Nee hoor, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het zat inderdaad ook in de terugblik. Echter dat ging over het budget, niet over de winst. Voor mij zijn dat twee verschillende dingen. Maar ik ben in mijn leven al vaker de mist ingegaan omdat ik dingen te letterlijk neem.
STUCEN, NAOOM!!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Nu moet die gare Maurits de boel overnemen. Hahaha
Ik denk alsof je twee ballonnen kust of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zat te denken...... toen Voorman Vic zijn schatje een zoen gaf...
Kust dat nou eigenlijk wel lekker?
Opties:quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Arme Victor. Gekluisterd aan bed. Door de stress waarschijnlijk. Naomi eist nu ziekengeld. Let maar op.
Hahahahaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Opties:
1) het komt door anderen en Naomi wil extra geld zien
2) het komt niet door Naomi, Victor, Anouk en Maurits en Naomi wil extra geld zien
3) zij moet nu Victor verzorgen en Anouk en Mauris zijn hulp-verpleegkundigen...... en Naomi wil extra geld zien
4) zij heeft het emotioneel heel erg moeilijk, gaat huilen en wil als schadevergoeding voor het leed dat haar is aangedaan.... inderdaad: geld zien,
(meerdere antwoorden zijn mogelijk)
dat klinkt nog niet erg alsof ik iets mis...quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk alsof je twee ballonnen kust of zo.
Ik denk dat het echt storend is als je je concentreren moet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Dat recht van overpad omdat er een trap mist is er gewoon, waarom de zussen daar voortdurend een probleem van maken is irritant en daar had Ray ook wat in kunnen bemiddelen.
Kan wezen, maar die voorwaarde was er.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt storend is als je je concentreren moet.
H&M hadden geen werkende plee. Wel een werkende douche, er zit geen 2e plee in de badkamer daar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Die vooruitblikken word ik ook sjaggie van, want meestal stelt dat geen hol voor, lekkermakertjes voor de kijkertjes.
Waar blijft het nieuws over die oude botten? Wat mag wel en wat mag niet in dat inmiddels kutpand? Waarom hadden bijv. eerst H&M wel een werkende plee in hun appartement en moeten ze het nu doen met een gore dixie, is de waterleiding weer afgesloten? Dat soort dingen.
Oeps, over het hoofd gezien, dus die krijgen maar een wc in dat hele appartement?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
H&M hadden geen werkende plee. Wel een werkende douche, er zit geen 2e plee in de badkamer daar.
Maar? Ik vind twee best wel overbodig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, over het hoofd gezien, dus die krijgen maar een wc in dat hele appartement?
Moet er niet aan denken, vind twee echt wel op zijn minst nodig in een 80 vierkante meter woning.quote:
Je kan er maar één per keer gebruiken. Het zijn niet echt appartementen voor een gezin.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, vind twee echt wel op zijn minst nodig in een 80 vierkante meter woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |