SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
Hier nog 3 visuals van het pand en de indeling van de appartementen uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus:Goed dat je dit post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
Hier nog 3 visuals van het pand en de indeling van de appartementen uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus:Top! Weet je ook wie welke heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appartement 1: Maurits en Anoukquote:
Grote groep eigenlijk als je het zo op een rij zietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Appartement 1: Maurits en Anouk
Appartement 2: Wilfred en Edith
Appartement 3: Faisel en Chris
Appartement 4: Victor en Naomi
Appartement 5: Mark en Heidy
Appartement 6: Marit en Roelie
Appartement 7: Groepsproject
Hartstikke bedankt!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Appartement 1: Maurits en Anouk
Appartement 2: Wilfred en Edith
Appartement 3: Faisel en Chris
Appartement 4: Victor en Naomi
Appartement 5: Mark en Heidy
Appartement 6: Marit en Roelie
Appartement 7: Groepsproject
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Misschien ten overvloede, maar toch maar voor de zekerheid...![]()
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.
Als die plaatjes van de woningen met plattegrond het eindresultaat zijn (van Funda oid) dan vind ik het niet fijn om dat hier te zien. Met een spoiler-alert kan zoiets hier wmb natuurlijk wel geplaatst worden.Er staat: uit aflevering 1 (postnr 5).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het even ook in het algemeen, kan geen kwaad om dat even te noemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er staat: uit aflevering 1 (postnr 5).
Ik snap niet wat je bedoelt…?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is het even ook in het algemeen, kan geen kwaad om dat even te noemen.
(omdat ik ze niet herkende, heb ik zo snel mogelijk doorgescrollt en niet alles gelezen)
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.quote:
Eens liever geen spoilers in dit topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven![]()
Dat wilde ik gewoon even delen voor het geval dat
Duidelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven![]()
Goed idee!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Aangezien we toch het weekend moeten doorkomen zonder ons Blok, zullen we dan de andere bewoners bespreken? Of misschien zijn er nog fans die Victor onder de microscoop willen leggen?
Same. Eigenlijk zou ik zelfs vooruit willen kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed idee!
Vind het echt stom dat er in het weekend geen blok is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind het echt stom dat er in het weekend geen blok is
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even om de tijd door te komen: wat Victor naar mijn idee eigenlijk doet:Ik denk dat ie zwaar is opgejut door Biglip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook omdat lippie het gesprek wat ze had met Marit nogal verdraaid overbrengt aan Victor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zwaar is opgejut door Biglip.
Een echte man kan makkelijk tegen zo'n Biglip op. Hij nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zwaar is opgejut door Biglip.
Biglip en hij houden allebei van plamuren in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Een echte man kan makkelijk tegen zo'n Biglip op. Hij niet
Vooral dit ook. Maar sowieso is Plastic Fantastic niet vies van de feiten verdraaien zodat het haar goed uitkomt en poeslief zijn in mensen hun gezicht en achter hun rug weer backstabben alsof het een lieve lust is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook omdat lippie het gesprek wat ze had met Marit nogal verdraaid overbrengt aan Victor.
Actual footage of Victor:quote:Waar ik me nogal aan erger aan Victor is de manier waarop hij nogal arrogant in de camera staat te grijnzen en zich al als de winnaar uitroept. Daarom was het ook wel lekker dat de 5000 naar de zusjes ging.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Biglip en hij houden allebei van plamuren in ieder geval.
Zijn hele voorkomen in zekere zin wel tbhquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:18 schreef V. het volgende:
Victors doen en laten schreeuwt #smalldickenergy
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kun je dat gezicht van Mark nog ergens opplakken? Waar zijn haar op half elf zit.
@Boca_Ratonquote:Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oke, eh het hoofd van Mark op een teletubbie.
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:19 schreef __Fokker__ het volgende:
Zoals ik eerder zei, hoe gaan ze niet winnen?
Doet me onwillekeurig denken aan de Teringtubbies van Bart de Graaffquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
@:Boca_Raton
Ik krijg hem helaas niet heel veel beter dan dit....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
@:Boca_Raton
Ik krijg hem helaas niet heel veel beter dan dit....
[ afbeelding ]
Mee eens, hoor, toch krijg ik het vermoeden dat ze wel haast MOETEN winnen, ze hebben het mooiste appartement qua ligging, licht, ruimte en in aanschafprijs. Ook hoe het kwalitatief afgewerkt wordt, ze lopen enorm uit op de rest.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
Nou precies, liet even mijn broer (de bouwkundig ingenieur met twee linkerhanden) vanavond een uitzending zien, hij snapte werkelijk niet wat ik keek, wat is dit? Getteter en gezeik en je ziet niks. Enfin, niet enthousiast gekregen dus. Ik probeerde nog uit te leggen, dat wij als kijkers proberen de rest, die we niet te zien krijgen, in te vullen en dat delen op een forum en dat DAT de lol voor mij van het programma is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.
Eigenlijk zit dit seizoen heel vreemd in elkaar qua formatonderdelen en montage
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.quote:
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.
Relaxquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.
Gelukkig dan maar!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
RelaxDat verzoek deed ik hierboven al
Je kent me nou toch wel een beetje? na 5 weken hier postenquote:
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringequote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praat
En dan moeten de bezoekjes aan de Jysk nog komen, want die zijn ook sponsor dit seizoen
HAHAHA, arme medewerkers denk ik dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringe
Die stukjes zijn lekker tenenkrommend jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vermoed trouwens dat die medewerkers niet eens werken bij dat filiaal, maar ingehuurd van de lokale toneelclub.
Mee eens. Dat begon al met de flater dat W&E niet konden beginnen door dat gezemel over de kleur van de verf.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:53 schreef Cosima het volgende:
Het werkt ook niet mee dat ze niet hun eigen indeling hebben mogen maken. Dat hele monumentaal gebeuren vind ik geen reet aan ook eigenlijk.
Na even flink loeren hoe en wat, volgens mij liggen appartement 3 en 6 in een apart aangebouwd gebouw. Kun je ook zien aan foto van de voorgevel, het meest rechtse gedeelte heeft een lichtere steen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef TaMieke het volgende:
Kan iemand me aan de hand van de nieuwe plattegronden even uitleggen hoe de mensen in de meest linkse appartement in hun appartement moeten komen (de zusjes dus en vader en zoon)?
Moeten die altijd achterom? Lijkt me ook onlogisch voor de post/bezoek later
En het lijkt dat er bij sommige appartementen een trapje zit in de keuken/woonkamer… of zie ik dat verkeerd?
En kunnen we aub ophouden met dat gegeil op Marit? Jezus, tis niet dat jullie voor t eerst een vrouw zien toch.
Welnee, Chris heeft pas echt de gunfactor.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Marit is niet voor een kleintje vervaard. Ze gaat door en door en door tot de tennisarm aan toe. Thuis heeft ze zo’n paal staan om te paaldansen…Ze krijgt van alles gedaan met haar zoete-meisjes-stemmetje. In het begin dacht ik dat zij en Roelie lovers waren, ja, ze zaten steeds aan elkaar. Inmiddels is dat uit de wereld. Als ik zou kiezen voor de leukste Blok-bewoner maakt ze een goede kans!
Maar Chris komt niet op voor zichzelf. Dat kost punten.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welnee, Chris heeft pas echt de gunfactor.
Liever Chris als collega dan Marit. Leuk kan ik haar niet noemen. Doorzetter en ambitieus wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar Chris komt niet op voor zichzelf. Dat kost punten.
Tja, wat valt er te zeggen over mijn aanstaande echtgenote?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Zullen we de volgende bewoner bespreken? Ik stel voor: Marit.
Helaas, deze zolderkamerautist heeft nog nooit een vrouw in het echt gezienquote:Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef TaMieke het volgende:
En kunnen we aub ophouden met dat gegeil op Marit? Jezus, tis niet dat jullie voor t eerst een vrouw zien toch.
Chris zou inderdaad iets meer op zijn strepen mogen gaan staan, want Faisel roept en droomt veel maar het is niet dat er veel uit zijn handen komtquote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar Chris komt niet op voor zichzelf. Dat kost punten.
Faisal is een chaoot. Overal ligt troep. En waar is die spiegel gebleven?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Chris zou inderdaad iets meer op zijn strepen mogen gaan staan, want Faisel roept en droomt veel maar het is niet dat er veel uit zijn handen komtMaar goed, bij dit duo vraag ik me ook enigszins af wie van de twee aanjager is geweest voor de deelname en waarom Chris überhaupt heeft ingestemd. Maar bij het zien en horen van zijn broer en zus deze week denk ik niet dat die twee wel snel tegengas geven op de fratsen van papa
Tja, hij heeft natuurlijk geen tijd om op te ruimen met al die ritjes naar Almerequote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Faisal is een chaoot. Overal ligt troep.
Teruggebracht naar Almere?quote:En waar is die spiegel gebleven?
Haha, dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef __Fokker__ het volgende:
Faisel is tussendoor ook gewoon ergens anders aan het klussen, in "Almere".
Zou ik t ook niet mee eens zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Dat gaat nog een relletje worden met de andere teams als Maurits opeens extra geld gaat eisen op zijn niet-verkozen plek.
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet Naomi zich overal mee bemoeien? Er zijn afspraken gemaakt tussen Marit en Victor maar dan gelooft Naomi het nog niet en is het vooral om haar tegen te werken![]()
Whut?! Luister gewoon naar hoe het uitgelegd wordt ipv er vol tegenin te gaan.
Ik verheug me er nu al op (Harm daarover: Een dictatuur en eigent zich al kapitaal toe)quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Dat gaat nog een relletje worden met de andere teams als Maurits opeens extra geld gaat eisen op zijn niet-verkozen plek.
Ik vind wel dat Victor en Marit er meer voor moeten krijgen. Kost hun ook extra tijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou ik t ook niet mee eens zijn.
Al ben ik vast te naďef en zou ik gewoon alles delen door 6.
Omdat ze te dom is om frisse lucht te ademen en de hypocrisie in haar eigen redeneringen te herkennen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet Naomi zich overal mee bemoeien? Er zijn afspraken gemaakt tussen Marit en Victor maar dan gelooft Naomi het nog niet en is het vooral om haar tegen te werken![]()
Whut?! Luister gewoon naar hoe het uitgelegd wordt ipv er vol tegenin te gaan.
Maurits zou van mij geen cent extra krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou ik t ook niet mee eens zijn.
Al ben ik vast te naďef en zou ik gewoon alles delen door 6.
Nee ligt aan het huisnummer. Zij doen niets fout.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:28 schreef V. het volgende:
Hoe kom je er nu pas achter dat je belangrijke spullen mist?
Dat check je toch als het geleverd wordt?
En ze wil alleen met dinnetje Anouk.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.
En ze wil alleen met dinnetje Anouk.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.
Wat doet die man eigenlijk??quote:
Niks hard roepen dat Chris pas oma half negen opstaat, en hij heeft zijn buitenvrouw in Almere.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En ze wil alleen met dinnetje Anouk.
[..]
Wat doet die man eigenlijk??
Ja precies! (En het blijft er een puinhoop.)quote:Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks hard roepen dat Chris pas oma half negen opstaat, en hij heeft zijn buitenvrouw in Almere.
Veel plezierquote:Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Zo te lezen kan ik er weer even lekker voor gaan zitten voor dit zoete wespennest ..
Rechterhand van Victorquote:Op maandag 2 juni 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat wordt nog wat de komende twee weken. Een ontvlambare Naomi en dictator Victor en slang Maurits met aanhangsel.
Maurits ruikt geld en wurmt zich ertussen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Rechterhand van VictorKoffie brengen ofzo? Die twee meiden doen zelf ook niet veel meer dan rondjes lopen.
Overal kussentjesquote:Op maandag 2 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag Naomi de styling van het toilet doen?
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw"quote:Op maandag 2 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Marit weet precies wat delegeren is. Al in het eerste overleg laat ze Victor alles doen.
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is ook alleen maar de "bonnetjes mevrouw"
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar ontvangen van de bonnetjes als alles al uitgegeven is, ze heeft geen enkele begroting ingeleverd, want Victor bestelt al alles.
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk en moet dat ook bijhouden. Dat vergt tijd, en dat "bonnetjes mevrouw"was de denigrerende opmerking van Naomi.
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog, bijhouden en iedereen achter de kont aan zitten om die bonnetjes te krijgen, dat is toch geen overzicht hebben?
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee het hele gedoe moet nog beginnen, ik weet wel dat het alles begroten en bijhouden best een klus kan zijn. Zeker met dat zootje ongeregeld als Faisel die in Almere zijn kraan haalt.
Volgens mij bedoelde ze de gewone planning en dus ook de indeling van de groepen. Ze kan het gewoon niet hebben dat iemand anders iets bepaald voor haar.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Nu zegt Naomi dat ook net: "Marit is van de bonnen, gaat zij ook de (financiele) planning op zich nemen was mijn vraag."
Sorry hoor dat ik het toch even voor pruillip opnemen, want dit is geen domme vraag van haar.
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou in dat eerste overleg met Victor werden er wat bedragen genoemd, stelt geen klap voor.
Ze weet niet eens voor welk bedrag Victor al die mannetjes gaat regelen, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar totdat iedereen aan haar kop gaat zeiken voor budget.
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras..quote:Op maandag 2 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
En wat bouwplaats betreft moet ik toch Mark (krijg het bijna mijn strot niet uit, want arrogant stuk onbenul) wel een compliment geven, het ziet er keurig opgeruimd en gesorteerd uit itt die mafklappers van F&C, die helemaal verzuipen in de wanorde.
Ja jesus, ook al tenenkrommend en dan zogenaamd assertief vragen om korting, gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Net als E&W trouwens...daar zou ik inmiddels gek van worden van die rommel. Net als van hun geplan trouwens, gaan ze een beetje een maand wachten op een matras.. Ga eerst dreigen en als dat niet werkt, annuleer gewoon die bestelling en koop ergens anders een matras..![]()
Volgens mij zitten ze er echt niet bovenop als ze dingen/mensen bestellen....
Vond ik ook wel sportief, heeft ie toch wel wat zelfreflectie opgebouwd, Heidi zat nog wat te pruttelen. Die kan er niet zo goed tegen dat haar mannetje wordt aangevallen.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond het trouwens wel sportief van Mark dat ie vrijdag gewoon zonder gezeik sorry zei toen ze stiekem op zondag hadden gewerkt.
Dat wordt ruzie. Miezerige Maurits wil een deel van de poet maar daar zal de rest (behalve de Vunzige Vier) het niet mee eens zijn!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb het trouwens nog even gecheckt, maar in het appje dat ze kregen, staat dus helemaal niet dat de voorman en de penningmeester automatisch meer geld krijgen van die 18.000 euro. Dat moet de groep eerst nog gezamenlijk beslissen. En al helemaal niet dat Maurits Bruinearmdieperin er iets van krijgt.
Dus Keizer Victor I en Miezerige Maurits kunnen zich wel rijk rekenen, maar dat hangt toch nog eerst van de groep af. Misschien valt het mee, maar toch.
[ afbeelding ]
De democratie zal regeren!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie. Miezerige Maurits wil een deel van de poet maar daar zal de rest (behalve de Vunzige Vier) het niet mee eens zijn!
Ik zat nog te denken..... zou het geen tactische truc van Anouk en Maurits geweest zijn om Victor te nomineren voor voorzitter? En dat 'Mau' tegelijkertijd doet alsof ie in Kamp NaoVic zit??quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik hoop toch de Mau & Anouk en Victor & Naomi een tegenslag te verduren kregen, het liefst door toedoen van iemand binnen hun eigen clubje. Kijken of ze dan nog hoog van de toren blazen.
Er is volgens Naomi geen democratie aangezien zij moet doen wat de meerderheid wil... Belachelijk!quote:
Dat was inderdaad in contrast met zijn gedrag van het begin.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond het trouwens wel sportief van Mark dat ie vrijdag gewoon zonder gezeik sorry zei toen ze stiekem op zondag hadden gewerkt.
Hahaha, ja! Na vandaag al helemaal zin in om naar het Blok te kijken ipv allerlei keuvelprogramma's over de politiek in crisis. Bij welk koppel hoort welke partij, lijkt mij wel grappig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er is volgens Naomi geen democratie aangezien zij moet doen wat de meerderheid wil... Belachelijk!![]()
Er waren er toch een aantal die dachten dat er na het stemmen nog overleg zou zijn. Die begrijpen denk ik dan niet hoe stemmen werkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja! Na vandaag al helemaal zin in om naar het Blok te kijken ipv allerlei keuvelprogramma's over de politiek in crisis. Bij welk koppel hoort welke partij, lijkt mij wel grappig.
V&N: PVV
A&M: VVD
H&M: NSC
C&F: PVV
W&E: PvdD
M&R: GL of VOLT
Vorig seizoen was er sprake van zich van te voren kandidaat stellen als voorman, in dat opzicht hadden ze wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren er toch een aantal die dachten dat er na het stemmen nog overleg zou zijn. Die begrijpen denk ik dan niet hoe stemmen werkt.
Was met een knipoog naar jou stemlijstje.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er sprake van zich van te voren kandidaat stellen als voorman, in dat opzicht hadden ze wel een beetje gelijk.
Hij heeft wel gelijk, viel me ook een beetje tegen dat niet meer mensen er iets van zeiden. En Marit vertelde ook dat Maurits zichzelf erin heeft gewurmd. Ze had dat wel degelijk in de gaten. Er was voor twee mensen een rol waar voor is gestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nu gaat Faisel ook nog stoken bij Marit. ]Had je maar bij dat overleg moeten zijn, Faisal!![]()
En Marit laat keihard haar eigen 'coalitie' vallen... Is dit nu de echte Marit?
Niemand begreep het dat Mauw Bruinarm de rechterhand werd, ook Wilfred begon erover tegen Edith toen in het hofje zaten. Alleen is iedereen bang voor Filthy Four, inclusief Marit die vriendjes speelt met Victorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, viel me ook een beetje tegen dat niet meer mensen er iets van zeiden. En Marit vertelde ook dat Maurits zichzelf erin heeft gewurmd. Ze had dat wel degelijk in de gaten. Er was voor twee mensen een rol waar voor is gestemd.
Filthy Fourquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niemand begreep het dat Mauw Bruinarm de rechterhand werd, ook Wilfred begon erover tegen Edith toen in het hofje zaten. Alleen is iedereen bang voor Filthy Four
En ook geblondeerd!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaslt is hoe hrt hoort.
Geheid een PVV-er
Zei ik toch al.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaslt is hoe hrt hoort.
Geheid een PVV-er
Vind haar ook wel geschikt voor een rol in de nieuwe Trump-administration. Samen met de ander 3 leden van de Filthy Fourquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaalt is hoe het hoort.
Geheid een PVV-er
En dat is logisch. Nu ze door hebben dat niemand de FF corrigeert, zoeken ze nog verder de grens op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
En de twee dames vinden hun stylisten rol ook erg belangrijk. We verdienen meer dan de rest
Dennis niks gezegd over dat iedereen mee moest doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik had gewoon niet meegedaan met het gezamenlijke appartement, want
1) je bent volledig afhankelijk van de grillen van NaoVic (ook qua beloning) en
2) het verdient ook weer niet zo veel en
3) het levert alleen maar onderling gezeik op, waar je nog 5 weken mee verder moet. En
4) hoe verder jouw eigen appartement af is, hoe hoger de verkoopwaarde is
Nee, Der Kaiser (Victor dus) zei zelfs aan het begin dat mensen mochten kiezen of ze meededen met het GA. "Even goeie vrienden"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dennis niks gezegd over dat iedereen mee moest doen?
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
En de twee dames vinden hun stylisten rol ook erg belangrijk. We verdienen meer dan de rest
Hahahaha der Kaiser hoe kom je er op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, Der Kaiser (Victor dus) zei zelfs aan het begin dat mensen mochten kiezen of ze meededen met het GA. "Even goeie vrienden"
Maar krijgt Roelie dan ook meer? We gaan het zien morgen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.
Schud ik zo uit mijn Mauwquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hahahaha der Kaiser hoe kom je er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 03-06-2025 22:04:04 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Nou... keihard... Ze had al haar twijfels, want ze zei al: we moeten even kijken hoe de anderen dat vinden. Snap wel dat ze die strijd in het hol van de leeuw niet ging voeren in haar eentje, terwijl ze weet dat ze niet lekker ligt bij het viertal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nu gaat Faisel ook nog stoken bij Marit. ]Had je maar bij dat overleg moeten zijn, Faisal!![]()
En Marit laat keihard haar eigen 'coalitie' vallen... Is dit nu de echte Marit?
Wel even naar de bakkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.
Ben bang dat Roelie gebulldozerd wordt door de vers opgespoten lippen van Kaiserin Naomi en Anouk zal er dienstmaagd trouw en rustig achter aanlopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar krijgt Roelie dan ook meer? We gaan het zien morgen!
En dan opzichtig 4 broodjes geven aan de Fiese Fier tijdens een groepsoverleg, terwijl de rest van de groep niks krijgt...quote:
Zoals ik het hoorde, zei ze meer zoiets van: "ja, je hebt gelijk, maar ja... dan moet je dat zelf maar in de groep gooien" Op zich begrijpelijk, alleen deed ze daarvoor in aanwezigheid van Vikkie wel alsof ze samen alles overlegde en besloten... dus achter de rug van Koning Aap is ineens anders. Ze had ook het gezamenlijke besluit kunnen verdedigen/ uitleggen. Nou ja dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:54 schreef V. het volgende:
[..]
Nou... keihard... Ze had al haar twijfels, want ze zei al: we moeten even kijken hoe de anderen dat vinden. Snap wel dat ze die strijd in het hol van de leeuw niet ging voeren in haar eentje, terwijl ze weet dat ze niet lekker ligt bij het viertal. En Faisel komt bij haar, en zij zegt dan: dat moet je met de anderen bespreken. Dat snap ik wel. Zij zit er ook maar een beetje je tussenin.
Gaat dat niet meer over mensen op een forum???quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat mensen die meededen aan een langlopend reality-programma na afloop een therapeut nodig hadden. Ik hoop het voor Naomi.
Nou ik kan idd. een therapeut gebruiken als der Kaiser en Naomi winnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gaat dat niet meer over mensen op een forum???![]()
(ik vraag het voor een vriend)
Ps. Naomi is niet meer te redden... Ze heeft trouwens ook zo'n kinder-toontje... moet je maar eens opletten...[/
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik kan idd. een therapeut gebruiken als der Kaiser en Naomi winnen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik kan idd. een therapeut gebruiken als der Kaiser en Naomi winnen.
Ja dat viel mij ook op. Maar dat moet Heidy toch opgevallen zijn, aangezien die Klussenaar iets anders tegen haar had verteld, lijkt me....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef V. het volgende:
Oei, Fucktor doet een liegebeestje over de klusser van Heidy.
"Ja, hij kwam naar me toe of ik nog wat werk voor hem had"
Die smoelen ook erbijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
Crisis, wat is Maurits een gore sneakerd: " Uiteindelijk is het zijn (Victor) keuze geweest om mij erbij te nemen, ik heb hem wel daarvoor het advies gegeven, maar uiteindelijk heeft hij het zelf daarvoor ook geaccordeerd."
![]()
Sywert in het kwadraat.
Ik zou 'm in ieder geval nooit inhuren als ik een bouwvakker zocht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb Faisal nog niet één keer zien werken. Jullie?
Begreep ik het nou goed trouwens? Moest Faisal nou bij Marit douchen omdat deze badkamerspecialist zijn eigen badkamer nog niet af had?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zou 'm in ieder geval nooit inhuren als ik een bouwvakker zocht.
Hele rare scene was dat. Hij heeft toch zelf een dubbel functionerende douche?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Begreep ik het nou goed trouwens? Moest Faisal nou bij Marit douchen omdat deze badkamerspecialist zijn eigen badkamer nog niet af had?
Of vond ie het stiekem wel lekker om halfnaakt bij die 2 vrouwen rond te lopen?
(weer eens wat anders dan zijn bijvrouw in Almere)
Moet het wel aangesloten zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hele rare scene was dat. Hij heeft toch zelf een dubbel functionerende douche?
Heel veel bladibla en getoeter op een tuinslang en helpen anderen met een kraan omdraaien, voor de rest NIKS. Krijg steeds meer medelijden met Chris, die door die verschrikkelijke kerel voortdurend onderuit gehaald wordt. Dan zou ik ook in mijn bed blijven liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb Faisal nog niet één keer zien werken. Jullie?
Nee, ze storten zich op het kleine appartement want daar valt wat geld te verdienen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:45 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer bijgekeken, wat fantastische timing inderdaad zo met dat gezamenlijke appartementEn ook wel fijn dat ze daardoor een wat kleinere oplevering in hun eigen appartement hebben (en ook wat tijd om weer wat in te lopen qua achterstanden? Maar dat wordt niet echt genoemd).
Daar hoef je echt niet voor te proppen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
Echt, die Naomi, hou me tegen.... Hoe krom kan iemand redeneren...
Als je haar hersenen in een duif propt, gaat het beest achteruit vliegen.
Nou ja, Ray heeft wel gezegd: Victor en Marit gaan over het budget... dus dan mogen ze het ook verdelen lijkt mequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:53 schreef BragilLarabla het volgende:
En toch zit ik ergens op te hopen dat het programma/Dennis straks zegt: "Oke, bedrag X is over van het bouwbudget van het gezamelijke appartement, dus elk koppel krijg 1/6 deel."
Ik weet niet wat de reactie dan is van Naomi wordt, maar ik denk dat Tsjernobyl verbleekt!
Ik snap die hele verdeling van t geld nog nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef V. het volgende:
Echt, die Naomi, hou me tegen.... Hoe krom kan iemand redeneren...
Als je haar hersenen in een duif propt, gaat het beest achteruit vliegen.
Nee, volgens de opdracht zou de 18000 euro worden verdeeld door de groep.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, Ray heeft wel gezegd: Victor en Marit gaan over het budget... dus dan mogen ze het ook verdelen lijkt me
Dan weet je dus dat die dames zichzelf belangrijk vinden terwijl ze niet zo gek veel doen. Die opmerking komt niet uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond Ray briljant in het begin tegen Naomi en Anouk over aanpassingen van de bouwtekening!
"Nou, en ga nou maar lekker boodschappen doen!"![]()
![]()
![]()
Hard werk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
Willen die twee nou een "koffietje" doen en brunchen van het budget. Het is werkoverleg
Ik vind de Zeehondjes echt zielig worden.... en dat bedoel ik echt oprecht goed... Laat ze lekker naar huis gaan, naar hun thuis-matrasje...quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Wat een vermoeiend steel die knabbel en babbel, goh er moesten dikkere leidingen in de vloer. Hoe dan?
Echt die zou ik wel een schop onder hun reet willen geven.
Vergeet 'macht' niet. Kijk maar hoe Miezerige Maurits ervan geniet dat hij de lekker stiekem de rechterhand is van Keizer Vicquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Wat worden sommige mensen naar als het over geld gaat.
Het is eigenlijk gewoon stelen ook he.... op kosten van het budget vh gezamenlijke appartement gaan brunchen...quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
Willen die twee nou een "koffietje" doen en brunchen van het budget. Het is werkoverleg
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, volgens de opdracht zou de 18000 euro worden verdeeld door de groep.
weet je, ergens vind ik dat nog tot daar aan toe. Niet netjes, maar goed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon stelen ook he.... op kosten van het budget vh gezamenlijke appartement gaan brunchen...
Ja, het budget. Dat is wat anders dan diec18K beloning.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb!!
HAHAHAHA, herkenbaar, heb daar ook een beetje last van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef V. het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat nasale geluid van Mau.
Echt niet.
Natte handen op ballonnen-niet.
Nagels over een schoolbord-niet.
Lulletje rozenwater is gewoon blij dat hij mag meedoen met het soort mensen waar bij in de middelbare schooltijd graag had bij willen horen. Kijk maar naar de praatjes die hij had in de uitzending van maandag toen het ging over het verdelen van het geld voor de gezamenlijke opdracht en Anouk is geen haar beter. Maar ze hebben niet in de gaten dat als er iets mis gaat dat Victor en Naomi ze ook keihard onder de bus gooien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vergeet 'macht' niet. Kijk maar hoe Miezerige Maurits ervan geniet dat hij de lekker stiekem de rechterhand is van Keizer Vic
Hahahaha...VT wonen erbij en googelquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk dat we heel erg onderschatten hoe zwaar werk de styling is. De juiste keuze maken voor de juiste tint wit of beige, het kiezen van het juiste wandpaneel en alles wat er nog bij komt kijken. Dat is veel zwaarder dat de echte verbouwingswerkzaamheden.
Ja op die manier... nee, klopt je hebt gelijk!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, het budget. Dat is wat anders dan diec18K beloning.
Dat! En dat eentonige.... in het begin vond ik dat nog wel grappig.... maar nu niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef V. het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat nasale geluid van Mau.
Echt niet.
Natte handen op ballonnen-niet.
Nagels over een schoolbord-niet.
Helemaal waar!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater is gewoon blij dat hij mag meedoen met het soort mensen waar bij in de middelbare schooltijd graag had bij willen horen. Kijk maar naar de praatjes die hij had in de uitzending van maandag toen het ging over het verdelen van het geld voor de gezamenlijke opdracht en Anouk is geen haar beter. Maar ze hebben niet in de gaten dat als er iets mis gaat dat Victor en Naomi ze ook keihard onder de bus gooien.
Zeker als je een amateur-styliste bent, zoals Naomi en Anouk. Maar voor een professionele styliste, zoals Roeli is het allemaal veel makkelijker en kost dat veel minder tijd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk dat we heel erg onderschatten hoe zwaar werk de styling is. De juiste keuze maken voor de juiste tint wit of beige, het kiezen van het juiste wandpaneel en alles wat er nog bij komt kijken. Dat is veel zwaarder dat de echte verbouwingswerkzaamheden.
Je hebt helemaal gelijk, het zat inderdaad ook in de terugblik. Echter dat ging over het budget, niet over de winst. Voor mij zijn dat twee verschillende dingen. Maar ik ben in mijn leven al vaker de mist ingegaan omdat ik dingen te letterlijk neem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb!!
Lijkt me een spelfout: 'Haar geld'quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Anouk kijkt inmiddels vol adoratie naar Maurits. Haar held.
Nee hoor, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het zat inderdaad ook in de terugblik. Echter dat ging over het budget, niet over de winst. Voor mij zijn dat twee verschillende dingen. Maar ik ben in mijn leven al vaker de mist ingegaan omdat ik dingen te letterlijk neem.
STUCEN, NAOOM!!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Nu moet die gare Maurits de boel overnemen. Hahaha
Ik denk alsof je twee ballonnen kust of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zat te denken...... toen Voorman Vic zijn schatje een zoen gaf...
Kust dat nou eigenlijk wel lekker?
Opties:quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Arme Victor. Gekluisterd aan bed. Door de stress waarschijnlijk. Naomi eist nu ziekengeld. Let maar op.
Hahahahaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Opties:
1) het komt door anderen en Naomi wil extra geld zien
2) het komt niet door Naomi, Victor, Anouk en Maurits en Naomi wil extra geld zien
3) zij moet nu Victor verzorgen en Anouk en Mauris zijn hulp-verpleegkundigen...... en Naomi wil extra geld zien
4) zij heeft het emotioneel heel erg moeilijk, gaat huilen en wil als schadevergoeding voor het leed dat haar is aangedaan.... inderdaad: geld zien,
(meerdere antwoorden zijn mogelijk)
dat klinkt nog niet erg alsof ik iets mis...quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk alsof je twee ballonnen kust of zo.
Ik denk dat het echt storend is als je je concentreren moet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Dat recht van overpad omdat er een trap mist is er gewoon, waarom de zussen daar voortdurend een probleem van maken is irritant en daar had Ray ook wat in kunnen bemiddelen.
Kan wezen, maar die voorwaarde was er.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt storend is als je je concentreren moet.
H&M hadden geen werkende plee. Wel een werkende douche, er zit geen 2e plee in de badkamer daar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Die vooruitblikken word ik ook sjaggie van, want meestal stelt dat geen hol voor, lekkermakertjes voor de kijkertjes.
Waar blijft het nieuws over die oude botten? Wat mag wel en wat mag niet in dat inmiddels kutpand? Waarom hadden bijv. eerst H&M wel een werkende plee in hun appartement en moeten ze het nu doen met een gore dixie, is de waterleiding weer afgesloten? Dat soort dingen.
Oeps, over het hoofd gezien, dus die krijgen maar een wc in dat hele appartement?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
H&M hadden geen werkende plee. Wel een werkende douche, er zit geen 2e plee in de badkamer daar.
Maar? Ik vind twee best wel overbodig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, over het hoofd gezien, dus die krijgen maar een wc in dat hele appartement?
Moet er niet aan denken, vind twee echt wel op zijn minst nodig in een 80 vierkante meter woning.quote:
Je kan er maar één per keer gebruiken. Het zijn niet echt appartementen voor een gezin.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, vind twee echt wel op zijn minst nodig in een 80 vierkante meter woning.
Ook al woon je er alleen, dan nog.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er maar één per keer gebruiken. Het zijn niet echt appartementen voor een gezin.
Waarom? Snap ik echt niet, plus meer schoonmaak gedoequote:
Geen idee eigenlijk, maar misschien omdat ik daar zelf aan gewend ben..quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Snap ik echt niet, plus meer schoonmaak gedoe
En als je echt heel nodig moet en die ene toilet is bezet, dan kun je toch prima even naar de frietzaak aan de overkant gaan? Even een exotische gehaktbal scoren.... en gelijk wegbrengen!quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er maar één per keer gebruiken. Het zijn niet echt appartementen voor een gezin.
Gebruik je er dan ook twee?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar misschien omdat ik daar zelf aan gewend ben..
Haha, dat was echt een goor verhaal van Mark.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En als je echt heel nodig moet en die ene toilet is bezet, dan kun je toch prima even naar de frietzaak aan de overkant gaan? Even een exotische gehaktbal scoren.... en gelijk wegbrengen!
Ja, loop liever geen trap naar beneden als ik in de nacht moet zeiken. En als iemand beneden bezig is kan ik boven bouten..quote:
Dixies zijn ook niet echt fijn hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dat was echt een goor verhaal van Mark.
Ja ok maar er is geen boven en beneden daar. Dat zou ik ook fijn vinden als ik boven slaap dat ik niet (slaap) dronken een trap af moet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, loop liever geen trap naar beneden als ik in de nacht moet zeiken. En als iemand beneden bezig is kan ik boven bouten..
Zelfs dan nog zou ik een tweede toilet willen ipv een dubbele douche bijv.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar er is geen boven en beneden daar. Dat zou ik ook fijn vinden als ik boven slaap dat ik niet (slaap) dronken een trap af moet.
Ja een dubbele douche is ook echt belachelijk. Het gaat om ruimte dat kan je zo veel beter benutten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zelfs dan nog zou ik een tweede toilet willen ipv een dubbele douche bijv.
Die kijk ik nooit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Die vooruitblikken word ik ook sjaggie van
Prima wegkijk tv toch? Ik vermaak me prima.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk zijn die twaalf deelnemers een soort arbeidsmigranten. Ze worden lekker een worst voorgehouden die ze zelf al terugverdienen door de kijkcijfers. De eventuele schade die ze maken door flink amateuristisch gepruts is al ingecalculeerd door het programma.
Ach ja, Talpa
Ik ook, hoor, heerlijk om op te kafferen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima wegkijk tv toch? Ik vermaak me prima.
Ja en fok erbij helpt ook welquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, hoor, heerlijk om op te kafferen.
Zonder dit forum was ik allang afgehaakt, de hoeveelheid drama is ver uit balans met het klussenquote:
Juist door het drama heeft het een nieuw publiek aangeboord. Ik ben fan, maar geen fan van de vorige seizoenen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:30 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Zonder dit forum was ik allang afgehaakt, de hoeveelheid drama is ver uit balans met het klussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |