Oh zeker. Verstandig om dit via de rechter te doen. Maar hij wentelt zich in de slachtofferrol van iemand wiens vrouw ‘zomaar’ is vertrokken en die hem ‘zijn kindeeen ontneemt’ en beide is niet waar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:57 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Mwah.
Als mediation niet werkt, is het wel een beetje aan de rechter ja.
En zonder uitspraak van een rechter is het hoogst discutabel om als vrouw zelf maar te besluiten hoe en wanneer iemand zijn kinderen mag zien.
Dan succes bij de rechter. Waarom heb je dat niet eerder gedaan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mediator wil ze niet meer. De stap naar de rechter ben ik sowieso wel bereid om te nemen. Een vrouw kan niet zomaar de kinderen van iemand ontnemen zonder dat het juridisch terecht is. Ze is gewoon weggegaan plotseling en stelt wat ik mag en niet mag. Zo werkt het niet volgens mij hier in Nederland..
TS reageert ook niet op vragen die van belang kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld of er wel sprake is van erkenning en gezag van zijn kant. Dat zijn belangrijke zaken met betrekking tot het feit dat ze op anderhalf uur afstand is gaan wonen. Tenminste, TS zegt dat hij wel drie uur onderweg is, maar we weten niet of dat een kwestie van slechte verbindingen is of dat ze echt heel ver weg woont.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet waarom dit in R&P staat, want dit is toch echt een WGR-kwestie.
Waarom is er geen ouderschapsplan?
En waarom reageert niemand op de informatie dat ex (zonder toestemming van TS?) op anderhalf uur afstand is gaan wonen?
Ik ben ook geen fan van TS, maar dit lijken me wel de punten waar het om draait.
Die vrouw doet wat het beste is voor die kinderen, daarom reageren mensen daar niet op.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:29 schreef Lienekien het volgende:
En waarom reageert niemand op de informatie dat ex (zonder toestemming van TS?) op anderhalf uur afstand is gaan wonen?
Ik ben ook geen fan van TS, maar dit lijken me wel de punten waar het om draait.
Ja, vast allemaal waar. Ik ‘ken’ TS ook wel langer dan vandaag. Maar ik word het ook wel een beetje zat, de herhaling van zetten steeds. Steeds de reactie: je ex heeft groot gelijk en jij moet wat doen aan je alcoholprobleem en dan TS zijn gebrekkige weerwoord en tegenaanval (jullie reageren te veel vanuit emoties en hebben waarschijnlijk zelf grote problemen en ik ben tenminste eerlijk). Wat brengt dat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
TS reageert ook niet op vragen die van belang kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld of er wel sprake is van erkenning en gezag van zijn kant. Dat zijn belangrijke zaken met betrekking tot het feit dat ze op anderhalf uur afstand is gaan wonen. Tenminste, TS zegt dat hij wel drie uur onderweg is, maar we weten niet of dat een kwestie van slechte verbindingen is of dat ze echt heel ver weg woont.
We weten heel veel niet. Behalve dat hij alcoholist is, zijn ex al diverse malen heeft gedreigd op te stappen, en dat het niet meer dan logisch is dat ze de kinderen niet bij een alcoholist achterlaat.
TS heeft ook niet meer gereageerd, want hij beseft prima dat hij heel zwak staat. Daarom staat het juist ook niet in WGR en gaat hij ook niet legaal met een mediator of jurist aan de slag om zijn gelijk te halen, want dat krijgt hij voorlopig niet. En met de huidige woningnood is het vaak niet zo dat je maar een woning kunt kiezen daar waar je wil (bijvoorbeeld dichterbij de andere ouder).
Er is toch ook niemand die zegt dat hij die stappen niet moet of mag zetten? En er is ook diverse malen gezegd dat hij dat moet doen. Vaak inderdaad met het advies te stoppen met drinken, en het lijkt me niet verkeerd om dat ook te benadrukken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, vast allemaal waar. Ik ‘ken’ TS ook wel langer dan vandaag. Maar ik word het ook wel een beetje zat, de herhaling van zetten steeds. Steeds de reactie: je ex heeft groot gelijk en jij moet wat doen aan je alcoholprobleem en dan TS zijn gebrekkige weerwoord en tegenaanval (jullie reageren te veel vanuit emoties en hebben waarschijnlijk zelf grote problemen en ik ben tenminste eerlijk). Wat brengt dat?
Laat TS maar de stappen zetten die hij moet zetten, dan komt hij er wel achter hoe het met zijn rechten is gesteld en of zijn alcoholprobleem daarin een grote rol speelt of niet.
Ja, het helpt ook echt zo goed, om maar steeds te herhalen dat hij wat moet doen aan zijn alcoholprobleem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is toch ook niemand die zegt dat hij die stappen niet moet of mag zetten? En er is ook diverse malen gezegd dat hij dat moet doen. Vaak inderdaad met het advies te stoppen met drinken, en het lijkt me niet verkeerd om dat ook te benadrukken.
je hebt als ouder de plicht je kinderen te beschermenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:57 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Mwah.
Als mediation niet werkt, is het wel een beetje aan de rechter ja.
En zonder uitspraak van een rechter is het hoogst discutabel om als vrouw zelf maar te besluiten hoe en wanneer iemand zijn kinderen mag zien.
Dus zwijgen we er maar over? Het lijkt me dat het hele plaatje benoemd dient te worden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het helpt ook echt zo goed, om maar steeds te herhalen dat hij wat moet doen aan zijn alcoholprobleem.
Het lijkt me stap 1quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is toch ook niemand die zegt dat hij die stappen niet moet of mag zetten? En er is ook diverse malen gezegd dat hij dat moet doen. Vaak inderdaad met het advies te stoppen met drinken, en het lijkt me niet verkeerd om dat ook te benadrukken.
Ik kan mij zo voorstellen dat zijn ex een reden heeft om op afstand te gaan wonen. Mensen met een alcoholprobleem kunnen nogal eens verbaal, dan wel fysiek, agressief zijn. En dat past ook zeker in het plaatje dat TS zelf schetst.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja, want als ik betwijfel of steeds hetzelfde roepen wel helpt, bedoel ik natuurlijk dat niemand daar wat van moet zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus zwijgen we er maar over? Het lijkt me dat het hele plaatje benoemd dient te worden.
Ik vind je nu onnodig flauw, eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want als ik betwijfel of steeds hetzelfde roepen wel helpt, bedoel ik natuurlijk dat niemand daar wat van moet zeggen.
Fijn weer.
Het tij is bij TS niet te keren zolang hij niet zelf ziet dat hij een probleem heeft. Een rechter die iets dergelijks constateert of uitspreekt zal alleen maar een bevooroordeelde rechter zijn die op de hand is van ex.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Een rechter die zegt dat TS zijn rechten als ouder kan winnen door verbetering te laten zien. Dat zou bij TS wel het tij kunnen keren.
Dan is die gang naar de rechter dus uiteindelijk ook in het belang van de kinderen. Dat zou voor de ex ook mee kunnen spelen om dit spel via de officiële weg te spelen.
Gezien zijn reactie op het advies hier om eerst maar eens de fles te laten staan, denk ik dat ze dat eigenlijk heel vaak heeft gezegd tegen hem ook. Ze is echt niet van de ene op de andere dag zonder enige aanleiding vertrokken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 03:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat wás inhoudelijk. Je alcoholprobleem is de oorzaak van je sores, je ex neemt nu eieren voor haar geld en heeft afstand van je genomen. Het feit dat ze jullie kinderen wil ontzien in de problematiek die de alcohol met zich meebrengt spreekt boekdelen op welke manier jij met je verslaving omgaat. Dan is vier uur per week je kinderen zien nog heel wat. Ze kon ook prima zeggen "los eerst maar je verslaving op Masberum voordat je überhaupt de kinderen nog mag zien". Heeft ze niet gedaan. Dat zegt behoorlijk veel over haar, onder andere dat zij kansen ziet als je drankverslaving is geminderd.
En nu wil jij meer tijd met je kinderen doorbrengen, dus: werk aan jezelf en pak die verslaving aan.
En terecht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het tij is bij TS niet te keren zolang hij niet zelf ziet dat hij een probleem heeft. Een rechter die iets dergelijks constateert of uitspreekt zal alleen maar een bevooroordeelde rechter zijn die op de hand is van ex.
Dan keert het tij zeker niet door FOK!kers die roepen dat hij moet afkicken. Ik denk eerder nog in tegendeel, want hij vindt ons allemaal dom en hypocriet, dus hij gaat niks van ons aannemen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het tij is bij TS niet te keren zolang hij niet zelf ziet dat hij een probleem heeft. Een rechter die iets dergelijks constateert of uitspreekt zal alleen maar een bevooroordeelde rechter zijn die op de hand is van ex.
Het is pas te laat als TS tussen 6 planken ligt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er is bij TS hier al talloze keren voor gewaarschuwd en erop gehamerd dat hij aan zijn problemen moest werken voordat het te laat was, maar dat was al die talloze keren tegen dovemansoren gericht.
En nu is het inderdaad dus te laat.
Kan er geen medelijden mee hebben.
Ik vind dat zijn inmiddels ex het nog ontzettend lang heeft volgehouden.
Dat laatste ben ik ook van overtuigd. Toch zal ik soms vechten tegen de bierkaai. Dat is een beetje het bestaansrecht van FOK!quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan keert het tij zeker niet door FOK!kers die roepen dat hij moet afkicken. Ik denk eerder nog in tegendeel, want hij vindt ons allemaal dom en hypocriet, dus hij gaat niks van ons aannemen.
Als je verwacht dat een rechter ook geen verschil kan maken, waarom besparen we ons dan niet alle moeite? Dan is elke conversatie hierover met Masberum toch 0% zinvol.
En daar hoort mijn reactie net zo goed bij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook van overtuigd. Toch zal ik soms vechten tegen de bierkaai. Dat is een beetje het bestaansrecht van FOK!
Natuurlijk. Maar niet je "dat zeg ik toch niet? Fijn weer". Die is echt onnodig, wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En daar hoort mijn reactie net zo goed bij.
Ik vond jouw reactie net zo flauw.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet je "dat zeg ik toch niet? Fijn weer". Die is echt onnodig, wat mij betreft.
Dat is het ook 0 procent zinvolquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan keert het tij zeker niet door FOK!kers die roepen dat hij moet afkicken. Ik denk eerder nog in tegendeel, want hij vindt ons allemaal dom en hypocriet, dus hij gaat niks van ons aannemen.
Als je verwacht dat een rechter ook geen verschil kan maken, waarom besparen we ons dan niet alle moeite? Dan is elke conversatie hierover met Masberum toch 0% zinvol.
Behalve dan dat Masberum een echt probleem heeft itt wat trollen die hier posten met nonsens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is het ook 0 procent zinvol
Dus dit topic heeft totaal geen nut
Het is inderdaad een echt probleem alleen daar kunnen wij hem niet mee helpen want hij is zo ver nog niet om in te zien dat zijn manier van leven het grootste probleem isquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Behalve dan dat Masberum een echt probleem heeft itt wat trollen die hier posten met nonsens.
Dan moet je hem verbieden om topics te openen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is inderdaad een echt probleem alleen daar kunnen wij hem niet mee helpen want hij is zo ver nog niet om in te zien dat zijn manier van leven het grootste probleem is
Dat kunnen we 100 keer zeggen maar het is nutteloos en TS reageert ook nog eens vrij lomp als je daar wat van zegt
Dan houdt het toch op lijkt me
Dat begrijp ik niet. Zullen we het daarbij laten wat dit betreft?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond jouw reactie net zo flauw.
TS gaat zichzelf waarschijnlijk wel weer behoorlijk onmogelijk maken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet je hem verbieden om topics te openen.
Ik mag reageren op wie ik wil.
Je wil het niet snappen. Maar jij beslist.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Zullen we het daarbij laten wat dit betreft?
Je hebt op zichzelf een punt, maar als iemand advies vraagt, dan moet je toch gewoon eerlijk zijn?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
Ja, dat zeg ik toch ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt op zichzelf een punt, maar als iemand advies vraagt, dan moet je toch gewoon eerlijk zijn?
Het zal wel raar zijn, maar ik hoop, met name voor zijn kinderen, dat het kwartje wel een keer valt.
Spoor hem aan om via de rechter voor zijn rechten als vader op te komen. Dan moet hij wel dealen met het oordeel dat daar geveld gaat worden en de voorwaarden aan zijn bezoekrecht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Een rechter die zegt dat TS zijn rechten als ouder kan winnen door verbetering te laten zien. Dat zou bij TS wel het tij kunnen keren.
Dan is die gang naar de rechter dus uiteindelijk ook in het belang van de kinderen. Dat zou voor de ex ook mee kunnen spelen om dit spel via de officiële weg te spelen.
Onwil ook nog. Dit gaat echt nergens meer over. Soms moet je ook kunnen ophouden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen. Maar jij beslist.
En daar ligt denk ik het probleem en dat weet hij zelf denk ik ook welquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook.
[..]
Spoor hem aan om via de rechter voor zijn rechten als vader op te komen. Dan moet hij wel dealen met het oordeel dat daar geveld gaat worden en de voorwaarden aan zijn bezoekrecht.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onwil ook nog. Dit gaat echt nergens meer over. Soms moet je ook kunnen ophouden.
Eens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En daar ligt denk ik het probleem en dat weet hij zelf denk ik ook wel
Ja?quote:
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja?
Volgens mij hoort bij eerlijk zijn dat je hem ook vertelt dat hij zijn leven op de rit moet krijgen om de kinderen terug te winnen. En zoals ik het lees vind je dat we dat niet meer moeten zeggen...
Niet alleen om bij de Rechtbank sterker voor de dag te komen overigens. Maar ook in het belang van de kinderen. En bovendien omdat ik vermoed dat zijn ex dan ook meer open zal staan voor oplossingen. Want ook al heb je een geweldig ouderschapsplan, bekrachtigd door de Rechtbank, dat wil niet zeggen dat je daar alles mee kan afdwingen in de praktijk. Ik kan er een boek over volschrijven... Al heb ik dan het 'geluk' van een ex die de kinderen maar wat graag aan mij overlaat, maar dat brengt weer hele andere problematiek met zich mee.
Bottom line is dat dit soort zaken al lastig genoeg zijn met twee ex partners die geen bijkomende problematiek hebben.
Als ie door blijft zuipen komt dat moment eerder dan gedachtquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is pas te laat als TS tussen 6 planken ligt.
En ben je vandaag 'clean'?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
En dan morgen ben ik clean. En dan. Hoe krijg ik mijn kinderen terug voor 2 a 3 dagen per week?
Er zijn in al die talloze topics van TS al zoveel tips, adviezen, boodschappen en wat al niet meer gegeven, waar hij niks mee gedaan heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.
Ik snap wel dat iedereen zijn zegje weer wil doen, maar alles bij elkaar genomen versterkt het de boodschap niet voor TS en mag het ook wel eens over een andere boeg.
Eensquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn in al die talloze topics van TS al zoveel tips, adviezen, boodschappen en wat al niet meer gegeven, waar hij niks mee gedaan heeft.
Dus ook deze boodschap eindigt bij de rest op de stapel.
Als dat je insteek was kan je een ban verwachten voor trollen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn punt nu wel weer gemaakt, nog wat mensen tegen me in het harnas gejaagd. Dus ik ga stage left nu af.
In een van zijn laatste topics was de relatie al verbroken, maar woonden ze noodgedwongen nog bij hem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens
Ik vind de post ook behoorlijk hypocriet, jammer.
En dit slaat ook nergens op, het gaat niet om wie voor wie is toch?quote:
Samequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In een van zijn laatste topics was de relatie al verbroken, maar woonden ze noodgedwongen nog bij hem.
Toen is door iedereen al gezegd dat dat toch dé wake up call was, en dat ie óf hulp moest zoeken en kiezen voor zijn vriendin en zijn kinderen, óf de fles...
En zelfs toen reageerde hij heel laconiek dat het niet zo'n vaart zou lopen en het vooral bluf was van zijn vriendin.
Tja...
En omdat ik dit soort figuren zelf meegemaakt heb, ga ik er ook keihard tegenin.
Overigens heb ik in mijn eerste post zowel het alcoholgebruik genoemd als dat een gang naar de rechter de juiste is. Dus you're barking up the wrong tree.quote:
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dit slaat ook nergens op, het gaat niet om wie voor wie is toch?
Daar gaat het toch helemaal niet om? Jij zet mensen nu weg met deze onzinquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.
Ik zou niet weten welke boeg zinvol is als het kernprobleem niet benoemd mag worden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.
Ik snap wel dat iedereen zijn zegje weer wil doen, maar alles bij elkaar genomen versterkt het de boodschap niet voor TS en mag het ook wel eens over een andere boeg.
Zoals in post #63 wordt gedaan wat mij betreft wel inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om? Jij zet mensen nu weg met deze onzin
De mening is gegeven, laat het rusten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?
Wat een slappe reactiequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.
Het is de TS die het zelf keer op keer opnieuw opstart.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De mening is gegeven, laat het rusten.
Oh mee eens hoor, maar diezelfde user liked wel een post waarin staat dat het er niet toe doet wat ik zeg. Laten we het houden op goedbedoeld adviesquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is de TS die het zelf keer op keer opnieuw opstart.
Daarnaast is het niet aan jou om te bepalen wat en wanneer andere users wel of niet mogen zeggen.
Waarom doe jij keurig onderbouwde reacties altijd af als onzin?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een slappe reactie
Het is goed met je
Wat jij roept boeit mij helemaal niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom doe jij keurig onderbouwde reacties altijd af als onzin?
Welquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij roept boeit mij helemaal niet.
Het is een forum, met willekeurige gebruikers. Voor professionele adviezen is er de huisarts of de AA.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.
sorry maar schade aanrichten aan je kinderen door je verslaving vindt ik minstens net zo ergquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is pas te laat als TS tussen 6 planken ligt.
Hij is weer openquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:04 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]Laten we het wel gewoon gezellig houden en normaal op elkaar reageren.[/modbreak]
Sorry, ik was gisteren laat en las een beetje verkeerd
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:36 schreef JopieKlaassen het volgende:
Een alcoholist is per definitie een slechte vader. Punt.
Ja ok, een praktiserend alcoholist dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Want je blijft je hele leven een alcoholist, ook als je stopt met drinken.
Ja inderdaad...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Ben benieuwd of ts nog gaat reageren
Ik heb echt sterk het idee dat dit niet om de kinderen gaat gezien het in geen enkel topic van hem echt om zijn kinderen gaat.
Nooit van "ik mis de voorstelling van ..." of "ik zou ze zo graag weer naar school willen brengen" of iets als dat.
Volgens mij gaat het gewoon om nog wat macht over zijn ex te kunnen hebben
Mocht ik gelijk hebben, zullen zijn kinderen hem waarschijnlijk ook niet echt missen.
Eens verslaafd altijd verslaafd hoor ik vaak mensen zeggen, dat is in principe ook waar, het zal een gevaar blijven omdat je er simpelweg gevoelig voor blijft maar als je zeg maar een half jaar clean bent dan ben je zeker op de goede weg , het mag je niet blijven achtervolgen vind ik in procedures zoals omgang met je kinderen, zo lang je blijft drinken zoals TS mag je blij zijn dat je je kinderen nog ziet, ik vind zijn ex heel erg redelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Want je blijft je hele leven een alcoholist, ook als je stopt met drinken.
En gisteren aan de domino, en eergisteren aan de womibo, etceteraquote:
Wat dit onderwerp betreft ben ik in het echt ook zeer fel, omdat ik jammer genoeg ervaring heb met dit soort alcoholisten, met en zonder kinderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Al schrik ik ook wel van zijn felheid hier. Hopelijk is dat zoals iedereen feller is achter een toetsenbord en niet zijn instellingen irl
Ik ook hoor! Opgegroeid rondom zulke problemenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat dit onderwerp betreft ben ik in het echt ook zeer fel, omdat ik jammer genoeg ervaring heb met dit soort alcoholisten, met en zonder kinderen.
En ik gezien heb wat dit voor een invloed had op de partner, de kinderen en de rest.
Die hadden ook allemaal dezelfde instelling als TS.
Hadden, omdat ze niet meer leven.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Ben benieuwd of ts nog gaat reageren
Ik heb echt sterk het idee dat dit niet om de kinderen gaat gezien het in geen enkel topic van hem echt om zijn kinderen gaat.
Nooit van "ik mis de voorstelling van ..." of "ik zou ze zo graag weer naar school willen brengen" of iets als dat.
Volgens mij gaat het gewoon om nog wat macht over zijn ex te kunnen hebben
Mocht ik gelijk hebben, zullen zijn kinderen hem waarschijnlijk ook niet echt missen.
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoeringquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:26 schreef summer2bird het volgende:
Hey ts, wees eens eerlijk he,is dit echt omdat je zo graag je kinderen meer wilt zien en er ook meer voor wilt zorgen of is dit vooral om je ex een hak te zetten?
Helemaal mee eens. Hopelijk gaat TS dit inzien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
daar is zeker wat van te herstellen maar dan moet je de drank laten staan, als je kinderen daarvoor niet genoeg motivatie zijn dan moet je accepteren ze weinig te zien
Als je écht je kinderen vaker wil zien, begin dan met verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag. Daar begint ouderschap. Dus stop met drinken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Zolang je niet inziet dat je zelf eerst de drank volledig uit je leven moet verbannen heb je niets te willen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Wil je eigenlijk wel clean worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo werkt het gelukkig wel in Nederland.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mediator wil ze niet meer. De stap naar de rechter ben ik sowieso wel bereid om te nemen. Een vrouw kan niet zomaar de kinderen van iemand ontnemen zonder dat het juridisch terecht is. Ze is gewoon weggegaan plotseling en stelt wat ik mag en niet mag. Zo werkt het niet volgens mij hier in Nederland..
Waarom wil je ze vaker zien? Wat mis je nu in je contact met hen wat je dan kan oppakken?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oh oh de ironie...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner.
Eenmaal per week een halve dag vrij maken om met de gijzelaars door te brengen komt inderdaad vaak voor bij ontvoeringszaken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Ben je helemaal van de ratten besnuffeldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw post, of iig de intentie ervan, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor, maar diezelfde user liked wel een post waarin staat dat het er niet toe doet wat ik zeg. Laten we het houden op goedbedoeld advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |