Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:36 schreef JopieKlaassen het volgende:
Een alcoholist is per definitie een slechte vader. Punt.
Ja ok, een praktiserend alcoholist dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Want je blijft je hele leven een alcoholist, ook als je stopt met drinken.
Ja inderdaad...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Ben benieuwd of ts nog gaat reageren
Ik heb echt sterk het idee dat dit niet om de kinderen gaat gezien het in geen enkel topic van hem echt om zijn kinderen gaat.
Nooit van "ik mis de voorstelling van ..." of "ik zou ze zo graag weer naar school willen brengen" of iets als dat.
Volgens mij gaat het gewoon om nog wat macht over zijn ex te kunnen hebben
Mocht ik gelijk hebben, zullen zijn kinderen hem waarschijnlijk ook niet echt missen.
Eens verslaafd altijd verslaafd hoor ik vaak mensen zeggen, dat is in principe ook waar, het zal een gevaar blijven omdat je er simpelweg gevoelig voor blijft maar als je zeg maar een half jaar clean bent dan ben je zeker op de goede weg , het mag je niet blijven achtervolgen vind ik in procedures zoals omgang met je kinderen, zo lang je blijft drinken zoals TS mag je blij zijn dat je je kinderen nog ziet, ik vind zijn ex heel erg redelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Want je blijft je hele leven een alcoholist, ook als je stopt met drinken.
En gisteren aan de domino, en eergisteren aan de womibo, etceteraquote:
Wat dit onderwerp betreft ben ik in het echt ook zeer fel, omdat ik jammer genoeg ervaring heb met dit soort alcoholisten, met en zonder kinderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Al schrik ik ook wel van zijn felheid hier. Hopelijk is dat zoals iedereen feller is achter een toetsenbord en niet zijn instellingen irl
Ik ook hoor! Opgegroeid rondom zulke problemenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat dit onderwerp betreft ben ik in het echt ook zeer fel, omdat ik jammer genoeg ervaring heb met dit soort alcoholisten, met en zonder kinderen.
En ik gezien heb wat dit voor een invloed had op de partner, de kinderen en de rest.
Die hadden ook allemaal dezelfde instelling als TS.
Hadden, omdat ze niet meer leven.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Ben benieuwd of ts nog gaat reageren
Ik heb echt sterk het idee dat dit niet om de kinderen gaat gezien het in geen enkel topic van hem echt om zijn kinderen gaat.
Nooit van "ik mis de voorstelling van ..." of "ik zou ze zo graag weer naar school willen brengen" of iets als dat.
Volgens mij gaat het gewoon om nog wat macht over zijn ex te kunnen hebben
Mocht ik gelijk hebben, zullen zijn kinderen hem waarschijnlijk ook niet echt missen.
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoeringquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:26 schreef summer2bird het volgende:
Hey ts, wees eens eerlijk he,is dit echt omdat je zo graag je kinderen meer wilt zien en er ook meer voor wilt zorgen of is dit vooral om je ex een hak te zetten?
Helemaal mee eens. Hopelijk gaat TS dit inzien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
daar is zeker wat van te herstellen maar dan moet je de drank laten staan, als je kinderen daarvoor niet genoeg motivatie zijn dan moet je accepteren ze weinig te zien
Als je écht je kinderen vaker wil zien, begin dan met verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag. Daar begint ouderschap. Dus stop met drinken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Zolang je niet inziet dat je zelf eerst de drank volledig uit je leven moet verbannen heb je niets te willen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Wil je eigenlijk wel clean worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo werkt het gelukkig wel in Nederland.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mediator wil ze niet meer. De stap naar de rechter ben ik sowieso wel bereid om te nemen. Een vrouw kan niet zomaar de kinderen van iemand ontnemen zonder dat het juridisch terecht is. Ze is gewoon weggegaan plotseling en stelt wat ik mag en niet mag. Zo werkt het niet volgens mij hier in Nederland..
Waarom wil je ze vaker zien? Wat mis je nu in je contact met hen wat je dan kan oppakken?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oh oh de ironie...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner.
Eenmaal per week een halve dag vrij maken om met de gijzelaars door te brengen komt inderdaad vaak voor bij ontvoeringszaken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Ben je helemaal van de ratten besnuffeldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw post, of iig de intentie ervan, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor, maar diezelfde user liked wel een post waarin staat dat het er niet toe doet wat ik zeg. Laten we het houden op goedbedoeld advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |