ik heb hier geen reet mee te makenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar hij is waarschijnlijk ergens wel ook onderdeel van het dilemma van TSEdit: maar dat weet ik niet zeker.
Oh - jouw "Doen, doen doen" posts kwamen anders wel anders op mij over.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb hier geen reet mee te maken
topic voelde als een hele rare dreigbrief en ik dacht ... loooooooool
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
je dacht wel dat het over jou gingquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je hielp het topic wel lekker om zeep.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Yupquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hielp het topic wel lekker om zeep.
Was ook een kuttopic man, voelde als een hele rare dreigbriefquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hielp het topic wel lekker om zeep.
Zeg dat dan en houd je er verder buiten. Met je kinderachtige ‘doe het, doe het dan’.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Was ook een kuttopic man, voelde als een hele rare dreigbrief
Stap dan op iemand af en zeg eerlijk hoe of wat
Beter voor wie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:56 schreef sp3c het volgende:
Vond dit beter
Had ook heel hard bluf kunnen roepen maar dat komt op hetzelfde neer
Dreigement aan wie? Dat weten we toch helemaal niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef sp3c het volgende:
True
Maar dit was geen serieuze vraag maar een dreigement, dat moeten we imo niet willen
Geschoond, maar nog steeds met slotje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:47 schreef Armani XL het volgende:
Jullie hadden ook dat topic gewoon lekker links kunnen laten liggen.
Maar goed, het is geschoond.
Aan de vriend in kwestie natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dreigement aan wie? Dat weten we toch helemaal niet?
Maar waarom post je in een topic als je het empatisch vermogen van een pinda hebt terwijl het al gesloten is. Het voegt totaal niets toe en dan misbruik je naar mijn idee je mod rechten om toch door te posten. Vind er wel wat van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Aan de vriend in kwestie natuurlijk![]()
Dat moeten ze lekker via whatsapp doen en niet publiek op fok!
Imo
Maar ok was wat flauw, reacties zijn weg dus ik ga het er bij laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |