abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:09:06 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217805116
quote:
Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump

Elon Musk ging zich de laatste maanden te buiten aan buitensporige hoeveelheden drugs terwijl hij optrad als een van de belangrijkste adviseurs van de Amerikaanse president Donald Trump. Hij zou onder meer ketamine, ecstasy en paddo's hebben gebruikt.

Dat schrijft The New York Times. De Amerikaanse krant claimt hierover gesprekken te hebben gevoerd met (voormalige) vrienden en berichtenverkeer te hebben ingezien van mensen in de nabije omgeving van Musk.

Blaasproblemen door ketamine
De 53-jarige techmiljardair vertrouwde mensen toe dat hij zoveel ketamine gebruikte dat hij er blaasproblemen door opliep, een bekende bijwerking. Daarnaast zou hij altijd een medicijndoosje bij zich hebben met zo'n twintig verschillende tabletten. Daaronder ook het in de VS veelgebruikte ADHD-middel Adderall, waarvan bekend is dat gebruikers er makkelijk aan verslaafd raken.

In hoeverre Musk drugs gebruikte toen hij rond de presidentsverkiezingen in november steeds vaker opdook in het kielzog van Donald Trump, is volgens de krant niet bekend. Wel wordt verwezen naar zijn bij vlagen onvoorspelbare gedrag de afgelopen maanden. Zo gebruikte hij tijdens een partijbijeenkomst een handgebaar, dat werd gezien als een Hitlergroet:

Musk wil niet reageren op het verhaal in The New York Times. Hij heeft in het verleden wel toegegeven geregeld ketamine te gebruiken als middel tegen depressie en vertelde zijn biograaf dat hij liever geen 'illegale drugs' gebruikt.

Afscheid in Oval Office
Vandaag nam Musk afscheid als naaste adviseur van Trump. Die bedankte hem in de Oval Office uitvoerig en kondigde aan dat Musk af en toe zal terugkomen. Die stond sinds het aantreden van Trump aan het hoofd van de taskforce DOGE, die de regering adviseert over bezuinigingen en het sterk inkrimpen van de overheid.

Musk zelf gaf aan dat zijn vertrek niet het einde betekent van DOGE en dat een deel van het team aanblijft. Hij zei er vertrouwen in te hebben dat DOGE in de toekomst de beloofde 1 biljoen dollar aan bezuinigingen zal halen.

De miljardair verscheen op de persconferentie met een blauw oog. Dat had hij naar eigen zeggen opgelopen door een klap van zijn zoontje van 5. "We waren aan het stoeien en ik zei tegen hem dat hij me in mijn gezicht moest slaan." En dat deed hij ook, aldus de rijkste man ter wereld.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)bruik-adviseur-trump
----------------------------------------------

Goh, je verwacht het niet :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217805259
Alle reguleringen voor zijn bedrijven wegbezuinigd en overheidsdata geroofd.

mission accomplished, zoals ze dan zeggen. Dan verdien je wel een roesje.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:19:35 #3
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217805261
Ik denk dat een keertje een goede paddo of xtc trip best goed is voor iemands ontwikkeling.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 31 mei 2025 @ 11:23:17 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_217805293
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef SuperNeger het volgende:
Ik denk dat een keertje een goede paddo of xtc trip best goed is voor iemands ontwikkeling.
Wellicht niet als adviseur van een president die gelijk handelt op de meest bizarre uitspraken en ideeėn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217805294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef SuperNeger het volgende:
Een keertje is wat anders dan dagelijks.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:24:47 #6
479315 SuperNeger
pi_217805308
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wellicht niet als adviseur van een president die gelijk handelt op de meest bizarre uitspraken en ideeėn.
Ach ja, boomers van 80 die nog steeds in het verleden leven die alleen maar bij de overheid werken en alsmaar verouderde beslissingen nemen waar jonge generaties last van hebben is ook niet alles.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een keertje is wat anders dan dagelijks.
Zoiets heet microdosen volgens mij en is helemaal hip.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  Spellchecker zaterdag 31 mei 2025 @ 11:26:33 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217805388
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ach ja, boomers van 80 die nog steeds in het verleden leven die alleen maar bij de overheid werken en alsmaar verouderde beslissingen nemen waar jonge generaties last van hebben is ook niet alles.
[..]
Zoiets heet microdosen volgens mij en is helemaal hip.
Ga er maar vanuit dat Musk macrodosed.
pi_217805423
twitter
pi_217805431
quote:
ketamine, ecstasy en paddo's
Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:39:46 #11
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217805450
Adderall is dan ook gewoon goed en geestverruimend spul. Ik snap hem wel.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217805456

Oh nee toch, nu hebben jullie Elon echt deze keer.
Omdat het herhalen van <Knip> niet werkt moeten ze nu een andere tactiek proberen hoor.

Nee, hier gaat hij niet onderuit komen hoor. Wat een heftige beschuldigingen. _O- Iedereen weet dat Elon untouchable is, de grootste visionair die de wereld ooit heeft gekend. _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 31-05-2025 21:15:16 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217805527
Mensen die wel eens paddo's nemen neem ik serieuzer dan mensen die het zonder ooit te proberen afwijzen en veroordelen.

Ik heb geen hoge pet op van Musk, maar als alle superrijken wat meer psychedelische middelen zouden gebruiken worden ze er misschien betere mensen van.
-nee-
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:47:49 #14
479315 SuperNeger
pi_217805553
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:44 schreef Marsenal het volgende:
Mensen die wel eens paddo's nemen neem ik serieuzer dan mensen die het zonder ooit te proberen afwijzen en veroordelen.

Ik heb geen hoge pet op van Musk, maar als alle superrijken wat meer psychedelische middelen zouden gebruiken worden ze er misschien betere mensen van.
Leeftijdslimiet voor mensen in de politiek en verplichte mdma en psilocybine trips zodat ze ook eens de wereld kunnen zien buiten hun bekrompen boomer denkvermogen zou oprecht niet heel slecht zijn.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_217805574
waarom verbaasd dit mij niet?
pi_217805578
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hahahahahaahhahahahahahahahahaha

Geloof je het zelf man, idioot

De mensheid naar een nieuwe planeet brengen _O- _O-

Fuck outta here dude
Elon Musk delivers SpaceX update on Starship, Mars goals and more at Starbase

Gister nieuwe SpaceX stream, met blauw oog! :blauwoog: vast van Brigitte Macron gekregen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:51:29 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805583
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
waarom verbaasd dit mij niet?
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Elon Musk delivers SpaceX update on Starship, Mars goals and more at Starbase
Gister nieuwe SpaceX stream
Ja en dan
Het gaat niet gebeuren. En het heeft ook 0,0 nut.

Maar voor een leek zoals jou zal dat wel niet te begrijpen zijn.

Kunnen beter focussen om onze eigen planeet leefbaar te houden maar neuhh dat komt niet op bij deze meneer.

Mars Koloniseren is nutteloos.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_217805591
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
[..]
Ja en dan
Het gaat niet gebeuren. En het heeft ook 0,0 nut.

Maar voor een leek zoals jou zal dat wel niet te begrijpen zijn.
Blijf vooral denken in wat niet mogelijk is en in je negativiteit hangen, daar ga je een leuk leven mee hebben!
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:56:36 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805626

Voor de ekte mensen die er enigszins verstand van hebben (dus niet voor jou epicbeardman)
pi_217805637
Als je echt denkt dat Musk ons naar Mars gaat brengen ben je niet goed wijs. Mars koloniseren, dat gaan wij niet meer meemaken. Kan beter even die miljarden en grondstoffen focussen op de Aarde leefbaar houden.
-nee-
pi_217805680
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ga er maar vanuit dat Musk macrodosed.
Vooral hip op festivals. Stuk minder tijdens werktijd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  roze zaterdag 31 mei 2025 @ 12:02:50 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217805687
Dat Musk aan de keta zit is oud nieuws in ieder geval.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:03:24 #23
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217805689
Ik had het pas echt nieuws gevonden als hij helemaal niks had gebruikt
pi_217805700
Deze beschuldigingen zijn trouwens ook de domste die je kan verzinnen, maar dat is te verwachten uit een haatclubje die 24/7 wakker ligt van Elon.

Ketamine heeft een korte duur, op momenten zoals bij de Trump inauguratie hij beetje kek omzich heen kijkt werd er Ketamine geroepen door de haatclub, echter is dit al compleet onrealistisch omdat een K-hole direct gebeurt na het nemen van een dikke lijn.

Als Elon aan de drugs zit is het eerder adderal, cocaine. Maar hij is gewoon een lieve autist.

Ecstasy ook.. _O- alleen deze claims maken het verhaal al compleet ongeloofwaardig, het komt rechtstreeks uit de linkse fabeltjeskrant.

Werd er geen cocaine gevonden in het Witte Huis ten tijde van Biden's crackzoon epidemie? :P
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:07:10 #25
479315 SuperNeger
pi_217805717
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Deze beschuldigingen zijn trouwens ook de domste die je kan verzinnen, maar dat is te verwachten uit een haatclubje die 24/7 wakker ligt van Elon.

Ketamine heeft een korte duur, op momenten zoals bij de Trump inauguratie hij beetje kek omzich heen kijkt werd er Ketamine geroepen door de haatclub, echter is dit al compleet onrealistisch omdat een K-hole direct gebeurt na het nemen van een dikke lijn.

Als Elon aan de drugs zit is het eerder adderal, cocaine. Maar hij is gewoon een lieve autist.

Ecstasy ook.. _O- alleen deze claims maken het verhaal al compleet ongeloofwaardig, het komt rechtstreeks uit de linkse fabeltjeskrant.

Werd er geen cocaine gevonden in het Witte Huis ten tijde van Biden's crackzoon epidemie? :P
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:05 schreef HowardRoark het volgende:
Drugs zijn troep die maatschappij ontwrichtend werken en dan ook volledig verboden moeten worden wat mij betreft. Maar ja, het is natuurlijk vooral de vraag wat er van deze berichten allemaal klopt, de New York Times slingert wel vaker zulke hit pieces de wereld in.
[..]
Dat moet je simpelweg negeren. Het is niets meer dan projectie. Je ziet het bijvoorbeeld terug bij velen die pro-Palestijnen zijn en daadwerkelijk grote slachtpartijen op Joden toejuichen, maar vervolgens proberen te veinzen dat dit geen antisemitisme is en dan Musk wegzetten als een nazi. Men beticht de politieke tegenstander van waar men zich zelf schuldig aan maakt.

Die mensen zijn het probleem, niet Musk.
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij een beetje in de minderheid zijn ja. Het is echt een massa psychologische oorlog waar je zo achterlijk (woke) mogelijk moet zijn of anders nazi dit dat. Het is zo treurig :')
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_217805732
quote:
81s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ach de NY Times, hopelijk klaagt Musk ze aan.

twitter

https://x.com/nicksortor/status/1928517599567995346

tiktok
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:09:33 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_217805737
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij
:D _O- _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:10:51 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805746
quote:

[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij een beetje in de minderheid zijn ja. Het is echt een massa psychologische oorlog waar je zo achterlijk (woke) mogelijk moet zijn of anders nazi dit dat. Het is zo treurig :')
Haha ja hoor jullie zijn de rationele mensen.

Ik vraag me serieus af hoe laag je IQ is en hoe erg de hersenkronkel moet zijn als je denkt dat JIJ, Epicbeardman en HowardRoark de 'rationele' mensen zijn.

Echt serieus, hoe kom je erbij kerel?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:11:25 #29
479315 SuperNeger
pi_217805752
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]
:D _O- _O_
Ik snap niet zo goed waar je op doelt maar goed. Het is wel duidelijk dat het alleen is toegestaan op FOK! (en het internet in het algemeen) om super links, pro-palli, anti-musk en anti-trump te zijn anders ben je gek. Misschien moeten jullie nog harder roepen en drammen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:11:42 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805754
quote:

[..]
[..]
Geef je ons nog de filmpjes waar Hilary en Obama de hitler groet maakten?
pi_217805778
Tegen je kind zeggen dat ie je moet slaan. Oké :')
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:14:26 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217805780
quote:

[..]
[..]
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.

Dit doet natuurlijk verder niets af aan de beschuldigingen aan het adres van Musk mbt de inname van al die drugs. Mocht dat eventueel toch waar zijn is dat gewoon schrikbarend. Het is gewoon bespottelijk om terwijl je een belangrijke functie bekleed voor de overheid jezelf vol te stoppen met verboden middelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:16:01 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805789
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.

Dit doet natuurlijk verder niets af aan de beschuldigingen aan het adres van Musk mbt de inname van al die drugs. Mocht dat eventueel toch waar zijn is dat gewoon schrikbarend. Het is gewoon bespottelijk om terwijl je een belangrijke functie bekleed voor de overheid jezelf vol te stoppen met verboden middelen.
Tuurlijk want links extremisten zijn hetzelfde als posters hier op fok? Tesla beschadigers? _O- dat zijn Extinction Rebellion types, niet meer niet minder.

Ok alle Trump en Musk haters daar onder te scharen vind ik echt schrikwekkend
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:16:07 #34
479315 SuperNeger
pi_217805790
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Let op volgende keer framen ze hem dat hij vies zat te kijken naar een vrouw of iets. Het is allemaal zo kinderachtig.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:17:50 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805805
Echt hoe dom zijn de mensen geworden? Duidelijke charlatans en dan zo erin geloven en krampachtig die mensen gaan verdedigen.

Of het nou links of rechts is, denk godverdomme zelf eens na man. Jezus christus <Knip>

[ Bericht 8% gewijzigd door Jippie op 31-05-2025 21:25:00 ]
pi_217805809
Kuddos voor degene die hem die klap verkocht waardoor ie met een blauw oog moet rondlopen, ik hoop dat t flink pijn gedaan heeft
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:18:30 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805810
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
[..]
Wat een mooie rustige objectieve emotieloze reactie. Precies mijn punt dus.
Het is pure ongeloof dat iemand zo dom kan zijn om al deze nonsens te geloven en dan ook nog te gaan verdedigen tegen andere Nederlanders.

Van een Amerikaan kan ik het snappen, die zijn niet zo slim
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:19:51 #38
479315 SuperNeger
pi_217805820
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Kuddos voor degene die hem die klap verkocht waardoor ie met een blauw oog moet rondlopen, ik hoop dat t flink pijn gedaan heeft
Ah kijk, en het duurde niet lang voor mensen fysiek geweld gaan goed praten.

Waarom is links zo voorspelbaar?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:20:50 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805827
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Hou eens op met je links vs rechts bullshit. De wereld is niet zwartwit, hoe graag Amerika ook wil dat je dit denkt en je leven volledig zo inricht om alles wat niet in je straatje past af te doen als links.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:21:02 #40
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217805829
quote:
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:21:10 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217805831
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Tuurlijk want links extremisten zijn hetzelfde als posters hier op fok? Tesla beschadigers? _O- dat zijn Extinction Rebellion types, niet meer niet minder.

Ok alle Trump en Musk haters daar onder te scharen vind ik echt schrikwekkend
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Let op volgende keer framen ze hem dat hij vies zat te kijken naar een vrouw of iets. Het is allemaal zo kinderachtig.
Het zijn inderdaad altijd zulke aantijgingen, men heeft simpelweg niets anders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Spellchecker zaterdag 31 mei 2025 @ 12:21:32 #42
197773 crew  maily
pi_217805839
quote:
Mme. Macron :Y :blauwoog:
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:21:36 #43
479315 SuperNeger
pi_217805841
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:

[..]
:D
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:22:15 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805857
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.
[..]
Juist, en die Extinction Rebellion types zijn maar misschien een paar honderd in nederland, als dat het al is.

Je moet het niet groter maken dan het is.

En je moet niet zo meegaan in die culture war.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:22:22 #45
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217805860
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."
Zijn zoon X schijnt hem op zijn oog te hebben geslagen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:22:31 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_217805864
Ik denk wat nodig is is een soort centraal scorebord voor (meetbare) claims en de uitkomsten gekoppeld aan de fok users die zich vast hebben gelegd op die claims.

En dan naast je username je algemene score.

Dan wordt ineens heel duidelijk wie er hier een beter handvat heeft op de realiteit en vooral wie niet.

Zie dan Musk-fans op dit forum die flink in het rood gaan met hun score voor nagenoeg ELKE voorspelling.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:23:13 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805881
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Ach komop toch. Weten we pizzagate nog? En alle andere verzonnen schandalen vanuit een bepaalde politieke hoek?

Nee het zijn altijd 'de linksen!'

Bruh
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:23:30 #48
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217805891
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Tja, zie het onderschrift (#freepalestine). Het sluit naadloos aan bij waar ik het eerder al over had.
pi_217805909
quote:

Dat was Lil X
pi_217805916
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik heb nooit in mijn leven op links gestemd :')
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:25:20 #51
479315 SuperNeger
pi_217805921
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Zijn zoon X schijnt hem op zijn oog te hebben geslagen
Daar wil ik dan wel een filmpje van zien voor ik dat geloof.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:25:52 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik heb nooit in mijn leven op links gestemd :')
Nee je hebt een hekel aan Musk dus ben je links!

_O- het is zo triest allemaal, al die domme aannames
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:26:07 #53
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217805939
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Boeien wat jij wil.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:26:19 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217805945
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Gast je gelooft niet eens dingen die wel op film staan.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:27:46 #55
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_217805975
Een visionair die helemaal de weg is kwijtgeraakt. Aardig zielig om hem zo af te zien glijden. Binnen een paar jaar is ie dood aan de drugs. Beter voor iedereen denk ik.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:31:14 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217806026
Die eindigt nog wel een keer met een crackpijp in zijn mond op Skid Row.
pi_217806076
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:31 schreef Hexagon het volgende:
Die eindigt nog wel een keer met een crackpijp in zijn mond op Skid Row.
Samen met Joe Biden's zoon?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:37:20 #58
319979 Fok-it
All is well
pi_217806079
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
de obsessie is real
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:44:57 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217806158
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Geen idee, zou kunnen.
pi_217806212
De wereld schreeuwt <Knip>

En wat doet Elon? Die leunt achterover in zijn futuristische kantoor, waarschijnlijk met een joint in de ene hand en een glas whisky in de andere, grijnst als een Cheshirekat en ziet zijn bankrekening van 300 miljard dollar groeien alsof het een glitch in de Matrix is. Dit is het verhaal van hoe Elon Musk, de man die eruitziet alsof hij zo uit een sci-fi film is gestapt, door alle modder heen walst alsof hij in een teflonpak rondloopt, zelfs terwijl hij een levensstijl rockt die menig democraat of miljardair doet blozen van jaloezie.

Stel je voor: terwijl jullie je opwinden op het FOK-forum, zit Elon in Mar-A-Lago, omringd door schermen die zijn imperium monitoren, SpaceX, Tesla, Neuralink, noem maar op. De kranten brullen dat hij een nazigroet deed tijdens Trumps inauguratie in 2025, en wat doet hij? Hij dropt een “ fake news” op X, en zijn 200 miljoen volgers eten het op alsof het een Mars-gebakken taart is. De man bezit het platform, snap je?

Hij is de narratiefmachine. Jullie linkse tirades? Die glijden van hem af als water van een Cybertruck. Hij heeft X in zijn zak, een digitaal koninkrijk waar hij als een keizer zijn eigen waarheid schrijft, terwijl jullie je woede in 280 tekens proberen te proppen.

En dan die drugs. Oh boy, waar de gemiddelde democraat struikelt over een glas wijn of een sigaar, gaat Elon all-in. Hij blaast wietdampen in Joe Rogans podcaststudio, tweet over “420” alsof het een religie is, en geeft interviews waar hij klinkt alsof hij Fear and Loathing in Las Vegas heeft herschreven, maar dan met een raket en een robot in de hoofdrol. Geen koffer vol pillen zoals Hunter S. Thompson, maar je voelt dat hij er dichtbij zit. En toch? Terwijl hij high as a SpaceX-raket door het leven zweeft, pompt Tesla 40% beurswaarde erbij na Trumps verkiezing. Een dipje van 41 miljard? Voor Elon is dat een rondje SpaceX-koffie.

Zijn vermogen groeit sneller dan jullie verontwaardiging, en hij koopt gewoon een nieuwe fabriek in Shanghai terwijl jullie “nazi!” roepen.
Zijn fans? Dat is geen klantenkring, dat is een sekte. Ze plakken stickers op hun Model Y met “Elon is mijn messias” en kopen een extra Roadster uit pure devotie. Loyaliteitsscore? 90%! Zelfs als jullie hem uitmaken voor Muskovic, staan zijn volgers klaar om hem te kronen tot redder van de mensheid. Ze kopen zijn auto’s, zelfs als hij de maan zou opblazen. En die boycots? Pfft. Jullie krassen “NAZI” op zijn Tesla’s, maar hij haalt zijn schouders op en bouwt een nieuwe Gigafactory. Sommige eigenaren plakken “Ik kocht dit vóór Elon gek werd” op hun auto en rijden vrolijk door, want dat Supercharger-netwerk is te goed om te negeren. In Nederland leasen ze die dingen toch wel, boycot of niet, jullie muggenprik raakt deze olifant niet.

En polarisatie? Dat is zijn superpower. Elke “fascist!”-schreeuw maakt hem alleen maar sterker. In de VS? 72% van de Republikeinen ziet hem als een legende. Hij is de anti-woke Robin Hood, en terwijl jullie in Europa de Tesla-verkopen zien dalen (3,2% marktaandeel in Nederland, au), verovert hij India en China met een glimlach. Hij geeft nul komma nul om jullie kritiek. Coronamaatregelen fascistisch noemen? Check. DEI een complot noemen? Check. Antisemitisme-beschuldigingen? Hij tweet “lol, next” en lanceert een raket. SEC-boetes, rechtszaken, schandalen, hij eet ze als ontbijt. Cancellen? Hij cancelde cancel culture al jaren geleden, waarschijnlijk terwijl hij een trekje nam.

Dus daar heb je het. Elon Musk, de man die eruitziet alsof hij met een joint in de hand de wereld bestuurt, lacht om jullie terwijl hij op een troon van lithiumbatterijen zit. Jullie noemen hem Hitler, fascist, Muskovic, maar hij zweeft erboven, een titaan in een Tesla-pak, high op zijn eigen genialiteit. Terwijl jullie discussiėren op FOK, plant hij waarschijnlijk een kolonie op Mars, met een vape in de ene hand en een plan om de Melkweg te kopen in de andere. Onaantastbaar? Nee, hij is praktisch een god, en geen enkele krantenkop, kras op een Cybertruck, of FOK-rant gaat daar iets aan veranderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 31-05-2025 21:30:22 ]
pi_217806257

Lol
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:00:53 #62
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_217806284
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:50 schreef epicbeardman het volgende:

Weer 6 liter drinkwater het riool in omdat jij een beetje probeert te ragen op een anoniem forum.

Wat zielig
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:01:43 #63
479315 SuperNeger
pi_217806289
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waarom denk jij te weten dat hij geen bepaalde gedachtengoed heeft?

Jij bent bekend met zijn opvoeding en zijn opa?
Trump en Musk zijn zo pro-joods en israel als je maar hebben wil. Hoe kan dat precies de volgende hitler zijn?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_217806305
Heeft RTL ook een roddelblaadje voor bij de kapper?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:12:03 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217806397
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:04 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
"Kijk jongens hij doet perongeluk een handgebaar dat hitler ook deed!! Hitler is slecht jongens!!! En hij gebruikt drugs!! Oh trump zei iets over vrouwen!!! Jongens kijk eens hoe slecht!!"

Dit is letterlijk een samenvatting van de hele linkse/woke media en gedachtegoed.

Niet zo gek dat mensen die wel helder kunnen nadenken dit belachelijk vinden.
Je obsessie met links is echt droevig man. Denk zelf eens na en kijk kritisch.

Schijnbaar is dat allemaal te lastig voor je.

Je post over Obama en Hilary is dan ook hilarisch, met je gejank.

Want over hen onzin posten is wel prima als het aan jou ligt, ongeacht of er een basis van waarheid aan de grondslag ligt.

Nee het ligt allemaal aan links :').
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:13:10 #66
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217806408
Ik heb deze week in de k-hole gezeten, iedereen geknuffeld en kaboutertjes gezien.

Gr gr mijn weekverslag aan DOGE.
pi_217806410
Wacht even, een immigrant die drugs gebruikt openlijk.
En Trump vindt dat prima?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:13:23 #68
479315 SuperNeger
pi_217806412
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Je obsessie met links is echt droevig man. Denk zelf eens na en kijk kritisch.

Schijnbaar is dat allemaal te lastig voor je.
Denk het hele links dan weg. Het is alsnog iemand framen op de meest achterlijke kinderachtige manier.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:15:17 #69
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217806441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Weet ik niet, vraag het hem.
Jij komt met de uitspraak dat er dingen geframed worden, ik vraag jou toch om verheldering?
pi_217806507
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:46 schreef Marsenal het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, dat je dan lowkey een hitlergroetje doet terwijl je weet dat 99% van de wereldbevolking het een schande vindt, maar je het toch maar doet ook al bereik je zelfs onder neonazi's er helemaal niks mee? Wat zou iemand als Musk daar nou mee bereiken? Niks natuurlijk. Het is onzin.

Die hitlergroet onzin, wat een debiel gedoe. Alsof een echte nazi dat stiekem er tussen zou proberen te krijgen terwijl 90% van je werknemers linkse tech-nerds zijn.
Je doet net alsof fascisten competente mensen zijn. Er is weinig in de geschiedenis dat daarop wijst.
pi_217806512
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
De wereld schreeuwt <Knip>.

En wat doet Elon? Die leunt achterover in zijn futuristische kantoor, waarschijnlijk met een joint in de ene hand en een glas whisky in de andere, grijnst als een Cheshirekat en ziet zijn bankrekening van 300 miljard dollar groeien alsof het een glitch in de Matrix is. Dit is het verhaal van hoe Elon Musk, de man die eruitziet alsof hij zo uit een sci-fi film is gestapt, door alle modder heen walst alsof hij in een teflonpak rondloopt, zelfs terwijl hij een levensstijl rockt die menig democraat of miljardair doet blozen van jaloezie.

Stel je voor: terwijl jullie je opwinden op het FOK-forum, zit Elon in Mar-A-Lago, omringd door schermen die zijn imperium monitoren, SpaceX, Tesla, Neuralink, noem maar op. De kranten brullen dat hij een nazigroet deed tijdens Trumps inauguratie in 2025, en wat doet hij? Hij dropt een “ fake news” op X, en zijn 200 miljoen volgers eten het op alsof het een Mars-gebakken taart is. De man bezit het platform, snap je?

Hij is de narratiefmachine. Jullie linkse tirades? Die glijden van hem af als water van een Cybertruck. Hij heeft X in zijn zak, een digitaal koninkrijk waar hij als een keizer zijn eigen waarheid schrijft, terwijl jullie je woede in 280 tekens proberen te proppen.

En dan die drugs. Oh boy, waar de gemiddelde democraat struikelt over een glas wijn of een sigaar, gaat Elon all-in. Hij blaast wietdampen in Joe Rogans podcaststudio, tweet over “420” alsof het een religie is, en geeft interviews waar hij klinkt alsof hij Fear and Loathing in Las Vegas heeft herschreven, maar dan met een raket en een robot in de hoofdrol. Geen koffer vol pillen zoals Hunter S. Thompson, maar je voelt dat hij er dichtbij zit. En toch? Terwijl hij high as a SpaceX-raket door het leven zweeft, pompt Tesla 40% beurswaarde erbij na Trumps verkiezing. Een dipje van 41 miljard? Voor Elon is dat een rondje SpaceX-koffie.

Zijn vermogen groeit sneller dan jullie verontwaardiging, en hij koopt gewoon een nieuwe fabriek in Shanghai terwijl jullie “nazi!” roepen.
Zijn fans? Dat is geen klantenkring, dat is een sekte. Ze plakken stickers op hun Model Y met “Elon is mijn messias” en kopen een extra Roadster uit pure devotie. Loyaliteitsscore? 90%! Zelfs als jullie hem uitmaken voor Muskovic, staan zijn volgers klaar om hem te kronen tot redder van de mensheid. Ze kopen zijn auto’s, zelfs als hij de maan zou opblazen. En die boycots? Pfft. Jullie krassen “NAZI” op zijn Tesla’s, maar hij haalt zijn schouders op en bouwt een nieuwe Gigafactory. Sommige eigenaren plakken “Ik kocht dit vóór Elon gek werd” op hun auto en rijden vrolijk door, want dat Supercharger-netwerk is te goed om te negeren. In Nederland leasen ze die dingen toch wel, boycot of niet, jullie muggenprik raakt deze olifant niet.

En polarisatie? Dat is zijn superpower. Elke “fascist!”-schreeuw maakt hem alleen maar sterker. In de VS? 72% van de Republikeinen ziet hem als een legende. Hij is de anti-woke Robin Hood, en terwijl jullie in Europa de Tesla-verkopen zien dalen (3,2% marktaandeel in Nederland, au), verovert hij India en China met een glimlach. Hij geeft nul komma nul om jullie kritiek. Coronamaatregelen fascistisch noemen? Check. DEI een complot noemen? Check. Antisemitisme-beschuldigingen? Hij tweet “lol, next” en lanceert een raket. SEC-boetes, rechtszaken, schandalen, hij eet ze als ontbijt. Cancellen? Hij cancelde cancel culture al jaren geleden, waarschijnlijk terwijl hij een trekje nam.

Dus daar heb je het. Elon Musk, de man die eruitziet alsof hij met een joint in de hand de wereld bestuurt, lacht om jullie terwijl hij op een troon van lithiumbatterijen zit. Jullie noemen hem Hitler, fascist, Muskovic, maar hij zweeft erboven, een titaan in een Tesla-pak, high op zijn eigen genialiteit. Terwijl jullie discussiėren op FOK, plant hij waarschijnlijk een kolonie op Mars, met een vape in de ene hand en een plan om de Melkweg te kopen in de andere. Onaantastbaar? Nee, hij is praktisch een god, en geen enkele krantenkop, kras op een Cybertruck, of FOK-rant gaat daar iets aan veranderen.

[ afbeelding ]
Ik hoop dat je deze teksten met chatgtp schrijft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 31-05-2025 21:33:23 ]
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:35:05 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217806597
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:34 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik heb dat genoeg online gelezen. Maar goed, op wat voor manier ze hem van hitlerdingen betichten is verder ook niet heel belangrijk. Alleen dat Musk vergelijkbaar is met hitler en dat we dat eng en slecht moeten vinden.
Ja dat zou je ook eng en slecht moeten vinden.

Of vond je Hitler zo geweldig?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:35:46 #73
479315 SuperNeger
pi_217806601
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ja dat zou je ook eng en slecht moeten vinden.

Of vond je Hitler zo geweldig?
Het punt is dus dat die vergelijking nergens op slaat.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:37:28 #74
479315 SuperNeger
pi_217806620
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat vind jij.
Dat is zo. Musk en Trump zijn hartstikke pro-joods en pro-israel. Daarom zijn alle hitlervergelijkingen zo belachelijk hilarisch slecht.

Het is moddergooien op het laagste niveau, niet serieus te nemen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:37:56 #75
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217806625
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat is zo. Musk en Trump zijn hartstikke pro-joods en pro-israel. Daarom zijn alle hitlervergelijkingen zo belachelijk hilarisch slecht.

Het is moddergooien op het laagste niveau, niet serieus te nemen.
Nogmaals, dat vind jij.

Iemand met een fascistische kijk op politiek en het niet zo nauw heeft met een hitlergroet, vind ik eng.

Hetzelfde met de mensen die hem continue blijven verdedigen.

Zelfs zeggen, ik ken hem :').

Gast je kent hem niet.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:38:39 #76
479315 SuperNeger
pi_217806632
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nogmaals, dat vind jij.

Iemand met een fascistische kijk op politiek en het niet zo nauw heeft met een hitlergroet, vind ik eng.
Dat vind jij!
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:39:09 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217806635
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat vind jij!
Correct, daarom zeg ik ook dat ik dat eng vind. Begrijpend lezen blijft moeilijk voor je.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:47:07 #78
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217806748
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:44 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Iets wat een voetbalhooligan met een laag iq doet. Elon Musk is de rijkste man, en dus één van de slimste, mensen op aarde. Het feit dat er mensen zijn die daadwerkelijk denken dat hij op het niveau van een Feyenoordsupporter een hitlergroet doet is voor mij belachelijk.
Je dwaalt weer af.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:47:48 #79
479315 SuperNeger
pi_217806759
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Je dwaalt weer af.
Nee volgens mij is dit precies een goede uitleg eigenlijk. Het is gewoon zo ver gezocht en belachelijk.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:11:41 #80
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_217808590
Niks mis met goede drugs
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_217808727
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
:')
Voor iemand die vaak klaagt over antisemitisme is dit wel een typische reactie.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:24:07 #82
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217808833
quote:

[..]

Die zouden ze nog eens dood kunnen vinden dus. :{
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:25:09 #83
438527 MissButterflyy
pi_217808866
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]

When Musk met mme. Macron _O-
Zo dan! Hij ziet er ook slecht uit.
pi_217808874
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Wat heeft Musk erover gezegd?
Dat hij hartjes uitdeelde en iedereen die er wat anders in ziet gevaarlijk woke of liegende media zijn. Maar dan met nog veel meer bombarie.

Weet jij wat hij heeft gezegd over hoe je liegende mensen en fraudeurs kan herkennen?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:25:48 #85
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217808885
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Voor iemand die vaak klaagt over antisemitisme is dit wel een typische reactie.
Ik klaag niet vaak over antisemitisme. Verder is Musk een hoop maar geen antisemiet.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:26:53 #86
479315 SuperNeger
pi_217808916
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zo dan! Hij ziet er ook slecht uit.
Ja he? Bijna alsof de mensen die over die krant gaan expres de slechtste foto hebben gekozen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat hij hartjes uitdeelde en iedereen die er wat anders in ziet gevaarlijk woke of liegende media zijn. Maar dan met nog veel meer bombarie.

Weet jij wat hij heeft gezegd over hoe je liegende mensen en fraudeurs kan herkennen?
Nou zolang hij het niet bevestigd lijkt me dus dat je kan stellen dat er eigenlijk niks aan de hand is?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:27:29 #87
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217808929
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik klaag niet vaak over antisemitisme. Verder is Musk een hoop maar geen antisemiet.
Musk is zijn gevoel kwijt door die klote drugs

dat is wat drugs met je doet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:30:29 #88
438527 MissButterflyy
pi_217808974
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ja he? Bijna alsof de mensen die over die krant gaan expres de slechtste foto hebben gekozen.
[..]
Nou zolang hij het niet bevestigd lijkt me dus dat je kan stellen dat er eigenlijk niks aan de hand is?
Het is natuurlijk wel bijzonder dat hij met een blauw oog rondloopt.
Heeft hij er een verklaring voor gegeven?

En van microdoseren van ketamine krijg je geen blaasproblemen.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:36:26 #89
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217809045
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En ik neem ook aan dat je er niet zo van gaat doen:

https://twitter.com/MysterySolvents/status/1928523025298739638
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:38:54 #90
438527 MissButterflyy
pi_217809071
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef aquawoman het volgende:

[..]
En ik neem ook aan dat je er niet zo van gaat doen:

https://twitter.com/MysterySolvents/status/1928523025298739638
Jeetje. Ik schrik hier echt van. Hij heeft weer even die afwezige blik naar boven.
pi_217809097
quote:

[..]
Beuk van een kleuter gehad.
-nee-
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:40:32 #92
323876 michaelmoore
pi_217809098
quote:

[..]

zal wel een klap gekregen hebben van een vriend van een vrouw
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:46:26 #93
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217809183
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zal wel een klap gekregen hebben van een vriend van een vrouw
Er gaan wat geruchten over Katie Miller (vrouw van Stephen Miller). Die vrouw heeft dan wel een gekke smaak :')
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:47:46 #94
323876 michaelmoore
pi_217809213
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Er gaan wat geruchten over Katie Miller (vrouw van Stephen Miller). Die vrouw heeft dan wel een gekke smaak :')
niet verkeerd , die wil hem wel ff doen kwispelen

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2025 19:03:03 ]
  Spellchecker zaterdag 31 mei 2025 @ 16:49:06 #95
197773 crew  maily
pi_217809225
quote:

[..]

Mme. Macron kan goed meppen :Y
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:51:57 #96
438527 MissButterflyy
pi_217809269
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:49 schreef maily het volgende:

[..]
Mme. Macron kan goed meppen :Y
Die plantte haar hand recht in zijn gezicht.

Maar zijn eerste reactie ook toen een journalist vroeg hoe hij aan het blauwe oog kwam: ‘gelukkig was ik niet in Frankrijk’
Niemand snapte het.
Daarna legde hij de link uit over de vrouw van de Franse president.

Hij zag er vooral erg onzeker uit vond ik.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 17:57:17 #97
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217809865
Dr is iets ongezonds aan zn porum.

Blijkbaar dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217809910
Ik denk dat we ons beter druk kunnen maken over de ideeėn en acties van Musk die echt inpact maken, dan over zijn drugsgebruik en of hij nu wel of niet een Hitlergroet deed.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217810112
Gewoon lekker elon in een raket stoppen en afvuren naar mars, zien we vanzelf wel of t lukt
pi_217810317
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jeetje. Ik schrik hier echt van. Hij heeft weer even die afwezige blik naar boven.
Ws kijkt die naar het goud aan het plafond in de Oval Office hij maakte daar nog een opmerking over
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:28:59 #101
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217810445
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 18:05 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik denk dat we ons beter druk kunnen maken over de ideeėn en acties van Musk die echt inpact maken, dan over zijn drugsgebruik en of hij nu wel of niet een Hitlergroet deed.
Persoonlijk vind ik het drugsgebruik wel relevant, omdat het invloed heeft op zijn geestelijke gezondheid en dus op zijn ideeėn en acties.

Als iemand zoveel invloed heeft lijkt he me wel goed als hij in ieder geval tijdens zijn werk niet staat te trippen.
pi_217810560
Wel grappig dat de diegene die juist normaal pro legalisatie zijn in eens vallen over een eventueel recreationeel gebruik van genotsmiddelen bij grote visionairs als Elon Musk.

Zelfde als my my body, my choice.
Wat ook niet tijdens corona tijdperk met vaccinaties werd gehandhaafd, toen werd het een verkapte verplichting.

Leef en laat leven.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:47:46 #103
319979 Fok-it
All is well
pi_217810579
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:44 schreef epicbeardman het volgende:
Wel grappig dat de diegene die juist normaal pro legalisatie zijn in eens vallen over een eventueel recreationeel gebruik van genotsmiddelen bij grote visionairs als Elon Musk.
Wel af en toe je beeldscherm afvegen he nadat je weer een Elon goonsessie hebt afgesloten
pi_217810925
Tja. Je kan Elon Musk dan wel een groot visionair vinden en de hemel in prijzen wat betreft zijn onmetelijke intelligentie, het is uiteindelijk gewoon een mens die schijnbaar wat betreft geestverruimende middelen niet zo slim is. En dat kan hem nog wel eens duur komen te staan,de tijd zal het leren.
Rare kwibus. :')
pi_217810968
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]
Macron heeft ook tal van dat soort filmpjes online hoor.
Allemaal leuk en whataboutism, maar vooralsnog heeft musk de schijn tegen door zich in allerlei rechts extremistische partijen te laten zien:

https://www.ad.nl/buitenl(...)-duitsland~a2747350/

https://www.vrt.be/vrtnws(...)jen-politiek-europa/

En vooralsnog schurkt de afd flink tegen het nazi gedachtengoed aan: https://nos.nl/artikel/21(...)boden-nazi-medailles (wel oud) en

En gerelateerd aan afd: https://www.rtl.nl/nieuws(...)urg-rechtsextremisme

Dus allemaal leuk die roepers hier, of het nu wel of geen ‘bewuste’ hitlergroet is, musk schuurt wel tegen dat gedachtengoed aan, dus daarmee al verdacht en tevens op 0-1 achter. Als hij dan ook nog (onder invloed?) een soort van hitlergroet doet…. (Tevens met kettingzaag op podium…) dan verdien je de verdachtmaking ook gewoon.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 20:29:00 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217810993
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Je kan Elon Musk dan wel een groot visionair vinden en de hemel in prijzen wat betreft zijn onmetelijke intelligentie, het is uiteindelijk gewoon een mens die schijnbaar wat betreft geestverruimende middelen niet zo slim is. En dat kan hem nog wel eens duur komen te staan,de tijd zal het leren.
Hij is een beetje vergelijkbaar met een losgeslagen rockster.
pi_217811031
quote:
Voor dit bericht vanuit NYT gepubliceerd werd stond hij nog gisteren een SpaceX update te geven.
Hij heeft er inderdaad wel beter uitgezien ja, maar denk ook wel dat hij e.e.a. aan zijn hoofd heeft. Verder was het classic Elon.

pi_217811058
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:28 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik het drugsgebruik wel relevant, omdat het invloed heeft op zijn geestelijke gezondheid en dus op zijn ideeėn en acties.

Als iemand zoveel invloed heeft lijkt he me wel goed als hij in ieder geval tijdens zijn werk niet staat te trippen.
Ik denk dat er aan zijn geestelijke gezondheid niet zo heel meer valt te verpesten
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217811074
quote:
Waarom zegt iedereen altijd dat hij zo intelligent is? Hij is best intelligent, maar ook nou weer niet zo reuze; het is vooral ook gewoon een keiharde en vervelende zakenman.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217811089
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Voor dit bericht vanuit NYT gepubliceerd werd stond hij nog gisteren een SpaceX update te geven.
Hij heeft er inderdaad wel beter uitgezien ja, maar denk ook wel dat hij e.e.a. aan zijn hoofd heeft. Verder was het classic Elon.

Dat zal best zo zijn, maar roofbouw op je lijf is niet zo best voor je. Ook Musk kan er zo bij neervallen,hij is geen god. En als hij zo dwaas bezig blijft zal dat niet heel lang meer duren.
pi_217811099
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:38 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dat zal best zo zijn, maar roofbouw op je lijf is niet zo best voor je. Ook Musk kan er zo bij neervallen,hij is geen god. En als hij zo dwaas bezig blijft zal dat niet heel lang meer duren.
Volgens een aantal ‘idioten’ is hij ElonGod….
pi_217811105
quote:

[..]
Daar is hij zelf niet zo zeker van
pi_217811113
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waarom zegt iedereen altijd dat hij zo intelligent is? Hij is best intelligent, maar ook nou weer niet zo reuze; het is vooral ook gewoon een keiharde en vervelende zakenman.
Ik vind hem eerder gestoord dan intelligent. En ja,vooral stront irritant.
pi_217811125
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:39 schreef inXs het volgende:

[..]
Volgens een aantal ‘idioten’ is hij ElonGod….
Ze komen er misschien nog snel genoeg achter dat ze zich vergissen. :')
  zaterdag 31 mei 2025 @ 20:42:16 #115
438527 MissButterflyy
pi_217811131
quote:

[..]
Precies dat. Die vinden ze dan nog een keer.
pi_217811140
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Daar is hij zelf niet zo zeker van
Dat is dan ook meteen een groot teken aan de wand dat hij zo gek is als een deur. :')
  zaterdag 31 mei 2025 @ 20:43:05 #117
323876 michaelmoore
pi_217811141
Wat Trump hier doet is zijn vrienden en andere miljonairs volpompen met overheidsgeld , soort 1000 voudig trickle down van Bush

pi_217811234
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:43 schreef michaelmoore het volgende:
Wat Trump hier doet is zijn vrienden en andere miljonairs volpompen met overheidsgeld , soort 1000 voudig trickle down van Bush

Met dank aan trump en zijn conservatieve kliek.
pi_217811266
Jammer dat hij niet een MMA partij met Mark Zuckerberg ging doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217811279
quote:

Daar zitten allemaal mensen met opgekropte woede, emotie en haat aan tafel.
Net zoals de vele journalisten die overduidelijk politieke voorkeur uiten op Twitter.

Neem bijvoorbeeld RTL Erik Mouthaan die een TDS heeft ontwikkeld, zo zijn de NOS journalisten ook actief op social media en kunnen die het niet laten om hen politieke onderbuik te laten spreken.

Waarom denk je dat lineaire tv steeds minder bekeken wordt, zie eerste comment maar eens op youtube.

Jeetje, zelfs Patty Bratt ofzo zit aan tafel en heeft er een mening over "die ogen ook" :')
  zaterdag 31 mei 2025 @ 20:59:31 #121
438527 MissButterflyy
pi_217811417
quote:

Een goede analyse van Twan Huys. :)
  zaterdag 31 mei 2025 @ 21:02:10 #122
438527 MissButterflyy
pi_217811467
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daar zitten allemaal mensen met opgekropte woede, emotie en haat aan tafel.
Net zoals de vele journalisten die overduidelijk politieke voorkeur uiten op Twitter.

Neem bijvoorbeeld RTL Erik Mouthaan die een TDS heeft ontwikkeld, zo zijn de NOS journalisten ook actief op social media en kunnen die het niet laten om hen politieke onderbuik te laten spreken.

Waarom denk je dat lineaire tv steeds minder bekeken wordt, zie eerste comment maar eens op youtube.

Jeetje, zelfs Patty Bratt ofzo zit aan tafel en heeft er een mening over "die ogen ook" :')
Ik vond het best nuchter en duidelijk uitgelegd. Musk is de laatste weken niet best in het nieuws in de Amerikaanse media, ‘de rijkste man die de armste mensen doodt’ ivm het aids programma wat is gecanceld in Afrika. Tsja. Misschien kijkt ie daarom zo sip. Z’n lichaamshouding, met de armen voor zich over elkaar heen geslagen, zegt veel.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 21:03:17 #123
438527 MissButterflyy
pi_217811483
En patty Brard zei niks, behalve of hij nog iets positiefs had gedaan achteraf.
pi_217811619
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Epicincelman of Twan Huys.

Ja ik denk dat ik wel weet wie ik objectiever en genuanceerder acht
Patty Brard?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 21:14:32 #125
319979 Fok-it
All is well
pi_217811652
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Patty Brard?
Zelfs Patty dicht ik nog meer geloofwaardigheid toe ja
pi_217811960
Ze willen met machtsvertoon drugs weren om het land binnen te komen, en kunnen het niet eens uit het Witte Huis houden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 31 mei 2025 @ 21:45:23 #127
485843 crew  Jippie
pi_217812212
Geveegd

Blijf ajb weg van persoonlijke aanvallen en off-topic nazigezwatel
  zaterdag 31 mei 2025 @ 21:48:09 #128
323876 michaelmoore
pi_217812261
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
En patty Brard zei niks, behalve of hij nog iets positiefs had gedaan achteraf.
Patty kan maar beter niet meer op TV komen , ze wordt een karikatuur van zichzelf met die roze outfit
pi_217815300
quote:

[..]

En zelfs dan is hij meer bij de les dan Biden _O_
  zondag 1 juni 2025 @ 10:05:22 #130
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217815343
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:44 schreef epicbeardman het volgende:

Zelfde als my my body, my choice.
Wat ook niet tijdens corona tijdperk met vaccinaties werd gehandhaafd, toen werd het een verkapte verplichting.

Leef en laat leven.
Idk vind het prima als Musk drugs gebruikt. In zijn vrije tijd. Niet als hij werkbeslissingen neemt die veel invloed hebben op de levens van anderen.

Een luchtverkeersleider wil je ook niet aan de ketamine en coke hebben tijdens het werk.
pi_217815491
Progressieve die kleinburgerlijk doen over Musk zijn drugsgebruik.

Grappig.
  zondag 1 juni 2025 @ 10:59:02 #132
438527 MissButterflyy
pi_217815949
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 10:00 schreef QAnonn het volgende:

[..]
En zelfs dan is hij meer bij de les dan Biden _O_
Wat heeft Biden hier nou weer mee te maken?
pi_217815963
Musk heeft zich gewoon omringd met kontlikkers die alles wat hij doet en zegt de hemel inprijzen. Ook als werknemer moet je dat doen, want anders sta je meteen op straat. Hij weet dus zeker dat hij altijd de slimste is en dat iedereen op zijn geniale ideeėn zit te wachten.

Hij heeft geen rem.
  zondag 1 juni 2025 @ 11:03:58 #134
438527 MissButterflyy
pi_217815989
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
Musk heeft zich gewoon omringd met kontlikkers die alles wat hij doet en zegt de hemel inprijzen. Ook als werknemer moet je dat doen, want anders sta je meteen op straat. Hij weet dus zeker dat hij altijd de slimste is en dat iedereen op zijn geniale ideeėn zit te wachten.

Hij heeft geen rem.
Hij kan in ieder geval niet naast zich neerleggen dat hij ook kritiek krijgt, duidelijk te zien op X, aan de hand van wat van hij post.
pi_217816015
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij kan in ieder geval niet naast zich neerleggen dat hij ook kritiek krijgt, duidelijk te zien op X, aan de hand van wat van hij post.
Zou hij geen hele batterij aan moderators hebben die alles weghalen wat negatief is?
pi_217816099
Kun je nagaan… zelfs als je de hele dag high bent weet je kennelijk nog dat Hamas een terreurorganisatie is, dat van geslacht veranderen niet kan, dat de Westerse wereld een einde heeft gemaakt aan slavernij, enz.

Kun je nagaan hoe gestoord mensen zijn die dit allemaal niet begrijpen…
pi_217816192
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Kun je nagaan… zelfs als je de hele dag high bent weet je kennelijk nog dat Hamas een terreurorganisatie is, dat van geslacht veranderen niet kan, dat de Westerse wereld een einde heeft gemaakt aan slavernij, enz.

Ja, dat de slavernij is afgeschaft is al die rijke bobo's natuurlijk wel een enorme doorn in hun oog. De wereld is er voor hun, niet voor al die paupers.
  zondag 1 juni 2025 @ 11:19:22 #138
438527 MissButterflyy
pi_217816208
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:10 schreef VEM2012 het volgende:

Dus nu geloof je wel dat hij de hele dag high is? :D
  zondag 1 juni 2025 @ 11:20:07 #139
438527 MissButterflyy
pi_217816221
Maar hij gelooft het meeste mars te gaan koloniseren.
pi_217816235
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zou hij geen hele batterij aan moderators hebben die alles weghalen wat negatief is?
Nee het is geen Biden's administration die alles probeert te censureren en verwijderd wat ze niet aanstaan.

twitter

Freespeech baby

https://x.com/search?q=kill%20elon&src=typed_query&f=live
pi_217816268
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee het is geen Biden's administration die alles probeert te censureren en verwijderd wat ze niet aanstaan.

[ x ]
Freespeech baby

https://x.com/search?q=kill%20elon&src=typed_query&f=live
25 minuten geleden gepost. Vanmiddag nog eens kijken.

Die link werkt niet, want ik heb geen X account.
pi_217816342
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:22 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
25 minuten geleden gepost. Vanmiddag nog eens kijken.

Die link werkt niet, want ik heb geen X account.
twitter

twitter

Zo zijn er nog duizenden met #killelon, toevallig was die van 30mins geleden idd die boven aanstond bij latest.
Dat mensen zo boos kunnen worden achter hen computer schermpjes.
pi_217816377
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ [url= https://twitter.com/Tingy_manny/status/1858690526603600274 ]x[/url] ]

Zo zijn er nog duizenden met #killelon, toevallig was die van 30mins geleden idd die boven aanstond bij latest.
Interessant. Haat is ook liefde, wordt veel gezegd. En als je Musk een domme sukkel noemt? Of zegt dat hij nooit op mars gaat landen?
  zondag 1 juni 2025 @ 12:08:55 #144
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_217816847
Elon Musk ontkent extensief drugsgebruik tijdens de verkiezingscampagne van Donald Trump vorig jaar. Hij reageert daarmee op een bericht van The New York Times, waarin werd beweerd dat Musk veelvuldig ketamine en andere soorten drugs zou gebruiken. "Voor de duidelijkheid, ik gebruik GEEN drugs! The New York Times liegt", schreef Musk in een bericht op X.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  zondag 1 juni 2025 @ 12:09:09 #145
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_217816851
:')
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_217817539
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dus nu geloof je wel dat hij de hele dag high is? :D
Ik ben niet zo van de Story en de Privé en ik vind het beschamend dat de NYT onder meer met mijn geld zich verlaagt tot dit soort artikelen.

Hoe dan ook: Musk is helderder van geest dan malloten als AOC, maar daar hoor je de NYT nooit over. Ik vind dat triestig, dat de media vooral bezig is met schrijven wat de lezers kennelijk graag willen horen. In zijn algemeenheid. De ellende is natuurlijk begonnen met Fox.
pi_217817735
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:26 schreef inXs het volgende:

[..]
Allemaal leuk en whataboutism, maar vooralsnog heeft musk de schijn tegen door zich in allerlei rechts extremistische partijen te laten zien:

https://www.ad.nl/buitenl(...)-duitsland~a2747350/

https://www.vrt.be/vrtnws(...)jen-politiek-europa/

En vooralsnog schurkt de afd flink tegen het nazi gedachtengoed aan: https://nos.nl/artikel/21(...)boden-nazi-medailles (wel oud) en

En gerelateerd aan afd: https://www.rtl.nl/nieuws(...)urg-rechtsextremisme

Dus allemaal leuk die roepers hier, of het nu wel of geen ‘bewuste’ hitlergroet is, musk schuurt wel tegen dat gedachtengoed aan, dus daarmee al verdacht en tevens op 0-1 achter. Als hij dan ook nog (onder invloed?) een soort van hitlergroet doet…. (Tevens met kettingzaag op podium…) dan verdien je de verdachtmaking ook gewoon.
Er is maar 1 iemand die een stempel drukt op dat deze partijen rechts extremistisch zijn, en dat zijn alle partijen die het niet eens zijn met hen standpunten.
Rechts is ook niet zo triest om elke partij extreem links te noemen, echter gaan we wel die kant op laatste jaren met polarisatie.

Hier nog een whataboutism.

twitter
pi_217817923
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:08 schreef MisterFox het volgende:
Elon Musk ontkent extensief drugsgebruik tijdens de verkiezingscampagne van Donald Trump vorig jaar. Hij reageert daarmee op een bericht van The New York Times, waarin werd beweerd dat Musk veelvuldig ketamine en andere soorten drugs zou gebruiken. "Voor de duidelijkheid, ik gebruik GEEN drugs! The New York Times liegt", schreef Musk in een bericht op X.
Aangezien Trump eb co. zonder schroom werkelijk over alles liegen is Musk's drugsgebruik bij deze dus bevestigd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217818007
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ [url= https://twitter.com/Tingy_manny/status/1858690526603600274 ]x[/url] ]
[ x ]

Dat mensen zo boos kunnen worden achter hen computer schermpjes.
Epische baardmannen zijn ook weleens boos geworden omdat Amerika een contract verbrak.
  zondag 1 juni 2025 @ 13:47:47 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217818089
Maargoed, Trump blijkt dus gewoon een junk in zijn regering gehad te hebben.
pi_217818120
Maar zou Musk een drugstest aandurven?
pi_217818133
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef Hexagon het volgende:
Als je miljardair bent is je wereld een zandbak en kun je na het inkopen openlijk Junk zijn, nazi groeten uitbrengen en iedereen met een kutsmoes ontslaan die onderzoek naar je praktijken doet.

"Tax the billionaires out of existance" is de nieuwe van Sanders. Prima idee
pi_217818268
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef Hexagon het volgende:
Biden blijkt er een in het witte huis te hebben gehad.
  zondag 1 juni 2025 @ 14:02:37 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_217818276
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:02 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Biden
De obsessie zet zich voort
pi_217818346
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat heeft Biden hier nou weer mee te maken?
Die zat ook in het witte huis.
pi_217818398
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ohjah ik waa even vergeten dat alleen links met modder mag gooien, sorry!
pi_217818436
quote:

[..]

Wel een beetje eng hoe je hier gewoon over kunt speculeren zonder enige onderbouwing toch? Dat jij het doet is 1 ding, maar dat zo'n groot medium dat doet is ronduit eng. 'Claimt hiervoor gesprekken te hebben gevoerd met voormalige vrienden en berichtenverkeer te hebben ingezien van mensen in de nabije omgeving van Trump'.

Nogal een heftige uitspraak als dit dan letterlijk het enige is wat je aandraagt.
pi_217820727
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Er is maar 1 iemand die een stempel drukt op dat deze partijen rechts extremistisch zijn, en dat zijn alle partijen die het niet eens zijn met hen standpunten.
Rechts is ook niet zo triest om elke partij extreem links te noemen, echter gaan we wel die kant op laatste jaren met polarisatie.

Hier nog een whataboutism.

[ x ]
Je bent hier wel goed in ;) : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Accusation_in_a_mirror

Je komt met weinig (geen) feiten met juiste bronnen en roept vanalles. Kom dan op zijn minst met feitelijkheden.

Niet voor niets is afd een ding bij de rechters: https://duitslandinstituu(...)afd-terecht-verdacht

Nu vind jij dan rechters vast ook corrupt, maar goed, dan ben je vast blij met trump.

Hoe vaak oa. trump ‘links’ in zijn mond neemt, idem zoals andere partijen. Bijvoorbeeld: Bekijk deze YouTube-video
Verwijs ik weer naar accusation mirror.

Het enige dat ‘rechts’ (of beter omschreven: conservatief) doet is de schuld neerleggen ‘bij die ander’ en daarmee zieltjes winnen. Ofwel wij-zij ofwel polarisatie. Het is behoorlijk gek om nou jou juist de partijen zoals afd te noemen als partij die niet polariseert. En zelfs diverse rechtse partijen willen binnen europa (zoals pvv en marine le pen) niet samenwerken met afd omdat die club nog wat extremer is zelfs…. Geregeld gebruikt er weer iemand een nazi leus… Maar goed, dat vind jij niet extreem zo blijkt.

Oud partijleden die zichzelf al als rechts bestempelde stapten zelfs op, omdat de koers te radicaal werd. En wederom het mooie, de afd (net als de pvv) profiteren juist van polarisatie: https://www.duitslandinst(...)-verder-naar-rechts#

Daarnaast ben jij in jouw uitspraken en dingen die je aanhaalt verre van genuanceerd en daarmee ook polariserend (wederom accusation mirror). Ik ben als persoon ook verre van ‘links’ te noemen, maar ook verre van conservatief.

En qua filmpje, geen idee wie die bovenste man is. Ook niet zo relevant, diverse afd leden verheerlijken de nazi’s en de SS, musk heeft nauw contact met de afd en verschijnt zelfs bij bijeenkomsten en tot slot doet een groet die op zijn minst eng dichtbij een hitlergroet ligt. Kan je blijven goedpraten, maar de schijn heb je tegen.

En dan terug naar musk, ook hier: https://www.ad.nl/video/p(...)-bijeenkomst-1169140

Heeft hij de schijn tegen natuurlijk…. Of andersom, als hij hier niets zou gebruiken, misschien had hij dat dan wel moeten doen?

Je mag voor of tegen vanalles zijn, maar nogmaals, je komt met vrij weinig. Een musk die ergens van wordt beschuldigd kan natuurlijk niet als godheid zijnde. Maar competent zeer zeker niet: https://www.nbcnews.com/news/amp/rcna201425

En dan tot slot, waar hij ook de schijn mee tegen heeft, iemand die pleit voor 80urige werkweken en dat zelf ook doet: https://news.sky.com/stor(...)l-be-unpaid-13254694 kan natuurlijk niet zonder enige vorm van ‘stimulatie’

En musk die een mediakanaal afdoet als nepnieuws, komt hij weer: accusation mirror… X is natuurlijk het grootste nep nieuws kanaal dat er is zo ongeveer (naast truth social):
https://amp.dw.com/en/fac(...)tion-lies/a-70663408

https://www.nytimes.com/2(...)on-musk-x-posts.html

https://www.reuters.com/w(...)ort-says-2024-11-04/

[ Bericht 4% gewijzigd door inXs op 01-06-2025 18:18:53 ]
  zondag 1 juni 2025 @ 19:13:07 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217822648
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:02 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Biden blijkt er een in het witte huis te hebben gehad.
Welke functie had die?
pi_217823557
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:43 schreef inXs het volgende:

[..]
Je bent hier wel goed in ;) : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Accusation_in_a_mirror

Je komt met weinig (geen) feiten met juiste bronnen en roept vanalles. Kom dan op zijn minst met feitelijkheden.

Niet voor niets is afd een ding bij de rechters: https://duitslandinstituu(...)afd-terecht-verdacht

Nu vind jij dan rechters vast ook corrupt, maar goed, dan ben je vast blij met trump.

Hoe vaak oa. trump ‘links’ in zijn mond neemt, idem zoals andere partijen. Bijvoorbeeld: Bekijk deze YouTube-video
Verwijs ik weer naar accusation mirror.

Het enige dat ‘rechts’ (of beter omschreven: conservatief) doet is de schuld neerleggen ‘bij die ander’ en daarmee zieltjes winnen. Ofwel wij-zij ofwel polarisatie. Het is behoorlijk gek om nou jou juist de partijen zoals afd te noemen als partij die niet polariseert. En zelfs diverse rechtse partijen willen binnen europa (zoals pvv en marine le pen) niet samenwerken met afd omdat die club nog wat extremer is zelfs…. Geregeld gebruikt er weer iemand een nazi leus… Maar goed, dat vind jij niet extreem zo blijkt.

Oud partijleden die zichzelf al als rechts bestempelde stapten zelfs op, omdat de koers te radicaal werd. En wederom het mooie, de afd (net als de pvv) profiteren juist van polarisatie: https://www.duitslandinst(...)-verder-naar-rechts#

Daarnaast ben jij in jouw uitspraken en dingen die je aanhaalt verre van genuanceerd en daarmee ook polariserend (wederom accusation mirror). Ik ben als persoon ook verre van ‘links’ te noemen, maar ook verre van conservatief.

En qua filmpje, geen idee wie die bovenste man is. Ook niet zo relevant, diverse afd leden verheerlijken de nazi’s en de SS, musk heeft nauw contact met de afd en verschijnt zelfs bij bijeenkomsten en tot slot doet een groet die op zijn minst eng dichtbij een hitlergroet ligt. Kan je blijven goedpraten, maar de schijn heb je tegen.

En dan terug naar musk, ook hier: https://www.ad.nl/video/p(...)-bijeenkomst-1169140

Heeft hij de schijn tegen natuurlijk…. Of andersom, als hij hier niets zou gebruiken, misschien had hij dat dan wel moeten doen?

Je mag voor of tegen vanalles zijn, maar nogmaals, je komt met vrij weinig. Een musk die ergens van wordt beschuldigd kan natuurlijk niet als godheid zijnde. Maar competent zeer zeker niet: https://www.nbcnews.com/news/amp/rcna201425

En dan tot slot, waar hij ook de schijn mee tegen heeft, iemand die pleit voor 80urige werkweken en dat zelf ook doet: https://news.sky.com/stor(...)l-be-unpaid-13254694 kan natuurlijk niet zonder enige vorm van ‘stimulatie’

En musk die een mediakanaal afdoet als nepnieuws, komt hij weer: accusation mirror… X is natuurlijk het grootste nep nieuws kanaal dat er is zo ongeveer (naast truth social):
https://amp.dw.com/en/fac(...)tion-lies/a-70663408

https://www.nytimes.com/2(...)on-musk-x-posts.html

https://www.reuters.com/w(...)ort-says-2024-11-04/

Hulde voor de moeite, maar het zijn allemaal meningen en jouw mening en dat mag allemaal onder Trumps en Elon's jaren, waar in vorige administratie nog mensen verbannen werden op sociale media kanalen voor het niet eens zijn met vaccinatiedrang bijvoorbeeld.

Als die bronnen die jij nu geeft, denk ik hetzelfde over als wat jullie denken over ongehoordNL of Sky News Australia. Hoe mooi is dat. Zet zelf de spiegel eens op.

pi_217823950
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hulde voor de moeite, maar het zijn allemaal meningen en jouw mening en dat mag allemaal onder Trumps en Elon's jaren, waar in vorige administratie nog mensen verbannen werden op sociale media kanalen voor het niet eens zijn met vaccinatiedrang bijvoorbeeld.

Als die bronnen die jij nu geeft, denk ik hetzelfde over als wat jullie denken over ongehoordNL of Sky News Australia. Hoe mooi is dat. Zet zelf de spiegel eens op.

Hoe kom je erbij? Er worden mensen van X gebanned, omdat ze tegen trump ageren. De duane pikt je eruit als je ooit op social media iets tegen trump hebt gezegd. Universiteiten worden gechanteerd als je niet trump zijn mening hebt. Dus nee, het mag helemaal niet in trump zijn jaren… het mag in Nl, omdat we hier geen autocratie hebben waar trump naar streeft. En dan durf je te zeggen dat ik dit mag typen ‘dankzij’ trump en musk?

https://www.theguardian.c(...)y-due-to-trump-jokes

En: https://www.theguardian.c(...)h-scientist-detained

Dus geen censuur? Geen mening, maar feiten..

https://www.nu.nl/cultuur(...)en-hetze-gaande.html

Boeken in de ban…. Wederom een feit… en dan blijf je durven beweren dat je alles mag onder trump (en musk)?

Musk zijn ai bot die gesprekken in het door hun gewenste ‘kamp’ pusht en meer zichtbaar maakt..

Qua vaccinatiedrang, vaccinaties zijn een beproefde wijze om epidemieėn tegen te gaan, zelfs kennedy kwam terug van zijn eerdere standpunt over waterpokken. Dat men daar bewust nepnieuws over verspreid en als feiten presenteert, tja dan moet je op een gegeven moment wel. Dit alles is gewoon bewezen werkzaam, navolgbaar en reproduceerbaar. Dat jij het niet snapt of weigert te snappen maakt het nog niet onwaar.

Verder kan je het allemaal meningen noemen, maar dat is natuurlijk belachelijk en eens kansloze wijze van een discussie voeren. Het is een feit dat vele afd mensen nazi uitingen doen (ook op video) en zo kan ik wel even doorgaan. Het is een feit det musk daar gesproken heeft. Het is een feit dat musk met een kettingzaag op een podium stond. En ja, het is mijn mening dat dat debiel is en dat het niet helpt in dit geval. Dat jij vervolgens alles een ‘mening’ noemt geeft vooral aan dat je alles aangrijpt om iets als onwaar en niet hoeven snappen te bestempelen. Te kansloos voor woorden, maar ja als je het verschil tussen een feit en mening niet wilt snappen….

Dan even jouw video’s… mooi om te zien dat jouw voorganger in dit topic eerst nog eens (zonder bewijs..!) begint dat het altijd dezelfde mensen zijn die gelijk een andere mening als ‘exteem rechts’ bestempelen… Jouw video begint notabene gelijk met ‘lefties losing it’. Beetje zielige manier van openen vind je ook niet? Spreekt ook gelijk jouw voorganger tegen.

Ik heb even een deel van de video gekeken, maar wat wil je hier nu mee zeggen? Dat er een ‘figuur’ een vlag heeft geplant en belachelijk wordt gemaakt? Tja, uiteraard staat hier nogal een raar figuur…. Dan een soort van ‘bye bye’ overzicht van Trump…. Leuk allemaal, en nu? Daarnaast ga jij ervanuit dat ik het allemaal oké vind om in den extreme bijvoorbeeld lhbbqetc maar te moeten noemen en vieren, idem over migratie en andere zaken. Daar zit je helemaal mis. Echter juist video’s als dit werken enorm polariserend en dragen verre van bij aan een oplossing (ook gewoon een feit, geen mening). Juist iets waarvan jouw voorganger zegt dat polariseren door ‘links’ gebeurd. Verder is wederom de video een hoop whataboutism…. Uiteraard in de richting van Biden….

OngehoordNL verspreid aantoonbaar nepinformatie, gewoon bewezen, gevalideerd, etc. Tja, dat jij het nog steeds niet wilt geloven… dit wordt gedaan aan de hand van feiten overigens, die jij dan een mening noemt. Zoals: ‘het westen is de schuld van de oorlog in Oekraļne’ of ‘nepnieuws over de bronnen van stikstofuitstoot’.

Ps. doe eens evenveel moeite zou ik zeggen, oneliners helpen niet mee alsmede reacties die weinig inhoud bevatten, behalve inderdaad de ‘accusation mirror’. En reageer eens op de feiten.

[ Bericht 2% gewijzigd door inXs op 01-06-2025 21:10:06 ]
pi_217824164
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:48 schreef inXs het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij? Er worden mensen van X gebanned, omdat ze tegen trump ageren. De duane pikt je eruit als je ooit op social media iets tegen trump hebt gezegd. Universiteiten worden gechanteerd als je niet trump zijn mening hebt. Dus nee, het mag helemaal niet in trump zijn jaren… het mag in Nl, omdat we hier geen autocratie hebben waar trump naar streeft. En dan durf je te zeggen dat ik dit mag typen ‘dankzij’ trump en musk?

Qua vaccinatiedrang, vaccinaties zijn een beproefde wijze om epidemieėn tegen te gaan, zelfs kennedy kwam terug van zijn eerdere standpunt over waterpokken. Dat men daar bewust nepnieuws over verspreid en als feiten presenteert, tja dan moet je op een gegeven moment wel. Dit alles is gewoon bewezen werkzaam, navolgbaar en reproduceerbaar. Dat jij het niet snapt of weigert te snappen maakt het nog niet onwaar.

Verder kan je het allemaal meningen noemen, maar dat is natuurlijk belachelijk en eens kansloze wijze van een discussie voeren. Het is een feit dat vele afd mensen nazi uitingen doen (ook op video) en zo kan ik wel even doorgaan. Het is een feit det musk daar gesproken heeft. Het is een feit dat musk met een kettingzaag op een podium stond. En ja, het is mijn mening dat dat debiel is en dat het niet helpt in dit geval. Dat jij vervolgens alles een ‘mening’ noemt geeft vooral aan dat je alles aangrijpt om iets als onwaar en niet hoeven snappen te bestempelen. Te kansloos voor woorden, maar ja als je het verschil tussen een feit en mening niet wilt snappen….

Dan even jouw video’s… mooi om te zien dat jouw voorganger in dit topic eerst nog eens (zonder bewijs..!) begint dat het altijd dezelfde mensen zijn die gelijk een andere mening als ‘exteem rechts’ bestempelen… Jouw video begint notabene gelijk met ‘lefties losing it’. Beetje zielige manier van openen vind je ook niet? Spreekt ook gelijk jouw voorganger tegen.

Ik heb even een deel van de video gekeken, maar wat wil je hier nu mee zeggen? Dat er een ‘figuur’ een vlag heeft geplant en belachelijk wordt gemaakt? Tja, uiteraard staat hier nogal een raar figuur…. Dan een soort van ‘bye bye’ overzicht van Trump…. Leuk allemaal, en nu? Daarnaast ga jij ervanuit dat ik het allemaal oké vind om in den extreme bijvoorbeeld lhbbqetc maar te moeten noemen en vieren, idem over migratie en andere zaken. Daar zit je helemaal mis. Echter juist video’s als dit werken enorm polariserend en dragen verre van bij aan een oplossing (ook gewoon een feit, geen mening). Juist iets waarvan jouw voorganger zegt dat polariseren door ‘links’ gebeurd. Verder is wederom de video een hoop whataboutism…. Uiteraard in de richting van Biden….

OngehoordNL verspreid aantoonbaar nepinformatie, gewoon bewezen, gevalideerd, etc. Tja, dat jij het nog steeds niet wilt geloven… dit wordt gedaan aan de hand van feiten overigens, die jij dan een mening noemt. Zoals: ‘het westen is de schuld van de oorlog in Oekraļne’ of ‘nepnieuws over de bronnen van stikstofuitstoot’.

Ps. doe eens evenveel moeite zou ik zeggen, oneliners helpen niet mee alsmede reacties die weinig inhoud bevatten, behalve inderdaad de ‘accusation mirror’.
Waarom zou ik mijn best doen om in discussie te gaan met iemand die toch niet openstaat voor andere perspectieven? Jij beweert dat OngehoordNL aantoonbaar desinformatie verspreidt. Maar laten we eerlijk zijn: de mainstream media hebben zelf een bedenkelijke staat van dienst.

Het was nota bene The New York Times die een Pulitzerprijs won voor hun 'Russia-gate'-verhaal, dat later grotendeels een hoax bleek. Als we het over desinformatie hebben, verdient de gevestigde pers ook een kritische blik. Van golden showers tot aan Biden's decline, stemfraude, coronaberichtgeving, twitter files waaruit bleek dat Biden daadwerkelijk mensen liet verbannereren.

Nee, iets met eye for an eye, na de moordpogingen, het in de bak proberen te gooien van politieke tegenstanders met sham cases. De democraten mogen over 4 jaar weer een poging wagen met Buttiegg.

Je kan hele monologen op FOK schrijven, maar dit is nog maar het begin van Trump's termijn, gaat er niets aan veranderen. We gaan mooie tijden tegemoet waar steeds minder mensen lineaire TV kijken en gehersenspoeld worden, daarnaast wordt europa overspoeld met rechtsdenkende immigranten. De democratische partij staat op klappen i.v.m. Gaza/Israel en ze vinden elkaar niet extremistisch genoeg of zelfs genocide enabler.

Laat de democraten maar eerst op eigen standpunten focussen voordat ze gaan wijzen naar Trump.
pi_217824292
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zou ik mijn best doen om in discussie te gaan met iemand die toch niet openstaat voor andere perspectieven? Jij beweert dat OngehoordNL aantoonbaar desinformatie verspreidt. Maar laten we eerlijk zijn: de mainstream media hebben zelf een bedenkelijke staat van dienst.

Het was nota bene The New York Times die een Pulitzerprijs won voor hun 'Russia-gate'-verhaal, dat later grotendeels een hoax bleek. Als we het over desinformatie hebben, verdient de gevestigde pers ook een kritische blik. Van golden showers tot aan Biden's decline, stemfraude, coronaberichtgeving, twitter files waaruit bleek dat Biden daadwerkelijk mensen liet verbannereren.

Nee, iets met eye for an eye, na de moordpogingen, het in de bak proberen te gooien van politieke tegenstanders met sham cases. De democraten mogen over 4 jaar weer een poging wagen met Buttiegg.

Je kan hele monologen op FOK schrijven, maar dit is nog maar het begin van Trump's termijn, gaat er niets aan veranderen. We gaan mooie tijden tegemoet waar steeds minder mensen lineaire TV kijken en gehersenspoeld worden, daarnaast wordt europa overspoeld met rechtsdenkende immigranten. De democratische partij staat op klappen i.v.m. Gaza/Israel en ze vinden elkaar niet extremistisch genoeg of zelfs genocide enabler.

Laat de democraten maar eerst op eigen standpunten focussen voordat ze gaan wijzen naar Trump.
Ik sta er zeker voor open, maar vooralsnog zie ik geen bewijzen, daar zit het probleem. Er wordt geschermd met diverse complottheorieėn en daar houdt het op. Verder kijk ik al decennia geen lineaire tv, dus daar zit het hem niet in. De kritische blik ben ik voor, helemaal richting het gevestigde medialandschap, want dat is redelijk kansloos vaak. Daarom haalde ik ook diverse andere bronnen aan. Echter hebben de kanalen die jij aanhaalt helemaal geen bron en is het veelal populisme en ophitsend.

Echter is Trump natuurlijk het debiele equivalent, maar met zichtbaar nepnieuws verspreiding. En dan kom weer terug bij zaken die ik eerder vraag. Waar in de wereld is het goed toeven waar ‘ultra’ conservatief aan de macht is voor een langere periode en waar de democratie er niet is? En dan breed verspreid in de samenleving, voor mannen en vrouwen. Succes ermee, want die zijn er niet… stuk voor stuk staan die trump types tevens bol van de schandalen, of vind je het normaal dat trump zich graag bij epstein ophield? Of ‘grab them by the pussy! Trump breekt daar de democratie af, net als Poetin ooit heeft gedaan en erdogan. Uiteraard vind je dat fijn, want ze passen in jouw straatje. Echter als Biden die poging zou hebben gedaan dan sta je op de achterste poten. En daar ageer ik tegen, los van wie er gekozen wordt, uiteindelijk is de democratie er voor het volk en zou je altijd de ruimte moeten hebben om uiteindelijk voor iets anders te stemmen.

Tevens het probleem daar dus, je bent voor…. Of je bent tegen… Ook in Nl missen goede partijen, maar BBB en PVV zijn zeker niet de oplossing.

Het systeem is de VS is sowieso kansloos qua partijen en wijze van stemmen, dus daar ga ik weinig over zeggen en dat de dem’s er een zooitje van maken is waar. Echter is het natuurlijk redelijk kansloos dat de enige keuze dan ook trump of biden was. Geld/macht regeert en daar gaat het mis. Dus ipv direct voor een idioot zoals trump te zijn kan je ook genuanceerder daarover discussiėren.

Ofwel, wederom polariserend en daar gaat het mis. Roepen zonder bron en dan vervolgens het probleem bij mij neerleggen? In meerdere topics vraag ik volgens mij het bovenstaande, met bronnen, maar vooralsnog komen die maar niet. Waar is het goed toeven met mensen zoals trump aan de macht, in een autocratie?

Tot slot, en nogmaals, feiten wegzetten als mening als jij anders vindt helpt niet…. Beetje flauw ook. Dingen roepen als ‘eye for an eye’ ook niet. Politiek en regeren is niet ‘eye for an eye’ om een andere partij dwars te zitten (probleem van de VS nu), maar om het beter re doen voor de burger dan je voorganger. Dat jij zo denkt is schokkend, alsof het een spel is en de ‘burger’ de pionnetjes waarmee je kunt spelen (wel de wijze van regeren van poetin en erdogan trouwens, ook van trump in de toekomst (de burger als grondstof)).

[ Bericht 4% gewijzigd door inXs op 01-06-2025 21:39:29 ]
  zondag 1 juni 2025 @ 21:28:45 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217824316
  zondag 1 juni 2025 @ 21:30:43 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217824329
Haha Epicbeardman en een kritische blik. Laat me niet lachen.

Overigens willen de grote bedrijven, en de mensen in de politiek helemaal niet dat mensen een kritische blik hebben. Trump en Musk en die hele corrupte bende daar wil dat ook niet.

Maar dan wel blindelings in Trump en Musk blijven geloven.

George Carlin zei dit al lang geleden maar het is schrikbarend hoe dommer de mensen over het algemeen zijn geworden.
  zondag 1 juni 2025 @ 21:33:06 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217824340
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Als je geen serieuze discussie aan wil gaan wat doe je dan op fok?

Oja, dom trollen en iedereen die niet jouw denkwijzes deelt wegzetten als gekke linkse rakkers
  maandag 2 juni 2025 @ 11:04:28 #167
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217827631
Waarom nemen we die eigenlijk krankzinnige idioot Musk voor serieus?
Een mafkees die ook iets heeft met auto's in elkaar zetten en raketten als vuurwerk te laten ontploffen.
Maar veel gevaarlijker voor NL: Hier hebben we een miljardair die veel invloed heeft binnen de media, en extreem conservatief is.
Hij brengt bijvoorbeeld de rechtse kutprogramma's zoals Het Nieuws van de Dag en het ietwat vulgaire Vandaag Inside.
pi_217828038
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:24 schreef inXs het volgende:

[..]
Ik sta er zeker voor open, maar vooralsnog zie ik geen bewijzen, daar zit het probleem. Er wordt geschermd met diverse complottheorieėn en daar houdt het op. Verder kijk ik al decennia geen lineaire tv, dus daar zit het hem niet in. De kritische blik ben ik voor, helemaal richting het gevestigde medialandschap, want dat is redelijk kansloos vaak. Daarom haalde ik ook diverse andere bronnen aan. Echter hebben de kanalen die jij aanhaalt helemaal geen bron en is het veelal populisme en ophitsend.

Echter is Trump natuurlijk het debiele equivalent, maar met zichtbaar nepnieuws verspreiding. En dan kom weer terug bij zaken die ik eerder vraag. Waar in de wereld is het goed toeven waar ‘ultra’ conservatief aan de macht is voor een langere periode en waar de democratie er niet is? En dan breed verspreid in de samenleving, voor mannen en vrouwen. Succes ermee, want die zijn er niet… stuk voor stuk staan die trump types tevens bol van de schandalen, of vind je het normaal dat trump zich graag bij epstein ophield? Of ‘grab them by the pussy! Trump breekt daar de democratie af, net als Poetin ooit heeft gedaan en erdogan. Uiteraard vind je dat fijn, want ze passen in jouw straatje. Echter als Biden die poging zou hebben gedaan dan sta je op de achterste poten. En daar ageer ik tegen, los van wie er gekozen wordt, uiteindelijk is de democratie er voor het volk en zou je altijd de ruimte moeten hebben om uiteindelijk voor iets anders te stemmen.

Tevens het probleem daar dus, je bent voor…. Of je bent tegen… Ook in Nl missen goede partijen, maar BBB en PVV zijn zeker niet de oplossing.

Het systeem is de VS is sowieso kansloos qua partijen en wijze van stemmen, dus daar ga ik weinig over zeggen en dat de dem’s er een zooitje van maken is waar. Echter is het natuurlijk redelijk kansloos dat de enige keuze dan ook trump of biden was. Geld/macht regeert en daar gaat het mis. Dus ipv direct voor een idioot zoals trump te zijn kan je ook genuanceerder daarover discussiėren.

Ofwel, wederom polariserend en daar gaat het mis. Roepen zonder bron en dan vervolgens het probleem bij mij neerleggen? In meerdere topics vraag ik volgens mij het bovenstaande, met bronnen, maar vooralsnog komen die maar niet. Waar is het goed toeven met mensen zoals trump aan de macht, in een autocratie?

Tot slot, en nogmaals, feiten wegzetten als mening als jij anders vindt helpt niet…. Beetje flauw ook. Dingen roepen als ‘eye for an eye’ ook niet. Politiek en regeren is niet ‘eye for an eye’ om een andere partij dwars te zitten (probleem van de VS nu), maar om het beter re doen voor de burger dan je voorganger. Dat jij zo denkt is schokkend, alsof het een spel is en de ‘burger’ de pionnetjes waarmee je kunt spelen (wel de wijze van regeren van poetin en erdogan trouwens, ook van trump in de toekomst (de burger als grondstof)).
Nogmaals leuke poging, alleen wat je goed moet begrijpen is dat jouw hele betoog ook twee kanten van het verhaal heeft. Nu krijgen we alleen een blik te zien van hoe het nieuws jouw hersenpan binnengedrongen is.

Zaken zoals de inappropriate showers van Biden met zijn dochter Ashley, wat Ashley zelf in haar dagboek schreef toen ze een klein meisje was. Er werd geclaimd dat het dagboek nep was. Totdat er een rechtszaak was omtrent het stelen van dit dagboek en Ashley daadwerkelijk verifieerde dat dit haar dagboek was.

Zaken zoals de massale vote fraude, die nu steeds meer aan het licht komt en duizenden dan wel niet miljoenen van de voter rolls worden gepurged.

De Oekraine oorlog, die in 2013 door Obama/Biden/McCain en Nuland gestart is door te schieten op pro-EU protesten, de schuld bij de Russische President te leggen en feitelijk een coup te plegen, waardoor nu een oorlog is ontstaan.

Wat denk je van Trump's covid waarheid site.
https://www.whitehouse.gov/lab-leak-true-origins-of-covid-19/
Waar uitgelegd wordt wat voor scam covid was, vermoedelijk om ook mail-in-ballot fraude te kunnen exploiteren.

Biden die al vanaf dag 1 dement was, het autopen schandaal, de pardons paar dagen voordat hij wegging.

Kan nog uren doorgaan, blijf vooral wijzen naar Trump. Zo winnen de democraten wel weer :P not.

En komop met je Epstein beschuldiging haha, als de democraten ook maar iets hadden kunnen gebruiken van Epstein's eiland in de 4 jaar Biden, toen ze hem met tal van sham rechtszaken in de bak probeerde te gooien, geloof je het zelf?
  maandag 2 juni 2025 @ 12:05:26 #169
13309 nostra
ask why
pi_217828167
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef spapaars het volgende:
Waarom nemen we die eigenlijk krankzinnige idioot Musk voor serieus?
Een mafkees die ook iets heeft met auto's in elkaar zetten en raketten als vuurwerk te laten ontploffen.
Maar veel gevaarlijker voor NL: Hier hebben we een miljardair die veel invloed heeft binnen de media, en extreem conservatief is.
Hij brengt bijvoorbeeld de rechtse kutprogramma's zoals Het Nieuws van de Dag en het ietwat vulgaire Vandaag Inside.
John de Mol vergelijken met Elon Musk en VI impliciet met Fox, dan gaat er ook iets niet helemaal goed.
  maandag 2 juni 2025 @ 12:49:20 #170
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217828585
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef nostra het volgende:

[..]
John de Mol vergelijken met Elon Musk en VI impliciet met Fox, dan gaat er ook iets niet helemaal goed.
Wat je schrijft klopt helemaal.
Hoewel het kleinschalig blijft binnen een internationaal georiėnteerde gemeenschap.
pi_217828603
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 11:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nogmaals leuke poging, alleen wat je goed moet begrijpen is dat jouw hele betoog ook twee kanten van het verhaal heeft. Nu krijgen we alleen een blik te zien van hoe het nieuws jouw hersenpan binnengedrongen is.

Zaken zoals de inappropriate showers van Biden met zijn dochter Ashley, wat Ashley zelf in haar dagboek schreef toen ze een klein meisje was. Er werd geclaimd dat het dagboek nep was. Totdat er een rechtszaak was omtrent het stelen van dit dagboek en Ashley daadwerkelijk verifieerde dat dit haar dagboek was.

Zaken zoals de massale vote fraude, die nu steeds meer aan het licht komt en duizenden dan wel niet miljoenen van de voter rolls worden gepurged.

De Oekraine oorlog, die in 2013 door Obama/Biden/McCain en Nuland gestart is door te schieten op pro-EU protesten, de schuld bij de Russische President te leggen en feitelijk een coup te plegen, waardoor nu een oorlog is ontstaan.

Waar uitgelegd wordt wat voor scam covid was, vermoedelijk om ook mail-in-ballot fraude te kunnen exploiteren.

Biden die al vanaf dag 1 dement was, het autopen schandaal, de pardons paar dagen voordat hij wegging.

Kan nog uren doorgaan, blijf vooral wijzen naar Trump. Zo winnen de democraten wel weer :P not.

En komop met je Epstein beschuldiging haha, als de democraten ook maar iets hadden kunnen gebruiken van Epstein's eiland in de 4 jaar Biden, toen ze hem met tal van sham rechtszaken in de bak probeerde te gooien, geloof je het zelf?
Zo te lezen zit niet alleen Musk aan de Keta.
  maandag 2 juni 2025 @ 13:00:56 #172
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217828716
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zelfgenoegzaamheid blijft een probleem voor de domoren.
  maandag 2 juni 2025 @ 13:26:05 #173
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_217828856
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 11:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het is allemaal onzin maar hoe zie jij dit voor je?
Trump en de reps waren toen aan de macht.

Dus ze hebben eerst de waarheid lopen verhullen de de Dems geholpen met de fraude om dat daarna te kunnen exposen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217829085
Is deze beschuldiging niet bedoeld om de aandacht af te leiden van het boek van Jake Tapper waaruit blijkt dat Biden een groot deel van de tijd gewoon totaal ongeschikt was om nog president te zijn en dat de Dems dat compleet onder het tapijt hebben proberen te schuiven?
  maandag 2 juni 2025 @ 14:13:23 #175
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217829099
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
Is deze beschuldiging niet bedoeld om de aandacht af te leiden van het boek van Jake Tapper waaruit blijkt dat Biden een groot deel van de tijd gewoon totaal ongeschikt was om nog president te zijn en dat de Dems dat compleet onder het tapijt hebben proberen te schuiven?
Dat is toch irrelevant? Hij is gekozen.
  maandag 2 juni 2025 @ 14:14:57 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217829105
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
De obsessie van links over trump?
Ja... idd, sinds bij verkiesbaar werd in 2015 ofso al, toch?
1947-2016
  maandag 2 juni 2025 @ 14:16:30 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217829112
Epicbeardman je zou dat filmpje van George Carlin moeten bekijken.

Of denk je dat het inmiddels anders is qua hoeveel invloed mensen hebben?

Of is het allemaal maar een illusie van invloed.
  maandag 2 juni 2025 @ 14:17:01 #178
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217829115
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er is ook echt iets aan die kop van m.
Doesnt feel right.
1947-2016
  maandag 2 juni 2025 @ 14:22:31 #179
208890 June.
Seriously?
pi_217829153
Die Musk ziet er sowieso altijd al gaar en ongezond uit, dus tja, geen verrassing hier.
Shine bright like a diamond.
pi_217829336
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:13 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dat is toch irrelevant? Hij is gekozen.
Nee, als de president niet meer in staat is het ambt naar behoren uit te voeren, dient deze te worden vervangen door de vice-president.
pi_217829561
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:31 schreef epicbeardman het volgende:
Oh nee zelfde geldt toch voor Wilders, Faber, Baudet, Pim Fortuyn of welke enigszins iets rechtse politici.
Nee, de kritiek op Trump is van een compleet andere orde dan de kritiek op de politici die jij noemt. En met reden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217830256
Dat had hij naar eigen zeggen opgelopen door een klap van zijn zoontje van 5. "We waren aan het stoeien en ik zei tegen hem dat hij me in mijn gezicht moest slaan." En dat deed hij ook.

Het was toch bijna een logische verklaring tot die tweede zin kwam _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')