En daar hoort mijn reactie net zo goed bij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook van overtuigd. Toch zal ik soms vechten tegen de bierkaai. Dat is een beetje het bestaansrecht van FOK!
Natuurlijk. Maar niet je "dat zeg ik toch niet? Fijn weer". Die is echt onnodig, wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En daar hoort mijn reactie net zo goed bij.
Ik vond jouw reactie net zo flauw.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet je "dat zeg ik toch niet? Fijn weer". Die is echt onnodig, wat mij betreft.
Dat is het ook 0 procent zinvolquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan keert het tij zeker niet door FOK!kers die roepen dat hij moet afkicken. Ik denk eerder nog in tegendeel, want hij vindt ons allemaal dom en hypocriet, dus hij gaat niks van ons aannemen.
Als je verwacht dat een rechter ook geen verschil kan maken, waarom besparen we ons dan niet alle moeite? Dan is elke conversatie hierover met Masberum toch 0% zinvol.
Behalve dan dat Masberum een echt probleem heeft itt wat trollen die hier posten met nonsens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is het ook 0 procent zinvol
Dus dit topic heeft totaal geen nut
Het is inderdaad een echt probleem alleen daar kunnen wij hem niet mee helpen want hij is zo ver nog niet om in te zien dat zijn manier van leven het grootste probleem isquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Behalve dan dat Masberum een echt probleem heeft itt wat trollen die hier posten met nonsens.
Dan moet je hem verbieden om topics te openen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is inderdaad een echt probleem alleen daar kunnen wij hem niet mee helpen want hij is zo ver nog niet om in te zien dat zijn manier van leven het grootste probleem is
Dat kunnen we 100 keer zeggen maar het is nutteloos en TS reageert ook nog eens vrij lomp als je daar wat van zegt
Dan houdt het toch op lijkt me
Dat begrijp ik niet. Zullen we het daarbij laten wat dit betreft?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond jouw reactie net zo flauw.
TS gaat zichzelf waarschijnlijk wel weer behoorlijk onmogelijk maken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet je hem verbieden om topics te openen.
Ik mag reageren op wie ik wil.
Je wil het niet snappen. Maar jij beslist.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Zullen we het daarbij laten wat dit betreft?
Je hebt op zichzelf een punt, maar als iemand advies vraagt, dan moet je toch gewoon eerlijk zijn?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan keert het tij zeker niet door FOK!kers die roepen dat hij moet afkicken. Ik denk eerder nog in tegendeel, want hij vindt ons allemaal dom en hypocriet, dus hij gaat niks van ons aannemen.
Als je verwacht dat een rechter ook geen verschil kan maken, waarom besparen we ons dan niet alle moeite? Dan is elke conversatie hierover met Masberum toch 0% zinvol.
Op donderdag 15 mei 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
Ja, dat zeg ik toch ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt op zichzelf een punt, maar als iemand advies vraagt, dan moet je toch gewoon eerlijk zijn?
Het zal wel raar zijn, maar ik hoop, met name voor zijn kinderen, dat het kwartje wel een keer valt.
Spoor hem aan om via de rechter voor zijn rechten als vader op te komen. Dan moet hij wel dealen met het oordeel dat daar geveld gaat worden en de voorwaarden aan zijn bezoekrecht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Een rechter die zegt dat TS zijn rechten als ouder kan winnen door verbetering te laten zien. Dat zou bij TS wel het tij kunnen keren.
Dan is die gang naar de rechter dus uiteindelijk ook in het belang van de kinderen. Dat zou voor de ex ook mee kunnen spelen om dit spel via de officiële weg te spelen.
Onwil ook nog. Dit gaat echt nergens meer over. Soms moet je ook kunnen ophouden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen. Maar jij beslist.
En daar ligt denk ik het probleem en dat weet hij zelf denk ik ook welquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook.
[..]
Spoor hem aan om via de rechter voor zijn rechten als vader op te komen. Dan moet hij wel dealen met het oordeel dat daar geveld gaat worden en de voorwaarden aan zijn bezoekrecht.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onwil ook nog. Dit gaat echt nergens meer over. Soms moet je ook kunnen ophouden.
Eens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En daar ligt denk ik het probleem en dat weet hij zelf denk ik ook wel
Ja?quote:
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja?
Volgens mij hoort bij eerlijk zijn dat je hem ook vertelt dat hij zijn leven op de rit moet krijgen om de kinderen terug te winnen. En zoals ik het lees vind je dat we dat niet meer moeten zeggen...
Niet alleen om bij de Rechtbank sterker voor de dag te komen overigens. Maar ook in het belang van de kinderen. En bovendien omdat ik vermoed dat zijn ex dan ook meer open zal staan voor oplossingen. Want ook al heb je een geweldig ouderschapsplan, bekrachtigd door de Rechtbank, dat wil niet zeggen dat je daar alles mee kan afdwingen in de praktijk. Ik kan er een boek over volschrijven... Al heb ik dan het 'geluk' van een ex die de kinderen maar wat graag aan mij overlaat, maar dat brengt weer hele andere problematiek met zich mee.
Bottom line is dat dit soort zaken al lastig genoeg zijn met twee ex partners die geen bijkomende problematiek hebben.
Als ie door blijft zuipen komt dat moment eerder dan gedachtquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is pas te laat als TS tussen 6 planken ligt.
En ben je vandaag 'clean'?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
En dan morgen ben ik clean. En dan. Hoe krijg ik mijn kinderen terug voor 2 a 3 dagen per week?
Er zijn in al die talloze topics van TS al zoveel tips, adviezen, boodschappen en wat al niet meer gegeven, waar hij niks mee gedaan heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.
Ik snap wel dat iedereen zijn zegje weer wil doen, maar alles bij elkaar genomen versterkt het de boodschap niet voor TS en mag het ook wel eens over een andere boeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |