Dit zei ik afgelopen maandag ook tegen W aangaande blauwe brieven. Vond ie ook erg behulpzaam.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:13 schreef derLudolf het volgende:
Dinsdag dan - op maandag komt alleen rouwpost
Toen ik er een filmpje bij zag, dacht ik dat je aan het platenlabel van Johnny Hoes dachtquote:Op zondag 1 juni 2025 10:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij Telstar denk ik aan
Bekijk deze YouTube-video
Johnny Hoes is een legende.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toen ik er een filmpje bij zag, dacht ik dat je aan het platenlabel van Johnny Hoes dacht
Is ook de openingstune voor als de spelers het veld opkomenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij Telstar denk ik aan
Bekijk deze YouTube-video
Weet Jan veel…quote:Op zondag 1 juni 2025 11:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Is ook de openingstune voor als de spelers het veld opkomen.
Gefeliciteerd gozer!quote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef borisz het volgende:
*adem in* *adem uit*
Er zijn wel eens minder enerverende openingen van een wedstrijd.
Namens golfer (die een dagje niet kan posten 🙈) van harte gefeliciteerd met de terugkeer na 47 jaar 🥳quote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef borisz het volgende:
*adem in* *adem uit*
Er zijn wel eens minder enerverende openingen van een wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de lange nieuw al gezien?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef borisz het volgende:
In 2018 werd het een keer serieus. Vroeger was de Open Dag het hoogtepunt van het seizoen.
TELSTAR SPEELT VOLGEND SEIZOEN EREDIVISIE!
https://x.com/oranjefussball/status/1929251317895114759quote:Op zondag 1 juni 2025 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je de lange nieuw al gezien?![]()
Wel mooi feestje denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |