abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217658613
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Jouw kinderen zijn niet jouw bezit. Het gaat er in eerste instantie om wat jouw kinderen zelf willen en of het verantwoord is.

Als jij jouw kinderen mist, kan dat een goede motivatie zijn om jouw eigen leven op orde te krijgen.

Ik ken zelf ook bijvoorbeeld gedachten als: "Als ik nou een partner zou hebben die mij steunt, dan zou het mij lukken om mijn shit op te lossen. Maar ik heb geen partner, iedereen laat mij in de steek en ik verdien het niet om zo te lijden!" We hebben allemaal onze zwakke momenten waarbij we ons overgeven aan zelfmedelijden. Dat is niet erg zolang je je daarna maar realiseert dat het jou verder niet gaat helpen.

Verslaving is vaak een gevolg van. De persoon die je nu bent, is gevormd door de ervaringen uit het verleden. Je kan het verleden en alle traumatische ervaringen niet ongedaan maken, maar je kan er wel van leren. Hoe ouder je wordt, hoe uitdagender en complexer het wordt om uit oude patronen te kunnen komen, maar onmogelijk is het zeker niet.
pi_217658636
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:13 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Jouw kinderen zijn niet jouw bezit. Het gaat er in eerste instantie om wat jouw kinderen zelf willen en of het verantwoord is.
Met alle respect, bezit wellicht niet maar het komt wel in de buurt. Ik heb ze gemaakt, ik heb voor ze betaald, ik heb meer voor ze gedaan dan dat ieder ander hier weet. De kinderen zelf zijn nog te jong om te weten wat ze zelf willen. Maar ze hebben zeker geen hekel aan mij. En nu wordt mij de kans ook ontnomen om extra een band met hen op te bouwen juist. Ik heb mijn gezin financieel ondersteund (alles betaald betekent dat), ze hadden nergens een tekort aan, en dit is mijn beloning.

En als je over bezit praat, zij neemt ze wel mee alsof ze bezit zijn zonder juist het ouderschap in overweging te nemen. Ik heb geen idee hoe ze gaat overleven zonder mij tenzij ze een ander persoon neemt die mooi verdient
pi_217658657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
Met alle respect, bezit wellicht niet maar het komt wel in de buurt. Ik heb ze gemaakt, ik heb voor ze betaald, ik heb meer voor ze gedaan dan dat ieder ander hier weet. De kinderen zelf zijn nog te jong om te weten wat ze zelf willen. Maar ze hebben zeker geen hekel aan mij. En nu wordt mij de kans ook ontnomen om extra een band met hen op te bouwen juist. Ik heb mijn gezin financieel ondersteund (alles betaald betekent dat), ze hadden nergens een tekort aan, en dit is mijn beloning.

En als je over bezit praat, zij neemt ze wel mee alsof ze bezit zijn zonder juist het ouderschap in overweging te nemen. Ik heb geen idee hoe ze gaat overleven zonder mij tenzij ze een ander persoon neemt die mooi verdient
:{
Tering
Twiddel
pi_217658663
quote:

[..]

Alsof je met geld alles kan afkopen
Nog steeds 0,0 procent zelfreflectie
Slappe zak
Eerlijk gezegd hoop ik dat er geregeld wordt dat je je kinderen nooit meer ziet
Wat een ongelooflijke eikel ben je zeg
  vrijdag 16 mei 2025 @ 23:22:14 #205
319979 Fok-it
All is well
pi_217658666
quote:

[..]
ze hadden nergens een tekort aan
Behalve een fatsoenlijke nuchtere vaderrol dan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217658672
quote:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat je nu een stuk in je kraag hebt, want als je dit nuchter tikt hoop ik dat je vriendin en kinderen in een safe house zitten.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 23:26:51 #207
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217658693
quote:

[..]

Ja nee, je hebt ze gemaakt, je hebt er voor betaald, ze zijn niet je bezit maar het komt er in de buurt.

Kolere 8)7

Echte pure onvoorwaardelijke liefde O+

En wederom, zoals in alle voorgaande tig topic, geen greintje zelfreflectie.

Een hopeloos geval, die het nooit zal inzien, en zich ook nooit zal verbeteren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 23:28:50 #208
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217658703
Straks gaat ie op ze stampen, want hé, hij heeft ervoor betaald *O*
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 23:33:06 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217658732
quote:

[..]

Wat een verknipte post is dit zeg. Man, man, man..
Resistance is futile.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 23:34:49 #211
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217658744
De rechter (of de linker) zou eigenlijk de complete posthistorie van TS moeten hebben, dan weet ie voldoende.
A murky, forgotten land.
pi_217658750
quote:
Diep triest
pi_217658948
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:28 schreef StateOfMind het volgende:
Straks gaat ie op ze stampen, want hé, hij heeft ervoor betaald *O*
Maak er maar iets grappigs van..
pi_217658969
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maak er maar iets grappigs van..
Nee, dan jij met je
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 00:17:39 #215
319979 Fok-it
All is well
pi_217658974
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:16 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, dan jij met je
[ afbeelding ]
Het is toch overduidelijk een troll, alcoholist of niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217658984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het is toch overduidelijk een troll, alcoholist of niet
Bij jou gaat het ook steeds verder hé. Op nu.nl zou je reactie nu ook weer niet toegelaten zijn
pi_217658987
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:16 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, dan jij met je
[ afbeelding ]
Ja herlees het eens. En nee ik heb het niet aangepast voordat jij dit poste zoals je kan zien. Gewoon strontirritant mensen die 'proost' zeggen tegen een alcoholist en dan zijn er mensen zoals jij die het die persoon kwalijk nemen als ze er tegenin gaan
pi_217658991
Ik dacht dat dit topic al op slot was gegooid..

Please TS, neem juridische bijstand* als je je kinderen nog wil zien en stop met 'advies' vragen op dit forum.
*Of proffesionele hulp voor je hele leven nu, nog beter.
pi_217659004
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:22 schreef DJKoster het volgende:
Ik dacht dat dit topic al op slot was gegooid..

en stop met 'advies' vragen op dit forum.

Ja was het ook, onterecht.

Ow en iemand die zegt dat een onderwerp niet goed genoeg is voor de mensen op dit forum. Heel goed weer dat je dit zelf wil bepalen.

Als je geen advies wil of kan geven verval dan niet in dit soort giftig gedrag.
pi_217659010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja was het ook, onterecht.

Ow en iemand die zegt dat een onderwerp niet goed genoeg is voor de mensen op dit forum. Heel goed weer dat je dit zelf wil bepalen.

Als je geen advies wil of kan geven verval dan niet in dit soort giftig gedrag.
Oke, mijn advies was eerder al om een rechtszaak te starten omdat je aangaf dat mediation geen optie was. Hoe staat het daar mee?
pi_217659012
Succes bij de rechter
SEX / Mijn vriendin willen verleiden

Ik zit TS even te loopen, het zal me niets verbazen als hij autisme heeft.
@TS, je kan proost irritant vinden, maar je reageert doorgaans wel altijd het meeste op de tijdstippen dat je lekker aan het pieken bent in je gebruik. Je roept het op jezelf af.
pi_217659019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja herlees het eens. En nee ik heb het niet aangepast voordat jij dit poste zoals je kan zien. Gewoon strontirritant mensen die 'proost' zeggen tegen een alcoholist en dan zijn er mensen zoals jij die het die persoon kwalijk nemen als ze er tegenin gaan
Triest dat een 'proost' jou triggert en een geweldig mooie post van @summer2bird helemaal niet.

Ik bedoel, als je wérkelijk alcoholist bent en als je wérkelijk van je dochtertjes houdt .....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217659024
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:26 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Oke, mijn advies was eerder al om een rechtszaak te starten omdat je aangaf dat mediation geen optie was. Hoe staat het daar mee?
Nou binnen 2 dagen gebeurt er niet zoveel
pi_217659027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Triest dat een 'proost' jou triggert en een geweldig mooie post van @:summer2bird helemaal niet.

Ik bedoel, als je wérkelijk alcoholist bent en als je wérkelijk van je dochtertjes houdt .....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij als je verslaafd zou zijn anders zou reageren als mensen je beledigen. Dat geloof je alleen maar vanuit een nuchtere status. Als je verslaafd zou zijn zou je net zo reageren als ik. Compleet terecht ook. Geen reden om iemand de grond in te trappen die al problemen heeft
pi_217659031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 00:32 schreef Masberum het volgende:

[..]
Alsof jij als je verslaafd zou zijn anders zou reageren als mensen je beledigen. Dat geloof je alleen maar vanuit een nuchtere status. Als je verslaafd zou zijn zou je net zo reageren als ik. Compleet terecht ook. Geen reden om iemand de grond in te trappen die al problemen heeft
Hou jij van je dochters? Hou je oprecht van ze, onvoorwaardelijk? Ga je voor die 2 meiden door het vuur?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')