We stonden in Oirschot. Uiteindelijk is het de hele dag droog geblevenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waar staan jullie vandaag? Hier lijkt het nu droog
De dichtstbijzijnde praktijk is er eentje van de keten AniCura...quote:De grootste keten van dierenklinieken in Nederland, IVC Evidensia, heeft te maken met een uittocht van personeel. De afgelopen tijd zijn honderden medewerkers vertrokken uit onvrede met het beleid en als gevolg daarvan heeft het bedrijf 24 van de ruim 300 klinieken in Nederland moeten sluiten. Dat meldt NRC op basis van eigen onderzoek.
Tegen de krant zeggen de dierenartsen, assistenten en andere medewerkers dat ze zich onder druk gezet voelden door de commerciële keten om zo veel mogelijk omzet te behalen. Ze vertellen onder meer dat ze verplicht een duurdere versie van bepaalde medicijnen moesten voorschrijven.
Ook zouden Evidensia-managers er bij dierenartsen op hebben aangedrongen vaker röntgenfoto's te maken en meer klanten door te verwijzen naar de eigen ziekenhuizen van het bedrijf. Dat is in strijd met de ethische code van de sector, benadrukt NRC.
https://nos.nl/artikel/25(...)r-uittocht-personeel
Maar ze zijn nu wel weer te zien, dankzij beschermingsprogramma’s. In 1986 was dat programma volgens mij net opgezet of waren ze er mee bezig, geen schildpad te zienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:58 schreef Blues het volgende:
Ik had gisteren heel gemengde gevoelens over de zeeschildpadden 'spotten'. Heb er over gedroomd en ondanks m'n blijheid om ze in het wild te kunnen zien zwemmen en wetende dat ze ook gewoon weg kunnen als zo'n toeristenbootje dichtbij komt ga ik t niet meer doen.
#over dieren
Fijn @:candaasje van de salarissen en hard nodig.
Is ook zo hoor! Er is ook een goed programma en educatief centrum.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu wel weer te zien, dankzij beschermingsprogramma’s. In 1986 was dat programma volgens mij net opgezet of waren ze er mee bezig, geen schildpad te zien
Maar waarom ga je dat dan achteraf bedenken? Vind dat best wel krom dat mensen het eerst zelf willen bekijken en dan bezwaar hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Is ook zo hoor! Er is ook een goed programma en educatief centrum.
Maar 2 schildpadden in een kring van 4 boten... mmmmm zou dat geen stress opleveren?
Geen idee, zolang ze makkelijk weg kunnen zwemmen hopelijk niet. Misschien zien ze boten als een soort rotsen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar 2 schildpadden in een kring van 4 boten... mmmmm zou dat geen stress opleveren?
Ahw gelukkig. Ik vind het soms wel zuur hoor, dat je dan toch een best pittige rekening moet presenteren maar helaas geen levend dier naar huis ziet vertrekken. Nu bestaat helpen niet uit enkel redden natuurlijk. Maar toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:11 schreef sigme het volgende:
Ik was ook nog steeds heel blij met mijn oude praktijk, en de laatste jaren - met uiteraard de meeste dierenartsenzorg voor Dapper Edoch & Krulhond was dat van Evidensia. De laatste week van Krulhond werd dat een spoedbezoekje aan hun ziekenhuis. Ik vond dat alles heel fijn en trouwens ook helemaal niet speciaal duur.
Nee, het nieuwe ziekenhuis was nog net niet geopend, ze hadden een tijdelijk ziekenhuis aan de westelijke rand van stad Groningen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw gelukkig. Ik vind het soms wel zuur hoor, dat je dan toch een best pittige rekening moet presenteren maar helaas geen levend dier naar huis ziet vertrekken. Nu bestaat helpen niet uit enkel redden natuurlijk. Maar toch.
Was dat trouwens in het nieuwe ziekenhuis? Ik wil er eigenlijk nog eens heen (Opening viel samen met een nascholing dus ik kon niet) maar het is geloof ik qua gebouw wel heel ruimtelijk. En nieuw.
(Arnhem is ook best nieuw, maar in vergelijking met Groningen al weer fiks verouderd, en we barsten een beetje uit onze voegen. )
Dieren in openwater die zelf kunnen beslissen, blijven of weg, heb ik niet heel veel moeite mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:07 schreef Blues het volgende:
[..]
In Canada hebben wij een kajaktocht gedaan, met ervaren gidsen, en die hadden de regel dat we 100m afstand hielden van wilde dieren. (Als ze dan wel zelf onder je doorzwemmen, a la ).quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Dieren in openwater die zelf kunnen beslissen, blijven of weg, heb ik niet heel veel moeite mee.
De dieren weten ook dat mensen eten brengen. Of door direct te voeren, of door andere dieren aan te trekken.
Gelukkig worden de dieren die op het strand eieren komen leggen wel afgeschermd. Dit was in het verleden wel anders. En die dieren kunnen niet makkelijk en snel weg.
Dat is zeker matig ja. Wat communicatie betreft ben ik vaak ook niet bepaald onder de indruk van degenen die dat in goede banen zouden moeten leiden. Of het nu gaat om voorvallen zoals jij beschrijft, of om televisie optredens/reacties op nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, het nieuwe ziekenhuis was nog net niet geopend, ze hadden een tijdelijk ziekenhuis aan de westelijke rand van stad Groningen.
Wat niet netjes was van Evidensia is de omgang met de cliënten van de gesloten praktijk.
Toen de vee-artspraktijk van het ene op het andere moment dichtging kregen we een mail met ongeveer de strekking: zoek maar een ander. Niks over welke vee-artsen er mogelijk zouden zijn, of hoe het moest met dossieroverdracht. En dat gaat over een vee-artsen praktijk he! Daar zitten voor boeren echt hele serieuze consequenties aan.
Dat de gezelschapdierenpraktijk een paar maanden later ook gesloten was kwam ik achter door op de website te kijken
Dat krijg ik ook op de schildklier medicatie van Elin. 3 of 4 keer duur (normaal) en dan 1x 1/4quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik stond een paar dagen geleden weer te kijken dat ik korting op de insuline van onze kat kreeg. 1 jaar geleden heeft een van de dierenartsen dat toen geregeld, aangezien we toen een echt dure maand daar hadden (boven op de normale 100 euro p/m). Geen idee hoe en wat precies maar een paar keer per jaar krijg ik een flinke korting.
Is het ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef derLudolf het volgende:
Maar waarom ga je dat dan achteraf bedenken? Vind dat best wel krom dat mensen het eerst zelf willen bekijken en dan bezwaar hebben
Don't speakquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, vrijdaggebed is op vrijdag he. Ik liep er ook net langs (andere moskee no doubt0). Hier staat het ook allemaal schots en scheef op de stoep. En allemaal dikke Mercedessen en BMW's.
Ik snap het ook wel. Maar weet ook dat het grootste deel van de bezoekers hier in de buurt woont.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, vrijdaggebed is op vrijdag he. Ik liep er ook net langs (andere moskee no doubt). Hier staat het ook allemaal schots en scheef op de stoep. En allemaal dikke Mercedessen en BMW's.
Ik doe niet aan netten. Mochten de vogels de kiwi's ook lekker vinden zoek ik wel een oplossing volgend jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:01 schreef AnneX het volgende:
Bloempjes in de kiwiHōe lang staat die er ? En een net erover of is dat weer onaardig voor vogels, die erin verstrikt ( kunnen) raken.
Het laatste nooit gezien in al die jaren bij de rode bessenstruiken van de ene buurvrouw en de aardbeien van de andere buurvrouw, trouwens.
Vandaag is het bed verschoondmet hulp van de hulp. En de rest van huis is ook schoon.
En ik heb haar niet verteld - schouderklopje - van de dweil, die onderweg is. Surprise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je niet iemand van Fok! kunnen vragen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag een rustdag.
Vanaf morgen 2 lange festivaldagen aan de andere kant van het land dus ook veel reistijd. Mijn man zit zelfs meer dan 6 uur per dag in de auto, omdat hij 'even' op en neer mag voor de kat.
Gelukkig komt een goede vriend mij in die uren helpen.
Over een paar weken staan we in Maastricht en ook dan is mijn man flink wat uur weg. Alleen hebben we dan nog geen hulp gevonden en ik twijfel of ik hulp ga vragen in een FB groep, maar dan gaat dat een wildvreemde zijn. Ik twijfel nog even door
Ja wat moet er gebeuren?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je niet iemand van Fok! kunnen vragen?
Kan ik wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dingen met bier. Heb je ervaring mee toch?
Er moeten vooral dingen gedaan worden die niet met zelf opdrinken te maken hebben. Denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er moeten vooral dingen gedaan worden die niet met zelf opdrinken te maken hebben. Denk ik.Ja dat snap ik ook nog net welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Enige die ik ken is De nieuwe winkel. Die is apart maar ook wel mwah. Teveel geknutsel met de ingrediënten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Kan iemand van de veganistische overtuiging (of iemand anders die het allebei kent) hier mij vertellen of het lekkerder eten is bij bonboon of bij konijnenvoer?
Oh niet veganistische opties die gewoon uitermate fijn zijn zijn ook welkom trouwens.
Vertel nog eens enthousiast over je favoriete restaurant, gewoon omdat het kan
Ik had van jou moush moush verwacht?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Als niet vegan kan ik Brasserie de Boerderij aanraden, vooral wanneer het lekker weer is en je buiten kunt zitten in Park Sonsbeek.
In de stad, in de buurt van Eusebiuskerk, Da Giullio al ben ik daar al heel lang niet geweest. Maar de eigenaar/kok is heel gepassioneerd vwb Italiaans eten, dat zal echt niet afgenomen zijn.
En Konijnenvoer is heerlijk al ben ik nog niet in hun nieuwe zaak geweest. Maar het is er altijd vol geboekt.
Ik dacht dat je meer zocht in het wat hogere segmentquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had van jou moush moush verwacht?
Niet dat ik die al in gedachten had maar kan t toevallig tegen.
Ergerlijk wel, een restaurant zoeken maar geen idee hebben waar je heen wil.
Verkeerd geparkeerde auto's bij de moskeequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm net 4 politiewagens over het veld aan de overkant, politiehelikopter boven m’n hoofd. Ben benieuwd wat dat nou weer is
Daar reden ze snel langs. Denk eerder iets op de Velperwegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Verkeerd geparkeerde auto's bij de moskee
Ik wist niet zo goed wat ik zocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer zocht in het wat hogere segment![]()
Helemaal niets mis met moshmoush maar deze drie zijn een wat ander niveau
Was het een leuke date?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had net Ewout Genemans hier vlakbij![]()
Dit seizoen filmt hij in Utrecht inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had net Ewout Genemans hier vlakbij![]()
Haha, hij loopt mee met politie Utrecht voor een nieuw seizoen bureau Genemansquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was het een leuke date?
Nog nooit van gehoord overigens.
Oef, ja, dan was het wel vervelend geweest. Nu was het vooral onhandig. Ik liep nog gewoon op straat dus kon weer omdraaien en fiets pakken en 10 min later thuis en schone kleren aan. Als je met iemand bent lijkt het me al vervelend, maar met een date al helemaal.. wat heb je toen gedaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dag @:vlindertje89 Gelukkig was je niet op een date tijdens je ongelukjes (been there done that)
Ik was in Bluestown aan zee dus erg ver van huis. Gelukkig redelijk weer dus m’n vest om m’n middel geknooptquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oef, ja, dan was het wel vervelend geweest. Nu was het vooral onhandig. Ik liep nog gewoon op straat dus kon weer omdraaien en fiets pakken en 10 min later thuis en schone kleren aan. Als je met iemand bent lijkt het me al vervelend, maar met een date al helemaal.. wat heb je toen gedaan?
Haha, als mijn imaginary date dat zou hebben zou ik me nog ongemakkelijker gevoeld hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:54 schreef derLudolf het volgende:
Je hebt overal fetishes voor![]()
Ewout nu op een tv, Baader-Meinhof fenomeen
Ah, slim! Dat is inderdaad een eind van huis..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was in Bluestown aan zee dus erg ver van huis. Gelukkig redelijk weer dus m’n vest om m’n middel geknoopt
Nog niet over nagedacht. Maar volgens mij is voor de meeste Fok!kers die ik ken Maastricht ook best ver weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je niet iemand van Fok! kunnen vragen?
Gezien haar ongeluk eerder deze week kan zij zeker niet helpenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik voel me niet aangesprokenTroel woont in die buurt toch?
Dit. Hopelijk kan ze wel gewoon langs komen en nog een beetje genieten van het festival.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien haar ongeluk eerder deze week kan zij zeker niet helpen
Haha wel goed dat je deze disclaimer erbij zetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef Candaasje het volgende:
@:vanyel : ik heb enkel ervaring met Konijnenvoer. Dat was nog wel voor de verbouwing, maar ik ga er vanuit dat er qua kwaliteit niet veel veranderd is. Ik heb er echt heerlijk gegeten.
Wij zaten toen in het iets minder chique restaurant beneden (bovenste verdieping was haute causine ) maar ik moet zeggen dat ik me alsnog een holbewoner voelde, wist ik veel hoe je netjes ‘jakobsschelpen’ (ja tussen haakjes want vegan ditdatzuszo) eetIk was/ben dan ook niet echt gewend wat chiquer te eten. Dus wellicht zijn anderen wat minder snel over de indruk
![]()
Zo, dat klinkt zwaar. Ik lig mezelf hier ook een beetje zielig te voelen na een matige nacht en verkreukeld wakker worden maar volgens mij valt dat in verhouding wel meequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een nacht zegloeiheet, iedereen bezweet. Toen we net sliepen begon de peuter te schreeuwen, wilde water maar viel in dat proces flauw. Nog meer zweten en huilen en onrust. Maar goed, er is koffie en nog een hete dag en dan wordt het morgen weer beter geloof ik.
Je bent zo zielig als je je voelt, en verkreukeld en een matige nacht klinkt naarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt zwaar. Ik lig mezelf hier ook een beetje zielig te voelen na een matige nacht en verkreukeld wakker worden maar volgens mij valt dat in verhouding wel mee
Is het normaal voor jouw peuter dat hij flauwvalt als hij zich druk maakt?
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Bbbbrrr dat klinkt heel eng om mee te maken @:clubsoda Enig idee waar dat van komt?
Herkende je het welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.
Had ik nog nooit van gehoord, zeker de eerste keer (keren) zal dat doodeng zijn geweest voor julliequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.
Dikke knuffel voor iedereenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een nacht zegloeiheet, iedereen bezweet. Toen we net sliepen begon de peuter te schreeuwen, wilde water maar viel in dat proces flauw. Nog meer zweten en huilen en onrust. Maar goed, er is koffie en nog een hete dag en dan wordt het morgen weer beter geloof ik.
Wat nasty, m.n. de eerste keer lijkt me.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kreeg van onze "kraker" het advies te slapen met een dun kussen tussen mijn knieën. Leek me echt complete onzin, maar verdomd... Ik sta tegenwoordig gewoon op zonder enige last van mijn onderrug! Probeer het eens een paar nachten, wie weet helpt het jou ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:38 schreef Candaasje het volgende:
Nu alleen wel flink pijn in de lage rug. Dat had ik al, (we hebben al een matras omdat ik ‘s ochtends als een bejaarde mijn bed uit kwam…) en het zit vooral links thv overgang naar m’n bekken, maar het wordt wel steeds erger. Het wordt echt tijd voor een controle foto denk ik (na 19 jaar sinds de laatste RX van mijn rug, mag dat misschien ook wel)
Troeltje kreeg een fruitmand van Rigters en zit in het promofilmpje, Troeltje is er zeker bij en de festivalbaas zei "Je hebt het meer dan verdient! Sterkte en we maken een mooi V.I.P. plekje veur oe op het festival."quote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit. Hopelijk kan ze wel gewoon langs komen en nog een beetje genieten van het festival.
Dat is wel heel gek van die ouders ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Hier loopt alles op rolletjes. B en ik hebben eigenlijk een heel relaxte dag/avond gehad gister, alles loopt op schema.
De kiddo's zijn goede eters. De pannen gingen leeg gisteren en dat was niet omdat we weinig gemaakt hadden
Wat ons wel enigszins verbluft -- we hebben hier dus twintig 16- tot 18-jarigen. We hebben dagelijks ongeveer 6 vaste begeleiders (4 gaan met ze mee naar de activiteiten, en dan heb je B en ik voor eten enz op de thuisbasis). Normaal gesproken is dat zat. Maar nu hebben we een deelnemer die flink autistisch blijkt te zijn en eigenlijk een op een hulp nodig blijkt te hebben... hij heeft uitgebreide instructie nodig om z'n eigen brood te smeren, z'n stapelbed op te maken, welke kleding wanneer aan te trekken etc. In een colonne naar de activiteiten fietsen lukt alleen als een van de begeleiders naast hem fietst en 'm vertelt hoe en wat. En hij is nogal ingewikkeld met eten, want hij kan niet goed verwoorden wat hij niet lust(Blijkbaar eet hij o.a. geen rode groenten)
Nou hebben we wel vaker deelnemers met een gebruiksaanwijzing, maar het maffe is dat zijn ouders (of desnoods hijzelf of een begeleider) van tevoren niks hebben laten weten. Niks
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kreeg van onze "kraker" het advies te slapen met een dun kussen tussen mijn knieën. Leek me echt complete onzin, maar verdomd... Ik sta tegenwoordig gewoon op zonder enige last van mijn onderrug! Probeer het eens een paar nachten, wie weet helpt het jou ook
@Troel op een welverdiende V.I.P. plek. 👍🏼quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Troeltje kreeg een fruitmand van Rigters en zit in het promofilmpje, Troeltje is er zeker bij en de festivalbaas zei "Je hebt het meer dan verdient! Sterkte en we maken een mooi V.I.P. plekje veur oe op het festival."
Maar ik kan wel even rond vragen bij wat beergeeks hier @:sarabi
Je hebt mijn mail toch? Mail me anders even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈🙈🙈 (Keri)
Alles kan maar als ik mijn kind op kamp stuur is het mijn verantwoordelijkheid kamp te laten weten als er iets buitengewoons met mijn kind is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:55 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 onze huidige conclusie is, we hebben natuurlijk ook geen idee hoe de ouders van die jongen zijn. We hadden er eigenlijk zelf even achteraan moeten bellen; ze komen via hun school in aanmerking voor dit kamp dus we hadden de docent kunnen vragen. School blijkt speciaal onderwijs dus dat hadden we kunnen weten.....
Die waren gewoon blij dat ze er even van af waren lijkt welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel heel gek van die ouders ja.
Ook heel begrijpelijk en sowieso waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waren gewoon blij dat ze er even van af waren lijkt wel
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef Blues het volgende:
Ik ga even bijlezen op je siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈🙈🙈 (Keri)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef Blues het volgende:
Sterkte BluesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈🙈🙈 (Keri)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook heel begrijpelijk en sowieso waarschijnlijk.
Weinig zo energieslurpend als een kind dat oneindig zorg blijft vragen. Ik heb iig zelf nog niks ergers meegemaakt en bijvoorbeeld vorig jaar heeft best een gooi gedaan naar een hoge positie.
Herstel gaat nog steeds stapje voor stapje, maar ik zit inmiddels wel in de laatste fase denk ik. Ben weer langzaam de belasting aan het opvoeren. Denk dat ik binnenkort me ook weer volledig beter kan melden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met je rug @:tuindier?
Moet hier de keuken (weer) schoonmaken. Er ging iets niet goed met malen van gember dus overal stukjes, en de rabarber kookte ook over
quote:
Welk bord? Nummer of plaatje graag.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:03 schreef derLudolf het volgende:
Waarom begrijpen Nederlanders (en naar ik vermoed Turken) het bord "PKW mit Anhänger" (en daarboven een rond blauw (gebods)bord met auto+aanhanger niet.
Ik heb geluk dat m'n broertje een CE rijbewijs heeft. Dat was de pech van het Turkse gezin overigens, die konden hun SQ7 niet meer weg krijgen![]()
Hoe dan ook laminaat voor de bovenverdieping is binnen en ligt boven.
Het liefste had ik boven ook parket gehad maar je kunt geld maar 1x uitgeven. Toevallig zag ik deze vorige week liggen, voelde goed aan en veel andere soorten zijn >¤10/m2
https://toom.de/p/laminat(...)n-braun-8-mm/7742406
Ik zie hem hier niet staan.quote:
Dus eigenlijk slaat je hele verhaal gewoon nergens opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Maar was ook niet op de openbare weg, dus dan mag je ook je eigen borden bedenken.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:26 schreef z80 het volgende:
Gaat weer lekker met de Nederlandse pers. AD met bericht vliegtuig crash. Waarschijnlijk een Cessna.
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-84-dood~a5d578408/
Maar even verder kijken dan het toetsenbord lang is, is blijkbaar te veel moeite.
Het is een Beechcraft B36TC Bonanza. Reg nummer: D-EHVM
Staat gewoon op de bekende sites voor vliegtuig incidenten.
Blijven donerenquote:Nog even dit…
In een tijd als deze is de behoefte aan betrouwbare informatie minstens zo groot als aan ontspanning.
Hier is het inmiddels ook flink donker aan het worden. Hoop dat 't voorbij trekt, hagel heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hapje gegeten met ouders en broer in de stad. Lekker met fietsje op en neer.
Kwartier thuis. Buiten is Armageddon net losgebarsten. Het dondert en het bliksemt en het regent geen meters bier maar hagel.
Oh akelig toetjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar goed dat pa het diner betaalde. Ik vond vandaag 3 snelheidsboetes op de mat
Zelfde datum, zelfde weg, telkens drie minuten verschil dus verschillende flitspalen. Dus elk een aparte overtreding.
Domdomdom en gelukkig maar 4 km te hard (cruise control werkt) Evengoed onnodig duur grapje zo.
Sneu geldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar goed dat pa het diner betaalde. Ik vond vandaag 3 snelheidsboetes op de mat
Zelfde datum, zelfde weg, telkens drie minuten verschil dus verschillende flitspalen. Dus elk een aparte overtreding.
Domdomdom en gelukkig maar 4 km te hard (cruise control werkt) Evengoed onnodig duur grapje zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel was het opgeteld?Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Behulpzaam, ditquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:13 schreef derLudolf het volgende:
Dinsdag dan - op maandag komt alleen rouwpost
De Napoleonsbaan? De weg waar je de volgende paal al kunt zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nope. Langs het kanaal. Waar ik weet dat trajectcontrole is maar op tijd thuis zijn voor het Songfestival was belangrijker.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
De Napoleonsbaan? De weg waar je de volgende paal al kunt zien.
Op zich is het goed haalbaar alleen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi ik heb volgens mij gemist waarom jullie aan die festivals meedoen als het logistiek eigenlijk niet haalbaar is
Ik kom er nog op terugquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Troeltje kreeg een fruitmand van Rigters en zit in het promofilmpje, Troeltje is er zeker bij en de festivalbaas zei "Je hebt het meer dan verdient! Sterkte en we maken een mooi V.I.P. plekje veur oe op het festival."
Maar ik kan wel even rond vragen bij wat beergeeks hier @:sarabi
Je hebt mijn mail toch? Mail me anders even.
Dit zei ik afgelopen maandag ook tegen W aangaande blauwe brieven. Vond ie ook erg behulpzaam.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:13 schreef derLudolf het volgende:
Dinsdag dan - op maandag komt alleen rouwpost
Toen ik er een filmpje bij zag, dacht ik dat je aan het platenlabel van Johnny Hoes dachtquote:Op zondag 1 juni 2025 10:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij Telstar denk ik aan
Bekijk deze YouTube-video
Johnny Hoes is een legende.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toen ik er een filmpje bij zag, dacht ik dat je aan het platenlabel van Johnny Hoes dacht
Is ook de openingstune voor als de spelers het veld opkomenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij Telstar denk ik aan
Bekijk deze YouTube-video
Weet Jan veel…quote:Op zondag 1 juni 2025 11:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Is ook de openingstune voor als de spelers het veld opkomen.
Gefeliciteerd gozer!quote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef borisz het volgende:
*adem in* *adem uit*
Er zijn wel eens minder enerverende openingen van een wedstrijd.
Namens golfer (die een dagje niet kan posten 🙈) van harte gefeliciteerd met de terugkeer na 47 jaar 🥳quote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef borisz het volgende:
*adem in* *adem uit*
Er zijn wel eens minder enerverende openingen van een wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de lange nieuw al gezien?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef borisz het volgende:
In 2018 werd het een keer serieus. Vroeger was de Open Dag het hoogtepunt van het seizoen.
TELSTAR SPEELT VOLGEND SEIZOEN EREDIVISIE!
https://x.com/oranjefussball/status/1929251317895114759quote:Op zondag 1 juni 2025 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je de lange nieuw al gezien?![]()
Wel mooi feestje denk.
Haha prachtig. Hopelijk blijft het gezellig.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
https://x.com/oranjefussball/status/1929251317895114759
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:01 schreef Blues het volgende:
En we zitten op een akelige plek te verjaardagseten...Rottig joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteerd![]()
Daar moest 'vannacht' staanquote:Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef derLudolf het volgende:
Hopen dat het morgen beter gaat @:vlindertje89 Fijne vakantie, welke Center Parcs ga je nu bezoeken?
Aha. Totaal geen ervaring meequote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
swipen werkt niet helemaal 100% waterdicht, en niet checken wat 'ie ervan heeft gemaakt leidt tot dit soort dingen![]()
Ben jij linkshandig? 😎 🎂 🥂quote:Op zondag 1 juni 2025 22:26 schreef Blues het volgende:
Mijn verjaardagspartijtje was..... minigolf
Op een bloedheet parcours, en ik heb nog gewonnen van een golfer ook![]()
Zo gelachen samen![]()
Foto's op de site
Mocht er ene Stefan Meskens bij zitten, doe hem dan mijn groetenquote:Op maandag 2 juni 2025 07:53 schreef borisz het volgende:
Goedemorgen
Vandaag en morgen optrekken met Belgische IT'ers die ons nieuwe systeem gaan bouwen. Incluis een etentje vanavond. Moet de huldiging aan mij voorbij laten gaan helaas.
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef Blues het volgende:
Tosti met een biertje met dit uitzicht
Everything's gonna be alright boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help is on the way!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef Blues het volgende:
Tosti met een biertje met dit uitzicht
Haha, in Griekenland een Malbec drinken (Argentijnse neem ik aan), doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die minigolfbaan ziet er een stuk beter uit dan wat ik me uit NL kan herinneren trouwens, gefeliciteerd met de overwinning
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |