Dat vind jij!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nogmaals, dat vind jij.
Iemand met een fascistische kijk op politiek en het niet zo nauw heeft met een hitlergroet, vind ik eng.
Correct, daarom zeg ik ook dat ik dat eng vind. Begrijpend lezen blijft moeilijk voor je.quote:
Je dwaalt weer af.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Iets wat een voetbalhooligan met een laag iq doet. Elon Musk is de rijkste man, en dus één van de slimste, mensen op aarde. Het feit dat er mensen zijn die daadwerkelijk denken dat hij op het niveau van een Feyenoordsupporter een hitlergroet doet is voor mij belachelijk.
Nee volgens mij is dit precies een goede uitleg eigenlijk. Het is gewoon zo ver gezocht en belachelijk.quote:
Die zouden ze nog eens dood kunnen vinden dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------------------------
Goh, je verwacht het niet
Dat hij hartjes uitdeelde en iedereen die er wat anders in ziet gevaarlijk woke of liegende media zijn. Maar dan met nog veel meer bombarie.quote:
Ik klaag niet vaak over antisemitisme. Verder is Musk een hoop maar geen antisemiet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak klaagt over antisemitisme is dit wel een typische reactie.
Ja he? Bijna alsof de mensen die over die krant gaan expres de slechtste foto hebben gekozen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo dan! Hij ziet er ook slecht uit.
Nou zolang hij het niet bevestigd lijkt me dus dat je kan stellen dat er eigenlijk niks aan de hand is?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat hij hartjes uitdeelde en iedereen die er wat anders in ziet gevaarlijk woke of liegende media zijn. Maar dan met nog veel meer bombarie.
Weet jij wat hij heeft gezegd over hoe je liegende mensen en fraudeurs kan herkennen?
Musk is zijn gevoel kwijt door die klote drugsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik klaag niet vaak over antisemitisme. Verder is Musk een hoop maar geen antisemiet.
Het is natuurlijk wel bijzonder dat hij met een blauw oog rondloopt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja he? Bijna alsof de mensen die over die krant gaan expres de slechtste foto hebben gekozen.
[..]
Nou zolang hij het niet bevestigd lijkt me dus dat je kan stellen dat er eigenlijk niks aan de hand is?
En ik neem ook aan dat je er niet zo van gaat doen:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel bijzonder dat hij met een blauw oog rondloopt.
Heeft hij er een verklaring voor gegeven?
En van microdoseren van ketamine krijg je geen blaasproblemen.
Jeetje. Ik schrik hier echt van. Hij heeft weer even die afwezige blik naar boven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef aquawoman het volgende:
[..]
En ik neem ook aan dat je er niet zo van gaat doen:
https://twitter.com/MysterySolvents/status/1928523025298739638
Beuk van een kleuter gehad.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
zal wel een klap gekregen hebben van een vriend van een vrouwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er gaan wat geruchten over Katie Miller (vrouw van Stephen Miller). Die vrouw heeft dan wel een gekke smaakquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zal wel een klap gekregen hebben van een vriend van een vrouw
niet verkeerd , die wil hem wel ff doen kwispelenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Er gaan wat geruchten over Katie Miller (vrouw van Stephen Miller). Die vrouw heeft dan wel een gekke smaak
Mme. Macron kan goed meppenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die plantte haar hand recht in zijn gezicht.quote:
Ws kijkt die naar het goud aan het plafond in de Oval Office hij maakte daar nog een opmerking overquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jeetje. Ik schrik hier echt van. Hij heeft weer even die afwezige blik naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |