lees nooit terug, en trouwens als iemand niet snapt vragen staat vrij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet niet of je je eigen teksten hebt terug gelezen @:kree maar het meeste was niet te volgen wat je tikte alleen door de zinsopbouw al
Ik snap wel waarom niet. Omdat je het zelf ook beschamend vindt, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
lees nooit terug, en trouwens als iemand niet snapt vragen staat vrij.
Tip: Ga dat eens doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
lees nooit terug, en trouwens als iemand niet snapt vragen staat vrij.
Doe dat dan op een moment dat je wel goed uit je woorden kunt komen, want gisteravond lukte je dat niet. En nog steeds niet, eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:28 schreef kree het volgende:
afgezien van eerste conclusie die jij zelf maakt/
nee ik probeer beetje te zeggen hoe en wat en uit mijn eigen ervaring. als het niet gewaardeerd wordt en alle rest maar balblabla doet. ook best.
ik doe daar niet moeilijk over, doe dat dan ook niet tegen mij.
hmmms vind het allemaal wel meevallen wat ik zei. dat niet begrepen oke? mss was ik dan niet duidelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe dat dan op een moment dat je wel goed uit je woorden kunt komen, want gisteravond lukte je dat niet. En nog steeds niet, eigenlijk.
En bied jij je excuses nog aan aan ChildoftheStars?
Het is dit in cirkeltjes draaien dat irritant is, kree.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:28 schreef kree het volgende:
nee ik probeer beetje te zeggen hoe en wat en uit mijn eigen ervaring. als het niet gewaardeerd wordt en alle rest maar balblabla doet. ook best.
Andere mensen beoordelen dat ze er niks van af weten maar als mensen een oordeel hebben over jou uitspraken is het moeilijk doenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:28 schreef kree het volgende:
oke en de rest kapt iemand gewoon af? dat is wel oke dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is dit in cirkeltjes draaien dat irritant is, kree.
Je bleef maar beweren dat jij wél de problematiek snapte omdat je ervaringsdeskundig bent. En anderen lullen maar wat. Bij herhaling is je verteld dat anderen ook ervaring met deze problematiek hebben. Maar toch blijf je in je cirkeltje dat alleen jij het snapt. Nu ook weer.
Ik heb het vier keer gelezen, maar kan er echt geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
oke en de rest kapt iemand gewoon af? dat is wel oke dan?
nou ik ben het daar niet mee eens en zeg ik er wat van. en kun je mij schuld van geven, maar net zo goed iedereen die erom heen blijft draaien omdat is er iig topic zooi.
oke dan is t goedquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben het alleen niet met je eens.
"Kindjes, kindjes, kindjes".quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
.
Maar ik zal de laatste zijn die mensen aan gaat aanvallen he?
/
Of “jullie kortzichtige breintjes”quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
"Kindjes, kindjes, kindjes".
Hm.
Ach - het klinkt lief.
Oh ja, die óók.quote:
Tja het zijn je eigen woorden, maar goed laat maar aan de mods overquote:
Hou dan ook gewoon op nu met klagen over alles en iedereen.quote:
als het daaraan dan ligt, beloofd bij deze.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef Ridocar het volgende:
Mag het topic weer open? Misschien als @:kree belooft niet weer het topic te kapen...
Jouw belofte of woord stelt weinig tot niets voor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
als het daaraan dan ligt, beloofd bij deze.
Tja, daar komen we op een gegeven moment wel achter.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jouw belofte of woord stelt weinig tot niets voor.
ken je me toch niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jouw belofte of woord stelt weinig tot niets voor.
Nee hoor, dat is een feit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:57 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Tja, daar komen we op een gegeven moment wel achter.
Het gaat bij mij erom dat het woord van users even zwaar wegen. Of je zijdelings betrokken bent of deskundige (ervaring of professioneel), het zou niet uit moeten maken. Maar zeker niet het "jij hebt er geen verstand van, dus muil houden".
al die moeite die je in mij steekt hier he? onderhand was er van alles in andere topics. ik heb me er niet mee bemoeit in zoverre trouwens. dat ik sowieso al niet dacht dat ik het drama nou maakte.quote:
Dit is feedback kree en ik reageer op jouw onzinpraat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
al die moeite die je in mij steekt hier he? onderhand was er van alles in andere topics. ik heb me er niet mee bemoeit in zoverre trouwens. dat ik sowieso al niet dacht dat ik het drama nou maakte.
ik reageer op die van jou?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is feedback kree en ik reageer op jouw onzinpraat.
Hou gewoon een keer op.
Het is inderdaad nu wel eens klaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:02 schreef kree het volgende:
hoe moeilijke kan het zijn om te zeggen, oke we zijn het niet eens en daarmee klaar?
Is dat zo verstandig?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef Ridocar het volgende:
Mag het topic weer open? Misschien als @:kree belooft niet weer het topic te kapen...
Doet kree ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Denk het wel, anders is er een grote kans dat Masberum andere topics kaapt.
Die plaat zal blijven. Altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:32 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Mits duidelijke afspraken. Twee dingen die het kunnen verpesten:
@:Masberum met een plaat voor z'n kop.
@:kree die denkt dat je alleen als ervaringsdeskundige recht van spreken hebt.
Ik geef het tot middernacht (of ietsjes later), het haalt de ochtend niet, dan is het al weer ontspoord.quote:
Dit idd. Heeft totaal geen zin.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Die plaat zal blijven. Altijd.
Probleem is vervolgens dat @:Masberum idolaat is van @:kree omdat die 'm, "uit ervaring", naar de mond praat.
En wij, de rest, zijn de ongelovigen, die geen recht van spreken hebben omdat wij niet weten hoe het is om alcoholverslaafd te zijn (en dan noemen we dat gewoon 'off-topic').
[..]
Ik geef het tot middernacht (of ietsjes later), het haalt de ochtend niet, dan is het al weer ontspoord.
Fijn dat je weer onder je steen vandaan bentquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef Droopie het volgende:
Grappig, ik kom na 2 maanden weer een keer onder mijn steen vandaan en begrijp dat het eigen gelijk van diverse mensen nog steeds belangerijker is, dan het algemeen nut.
Ieder advies van een "ervaringsdeskundige" is waardevol, al is het alleen maar om te peilen of het een methode is die je op jezelf kan toepassen.
Of dat je bij jezelf denkt nou pietje heeft een probleem, pietje heeft dit gedaan en pietje staat nu hier in zijn herstel.
Maar iedere deelnemer van meetings, alle hulpboeken, ex-verslaafden etc. Die zal ten alle tijde professionele hulp aanraden.
Als je na 2 topics nog steeds halsstarig dat weigert, dan is een derde topic ook niet echt meer nodig lijkt me.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef Armani XL het volgende:
Hij is weer open, dan kan deze discussie daar verder.
Slotje is zo weer gezet, maar laten we proberen het beschaafd te houden.
Te vroegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]een buiging voor je eindeloze geduld
Ik weet niet hoelang hij hier nu modereert maar hij zit langer dan ik op FOK!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Te vroeg![]()
Dat gaat nog komen hoor (dat z'n geduld op de proef wordt gesteld)
Ik ken 'm voornamelijk nog van WGR .... mooie tijd, toffe modquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang hij hier nu modereert maar hij zit langer dan ik op FOK!
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:29 schreef Armani XL het volgende:
Als ik er niet ben en het loopt uit de hand, dan gewoon een TR maken met het verzoek om een beoordeling/Gastslotje van een andere mod. TR’s zien ze wel. Wijs ze maar op deze post dat het prima is.
Maar het mág welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Het punt is dat dit niet pas 2 of 3 topics speelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef Droopie het volgende:
Als je na 2 topics nog steeds halsstarig dat weigert, dan is een derde topic ook niet echt meer nodig lijkt me.
Helemaal eens, daar hebben de hulpverleners ook mee te dealen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het punt is dat dit niet pas 2 of 3 topics speelt.
Integendeel, dit speelt al jaren, via tig topics.
En in al die topics is hem al ontelbare keren geadviseerd om professionele hulp te zoeken, en al die keren doet hij daar helemaal niks mee.
En in alle tig topics die ongetwijfeld nog zullen volgen zal dat precies hetzelfde gaan.
En daarom reageren de mensen zo, en zullen ze blijven reageren, of het nou ervaringsdeskundigen zijn, mensen die dit in hun nabije omgeving hebben meegemaakt, en andere users.
Dweilen met de tap kraan open.
Gaan we weer , het vragen om een banquote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Willen jullie kijken naar mijn topic? De reacties zijn niet inhoudelijk, zijn aanvallend, zijn zoals ik al vaker aangaf 95% (of meer) gewoon offtopic. Deze mensen r_one, stateofmind o.a. komen er elke keer mee weg. Waarom krijgen zij geen ban waar ik voor dat soort onzin altijd een ban krijg als ik vragen mag?
Het is gewoon dweilen met de kraan open voor mij met dat soort reacties, waarop moet ik reageren als 95% van de reacties zo is? En uiteindelijk word ik gebanned omdat ik een keer flip en te fel reageer op dat soort figuren.
Toch wel jammer dat jij maar 5% (of minder) van de reacties herkent (lees: erkent) als behulpzaam.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Willen jullie kijken naar mijn topic? De reacties zijn niet inhoudelijk, zijn aanvallend, zijn zoals ik al vaker aangaf 95% (of meer) gewoon offtopic. Deze mensen r_one, stateofmind o.a. komen er elke keer mee weg. Waarom krijgen zij geen ban waar ik voor dat soort onzin altijd een ban krijg als ik vragen mag?
Het is gewoon dweilen met de kraan open voor mij met dat soort reacties, waarop moet ik reageren als 95% van de reacties zo is? En uiteindelijk word ik gebanned omdat ik een keer flip en te fel reageer op dat soort figuren.
Wat ben je toch ook een ongelofelijke kleuter!!! En dan zeg ik dit nog netjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Ban vragen is zelf ban krijgen... Dat weet je toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:03 schreef Roesjesjager het volgende:
Als ik een cent in het zakje mag doen, ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die het nodig vinden TS in zijn topic op te zoeken. Blijf gewoon lekker weg, als het je niet aanstaat.
De kinderen zijn bij zijn vrouw, dus jullie hoeven je niet druk te maken om de veiligheid van de kinderen. Masberum zit gewoon op zichzelf, en er is geen reden om te roepen dat hij X of Z moet doen en dan boos worden omdat hij dat niet doet.
Hij moet namelijk zelf tot die conclusie komen. Geef mensen ruimte en om een ban vragen is niet netjes, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het frustratie oproept als mensen je steeds opzoeken.
Steek jullie tijd in topics van andere die volgens jullie wel hulp willen, in plaats van masberum steeds op te zoeken.
Common sense.
Sorry, wist niet dat de FB-pagina exclusief was voor een X-aantal mensen, die het gevoel hebben dat ze ergens moeten posten in plaats van er weg te blijven voor hun eigen gemoedsrustquote:
Wel grappig dat jij denkt online mijn gemoedsrust in te kunnen schattenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:57 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat de FB-pagina exclusief was voor een X-aantal mensen, die het gevoel hebben dat ze ergens moeten posten in plaats van er weg te blijven voor hun eigen gemoedsrust
MyATquote:Op zondag 1 juni 2025 09:03 schreef Roesjesjager het volgende:
Steek jullie tijd in topics van andere die volgens jullie wel hulp willen, in plaats van masberum steeds op te zoeken.
Mijn reacties zijn wel degelijk inhoudelijk, het is alleen niet wat je horen wil.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Hij heeft het al meermalen zelfs ontvoering genoemd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Met alle respect, bezit wellicht niet maar het komt wel in de buurt. Ik heb ze gemaakt, ik heb voor ze betaald, ik heb meer voor ze gedaan dan dat ieder ander hier weet. De kinderen zelf zijn nog te jong om te weten wat ze zelf willen. Maar ze hebben zeker geen hekel aan mij. En nu wordt mij de kans ook ontnomen om extra een band met hen op te bouwen juist. Ik heb mijn gezin financieel ondersteund (alles betaald betekent dat), ze hadden nergens een tekort aan, en dit is mijn beloning.
En als je over bezit praat, zij neemt ze wel mee alsof ze bezit zijn zonder juist het ouderschap in overweging te nemen. Ik heb geen idee hoe ze gaat overleven zonder mij tenzij ze een ander persoon neemt die mooi verdient
Wel gvdquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef Masberum het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Armani XL op 01-06-2025 11:49:07 ]
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Vast wel iemand die hem kan aanpassen voor de OP van dit topic
Grappig wel, maar dat kan hij helemaal niet. Als hij 1 of 2 rondjes om zijn as draait valt hij gelijk halfdood neer.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
Wel gvd, hij doet het ook gewoon he
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:31 schreef Iceage het volgende:
[..]
Grappig wel, maar dat kan hij helemaal niet. Als hij 1 of 2 rondjes om zijn as draait valt hij gelijk halfdood neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
@ArmaniXL vind je dit nu een handige zet?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
[..]
Hij heeft al 200 kansen gehad op serieuze reacties, zo'n gifje is niet de reden dat het de 201e keer ook fout gaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
@:ArmaniXL vind je dit nu een handige zet?
Ook ik kan TS slecht volgen in veel van zijn redeneringen en wijze van reageren.
Maar als de mods zo’n ‘lolletje’ in zijn OP gaan zetten, dan is het niet vreemd als TS daarop gaat (re)ageren.
En het topic mede daardoor ontspoort.
Ik zou het niet fair vinden als zijn topic dan een slotje of hij een ban zou krijgen.
Want het is in mijn ogen kinderachtig om zijn gedrag zo te kakken te zetten in een serieus subforum als dit.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
[..]
dat snappen de meeste prima, toch hoort het niet in R&P of het nu topic 1 is of 201.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij heeft al 200 kansen gehad op serieuze reacties, zo'n gifje is niet de reden dat het de 201e keer ook fout gaat.
Jij snapt het ook niet, he?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:14 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]Yvonne
Ik zal hier nooit meer posten of iemand in R&P proberen te helpen. De mensen met dwingende adviezen doen het veel beter, een luisterend oor is zo overrated. Laten we alles lekker oplossen. Iemand waar je van hield overleden? Vergeet rouwen, ga lekker naar de gym. Je hebt alcoholproblemen, lekker naar de huisarts en het wordt opgelost. Je hebt geen emotionele steun nodig.
Schopje VER had ook gekund. Of een R&P ban als iedereen zo overstuur raakt van iemand die vastzit in zijn verslaving. TS is nog niet klaar om te stoppen met drinken en dit soort acties gaat hem zeker niet motiveren.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij heeft al 200 kansen gehad op serieuze reacties, zo'n gifje is niet de reden dat het de 201e keer ook fout gaat.
Dit dus x100, iemand met een verslaving die zijn eigen problemen niet helemaal inziet, gaat niet stoppen omdat een vreemde op het internet dat roept. Dat mensen dat verwachten vind ik vreemd. Hoeveel mensen hebben eigenlijk therapie nodig, maar gaan niet? Helaas veel te veel, maar mensen moeten het zelf inzien, anders heeft het geen zin en gaan mensen erg ongemotiveerd zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schopje VER had ook gekund. Of een R&P ban als iedereen zo overstuur raakt van iemand die vastzit in zijn verslaving. TS is nog niet klaar om te stoppen met drinken en dit soort acties gaat hem zeker niet motiveren.
Ook zonder dat 'lolletje' gebeurt dat al, ondanks de beste bedoelingen van velen hier. Het 'lolletje' geeft wel treffend weer hoe hij op menig user reageert dus wat mij betreft kan het geen kwaad. Het staat TS uiteraard vrij om er ook wat van te vinden (zoals hij al van zoveel dingen wat vindt, ongeacht lolletje).quote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar als de mods zo’n ‘lolletje’ in zijn OP gaan zetten, dan is het niet vreemd als TS daarop gaat (re)ageren.
En het topic mede daardoor ontspoort.
I dare youquote:[b]Op zondag 1 juni 2025 14:30 schreef [url=
En anders kun je in FB altijd nog een ban aanvragen voor @:ArmaniXL![]()
![]()
Vroeger had ik een heel opstel geschreven wat er gevaarlijk aan is, goede en slechte adviezen, wat is gezond en ongezond en wat kunnen de consequenties zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:20 schreef Lenny77 het volgende:
Het topic gaat, als het aan mij ligt, niet dicht. Hij moet een plaats hebben waar hij kan ventileren en waar beter dan hier? Hij kan/mag/zal 100 keer tegen dezelfde muur lopen maar we kunnen alleen maar hopen dat hij toch een keer de knop omdraait. En dan kan hij zijn leven weer bij elkaar scharrelen.
Alcoholisme is vreselijk zwaar en moeilijk, het is een hersenziekte. Dus ik verwacht niet dat hij hier plots het licht zal gaan zien. Maar we kunnen wel blijven proberen.
Het enige wat ik hoop is dat het echt is.. ow dat klinkt verkeerd.. het zou voor hem beter zijn als het niet echt is, maar voor iedereen die mee schrijft hoop ik dat het echt is. De emoties en frustraties laten zien dat de mensen er wel om geven.
quote:
quote:Of een R&P ban
Ik raak niet gauw overstuur hoor. Ook niet van deze TSquote:als iedereen zo overstuur raakt van iemand die vastzit in zijn verslaving.
Waar niet alleen users maar nu ook een mod hem precies prikken op de plekken waarvan je weet dat er gevoeligheden zitten? Echt, ik snap ieders frustratie, maar voor mij was deze mod ingreep niet de manier om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten. Of hem die plek te geven waar hij kan ventileren.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:20 schreef Lenny77 het volgende:
Het topic gaat, als het aan mij ligt, niet dicht. Hij moet een plaats hebben waar hij kan ventileren en waar beter dan hier? Hij kan/mag/zal 100 keer tegen dezelfde muur lopen maar we kunnen alleen maar hopen dat hij toch een keer de knop omdraait. En dan kan hij zijn leven weer bij elkaar scharrelen.
Alcoholisme is vreselijk zwaar en moeilijk, het is een hersenziekte. Dus ik verwacht niet dat hij hier plots het licht zal gaan zien. Maar we kunnen wel blijven proberen.
Het enige wat ik hoop is dat het echt is.. ow dat klinkt verkeerd.. het zou voor hem beter zijn als het niet echt is, maar voor iedereen die mee schrijft hoop ik dat het echt is. De emoties en frustraties laten zien dat de mensen er wel om geven.
Er is juist totaal geen normale dialoog met hem te voeren.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten.
Bij iemand die overgevoelig is, is elk prik, elke kwinkslag, er eentje teveel.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar niet alleen users maar nu ook een mod hem precies prikken op de plekken waarvan je weet dat er gevoeligheden zitten?
Die normale dialoog, die gaat ook zonder kwinkslag niet starten (dan was dat allaaaaaang gebeurd).quote:Echt, ik snap ieders frustratie, maar voor mij was deze mod ingreep niet de manier om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten.
Dat kan/mag nog steeds.quote:Of hem die plek te geven waar hij kan ventileren.
Dat gebeurde al.quote:Als hij uit de band schiet daarbij: natuurlijk mod-ingreep.
[ Bericht 5% gewijzigd door Armani XL op 01-06-2025 16:01:18 (Flauw AXL, foei) ]quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
[..]
Mijn zoon is vandaag 9 gewordenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waar niet alleen users maar nu ook een mod hem precies prikken op de plekken waarvan je weet dat er gevoeligheden zitten? Echt, ik snap ieders frustratie, maar voor mij was deze mod ingreep niet de manier om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten. Of hem die plek te geven waar hij kan ventileren.
Als hij uit de band schiet daarbij: natuurlijk mod-ingreep.
Verder verbaast het me niet echt dat iedereen hier op mijn vraag aan een mod reageert, behalve de mod zelf, tot nu toe. Absoluut geen verwijt, ik verwachtte ook niet accuut een reactie van hem, iedereen heeft een leven en hij komt vast wel weer online als hij tijd heeft. Daarom ook de mention, al weet ik niet of die werkt met zijn username.
Maar het is een interessante parallel met de manier waarop Masberum zijn topics verlopen, that’s all.
Fijn dat je hem hebt weggehaald en felies met zoonquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mijn zoon is vandaag 9 gewordendus ik was even naar hem toe.
Ik heb hem al weg gehaald. Verder sluit ik me volledig bij de woorden van @:Lenny77 aan. Topic blijft over voor het geval dat TS echt hulp en advies wil. Maar droopie zei het al goed. Hij kiest ervoor om dit op FOK! te schrijven, dan krijgt hij ook reacties op z’n FOK!s.
Van Harte Feliquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb hem al weg gehaald. Verder sluit ik me volledig bij de woorden van @:Lenny77 aan. Topic blijft over voor het geval dat TS echt hulp en advies wil. Maar droopie zei het al goed. Hij kiest ervoor om dit op FOK! te schrijven, dan krijgt hij ook reacties op z’n FOK!s.
gefeliciteerd lieverd🥳🎁🎉quote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als we toch bij de analogie blijven: Een dronken zwerver laat ik met rust. stel, die dronken zwerver vraagt iedere voorbijganger om hulp, en als ze 'm naar een slaapplaats verwijzen scheldt 'ie ze de touwtyfus, om vervolgens weer om hulp te vragen.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger had ik een heel opstel geschreven wat er gevaarlijk aan is, goede en slechte adviezen, wat is gezond en ongezond en wat kunnen de consequenties zijn.
Maar hij kiest zelf ervoor om Fok! te gebruiken om het over zijn problematiek te hebben.
Dan krijg je ook repliek op zijn Foks!
Wil je steun en adviezen zonder oordeel kan je dat beter bij een AA doen in zijn geval.
Als daar mensen stom tegen je doen om te kwetsen krijgen die mensen daar een ban/ dichte deur.
Dus ja, Fok is Fok en geen thuisarts.nl.
Andere kant, sommige users gedragen zich ook wel een beetje als kinderen die iedere avond de dronken zwerver op straat gaan lopen treiteren als leedvermaak en tijdverdrijf
Waar scheld ik?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:56 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als we toch bij de analogie blijven: Een dronken zwerver laat ik met rust. stel, die dronken zwerver vraagt iedere voorbijganger om hulp, en als ze 'm naar een slaapplaats verwijzen scheldt 'ie ze de touwtyfus, om vervolgens weer om hulp te vragen.
Wat zou het algemeen gedrag tegenover de zwerver zijn, denk je?
Je hebt vast het woordje analogie gemist. Geeft niet hoor. Het zal wel een minder helder moment zijn geweest.quote:
Ik bedoelde kinderen, niet volwassenen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:56 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als we toch bij de analogie blijven: Een dronken zwerver laat ik met rust. stel, die dronken zwerver vraagt iedere voorbijganger om hulp, en als ze 'm naar een slaapplaats verwijzen scheldt 'ie ze de touwtyfus, om vervolgens weer om hulp te vragen.
Wat zou het algemeen gedrag tegenover de zwerver zijn, denk je?
Nee dat heb ik niet gemist. Ridocar, een analogie moet ergens op gebaseerd zijn. Mijn reacties vergelijken met een zwerver die je uitscheld terwijl hij om een slaapplek vraagt slaat nergens op als ik niet scheld. Dit is een slechte analogie die je gebruikt en weer veelzeggend dat je juist weer doet alsof ik ongelijk heb (een minder helder moment heb)quote:Op zondag 1 juni 2025 19:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je hebt vast het woordje analogie gemist. Geeft niet hoor. Het zal wel een minder helder moment zijn geweest.
Ben je al lekker op weg?
1. Je scheldt niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gemist. Ridocar, een analogie moet ergens op gebaseerd zijn. Mijn reacties vergelijken met een zwerver die je uitscheld terwijl hij om een slaapplek vraagt slaat nergens op als ik niet scheld. Dit is een slechte analogie die je gebruikt en weer veelzeggend dat je juist weer doet alsof ik ongelijk heb (een minder helder moment heb)
Nu je nog redelijk nuchter bent, denk ik, het is nog vroeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gemist. Ridocar, een analogie moet ergens op gebaseerd zijn. Mijn reacties vergelijken met een zwerver die je uitscheld terwijl hij om een slaapplek vraagt slaat nergens op als ik niet scheld. Dit is een slechte analogie die je gebruikt en weer veelzeggend dat je juist weer doet alsof ik ongelijk heb (een minder helder moment heb)
Dat weet ik. Laat een Nederlands docent het lezen en hij zal je uitleggen dat wat ik stel klopt.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:56 schreef r_one het volgende:
[..]
1. Je scheldt niet.
2. Je zwerft ook niet.
3. Je vraagt ook niemand om een slaapplek.
Toch is het 'slechts' een analogie; een analogie is nooit 1-op-1 identiek. Wel vergelijkbaar.
Ja, ik snap het weer eens niet en jij hebt gelijk, zoiets? Prima.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom leg je op elke slak zout?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat weet ik. Laat een Nederlands docent het lezen en hij zal je uitleggen dat wat ik stel klopt.
Maar hier mijn poging om het begrijpelijk te maken voor jullie:
Ik scheld niet, ik reageer alleen niet altijd even snel als anderen zouden willen. En soms door alle offtopic reacties zie ik ook niet de nuttige want ook ik wil niet door 3 pagina's aan aanvallen doorscrollen. Dat is niet fijn om te doen.
Doordat ik niet precies doe wat anderen willen raken ze opgefokt, schelden ze zelf.
Dan kan je geen vergelijking maken met dat ik juist ga schelden en de users daarom boos zijn. Dat is geen vergelijkbare situatie. Op die manier kan je alles wel zien als analogie, maar zo werkt het niet.
Het zou een soort van analogie kunnen zijn als je zou zeggen dat de zwerver niet op elke reactie van mensen reageert. Of niet altijd reageert zoals de persoon zou willen. Dat zou een analogie kunnen zijn. Niet als je stelt dat de zwerver scheldt terwijl daar helemaal geen sprake van is (de zwerver wordt zelf juist uitgescholden)
En nee ik vraag niemand om een slaapplek. Maar dat klopt nog wel binnen die analogie, het gaat om een hulpvraag. Dus dat is vergelijkbaar.
Verrek, niet gezien 😱quote:Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef Armani XL het volgende:
Dit is feedback dus zeker niet de bedoeling om hier verder te gaan. Daar hebben we een mooi topic voor.
Ban voor off-topic dus voor jou.quote:
Dan zou in die analogie ook moeten zitten dat die mensen zich slecht gedragen, schelden etc. tegenover die zwerver, als je op die manier de analogie correct zou willen maken.. Maar ik negeer het hier verder en ga terug naar mijn eigen topicquote:Op zondag 1 juni 2025 19:54 schreef Lienekien het volgende:
Lees ‘uitschelden’ als ‘mensen voor dom en slecht uitmaken’.
Mensen die willen helpen een ban proberen aan te smeren, hoe laag kun je gasnquote:Op zondag 1 juni 2025 20:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan zou in die analogie ook moeten zitten dat die mensen zich slecht gedragen, schelden etc. tegenover die zwerver, als je op die manier de analogie correct zou willen maken.. Maar ik negeer het hier verder en ga terug naar mijn eigen topic
'Helpen'quote:Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mensen die willen helpen een ban proberen aan te smeren, hoe laag kun je gasn
quote:Op zondag 1 juni 2025 02:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet echt en kijk maar even in feedback, hij vraagt om een ban voor jullie
De eikel van het jaar award wint deze TS met gemak
Inclusief alle likes van mensenquote:Op zondag 1 juni 2025 02:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gaan we weer , het vragen om een ban
Het is dweilen met de kraan open met jou zelf
Je bent echt een enorme eikel
Ja mag ik je een eikel vinden na deze actiequote:Op zondag 1 juni 2025 20:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
'Helpen'
O.a. dit en wat nog wel niet meer van jou en andere users
[..]
[..]
Ik smeerde geen ban aan ik gaf aan dat ik in een vergelijkbare situatie altijd bans kreeg en vroeg me af waarom jullie dat niet krijgen. Jij verdraait ook dit weer. Maar blijkbaar is dit gedrag normaal hier zolang het van jullie komtquote:Op zondag 1 juni 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja mag ik je een eikel vinden na deze actie
Waarom krijgen zij geen ban is dus geen ban proberen aan te smerenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik smeerde geen ban aan ik gaf aan dat ik in een vergelijkbare situatie altijd bans kreeg en vroeg me af waarom jullie dat niet krijgen. Jij verdraait ook dit weer. Maar blijkbaar is dit gedrag normaal hier zolang het van jullie komt
Het is niet vragen om een ban nee. Het is vragen waarom er onderscheid wordt gemaakt. Je leest wat je wil weer Cupfighter. Maar goed je bent misschien weer 3 posts verwijderd van schelden heb ik het ideequote:Op zondag 1 juni 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom krijgen zij geen ban is dus geen ban proberen aan te smeren
Draai maar weer lekker
Tuurlijk het ligt weer aan mij en nu ga je mij provocerenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is niet vragen om een ban nee. Het is vragen waarom er onderscheid wordt gemaakt. Je leest wat je wil weer Cupfighter
Bans geven moet een laatste actie zijn als iemand totaal niet meer luistert naar de moderatie of erg over de scheef gaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik smeerde geen ban aan ik gaf aan dat ik in een vergelijkbare situatie altijd bans kreeg en vroeg me af waarom jullie dat niet krijgen. Jij verdraait ook dit weer. Maar blijkbaar is dit gedrag normaal hier zolang het van jullie komt
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even stiekem en snel offtopic
Maar ik wil de mods hier even een groot compliment geven voor jullie eindeloze geduld
Sta erboven vriendquote:Op zondag 1 juni 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt weer aan mij en nu ga je mij provoceren
Je bent er weerquote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef CoolGuy het volgende:
Wat zijn jullie nou aan het doen? Het is al sinds jaar en dag hetzelfde, bespaar jullie die moeite toch.
Nee, niet echt. Maar ik zag dit voorbij komen en ik dacht 'wat zijn jullie toch aan het doen'.quote:
In ieder geval fijn om je even weer hier gezien te hebbenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ik zag dit voorbij komen en ik dacht 'wat zijn jullie toch aan het doen'.
Boven het zeggen dat ik een enorme eikel ben? Hoezo ben ik diegene die zich laag gedraagt terwijl ik aangeef dat ik uitgescholden word.. dan diegene daarmee confronteer die zegt te 'helpen'..quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ik zag dit voorbij komen en ik dacht 'wat zijn jullie toch aan het doen'.
= impliciete banaanvraag. In FB nog wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Waarom krijgen zij geen ban waar ik voor dat soort onzin altijd een ban krijg
Dusssss .....quote:Op zondag 1 juni 2025 09:20 schreef Lenny77 het volgende:
Ban vragen is zelf ban krijgen... Dat weet je toch?
Heet dat geen narcisme?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:12 schreef Leandra het volgende:
Gaslighting als een ware alcoholist in ieder geval.
Maar blijf vooral ontkennen dat her aan jou ligt, het ligtt aan al die anderen.
Nee, dat heet verslaving.quote:
idunnoquote:Op zondag 1 juni 2025 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook, zouden narcisten verslavingsgevoeliger zijn?
I know maar mijn vraag om duiding staat compleet los van het bewuste topic en de persoon in kwestie. Gewoon een vraag aan de experts hier.quote:
Hij was vergeten (hik) dat hij dat al eens gedaan hadquote:Op maandag 2 juni 2025 00:02 schreef greysbones het volgende:
Ehmm
@:Masberum heeft hierover een topic geopend ?!
Geheel tegen mijn gewoonte in voor de 2e keer in mijn FOK! historie een TR gezet.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:02 schreef greysbones het volgende:
Ehmm
@:Masberum heeft hierover een topic geopend ?!
Toffe gast joh, Masberum.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij was vergeten (hik) dat hij dat al eens gedaan had
R&P / Is het erg om je intelligenter te voelen dan anderen
ik zeg sowieso wat ik maar denk enzo. maar kan me aardig wat dingen voorstellen die er genomen worden.quote:
toch in mijn beste bedoelingen wel. en o ergonomen is maar relatief. niet echt dat er wat nieuws anders is.quote:Op maandag 2 juni 2025 04:51 schreef Puzzie het volgende:
kree heeft het topic weer eens over genomen.
Ongelofelijk
Neem nog een biertjequote:Op maandag 2 juni 2025 05:38 schreef kree het volgende:
[..]
toch in mijn beste bedoelingen wel. en o ergonomen is maar relatief. niet echt dat er wat nieuws anders is.
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien is het handig nu eens je posts van de afgelopen nacht terug te lezen.
Het is dat er geen mods aanwezig waren...
Lees dan eens terug wat je allemaal hebt gezegd. Je hebt echt zo’n bord voor je kop, kree.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:32 schreef kree het volgende:
Jammer weer dit
kan opvatten als dreigement terwijl ik niks persoonlijk iemand aanviel?
[..]
viel ik iemand aan of overtrad ik de fok policy? denk niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dan eens terug wat je allemaal hebt gezegd. Je hebt echt zo’n bord voor je kop, kree.
Je was stomvervelend, had overal een weerwoord op, niemand had er verstand van behalve jij, je liet alles weer over jezelf gaan, en dat allemaal in onsamenhangend gebrabbel.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
viel ik iemand aan of overtrad ik de fok policy? denk niet.
Je kan het opvatten zoals je wilt.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:32 schreef kree het volgende:
Jammer weer dit
kan opvatten als dreigement terwijl ik niks persoonlijk iemand aanviel?
[..]
Gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde „netiquette‟: de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet. Verder dient de gebruiker kennis genomen te hebben van - en zich te houden aan - de algemene voorwaarden, de huisregels die opgesteld zijn in de algemene FAQ, en indien van toepassing de specifieke FAQ's over diverse onderdelen van FOK!. Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers of de beheerders kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
En ditquote:Op maandag 2 juni 2025 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je was stomvervelend, had overal een weerwoord op, niemand had er verstand van behalve jij, je liet alles weer over jezelf gaan, en dat allemaal in onsamenhangend gebrabbel.
Je was hinderlijk aan het posten, met steeds maar weer herhaling van wat je al tig keer had gezegd en je las niet wat Masberum of anderen schreven.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
en de reden daarvoor was?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kan het opvatten zoals je wilt.
Maar voor de duidelijkheid, wat ik bedoelde is dat als er een mod aanwezig was dat het topic allang op slot was geweest.
Ja, door jouw gedrag zouden ze het op slot gooien.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
en de reden daarvoor was?
want nu zeg je wat anders, net was het nog door wat ik zei enzo?
Dat is invulling die je er zelf aan geeft. Enige wat ik deed was je adviseren om, nu je (hopelijk) nuchter bent, eens even het topic terug te lezen om te zien wat er op zo'n moment allemaal uit je toetsenbord tevoorschijn komt.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
en de reden daarvoor was?
want nu zeg je wat anders, net was het nog door wat ik zei enzo?
ik lees niet terug. en oke laten we het er dan maar bij houden zo. maar wegmonden omdat mensen irritant vinden??? gaan we dat doen ja? dan weet ik er ook nog aantal.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:40 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat is invulling die je er zelf aan geeft. Enige wat ik deed was je adviseren om, nu je (hopelijk) nuchter bent, eens even het topic terug te lezen om te zien wat er op zo'n moment allemaal uit je toetsenbord tevoorschijn komt.
Mooi zo, dan is het nu genoeg geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees niet terug. en oke laten we het er dan maar bij houden zo. maar wegmonden omdat mensen irritant vinden??? gaan we dat doen ja? dan weet ik er ook nog aantal.
modden op policy niet meer en niet minder dat moeten jullie doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onsamenhangend én vol typefouten (wat de leesbaarheid dus niet ten goede komt) - zoals vaker bij @kreequote:Op maandag 2 juni 2025 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je was stomvervelend, had overal een weerwoord op, niemand had er verstand van behalve jij, je liet alles weer over jezelf gaan, en dat allemaal in onsamenhangend gebrabbel.
Echt, ik moet me steeds zó inhouden in de topics van Masberum naar TS en kree toe...quote:Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even een hard kreng zijn
[....]
Excuus voor de harde toon. Alleen ik zit hier en in feedback met verbijstering te lezen
Ik heb echt erover gedacht om Admin(s) te mailen.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Armani XL het volgende:
Topic is vol en verder is alles wel gezegd.
We gaan even achter brainstormen hoe nu verder.
Terug naar de orde van de dag.
Hou er maar over op. Iedereen die het moet weten is op de hoogte, ga daar maar van uit.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb echt erover gedacht om Admin(s) te mailen.
Blij dat er iig wel aandacht voor is om het achter te bespreken.
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Armani XL het volgende:
We gaan even achter brainstormen hoe nu verder.
Strak planquote:Op maandag 2 juni 2025 16:22 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hou er maar over op. Iedereen die het moet weten is op de hoogte, ga daar maar van uit.
Kan voor nu gewoon open blijven.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee of het met medeweten danwel toestemming van jullie is, maar hij heeft weer een nieuw deel geopend 😱
Okee.quote:
Ik blijf er sceptisch onder. Alles is al gezegd en genegeerd. Ik zie echt geen meerwaarde, temeer omdatquote:
Waarvan akte.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik blijf er sceptisch onder. Alles is al gezegd en genegeerd. Ik zie echt geen meerwaarde, temeer omdat
het lijdend voorwerp al heeft aangegeven niet actief mee te doen. Een topic openen en er niks mee doen is m.i. apart.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 2 juni 2025 19:53 schreef Ridocar het volgende:
Dus wachten we rustig af tot één van de heren in een benevelde bui hetzelfde kunstje als gisteren (en eergisteren, en de dag daarvoor) komt voortzetten.
Zoals ik al zei, verloren moeite. Beide heren zijn het heel erg met elkaar eens, en aan het einde van de avond zijn we niets opgeschoten.
*lurkmodus aan.
Hallo,quote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef CoolGuy het volgende:
Wat zijn jullie nou aan het doen? Het is al sinds jaar en dag hetzelfde, bespaar jullie die moeite toch.
En tóch nog even lekker wat olie op het vuur gooienquote:Op maandag 2 juni 2025 22:49 schreef Masberum het volgende:
Net wel R&P feedback bekeken en in nuchtere toestand vind ik veel mensen daar nog grotere kleuters dan dat ik ze vind als ik alcohol op heb. Wat ontzettend flauw Wat een leven.
Ach ja, ik had het gelezen maar om daar nou weer drama over te gaan maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:07 schreef r_one het volgende:
[..]
En tóch nog even lekker wat olie op het vuur gooien![]()
Zo jammer, dat provoceren
Ik heb er ook maar niet op gereageerd maar hij krijgt wel de vrijheid om z'n eigen topic eventueel ook te laten ontsporen; want ik kan maar één doel bedenken waarom dat zo nodig gepost moet worden ..... (vul zelf maar in).quote:Op maandag 2 juni 2025 23:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ach ja, ik had het gelezen maar om daar nou weer drama over te gaan maken.
Laat het los
Laat het gaan
Iets met gelijke monniken en met kappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2025 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar niet op gereageerd maar hij krijgt wel de vrijheid om z'n eigen topic eventueel ook te laten ontsporen; want ik kan maar één doel bedenken waarom dat zo nodig gepost moet worden ..... (vul zelf maar in).
Maarreh .... hij scheldt niet hoor![]()
(wat z'n credo is)
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met gelijke monniken en met kappen.
Alleen het alternatief (topic op slot) geeft waarschijnlijk meer rotzooi. Dan kun je ze beter laten spelen in hun eigen zandbak. Alleen wie mee wilt doen moet wel lief zijn tegen de 'eigenaar' (daarbij bedoel ik ts, niet de mod)Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
Topic hoeft wmb ook niet op slot. Zeker niet nu TS een succeservaring heeft en dat (terecht) graag wil delen en complimenten in ontvangst mag nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eens.
Alleen het alternatief (topic op slot) geeft waarschijnlijk meer rotzooi. Dan kun je ze beter laten spelen in hun eigen zandbak. Alleen wie mee wilt doen moet wel lief zijn tegen de 'eigenaar' (daarbij bedoel ik ts, niet de mod)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |