Zou ik t ook niet mee eens zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Dat gaat nog een relletje worden met de andere teams als Maurits opeens extra geld gaat eisen op zijn niet-verkozen plek.
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet Naomi zich overal mee bemoeien? Er zijn afspraken gemaakt tussen Marit en Victor maar dan gelooft Naomi het nog niet en is het vooral om haar tegen te werken![]()
Whut?! Luister gewoon naar hoe het uitgelegd wordt ipv er vol tegenin te gaan.
Ik verheug me er nu al op (Harm daarover: Een dictatuur en eigent zich al kapitaal toe)quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Dat gaat nog een relletje worden met de andere teams als Maurits opeens extra geld gaat eisen op zijn niet-verkozen plek.
Ik vind wel dat Victor en Marit er meer voor moeten krijgen. Kost hun ook extra tijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou ik t ook niet mee eens zijn.
Al ben ik vast te naïef en zou ik gewoon alles delen door 6.
Omdat ze te dom is om frisse lucht te ademen en de hypocrisie in haar eigen redeneringen te herkennen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet Naomi zich overal mee bemoeien? Er zijn afspraken gemaakt tussen Marit en Victor maar dan gelooft Naomi het nog niet en is het vooral om haar tegen te werken![]()
Whut?! Luister gewoon naar hoe het uitgelegd wordt ipv er vol tegenin te gaan.
Maurits zou van mij geen cent extra krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou ik t ook niet mee eens zijn.
Al ben ik vast te naïef en zou ik gewoon alles delen door 6.
Nee ligt aan het huisnummer. Zij doen niets fout.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:28 schreef V. het volgende:
Hoe kom je er nu pas achter dat je belangrijke spullen mist?
Dat check je toch als het geleverd wordt?
En ze wil alleen met dinnetje Anouk.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.
En ze wil alleen met dinnetje Anouk.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen zich nu eenmaal overal en altijd tegen aan moeten bemoeien.
Wat doet die man eigenlijk??quote:
Niks hard roepen dat Chris pas oma half negen opstaat, en hij heeft zijn buitenvrouw in Almere.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En ze wil alleen met dinnetje Anouk.
[..]
Wat doet die man eigenlijk??
Ja precies! (En het blijft er een puinhoop.)quote:Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks hard roepen dat Chris pas oma half negen opstaat, en hij heeft zijn buitenvrouw in Almere.
Veel plezierquote:Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Zo te lezen kan ik er weer even lekker voor gaan zitten voor dit zoete wespennest ..
Rechterhand van Victorquote:Op maandag 2 juni 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat wordt nog wat de komende twee weken. Een ontvlambare Naomi en dictator Victor en slang Maurits met aanhangsel.
Maurits ruikt geld en wurmt zich ertussen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Rechterhand van VictorKoffie brengen ofzo? Die twee meiden doen zelf ook niet veel meer dan rondjes lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |