abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2025 @ 06:41:16 #51
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217615766
Omdat mijn pa een Cafe had heb ik gezien wat alcohol met mensen kan doen. Als je niet meer eet gaat het hard. Kende er 3 waarvan de lever uiteindelijk in het ziekenhuis is 'geknapt'. Dit hou je dan niet meer tegen.
Hoe beter je eet hoe langer je het gaat volhouden.
Ken er ook een paar die het wèl gelukt is om te stoppen maar die kunnen dan ook nooit meer een slok drinken want het is 'alles of niks'.
Vind het wel sneu voor je gezin dat zij je niet voldoende motivatie geven om te willen stoppen.
To BG or not to BG!
pi_217616100
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:47 schreef Durmada het volgende:

[..]
Een echte alcoholverslaving is zeker geen act. Al heb ik bij deze TS wel mijn twijfels moet ik zeggen.
Maar dat bedoelde ik ook niet in het algemeen enkel over hem
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:19:47 #53
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217616477
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat lukt niet iedereen.
Wat voor advies zou je kunnen geven dat iemand naast zijn verslaving nog überhaupt enigszins gezond zou kunnen blijven?
zo iemand die ook kinderen heeft
moet je niet zeggen af te kicken?
ik hoop dat hij ze inmiddels niet meer mag zien
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 10:24:25 #54
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_217616960
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 23:03 schreef Masberum het volgende:
Ik ben alcoholist en ben veel te zwaar daardoor. Ik heb nu 5 dagen niet gegeten maar drink wel wodka en vitaminedrank (0kcal). Ik ben wat afgevallen, want alcohol wordt niet opgeslagen maar verbrand en wodka is vrij schoon wat dat betreft. Maar ik weet dat ik dit niet nog weken kan blijven doen, want dan gaat mijn lichaam kapot, ongeacht of ik vitaminepillen 's ochtends slik etc.

Maar hoelang kan ik dit blijven doen met een beperkt risico? in 5 dagen was het nu 2 kilo. Ik wil graag blijven afvallen maar ik denk niet dat ik de alcohol kan laten staan. Ik heb wel gekeken naar pillen die je extreem misselijk maken als je alcohol drinkt. Maar ik denk niet dat ik daar klaar voor ben (en nooit zal zijn, ik ben denk ik een alcoholist tot ik dood ga, vroegtijdig).

Naast het stoppen met alcohol drinken, wat zijn andere tips? Zoals veel water drinken? Ik dronk vroeger vanaf 18:00 maar nu vanaf 20:00 om te zorgen dat ik zo weinig mogelijk tijd heb om alcohol tot me te nemen. Dat werkt wel, in plaats van ongeveer 0,85 cl zit ik nu op 0,50. Ik kan nou eenmaal maar een beperkte hoeveelheid innemen in een bepaalde hoeveelheid tijd.
Jij hebt echt dermate professionele hulp nodig dat je die hier niet gaat krijgen.

Tips om je levensstijl in stand te houden gaan we hier zeker niet doen.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')