abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217673801
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 22:01 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke aangezien het oprecht is bedoeld. Toen ik 7 was kreeg mijn moeder borstkanker. Na 3 jaar lang heeft ze het net overleefd. Vlak nadat ze 'genezen' was overleed mijn zusje op 8 jarige leeftijd. Ik werd daarna gepest omdat ik waarschijnlijk ander gedrag ging vertonen. Situatie thuis was niet fijn. Ouders gingen scheiden later. Ik langstudeerder om wat extra te genieten van het studentenleven. Zo nog wel wat details die ik weggelaten heb. Maar daarna ging het wel goed, alleen ben ik wel alcoholverslaafd, wat me niet verbaast als ik er vanuit een derde persoon naar kijk.

En ja als ik naar andere mensen kijk, hoe alert ik dan om 8:00 ben is meer dan andere mensen die niks hebben gedronken de dag ervoor. En nee dat is niet overdreven, gefantaseerd ofzo. Ik let meer op mijn omgeving dan de meeste mensen van wat ik zie in de praktijk
Ik heb ook een vervelende geschiedenis waarover ik in jouw topic niet in details wil gaan treden , dat is een van de oorzaken dat ik wat labieler was en ben gaan gebruiken
Ik ben ook vele malen afgekickt en weer begonnen, ook mijn werk kwijt geraakt door gebruik, in de schuldsanering gekomen door gebruik
Bij mij is het lampje ook te laat gaan branden, ik heb ruim 20 jaar gebruikt en ik baal achteraf dat ik niet eerder gestopt ben, trauma therapie heeft mij uiteindelijk geholpen, en het inzicht dat gebruik een bodemloze put is
Ik gun je dit moment ook te vinden, je zult veel gelukkiger zijn dan dat je nu bent
Doe het man, het is nooit te laat!

[ Bericht 14% gewijzigd door Cupfighter op 18-05-2025 01:39:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')