quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Jij hebt echt dermate professionele hulp nodig dat je die hier niet gaat krijgen.
Tips om je levensstijl in stand te houden gaan we hier zeker niet doen.
Afkicken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:10 schreef Masberum het volgende:
in het laatste jaar zijn veel dingen gebeurd. Ik wil niet te diep erop in gaan en ook niet op de redenen waarom om eerlijk te zijn. Wel wil ik graag advies/hulp. Ik voel me al slecht genoeg, trap me alsjeblieft niet verder de grond in..
Mijn vriendin heeft me verlaten met mijn kinderen. Ze is gewoon ergens anders gaan wonen en gezegd dat ik wel langs mag komen maar ik moet 's avonds weer weggaan. Ik weet niet hoe dit juridisch zit, ik heb altijd gewoon de rekeningen betaald, zij heeft kunnen sparen, ik niet. Dat maakt het extra zuur.
Maar ik wil eigenlijk graag mijn kinderen wel wat vaker zien dan dat het nu is, maximaal 1 keer per week en dan voor ongeveer 4 lang. Zij mag dat toch niet zomaar bepalen? Hoe kan ik ze vaker zien en ook wat langer want ik reis nu wel 3 uur ook voor 4 uur met mijn kinderen.. Ze is een goede moeder maar was een erg slechte partner en ik wil gewoon wel meer contact met mijn kinderen.
quote:
Ik ben altijd wel een aardig persoon geweest. Het enige is het alcoholgebruik. En nee dat is toch geen reden als je afgesloten in een kamer zit terwijl je alles betaalt, alles doet wat ze wil. Je doet alsof ik een crimineel ben. Ik ben een goede vader en ik heb gewoon ook rechten om mijn kinderen te zien! Dit is oneerlijk hoe het nu gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Al ik me je pohi goed herinner is er inderdaad heel wat gebeurd.
En hoe jij toen de situaties met je nu ex-partner beschreef is ze echt niet ‘gewoon weggegaan’. Jij was (en bent nu wellicht ook nog) geen lieverdje.
Dit is jou niet overkomen, je had zelf een flink aandeel in het stuklopen van de relatie.
En verder
[..]
Oke hoor mama. Nu inhoudelijk graagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:52 schreef Cupfighter het volgende:
Je moet je kapot schamen om dit topic te openen gezien je vorige topics
Moet ik je eigen topics gaan opnoemen of weet je zelf niet meer wat je geschreven hebt door je alcohol gebruikquote:
Als je zelf eerlijk bent, wat een flut advies, dit typ je omdat je zelf iets negatiefs in je jeugd hebt meegemaakt niet waar? Als je eerlijk bent. Ik vraag om advies, niet om verwijten, ook al is dat de enige manier waarop jij je leven lijdt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Moet ik je eigen topics gaan opnoemen of weet je zelf niet meer wat je geschreven hebt door je alcohol gebruik
Zoek professionele hulp en als je daar goed doorheen komt probeer dan te kijken of je je kinderen vaker kan zien, een alcoholist is geen goede partner en vader
Je bent verslaafd, dan kun je best een goede kerel zijn maar voor directe omgeving is dat niet voldoende, er is al teveel kapot gegaan door je verslaving , daar is zeker wat van te herstellen maar dan moet je de drank laten staan, als je kinderen daarvoor niet genoeg motivatie zijn dan moet je accepteren ze weinig te zien
Ik heb ervaring met verslaving, ruim 20 jaar harddrugs verslaafd geweestquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je zelf eerlijk bent, wat een flut advies, dit typ je omdat je zelf iets negatiefs in je jeugd hebt meegemaakt niet waar? Als je eerlijk bent.
Afkicken is de enige daadwerkelijke oplossing. Dat wil jij alleen niet horen, dus haal je uit naar users die je goed advies geven. Maar het is nogal doorzichtig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je zelf eerlijk bent, wat een flut advies, dit typ je omdat je zelf iets negatiefs in je jeugd hebt meegemaakt niet waar? Als je eerlijk bent. Ik vraag om advies, niet om verwijten, ook al is dat de enige manier waarop jij je leven lijdt.
Als dit inderdaad PhoenyxGod in ONZ / minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:52 schreef Cupfighter het volgende:
Je moet je kapot schamen om dit topic te openen gezien je vorige topics
Geen idee of dit dezelfde persoon is maar het gaat mij om eerdere topics in dit subforum over zijn relatie etcquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als dit inderdaad PhoenyxGod in ONZ / minderwaardigheidscomplex
Is: dan is dit dezelfde gast die in het post mortem voor overleden fokkers topic aankondige dat hij kanker had en dood ging, en dat een dag later allemaal verzinsels waren
Ik wil dit topic niet laten ontsporen. Maar wat ik dacht (en jouw onredelijke reactie was) blijkt dus correct te zijn. Graag zie ik reacties van mensen die er minder emotioneel in staan om wat objectiever een reactie te geven. Dat is wat het ermee te maken heeft. Mensen reageren vaak vanuit emotie en denken dat het goed is o.a. omdat ze ervaring hebben met bepaalde zaken. Edit: iets verwijderd omdat het gepast is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met verslaving, ruim 20 jaar harddrugs verslaafd geweest
Dus ik weet wat verslaving met een mens kan doen
Ik ben vroeger als kind en puber gepest maar ik zie niet in wat dit te maken heeft met mijn advies
Maar goed, drink lekker door
Maar stop dan met janken over je kinderen
Jouw leven jouw keus
Uhm, nee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil dit topic niet laten ontsporen. Maar wat ik dacht (en jouw onredelijke reactie was) blijkt dus correct te zijn. Graag zie ik reacties van mensen die er minder emotioneel in staan om wat objectiever een reactie te geven. Dat is wat het ermee te maken heeft. Mensen reageren vaak vanuit emotie en denken dat het goed is o.a. omdat ze ervaring hebben met bepaalde zaken. Maar ervaring (verkracht zijn) betekent niet dat je direct een goed antwoord hebt op mijn vraag
quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afkicken is de enige daadwerkelijke oplossing. Dat wil jij alleen niet horen, dus haal je uit naar users die je goed advies geven. Maar het is nogal doorzichtig.
En dan morgen ben ik clean. En dan. Hoe krijg ik mijn kinderen terug voor 2 a 3 dagen per week?quote:
Niet als je pas kort nuchter bent. Er gaat enige tijd overheen voor je eisen kunt gaan stellen o.g.v. het feit dat je afgekickt bent. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
En dan morgen ben ik clean. En dan. Hoe krijg ik mijn kinderen terug voor 2 a 3 dagen per week?
Ja een persoon die eerlijker is dan de meeste personen niet waar. Ja niet iedereen verzint zoiets in een dronken bui voor de lol. Maar de meeste mensen hebben veel andere dingen waarover ze liegen en niet de ballen voor hebben om toe te geven dat het gelogen is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als dit inderdaad PhoenyxGod in ONZ / minderwaardigheidscomplex
Is: dan is dit dezelfde gast die in het post mortem voor overleden fokkers topic aankondige dat hij kanker had en dood ging, en dat een dag later allemaal verzinsels waren
Dus lekker geld van mij cashen en mij de kinderen laten brengen en ophalen van school en huishouden doen. Maar ik drink alcohol na 20:00 dus ik ben de slechterik en moet alles maar doen. Dat is feminisme op zijn beste niet waarquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je pas kort nuchter bent. Er gaat enige tijd overheen voor je eisen kunt gaan stellen o.g.v. het feit dat je afgekickt bent. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Slachtofferrol staat je niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus lekker geld van mij cashen en mij de kinderen laten ophalen en huishouden doen. Maar ik drink alcohol na 20:00 dus ik ben de slechterik en moet alles maar doen. Dat is feminisme op zijn beste niet waar
Wat jij graag ziet gebeurt nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wil dit topic niet laten ontsporen. Maar wat ik dacht (en jouw onredelijke reactie was) blijkt dus correct te zijn. Graag zie ik reacties van mensen die er minder emotioneel in staan om wat objectiever een reactie te geven. Dat is wat het ermee te maken heeft. Mensen reageren vaak vanuit emotie en denken dat het goed is o.a. omdat ze ervaring hebben met bepaalde zaken. Maar ervaring (verkracht zijn) betekent niet dat je direct een goed antwoord hebt op mijn vraag. Ik vind het trouwens wel oprecht erg om dat te horen. Zoiets wens ik niemand toe.
Er word prima inhoudelijk gereageerd: afkicken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk reageren staat niemand hier zo te zien
Maar dit is toch ook 0% inhoudelijk? Ik vraag om tips. Jij zegt dat je verleden er niks mee te maken heeft, dat je een verslavingsdeskundige bent (ik weet wat dat is) en daarna niks.. Wat je doet is gewoon iemand proberen te overtuigen van je gelijk op een onredelijke manier. Niks professioneels aan..quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat jij graag ziet gebeurt niet
Mensen die met je meejanken omdat je zo zielig bent omdat je je kinderen niet vaak genoeg ziet
Mijn verleden heeft niks met mijn reactie te maken
Ik ben ervaringsdeskundige in verslaving, helaas, had dat ook liever anders gezien en dat ik eerder gestopt was met die rotzooi wat me bakken vol met geld gekost heeft en me grotendeels ellende heeft opgeleverd.
Ik reageer niet uit emotie maar uit ervaring en is juist objectief maar je wilt het niet horen dat is een heel ander verhaal, je wordt geconfronteerd met de harde waarheid en dat vind je niet leuk en dat snap ik ook wel van een kant maar ga dan mij geen verwijten maken dat ik te emotioneel en niet objectief reageer
Hou jezelf niet langer voor de gek
Ik begrijp je idee. Maar als je zou denken dat beleggen een bubbel is. En iemand vroeg om advies om te investeren in een goed aandeel. Dan zou je ook zeggen: investeer in niks want het is een bubbel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er word prima inhoudelijk gereageerd: afkicken.
Ik ben onredelijk?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook 0% inhoudelijk? Ik vraag om tips. Jij zegt dat je verleden er niks mee te maken heeft, dat je een verslavingsdeskundige bent (ik weet wat dat is) en daarna niks.. Wat je doet is gewoon iemand proberen te overtuigen van je gelijk op een onredelijke manier. Niks professioneels aan..
Het is de enige oplossing. Dat die je niet bevalt is een ander verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik begrijp je idee. Maar als je zou denken dat beleggen een bubbel is. En iemand vroeg om advies om te investeren in een goed aandeel. Dan zou je ook zeggen: investeer in niks want het is een bubbel.
Mensen zoeken dan naar een advies van een goed aandeel. Net zoals ik zoek naar advies wat betreft mijn OP in plaats van: investeer niks.
Ik zoek een oplossing voor iets. Jij helpt niet ook al denk je dat je helpt en ook al herhaal je dat 5 keer.
Ja, je bent niet echt redelijk nee. En nee je geeft me niet de enige bruikbare tip. Lees mijn reactie hierboven. Je geeft me de enige tip die jij kan geven. Ik zoek naar mensen die antwoord kunnen geven op mijn vraag. Niet vanwege hun verleden maar 1 reactie kunnen geven.. en dat bedoel ik niet haatvol maar wel serieusquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben onredelijk?
Geef je de enige bruikbare tip
Afkicken
Geen rechter of instantie zal je helpen zolang jij niet van de drank kan afblijven
Drank of je kids vaker zien dat is de keus die je hebt
Weet je, zoek het lekker uitquote:Op woensdag 14 mei 2025 01:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, je bent niet echt redelijk nee. En nee je geeft me niet de enige bruikbare tip. Lees mijn reactie hierboven. Je geeft me de enige tip die jij kan geven. Ik zoek naar mensen die antwoord kunnen geven op mijn vraag. Niet vanwege hun verleden maar 1 reactie kunnen geven.. en dat bedoel ik niet haatvol maar wel serieus
Oke. Ik zag andere oplossingen in dit topic. Blijkbaar zijn die volgens jou niks. En toekomstige oplossingen ook niks. Want er is maar 1 oplossing.quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is de enige oplossing. Dat die je niet bevalt is een ander verhaal.
Oke dan..quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Weet je, zoek het lekker uit
Van mijn part zak je door de stront
Er is inderdaad maar 1 oplossing.quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke. Ik zag andere oplossingen in dit topic. Blijkbaar zijn die volgens jou niks. En toekomstige oplossingen ook niks. Want er is maar 1 oplossing.
Bespaar je de moeitequote:Op woensdag 14 mei 2025 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is inderdaad maar 1 oplossing.
Welke precies heb je gezien dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:03 schreef Masberum het volgende:
Oke. Ik zag andere oplossingen in dit topic.
Dat wás inhoudelijk. Je alcoholprobleem is de oorzaak van je sores, je ex neemt nu eieren voor haar geld en heeft afstand van je genomen. Het feit dat ze jullie kinderen wil ontzien in de problematiek die de alcohol met zich meebrengt spreekt boekdelen op welke manier jij met je verslaving omgaat. Dan is vier uur per week je kinderen zien nog heel wat. Ze kon ook prima zeggen "los eerst maar je verslaving op Masberum voordat je überhaupt de kinderen nog mag zien". Heeft ze niet gedaan. Dat zegt behoorlijk veel over haar, onder andere dat zij kansen ziet als je drankverslaving is geminderd.quote:
Kan je iets dichterbij gaan wonen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:10 schreef Masberum het volgende:
want ik reis nu wel 3 uur ook voor 4 uur met mijn kinderen
Dit gaat niet om jou, je bent geen slachtoffer. Je kinderen hebben recht op een stabiele nuchtere vader.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een aardig persoon geweest. Het enige is het alcoholgebruik. En nee dat is toch geen reden als je afgesloten in een kamer zit terwijl je alles betaalt, alles doet wat ze wil. Je doet alsof ik een crimineel ben. Ik ben een goede vader en ik heb gewoon ook rechten om mijn kinderen te zien! Dit is oneerlijk hoe het nu gaat
Jij stelt wel heel lastige vragen hè? 😁quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:22 schreef dop het volgende:
Ben je getrouwd?
Zijn de kinderen erkend?
Als ja is de scheiding geregeld?
Wat staat er in het echtscheidingsconvenant?
Als nee, wat heb je inmiddels wel geregeld?
Dan schakel je een advocaat in, in plaats van zinloze topics te openen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een aardig persoon geweest. Het enige is het alcoholgebruik. En nee dat is toch geen reden als je afgesloten in een kamer zit terwijl je alles betaalt, alles doet wat ze wil. Je doet alsof ik een crimineel ben. Ik ben een goede vader en ik heb gewoon ook rechten om mijn kinderen te zien! Dit is oneerlijk hoe het nu gaat
Dit soort constructies werken niet als TS daadwerkelijk verslaafd is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het ook iets te makkelijk om TS door de grond te boren. Ja, hij is heel open over zijn alcoholgebruik, maar niemand hier kent de werkelijke omvang van dit "probleem".
Ik raakte ook vrijwel alles kwijt door mijn amfetaminegebruik, omdat alles, iedereen en zijn moeder het allemaal beter dachten te weten dan ik en toen bleek ik ineens de diagnose ADHD te hebben. Ik heb dan ook nergens spijt van, maar had gelukkig geen partner en kinderen waarmee ik gechanteerd kon worden.
Is het een optie om jouw drankgebruik, want dat is in de ogen van jouw partner dus wel het probleem, te verminderen naar laten we zeggen vrijdag, zaterdag en zondag waarbij je incidenteel nog een dinsdagje of woensdagje mee kunt pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |