Eensquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn in al die talloze topics van TS al zoveel tips, adviezen, boodschappen en wat al niet meer gegeven, waar hij niks mee gedaan heeft.
Dus ook deze boodschap eindigt bij de rest op de stapel.
Als dat je insteek was kan je een ban verwachten voor trollen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn punt nu wel weer gemaakt, nog wat mensen tegen me in het harnas gejaagd. Dus ik ga stage left nu af.
In een van zijn laatste topics was de relatie al verbroken, maar woonden ze noodgedwongen nog bij hem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens
Ik vind de post ook behoorlijk hypocriet, jammer.
En dit slaat ook nergens op, het gaat niet om wie voor wie is toch?quote:
Samequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In een van zijn laatste topics was de relatie al verbroken, maar woonden ze noodgedwongen nog bij hem.
Toen is door iedereen al gezegd dat dat toch dé wake up call was, en dat ie óf hulp moest zoeken en kiezen voor zijn vriendin en zijn kinderen, óf de fles...
En zelfs toen reageerde hij heel laconiek dat het niet zo'n vaart zou lopen en het vooral bluf was van zijn vriendin.
Tja...
En omdat ik dit soort figuren zelf meegemaakt heb, ga ik er ook keihard tegenin.
Overigens heb ik in mijn eerste post zowel het alcoholgebruik genoemd als dat een gang naar de rechter de juiste is. Dus you're barking up the wrong tree.quote:
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dit slaat ook nergens op, het gaat niet om wie voor wie is toch?
Daar gaat het toch helemaal niet om? Jij zet mensen nu weg met deze onzinquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat uit de hoogte doen van sommigen hier en de wijsheid in pacht hebben is ook nergens voor nodig. Zo streept het elkaar weer aardig weg.
Ik zou niet weten welke boeg zinvol is als het kernprobleem niet benoemd mag worden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, niet als een grote groep maar blijven zeggen: je moet stoppen met drinken, want dat is het probleem.
Ik snap wel dat iedereen zijn zegje weer wil doen, maar alles bij elkaar genomen versterkt het de boodschap niet voor TS en mag het ook wel eens over een andere boeg.
Zoals in post #63 wordt gedaan wat mij betreft wel inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om? Jij zet mensen nu weg met deze onzin
De mening is gegeven, laat het rusten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus je eerlijke mening zeggen uit ervaring zelfs met verslaving is uit de hoogte doen en de wijsheid in pacht hebben?
Wat een slappe reactiequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.
Het is de TS die het zelf keer op keer opnieuw opstart.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De mening is gegeven, laat het rusten.
Oh mee eens hoor, maar diezelfde user liked wel een post waarin staat dat het er niet toe doet wat ik zeg. Laten we het houden op goedbedoeld adviesquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is de TS die het zelf keer op keer opnieuw opstart.
Daarnaast is het niet aan jou om te bepalen wat en wanneer andere users wel of niet mogen zeggen.
Waarom doe jij keurig onderbouwde reacties altijd af als onzin?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een slappe reactie
Het is goed met je
Wat jij roept boeit mij helemaal niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom doe jij keurig onderbouwde reacties altijd af als onzin?
Welquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij roept boeit mij helemaal niet.
Het is een forum, met willekeurige gebruikers. Voor professionele adviezen is er de huisarts of de AA.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar gaat het dan precies om? Wie het hardste kan roepen wat voor slechte vader TS is en dat hij moet stoppen met de drank? Wat een ge-wel-dig advies. En als TS dan aangeeft dat niet van plan te zijn, maar wel tips en advies wil gewoon hetzelfde nog harder roepen.
sorry maar schade aanrichten aan je kinderen door je verslaving vindt ik minstens net zo ergquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is pas te laat als TS tussen 6 planken ligt.
Hij is weer openquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:04 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]Laten we het wel gewoon gezellig houden en normaal op elkaar reageren.[/modbreak]
Sorry, ik was gisteren laat en las een beetje verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |