk de styling is. De juiste keuze maken voor de juiste tint wit of beige, het kiezen van het juiste wandpaneel en alles wat er nog bij komt kijken. Dat is veel zwaarder dat de echte verbouwingswerkzaamheden.
Hahahaha...VT wonen erbij en googel
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:32:45 #217
124676 RobertoCarlos
pi_217852039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef V. het volgende:

[..]
Ja, het budget. Dat is wat anders dan diec18K beloning.
Ja op die manier... nee, klopt je hebt gelijk! ^O^
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:33:40 #218
124676 RobertoCarlos
pi_217852051
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef V. het volgende:

Echt niet.

Dat! En dat eentonige.... in het begin vond ik dat nog wel grappig.... maar nu niet meer :X :N
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:34:45 #219
124676 RobertoCarlos
pi_217852064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef V. het volgende:
Yesssss, herniaaaaaa *O* *O* *O*
_O- _O- _O-

(dat dacht ik stiekem ook!... :@ :D )
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:35:00 #220
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852071
Nu moet die gare Maurits de boel overnemen. Hahaha
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:37:19 #221
124676 RobertoCarlos
pi_217852109
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Lulletje rozenwater is gewoon blij dat hij mag meedoen met het soort mensen waar bij in de middelbare schooltijd graag had bij willen horen. Kijk maar naar de praatjes die hij had in de uitzending van maandag toen het ging over het verdelen van het geld voor de gezamenlijke opdracht en Anouk is geen haar beter. Maar ze hebben niet in de gaten dat als er iets mis gaat dat Victor en Naomi ze ook keihard onder de bus gooien.
Helemaal waar! ^O^

Het is alweer een aantal weken terug, maar ik herinner me nog dat moment dat de Filthy Four voor het eerst samen in een caravanettje aan het eten waren. En dat Naomi vertelde dat haar zitkussens fake waren.. die blik van bewondering van Anouk was echt precies wat jij hier beschrijft!
Vol bewondering dat iemand zoiets durft (en zijzelf niet) ! ;(
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:39:24 #222
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852133
Anouk kijkt inmiddels vol adoratie naar Maurits. Haar held.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:42:34 #223
124676 RobertoCarlos
pi_217852178
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zeker als je een amateur-styliste bent, zoals Naomi en Anouk. Maar voor een professionele styliste, zoals Roeli is het allemaal veel makkelijker en kost dat veel minder tijd.

Het is met dat gestyle eigenlijk hetzelfde alsof Victor (de professional) niet even snel wat mag stucen maar dat anderen (de amateur-stucers) per se dat werk moeten. En daar vervolgens uren over doen en een al klagend veel geld opeisen.
pi_217852191
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk, het zat inderdaad ook in de terugblik. Echter dat ging over het budget, niet over de winst. Voor mij zijn dat twee verschillende dingen. Maar ik ben in mijn leven al vaker de mist ingegaan omdat ik dingen te letterlijk neem.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:43:26 #225
124676 RobertoCarlos
pi_217852192
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Anouk kijkt inmiddels vol adoratie naar Maurits. Haar held.
Lijkt me een spelfout: 'Haar geld'
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:44:23 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852203
‘t Was weer genieten vandaag O+
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:45:00 #227
124676 RobertoCarlos
pi_217852212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef BragilLarabla het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk, het zat inderdaad ook in de terugblik. Echter dat ging over het budget, niet over de winst. Voor mij zijn dat twee verschillende dingen. Maar ik ben in mijn leven al vaker de mist ingegaan omdat ik dingen te letterlijk neem.
Nee hoor, je hebt gelijk ^O^ Heb ik ook al hierboven gezegd tegen mister V.
Kijk Blokkers, zó kun je ook een discussie voeren! ;)
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:47:08 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852244
Die Wilfred is een chaoot. Het is een zooitje daar. Niets is af.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:47:29 #229
136 V.
pi_217852249
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Nu moet die gare Maurits de boel overnemen. Hahaha
STUCEN, NAOOM!!!

Met je bek.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:50:19 #230
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852281
Arme Victor. Gekluisterd aan bed. Door de stress waarschijnlijk. Naomi eist nu ziekengeld. Let maar op.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:50:29 #231
124676 RobertoCarlos
pi_217852282
Ik zat te denken...... toen Voorman Vic zijn schatje een zoen gaf...

Kust dat nou eigenlijk wel lekker? :?
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:51:17 #232
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852287
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zat te denken...... toen Voorman Vic zijn schatje een zoen gaf...

Kust dat nou eigenlijk wel lekker? :?
Ik denk alsof je twee ballonnen kust of zo.
pi_217852312
Haha, net begonnen met kijken.

Ray na de vraag van Victor (Naomi wilde dat) of er ergens een tussenwandje geplaatst mocht worden.

"NEE, magnie, alles wat op de tekening staat moet gebeuren." De (binnenhuis) architect heeft bepaald, PUNT! Wie is dat?

Wat raar eigenlijk, daaruit blijkt al hoe enorm de deelnemers vast zitten aan het ontwerp. Hooguit de kleur van tegeltjes en kussentjes mogen ze kiezen.
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:53:51 #234
124676 RobertoCarlos
pi_217852319
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Arme Victor. Gekluisterd aan bed. Door de stress waarschijnlijk. Naomi eist nu ziekengeld. Let maar op.
Opties:

1) het komt door anderen en Naomi wil extra geld zien

2) het komt niet door Naomi, Victor, Anouk en Maurits en Naomi wil extra geld zien

3) zij moet nu Victor verzorgen en Anouk en Mauris zijn hulp-verpleegkundigen...... en Naomi wil extra geld zien

4) zij heeft het emotioneel heel erg moeilijk, gaat huilen en wil als schadevergoeding voor het leed dat haar is aangedaan.... inderdaad: geld zien,

(meerdere antwoorden zijn mogelijk)

;)
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:55:27 #235
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852336
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Opties:

1) het komt door anderen en Naomi wil extra geld zien

2) het komt niet door Naomi, Victor, Anouk en Maurits en Naomi wil extra geld zien

3) zij moet nu Victor verzorgen en Anouk en Mauris zijn hulp-verpleegkundigen...... en Naomi wil extra geld zien

4) zij heeft het emotioneel heel erg moeilijk, gaat huilen en wil als schadevergoeding voor het leed dat haar is aangedaan.... inderdaad: geld zien,

(meerdere antwoorden zijn mogelijk)

;)
Hahahahaaaaa _O-
  woensdag 4 juni 2025 @ 21:57:08 #236
124676 RobertoCarlos
pi_217852357
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk alsof je twee ballonnen kust of zo.
dat klinkt nog niet erg alsof ik iets mis... :wtf: :s)
pi_217852377
Dat wordt op zondag werken en het ziekengeld komt uit het budget van het gezamenlijke project. Sywert regelt dat wel voor zijn opperbevelhebber.
pi_217852526
Dat recht van overpad omdat er een trap mist is er gewoon, waarom de zussen daar voortdurend een probleem van maken is irritant en daar had Ray ook wat in kunnen bemiddelen.
  woensdag 4 juni 2025 @ 22:13:41 #239
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217852549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Dat recht van overpad omdat er een trap mist is er gewoon, waarom de zussen daar voortdurend een probleem van maken is irritant en daar had Ray ook wat in kunnen bemiddelen.
Ik denk dat het echt storend is als je je concentreren moet.
pi_217852558
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk dat het echt storend is als je je concentreren moet.
Kan wezen, maar die voorwaarde was er.
pi_217852583
Marit loopt ook overal te leuren om klussers, valt mij van haar toch best wel tegen.
pi_217852620
Dubbelbril en Petjeop zijn toch wel echt Buurman&Buurman, he, gotallemachtig, wat een gekluns.
pi_217852656
En een vraagje, is tegelzetten nu echt zo moeilijk dat je dat als amateur klusser niet zelf ooit had kunnen leren?
pi_217852944
Het wordt hier nu een monoloog, haha. Maar wat is dat voor raar gedoe met electriciteitsleidingen leggen? Ray zei dit, Ray zei dat, hij was er zelf niet bij. Als elk muurtje al getekend is, waarom dan geen duidelijk van te voren elektra plan en tekening, ik word behoorlijk saggerijnig.

[ Bericht 29% gewijzigd door Firuze60 op 04-06-2025 22:43:29 ]
pi_217853203
Die vooruitblikken word ik ook sjaggie van, want meestal stelt dat geen hol voor, lekkermakertjes voor de kijkertjes.

Waar blijft het nieuws over die oude botten? Wat mag wel en wat mag niet in dat inmiddels kutpand? Waarom hadden bijv. eerst H&M wel een werkende plee in hun appartement en moeten ze het nu doen met een gore dixie, is de waterleiding weer afgesloten? Dat soort dingen.
pi_217853230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Die vooruitblikken word ik ook sjaggie van, want meestal stelt dat geen hol voor, lekkermakertjes voor de kijkertjes.

Waar blijft het nieuws over die oude botten? Wat mag wel en wat mag niet in dat inmiddels kutpand? Waarom hadden bijv. eerst H&M wel een werkende plee in hun appartement en moeten ze het nu doen met een gore dixie, is de waterleiding weer afgesloten? Dat soort dingen.
H&M hadden geen werkende plee. Wel een werkende douche, er zit geen 2e plee in de badkamer daar.
pi_217853249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:00 schreef Soury het volgende:

[..]
H&M hadden geen werkende plee. Wel een werkende douche, er zit geen 2e plee in de badkamer daar.
Oeps, over het hoofd gezien, dus die krijgen maar een wc in dat hele appartement? :o
pi_217853267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oeps, over het hoofd gezien, dus die krijgen maar een wc in dat hele appartement? :o
Maar? Ik vind twee best wel overbodig.
pi_217853290
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar? Ik vind twee best wel overbodig.
Moet er niet aan denken, vind twee echt wel op zijn minst nodig in een 80 vierkante meter woning.
pi_217853303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Moet er niet aan denken, vind twee echt wel op zijn minst nodig in een 80 vierkante meter woning.
Je kan er maar één per keer gebruiken. Het zijn niet echt appartementen voor een gezin.
pi_217853315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Je kan er maar één per keer gebruiken. Het zijn niet echt appartementen voor een gezin.
Ook al woon je er alleen, dan nog.
pi_217853332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook al woon je er alleen, dan nog.
Waarom? Snap ik echt niet, plus meer schoonmaak gedoe :{w
pi_217853353
quote:
11s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Waarom? Snap ik echt niet, plus meer schoonmaak gedoe :{w
Geen idee eigenlijk, maar misschien omdat ik daar zelf aan gewend ben.. :o
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:13:41 #254
124676 RobertoCarlos
pi_217853354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
En als je echt heel nodig moet en die ene toilet is bezet, dan kun je toch prima even naar de frietzaak aan de overkant gaan? Even een exotische gehaktbal scoren.... en gelijk wegbrengen! *O*
pi_217853363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk, maar misschien omdat ik daar zelf aan gewend ben.. :o
Gebruik je er dan ook twee?
pi_217853364
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En als je echt heel nodig moet en die ene toilet is bezet, dan kun je toch prima even naar de frietzaak aan de overkant gaan? Even een exotische gehaktbal scoren.... en gelijk wegbrengen! *O*
Haha, dat was echt een goor verhaal van Mark.
pi_217853378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Gebruik je er dan ook twee?
Ja, loop liever geen trap naar beneden als ik in de nacht moet zeiken. En als iemand beneden bezig is kan ik boven bouten.. :D
pi_217853383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, dat was echt een goor verhaal van Mark.
Dixies zijn ook niet echt fijn hoor :X
pi_217853395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, loop liever geen trap naar beneden als ik in de nacht moet zeiken. En als iemand beneden bezig is kan ik boven bouten.. :D
Ja ok maar er is geen boven en beneden daar. Dat zou ik ook fijn vinden als ik boven slaap dat ik niet (slaap) dronken een trap af moet.
pi_217853421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ok maar er is geen boven en beneden daar. Dat zou ik ook fijn vinden als ik boven slaap dat ik niet (slaap) dronken een trap af moet.
Zelfs dan nog zou ik een tweede toilet willen ipv een dubbele douche bijv.
pi_217853446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zelfs dan nog zou ik een tweede toilet willen ipv een dubbele douche bijv.
Ja een dubbele douche is ook echt belachelijk. Het gaat om ruimte dat kan je zo veel beter benutten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 juni 2025 @ 23:33:42 #262
862 Arcee
Look closer
pi_217853556
Wat een geneuzel eigenlijk allemaal dit seizoen. :{
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 juni 2025 @ 23:34:22 #263
862 Arcee
Look closer
pi_217853561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Die vooruitblikken word ik ook sjaggie van
Die kijk ik nooit.
pi_217853585
Eigenlijk zijn die twaalf deelnemers een soort arbeidsmigranten. Ze worden lekker een worst voorgehouden die ze zelf al terugverdienen door de kijkcijfers. De eventuele schade die ze maken door flink amateuristisch gepruts is al ingecalculeerd door het programma.

Ach ja, Talpa
pi_217853604
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk zijn die twaalf deelnemers een soort arbeidsmigranten. Ze worden lekker een worst voorgehouden die ze zelf al terugverdienen door de kijkcijfers. De eventuele schade die ze maken door flink amateuristisch gepruts is al ingecalculeerd door het programma.

Ach ja, Talpa
Prima wegkijk tv toch? Ik vermaak me prima.
pi_217853613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Prima wegkijk tv toch? Ik vermaak me prima.
Ik ook, hoor, heerlijk om op te kafferen. _O-
pi_217853624
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik ook, hoor, heerlijk om op te kafferen. _O-
Ja en fok erbij helpt ook wel ;)
pi_217853948
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en fok erbij helpt ook wel ;)
Zonder dit forum was ik allang afgehaakt, de hoeveelheid drama is ver uit balans met het klussen
pi_217854952
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 00:30 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Zonder dit forum was ik allang afgehaakt, de hoeveelheid drama is ver uit balans met het klussen
Juist door het drama heeft het een nieuw publiek aangeboord. Ik ben fan, maar geen fan van de vorige seizoenen.

Tenenkrommend, hufterig, uitdagend, tactisch, slijmen. Het heeft alles en dat elke dag!

Ik zou bijna denken dat het acteurs zijn.
  donderdag 5 juni 2025 @ 09:22:36 #270
124676 RobertoCarlos
pi_217855095
En toch valt er ook nog wel wat te leren qua klussen. Zo heb ik oa geleerd dat je een vloer ook direct kunt lijmen op beton. Daar had Victor het over tegen Marit. Het schijnt dat dat snel gaat. Dat geloof ik op zich wel, alleen vraag ik me af of je die vloer dan makkelijk kunt vervangen als je eens wat anders wilt.

Bekijk deze YouTube-video

En de zwaluwstaart natuurlijk! O+ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')