----------------------------------------------quote:Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump
Elon Musk ging zich de laatste maanden te buiten aan buitensporige hoeveelheden drugs terwijl hij optrad als een van de belangrijkste adviseurs van de Amerikaanse president Donald Trump. Hij zou onder meer ketamine, ecstasy en paddo's hebben gebruikt.
Dat schrijft The New York Times. De Amerikaanse krant claimt hierover gesprekken te hebben gevoerd met (voormalige) vrienden en berichtenverkeer te hebben ingezien van mensen in de nabije omgeving van Musk.
Blaasproblemen door ketamine
De 53-jarige techmiljardair vertrouwde mensen toe dat hij zoveel ketamine gebruikte dat hij er blaasproblemen door opliep, een bekende bijwerking. Daarnaast zou hij altijd een medicijndoosje bij zich hebben met zo'n twintig verschillende tabletten. Daaronder ook het in de VS veelgebruikte ADHD-middel Adderall, waarvan bekend is dat gebruikers er makkelijk aan verslaafd raken.
In hoeverre Musk drugs gebruikte toen hij rond de presidentsverkiezingen in november steeds vaker opdook in het kielzog van Donald Trump, is volgens de krant niet bekend. Wel wordt verwezen naar zijn bij vlagen onvoorspelbare gedrag de afgelopen maanden. Zo gebruikte hij tijdens een partijbijeenkomst een handgebaar, dat werd gezien als een Hitlergroet:
Musk wil niet reageren op het verhaal in The New York Times. Hij heeft in het verleden wel toegegeven geregeld ketamine te gebruiken als middel tegen depressie en vertelde zijn biograaf dat hij liever geen 'illegale drugs' gebruikt.
Afscheid in Oval Office
Vandaag nam Musk afscheid als naaste adviseur van Trump. Die bedankte hem in de Oval Office uitvoerig en kondigde aan dat Musk af en toe zal terugkomen. Die stond sinds het aantreden van Trump aan het hoofd van de taskforce DOGE, die de regering adviseert over bezuinigingen en het sterk inkrimpen van de overheid.
Musk zelf gaf aan dat zijn vertrek niet het einde betekent van DOGE en dat een deel van het team aanblijft. Hij zei er vertrouwen in te hebben dat DOGE in de toekomst de beloofde 1 biljoen dollar aan bezuinigingen zal halen.
De miljardair verscheen op de persconferentie met een blauw oog. Dat had hij naar eigen zeggen opgelopen door een klap van zijn zoontje van 5. "We waren aan het stoeien en ik zei tegen hem dat hij me in mijn gezicht moest slaan." En dat deed hij ook, aldus de rijkste man ter wereld.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)bruik-adviseur-trump
Wellicht niet als adviseur van een president die gelijk handelt op de meest bizarre uitspraken en ideeėn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef SuperNeger het volgende:
Ik denk dat een keertje een goede paddo of xtc trip best goed is voor iemands ontwikkeling.
Een keertje is wat anders dan dagelijks.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef SuperNeger het volgende:
Ik denk dat een keertje een goede paddo of xtc trip best goed is voor iemands ontwikkeling.
Ach ja, boomers van 80 die nog steeds in het verleden leven die alleen maar bij de overheid werken en alsmaar verouderde beslissingen nemen waar jonge generaties last van hebben is ook niet alles.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht niet als adviseur van een president die gelijk handelt op de meest bizarre uitspraken en ideeėn.
Zoiets heet microdosen volgens mij en is helemaal hip.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een keertje is wat anders dan dagelijks.
Ga er maar vanuit dat Musk macrodosed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ach ja, boomers van 80 die nog steeds in het verleden leven die alleen maar bij de overheid werken en alsmaar verouderde beslissingen nemen waar jonge generaties last van hebben is ook niet alles.
[..]
Zoiets heet microdosen volgens mij en is helemaal hip.
Leeftijdslimiet voor mensen in de politiek en verplichte mdma en psilocybine trips zodat ze ook eens de wereld kunnen zien buiten hun bekrompen boomer denkvermogen zou oprecht niet heel slecht zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:44 schreef Marsenal het volgende:
Mensen die wel eens paddo's nemen neem ik serieuzer dan mensen die het zonder ooit te proberen afwijzen en veroordelen.
Ik heb geen hoge pet op van Musk, maar als alle superrijken wat meer psychedelische middelen zouden gebruiken worden ze er misschien betere mensen van.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahahahaahhahahahahahahahahaha
Geloof je het zelf man, idioot
De mensheid naar een nieuwe planeet brengen![]()
Fuck outta here dude
quote:
Ja en danquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Elon Musk delivers SpaceX update on Starship, Mars goals and more at Starbase
Gister nieuwe SpaceX stream
Blijf vooral denken in wat niet mogelijk is en in je negativiteit hangen, daar ga je een leuk leven mee hebben!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan
Het gaat niet gebeuren. En het heeft ook 0,0 nut.
Maar voor een leek zoals jou zal dat wel niet te begrijpen zijn.
Vooral hip op festivals. Stuk minder tijdens werktijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Musk macrodosed.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Deze beschuldigingen zijn trouwens ook de domste die je kan verzinnen, maar dat is te verwachten uit een haatclubje die 24/7 wakker ligt van Elon.
Ketamine heeft een korte duur, op momenten zoals bij de Trump inauguratie hij beetje kek omzich heen kijkt werd er Ketamine geroepen door de haatclub, echter is dit al compleet onrealistisch omdat een K-hole direct gebeurt na het nemen van een dikke lijn.
Als Elon aan de drugs zit is het eerder adderal, cocaine. Maar hij is gewoon een lieve autist.
Ecstasy ook..alleen deze claims maken het verhaal al compleet ongeloofwaardig, het komt rechtstreeks uit de linkse fabeltjeskrant.
Werd er geen cocaine gevonden in het Witte Huis ten tijde van Biden's crackzoon epidemie?
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij een beetje in de minderheid zijn ja. Het is echt een massa psychologische oorlog waar je zo achterlijk (woke) mogelijk moet zijn of anders nazi dit dat. Het is zo treurigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:05 schreef HowardRoark het volgende:
Drugs zijn troep die maatschappij ontwrichtend werken en dan ook volledig verboden moeten worden wat mij betreft. Maar ja, het is natuurlijk vooral de vraag wat er van deze berichten allemaal klopt, de New York Times slingert wel vaker zulke hit pieces de wereld in.
[..]
Dat moet je simpelweg negeren. Het is niets meer dan projectie. Je ziet het bijvoorbeeld terug bij velen die pro-Palestijnen zijn en daadwerkelijk grote slachtpartijen op Joden toejuichen, maar vervolgens proberen te veinzen dat dit geen antisemitisme is en dan Musk wegzetten als een nazi. Men beticht de politieke tegenstander van waar men zich zelf schuldig aan maakt.
Die mensen zijn het probleem, niet Musk.
Ach de NY Times, hopelijk klaagt Musk ze aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------------------------
Goh, je verwacht het niet
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij
Haha ja hoor jullie zijn de rationele mensen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij een beetje in de minderheid zijn ja. Het is echt een massa psychologische oorlog waar je zo achterlijk (woke) mogelijk moet zijn of anders nazi dit dat. Het is zo treurig
Ik snap niet zo goed waar je op doelt maar goed. Het is wel duidelijk dat het alleen is toegestaan op FOK! (en het internet in het algemeen) om super links, pro-palli, anti-musk en anti-trump te zijn anders ben je gek. Misschien moeten jullie nog harder roepen en drammen.quote:
Geef je ons nog de filmpjes waar Hilary en Obama de hitler groet maakten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij een beetje in de minderheid zijn ja. Het is echt een massa psychologische oorlog waar je zo achterlijk (woke) mogelijk moet zijn of anders nazi dit dat. Het is zo treurig
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk want links extremisten zijn hetzelfde als posters hier op fok? Tesla beschadigers?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.
Dit doet natuurlijk verder niets af aan de beschuldigingen aan het adres van Musk mbt de inname van al die drugs. Mocht dat eventueel toch waar zijn is dat gewoon schrikbarend. Het is gewoon bespottelijk om terwijl je een belangrijke functie bekleed voor de overheid jezelf vol te stoppen met verboden middelen.
Let op volgende keer framen ze hem dat hij vies zat te kijken naar een vrouw of iets. Het is allemaal zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.
Dit doet natuurlijk verder niets af aan de beschuldigingen aan het adres van Musk mbt de inname van al die drugs. Mocht dat eventueel toch waar zijn is dat gewoon schrikbarend. Het is gewoon bespottelijk om terwijl je een belangrijke functie bekleed voor de overheid jezelf vol te stoppen met verboden middelen.
Het is pure ongeloof dat iemand zo dom kan zijn om al deze nonsens te geloven en dan ook nog te gaan verdedigen tegen andere Nederlanders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Wat een mooie rustige objectieve emotieloze reactie. Precies mijn punt dus.
Ah kijk, en het duurde niet lang voor mensen fysiek geweld gaan goed praten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Kuddos voor degene die hem die klap verkocht waardoor ie met een blauw oog moet rondlopen, ik hoop dat t flink pijn gedaan heeft
Hou eens op met je links vs rechts bullshit. De wereld is niet zwartwit, hoe graag Amerika ook wil dat je dit denkt en je leven volledig zo inricht om alles wat niet in je straatje past af te doen als links.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ah kijk, en het duurde niet lang voor mensen fysiek geweld gaan goed praten.
Waarom is links zo voorspelbaar?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Kuddos voor degene die hem die klap verkocht waardoor ie met een blauw oog moet rondlopen, ik hoop dat t flink pijn gedaan heeft
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk want links extremisten zijn hetzelfde als posters hier op fok? Tesla beschadigers?dat zijn Extinction Rebellion types, niet meer niet minder.
Ok alle Trump en Musk haters daar onder te scharen vind ik echt schrikwekkend
Het zijn inderdaad altijd zulke aantijgingen, men heeft simpelweg niets anders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Let op volgende keer framen ze hem dat hij vies zat te kijken naar een vrouw of iets. Het is allemaal zo kinderachtig.
Mme. Macronquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."quote:
Juist, en die Extinction Rebellion types zijn maar misschien een paar honderd in nederland, als dat het al is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.
[..]
Het zijn inderdaad altijd zulke aantijgingen, men heeft simpelweg niets anders.
Zijn zoon X schijnt hem op zijn oog te hebben geslagenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."
Ach komop toch. Weten we pizzagate nog? En alle andere verzonnen schandalen vanuit een bepaalde politieke hoek?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.
[..]
Het zijn inderdaad altijd zulke aantijgingen, men heeft simpelweg niets anders.
Tja, zie het onderschrift (#freepalestine). Het sluit naadloos aan bij waar ik het eerder al over had.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Ik heb nooit in mijn leven op links gestemdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ah kijk, en het duurde niet lang voor mensen fysiek geweld gaan goed praten.
Waarom is links zo voorspelbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |