Jouw kinderen zijn niet jouw bezit. Het gaat er in eerste instantie om wat jouw kinderen zelf willen en of het verantwoord is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Met alle respect, bezit wellicht niet maar het komt wel in de buurt. Ik heb ze gemaakt, ik heb voor ze betaald, ik heb meer voor ze gedaan dan dat ieder ander hier weet. De kinderen zelf zijn nog te jong om te weten wat ze zelf willen. Maar ze hebben zeker geen hekel aan mij. En nu wordt mij de kans ook ontnomen om extra een band met hen op te bouwen juist. Ik heb mijn gezin financieel ondersteund (alles betaald betekent dat), ze hadden nergens een tekort aan, en dit is mijn beloning.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn niet jouw bezit. Het gaat er in eerste instantie om wat jouw kinderen zelf willen en of het verantwoord is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Met alle respect, bezit wellicht niet maar het komt wel in de buurt. Ik heb ze gemaakt, ik heb voor ze betaald, ik heb meer voor ze gedaan dan dat ieder ander hier weet. De kinderen zelf zijn nog te jong om te weten wat ze zelf willen. Maar ze hebben zeker geen hekel aan mij. En nu wordt mij de kans ook ontnomen om extra een band met hen op te bouwen juist. Ik heb mijn gezin financieel ondersteund (alles betaald betekent dat), ze hadden nergens een tekort aan, en dit is mijn beloning.
En als je over bezit praat, zij neemt ze wel mee alsof ze bezit zijn zonder juist het ouderschap in overweging te nemen. Ik heb geen idee hoe ze gaat overleven zonder mij tenzij ze een ander persoon neemt die mooi verdient
Alsof je met geld alles kan afkopenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Met alle respect, bezit wellicht niet maar het komt wel in de buurt. Ik heb ze gemaakt, ik heb voor ze betaald, ik heb meer voor ze gedaan dan dat ieder ander hier weet. De kinderen zelf zijn nog te jong om te weten wat ze zelf willen. Maar ze hebben zeker geen hekel aan mij. En nu wordt mij de kans ook ontnomen om extra een band met hen op te bouwen juist. Ik heb mijn gezin financieel ondersteund (alles betaald betekent dat), ze hadden nergens een tekort aan, en dit is mijn beloning.
En als je over bezit praat, zij neemt ze wel mee alsof ze bezit zijn zonder juist het ouderschap in overweging te nemen. Ik heb geen idee hoe ze gaat overleven zonder mij tenzij ze een ander persoon neemt die mooi verdient
Behalve een fatsoenlijke nuchtere vaderrol danquote:
Ik hoop eigenlijk dat je nu een stuk in je kraag hebt, want als je dit nuchter tikt hoop ik dat je vriendin en kinderen in een safe house zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nee, je hebt ze gemaakt, je hebt er voor betaald, ze zijn niet je bezit maar het komt er in de buurt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat een verknipte post is dit zeg. Man, man, man..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Diep triestquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:28 schreef JopieKlaassen het volgende:
GC / Wat is een geschikt cadeau om kinderen te geven?
Dit zegt eigenlijk alles
Maak er maar iets grappigs van..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:28 schreef StateOfMind het volgende:
Straks gaat ie op ze stampen, want hé, hij heeft ervoor betaald
Nee, dan jij met jequote:
Het is toch overduidelijk een troll, alcoholist of nietquote:
Bij jou gaat het ook steeds verder hé. Op nu.nl zou je reactie nu ook weer niet toegelaten zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk een troll, alcoholist of niet
Ja herlees het eens. En nee ik heb het niet aangepast voordat jij dit poste zoals je kan zien. Gewoon strontirritant mensen die 'proost' zeggen tegen een alcoholist en dan zijn er mensen zoals jij die het die persoon kwalijk nemen als ze er tegenin gaanquote:
Ja was het ook, onterecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:22 schreef DJKoster het volgende:
Ik dacht dat dit topic al op slot was gegooid..
en stop met 'advies' vragen op dit forum.
Oke, mijn advies was eerder al om een rechtszaak te starten omdat je aangaf dat mediation geen optie was. Hoe staat het daar mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja was het ook, onterecht.
Ow en iemand die zegt dat een onderwerp niet goed genoeg is voor de mensen op dit forum. Heel goed weer dat je dit zelf wil bepalen.
Als je geen advies wil of kan geven verval dan niet in dit soort giftig gedrag.
Triest dat een 'proost' jou triggert en een geweldig mooie post van @summer2bird helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja herlees het eens. En nee ik heb het niet aangepast voordat jij dit poste zoals je kan zien. Gewoon strontirritant mensen die 'proost' zeggen tegen een alcoholist en dan zijn er mensen zoals jij die het die persoon kwalijk nemen als ze er tegenin gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Nou binnen 2 dagen gebeurt er niet zoveelquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oke, mijn advies was eerder al om een rechtszaak te starten omdat je aangaf dat mediation geen optie was. Hoe staat het daar mee?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Triest dat een 'proost' jou triggert en een geweldig mooie post van @:summer2bird helemaal niet.
Ik bedoel, als je wérkelijk alcoholist bent en als je wérkelijk van je dochtertjes houdt .....Alsof jij als je verslaafd zou zijn anders zou reageren als mensen je beledigen. Dat geloof je alleen maar vanuit een nuchtere status. Als je verslaafd zou zijn zou je net zo reageren als ik. Compleet terecht ook. Geen reden om iemand de grond in te trappen die al problemen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jij van je dochters? Hou je oprecht van ze, onvoorwaardelijk? Ga je voor die 2 meiden door het vuur?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Alsof jij als je verslaafd zou zijn anders zou reageren als mensen je beledigen. Dat geloof je alleen maar vanuit een nuchtere status. Als je verslaafd zou zijn zou je net zo reageren als ik. Compleet terecht ook. Geen reden om iemand de grond in te trappen die al problemen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |