abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217637327
Ik mis 1 ding in dit verhaal: wat willen de kinderen eigenlijk?
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 23:36:28 #102
5428 crew  miss_sly
pi_217637334
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:57 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Mwah.
Als mediation niet werkt, is het wel een beetje aan de rechter ja.
En zonder uitspraak van een rechter is het hoogst discutabel om als vrouw zelf maar te besluiten hoe en wanneer iemand zijn kinderen mag zien.
Oh zeker. Verstandig om dit via de rechter te doen. Maar hij wentelt zich in de slachtofferrol van iemand wiens vrouw ‘zomaar’ is vertrokken en die hem ‘zijn kindeeen ontneemt’ en beide is niet waar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217637446
Hey ts, wees eens eerlijk he,is dit echt omdat je zo graag je kinderen meer wilt zien en er ook meer voor wilt zorgen of is dit vooral om je ex een hak te zetten?
Twiddel
pi_217637460
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Mediator wil ze niet meer. De stap naar de rechter ben ik sowieso wel bereid om te nemen. Een vrouw kan niet zomaar de kinderen van iemand ontnemen zonder dat het juridisch terecht is. Ze is gewoon weggegaan plotseling en stelt wat ik mag en niet mag. Zo werkt het niet volgens mij hier in Nederland..
Dan succes bij de rechter. Waarom heb je dat niet eerder gedaan?

Als er geen sprake is van ontvoering (of wat de juridische term dan ook mag zijn) mag een vrouw (of partner) vertrekken met de kinderen zo plotseling als ze zelf wil.

Nogmaals, rechter inschakelen, ik (en de rest van de mensen in dit topic) kan je niet op een andere manier helpen om je kinderen vaker te zien.
pi_217638027
Wel bijzonder dat deze zelfbenoemde alcoholist geen last heeft van tolerantie verschuiving mbt het tijdstip dat begonnen wordt met drinken, zeker met de vriendin en kinderen uit huis en toch pas na 20.00 uur drinken.

Echt heel knap!
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 15 mei 2025 @ 08:29:55 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217638431
Ik snap niet waarom dit in R&P staat, want dit is toch echt een WGR-kwestie.

Waarom is er geen ouderschapsplan?

En waarom reageert niemand op de informatie dat ex (zonder toestemming van TS?) op anderhalf uur afstand is gaan wonen?

Ik ben ook geen fan van TS, maar dit lijken me wel de punten waar het om draait.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 08:42:22 #107
5428 crew  miss_sly
pi_217638491
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:29 schreef Lienekien het volgende:

En waarom reageert niemand op de informatie dat ex (zonder toestemming van TS?) op anderhalf uur afstand is gaan wonen?

Ik ben ook geen fan van TS, maar dit lijken me wel de punten waar het om draait.
TS reageert ook niet op vragen die van belang kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld of er wel sprake is van erkenning en gezag van zijn kant. Dat zijn belangrijke zaken met betrekking tot het feit dat ze op anderhalf uur afstand is gaan wonen. Tenminste, TS zegt dat hij wel drie uur onderweg is, maar we weten niet of dat een kwestie van slechte verbindingen is of dat ze echt heel ver weg woont.
We weten heel veel niet. Behalve dat hij alcoholist is, zijn ex al diverse malen heeft gedreigd op te stappen, en dat het niet meer dan logisch is dat ze de kinderen niet bij een alcoholist achterlaat.

TS heeft ook niet meer gereageerd, want hij beseft prima dat hij heel zwak staat. Daarom staat het juist ook niet in WGR en gaat hij ook niet legaal met een mediator of jurist aan de slag om zijn gelijk te halen, want dat krijgt hij voorlopig niet. En met de huidige woningnood is het vaak niet zo dat je maar een woning kunt kiezen daar waar je wil (bijvoorbeeld dichterbij de andere ouder).
  donderdag 15 mei 2025 @ 08:44:53 #108
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217638501
quote:

Die vrouw doet wat het beste is voor die kinderen, daarom reageren mensen daar niet op.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 15 mei 2025 @ 08:50:42 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217638538
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
TS reageert ook niet op vragen die van belang kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld of er wel sprake is van erkenning en gezag van zijn kant. Dat zijn belangrijke zaken met betrekking tot het feit dat ze op anderhalf uur afstand is gaan wonen. Tenminste, TS zegt dat hij wel drie uur onderweg is, maar we weten niet of dat een kwestie van slechte verbindingen is of dat ze echt heel ver weg woont.
We weten heel veel niet. Behalve dat hij alcoholist is, zijn ex al diverse malen heeft gedreigd op te stappen, en dat het niet meer dan logisch is dat ze de kinderen niet bij een alcoholist achterlaat.

TS heeft ook niet meer gereageerd, want hij beseft prima dat hij heel zwak staat. Daarom staat het juist ook niet in WGR en gaat hij ook niet legaal met een mediator of jurist aan de slag om zijn gelijk te halen, want dat krijgt hij voorlopig niet. En met de huidige woningnood is het vaak niet zo dat je maar een woning kunt kiezen daar waar je wil (bijvoorbeeld dichterbij de andere ouder).
Ja, vast allemaal waar. Ik ‘ken’ TS ook wel langer dan vandaag. Maar ik word het ook wel een beetje zat, de herhaling van zetten steeds. Steeds de reactie: je ex heeft groot gelijk en jij moet wat doen aan je alcoholprobleem en dan TS zijn gebrekkige weerwoord en tegenaanval (jullie reageren te veel vanuit emoties en hebben waarschijnlijk zelf grote problemen en ik ben tenminste eerlijk). Wat brengt dat?

Laat TS maar de stappen zetten die hij moet zetten, dan komt hij er wel achter hoe het met zijn rechten is gesteld en of zijn alcoholprobleem daarin een grote rol speelt of niet.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 08:58:02 #110
5428 crew  miss_sly
pi_217638570
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, vast allemaal waar. Ik ‘ken’ TS ook wel langer dan vandaag. Maar ik word het ook wel een beetje zat, de herhaling van zetten steeds. Steeds de reactie: je ex heeft groot gelijk en jij moet wat doen aan je alcoholprobleem en dan TS zijn gebrekkige weerwoord en tegenaanval (jullie reageren te veel vanuit emoties en hebben waarschijnlijk zelf grote problemen en ik ben tenminste eerlijk). Wat brengt dat?

Laat TS maar de stappen zetten die hij moet zetten, dan komt hij er wel achter hoe het met zijn rechten is gesteld en of zijn alcoholprobleem daarin een grote rol speelt of niet.
Er is toch ook niemand die zegt dat hij die stappen niet moet of mag zetten? En er is ook diverse malen gezegd dat hij dat moet doen. Vaak inderdaad met het advies te stoppen met drinken, en het lijkt me niet verkeerd om dat ook te benadrukken.
  donderdag 15 mei 2025 @ 09:16:40 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217638652
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is toch ook niemand die zegt dat hij die stappen niet moet of mag zetten? En er is ook diverse malen gezegd dat hij dat moet doen. Vaak inderdaad met het advies te stoppen met drinken, en het lijkt me niet verkeerd om dat ook te benadrukken.
Ja, het helpt ook echt zo goed, om maar steeds te herhalen dat hij wat moet doen aan zijn alcoholprobleem.
pi_217638696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:57 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Mwah.
Als mediation niet werkt, is het wel een beetje aan de rechter ja.
En zonder uitspraak van een rechter is het hoogst discutabel om als vrouw zelf maar te besluiten hoe en wanneer iemand zijn kinderen mag zien.
je hebt als ouder de plicht je kinderen te beschermen
en niet bloot te stellen aan verwoestende verslaving van 1 van beide ouders
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 09:29:48 #113
5428 crew  miss_sly
pi_217638738
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, het helpt ook echt zo goed, om maar steeds te herhalen dat hij wat moet doen aan zijn alcoholprobleem.
Dus zwijgen we er maar over? Het lijkt me dat het hele plaatje benoemd dient te worden.
pi_217638745
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het lijkt me stap 1
hulp zoeken en stoppen met drinken
voor hij uberhaupt zijn kinderen in een juridsich steekspel moet betrekken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217638852
quote:

Ik kan mij zo voorstellen dat zijn ex een reden heeft om op afstand te gaan wonen. Mensen met een alcoholprobleem kunnen nogal eens verbaal, dan wel fysiek, agressief zijn. En dat past ook zeker in het plaatje dat TS zelf schetst.

Of misschien is het wel gewoon financiële noodzaak.

Verder is het gewoon aan TS om te zorgen dat hij voor zijn kinderen kan zorgen, voordat hij de juridische weg gaat bewandelen. Niet alleen vanuit fatsoen en/of gezond verstand, maar ook omdat als hij dat niet doet de kans aanwezig is dat de situatie nu door de Rechtbank bekrachtigd gaat worden en het is verdomd lastig om dat dan nog te draaien.

Zijn ex is misschien niet helemaal zuiver, maar van TS weten we het zeker en bovendien leest zijn ex hier toch niet mee, dus heeft het geen zin om daar aandacht aan te besteden.
  donderdag 15 mei 2025 @ 10:30:32 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217639412
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dus zwijgen we er maar over? Het lijkt me dat het hele plaatje benoemd dient te worden.
Ja, want als ik betwijfel of steeds hetzelfde roepen wel helpt, bedoel ik natuurlijk dat niemand daar wat van moet zeggen.

Fijn weer.
  donderdag 15 mei 2025 @ 10:33:28 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217639435
Een rechter die zegt dat TS zijn rechten als ouder kan winnen door verbetering te laten zien. Dat zou bij TS wel het tij kunnen keren.

Dan is die gang naar de rechter dus uiteindelijk ook in het belang van de kinderen. Dat zou voor de ex ook mee kunnen spelen om dit spel via de officiële weg te spelen.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 10:34:53 #118
5428 crew  miss_sly
pi_217639446
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 10:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, want als ik betwijfel of steeds hetzelfde roepen wel helpt, bedoel ik natuurlijk dat niemand daar wat van moet zeggen.

Fijn weer.
Ik vind je nu onnodig flauw, eigenlijk.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 10:35:55 #119
5428 crew  miss_sly
pi_217639450
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Een rechter die zegt dat TS zijn rechten als ouder kan winnen door verbetering te laten zien. Dat zou bij TS wel het tij kunnen keren.

Dan is die gang naar de rechter dus uiteindelijk ook in het belang van de kinderen. Dat zou voor de ex ook mee kunnen spelen om dit spel via de officiële weg te spelen.
Het tij is bij TS niet te keren zolang hij niet zelf ziet dat hij een probleem heeft. Een rechter die iets dergelijks constateert of uitspreekt zal alleen maar een bevooroordeelde rechter zijn die op de hand is van ex.
pi_217639532
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 03:12 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dat wás inhoudelijk. Je alcoholprobleem is de oorzaak van je sores, je ex neemt nu eieren voor haar geld en heeft afstand van je genomen. Het feit dat ze jullie kinderen wil ontzien in de problematiek die de alcohol met zich meebrengt spreekt boekdelen op welke manier jij met je verslaving omgaat. Dan is vier uur per week je kinderen zien nog heel wat. Ze kon ook prima zeggen "los eerst maar je verslaving op Masberum voordat je überhaupt de kinderen nog mag zien". Heeft ze niet gedaan. Dat zegt behoorlijk veel over haar, onder andere dat zij kansen ziet als je drankverslaving is geminderd.

En nu wil jij meer tijd met je kinderen doorbrengen, dus: werk aan jezelf en pak die verslaving aan.
Gezien zijn reactie op het advies hier om eerst maar eens de fles te laten staan, denk ik dat ze dat eigenlijk heel vaak heeft gezegd tegen hem ook. Ze is echt niet van de ene op de andere dag zonder enige aanleiding vertrokken.
  donderdag 15 mei 2025 @ 10:56:41 #121
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217639689
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het tij is bij TS niet te keren zolang hij niet zelf ziet dat hij een probleem heeft. Een rechter die iets dergelijks constateert of uitspreekt zal alleen maar een bevooroordeelde rechter zijn die op de hand is van ex.
En terecht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:02:05 #122
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217639754
Er is bij TS hier al talloze keren voor gewaarschuwd en erop gehamerd dat hij aan zijn problemen moest werken voordat het te laat was, maar dat was al die talloze keren tegen dovemansoren gericht.

En nu is het inderdaad dus te laat.
Kan er geen medelijden mee hebben.
Ik vind dat zijn inmiddels ex het nog ontzettend lang heeft volgehouden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:39:18 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640197
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan keert het tij zeker niet door FOK!kers die roepen dat hij moet afkicken. Ik denk eerder nog in tegendeel, want hij vindt ons allemaal dom en hypocriet, dus hij gaat niks van ons aannemen.

Als je verwacht dat een rechter ook geen verschil kan maken, waarom besparen we ons dan niet alle moeite? Dan is elke conversatie hierover met Masberum toch 0% zinvol.
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:39:50 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640207
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er is bij TS hier al talloze keren voor gewaarschuwd en erop gehamerd dat hij aan zijn problemen moest werken voordat het te laat was, maar dat was al die talloze keren tegen dovemansoren gericht.

En nu is het inderdaad dus te laat.
Kan er geen medelijden mee hebben.
Ik vind dat zijn inmiddels ex het nog ontzettend lang heeft volgehouden.
Het is pas te laat als TS tussen 6 planken ligt.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 11:40:55 #125
5428 crew  miss_sly
pi_217640225
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dan keert het tij zeker niet door FOK!kers die roepen dat hij moet afkicken. Ik denk eerder nog in tegendeel, want hij vindt ons allemaal dom en hypocriet, dus hij gaat niks van ons aannemen.

Als je verwacht dat een rechter ook geen verschil kan maken, waarom besparen we ons dan niet alle moeite? Dan is elke conversatie hierover met Masberum toch 0% zinvol.
Dat laatste ben ik ook van overtuigd. Toch zal ik soms vechten tegen de bierkaai. Dat is een beetje het bestaansrecht van FOK!
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:42:06 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640251
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik ook van overtuigd. Toch zal ik soms vechten tegen de bierkaai. Dat is een beetje het bestaansrecht van FOK!
En daar hoort mijn reactie net zo goed bij.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 11:42:47 #127
5428 crew  miss_sly
pi_217640264
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En daar hoort mijn reactie net zo goed bij.
Natuurlijk. Maar niet je "dat zeg ik toch niet? Fijn weer". Die is echt onnodig, wat mij betreft.
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:44:12 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640272
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk. Maar niet je "dat zeg ik toch niet? Fijn weer". Die is echt onnodig, wat mij betreft.
Ik vond jouw reactie net zo flauw.
pi_217640306
quote:

[..]

Dat is het ook 0 procent zinvol
Dus dit topic heeft totaal geen nut
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:54:13 #130
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is het ook 0 procent zinvol
Dus dit topic heeft totaal geen nut
Behalve dan dat Masberum een echt probleem heeft itt wat trollen die hier posten met nonsens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217640383
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Behalve dan dat Masberum een echt probleem heeft itt wat trollen die hier posten met nonsens.
Het is inderdaad een echt probleem alleen daar kunnen wij hem niet mee helpen want hij is zo ver nog niet om in te zien dat zijn manier van leven het grootste probleem is
Dat kunnen we 100 keer zeggen maar het is nutteloos en TS reageert ook nog eens vrij lomp als je daar wat van zegt
Dan houdt het toch op lijkt me
  donderdag 15 mei 2025 @ 11:58:59 #132
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is inderdaad een echt probleem alleen daar kunnen wij hem niet mee helpen want hij is zo ver nog niet om in te zien dat zijn manier van leven het grootste probleem is
Dat kunnen we 100 keer zeggen maar het is nutteloos en TS reageert ook nog eens vrij lomp als je daar wat van zegt
Dan houdt het toch op lijkt me
Dan moet je hem verbieden om topics te openen.
Ik mag reageren op wie ik wil.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 12:02:02 #133
5428 crew  miss_sly
pi_217640412
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vond jouw reactie net zo flauw.
Dat begrijp ik niet. Zullen we het daarbij laten wat dit betreft?
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:02:28 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
TS gaat zichzelf waarschijnlijk wel weer behoorlijk onmogelijk maken.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:03:25 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640427
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat begrijp ik niet. Zullen we het daarbij laten wat dit betreft?
Je wil het niet snappen. Maar jij beslist.
pi_217640472
quote:

[..]

Je hebt op zichzelf een punt, maar als iemand advies vraagt, dan moet je toch gewoon eerlijk zijn?

Het zal wel raar zijn, maar ik hoop, met name voor zijn kinderen, dat het kwartje wel een keer valt.
pi_217640478
[quote]0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
[/quote

Ik heb nergens gezegd dat je dat niet mag Puzzie, ik zelf heb op gegeven moment in dit topic wel aan TS aangegeven dat die door de stront kon zakken met zijn manier van reageren op me, dus van mij krijgt hij geen respons meer, wat jij doet is jouw keus natuurlijk
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:12:49 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt op zichzelf een punt, maar als iemand advies vraagt, dan moet je toch gewoon eerlijk zijn?

Het zal wel raar zijn, maar ik hoop, met name voor zijn kinderen, dat het kwartje wel een keer valt.
Ja, dat zeg ik toch ook.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 10:33 schreef Lienekien het volgende:

Spoor hem aan om via de rechter voor zijn rechten als vader op te komen. Dan moet hij wel dealen met het oordeel dat daar geveld gaat worden en de voorwaarden aan zijn bezoekrecht.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 12:16:01 #139
5428 crew  miss_sly
pi_217640552
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je wil het niet snappen. Maar jij beslist.
Onwil ook nog. Dit gaat echt nergens meer over. Soms moet je ook kunnen ophouden.
pi_217640562
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik toch ook.
[..]
Spoor hem aan om via de rechter voor zijn rechten als vader op te komen. Dan moet hij wel dealen met het oordeel dat daar geveld gaat worden en de voorwaarden aan zijn bezoekrecht.
En daar ligt denk ik het probleem en dat weet hij zelf denk ik ook wel
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:17:47 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640564
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Onwil ook nog. Dit gaat echt nergens meer over. Soms moet je ook kunnen ophouden.
Inderdaad.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:18:06 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640566
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En daar ligt denk ik het probleem en dat weet hij zelf denk ik ook wel
Eens.
pi_217640596
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik toch ook.

Ja?

Volgens mij hoort bij eerlijk zijn dat je hem ook vertelt dat hij zijn leven op de rit moet krijgen om de kinderen terug te winnen. En zoals ik het lees vind je dat we dat niet meer moeten zeggen...

Niet alleen om bij de Rechtbank sterker voor de dag te komen overigens. Maar ook in het belang van de kinderen. En bovendien omdat ik vermoed dat zijn ex dan ook meer open zal staan voor oplossingen. Want ook al heb je een geweldig ouderschapsplan, bekrachtigd door de Rechtbank, dat wil niet zeggen dat je daar alles mee kan afdwingen in de praktijk. Ik kan er een boek over volschrijven... Al heb ik dan het 'geluk' van een ex die de kinderen maar wat graag aan mij overlaat, maar dat brengt weer hele andere problematiek met zich mee.

Bottom line is dat dit soort zaken al lastig genoeg zijn met twee ex partners die geen bijkomende problematiek hebben.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:26:24 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640620
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja?

Volgens mij hoort bij eerlijk zijn dat je hem ook vertelt dat hij zijn leven op de rit moet krijgen om de kinderen terug te winnen. En zoals ik het lees vind je dat we dat niet meer moeten zeggen...

Niet alleen om bij de Rechtbank sterker voor de dag te komen overigens. Maar ook in het belang van de kinderen. En bovendien omdat ik vermoed dat zijn ex dan ook meer open zal staan voor oplossingen. Want ook al heb je een geweldig ouderschapsplan, bekrachtigd door de Rechtbank, dat wil niet zeggen dat je daar alles mee kan afdwingen in de praktijk. Ik kan er een boek over volschrijven... Al heb ik dan het 'geluk' van een ex die de kinderen maar wat graag aan mij overlaat, maar dat brengt weer hele andere problematiek met zich mee.

Bottom line is dat dit soort zaken al lastig genoeg zijn met twee ex partners die geen bijkomende problematiek hebben.
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.

Ik snap wel dat iedereen zijn zegje weer wil doen, maar alles bij elkaar genomen versterkt het de boodschap niet voor TS en mag het ook wel eens over een andere boeg.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:27:14 #145
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217640627
quote:

[..]
Als ie door blijft zuipen komt dat moment eerder dan gedacht :Y

Heb helaas meerdere alcoholisten gekend, uit de (oude) buurt en in de kennisenkring (enkele met kinderen) en stuk voor stuk zijn ze niet oud geworden.
En degenen die kinderen hadden: die kinderen wilden er niks mee te maken hebben.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:27:27 #146
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640629
Beetje hypocriet vind ik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:27:57 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217640635
Ik heb mijn punt nu wel weer gemaakt, nog wat mensen tegen me in het harnas gejaagd. Dus ik ga stage left nu af.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:28:38 #148
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640637
Jammer dat je op deze manier doet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217640651
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:

[..]
En dan morgen ben ik clean. En dan. Hoe krijg ik mijn kinderen terug voor 2 a 3 dagen per week?
En ben je vandaag 'clean'?

En dan begint het proces van het opbouwen van vertrouwen bij jouw (ex-)vrouw en/of kinderen. Je zal moeten laten zien dat je oprecht bent, en het juiste doet door minstens controle te hebben over jouw problemen. Realiteit? Dat gaat even duren, maar als je oprecht een vader wilt zijn voor je kinderen, zal je de vader moeten worden die ze het liefst willen.

Het is nooit te laat om jezelf te beteren.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:31:03 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217640654
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.

Ik snap wel dat iedereen zijn zegje weer wil doen, maar alles bij elkaar genomen versterkt het de boodschap niet voor TS en mag het ook wel eens over een andere boeg.
Er zijn in al die talloze topics van TS al zoveel tips, adviezen, boodschappen en wat al niet meer gegeven, waar hij niks mee gedaan heeft.

Dus ook deze boodschap eindigt bij de rest op de stapel.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:35:19 #151
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640676
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Er zijn in al die talloze topics van TS al zoveel tips, adviezen, boodschappen en wat al niet meer gegeven, waar hij niks mee gedaan heeft.

Dus ook deze boodschap eindigt bij de rest op de stapel.
Eens
Ik vind de post ook behoorlijk hypocriet, jammer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:37:01 #152
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217640691
quote:
6s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn punt nu wel weer gemaakt, nog wat mensen tegen me in het harnas gejaagd. Dus ik ga stage left nu af.
Als dat je insteek was kan je een ban verwachten voor trollen.

Zo gaan wij niet met elkaar om hier.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:39:32 #153
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217640706
#teamLienekien
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:40:46 #154
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217640716
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Eens
Ik vind de post ook behoorlijk hypocriet, jammer.
In een van zijn laatste topics was de relatie al verbroken, maar woonden ze noodgedwongen nog bij hem.

Toen is door iedereen al gezegd dat dat toch dé wake up call was, en dat ie óf hulp moest zoeken en kiezen voor zijn vriendin en zijn kinderen, óf de fles...

En zelfs toen reageerde hij heel laconiek dat het niet zo'n vaart zou lopen en het vooral bluf was van zijn vriendin.

Tja...

En omdat ik dit soort figuren zelf meegemaakt heb, ga ik er ook keihard tegenin.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:41:12 #155
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640722
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
#teamLienekien
En dit slaat ook nergens op, het gaat niet om wie voor wie is toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:41:46 #156
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640726
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
In een van zijn laatste topics was de relatie al verbroken, maar woonden ze noodgedwongen nog bij hem.

Toen is door iedereen al gezegd dat dat toch dé wake up call was, en dat ie óf hulp moest zoeken en kiezen voor zijn vriendin en zijn kinderen, óf de fles...

En zelfs toen reageerde hij heel laconiek dat het niet zo'n vaart zou lopen en het vooral bluf was van zijn vriendin.

Tja...

En omdat ik dit soort figuren zelf meegemaakt heb, ga ik er ook keihard tegenin.
Same
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 12:43:15 #157
5428 crew  miss_sly
pi_217640740
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Inderdaad.
Overigens heb ik in mijn eerste post zowel het alcoholgebruik genoemd als dat een gang naar de rechter de juiste is. Dus you're barking up the wrong tree.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:52:27 #158
503714 SebbeSwensje
pi_217640815
quote:
13s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:

[..]
En dit slaat ook nergens op, het gaat niet om wie voor wie is toch?
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.
Appears.
  donderdag 15 mei 2025 @ 12:54:04 #159
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217640829
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.
Daar gaat het toch helemaal niet om? Jij zet mensen nu weg met deze onzin
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217640855
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?
pi_217640861
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou niet weten welke boeg zinvol is als het kernprobleem niet benoemd mag worden eerlijk gezegd.
pi_217640884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?
Zoals in post #63 wordt gedaan wat mij betreft wel inderdaad.
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:28:40 #163
503714 SebbeSwensje
pi_217641075
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om? Jij zet mensen nu weg met deze onzin
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.
Appears.
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:29:12 #164
503714 SebbeSwensje
pi_217641078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De mening is gegeven, laat het rusten.
Appears.
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:29:26 #165
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217641080
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.
Wat een slappe reactie
Het is goed met je
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:36:38 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217641123
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De mening is gegeven, laat het rusten.
Het is de TS die het zelf keer op keer opnieuw opstart.

Daarnaast is het niet aan jou om te bepalen wat en wanneer andere users wel of niet mogen zeggen.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:39:52 #167
503714 SebbeSwensje
pi_217641148
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het is de TS die het zelf keer op keer opnieuw opstart.

Daarnaast is het niet aan jou om te bepalen wat en wanneer andere users wel of niet mogen zeggen.
Oh mee eens hoor, maar diezelfde user liked wel een post waarin staat dat het er niet toe doet wat ik zeg. Laten we het houden op goedbedoeld advies :)
Appears.
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:46:24 #168
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217641183
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een slappe reactie
Het is goed met je
Waarom doe jij keurig onderbouwde reacties altijd af als onzin? :')
Le Diable
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:47:43 #169
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217641189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:46 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Waarom doe jij keurig onderbouwde reacties altijd af als onzin? :')
Wat jij roept boeit mij helemaal niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 mei 2025 @ 13:52:33 #170
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217641219
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat jij roept boeit mij helemaal niet.
Wel
Le Diable
pi_217641258
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het is een forum, met willekeurige gebruikers. Voor professionele adviezen is er de huisarts of de AA.
pi_217641289
quote:

[..]
sorry maar schade aanrichten aan je kinderen door je verslaving vindt ik minstens net zo erg
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Forum Admin donderdag 15 mei 2025 @ 14:04:23 #173
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217641303
Laten we het wel gewoon gezellig houden en normaal op elkaar reageren.

Sorry, ik was gisteren laat en las een beetje verkeerd

[ Bericht 84% gewijzigd door Armani XL op 16-05-2025 10:59:40 ]
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  vrijdag 16 mei 2025 @ 14:23:59 #174
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217654334
quote:
3s.gif Op donderdag 15 mei 2025 14:04 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]Laten we het wel gewoon gezellig houden en normaal op elkaar reageren.[/modbreak]

Sorry, ik was gisteren laat en las een beetje verkeerd
Hij is weer open :o

Ik zie het nu pas :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217655166
Een alcoholist is per definitie een slechte vader. Punt.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:43:24 #176
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217655215
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:36 schreef JopieKlaassen het volgende:
Een alcoholist is per definitie een slechte vader. Punt.
Dat weet ik niet.
Want je blijft je hele leven een alcoholist, ook als je stopt met drinken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217655231
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat weet ik niet.
Ja ok, een praktiserend alcoholist dan.
pi_217655361
Ben benieuwd of ts nog gaat reageren
Ik heb echt sterk het idee dat dit niet om de kinderen gaat gezien het in geen enkel topic van hem echt om zijn kinderen gaat.
Nooit van "ik mis de voorstelling van ..." of "ik zou ze zo graag weer naar school willen brengen" of iets als dat.

Volgens mij gaat het gewoon om nog wat macht over zijn ex te kunnen hebben

Mocht ik gelijk hebben, zullen zijn kinderen hem waarschijnlijk ook niet echt missen.
Twiddel
pi_217655368
TS zit nu sowieso aan de vrijmibo
pi_217655406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb echt sterk het idee dat dit niet om de kinderen gaat gezien het in geen enkel topic van hem echt om zijn kinderen gaat.
Nooit van "ik mis de voorstelling van ..." of "ik zou ze zo graag weer naar school willen brengen" of iets als dat.

Mocht ik gelijk hebben, zullen zijn kinderen hem waarschijnlijk ook niet echt missen.
Ja inderdaad...

Al schrik ik ook wel van zijn felheid hier. Hopelijk is dat zoals iedereen feller is achter een toetsenbord en niet zijn instellingen irl
pi_217655427
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat weet ik niet.
Eens verslaafd altijd verslaafd hoor ik vaak mensen zeggen, dat is in principe ook waar, het zal een gevaar blijven omdat je er simpelweg gevoelig voor blijft maar als je zeg maar een half jaar clean bent dan ben je zeker op de goede weg , het mag je niet blijven achtervolgen vind ik in procedures zoals omgang met je kinderen, zo lang je blijft drinken zoals TS mag je blij zijn dat je je kinderen nog ziet, ik vind zijn ex heel erg redelijk
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:42:57 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217655749
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:07 schreef Stepperoller het volgende:
TS zit nu sowieso aan de vrijmibo
En gisteren aan de domino, en eergisteren aan de womibo, etcetera :s)
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:46:49 #183
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217655777
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja inderdaad...

Al schrik ik ook wel van zijn felheid hier. Hopelijk is dat zoals iedereen feller is achter een toetsenbord en niet zijn instellingen irl
Wat dit onderwerp betreft ben ik in het echt ook zeer fel, omdat ik jammer genoeg ervaring heb met dit soort alcoholisten, met en zonder kinderen.
En ik gezien heb wat dit voor een invloed had op de partner, de kinderen en de rest.

Die hadden ook allemaal dezelfde instelling als TS.

Hadden, omdat ze niet meer leven.
A murky, forgotten land.
pi_217655896
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat dit onderwerp betreft ben ik in het echt ook zeer fel, omdat ik jammer genoeg ervaring heb met dit soort alcoholisten, met en zonder kinderen.
En ik gezien heb wat dit voor een invloed had op de partner, de kinderen en de rest.

Die hadden ook allemaal dezelfde instelling als TS.

Hadden, omdat ze niet meer leven.
Ik ook hoor! Opgegroeid rondom zulke problemen
  Spellchecker vrijdag 16 mei 2025 @ 19:34:13 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217656465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef summer2bird het volgende:

Ik ook.
pi_217657403
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 00:26 schreef summer2bird het volgende:
Hey ts, wees eens eerlijk he,is dit echt omdat je zo graag je kinderen meer wilt zien en er ook meer voor wilt zorgen of is dit vooral om je ex een hak te zetten?
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
pi_217657434
En nog steeds geen greintje zelfreflectie
Goede moeder maar hele slechte partner

Een alcoholist is natuurlijk een geweldige partner

En je ziet je kinderen nog daar mag je gezien de situatie blij mee zijn, het lijkt in verte nog niet op ontvoering
pi_217657497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 00:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
daar is zeker wat van te herstellen maar dan moet je de drank laten staan, als je kinderen daarvoor niet genoeg motivatie zijn dan moet je accepteren ze weinig te zien
Helemaal mee eens. Hopelijk gaat TS dit inzien.
Ik spreek voor mijn werk vaak jongeren van wie een ouder verslaafd is. Jouw verslaving en gedrag is schadelijk voor hen TS. Je mag blij zijn dat je ze überhaupt nog ziet. Je bent niet zielig, dat zijn je kinderen.
pi_217657587
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wil mijn kinderen vaker zien ja. Een hak zetten is niet mijn intentie, maar als zij dat zo ervaart zal ik er geen moeite mee hebben. Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner. Maar het gaat me om het vaker kunnen zien van de kinderen. En ook vooral de manier waarop het is gegaan, dit lijkt voor mij op ontvoering
Als je écht je kinderen vaker wil zien, begin dan met verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag. Daar begint ouderschap. Dus stop met drinken.
De situatie waarin je nu zit is geen ontvoering, maar een gevolg van keuzes die jij zelf hebt gemaakt.

Je vrouw is inderdaad een goede moeder door de keuze te maken om je kinderen voor het grootste gedeelte bij je uit de buurt te houden. Opvoeden betekent stabiliteit, veiligheid en betrouwbaarheid bieden. Daar ben jij, zolang je blijft drinken, niet toe in staat. Punt. Wees blij dat je je kinderen gewoon nog ziet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Laugh op 16-05-2025 21:34:52 ]
pi_217657632
quote:

[..]
Zolang je niet inziet dat je zelf eerst de drank volledig uit je leven moet verbannen heb je niets te willen.

Een rechter zal kinderen niet zo snel bij een drankorgel neer willen zetten.
pi_217657659
quote:

[..]
Wil je eigenlijk wel clean worden?
Je ziet jezelf wel heel erg als slachtoffer, en hoewel daar wel reden voor is, moet je snappen dat je kinderen een zwaarder kruis gaan moeten dragen als jij hun vaker gaat zien.

Nu kies je liever voor de drank dan voor je kinderen. En dat gaan ze zich op den duur beseffen.

Als je echt van je kinderen houd ga je of hulp zoeken voor je verslaving, of laat je ze gaan.
Twiddel
pi_217657695
Kinderen zijn geen dingen he? Kinderen zijn een geschenk waar grote verantwoordelijkheid bij gepaard gaat.

Als je praktiserend alcoholist bent dan neem je die verantwoordelijkheid niet en moeten de kinderen beschermd worden

Wees dankbaar dat je ze überhaupt nog mag zien van je ex... genoeg mensen zouden je een deksel op de neus geven

Verslaving schaadt kinderen. Punt uit
pi_217657731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Mediator wil ze niet meer. De stap naar de rechter ben ik sowieso wel bereid om te nemen. Een vrouw kan niet zomaar de kinderen van iemand ontnemen zonder dat het juridisch terecht is. Ze is gewoon weggegaan plotseling en stelt wat ik mag en niet mag. Zo werkt het niet volgens mij hier in Nederland..
Jawel hoor, zo werkt het gelukkig wel in Nederland.
pi_217658065
quote:

[..]
Waarom wil je ze vaker zien? Wat mis je nu in je contact met hen wat je dan kan oppakken?

En wat vinden jullie kinderen van de huidige frequentie? Wat zouden zij anders willen zien? Ik neem aan dat je het er met ze over hebt gehad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:20:56 #195
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217658095
quote:
Ze is een goede moeder maar een hele slechte partner.
Oh oh de ironie...
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:26:03 #196
12221 Tijn